Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
CENTRÁLNÍ SMLOUVA O POSKYTNUTÍ SERVISNÍCH SLUŽEB č.j. MV-83627-25/PO-PSM-2016 uzavřená podle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, (dále jen ,,smlouva") 1. SMLUVNÍ STRANY 1.1. Česká republika - Ministerstvo vnitra Se sídlem : Nad Štolou 936/3, 170 34 Praha 7 Zastoupená : brig. gen. Ing. Františkem Zadinou, náměstkem generálního ředitele Hasičského záchranného sboru ČR Bankovní spojeni: 00007064 Číslo účtu: CZ00007064 IČO: DIČ: Kontaktní adresa: MV - GŘ HZS ČR Kloknerova 26, 148 01 Praha 414 (dále jen ,,zástupce objednatelů") 1.2. RCS Kladno, s.r.o. Sídlo: Mánesova 1772, 272 01 Kladno Zastoupená: Ing. Václavem Zdichem, jednatelem společnosti Bankovní spojeni: Číslo účtu: 63495295 IČO: CZ63495295 DIČ: Městský soud v Praze oddíl C,vložka 79821 Tel./fax Obchodní rejstřík: (dále jen ,,zhotovitel"). 1.3. Smluvní strany se v souladu s ustanoveními zákona Č.89/2012 Sb., občanského zákoníku, (dále jen ,,OZ") dohodly, že se rozsah a obsah vzájemných práv a povinnosti z této smlouvy vyp|ývajÍcÍch a neupravených 1/5 e touto smlouvou bude řídit příslušnými ustanoveními OZ a dalšími právními předpisy ČR. 1.4. Smluvní strany prohlašuji, že údaje uvedené v článcích 1.1. a 1.2. této smlouvy a taktéž oprávnění k podnikání zhotovitele jsou v souladu s právní skutečností v době uzavření smlouvy. Smluvní strany se zavazuji, že změny údajů uvedených v článcích 1.1 a 1.2. této smlouvy oznámi písemně bez prodlení druhé smluvní straně. 1.5. Zástupce objednatelů zastupuje Ministerstvo vnitra - generálni ředitelství Hasičského záchranného sboru České republiky a jednotlivé hasičské záchranné sbory krajů (dále jen ,,jednotliví objednatelé") na základě smlouvy čj: MV-83627/PO-PSM-2016 o vymezeni práv a povinnosti mezi pověřujícím zadavatelem a centrálním zadavatelem za účelem realizace centralizovaného zadáváni veřejné zakázky ,,Poskytováni technické podpory aplikačního programového vybavení HZS ČR". 1.6. Podkladem pro uzavřeni této smlouvy je nabídka zhotovitele ze dne 16. 12. 2016 na základě zadávacího řízení pod čj: MV-83627/PO-PSM-2016. Na základě této smlouvy zhotovitel uzavře smlouvu o poskytnutí servisních služeb s jednotlivými objednateli (dále jen ,,prováděcí smlouva"), jejíž závazný vzor je uveden v příloze č. 1 této smlouvy. 2. VYMEZENÍ POUŽÍVANÝCH POJMŮ 2.1. Aplikačním programovým vybavením (dále jen ,,APV") je souhrn programových prostředků v licenčním užívání jednotlivých objednatelů, vyvinutých zhotovitelem, tvořící ucelený informační systém určený pro přípravu a výkon služby, operační řízení a statistiku HZS ČR. 2.2. Technickou podporou se rozumí - konzultace, poradenství, nepřetržitý proaktivní dohled, vzdálená správa a lokalizace chyb a opravy APV prostřednictvím vzdálené správy. Technická podpora zahrnuje dále podporu provozu (ServiceDesk). 2.3. Jinou podporou se rozumí objednané práce nad rámec technické podpory. Do jiné podpory se řadí práce servisního technika HW a servisního technika SW. 3. PŘEDMĚT SMLOUVY 3.1. Zhotovitel se zavazuje k poskytováni technické podpory a jiné podpory provozovaného APV pro jednotlivé objednatele ve smyslu článku 2 této smlouvy. Za tímto účelem uzavře s jednotlivými objednateli prováděcí smlouvu. 3.2. Zástupce objednatelů se zavazuje k tomu, že jednotliví objednatelé uzavřou prováděcí smlouvu s účinností od 1. 1. 2017. 4. CENA 4.1. Cena za poskytováni technické podpory ze všech prováděcích smluv uzavřených jednotlivými objednateli se zhotovitelem nepřesáhne částky stanovené v příloze č. 2 této smlouvy. 2/5 r 4.2. Pro určeni ceny dle článku 4.1. této smlouvy u každé prováděcí smlouvy uzavřené jednotlivými objednateli pro období od 1. 1. 2017 do 31. 10. 2017 je závazná varianta A uvedená v příloze č. 2 této smlouvy. 4.3. Pro určení ceny dle článku 4.1. této smlouvy u každé prováděcí smlouvy uzavřené jednotlivými objednateli pro období od 1. 11. 2017 bude závazná varianta B, C nebo D uvedená v příloze č. 2 této smlouvy. Varianta bude určena zástupcem objednatelů po dohodě s jednotlivými objednateli. 4.4. Ceny za jinou podporu jsou uvedeny v příloze č. 2 této smlouvy. 4.5. Zhotovitel má právo aktualizovat ceny uvedené v příloze č. 2 této smlouvy jednou za kalendářní rok trvání smlouvy maximálně o miru inflace vyjádřenou přírůstkem průměrného ročního indexu spotřebitelských cen vypočtený za kalendářní rok dle oficiálně uveřejněných údajů Českého statistického úřadu zaokrouhlený na jedno desetinné místo. 4.6. Zhotovitel své právo dle článku 4.5. této smlouvy uplatni písemným oznámením, které doručí zástupci objednatelů nejpozději do 31. ledna nás|edujÍcÍho kalendářního roku. V tomto písemném oznámeni je zhotovitel povinen uvést zejména míru inflace vyjádřenou přírůstkem průměrného ročního indexu spotřebitelských cen dle oficiálně uveřejněných údajů Českého statistického úřadu příslušného roku a upravené ceny v příloze č. 2. NeuplatnHi zhotovitel své právo nejpozději do 31. ledna příslušného roku, jeho právo na zvýšeni ceny pro daný rok zaniká. 4.7. Dojde-li ke změně cen uvedených v příloze č. 2 této smlouvy v souvislosti se změnou daňových předpisů, budou ceny uvedené v příloze č. 2 této smlouvy upraveny dohodou obou smluvních stran. 5. POVINNOST MLČENLIVOSTI A DŮVĚRNOST INFORMACÍ 5.1. Smluvní strany se zavazují zachovat mlčenlivost o skutečnostech a informacích, které označí jako důvěrné dle § 1730 OZ, a to až do doby, kdy se tyto informace stanou obecně známými za předpokladu, že se tak nestane porušením povinnosti mlčenlivosti. Smluvní strany se zavazují, že informace označené jako důvěrné jiným subjektům nesdělí, nezpřístupnÍ, ani nevyužiji pro sebe nebo pro jinou osobu. Poškozená smluvní strana má právo na náhradu škody, která jí takovýmto jednáním druhé smluvní strany vznikne. 5.2. Povinnost zachovávat mlčenlivost podle článku 5.1 se nevztahuje na informace, které: a. mohou být zveřejněny v souladu s touto smlouvou, b. byly zveřejněny na základě písemného souhlasu obou smluvních stran, c. jsou všeobecně známé nebo byly zveřejněny jinak, než následkem zanedbáni povinnosti jedné ze smluvních stran, d. byly poskytnuty v souladu s právním řádem České republiky. 5.3. Zhotovitel se zavazuje zachovávat ve vztahu ke třetím osobám mlčenlivost o informacích, které při plnění této smlouvy získá od zástupce objednatelů či jednotlivých objednatelů nebo o zástupci objednatelů či jednotlivých 3/5 objednatelích nebo jejich zaměstnancích a spolupracovnícich, a nesmí je zpřístupnit bez písemného souhlasu zástupce objednatelů či jednotlivého objednatele žádné třetí osobě ani je použít v rozporu s účelem této smlouvy, s výjimkou informaci uvedených v článku 5.2. této smlouvy. 5.4. Zhotovitel je povinen zavázat povinnosti mlčenlivosti podle článku 5.3 všechny osoby, které se budou podílet na poskytování služeb zástupci objednatele nebo jednotlivým objednatelům dle této smlouvy. Za porušení povinnosti mlčenlivosti osobami, které se budou podílet na poskytováni služeb dle této smlouvy, odpovídá zhotovitel, jako by povinnost porušil sám. 5.5. Povinnost mlčenlivosti trvá i po skončení platnosti této smlouvy. 5.6. Zhotovitel bere na vědomi, že tato smlouva bude uveřejněna v monitorovacím systému a rovněž v registru smluv v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o registru smluv. Za zveřejněni v registru smluv odpovídá zástupce objednatelů. 5.7. Zhotovitel je povinen umožnit kontrolu dokumentů souvisejících s poskytováním plnění dle této smlouvy ze strany zástupce objednatelů, jednotlivých objednatelů a jiných orgánů oprávněných k prováděni kontroly, a to zejména ze strany Ministerstva vnitra ČR, Ministerstva financí ČR, Centra pro regionálni rozvoj České republiky, územních finančních orgánů, Nejvyššího kontrolního úřadu, Evropské komise, Evropského účetního dvora, případně dalších orgánů oprávněných k výkonu kontroly a ze strany třetích osob, které tyto orgány ke kontrole pověří nebo zmocní. 5.8. Zhotovitel je podle ustanoveni § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), povinen spolupůsobit při výkonu finanční kontroly. 6. SANKCE 6.1. V případě porušení povinností podle článku 5 této smlouvy je ta smluvní strana, která povinnost poruší povinna zaplatit druhé smluvní straně smluvní pokutu ve výši 100 000,-KČ za každé jednotlivé porušení povinnosti. 6.2. Smluvní pokuty se nezapočítávají na náhradu případně vzniklé škody, kterou lze vymáhat samostatně. 7. UKONČENÍ SMLUVNÍHO VZTAHU 7.1. Tuto smlouvu lze před uplynutím její doby platnosti a účinnosti ukončit dohodou smluvních stran, výpovědi nebo odstoupením. 7.2. Tuto smlouvu mohou smluvní strany písemně vypovědět bez uvedeni důvodu. Je-li tato smlouva vypovězena, zaniká závazek z ni uplynutím výpovědní doby, která činí 12 měsíců. výpovědní doba začíná běžet dnem doručeni výpovědi druhé smluvní straně. 7.3. Odstoupit od této smlouvy lze pouze z důvodů v této smlouvě uvedených. Odstoupení musí být písemné a je účinné dnem, kdy bylo prokazatelně doručeno druhé smluvní straně. 4/5 ť' 7.4. Zástupce objednatelů je oprávněn odstoupit od smlouvy, pokud a. vůči majetku zhotovitele probíhá insolvenčni řízení, v němž bylo vydáno rozhodnuti o úpadku, pokud to právni předpisy umožňují, b. insolvenční návrh na zhotovitele byl zamítnut proto, že majetek zhotovitele nepostačuje k úhradě nákladů insolvenčniho řizeni, c. zhotovitel vstoupí do likvidace. 8. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ 8.1. Smluvní strany prohlašuji, že osoby podepisující tuto smlouvu jsou k tomuto úkonu oprávněny. 8.2. Zhotovitel prohlašuje, že plnění, které poskytuje podle této smlouvy, není zatíženo právy třetích osob. 8.3. Žádná ze stran není oprávněna postoupit svá práva a povinnosti vyp|ývajÍcÍ z této smlouvy třetí osobě bez předchozího písemného souhlasu druhé smluvní strany. 8.4. Tato smlouva je vypracována ve třech stejnopisech s platnosti originálu, z nichž zástupce objednatelů obdrží dva a zhotovitel jeden stejnopis. 8.5. Tato smlouva se uzavírá na dobu určitou do 30.11. 2020. Smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami. 8.6. Není-li ve smlouvě uvedeno jinak, řídí se vzájemné vztahy smluvních stran ustanoveními OZ a právním řádem ČR. 8.7. Změny a doplňky této smlouvy uskuteční smluvní strany formou písemných dodatků, číslovaných v pořadí jejich vyhotovení. 8.8. Smluvní strany si smlouvu přečetly, souhlasí s ni a na důkaz, že je projevem jejich svobodné a pravé vůle, připojují své podpisy. 9. PŘÍLOHY Příloha č. 1 Vzor prováděcí smlouvy včetně příloh - 12 listů Příloha č. 2 Cena za poskytování technické podpory - 2 listy V Kladně dne^{3¢ t1"Z @/& V Praze dne 23 · Ú . Zb/6 Zhotovitel: :ástupjce"ájed' ate|ů7 \;i Ing. Václav Zdich br· i·g:".~gen. r František Zadina RCS Kladno, s.r.o. Ing. náměstek generální ředitele Rcs Kladno. s.lo. pro IZS a operačního řízení Mánesova 1772 272 01 Kladno -2. Ministerstvo vnitra ic: 63495295 oic: CZ63495295 5/5 Hasi.čskégheonezrá!cnh|'rařňedniétehlostvsbí oru ČR Kleknerova 26 148 01 Praha 414 -16- PROVÁDĚCÍ SMLOUVA O POSKYTNUTÍ SERVISNÍCH SLUŽEB PRO Č. XXX uzavřená podle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, (dále jen ,,smlouva") l. SMLUVNÍ STRANY ].1. Česká republika - Ministerstvo vnitra Se sídlem : Nad Štolou 936/3, 170 34 Praha 7 Zastoupená : brig. gen. Ing. Františkem Zadinou, riáměstkem generálniho ředitele Hasičského záchranného sboru ČR Bankovní spojeni: Číslo účtu: lČ: 00007064 DIČ: CZ00007064 mktni adresa: MV- GŘ HZS ČR Kloknerova 26, 148 01 Praha 414 (dále jen ,,objednatel") 1.2. RCS Kladno, s.r.o. Sídlo: Mánesova 1772, 272 01 Kladno Zastoupená: Ing. Václavem Zdichem, jednatelem společnosti Bankovní spojeni: Číslo účtu IČO: 63495295 DIČ: CZ63495295 Tel./fax Obchodní rejstřík: Městský soud v Praze oddíl C,vložka 79821 (dále jen ,,zhotovitel"). 1.3. Tuto smlouvu uzavÍrajÍ smluvní strany na základě a v souladu s podmínkami uvedenými v ,,Centrálni smlouvě o poskytnutí servisních služeb č.j. MV-83627-25/PO-PSM-2016" (dále jen ,,Centrálni smlouva"). 1.4. Smluvní strany se v souladu s ustanovením § 2586 a násl. zákona Č.89/2012 Sb., občanského zákoníku, (dále jen ,,OZ") dohodly, že se rozsah a obsah vzájemných práv a povinnosti z této smlouvy vyp|ývajÍcÍch a neupravených touto smlouvou bude řídit příslušnými ustanoveními OZ a dalšími právními předpisy ČR. 1.5. Smluvní strany prohlašují, že údaje uvedené v článcích 1.1. a 1.2. této smlouvy a taktéž oprávnění k podnikáni zhotovitele jsou v souladu s právni skutečností v době uzavřeni smlouvy. Smluvní strany se zavazují, že změny údajů uvedených v článcích 1.1 a 1.2. této smlouvy oznámí písemně bez 1/11 prodlení druhé smluvní straně. 2. OPRÁVNĚNÉ OSOBY 2.1. Jednat v rámci této smlouvy jménem: Objednatele ve věcech: - hlášení poruch aplikačního programového vybavení (dále jen ,,APV") · vedoucí oddělení operačního a informačního střediska MV-GŘ HZS ČR, · ředitel odboru operačního řízenI MV-GŘ HZS ČR, · pracovnici informatiky Školního a výcvikového zařízení HZS ČR, · operační důstojníci na operačním středisku MV-GŘ HZS ČR, · vedoucí pracoviště projektové podpory MV-GŘ HZS ČR, - vyžadování výjezdu servisního technika zhotovitele na místo poruchy · ředitel odboru operačního řízení MV-GŘ HZS ČR, · vedoucí oddělenI operačního a informačního střediska MV-GŘ HZS ČR, · ředitel odboru komunikačních a informačních systémů MV-GŘ HZS ČR, - ve věcech technických · ředitel odboru operačního řIzení MV-GŘ HZS ČR, · ředitel odboru komunikačních a informačních systémů MV-GŘ HZS ČR, · vedoucí oddělení operačního a informačního střediska MV-GŘ HZS ČR, · vedoucí odděleni analýz a statistiky MV-GŘ HZS ČR, · vedoucí pracoviště projektové podpory, - akceptačního protokolu · ředitel odboru operačního řízení MV-GŘ HZS ČR. Zhotovitele ve věcech. - hlášeni poruch APV · službu konajici technik dohledového centra: vyžadováni výjezdu servisního technika zhotovitele na místo poruchy " službu konající technik dohledového centra; - ve věcech technických " jednatel zhotovitele, " vedoucí pracovník dohledového centra. - akceptačního protokolu · vedoucí pracovník dohledového centra. 3. VYMEZENÍ POUŽÍVANÝCH POJMŮ 3.1. Aplikačním programovým vybavením je souhrn programových prostředků v licenčním užívání jednotlivých objednatelů, vyvinutých zhotovitelem, tvořící ucelený informační systém určený pro přípravu a výkon služby, operační řIzení a statistiku HZS ČR. 3.2. Technickou podporou se rozumí - konzultace, poradenství, nepřetržitý proaktivní dohled, vzdálená správa a lokalizace chyb a opravy APV prostřednictvím vzdálené správy. Technická podpora zahrnuje dále podporu provozu (ServiceDesk). 3.3. Jinou podporou se rozumí objednané práce nad rámec technické podpory. Do jiné podpory se řadí práce servisního technika HW a servisního 2/11 technika SW. 3.4. Udržitelnosti APV se rozumí bezplatné poskytováni aktualizací modulů systému APV, které budou uvedeny na trh v ostré verzi v době platnosti této smlouvy. Bezplatné poskytováni aktualizaci je omezeno na moduly systému APV, vyjmenované v příloze Č.1. 3.5. Chybou APV se rozumí snížení kvality služeb (funkcionality) poskytovaných APV. 3.6. Opravou APV se rozumí změna konfigurace, aktualizace či jiná úprava již nainstalovaného APV, jenž vede k uvedeni hardwarového nebo softwarového řešení do stavu před diagnostikováním chyby APV , která nebyla zapříčiněna funkcí či výměnou SW nebo HW bez předchozího souhlasu zhotovitele. 3.7. Servisní události je reakce na chybu APV, která byla nahlášena dohledovému centru či zjištěna dohledovým centrem zhotovitele nebo nahlášena přes ServiceDesk zhotovitele s příznakem servisní událost. 3.8. Nepřetržitým dohledem se rozumí sledováni a vyhodnocováni události o chodu systému a řešení poruch prostřednictvím vzdálené správy a telefonické konzultace mezi oprávněnými osobami objednavatele a zhotovitele. 4. PŘEDMĚT SMLOUVY 4.1. Zhotovitel se zavazuje k poskytováni technické podpory provozovaného APV pro objednatele ve smyslu článku 3 této smlouvy. Objednatel se za to zavazuje zaplatit sjednanou cenu. 4 5. NEPŘETRŽITÝ DOHLED, POHOTOVOSTNÍ SLUŽBA A SERVISNÍ ZÁSAH 5.1. Nepřetržitý dohled nad provozem APV se poskytuje v režimu 24/7 prostřednictvím datového propojeni do sitě operačního střediska či jiného místa určeného k provozováni APV. Náklady na provoz datových linek mezi dohledovým centrem zhotovitele a dohledovanými misty objednatele nejsou součástí plnění dle této smlouvy. 5.2. Zhotovitel se zavazuje upozorňovat Objednatele písemně formou e-mailu včas na všechny předvídatelné hrozíci vady svého plnění či potenciální výpadky plněni, jakož i poskytovat Objednateli veškeré informace, které jsou 3/11 pro plněni Smlouvy nezbytné. 5.3. Zhotovitel se zavazuje upozornit Objednatele na potenciální rizika vzniku škod a včas a řádně dle svých možností provést bezodkladně taková opatřeni, která riziko vzniku škod zcela vyloučí nebo sníží. 5.4. Zhotovitel se zavazuje kontaktovat objednatele v případě nutnosti plánovaného zásahu na APV. Zhotovitel se zavazuje provádět práce na APV je s předchozím souhlasem oprávněné osoby dle článku 2.1. 5.5. Hlášení servisní události dohledovému centru bude obsahovat zejména: - podrobný popis chyby nebo jejich vnějších projevů, - adresu místa poruchy, - jméno a kontakt na osobu, která poruchu hlási. 5.6. Reakce službu konajÍcÍho technika dohledového centra je stanovena dle přílohy Č.2 této smlouvy. 5.7. Dohledové centrum zhotovitele po převzetí hlášení poruchy zajistí zejména zaznamenáni veškerých informaci nutných pro další prošetřeni problému do formuláře hlášeni, který obsahuje název, popis a místo vzniku události, unikátní číslo události, čas založeni události, popis řešení s časovými údaji a jménem technika dohledového centra. Dohledové centrum zhotovitele zpracuje každý pracovní den nejpozději do 8:00 sumář servisních události, který obsahuje: a. přehled nevyřešených servisních událostí k okamžiku zpracování sumáře včetně informace o stavu jejich řešeni, b. přehled servisních událostí vyřešených od okamžiku zpracováni předchozího sumáře, Sumář chybových hlášeni zašle dohledové centrum zhotovitele neprodleně, nejpozději však do 1 hodiny po jeho zpracováni na e-mailovou adresu objednatele uvedenou v příloze č. 4. 5.8. Odstraněni poruchy v souladu s články 5.1. a 5.6. této smlouvy zabezpečí zhotovitel v souladu s přílohou č. 2 této smlouvy, nebude-li dohodnuto mezi oprávněnou osobou objednatele a službu konajícího technika dohledového centra zhotovitele jinak. 5.9. Zhotovitel na základě této smlouvy udržuje stálou pohotovostní službu proškoleného servisního technika pro výjezd na místo poruchy. 5.10. Nástup servisního technika na místo poruchy zajisti zhotovitel v souladu s přílohou č. 2 této smlouvy, nebude-li dohodnuto mezi oprávněnou osobou objednatele a službu konajícím technikem dohledového centra zhotovitele jinak. 5.11. Zhotovitel zajisti, aby servisní technik vstupujíci do objektů Objednatele navštěvoval pouze určené prostory po nezbytně nutnou dobu, a v případě, že se jedná o prostor v režimu dle zákona č. 412/2005 Sb., o ochraně utajovaných informaci a o bezpečnostní způsobilosti, ve znění pozdějších předpisů (dále jen ,,ZOUl") měl oprávnění k přístupu k utajované informaci přIslušného stupně utajeni dle ZOUl. Objednatel bude s dostatečným předstihem informován o této skutečnosti. 5.12. Hlášeni poruchy dohledovému centru zhotovitele lze provést prostřednictvím kontaktů uvedených v příloze č. 4. 4/11 5.13. Místem vyžadováni výjezdu servisního technika ve smyslu této smlouvy je dohledové centrum zhotovitele. Vyžádání výjezdu servisního technika je požadováno výhradně formou písemné objednávky doručené na fax nebo e- mail dohledového centra zhotovitele uvedené v příloze č. 4. 5.14. Poskytování aktualizaci modulů APV v souladu s článkem 3.4. se provádí prostřednictvím webových stránek zhotovitele případně specializovaným SW produktem dodaným zhotovitelem. V případě požadavku ze strany objednatele zajisti za úplatu instalaci aktualizací modulů APV zhotovitel. 5.15. Zhotovitel zajisti aktualizace dokumentace v návaznosti na aktualizaci apv, nejpozději při nasazeni nové verze APV. 5.16. Zhotovitel bude trvale monitorovat funkčnost komunikace s jinými is u hzs ČR (zejména s NIS IZS a TCTV 112) a dohledové centrum Zhotovitele bude spolupracovat s jinými dohledovými centry (zejména NIS IZS a TCTV 112) na odstraňováni vad a nestandardních provozních stavů. 6. SERVISNÍ SKLAD KOMPONENT 6.1. Zhotovitel do jednoho měsíce od uzavřeni této smlouvy zabezpečí vytvořeni operativního skladu komponent uvedených v příloze č. 3 této smlouvy. Náklady spojené s jejich pořízením, skladováním případně servisem a opravami jsou nákladem zhotovitele. výjimku tvoří případy, kdy dojde u objednavatele ke zničeni, poškozeni nebo ztrátě zapůjčené komponenty. Prokazatelné náklady souvÍsejÍcÍ s jejich opravou, popř. náhradu škody vzniklé jejich ztrátou vyčíslené v závislosti na pořizovací ceně a jejich stáří hradí objednavatel. 6.2. Poskytnuti náhradní komponenty je bezplatné po nezbytnou dobu (maximálně však 2 měsíce) než bude po dohodě objednavatele se zhotovitelem zabezpečena výměna (oprava) náhradních komponent. 7. MÍSTO PLNĚNÍ SMLOUVY 7.1. 8. CENA 8.1. Cena za předmět plnění této smlouvy je stanovena v souladu s podmínkami uvedenými v Centrálni smlouvě. To znamená, že cena za období od 1.1.2017 do 31.10.2017 je stanovena ve výši XXX KČ bez DPH, XXX Kč S DPH. 8.2. Pro období od 1. 11. 2017 bude cena stanovena dle podmínek uvedených v Centrální smlouvě formou dodatku k této smlouvě. 8.3. Zhotovitel má právo aktualizovat ceny pouze za podmínek stanovených Centrálni smlouvou. 5/11 8.4. V ceně dle článku 8.1. nejsou zahrnuty náklady spojené s jinou podporou. Náklady spojené s jinou podporou jsou stanoveny v Centrálni smlouvě. 9. PLATEBNÍ PODMÍNKY 9.1. Platby za poskytovaný předmět plněni dle článku 4. této smlouvy budou prováděny bezhotovostním platebním převodem na základě daňového dokladu (dále jen ,,faktura") vystavené zhotovitelem do 14 kalendářních dnů od skončení příslušného kalendářního měsíce. 9.2. Faktury musí obsahovat číslo jednací této smlouvy, všechny údaje uvedené v § 28 a násl. zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a podle § 435 OZ. 9.3. Faktury jsou splatné do 30 kalendářních dnů ode dne jejich prokazatelného doručení objednateli na kontaktní adresu uvedenou v článku 1.1 této smlouvy. 9.4. Faktura je považována za proplacenou okamžikem odepsání příslušné finanční částky z účtu objednatele ve prospěch účtu zhotovitele uvedeného v článku 1.2 této smlouvy. 9.5. Faktury předložené v prosinci musí být doručeny objednateli nejpozději do 7. dne tohoto měsíce. Při doručeni po tomto terminu nelze fakturu proplatit v daném roce a splatnost bude stanovena na 60 kalendářních dnů. V tomto případě se objednatel nedostává do prodlení a není povinen hradit smluvní ani zákonný úrok z prodlení ani strpět jiné právní dopady této skutečnosti. Zhotovitel bere tuto skutečnost na vědomí. 9.6. Objednatel je oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti faktury vrátit zhotoviteli bez zaplaceni fakturu, která neobsahuje náležitosti stanovené touto smlouvou nebo obecně závaznými právními předpisy, obsahuje jiné cenové údaje nebo jiný druh plnění než dohodnutý v této smlouvě nebo budou-li tyto údaje uvedeny chybně, a to s uvedením důvodu vrácení. Zhotovitel je povinen v případě vráceni faktury fakturu opravit nebo vyhotovit fakturu novou. Důvodným vrácením faktury přestává běžet původní lhůta splatnosti. Nová lhůta v původní délce splatnosti běží znovu ode dne doručeni opravené nebo nově vystavené faktury objednateli. 9.7. Smluvní strany se dohodly, že platba bude provedena v českých korunách (CZK). Pokud zhotovitel nemá účet zřízený v peněžním ústavu na území České republiky, bankovní poplatky za zahraniční platbu jdou na vrub zhotovitele. 9.8. Zálohové platby objednatel neposkytuje. 9.9. Zhotovitel přiloží k faktuře akceptační protokol, který obsahuje: a. Datum a čas odeslání jednotlivých sumářů chybových hlášení b. Seznam případných výluk plněni c. Přehled provedených servisních zásahů na APV objednatele (definováno ve článku 9.10 této smlouvy), d. Seznam poskytnutých aktualizaci. 9.10. Jsou-li součásti fakturované částky také náklady spojené s jinou podporou, je zhotovitel povinen současně s fakturou doložit výkaz odpracovaných 6/11 hodin, počtu ujetých kilometrů a dodaných náhradních dílů nebo zboží. Originál tohoto pracovního výkazu bude potvrzen objednatelem. 10.PRÁVA DUŠEVNÍHO VLASTNICTVÍ 10.1. Zhotovitel se zavazuje, že při poskytování služeb neporuší práva třetích osob, která těmto osobám mohou plynout z práv k duševnímu vlastnictví, zejména z autorských práv a práv průmyslového vlastnictví. Zhotovitel se zavazuje, že objednateli uhradí veškeré náklady, výdaje, škody a majetkovou i nemajetkovou újmu, které objednateli vzniknou v důsledku uplatnění práv třetích osob vůči objednateli v souvislosti porušením povinnosti zhotovitele dle předchozí věty. 10.2. Bude-li výsledkem nebo součásti poskytovaných služeb i dílo, které je předmětem autorských práv, práv souvisejících s právem autorským či předmětem práv pořizovatele k jim pořízené databázi, poskytuje zhotovitel jako autor objednateli ode dne předáni takovéhoto díla objednateli na neomezenou dobu pro území celého světa, nevýhradní licenci k užití díla všemi způsoby užiti v neomezeném rozsahu, přičemž výše odměny za poskytnutí licence je již zahrnuta v ceně poskytovaných služeb. Objednatel je zároveň oprávněn upravit či jinak měnit dílo, jeho název, spojit dílo s jiným dílem či zařadit díla do díla souborného. Objednatel může výše uvedenou licenci poskytnout jako podlicenci nebo postoupit třetím osobám dle výběru objednatele, přičemž poskytovatel s tímto výslovně předem souhlasí. Objednatel není povinen licenci využít. 10.3. Bude-li výsledkem nebo součásti poskytovaných služeb i zaměstnanecké či kolektivní dílo, které je předmětem autorských práv, práv souvisejÍcÍch s právem autorským či práv pořizovatele k jim pořízené databázi, postupuje zhotovitel jako zaměstnavatel či osoba, z jejíhož podnětu a pod jejímž vedením je dílo vytvářeno a pod jejímž jménem je dílo uváděno na veřejnost, ke dni předáni takovéhoto díla právo výkonu majetkových práv autora k dílu na objednatele, přičemž výše odměny za postoupení je již zahrnuta v ceně poskytovaných služeb. Poskytovatel prohlašuje, že autor svolil i ke zveřejnění, k úpravám, zpracováni včetně překladu, spojeni s jiným dílem, zařazení do díla souborného, k dokončení svého zaměstnaneckého díla, jakož i k tomu, aby zhotovitel uváděl zaměstnanecké dílo na veřejnost pod svým jménem, že autor výslovně souhlasil s dalším postoupením výkonu těchto práv na objednatele a z objednatele na třetí osoby. Zhotovitel prohlašuje, že všem autorům poskytl dostatečnou přiměřenou odměnu a že všechny závazky poskytovatele vůči autorovi jsou vypořádány. 10.4. Zhotovitel výslovně prohlašuje, že je plně oprávněn disponovat právy k duševnímu vlastnictví včetně výše uvedených autorských práv, a zavazuje se za tímto účelem zajistit řádné a nerušené uživání díla objednatelem, včetně případného zajištěni dalších souhlasů a licencí od autorů děl v souladu s autorským zákonem, popř. od vlastníků jiných práv duševního vlastnictví v souladu s právními předpisy. Zhotovitel se zavazuje, že objednateli uhradí veškeré náklady, výdaje, škody a majetkovou i nemajetkovou újmu, které objednateli vzniknou v důsledku toho, že objednatel nemohl dílo užívat řádně a nerušeně. 7/11 11.POVINNOST MLČENLIVOSTI A DŮVĚRNOST INFORMACÍ 11.1. Smluvní strany se zavazují zachovat mlčenlivost o skutečnostech a informacích, které označí jako důvěrné dle § 1730 OZ, a to až do doby, kdy se informace této povahy stanou obecně známými za předpokladu, že se tak nestane porušením povinnosti mlčenlivosti. Smluvní strany se zavazuji, že informace uvedené povahy jiným subjektům nesdělí, nezpřístupní, ani nevyužijí pro sebe nebo pro jinou osobu. Poškozená smluvní strana má právo na náhradu škody, která jí takovýmto jednáním druhé smluvní strany vznikne. 11.2. Povinnost zachovávat mlčenlivost podle článku 11.1 se nevztahuje na informace, které: a. mohou být zveřejněny v souladu s touto smlouvou, b. byly zveřejněny na základě písemného souhlasu obou smluvních stran, c. jsou všeobecně známé nebo byly zveřejněny jinak, než následkem zanedbáni povinnosti jedné ze smluvních stran, d. byly poskytnuty v souladu s právním řádem České republiky. 11.3. Zhotovitel se zavazuje zachovávat ve vztahu ke třetím osobám mlčenlivost o informacích, které při plnění této smlouvy získá od objednatele nebo o objednateli či jeho zaměstnancích a spolupracovnicích, a nesmí je zpřístupnit bez písemného souhlasu objednatele žádné třetí osobě ani je použít v rozporu s účelem této smlouvy, s výjimkou informaci uvedených v článku 11.2 této smlouvy. 11.4. Zhotovitel je povinen zavázat povinností mlčenlivosti podle článku 11.3 všechny osoby, které se budou podílet na poskytováni služeb objednateli dle této smlouvy. Za porušení povinnosti mlčenlivosti osobami, které se budou podílet na poskytováni služeb dle této smlouvy, odpovídá zhotovitel, jako by povinnost porušil sám. 11.5. Povinnost mlčenlivosti trvá i po skončeni platnosti této smlouvy. 11.6. Zhotovitel bere na vědomí, že tato smlouva bude uveřejněna v monitorovacím systému a rovněž v registru smluv v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o registru smluv. Za zveřejněni v registru smluv odpovídá objednatel. 11.7. Zhotovitel je povinen umožnit kontrolu dokumentů souvisejÍcÍch s poskytováním plnění dle této smlouvy ze strany objednatele a jiných orgánů oprávněných k prováděni kontroly, a to zejména ze strany Ministerstva vnitra ČR, Ministerstva financi ČR, Centra pro regionální rozvoj České republiky, územních finančních orgánů, Nejvyššího kontrolního úřadu, Evropské komise, Evropského účetního dvora, případně dalších orgánů oprávněných k výkonu kontroly a ze strany třetích osob, které tyto orgány ke kontrole pověří nebo zmocní. 11.8. Zhotovitel je podle ustanovení § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), povinen spolupůsobit při výkonu finanční kontroly. 8/11 12.SANKCE 12.1. V případě zhotovitelem zaviněného prodlení s plněním závazku dle této smlouvy kromě technické podpory (článku 3.2 této smlouvy) je zhotovitel povinen zaplatit objednateli smluvní pokutu za každý den prodlení ve výši 0,05% z ceny plněni za daný kalendářní měsíc do 30 dnů po doručení objednatelem písemně zúčtované smluvní pokuty za nesplnění závazku. 12.2. V případě prokázaného zaviněného prodlení zhotovitele v plnění technické podpory (článku 3.2 této smlouvy) spočivajíci v nedodržením reakční doby pro závady je zhotovitel povinen zaplatit objednateli smluvní pokutu za každou takové prodlení z fakturované částky za příslušné fakturované období ve výši: a) 5% v případě problému kategorie M3, b) 10% v případě problému kategorie M2, C) 15% v případě problému kategorie Ml 12.3. Pokud zhotovitel způsobí prokazatelně svou činností na APV vady, které sníží použiti APV, odstraní tyto na své náklady do 3 pracovních dnů od oznámeni objednatele. Zhotovitel je povinen uhradit smluvní pokutu ve výši 5 000,- kč za každý, byt' i započatý den prodlení s odstraněním vady. 12.4. Pokud zhotovitel nesplní povinnost dle článku 5.4 této smlouvy je povinen uhradit smluvní pokutu ve výši 10 000,-. 12.5. Pokud zhotovitel nesplní povinnost dle článku 5.7 této smlouvy je povinen uhradit smluvní pokutu ve výši 5 000,-. 12.6. Pokud zhotovitel nesplní povinnost dle článku 5.15 této smlouvy je povinen uhradit smluvní pokutu ve výši 5 000,-. 12.7. V případě prodlení se zaplacením fakturované ceny je objednatel povinen zaplatit zhotoviteli úrok z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky včetně dph za každý, byt' i započatý kalendářní den prodlení. 12.8. V případě porušení povinností podle článku 11 této smlouvy je ta smluvní strana, která povinnost poruší povinna zaplatit druhé smluvní straně smluvní pokutu ve výši 100 000,-KČ za každé jednotlivé porušeni povinnosti. 12.9. Smluvní pokuty se nezapočítávaji na náhradu případně vzniklé škody, kterou lze vymáhat samostatně. 12.10. Sankce sjednané touto smlouvou zaplatí povinná strana nezávisle na tom, zda a v jaké výši vznikne druhé smluvní straně škoda, kterou lze vymáhat samostatně. 13.UKONČENÍ SMLUVNÍHO VZTAHU 13.1. Tuto smlouvu lze před uplynutím její doby platnosti a účinnosti ukončit 9/11 dohodou smluvních stran, výpovědi nebo odstoupením. 13.2. Tuto smlouvu mohou smluvní strany písemně vypovědět bez uvedení důvodu. Je-li tato smlouva vypovězena, zaniká závazek z ni uplynutím výpovědní doby, která činí 12 měsíců. výpovědní doba začíná běžet dnem doručení výpovědi druhé smluvní straně. 13.3. Odstoupit od této smlouvy lze pouze z důvodů v této smlouvě uvedených. Odstoupení musí být písemné a je účinné dnem, kdy bylo prokazatelně doručeno druhé smluvní straně. 13.4. Zhotovitel je oprávněn od smlouvy odstoupit, pokud bude objednatel v prodlení s placením faktury podle článku 9 delším než 2 měsíce od data její splatnosti. 13.5. Objednatel je oprávněn odstoupit od smlouvy, pokud a. vůči majetku zhotovitele probíhá insolvenční řízení, v němž bylo vydáno rozhodnuti o úpadku, pokud to právni předpisy umožňují, b. insolvenčni návrh na zhotovitele byl zamítnut proto, že majetek zhotovitele nepostačuje k úhradě nákladů insolvenčního řízení, c. zhotovitel vstoupí do likvidace. 14.ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ 14.1. Smluvní strany prohlašuji, že osoby podepisujÍcÍ tuto smlouvu jsou k tomuto úkonu oprávněny. 14.2. Zhotovitel prohlašuje, že plnění, které poskytuje podle této smlouvy, není zatíženo právy třetích osob. 14.3. Žádná ze stran není oprávněna postoupit svá práva a povinnosti vyp|ývajici z této smlouvy třetí osobě bez předchozího písemného souhlasu druhé smluvní strany. 14.4. Tato smlouva je vypracována ve třech stejnopisech s platnosti originálu, z nichž objednatel obdrží dva a zhotovitel jeden stejnopis. 14.5. Tato smlouva se uzavírá na dobu určitou do 30.11. 2020. Smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami a účinnosti dnem 1.1.2017. 14.6. Není-li ve smlouvě uvedeno jinak, řídí se vzájemné vztahy smluvních stran ustanoveními OZ a právním řádem ČR. 14.7. Změny a doplňky této smlouvy uskuteční smluvní strany formou písemných dodatků, číslovaných v pořadí jejich vyhotoveni. Změny v příloze č. 4 lze provést bez nutnosti uzavřeni písemného dodatku k této smlouvě, a to písemným oznámením o změnách zaslaným druhé smluvní straně. 14.8. Smluvní strany si smlouvu přečetly, souhlasí s ní a na důkaz, že je projevem jejich svobodné a pravé vůle, připojují své podpisy. 10/11 Ĺ Příloha č. 1 Seznam programových produktů APV - 3 listy Příloha č. 2 Kategorie chyb APV, metriky - 1 list Příloha č. 3 Seznam komponent servisního skladu - 1 list Příloha č. 4 Kontaktní informace - 1 list V Kladně dne: . .2016 V Praze dne: . .2016 Zhotovitel: Objednatel: lng.Václav Zdich RCS Kladno, s.r.o. brig. gen. Ing. František Zadina náměstek generálni ředitele pro IZS a operačního řízení 11/11 příloha č. 1 List1 Příloha č. 1 k Prováděcí smlouvě o poskytnuti servisních služeb pro MV-GŔ HZS ČR č. XX Seznam programových produktů APV Kód zboží µ'olozka µoznamka l význam modulu TS12/99A Moduly ISV 5.0 Rezidenti zpravoda_ stavu PC pro dálkovou zprávu TS13/99A NSERVER - modul "Kontrola parametrů PC" TS14/99A Ap|ikačnÍ server - výkonné ,ádro IS OŘ SW rozhraní systémů ISV a Národního centra dopravnich informaci Message broker - komunikačnÍládro datové Části IS oR SW rozhraní systémů ISV a Českého hydrometeoro|ogického ústavu TS30/50 ISV 5.0, modul "Statistické sledovánI událostí" Obsluha portu pro přímé odesňánil pň)em SMS zpráv přes středisko zpráv VF. AS07/00A TSERVER NT modul Elektronická požární signa|izace - NT driver RADOM Obsluha portu pro přímé odesňáníl příjem SMS zpráv přes středisko zpráv 02. AS08/00A TSERVER NT modul Elektronická požární signaiizace - NT driver NAM2000 Nástroj pro sběr, vyhodnocováni a prezentaci informaci o postupu řešeni mimořádných AS09/00A TSERVER NT modul Elektronická požární signaiizace - NT driver GESPA Rozhraní mezi systémem EKIS a modulem "Strážni kniha" AS12/00A TSERVER NT modul Elektronická požární signalizace - administrátor NT driverů AS15/50 TSERVER NT modul "SMTP server - Odesi|ánÍ e-mailů z IS oR" TSERVER NT modul "JSDI server" TSERVER NT modul "CHMU server" ASERVER NT2000, modul "Záznam audio" licence na jeden záznamový kanál ASERVER NT2000, modul "Klient záznamového zařIzenI RCDI)C'. ASERVER NT2000, modul "Administrátor záznamového zařIzenI RCDIJC'. ASERVER NT2000, modul "Audio můstek pro PS" ASERVER NT2000, modul "Audio graph server" TSERVER GIS server addon Vozidlová jednotka LUPUS IKIS II, modul "Odborná příprava členů JSDH" TSERVER NT, modul komunikace s ap|ikací Staff (GŔ HZS) IKIS ll, modul "Centrálni správa čÍselnÍkŮ" TSERVER NT ,modul "SMS konektor Vodafone" TSERVER NT modul "SMS server - port Eurotel konektor" IKIS ||, modul "Analýzy, situační zprávy" Web service EKIS IKIS NET modul "Referentské ji"ď)ř MoďWY ISV 6.0 Editace podkladů pro návrh techniky - editace Editace podkladů pro návrh techniky - čÍse|niky Evidence objektů - editační Ust aplikace Evidence objektů - export dat do vozidel Strážni kniha Strážni kniha - distribuce centrálních čiselniků Strážni kniha - příprava ročního plánu odborné přípravy Plánováni a evidence pohotovosti Plánováni a výkon směn pro OŘ Evidence osob a správa kontaktů IKIS ||, editace Přehled osob a kontaktů IKIS.NET Evidence scénářů Provádění scénářů - serverová část MonitorinŠľ scénářů Scénáře řešeni MU - zakládáni a údržba Scénáře řešeni MU - prováděni scénářů Stránka 1 příloha č. 1 List1 Ostatní složky IZS a smluvní partneři Server pro provoz aplikace IKIS.NET - jádro aplikace Poplachové plány Automatické akce - zakládáni, údržba a validace AA Automatické akce -prováděni AA TSERVER NT modul "Techno - Ovládáni techno|ogických routerů" TSERVER NT modul "PrintSvc - Tisk příkazů k výjezdu" TSERVER NT modul "SMS server (odesiláni a příjem) SMS zpráv přes GSM modemy" Přehled strateAických informaci OŘ ( společná s CP) Místopisné informace Přehled mimořádných události Modul Jednotky PO Modul Jednotky PO - synchronizace mezi kraji Štáb HZS - žurnál činnosti štábu Štáb HZS - prezentace v dispečerské aplikaci Mezikrajská výpomoc hzs Dispečerská aplikace OŘ HZS Moduly podpory výkonu služeb HZS Cr (spojová, strojní, chemická a technická" Navigace a sledováni polohy SaP Společná operační situace Portál jednotek SDH Vypub|ikováni vybraných funkcionali SVal Univerzálni rozhraní OŘ HZS vůči třetím stranám Integrace komunikaci Modernizace vlastnosti výrozumÍvacÍho systému Telefonie, integrace a distribuce hovorů Jednotné rozhraní pro vizualizaci kamerových systémů Vlastnosti a integrace záznamového zařízeni IKIS.NET server- jádro aplikace Svodka GŔ HZS - sběr a přenos operativních informaci z HZS krajů na GŔ HZS Svodka GŔ HZS - prezentace a vyhodnocováni údajů přijatých z HZS krajů Dotykový panel Komunikace s NSPTV Integrace IS OŘ hzs Cr se systémy PCO Simulátor MU l cvičný režim provozu disp. aplikaci Evidence páleni Dohledový subsystém pro IS HZS ČR (SysMon, SysMg', ... SSU/ZOZ, vyhodnoceni Systém komunikace mezi OPIS pro účely požadavků na SaP, vytváření odřadů a předáváni urgentních zpráv Přehled dětských táborů Zdroje požární vody Ohlašovny požárů Kontakty na PCO Uzavírky - komunikace s NSPTV Integrace SEOD - osobní dozimetrie Vytvořeni standardního rozhraní pro vyhlašováni poplachu Garážový monitor Stránka 2 příloha č. 1 List1 Přechod na CC-APl Stavy koncových terminálů Provozní stavy BS |ndividuá|ni komunikace Seznam komunikaci Broadcast relace MDD - distribuce audiosignáiů Ap|ikace "výjezdové tablo" NSERVER - komunikační jádro technologické části systému Subdodávka společnosti T-MAPY GIS - administrace GIS klientů GIS klient pro operační řízeni Stránka 3 Příloha Č.2 smlouvy o poskytnuti servisních služeb č....... Kategorie chyb APV, metriky služby poskytováni dohledu a servisu v místě hlášené závady Kategorie chyb štram 1 z 1 Příloha č. 3 k Prováděcí smlouvě o poskytnuti servisních služeb pro MV-GŘ HZS ČR Č. XX - Seznam komponent servisního skladu Název zboží Počet ks UKstěni význam Technologické PC DELL RCS R310, Win7 1 KOPIŠ l PS Centrálni technologie l záznam audio l řízenI PS 24 portový switch 3324 1 KOPIŠ l PS Síťové propojení šerlové rozhraní 104P, 4 x RS 232 pci 2 kopiš l ps šerlové rozhraní 104P, 4 x RS 232 PCle 2 kopiš l ps RozšiřujÍcÍ karta RS 232 do PC Aplikační konektor pro GM3xx l 12C sběrnice vC. kabelu 8 RozšiřujÍcÍ karta RS 232 do PC ErcLink [FIN] ROST rack mount PC, 8 timeslot, 8 Ere modulů, základní sestava 2 KOPIŠ Integrace analogových ROST zásuvný modul MATRA, vstupní interface (1timeslot l 1 Ere modul) 8 KOPIŠ l PS l Vysílače Integrace analogových l digitálnIch ROST zásuvný modul ROST, vstupní interface (1timeslot l 1 Ere modul) 8 KOPIŠ l PS l Vysílače Integrace analogových l digitálnIch ROST PLC automat Allconfig A4 + RT + G 2 KOPIŠ l PS l Vysílače Integrace analogových l digitálnIch ROST PLC automat Allconfig AB + RT + G 4 |nte|igentní router PLC sItě RS232 l RS485 4 CPS, PS Ovládáni technologie PS Ovládací panel technologie Siemens, 32 pozic 1 CPS, PS Ovládání technologie PS Převodník RS232 l ethernet 2 CPS, PS Ovládání technologie PS Modul POWER nestabilizovaný 4 manuální ovládáni mIstnich technologiI Modul OTA 4 l 4 x relé v MODULBOX provedení/ 4 PS Vzdálené ov|ádáníseriových portů via TCP/lP Turtle l. - audio crossconnect 1 KOPIŠ l PS Napájení komponent pro ovládánI technologiI Modul MPS 1 OddělovacI relé proí řIzení technologi PS GSM-SMS modul včetně antény, napaječe a datového kabelu, bez SIM karty 2 CPS, PS audio switch na pracovišti KOPIŠ PS ()vládánItechnigie malých ps OdesIánQ příjem SMS KOIS PS KOPIŠ, PS Příloha č. 4 k Prováděcí smlouvě o poskytnutí servisních služeb pro MY-GŘ HZS ČR Č. XXX 1. Kontakty zhotovitele 1.1.ServiceDesk \ 1.2.Emailová adre 1.3. Dohledové centrum zhotovitele: · · MPLS 840 333. · V případě poruchy výše uvedených tlf. linek bude pro hlášeni poruch · Hovory na těchto linkách jsou zhotovitelem nahrávány. Objednatel se zavazuje s touto skutečnosti seznámit své zaměstnar)ce · 2. Kontakty objednatele äisko MV-GŘ HZS ČR: ¥. ' e uvedené tlf. Linky použít tel. č. P Příloha č. 2 Centrálni smlouvy o poskytnutí servisních služeb č.j. MV-83627-25/PO-PSM-2016 - Cena za poskytování technické podpo¶ RCS ŠLA 24x7 10 měsíců - Varianta A Ročni Varianta B Ročni Varianta C Ročni Varianta D Celková cena bez DPH 10 771 388 KČ 15 434 220 KČ 15 334 220 KČ 17 234 220 KČ DPH 2 261 991 KČ 3 241 186 KČ 3 220 186 KČ 3 619 186 KČ Celková cena s DPH 13 033 379 KČ 18 675 406 KČ 18 554 406 KČ 20 853 406 KČ RC3 ŠLA 24x7 MěsičnI Varianta A MěsIčnI Varianta B MěsÍčni Varianta C MěsÍčnjvarianta d Celková cena bez DPH 1077 139 KČ 1 286 185 KČ 1 277 852 KČ 1436 185 KČ DPH Celková cena s DPH 226 199 KČ 270 099 KČ 268 349 Kč 301 599 KČ 1 303 338 KČ 1 556 284 KČ 1 546 201 KČ 1 737 784 KČ Varianta A - měsIčnI náklady RozpočÍtáni na jednotlivé části HZS dle poměru nákladů na KSP a CSP -Měsični do 10/2017 Bez DPH DPH S DPH Procentuální rozděleni HZS Středočeského kraje 108 820 KČ 22 852 KČ 131 673 KČ HZS Středočeského kraje 10,10% HZS jihočeského kraje 7,42% HZS jihočeského kraje 79 936 KČ 16 787 KČ 96 722 KČ HZS Plzeňského kraj 6,84% HZS Karlovarského kraje 5,48% HZS Plzeňského kraj 73 645 KČ 15 465 KČ 89 110 KČ HZS Ústeckého kraje 7,97% HZS Karlovarského kraje 59 029 KČ 12 396 KČ 71425 KČ HZS Libereckého kraje 5,46% HZS Ústeckého kraje 85 839 KČ 18 026 KČ 103 865 KČ HZS Královehradeckého kraje 7,09% HZS Pardubického kraje 5,91% HZS Libereckého kraje 58 767 KČ 12 341 KČ 71 108 KČ HZS kraje Vysočina 8,01% HZS jihomoravského kraje 9,41% HZS Královehradeckého kraje 76 398 KČ 16 044 KČ 92 441 KČ HZS Zlínského kraje 5,73% HZS Olomouckého kraje 6,36% HZS Pardubického kraje 63 612 KČ 13 359 KČ 76 971KČ HZS Moravskoslezkého kraje 6,22% MV-GŘ HZS ČR 4,30% HZS kraje Vysočina 86 287 KČ 18 120 KČ 104 407 KČ HZS Hlavního města Prahy 3,69% HZS jihomoravského kraje 101 334 KČ 21 280 KČ 122 614 KČ HZS Zlínského kraje 61772 KČ 12 972 KČ 74 744 KČ HZS Olomouckého kraje 68 548 KČ 14 395 KČ 82 943 KČ HZS Moravskoslezkého kraje 67 036 KČ 14 078 KČ 81 113 KČ MV-GŘ HZS ČR 46 324 KČ 9 728 KČ 56 052 KČ HZS Hlavního města Prahy 39 793 KČ 8 357 KČ 48 150 KČ Varianta A -celkem za 10 měsíců Ceny,jiné podpory spojené s výjezdem technika. Rozpočhání na jednotlivé Části HZS dle poměru nákladů na KSP a CSP - 1.1.2017 - 31.10.2017 Název Cena bez DPH DPH Cena S DPH 1 089 KČ Bez DPH DPH S DPH Servisní SW práce za každou 1452 KČ započatou hodinu práce HZS Středočeského kraje 1 088 203 KČ 228 523 KČ 1316 726 KČ 900 KČ 189 KČ 18 KČ 252 KČ HZS jihočeského kraje 799 358 KČ 167 865 KČ 967 223 KČ Servisní HW práce za každou započatou hodinu práce v místě HZS Plzeňského kraj 736 446 KČ 154 654 KČ 891099 KČ poruchy HZS Karlovarského kraje 590 291 KČ 123 961 KČ 714 252 KČ 1 200 KČ HZS Ústeckého kraje 858 387 KČ 180 261 KČ 1038 649 KČ HZS Libereckého kraje 587 669 KČ 123 410 KČ 711 079 KČ Dopravné osobním automobilem HZS Královehradeckého kraje 763 979 KČ 160 436 KČ 924 415 KČ z místa sídla zhotovitele za 1 km HZS Pardubického kraje 636 122 KČ 133 586 KČ 769 707 KČ do místa zásahu a zpět. 15 KČ 3 KČ HZS kraje Vysočina 862 866 KČ 181 202 KČ 1 044 068 KČ HZS jihomoravského kraje 1013 338 KČ 212 801 KČ 1 226 138 KČ Ceny jiné podpory spojené s instalaci poskytnutých aktualizaci APV. HZS Zlínského kraje 617 721 KČ 129 722 KČ 747 443 KČ Název Cena bez DPH DPH Cena S DPH HZS Olomouckého kraje 685 478 KČ 143 950 KČ 829 429 KČ Servisní SW práce za každou 1089 KČ HZS Moravskoslezkého kraje 670 358 KČ 140 775 KČ 811 133 KČ započatou hodinu práce 900 Kč 189 Kč MY-GŘ HZS ČR 463 240 KČ 560 521 Kč 97 280 KČ HZS Hlavního města Prahy 397 931 KČ 481497 KČ 83 566 KČ Varianta B - měsIčni náklady Rozpočháni na jednotlivé části HZS dle poměru nákladů na KSP a CSP -Měsični od 11/2017 HZS Středočeského kraje Bez DPH DPH S DPH 129 940 KČ 27 287 KČ 157 227 KČ HZS Jihočeského kraje 95 449 KČ 20 044 KČ 115 494 KČ HZS Plzeňského kraj 87 937 KČ 18 467 KČ 106 404 KČ HZS Karlovarského kraje 70 485 KČ 14 802 KČ 85 287 KČ HZS Ústeckého kraje 102 498 KČ 21 525 KČ 124 023 KČ HZS Libereckého kraje 70 172 KČ 14 736 KČ 84 908 KČ HZS Královehradeckého kraje 91 225 KČ 19 157 KČ 110 382 KČ HZS Pardubického kraje 75 958 KČ 15 951 KČ 91 909 KČ HZS kraje Vysočina 103 033 KČ 21 637 KČ 124 670 KČ HZS Jihomoravského kraje 121 000 KČ 25 410 KČ 146 410 KČ HZS Zlínského kraje 73 761 KČ 15 490 KČ 89 250 KČ HZS Olomouckého kraje 81 851 KČ 17 189 KČ 99 040 KČ HZS Moravskoslezkého kraje 80 046 KČ 16 810 KČ 96 855 KČ MY-GŘ HZS ČR 55 314 KČ 11 616 KČ 66 930 KČ HZS Hlavního města Prahy 47 516 KČ 9 978 KČ 57 494 KČ Varianta B- 2 měsíce 2017 Varianta B - ročníod 2018 RozpočitánÍ na jednotlivé části HZS dle poměru nákladů na KSP a CSP - roční od 2018 RozpočjtánÍ na jednotlivé částí HZS dle poměru nákladů na KSP a CSP -1.11.2017 - 31.12.2017 Bez DPH DPH S DPH Bez DPH DPH S DPH 1 559 276 KČ 327 448 KČ 1886 724 KČ HZS Středočeského kraje 259 879 KČ 54 575 KČ 314 454 KČ HZS Středočeského kraje 1 145 392 KČ 240 532 KČ 1 385 925 KČ HZS jihočeského kraje 1 055 246 KČ 221 602 KČ 1 276 848 KČ HZS Jihočeského kraje 190 899 KČ 40 089 KČ 230 987 KČ HZS Plzeňského kraj HZS Plzeňského kraj 175 874 Kč 36 934 KČ 212 808 Kč HZS Karlovarského kraje 140 970 KČ 29 604 KČ 170 574 KČ HZS Karlovarského kraje 845 822 KČ 177 623 KČ 1 023 445 KČ HZS Ústeckého kraje 204 996 KČ 43 049 KČ 248 045 KČ HZS Ústeckého kraje 1 229 975 KČ 258 295 KČ 1488 270 KČ HZS Libereckého kraje 140 344 KČ 29 472 KČ 169 816 KČ HZS Libereckého kraje 842 065 KČ 176 834 KČ 1 018 899 KČ HZS Královehradeckého kraje 1 094 699 KČ 229 887 KČ 1 324 585 KČ HZS Královehradeckého kraje 182 450 KČ 38 314 KČ 220 764 KČ HZS Pardubického kraje 151 915 KČ 31 902 KČ 183 818 KČ HZS Pardubického kraje 911493 KČ 191413 KČ 1 102 906 KČ HZS kraje Vysočina 206 065 KČ 43 274 KČ 249 339 KČ HZS kraje Vysočina 1 236 392 KČ 259 642 KČ 1496 035 KČ HZS Jihomoravského kraje 1452 002 KČ 304 920 KČ 1 756 922 KČ HZS jihomoravského kraje 242 000 KČ 50 820 KČ 292 820 KČ HZS Zlínského kraje 185 877 KČ 1 071 004 KČ 885 127 KČ HZS Zlínského kraje 147 521 KČ 30 979 KČ 178 501 KČ HZS Olomouckého kraje 163 703 KČ 34 378 KČ 198 080 KČ HZS Olomouckého kraje 982 215 KČ 206 265 KČ 1 188 480 KČ HZS Moravskoslezkého kraje 160 092 KČ 33 619 KČ 193 711 KČ HZS Moravskoslezkého kraje 960 550 KČ 201 715 KČ 1162 265 KČ MV-GŘ HZS ČR 110 629 KČ 23 232 KČ 133 861 KČ MV-GŘ HZS ČR 663 773 Kč 139 392 KČ 803 165 Kč HZS Hlavního města Prahý 95 032 KČ 19 957 KČ 114 989 KČ HZS Hlavního města Prahy 570 192 KČ 119 740 KČ 689 933 KČ Varianta C - měsIčnI náklady Rozpočhání na jednotlivé Ustľ HZS dle poměru nákladů na KSP a CSP -MěsičnÍod 11/2017 b % HZS Středočeského kraje Bez DPH DPH S DPH HZS jihočeského kraje 129 098 KČ 27 111 KČ 156 208 KČ HZS Plzeňského kraj 94 831 KČ 19 914 KČ 114 745 KČ HZS Karlovarského kraje 87 367 KČ 18 347 KČ 105 715 KČ HZS Ústeckého kraje 70 029 KČ 14 706 KČ 84 735 KČ 101 834 KČ 21385 KČ 123 219 KČ HZS Libereckého kraje HZS Královehradeckého kraje 69 717 KČ 14 641 KČ 84 358 KČ HZS Pardubického kraje 90 634 KČ 19 033 KČ 109 667 KČ HZS kraje Vysočina 75 466 KČ 15 848 KČ HZS jihomoravského kraje 102 365 KČ 21 497 KČ 91313 KČ HZS Zlínského kraje 120 216 KČ 25 245 KČ 123 862 KČ HZS Olomouckého kraje 73 283 KČ 15 389 KČ 145 462 KČ HZS Moravskoslezkého kraje 81 321 KČ 17 077 KČ MV-GŘ HZS ČR 79 527 KČ 16 701 KČ 88 672 KČ HZS Hlavního města Prahy 54 956 Kč 11 541 KČ 98 398 KČ 47 208 KČ 96 228 KČ 9 914 KČ 66 497 KČ 57 122 KČ Varianta C - 2 měsíce 2017 Varianta C - roční od 2018 RozpočitánÍ na jednotlivé části HZS dle poměru nákladů na KSP a esp - 1.11.2017 - 31.12.2017 Rozpočháni na jednotlivé části HZS dle poměru nákladů na KSP a CSP - roční od 2018 Bez DPH DPH S DPH Bez DPH DPH S DPH HZS Středočeského kraje 258 196 KČ 54 221 KČ 312 417 KČ HZS Středočeského kraje 1 549 173 KČ 325 326 KČ 1 874 500 KČ HZS jihočeského kraje 189 662 KČ 39 829 KČ 229 491 KČ HZS jihočeského kraje 1 137 971 KČ 238 974 KČ 1 376 945 KČ HZS Plzeňského kraj 174 735 KČ 36 694 KČ 211429 KČ HZS Plzeňského kraj 1 048 409 KČ 220 166 KČ 1 268 575 KČ HZS Karlovarského kraje 140 057 KČ 29 412 KČ 169 469 KČ HZS Karlovarského kraje 840 342 KČ 176 472 KČ 1 016 814 KČ HZS Ústeckého kraje 203 668 KČ 42 770 KČ 246 438 KČ HZS Ústeckého kraje 1 222 006 KČ 256 621 KČ 1478 627 KČ HZS Libereckého kraje 139 435 KČ 29 281 KČ 168 716 KČ HZS Libereckého kraje 836 609 KČ 175 688 KČ 1012 297 KČ HZS Královehradeckého kraje 181 268 KČ 38 066 KČ 219 334 KČ HZS Královehradeckého kraje 1 087 606 KČ 228 397 KČ 1 316 003 KČ HZS Pardubického kraje 150 931 KČ 31 696 KČ 182 627 KČ HZS Pardubického kraje 905 587 KČ 190 173 KČ 1 095 760 KČ HZS kraje Vysočina 204 730 KČ 42 993 KČ 247 724 KČ HZS kraje Vysočina 1228 382 KČ 257 960 KČ 1486 342 KČ HZS jihomoravského kraje 240 432 KČ 50 491 KČ 290 923 KČ HZS jihomoravského kraje 1442 594 KČ 302 945 KČ 1 745 539 KČ HZS Zlínského kraje 146 565 KČ 30 779 KČ 177 344 KČ HZS Zlínského kraje 879 392 KČ 184 672 KČ 1064 065 KČ HZS Olomouckého kraje 162 642 KČ 34 155 KČ 196 797 KČ HZS Olomouckého kraje 975 851 KČ 204 929 KČ 1 180 780 KČ HZS Moravskoslezkého kraje 159 054 KČ 33 401 KČ 192 456 KČ HZS Moravskoslezkého kraje 954 326 KČ 200 409 KČ 1 154 735 KČ MV-GŘ HZS ČR 109 912 KČ 23 082 KČ 132 994 Kč MV-GŘ HZS ČR 659 472 Kč 138 489 KČ 797 961 KČ HZS Hlavního města Prahy 94 416 KČ 19 827 KČ 114 244 KČ HZS Hlavního města Prahy 566 498 KČ 118 965 KČ 685 462 KČ Varianta D - mŘsÍčnÍ náklady Rozpočítáni na jednotlivé částí HZS dle poměru nákladů na KSP a CSP -MěsIční od 11/2017 Bez DPH DPH S DPH HZS Středočeského kraje 145 094 KČ 30 470 KČ 175 563 KČ HZS jihočeského kraje 106 581 KČ 22 382 KČ 128 963 KČ HZS Plzeňského kraj 98 193 KČ 20 620 KČ 118 813 KČ HZS Karlovarského kraje 78 705 KČ 16 528 KČ 95 234 KČ HZS Ústeckého kraje 114 452 KČ 24 035 KČ 138 486 KČ HZS Libereckého kraje 78 356 KČ 16 455 KČ 94 811 KČ HZS Královehradeckého kraje 101 864 KČ 21 391 KČ 123 255 KČ HZS Pardubického kraje 84 816 KČ 17 811 KČ 102 628 KČ HZS kraje Vysočina 115 049 KČ 24 160 KČ 139 209 KČ HZS jihomoravského kraje 135 112 KČ 28 373 KČ 163 485 KČ HZS Zlínského kraje 17 296 KČ HZS Olomouckého kraje 82 363 KČ 19 193 KČ 99 659 KČ HZS Moravskoslezkého kraje 91 397 KČ 18 770 KČ 110 590 KČ MV-GŘ HZS ČR 89 381 KČ 12 971 Kč 108 151 KČ 61 765 Kč HZS Hlavního města Prahy 11 142 KČ 74 736 Kč 53 058 KČ 64 200 KČ Varianta D - 2 měsíce 2017 Varianta D - roční od 2018 RozpočitánÍ na jednotlivé částí HZS dle poměru nákladů na KSP a CSP - 1.11.2017 - 31.12.2017 RozpočÍtání na jednotlivé části HZS dle poměru nákladů na KSP a CSP - roční od 2018 Bez DPH DPH S DPH Bez DPH DPH S DPH 1 741 125 KČ 365 636 KČ 2 106 761 KČ HZS Středočeského kraje 290 188 KČ 60 939 KČ 351127 KČ HZS Středočeského kraje 1 278 972 KČ 268 584 KČ 1 547 557 KČ HZS jihočeského kraje 1 178 313 KČ 247 446 KČ 1 425 759 KČ HZS jihočeského kraje 213 162 KČ 44 764 KČ 257 926 KČ HZS Plzeňského kraj 198 338 KČ 1 142 803 KČ HZS Karlovarského kraje 944 465 KČ 288 418 KČ 1 661 838 KČ HZS Plzeňského kraj 196 386 KČ 41 241 KČ 237 626 KČ HZS Ústeckého kraje 1 373 420 KČ HZS Karlovarského kraje 157 411 KČ 33 056 KČ 190 467 KČ HZS Ústeckého kraje 228 903 KČ 48 070 KČ 276 973 KČ HZS Libereckého kraje 156 712 KČ 32 909 KČ 189 621 KČ HZS Libereckého kraje 940 270 Kč 197 457 KČ 1 137 727 KČ HZS Královehradeckého kraje 203 728 KČ 42 783 KČ 246 511 KČ HZS Královehradeckého kraje 1 222 367 KČ 256 697 KČ 1 479 064 KČ HZS Pardubického kraje 169 632 KČ 35 623 KČ 205 255 KČ HZS Pardubického kraje 1 017 795 KČ 213 737 KČ 1 231 531 KČ HZS kraje Vysočina 1 380 585 KČ 289 923 KČ 1 670 508 KČ HZS kraje Vysočina 230 098 KČ 48 320 KČ 278 418 KČ HZS Jihomoravského kraje 1 621 340 KČ 340 481 KČ 1961822 KČ HZS Jihomoravského kraje 270 223 KČ 56 747 KČ 326 970 KČ HZS Zlínského kraje 164 726 KČ 34 592 KČ 199 318 KČ HZS Zlínského kraje 988 354 KČ 207 554 KČ 1 195 909 KČ HZS Olomouckého kraje 182 794 KČ 38 387 KČ 221 181 KČ HZS Olomouckého kraje 1 096 765 KČ 230 321 KČ 1327 086 KČ HZS Moravskoslezkého kraje 178 762 KČ 37 540 KČ 216 302 KČ HZS Moravskoslezkého kraje 1 072 573 KČ 225 240 KČ 1 297 813 KČ MY-GŘ HZS ČR 123 531KČ 25 941 Kč 149 472 KČ MV-GŘ HZS ČR 741 185 KČ 155 649 KČ 896 833 KČ HZS Hlavního města Prahy 106 115 KČ 22 284 KČ 128 399 KČ HZS Hlavního města Prahy 636 690 KČ 133 705 KČ 770 395 KČ C