Textová podoba smlouvy Smlouva č. 1089665: Podpora k APV

Příloha #CSAPV-MV-83627-25-PO-2016.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        CENTRÁLNÍ SMLOUVA O POSKYTNUTÍ SERVISNÍCH
                                 SLUŽEB

                č.j. MV-83627-25/PO-PSM-2016

                                                     uzavřená

                   podle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník,

                                       (dále jen ,,smlouva")

1. SMLUVNÍ STRANY
     1.1. Česká republika - Ministerstvo vnitra

Se sídlem :              Nad Štolou 936/3, 170 34 Praha 7

Zastoupená :             brig. gen. Ing. Františkem Zadinou, náměstkem
                         generálního ředitele Hasičského záchranného sboru ČR

Bankovní spojeni:        00007064
Číslo účtu:              CZ00007064

IČO:

DIČ:

Kontaktní adresa:        MV - GŘ HZS ČR

                               Kloknerova 26, 148 01 Praha 414
(dále jen ,,zástupce objednatelů")

1.2. RCS Kladno, s.r.o.

Sídlo:                   Mánesova 1772, 272 01 Kladno
Zastoupená:              Ing. Václavem Zdichem, jednatelem společnosti
Bankovní spojeni:
Číslo účtu:              63495295
IČO:                     CZ63495295
DIČ:                     Městský soud v Praze oddíl C,vložka 79821

Tel./fax
Obchodní rejstřík:

   (dále jen ,,zhotovitel").

1.3. Smluvní strany se v souladu s ustanoveními zákona Č.89/2012 Sb.,
       občanského zákoníku, (dále jen ,,OZ") dohodly, že se rozsah a obsah
       vzájemných práv a povinnosti z této smlouvy vyp|ývajÍcÍch a neupravených

                                                                         1/5
                                                                                                                                                                                 e

             touto smlouvou bude řídit příslušnými ustanoveními OZ a dalšími právními
             předpisy ČR.

      1.4. Smluvní strany prohlašuji, že údaje uvedené v článcích 1.1. a 1.2. této
             smlouvy a taktéž oprávnění k podnikání zhotovitele jsou v souladu s právní
             skutečností v době uzavření smlouvy. Smluvní strany se zavazuji, že změny
             údajů uvedených v článcích 1.1 a 1.2. této smlouvy oznámi písemně bez
             prodlení druhé smluvní straně.

      1.5. Zástupce objednatelů zastupuje Ministerstvo vnitra - generálni ředitelství
             Hasičského záchranného sboru České republiky a jednotlivé hasičské
             záchranné sbory krajů (dále jen ,,jednotliví objednatelé") na základě smlouvy
             čj: MV-83627/PO-PSM-2016 o vymezeni práv a povinnosti mezi pověřujícím
             zadavatelem a centrálním zadavatelem za účelem realizace
             centralizovaného zadáváni veřejné zakázky ,,Poskytováni technické podpory
             aplikačního programového vybavení HZS ČR".

      1.6. Podkladem pro uzavřeni této smlouvy je nabídka zhotovitele ze dne 16. 12.
             2016 na základě zadávacího řízení pod čj: MV-83627/PO-PSM-2016. Na
             základě této smlouvy zhotovitel uzavře smlouvu o poskytnutí servisních
             služeb s jednotlivými objednateli (dále jen ,,prováděcí smlouva"), jejíž
             závazný vzor je uveden v příloze č. 1 této smlouvy.

2. VYMEZENÍ POUŽÍVANÝCH POJMŮ

     2.1. Aplikačním programovým vybavením (dále jen ,,APV") je souhrn
             programových prostředků v licenčním užívání jednotlivých objednatelů,
             vyvinutých zhotovitelem, tvořící ucelený informační systém určený pro
             přípravu a výkon služby, operační řízení a statistiku HZS ČR.

     2.2. Technickou podporou se rozumí - konzultace, poradenství, nepřetržitý
             proaktivní dohled, vzdálená správa a lokalizace chyb a opravy APV
             prostřednictvím vzdálené správy. Technická podpora zahrnuje dále podporu
             provozu (ServiceDesk).

     2.3. Jinou podporou se rozumí objednané práce nad rámec technické podpory.
             Do jiné podpory se řadí práce servisního technika HW a servisního technika
             SW.

3. PŘEDMĚT SMLOUVY

     3.1. Zhotovitel se zavazuje k poskytováni technické podpory a jiné podpory
             provozovaného APV pro jednotlivé objednatele ve smyslu článku 2 této
             smlouvy. Za tímto účelem uzavře s jednotlivými objednateli prováděcí
             smlouvu.

     3.2. Zástupce objednatelů se zavazuje k tomu, že jednotliví objednatelé uzavřou
             prováděcí smlouvu s účinností od 1. 1. 2017.

4. CENA

     4.1. Cena za poskytováni technické podpory ze všech prováděcích smluv
             uzavřených jednotlivými objednateli se zhotovitelem nepřesáhne částky
             stanovené v příloze č. 2 této smlouvy.

                                                                                2/5
r

            4.2. Pro určeni ceny dle článku 4.1. této smlouvy u každé prováděcí smlouvy
                   uzavřené jednotlivými objednateli pro období od 1. 1. 2017 do 31. 10. 2017
                   je závazná varianta A uvedená v příloze č. 2 této smlouvy.

            4.3. Pro určení ceny dle článku 4.1. této smlouvy u každé prováděcí smlouvy
                   uzavřené jednotlivými objednateli pro období od 1. 11. 2017 bude závazná
                   varianta B, C nebo D uvedená v příloze č. 2 této smlouvy. Varianta bude
                   určena zástupcem objednatelů po dohodě s jednotlivými objednateli.

            4.4. Ceny za jinou podporu jsou uvedeny v příloze č. 2 této smlouvy.

            4.5. Zhotovitel má právo aktualizovat ceny uvedené v příloze č. 2 této smlouvy
                   jednou za kalendářní rok trvání smlouvy maximálně o miru inflace
                   vyjádřenou přírůstkem průměrného ročního indexu spotřebitelských cen
                   vypočtený za kalendářní rok dle oficiálně uveřejněných údajů Českého
                   statistického úřadu zaokrouhlený na jedno desetinné místo.

            4.6. Zhotovitel své právo dle článku 4.5. této smlouvy uplatni písemným
                   oznámením, které doručí zástupci objednatelů nejpozději do 31. ledna
                   nás|edujÍcÍho kalendářního roku. V tomto písemném oznámeni je zhotovitel
                   povinen uvést zejména míru inflace vyjádřenou přírůstkem průměrného
                   ročního indexu spotřebitelských cen dle oficiálně uveřejněných údajů
                   Českého statistického úřadu příslušného roku a upravené ceny v příloze č. 2.
                   NeuplatnHi zhotovitel své právo nejpozději do 31. ledna příslušného roku,
                   jeho právo na zvýšeni ceny pro daný rok zaniká.

            4.7. Dojde-li ke změně cen uvedených v příloze č. 2 této smlouvy v souvislosti se
                   změnou daňových předpisů, budou ceny uvedené v příloze č. 2 této smlouvy
                   upraveny dohodou obou smluvních stran.

      5. POVINNOST MLČENLIVOSTI A DŮVĚRNOST INFORMACÍ

            5.1. Smluvní strany se zavazují zachovat mlčenlivost o skutečnostech a
                   informacích, které označí jako důvěrné dle § 1730 OZ, a to až do doby, kdy
                   se tyto informace stanou obecně známými za předpokladu, že se tak
                   nestane porušením povinnosti mlčenlivosti. Smluvní strany se zavazují, že
                   informace označené jako důvěrné jiným subjektům nesdělí, nezpřístupnÍ, ani
                   nevyužiji pro sebe nebo pro jinou osobu. Poškozená smluvní strana má
                   právo na náhradu škody, která jí takovýmto jednáním druhé smluvní strany
                   vznikne.

            5.2. Povinnost zachovávat mlčenlivost podle článku 5.1 se nevztahuje na
                   informace, které:

                   a. mohou být zveřejněny v souladu s touto smlouvou,
                   b. byly zveřejněny na základě písemného souhlasu obou smluvních stran,
                   c. jsou všeobecně známé nebo byly zveřejněny jinak, než následkem zanedbáni

                       povinnosti jedné ze smluvních stran,
                   d. byly poskytnuty v souladu s právním řádem České republiky.

            5.3. Zhotovitel se zavazuje zachovávat ve vztahu ke třetím osobám mlčenlivost o
                   informacích, které při plnění této smlouvy získá od zástupce objednatelů či
                   jednotlivých objednatelů nebo o zástupci objednatelů či jednotlivých

                                                                                      3/5
             objednatelích nebo jejich zaměstnancích a spolupracovnícich, a nesmí je
             zpřístupnit bez písemného souhlasu zástupce objednatelů či jednotlivého
             objednatele žádné třetí osobě ani je použít v rozporu s účelem této smlouvy,
             s výjimkou informaci uvedených v článku 5.2. této smlouvy.

     5.4. Zhotovitel je povinen zavázat povinnosti mlčenlivosti podle článku 5.3
             všechny osoby, které se budou podílet na poskytování služeb zástupci
             objednatele nebo jednotlivým objednatelům dle této smlouvy. Za porušení
             povinnosti mlčenlivosti osobami, které se budou podílet na poskytováni
             služeb dle této smlouvy, odpovídá zhotovitel, jako by povinnost porušil sám.

     5.5. Povinnost mlčenlivosti trvá i po skončení platnosti této smlouvy.

     5.6. Zhotovitel bere na vědomi, že tato smlouva bude uveřejněna
             v monitorovacím systému a rovněž v registru smluv v souladu se zákonem č.
             340/2015 Sb., o registru smluv. Za zveřejněni v registru smluv odpovídá
             zástupce objednatelů.

     5.7. Zhotovitel je povinen umožnit kontrolu dokumentů souvisejících
             s poskytováním plnění dle této smlouvy ze strany zástupce objednatelů,
            jednotlivých objednatelů a jiných orgánů oprávněných k prováděni kontroly, a
             to zejména ze strany Ministerstva vnitra ČR, Ministerstva financí ČR, Centra
             pro regionálni rozvoj České republiky, územních finančních orgánů,
             Nejvyššího kontrolního úřadu, Evropské komise, Evropského účetního dvora,
             případně dalších orgánů oprávněných k výkonu kontroly a ze strany třetích
             osob, které tyto orgány ke kontrole pověří nebo zmocní.

     5.8. Zhotovitel je podle ustanoveni § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o
             finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o
             finanční kontrole), povinen spolupůsobit při výkonu finanční kontroly.

6. SANKCE

     6.1. V případě porušení povinností podle článku 5 této smlouvy je ta smluvní
             strana, která povinnost poruší povinna zaplatit druhé smluvní straně smluvní
             pokutu ve výši 100 000,-KČ za každé jednotlivé porušení povinnosti.

     6.2. Smluvní pokuty se nezapočítávají na náhradu případně vzniklé škody, kterou
             lze vymáhat samostatně.

7. UKONČENÍ SMLUVNÍHO VZTAHU

     7.1. Tuto smlouvu lze před uplynutím její doby platnosti a účinnosti ukončit
             dohodou smluvních stran, výpovědi nebo odstoupením.

     7.2. Tuto smlouvu mohou smluvní strany písemně vypovědět bez uvedeni
             důvodu. Je-li tato smlouva vypovězena, zaniká závazek z ni uplynutím
             výpovědní doby, která činí 12 měsíců. výpovědní doba začíná běžet dnem
             doručeni výpovědi druhé smluvní straně.

     7.3. Odstoupit od této smlouvy lze pouze z důvodů v této smlouvě uvedených.
             Odstoupení musí být písemné a je účinné dnem, kdy bylo prokazatelně
             doručeno druhé smluvní straně.

                                                                                4/5
ť'

    7.4. Zástupce objednatelů je oprávněn odstoupit od smlouvy, pokud

                  a. vůči majetku zhotovitele probíhá insolvenčni řízení, v němž bylo vydáno
                      rozhodnuti o úpadku, pokud to právni předpisy umožňují,

                  b. insolvenční návrh na zhotovitele byl zamítnut proto, že majetek zhotovitele
                      nepostačuje k úhradě nákladů insolvenčniho řizeni,

                  c. zhotovitel vstoupí do likvidace.

    8. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

    8.1. Smluvní strany prohlašuji, že osoby podepisující tuto smlouvu jsou k tomuto
           úkonu oprávněny.

    8.2. Zhotovitel prohlašuje, že plnění, které poskytuje podle této smlouvy, není
           zatíženo právy třetích osob.

    8.3. Žádná ze stran není oprávněna postoupit svá práva a povinnosti vyp|ývajÍcÍ
           z této smlouvy třetí osobě bez předchozího písemného souhlasu druhé
           smluvní strany.

    8.4. Tato smlouva je vypracována ve třech stejnopisech s platnosti originálu,
           z nichž zástupce objednatelů obdrží dva a zhotovitel jeden stejnopis.

    8.5. Tato smlouva se uzavírá na dobu určitou do 30.11. 2020. Smlouva nabývá
           platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami.

    8.6. Není-li ve smlouvě uvedeno jinak, řídí se vzájemné vztahy smluvních stran
           ustanoveními OZ a právním řádem ČR.

         8.7. Změny a doplňky této smlouvy uskuteční smluvní strany formou písemných
                 dodatků, číslovaných v pořadí jejich vyhotovení.

         8.8. Smluvní strany si smlouvu přečetly, souhlasí s ni a na důkaz, že je projevem
                jejich svobodné a pravé vůle, připojují své podpisy.

    9. PŘÍLOHY

    Příloha č. 1 Vzor prováděcí smlouvy včetně příloh - 12 listů
    Příloha č. 2 Cena za poskytování technické podpory - 2 listy

    V Kladně dne^{3¢ t1"Z @/&                    V Praze dne 23 · Ú . Zb/6
    Zhotovitel:                                  :ástupjce"ájed' ate|ů7 \;i

    Ing. Václav Zdich                            br· i·g:".~gen.  r     František      Zadina
    RCS Kladno, s.r.o.                                            Ing.
                                                 náměstek generální ředitele
         Rcs Kladno. s.lo.                       pro IZS a operačního řízení

           Mánesova 1772 272 01 Kladno -2.                        Ministerstvo vnitra
            ic: 63495295 oic: CZ63495295
                                            5/5  Hasi.čskégheonezrá!cnh|'rařňedniétehlostvsbí oru ČR

                                                                    Kleknerova 26
                                                                  148 01 Praha 414

                                                                  -16-
PROVÁDĚCÍ SMLOUVA O POSKYTNUTÍ SERVISNÍCH
                  SLUŽEB PRO

                                                   Č. XXX
                                                    uzavřená
                           podle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník,

                                                    (dále jen ,,smlouva")

l. SMLUVNÍ STRANY

].1. Česká republika - Ministerstvo vnitra

Se sídlem :                Nad Štolou 936/3, 170 34 Praha 7

Zastoupená :               brig. gen. Ing. Františkem Zadinou, riáměstkem
                           generálniho ředitele Hasičského záchranného sboru ČR

Bankovní spojeni:
Číslo účtu:

lČ:                        00007064
DIČ:                       CZ00007064

mktni adresa:              MV- GŘ HZS ČR

                           Kloknerova 26, 148 01 Praha 414

(dále jen ,,objednatel")

1.2. RCS Kladno, s.r.o.

Sídlo:                     Mánesova 1772, 272 01 Kladno

Zastoupená:                Ing. Václavem Zdichem, jednatelem společnosti

Bankovní spojeni:
Číslo účtu

IČO:                       63495295
DIČ:                       CZ63495295

Tel./fax

Obchodní rejstřík:         Městský soud v Praze oddíl C,vložka 79821

(dále jen ,,zhotovitel").

1.3. Tuto smlouvu uzavÍrajÍ smluvní strany na základě a v souladu
       s podmínkami uvedenými v ,,Centrálni smlouvě o poskytnutí servisních
       služeb č.j. MV-83627-25/PO-PSM-2016" (dále jen ,,Centrálni smlouva").

1.4. Smluvní strany se v souladu s ustanovením § 2586 a násl. zákona
       Č.89/2012 Sb., občanského zákoníku, (dále jen ,,OZ") dohodly, že se rozsah
       a obsah vzájemných práv a povinnosti z této smlouvy vyp|ývajÍcÍch a
       neupravených touto smlouvou bude řídit příslušnými ustanoveními OZ a
       dalšími právními předpisy ČR.

1.5. Smluvní strany prohlašují, že údaje uvedené v článcích 1.1. a 1.2. této
       smlouvy a taktéž oprávnění k podnikáni zhotovitele jsou v souladu s právni
       skutečností v době uzavřeni smlouvy. Smluvní strany se zavazují, že změny
       údajů uvedených v článcích 1.1 a 1.2. této smlouvy oznámí písemně bez

                                                                       1/11
      prodlení druhé smluvní straně.

2. OPRÁVNĚNÉ OSOBY

   2.1. Jednat v rámci této smlouvy jménem:

Objednatele ve věcech:

-  hlášení poruch aplikačního programového vybavení (dále jen ,,APV")
   · vedoucí oddělení operačního a informačního střediska MV-GŘ HZS ČR,

   · ředitel odboru operačního řízenI MV-GŘ HZS ČR,

   · pracovnici informatiky Školního a výcvikového zařízení HZS ČR,

   · operační důstojníci na operačním středisku MV-GŘ HZS ČR,

   · vedoucí pracoviště projektové podpory MV-GŘ HZS ČR,

-  vyžadování výjezdu servisního technika zhotovitele na místo poruchy
   ·  ředitel odboru operačního řízení MV-GŘ HZS ČR,

   ·  vedoucí oddělenI operačního a informačního střediska MV-GŘ HZS ČR,

   ·  ředitel odboru komunikačních a informačních systémů MV-GŘ HZS ČR,

-  ve věcech technických
   · ředitel odboru operačního řIzení MV-GŘ HZS ČR,

   · ředitel odboru komunikačních a informačních systémů MV-GŘ HZS ČR,

   · vedoucí oddělení operačního a informačního střediska MV-GŘ HZS ČR,

   · vedoucí odděleni analýz a statistiky MV-GŘ HZS ČR,

   · vedoucí pracoviště projektové podpory,

-  akceptačního protokolu
   · ředitel odboru operačního řízení MV-GŘ HZS ČR.

Zhotovitele ve věcech.

-  hlášeni poruch APV
   · službu konajici technik dohledového centra:
   vyžadováni výjezdu servisního technika zhotovitele na místo poruchy

   "  službu konající technik dohledového centra;

- ve věcech technických
          " jednatel zhotovitele,
          " vedoucí pracovník dohledového centra.

-  akceptačního protokolu
   · vedoucí pracovník dohledového centra.

3. VYMEZENÍ POUŽÍVANÝCH POJMŮ

   3.1. Aplikačním programovým vybavením je souhrn programových
           prostředků v licenčním užívání jednotlivých objednatelů, vyvinutých

          zhotovitelem, tvořící ucelený informační systém určený pro přípravu a výkon
          služby, operační řIzení a statistiku HZS ČR.

   3.2. Technickou podporou se rozumí - konzultace, poradenství, nepřetržitý
           proaktivní dohled, vzdálená správa a lokalizace chyb a opravy APV
           prostřednictvím vzdálené správy. Technická podpora zahrnuje dále podporu
           provozu (ServiceDesk).

   3.3. Jinou podporou se rozumí objednané práce nad rámec technické
           podpory. Do jiné podpory se řadí práce servisního technika HW a servisního

                                                                           2/11
            technika SW.

     3.4. Udržitelnosti APV se rozumí bezplatné poskytováni aktualizací modulů
             systému APV, které budou uvedeny na trh v ostré verzi v době platnosti této
             smlouvy. Bezplatné poskytováni aktualizaci je omezeno na moduly systému
             APV, vyjmenované v příloze Č.1.

     3.5. Chybou APV se rozumí snížení kvality služeb (funkcionality)
             poskytovaných APV.

     3.6. Opravou APV se rozumí změna konfigurace, aktualizace či jiná úprava již
             nainstalovaného APV, jenž vede k uvedeni hardwarového nebo
             softwarového řešení do stavu před diagnostikováním chyby APV , která
             nebyla zapříčiněna funkcí či výměnou SW nebo HW bez předchozího
             souhlasu zhotovitele.

     3.7. Servisní události je reakce na chybu APV, která byla nahlášena
             dohledovému centru či zjištěna dohledovým centrem zhotovitele nebo
             nahlášena přes ServiceDesk zhotovitele s příznakem servisní událost.

     3.8. Nepřetržitým dohledem se rozumí sledováni a vyhodnocováni události o
             chodu systému a řešení poruch prostřednictvím vzdálené správy a
             telefonické konzultace mezi oprávněnými osobami objednavatele a
             zhotovitele.

4. PŘEDMĚT SMLOUVY

     4.1. Zhotovitel se zavazuje k poskytováni technické podpory provozovaného
             APV pro objednatele ve smyslu článku 3 této smlouvy. Objednatel se za to
             zavazuje zaplatit sjednanou cenu.

     4

5. NEPŘETRŽITÝ DOHLED, POHOTOVOSTNÍ SLUŽBA A SERVISNÍ
   ZÁSAH

     5.1. Nepřetržitý dohled nad provozem APV se poskytuje v režimu 24/7
             prostřednictvím datového propojeni do sitě operačního střediska či jiného
             místa určeného k provozováni APV. Náklady na provoz datových linek mezi
             dohledovým centrem zhotovitele a dohledovanými misty objednatele nejsou
             součástí plnění dle této smlouvy.

     5.2. Zhotovitel se zavazuje upozorňovat Objednatele písemně formou e-mailu
             včas na všechny předvídatelné hrozíci vady svého plnění či potenciální
             výpadky plněni, jakož i poskytovat Objednateli veškeré informace, které jsou

                                                                                3/11
       pro plněni Smlouvy nezbytné.

5.3. Zhotovitel se zavazuje upozornit Objednatele na potenciální rizika vzniku
       škod a včas a řádně dle svých možností provést bezodkladně taková
       opatřeni, která riziko vzniku škod zcela vyloučí nebo sníží.

5.4. Zhotovitel se zavazuje kontaktovat objednatele v případě nutnosti
       plánovaného zásahu na APV. Zhotovitel se zavazuje provádět práce na APV
       je s předchozím souhlasem oprávněné osoby dle článku 2.1.

5.5. Hlášení servisní události dohledovému centru bude obsahovat zejména:
       - podrobný popis chyby nebo jejich vnějších projevů,
       - adresu místa poruchy,
       - jméno a kontakt na osobu, která poruchu hlási.

5.6. Reakce službu konajÍcÍho technika dohledového centra je stanovena dle
       přílohy Č.2 této smlouvy.

5.7. Dohledové centrum zhotovitele po převzetí hlášení poruchy zajistí zejména
       zaznamenáni veškerých informaci nutných pro další prošetřeni problému do
       formuláře hlášeni, který obsahuje název, popis a místo vzniku události,
       unikátní číslo události, čas založeni události, popis řešení s časovými údaji a
       jménem technika dohledového centra. Dohledové centrum zhotovitele
       zpracuje každý pracovní den nejpozději do 8:00 sumář servisních události,
       který obsahuje:

         a. přehled nevyřešených servisních událostí k okamžiku zpracování sumáře
             včetně informace o stavu jejich řešeni,

         b. přehled servisních událostí vyřešených od okamžiku zpracováni předchozího
             sumáře,

       Sumář chybových hlášeni zašle dohledové centrum zhotovitele neprodleně,
       nejpozději však do 1 hodiny po jeho zpracováni na e-mailovou adresu
       objednatele uvedenou v příloze č. 4.

5.8. Odstraněni poruchy v souladu s články 5.1. a 5.6. této smlouvy zabezpečí
       zhotovitel v souladu s přílohou č. 2 této smlouvy, nebude-li dohodnuto mezi
       oprávněnou osobou objednatele a službu konajícího technika dohledového
       centra zhotovitele jinak.

5.9. Zhotovitel na základě této smlouvy udržuje stálou pohotovostní službu
       proškoleného servisního technika pro výjezd na místo poruchy.

5.10. Nástup servisního technika na místo poruchy zajisti zhotovitel v souladu
       s přílohou č. 2 této smlouvy, nebude-li dohodnuto mezi oprávněnou osobou
       objednatele a službu konajícím technikem dohledového centra zhotovitele
       jinak.

5.11. Zhotovitel zajisti, aby servisní technik vstupujíci do objektů Objednatele
       navštěvoval pouze určené prostory po nezbytně nutnou dobu, a v případě,
       že se jedná o prostor v režimu dle zákona č. 412/2005 Sb., o ochraně
       utajovaných informaci a o bezpečnostní způsobilosti, ve znění pozdějších
       předpisů (dále jen ,,ZOUl") měl oprávnění k přístupu k utajované informaci
       přIslušného stupně utajeni dle ZOUl. Objednatel bude s dostatečným
       předstihem informován o této skutečnosti.

5.12. Hlášeni poruchy dohledovému centru zhotovitele lze provést
       prostřednictvím kontaktů uvedených v příloze č. 4.

                                                                        4/11
     5.13. Místem vyžadováni výjezdu servisního technika ve smyslu této smlouvy je
             dohledové centrum zhotovitele. Vyžádání výjezdu servisního technika je
             požadováno výhradně formou písemné objednávky doručené na fax nebo e-
             mail dohledového centra zhotovitele uvedené v příloze č. 4.

     5.14. Poskytování aktualizaci modulů APV v souladu s článkem 3.4. se provádí
             prostřednictvím webových stránek zhotovitele případně specializovaným SW
             produktem dodaným zhotovitelem. V případě požadavku ze strany
             objednatele zajisti za úplatu instalaci aktualizací modulů APV zhotovitel.

     5.15. Zhotovitel zajisti aktualizace dokumentace v návaznosti na aktualizaci
             apv, nejpozději při nasazeni nové verze APV.

     5.16. Zhotovitel bude trvale monitorovat funkčnost komunikace s jinými is u hzs
             ČR (zejména s NIS IZS a TCTV 112) a dohledové centrum Zhotovitele bude
             spolupracovat s jinými dohledovými centry (zejména NIS IZS a TCTV 112)
             na odstraňováni vad a nestandardních provozních stavů.

6. SERVISNÍ SKLAD KOMPONENT

     6.1. Zhotovitel do jednoho měsíce od uzavřeni této smlouvy zabezpečí
             vytvořeni operativního skladu komponent uvedených v příloze č. 3 této
             smlouvy. Náklady spojené s jejich pořízením, skladováním případně
             servisem a opravami jsou nákladem zhotovitele. výjimku tvoří případy, kdy
             dojde u objednavatele ke zničeni, poškozeni nebo ztrátě zapůjčené
             komponenty. Prokazatelné náklady souvÍsejÍcÍ s jejich opravou, popř.
             náhradu škody vzniklé jejich ztrátou vyčíslené v závislosti na pořizovací ceně
             a jejich stáří hradí objednavatel.

     6.2. Poskytnuti náhradní komponenty je bezplatné po nezbytnou dobu
             (maximálně však 2 měsíce) než bude po dohodě objednavatele se
             zhotovitelem zabezpečena výměna (oprava) náhradních komponent.

7. MÍSTO PLNĚNÍ SMLOUVY

      7.1.

8. CENA

     8.1. Cena za předmět plnění této smlouvy je stanovena v souladu
             s podmínkami uvedenými v Centrálni smlouvě. To znamená, že cena za
             období od 1.1.2017 do 31.10.2017 je stanovena ve výši XXX KČ bez DPH,
             XXX Kč S DPH.

     8.2. Pro období od 1. 11. 2017 bude cena stanovena dle podmínek uvedených
             v Centrální smlouvě formou dodatku k této smlouvě.

     8.3. Zhotovitel má právo aktualizovat ceny pouze za podmínek stanovených
             Centrálni smlouvou.

                                                                              5/11
     8.4. V ceně dle článku 8.1. nejsou zahrnuty náklady spojené s jinou podporou.
             Náklady spojené s jinou podporou jsou stanoveny v Centrálni smlouvě.

9. PLATEBNÍ PODMÍNKY

     9.1. Platby za poskytovaný předmět plněni dle článku 4. této smlouvy budou
             prováděny bezhotovostním platebním převodem na základě daňového
             dokladu (dále jen ,,faktura") vystavené zhotovitelem do 14 kalendářních dnů
             od skončení příslušného kalendářního měsíce.

     9.2. Faktury musí obsahovat číslo jednací této smlouvy, všechny údaje
             uvedené v § 28 a násl. zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve
             znění pozdějších předpisů a podle § 435 OZ.

     9.3. Faktury jsou splatné do 30 kalendářních dnů ode dne jejich
             prokazatelného doručení objednateli na kontaktní adresu uvedenou v článku
             1.1 této smlouvy.

     9.4. Faktura je považována za proplacenou okamžikem odepsání příslušné
             finanční částky z účtu objednatele ve prospěch účtu zhotovitele uvedeného
             v článku 1.2 této smlouvy.

     9.5. Faktury předložené v prosinci musí být doručeny objednateli nejpozději do
             7. dne tohoto měsíce. Při doručeni po tomto terminu nelze fakturu proplatit v
             daném roce a splatnost bude stanovena na 60 kalendářních dnů. V tomto
             případě se objednatel nedostává do prodlení a není povinen hradit smluvní
             ani zákonný úrok z prodlení ani strpět jiné právní dopady této skutečnosti.
             Zhotovitel bere tuto skutečnost na vědomí.

     9.6. Objednatel je oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti faktury vrátit
             zhotoviteli bez zaplaceni fakturu, která neobsahuje náležitosti stanovené
             touto smlouvou nebo obecně závaznými právními předpisy, obsahuje jiné
             cenové údaje nebo jiný druh plnění než dohodnutý v této smlouvě nebo
             budou-li tyto údaje uvedeny chybně, a to s uvedením důvodu vrácení.
             Zhotovitel je povinen v případě vráceni faktury fakturu opravit nebo vyhotovit
             fakturu novou. Důvodným vrácením faktury přestává běžet původní lhůta
             splatnosti. Nová lhůta v původní délce splatnosti běží znovu ode dne
             doručeni opravené nebo nově vystavené faktury objednateli.

     9.7. Smluvní strany se dohodly, že platba bude provedena v českých korunách
             (CZK). Pokud zhotovitel nemá účet zřízený v peněžním ústavu na území
             České republiky, bankovní poplatky za zahraniční platbu jdou na vrub
             zhotovitele.

     9.8. Zálohové platby objednatel neposkytuje.

     9.9. Zhotovitel přiloží k faktuře akceptační protokol, který obsahuje:
             a. Datum a čas odeslání jednotlivých sumářů chybových hlášení
             b. Seznam případných výluk plněni

             c. Přehled provedených servisních zásahů na APV objednatele
             (definováno ve článku 9.10 této smlouvy),
             d. Seznam poskytnutých aktualizaci.

     9.10. Jsou-li součásti fakturované částky také náklady spojené s jinou podporou,
             je zhotovitel povinen současně s fakturou doložit výkaz odpracovaných

                                                                              6/11
            hodin, počtu ujetých kilometrů a dodaných náhradních dílů nebo zboží.
            Originál tohoto pracovního výkazu bude potvrzen objednatelem.

10.PRÁVA DUŠEVNÍHO VLASTNICTVÍ

     10.1. Zhotovitel se zavazuje, že při poskytování služeb neporuší práva třetích
            osob, která těmto osobám mohou plynout z práv k duševnímu vlastnictví,
            zejména z autorských práv a práv průmyslového vlastnictví. Zhotovitel se
            zavazuje, že objednateli uhradí veškeré náklady, výdaje, škody a majetkovou
             i nemajetkovou újmu, které objednateli vzniknou v důsledku uplatnění práv
            třetích osob vůči objednateli v souvislosti porušením povinnosti zhotovitele
            dle předchozí věty.

     10.2. Bude-li výsledkem nebo součásti poskytovaných služeb i dílo, které je
            předmětem autorských práv, práv souvisejících s právem autorským či
            předmětem práv pořizovatele k jim pořízené databázi, poskytuje zhotovitel
            jako autor objednateli ode dne předáni takovéhoto díla objednateli na
             neomezenou dobu pro území celého světa, nevýhradní licenci k užití díla
            všemi způsoby užiti v neomezeném rozsahu, přičemž výše odměny za
            poskytnutí licence je již zahrnuta v ceně poskytovaných služeb. Objednatel je
            zároveň oprávněn upravit či jinak měnit dílo, jeho název, spojit dílo s jiným
            dílem či zařadit díla do díla souborného. Objednatel může výše uvedenou
            licenci poskytnout jako podlicenci nebo postoupit třetím osobám dle výběru
            objednatele, přičemž poskytovatel s tímto výslovně předem souhlasí.
            Objednatel není povinen licenci využít.

     10.3. Bude-li výsledkem nebo součásti poskytovaných služeb i zaměstnanecké
            či kolektivní dílo, které je předmětem autorských práv, práv souvisejÍcÍch
            s právem autorským či práv pořizovatele k jim pořízené databázi, postupuje
            zhotovitel jako zaměstnavatel či osoba, z jejíhož podnětu a pod jejímž
            vedením je dílo vytvářeno a pod jejímž jménem je dílo uváděno na veřejnost,
            ke dni předáni takovéhoto díla právo výkonu majetkových práv autora k dílu
            na objednatele, přičemž výše odměny za postoupení je již zahrnuta v ceně
            poskytovaných služeb. Poskytovatel prohlašuje, že autor svolil i ke
            zveřejnění, k úpravám, zpracováni včetně překladu, spojeni s jiným dílem,
            zařazení do díla souborného, k dokončení svého zaměstnaneckého díla,
            jakož i k tomu, aby zhotovitel uváděl zaměstnanecké dílo na veřejnost pod
            svým jménem, že autor výslovně souhlasil s dalším postoupením výkonu
            těchto práv na objednatele a z objednatele na třetí osoby. Zhotovitel
            prohlašuje, že všem autorům poskytl dostatečnou přiměřenou odměnu a že
            všechny závazky poskytovatele vůči autorovi jsou vypořádány.

     10.4. Zhotovitel výslovně prohlašuje, že je plně oprávněn disponovat právy k
            duševnímu vlastnictví včetně výše uvedených autorských práv, a zavazuje
            se za tímto účelem zajistit řádné a nerušené uživání díla objednatelem,
            včetně případného zajištěni dalších souhlasů a licencí od autorů děl
            v souladu s autorským zákonem, popř. od vlastníků jiných práv duševního
            vlastnictví v souladu s právními předpisy. Zhotovitel se zavazuje, že
            objednateli uhradí veškeré náklady, výdaje, škody a majetkovou i
            nemajetkovou újmu, které objednateli vzniknou v důsledku toho, že
            objednatel nemohl dílo užívat řádně a nerušeně.

                                                                                 7/11
11.POVINNOST MLČENLIVOSTI A DŮVĚRNOST INFORMACÍ

     11.1. Smluvní strany se zavazují zachovat mlčenlivost o skutečnostech a
             informacích, které označí jako důvěrné dle § 1730 OZ, a to až do doby, kdy
             se informace této povahy stanou obecně známými za předpokladu, že se
            tak nestane porušením povinnosti mlčenlivosti. Smluvní strany se zavazuji,
            že informace uvedené povahy jiným subjektům nesdělí, nezpřístupní, ani
             nevyužijí pro sebe nebo pro jinou osobu. Poškozená smluvní strana má
             právo na náhradu škody, která jí takovýmto jednáním druhé smluvní strany
            vznikne.

     11.2. Povinnost zachovávat mlčenlivost podle článku 11.1 se nevztahuje na
             informace, které:
                   a. mohou být zveřejněny v souladu s touto smlouvou,
                   b. byly zveřejněny na základě písemného souhlasu obou smluvních
                       stran,
                   c. jsou všeobecně známé nebo byly zveřejněny jinak, než následkem
                       zanedbáni povinnosti jedné ze smluvních stran,
                  d. byly poskytnuty v souladu s právním řádem České republiky.

     11.3. Zhotovitel se zavazuje zachovávat ve vztahu ke třetím osobám mlčenlivost
            o informacích, které při plnění této smlouvy získá od objednatele nebo o
            objednateli či jeho zaměstnancích a spolupracovnicích, a nesmí je
            zpřístupnit bez písemného souhlasu objednatele žádné třetí osobě ani je
            použít v rozporu s účelem této smlouvy, s výjimkou informaci uvedených
            v článku 11.2 této smlouvy.

     11.4. Zhotovitel je povinen zavázat povinností mlčenlivosti podle článku 11.3
            všechny osoby, které se budou podílet na poskytováni služeb objednateli dle
            této smlouvy. Za porušení povinnosti mlčenlivosti osobami, které se budou
            podílet na poskytováni služeb dle této smlouvy, odpovídá zhotovitel, jako by
            povinnost porušil sám.

     11.5. Povinnost mlčenlivosti trvá i po skončeni platnosti této smlouvy.

     11.6. Zhotovitel bere na vědomí, že tato smlouva bude uveřejněna
            v monitorovacím systému a rovněž v registru smluv v souladu se zákonem č.
            340/2015 Sb., o registru smluv. Za zveřejněni v registru smluv odpovídá
            objednatel.

     11.7. Zhotovitel je povinen umožnit kontrolu dokumentů souvisejÍcÍch
            s poskytováním plnění dle této smlouvy ze strany objednatele a jiných
            orgánů oprávněných k prováděni kontroly, a to zejména ze strany
            Ministerstva vnitra ČR, Ministerstva financi ČR, Centra pro regionální rozvoj
            České republiky, územních finančních orgánů, Nejvyššího kontrolního úřadu,
            Evropské komise, Evropského účetního dvora, případně dalších orgánů
            oprávněných k výkonu kontroly a ze strany třetích osob, které tyto orgány ke
            kontrole pověří nebo zmocní.

     11.8. Zhotovitel je podle ustanovení § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o
            finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o
            finanční kontrole), povinen spolupůsobit při výkonu finanční kontroly.

                                                                               8/11
12.SANKCE

     12.1. V případě zhotovitelem zaviněného prodlení s plněním závazku dle této
             smlouvy kromě technické podpory (článku 3.2 této smlouvy) je zhotovitel
             povinen zaplatit objednateli smluvní pokutu za každý den prodlení ve výši
             0,05% z ceny plněni za daný kalendářní měsíc do 30 dnů po doručení
             objednatelem písemně zúčtované smluvní pokuty za nesplnění závazku.

     12.2. V případě prokázaného zaviněného prodlení zhotovitele v plnění technické
             podpory (článku 3.2 této smlouvy) spočivajíci v nedodržením reakční doby
             pro závady je zhotovitel povinen zaplatit objednateli smluvní pokutu za
             každou takové prodlení z fakturované částky za příslušné fakturované
             období ve výši:

                   a) 5% v případě problému kategorie M3,

                   b) 10% v případě problému kategorie M2,

                   C) 15% v případě problému kategorie Ml

     12.3. Pokud zhotovitel způsobí prokazatelně svou činností na APV vady, které
             sníží použiti APV, odstraní tyto na své náklady do 3 pracovních dnů od
             oznámeni objednatele. Zhotovitel je povinen uhradit smluvní pokutu ve výši
             5 000,- kč za každý, byt' i započatý den prodlení s odstraněním vady.

     12.4. Pokud zhotovitel nesplní povinnost dle článku 5.4 této smlouvy je povinen
             uhradit smluvní pokutu ve výši 10 000,-.

     12.5. Pokud zhotovitel nesplní povinnost dle článku 5.7 této smlouvy je povinen
             uhradit smluvní pokutu ve výši 5 000,-.

     12.6. Pokud zhotovitel nesplní povinnost dle článku 5.15 této smlouvy je povinen
             uhradit smluvní pokutu ve výši 5 000,-.

     12.7. V případě prodlení se zaplacením fakturované ceny je objednatel povinen
             zaplatit zhotoviteli úrok z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky včetně
             dph za každý, byt' i započatý kalendářní den prodlení.

     12.8. V případě porušení povinností podle článku 11 této smlouvy je ta smluvní
             strana, která povinnost poruší povinna zaplatit druhé smluvní straně smluvní
             pokutu ve výši 100 000,-KČ za každé jednotlivé porušeni povinnosti.

     12.9. Smluvní pokuty se nezapočítávaji na náhradu případně vzniklé škody,
             kterou lze vymáhat samostatně.

     12.10. Sankce sjednané touto smlouvou zaplatí povinná strana nezávisle na tom,
              zda a v jaké výši vznikne druhé smluvní straně škoda, kterou lze vymáhat
              samostatně.

13.UKONČENÍ SMLUVNÍHO VZTAHU

     13.1. Tuto smlouvu lze před uplynutím její doby platnosti a účinnosti ukončit

                                                                              9/11
            dohodou smluvních stran, výpovědi nebo odstoupením.
     13.2. Tuto smlouvu mohou smluvní strany písemně vypovědět bez uvedení

            důvodu. Je-li tato smlouva vypovězena, zaniká závazek z ni uplynutím
            výpovědní doby, která činí 12 měsíců. výpovědní doba začíná běžet dnem
            doručení výpovědi druhé smluvní straně.
     13.3. Odstoupit od této smlouvy lze pouze z důvodů v této smlouvě uvedených.
             Odstoupení musí být písemné a je účinné dnem, kdy bylo prokazatelně
            doručeno druhé smluvní straně.
     13.4. Zhotovitel je oprávněn od smlouvy odstoupit, pokud bude objednatel
            v prodlení s placením faktury podle článku 9 delším než 2 měsíce od data její
            splatnosti.
     13.5. Objednatel je oprávněn odstoupit od smlouvy, pokud
            a. vůči majetku zhotovitele probíhá insolvenční řízení, v němž bylo vydáno

                rozhodnuti o úpadku, pokud to právni předpisy umožňují,
             b. insolvenčni návrh na zhotovitele byl zamítnut proto, že majetek zhotovitele

                nepostačuje k úhradě nákladů insolvenčního řízení,
            c. zhotovitel vstoupí do likvidace.

14.ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

     14.1. Smluvní strany prohlašuji, že osoby podepisujÍcÍ tuto smlouvu jsou
            k tomuto úkonu oprávněny.

     14.2. Zhotovitel prohlašuje, že plnění, které poskytuje podle této smlouvy, není
            zatíženo právy třetích osob.

     14.3. Žádná ze stran není oprávněna postoupit svá práva a povinnosti
            vyp|ývajici z této smlouvy třetí osobě bez předchozího písemného souhlasu
            druhé smluvní strany.

     14.4. Tato smlouva je vypracována ve třech stejnopisech s platnosti originálu,
            z nichž objednatel obdrží dva a zhotovitel jeden stejnopis.

     14.5. Tato smlouva se uzavírá na dobu určitou do 30.11. 2020. Smlouva
            nabývá platnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami a účinnosti
            dnem 1.1.2017.

     14.6. Není-li ve smlouvě uvedeno jinak, řídí se vzájemné vztahy smluvních stran
            ustanoveními OZ a právním řádem ČR.

     14.7. Změny a doplňky této smlouvy uskuteční smluvní strany formou
            písemných dodatků, číslovaných v pořadí jejich vyhotoveni. Změny v příloze
            č. 4 lze provést bez nutnosti uzavřeni písemného dodatku k této smlouvě, a
            to písemným oznámením o změnách zaslaným druhé smluvní straně.

     14.8. Smluvní strany si smlouvu přečetly, souhlasí s ní a na důkaz, že je
            projevem jejich svobodné a pravé vůle, připojují své podpisy.

                                                                              10/11
Ĺ

   Příloha č. 1 Seznam programových produktů APV - 3 listy

   Příloha č. 2 Kategorie chyb APV, metriky - 1 list
   Příloha č. 3 Seznam komponent servisního skladu - 1 list
   Příloha č. 4 Kontaktní informace - 1 list

   V Kladně dne: . .2016         V Praze dne: . .2016
   Zhotovitel:
                                 Objednatel:
   lng.Václav Zdich
   RCS Kladno, s.r.o.            brig. gen. Ing. František Zadina
                                 náměstek generálni ředitele
                                 pro IZS a operačního řízení

                          11/11
příloha č. 1                                                                                         List1

Příloha č. 1 k Prováděcí smlouvě o poskytnuti servisních služeb pro MV-GŔ HZS ČR č. XX Seznam programových produktů APV

Kód zboží     µ'olozka                                                                                                   µoznamka l význam modulu

TS12/99A                                                                             Moduly ISV 5.0                      Rezidenti zpravoda_ stavu PC pro dálkovou zprávu
TS13/99A      NSERVER - modul "Kontrola parametrů PC"
TS14/99A      Ap|ikačnÍ server - výkonné ,ádro IS OŘ                                                                     SW rozhraní systémů ISV a Národního centra dopravnich informaci
              Message broker - komunikačnÍládro datové Části IS oR                                                       SW rozhraní systémů ISV a Českého hydrometeoro|ogického ústavu
TS30/50
              ISV 5.0, modul "Statistické sledovánI událostí"                                                            Obsluha portu pro přímé odesňánil pň)em SMS zpráv přes středisko zpráv VF.
AS07/00A      TSERVER NT modul Elektronická požární signa|izace - NT driver RADOM                                        Obsluha portu pro přímé odesňáníl příjem SMS zpráv přes středisko zpráv 02.
AS08/00A      TSERVER NT modul Elektronická požární signaiizace - NT driver NAM2000                                      Nástroj pro sběr, vyhodnocováni a prezentaci informaci o postupu řešeni mimořádných
AS09/00A      TSERVER NT modul Elektronická požární signaiizace - NT driver GESPA                                        Rozhraní mezi systémem EKIS a modulem "Strážni kniha"
AS12/00A      TSERVER NT modul Elektronická požární signalizace - administrátor NT driverů
AS15/50
              TSERVER NT modul "SMTP server - Odesi|ánÍ e-mailů z IS oR"
              TSERVER NT modul "JSDI server"
              TSERVER NT modul "CHMU server"
              ASERVER NT2000, modul "Záznam audio" licence na jeden záznamový kanál
              ASERVER NT2000, modul "Klient záznamového zařIzenI RCDI)C'.
              ASERVER NT2000, modul "Administrátor záznamového zařIzenI RCDIJC'.
              ASERVER NT2000, modul "Audio můstek pro PS"
              ASERVER NT2000, modul "Audio graph server"
              TSERVER GIS server addon Vozidlová jednotka LUPUS
              IKIS II, modul "Odborná příprava členů JSDH"
              TSERVER NT, modul komunikace s ap|ikací Staff (GŔ HZS)

              IKIS ll, modul "Centrálni správa čÍselnÍkŮ"
              TSERVER NT ,modul "SMS konektor Vodafone"
              TSERVER NT modul "SMS server - port Eurotel konektor"
              IKIS ||, modul "Analýzy, situační zprávy"

              Web service EKIS
              IKIS NET modul "Referentské ji"ď)ř

                                                                                     MoďWY ISV 6.0
              Editace podkladů pro návrh techniky - editace
              Editace podkladů pro návrh techniky - čÍse|niky
              Evidence objektů - editační Ust aplikace
              Evidence objektů - export dat do vozidel
              Strážni kniha
              Strážni kniha - distribuce centrálních čiselniků
              Strážni kniha - příprava ročního plánu odborné přípravy
              Plánováni a evidence pohotovosti
              Plánováni a výkon směn pro OŘ

              Evidence osob a správa kontaktů IKIS ||, editace
              Přehled osob a kontaktů IKIS.NET
              Evidence scénářů
              Provádění scénářů - serverová část
              MonitorinŠľ scénářů
              Scénáře řešeni MU - zakládáni a údržba
              Scénáře řešeni MU - prováděni scénářů

                                                                                                     Stránka 1
příloha č. 1                                                                                                                            List1

              Ostatní složky IZS a smluvní partneři                                                                                            Server pro provoz aplikace IKIS.NET - jádro aplikace
              Poplachové plány
              Automatické akce - zakládáni, údržba a validace AA
              Automatické akce -prováděni AA
              TSERVER NT modul "Techno - Ovládáni techno|ogických routerů"
              TSERVER NT modul "PrintSvc - Tisk příkazů k výjezdu"
              TSERVER NT modul "SMS server (odesiláni a příjem) SMS zpráv přes GSM modemy"
              Přehled strateAických informaci OŘ ( společná s CP)

              Místopisné informace
              Přehled mimořádných události
              Modul Jednotky PO
              Modul Jednotky PO - synchronizace mezi kraji
              Štáb HZS - žurnál činnosti štábu
              Štáb HZS - prezentace v dispečerské aplikaci

              Mezikrajská výpomoc hzs
              Dispečerská aplikace OŘ HZS
              Moduly podpory výkonu služeb HZS Cr (spojová, strojní, chemická a technická"

              Navigace a sledováni polohy SaP
              Společná operační situace
              Portál jednotek SDH
              Vypub|ikováni vybraných funkcionali SVal
              Univerzálni rozhraní OŘ HZS vůči třetím stranám

              Integrace komunikaci
              Modernizace vlastnosti výrozumÍvacÍho systému
              Telefonie, integrace a distribuce hovorů
              Jednotné rozhraní pro vizualizaci kamerových systémů
              Vlastnosti a integrace záznamového zařízeni
              IKIS.NET server- jádro aplikace
              Svodka GŔ HZS - sběr a přenos operativních informaci z HZS krajů na GŔ HZS
              Svodka GŔ HZS - prezentace a vyhodnocováni údajů přijatých z HZS krajů

              Dotykový panel
              Komunikace s NSPTV
              Integrace IS OŘ hzs Cr se systémy PCO

              Simulátor MU l cvičný režim provozu disp. aplikaci
              Evidence páleni
              Dohledový subsystém pro IS HZS ČR (SysMon, SysMg', ...

              SSU/ZOZ, vyhodnoceni
              Systém komunikace mezi OPIS pro účely požadavků na SaP, vytváření odřadů a předáváni urgentních zpráv
              Přehled dětských táborů
              Zdroje požární vody
              Ohlašovny požárů
              Kontakty na PCO
              Uzavírky - komunikace s NSPTV
              Integrace SEOD - osobní dozimetrie
              Vytvořeni standardního rozhraní pro vyhlašováni poplachu
              Garážový monitor

                                                                                                                                   Stránka 2
příloha č. 1                                                                                     List1

              Přechod na CC-APl
              Stavy koncových terminálů
              Provozní stavy BS
              |ndividuá|ni komunikace
              Seznam komunikaci
              Broadcast relace
              MDD - distribuce audiosignáiů
              Ap|ikace "výjezdové tablo"
              NSERVER - komunikační jádro technologické části systému

                                                                  Subdodávka společnosti T-MAPY

              GIS - administrace GIS klientů
              GIS klient pro operační řízeni

                                                                                                 Stránka 3
Příloha Č.2 smlouvy o poskytnuti servisních služeb č.......

Kategorie chyb APV, metriky služby poskytováni dohledu a servisu v místě hlášené závady

                                                                             Kategorie chyb

                                                                                                                                                                                                                                     štram 1 z 1
Příloha č. 3 k Prováděcí smlouvě o poskytnuti servisních služeb pro MV-GŘ HZS ČR Č. XX - Seznam komponent servisního skladu

                                                  Název zboží                 Počet ks         UKstěni                                                  význam

Technologické PC DELL RCS R310, Win7                                              1           KOPIŠ l PS                     Centrálni technologie l záznam audio l řízenI PS
24 portový switch 3324                                                            1           KOPIŠ l PS                                          Síťové propojení
šerlové rozhraní 104P, 4 x RS 232 pci                                             2           kopiš l ps
šerlové rozhraní 104P, 4 x RS 232 PCle                                            2           kopiš l ps                                 RozšiřujÍcÍ karta RS 232 do PC
Aplikační konektor pro GM3xx l 12C sběrnice vC. kabelu                            8                                                      RozšiřujÍcÍ karta RS 232 do PC
ErcLink [FIN] ROST rack mount PC, 8 timeslot, 8 Ere modulů, základní sestava      2              KOPIŠ                                    Integrace analogových ROST
zásuvný modul MATRA, vstupní interface (1timeslot l 1 Ere modul)                  8     KOPIŠ l PS l Vysílače                     Integrace analogových l digitálnIch ROST
zásuvný modul ROST, vstupní interface (1timeslot l 1 Ere modul)                   8     KOPIŠ l PS l Vysílače                     Integrace analogových l digitálnIch ROST
PLC automat Allconfig A4 + RT + G                                                 2     KOPIŠ l PS l Vysílače                     Integrace analogových l digitálnIch ROST
PLC automat Allconfig AB + RT + G                                                 4
|nte|igentní router PLC sItě RS232 l RS485                                        4             CPS, PS                                      Ovládáni technologie PS
Ovládací panel technologie Siemens, 32 pozic                                      1             CPS, PS                                      Ovládání technologie PS
Převodník RS232 l ethernet                                                        2             CPS, PS                                      Ovládání technologie PS
Modul POWER nestabilizovaný                                                       4                                                manuální ovládáni mIstnich technologiI
Modul OTA 4 l 4 x relé v MODULBOX provedení/                                      4                 PS                        Vzdálené ov|ádáníseriových portů via TCP/lP
Turtle l. - audio crossconnect                                                     1          KOPIŠ l PS                      Napájení komponent pro ovládánI technologiI
Modul MPS                                                                          1                                              OddělovacI relé proí řIzení technologi PS
GSM-SMS modul včetně antény, napaječe a datového kabelu, bez SIM karty            2             CPS, PS                                audio switch na pracovišti KOPIŠ
                                                                                                    PS                                   ()vládánItechnigie malých ps
                                                                                                                                              OdesIánQ příjem SMS
                                                                                                  KOIS
                                                                                                    PS

                                                                                               KOPIŠ, PS
Příloha č. 4 k Prováděcí smlouvě o poskytnutí servisních služeb pro
MY-GŘ HZS ČR Č. XXX

1. Kontakty zhotovitele
    1.1.ServiceDesk \
    1.2.Emailová adre
    1.3. Dohledové centrum zhotovitele:

         ·
         · MPLS 840 333.
         · V případě poruchy výše uvedených tlf. linek bude pro hlášeni poruch

· Hovory na těchto linkách jsou zhotovitelem nahrávány. Objednatel se
      zavazuje s touto skutečnosti seznámit své zaměstnar)ce

·

2. Kontakty objednatele

                                     äisko MV-GŘ HZS ČR:

¥.

'                        e uvedené tlf. Linky použít tel. č.
P

Příloha č. 2 Centrálni smlouvy o poskytnutí servisních služeb č.j. MV-83627-25/PO-PSM-2016 - Cena za poskytování technické

podpo¶

                                                 RCS ŠLA 24x7

                             10 měsíců - Varianta A Ročni Varianta B       Ročni Varianta C    Ročni Varianta D

Celková cena bez DPH         10 771 388 KČ                 15 434 220 KČ   15 334 220 KČ       17 234 220 KČ

DPH                           2 261 991 KČ                  3 241 186 KČ    3 220 186 KČ        3 619 186 KČ
Celková cena s DPH           13 033 379 KČ                 18 675 406 KČ   18 554 406 KČ       20 853 406 KČ

                                                 RC3 ŠLA 24x7

                             MěsičnI Varianta A  MěsIčnI Varianta B MěsÍčni Varianta C MěsÍčnjvarianta d

Celková cena bez DPH         1077 139 KČ                   1 286 185 KČ    1 277 852 KČ        1436 185 KČ
DPH
Celková cena s DPH           226 199 KČ                       270 099 KČ   268 349 Kč          301 599 KČ

                             1 303 338 KČ                  1 556 284 KČ    1 546 201 KČ        1 737 784 KČ

                             Varianta A - měsIčnI náklady

   RozpočÍtáni na jednotlivé části HZS dle poměru nákladů na KSP a CSP -Měsični do 10/2017

                             Bez DPH                          DPH          S DPH                                                  Procentuální rozděleni

HZS Středočeského kraje      108 820 KČ                        22 852 KČ   131 673 KČ                            HZS Středočeského kraje                  10,10%
                                                                                                                 HZS jihočeského kraje                     7,42%
HZS jihočeského kraje        79 936 KČ                         16 787 KČ   96 722 KČ                             HZS Plzeňského kraj                       6,84%
                                                                                                                 HZS Karlovarského kraje                   5,48%
HZS Plzeňského kraj          73 645 KČ                         15 465 KČ   89 110 KČ                             HZS Ústeckého kraje                       7,97%

HZS Karlovarského kraje      59 029 KČ                         12 396 KČ    71425 KČ                             HZS Libereckého kraje                     5,46%
HZS Ústeckého kraje          85 839 KČ                         18 026 KČ   103 865 KČ                            HZS Královehradeckého kraje               7,09%
                                                                                                                 HZS Pardubického kraje                    5,91%
HZS Libereckého kraje        58 767 KČ                         12 341 KČ   71 108 KČ                             HZS kraje Vysočina                        8,01%
                                                                                                                 HZS jihomoravského kraje                  9,41%
HZS Královehradeckého kraje  76 398 KČ                         16 044 KČ   92 441 KČ                             HZS Zlínského kraje                       5,73%
                                                                                                                 HZS Olomouckého kraje                     6,36%
HZS Pardubického kraje       63 612 KČ                         13 359 KČ   76 971KČ                              HZS Moravskoslezkého kraje                6,22%
                                                                                                                 MV-GŘ HZS ČR                              4,30%
HZS kraje Vysočina           86 287 KČ                         18 120 KČ   104 407 KČ
                                                                                                                 HZS Hlavního města Prahy                  3,69%
HZS jihomoravského kraje     101 334 KČ                        21 280 KČ   122 614 KČ

HZS Zlínského kraje          61772 KČ                          12 972 KČ   74 744 KČ

HZS Olomouckého kraje        68 548 KČ                         14 395 KČ   82 943 KČ

HZS Moravskoslezkého kraje   67 036 KČ                         14 078 KČ   81 113 KČ
MV-GŘ HZS ČR                 46 324 KČ                          9 728 KČ   56 052 KČ

HZS Hlavního města Prahy     39 793 KČ                         8 357 KČ    48 150 KČ

                             Varianta A -celkem za 10 měsíců                                                     Ceny,jiné podpory spojené s výjezdem technika.

   Rozpočhání na jednotlivé Části HZS dle poměru nákladů na KSP a CSP - 1.1.2017 - 31.10.2017                    Název                              Cena bez DPH DPH                  Cena S DPH
                                                                                                                                                                                                       1 089 KČ
                             Bez DPH                          DPH          S DPH                                 Servisní SW práce za každou                                                           1452 KČ
                                                                                                                 započatou hodinu práce
HZS Středočeského kraje      1 088 203 KČ                      228 523 KČ  1316 726 KČ                                                                    900 KČ      189 KČ                             18 KČ
                                                                                                                                                                      252 KČ
HZS jihočeského kraje        799 358 KČ                        167 865 KČ  967 223 KČ                            Servisní HW práce za každou
                                                                                                                 započatou hodinu práce v místě
HZS Plzeňského kraj          736 446 KČ                        154 654 KČ  891099 KČ                             poruchy

HZS Karlovarského kraje      590 291 KČ                        123 961 KČ    714 252 KČ                                                                   1 200 KČ
HZS Ústeckého kraje          858 387 KČ                        180 261 KČ  1038 649 KČ

HZS Libereckého kraje        587 669 KČ                        123 410 KČ  711 079 KČ                            Dopravné osobním automobilem

HZS Královehradeckého kraje  763 979 KČ                        160 436 KČ  924 415 KČ                            z místa sídla zhotovitele za 1 km

HZS Pardubického kraje       636 122 KČ                        133 586 KČ  769 707 KČ                            do místa zásahu a zpět.                  15 KČ       3 KČ

HZS kraje Vysočina           862 866 KČ                        181 202 KČ  1 044 068 KČ

HZS jihomoravského kraje     1013 338 KČ                       212 801 KČ  1 226 138 KČ                          Ceny jiné podpory spojené s instalaci poskytnutých aktualizaci APV.
HZS Zlínského kraje          617 721 KČ                 129 722 KČ    747 443 KČ                Název                        Cena bez DPH DPH                Cena S DPH
HZS Olomouckého kraje        685 478 KČ                 143 950 KČ    829 429 KČ                Servisní SW práce za každou                                                    1089 KČ
HZS Moravskoslezkého kraje   670 358 KČ                 140 775 KČ    811 133 KČ                započatou hodinu práce       900 Kč            189 Kč
MY-GŘ HZS ČR                 463 240 KČ                               560 521 Kč
                                                         97 280 KČ
HZS Hlavního města Prahy     397 931 KČ                               481497 KČ
                                                         83 566 KČ

                                             Varianta B - měsIčni náklady
   Rozpočháni na jednotlivé části HZS dle poměru nákladů na KSP a CSP -Měsični od 11/2017

HZS Středočeského kraje      Bez DPH                    DPH           S DPH
                                   129 940 KČ              27 287 KČ    157 227 KČ

HZS Jihočeského kraje        95 449 KČ                  20 044 KČ     115 494 KČ

HZS Plzeňského kraj          87 937 KČ                  18 467 KČ     106 404 KČ

HZS Karlovarského kraje       70 485 KČ                 14 802 KČ      85 287 KČ
HZS Ústeckého kraje          102 498 KČ                 21 525 KČ     124 023 KČ

HZS Libereckého kraje        70 172 KČ                  14 736 KČ      84 908 KČ
HZS Královehradeckého kraje  91 225 KČ                  19 157 KČ     110 382 KČ

HZS Pardubického kraje       75 958 KČ                  15 951 KČ     91 909 KČ

HZS kraje Vysočina           103 033 KČ                 21 637 KČ     124 670 KČ

HZS Jihomoravského kraje     121 000 KČ                 25 410 KČ     146 410 KČ

HZS Zlínského kraje          73 761 KČ                  15 490 KČ     89 250 KČ
HZS Olomouckého kraje        81 851 KČ                  17 189 KČ     99 040 KČ

HZS Moravskoslezkého kraje   80 046 KČ                  16 810 KČ     96 855 KČ
MY-GŘ HZS ČR                 55 314 KČ                  11 616 KČ     66 930 KČ

HZS Hlavního města Prahy     47 516 KČ                  9 978 KČ      57 494 KČ

                             Varianta B- 2 měsíce 2017                                                                                   Varianta B - ročníod 2018
                                                                                                RozpočitánÍ na jednotlivé části HZS dle poměru nákladů na KSP a CSP - roční od 2018
   RozpočjtánÍ na jednotlivé částí HZS dle poměru nákladů na KSP a CSP -1.11.2017 - 31.12.2017

                             Bez DPH                    DPH           S DPH                                                    Bez DPH         DPH           S DPH
                                                                                                                             1 559 276 KČ        327 448 KČ           1886 724 KČ
HZS Středočeského kraje      259 879 KČ                 54 575 KČ     314 454 KČ                HZS Středočeského kraje      1 145 392 KČ        240 532 KČ           1 385 925 KČ
                                                                                                HZS jihočeského kraje        1 055 246 KČ        221 602 KČ           1 276 848 KČ
HZS Jihočeského kraje        190 899 KČ                 40 089 KČ     230 987 KČ                HZS Plzeňského kraj

HZS Plzeňského kraj          175 874 Kč                 36 934 KČ     212 808 Kč

HZS Karlovarského kraje      140 970 KČ                 29 604 KČ     170 574 KČ                HZS Karlovarského kraje        845 822 KČ      177 623 KČ    1 023 445 KČ
HZS Ústeckého kraje          204 996 KČ                 43 049 KČ     248 045 KČ                HZS Ústeckého kraje          1 229 975 KČ      258 295 KČ    1488 270 KČ

HZS Libereckého kraje        140 344 KČ                 29 472 KČ     169 816 KČ                HZS Libereckého kraje          842 065 KČ      176 834 KČ    1 018 899 KČ
                                                                                                HZS Královehradeckého kraje  1 094 699 KČ      229 887 KČ    1 324 585 KČ
HZS Královehradeckého kraje  182 450 KČ                 38 314 KČ     220 764 KČ

HZS Pardubického kraje       151 915 KČ                 31 902 KČ     183 818 KČ                HZS Pardubického kraje       911493 KČ         191413 KČ     1 102 906 KČ

HZS kraje Vysočina           206 065 KČ                 43 274 KČ     249 339 KČ                HZS kraje Vysočina           1 236 392 KČ      259 642 KČ    1496 035 KČ
                                                                                                HZS Jihomoravského kraje     1452 002 KČ       304 920 KČ    1 756 922 KČ
HZS jihomoravského kraje     242 000 KČ                 50 820 KČ     292 820 KČ                HZS Zlínského kraje                            185 877 KČ    1 071 004 KČ
                                                                                                                               885 127 KČ
HZS Zlínského kraje          147 521 KČ                 30 979 KČ     178 501 KČ

HZS Olomouckého kraje        163 703 KČ                 34 378 KČ     198 080 KČ                HZS Olomouckého kraje        982 215 KČ        206 265 KČ    1 188 480 KČ

HZS Moravskoslezkého kraje   160 092 KČ                 33 619 KČ     193 711 KČ                HZS Moravskoslezkého kraje   960 550 KČ        201 715 KČ    1162 265 KČ
MV-GŘ HZS ČR                 110 629 KČ                 23 232 KČ     133 861 KČ                MV-GŘ HZS ČR                 663 773 Kč        139 392 KČ      803 165 Kč

HZS Hlavního města Prahý     95 032 KČ                  19 957 KČ     114 989 KČ                HZS Hlavního města Prahy     570 192 KČ        119 740 KČ                               689 933 KČ

                                           Varianta C - měsIčnI náklady
   Rozpočhání na jednotlivé Ustľ HZS dle poměru nákladů na KSP a CSP -MěsičnÍod 11/2017

b
                                                                                                                                                                                              %

HZS Středočeského kraje      Bez DPH                       DPH            S DPH
HZS jihočeského kraje              129 098 KČ                 27 111 KČ     156 208 KČ
HZS Plzeňského kraj                  94 831 KČ                19 914 KČ     114 745 KČ
HZS Karlovarského kraje              87 367 KČ                18 347 KČ     105 715 KČ
HZS Ústeckého kraje                  70 029 KČ                14 706 KČ       84 735 KČ
                                   101 834 KČ                 21385 KČ      123 219 KČ
HZS Libereckého kraje
HZS Královehradeckého kraje          69 717 KČ                14 641 KČ       84 358 KČ
HZS Pardubického kraje               90 634 KČ                19 033 KČ     109 667 KČ
HZS kraje Vysočina                   75 466 KČ                15 848 KČ
HZS jihomoravského kraje           102 365 KČ                 21 497 KČ       91313 KČ
HZS Zlínského kraje                120 216 KČ                 25 245 KČ     123 862 KČ
HZS Olomouckého kraje                73 283 KČ                15 389 KČ     145 462 KČ
HZS Moravskoslezkého kraje           81 321 KČ                17 077 KČ
MV-GŘ HZS ČR                         79 527 KČ                16 701 KČ       88 672 KČ
HZS Hlavního města Prahy             54 956 Kč                11 541 KČ       98 398 KČ
                                     47 208 KČ                                96 228 KČ
                                                                9 914 KČ      66 497 KČ
                                                                              57 122 KČ

                             Varianta C - 2 měsíce 2017                                                                    Varianta C - roční od 2018

RozpočitánÍ na jednotlivé části HZS dle poměru nákladů na KSP a esp - 1.11.2017 - 31.12.2017  Rozpočháni na jednotlivé části HZS dle poměru nákladů na KSP a CSP - roční od 2018

                             Bez DPH                       DPH            S DPH                                            Bez DPH       DPH           S DPH

HZS Středočeského kraje      258 196 KČ                    54 221 KČ      312 417 KČ          HZS Středočeského kraje      1 549 173 KČ  325 326 KČ           1 874 500 KČ

HZS jihočeského kraje        189 662 KČ                    39 829 KČ      229 491 KČ          HZS jihočeského kraje        1 137 971 KČ  238 974 KČ           1 376 945 KČ

HZS Plzeňského kraj          174 735 KČ                    36 694 KČ      211429 KČ           HZS Plzeňského kraj          1 048 409 KČ  220 166 KČ           1 268 575 KČ

HZS Karlovarského kraje      140 057 KČ                    29 412 KČ      169 469 KČ          HZS Karlovarského kraje        840 342 KČ  176 472 KČ           1 016 814 KČ
HZS Ústeckého kraje          203 668 KČ                    42 770 KČ      246 438 KČ          HZS Ústeckého kraje          1 222 006 KČ  256 621 KČ           1478 627 KČ

HZS Libereckého kraje        139 435 KČ                    29 281 KČ      168 716 KČ          HZS Libereckého kraje        836 609 KČ    175 688 KČ           1012 297 KČ

HZS Královehradeckého kraje  181 268 KČ                    38 066 KČ      219 334 KČ          HZS Královehradeckého kraje  1 087 606 KČ  228 397 KČ           1 316 003 KČ

HZS Pardubického kraje       150 931 KČ                    31 696 KČ      182 627 KČ          HZS Pardubického kraje       905 587 KČ    190 173 KČ           1 095 760 KČ

HZS kraje Vysočina           204 730 KČ                    42 993 KČ      247 724 KČ          HZS kraje Vysočina           1228 382 KČ   257 960 KČ           1486 342 KČ

HZS jihomoravského kraje     240 432 KČ                    50 491 KČ      290 923 KČ          HZS jihomoravského kraje     1442 594 KČ   302 945 KČ           1 745 539 KČ

HZS Zlínského kraje          146 565 KČ                    30 779 KČ      177 344 KČ          HZS Zlínského kraje          879 392 KČ    184 672 KČ           1064 065 KČ

HZS Olomouckého kraje        162 642 KČ                    34 155 KČ      196 797 KČ          HZS Olomouckého kraje        975 851 KČ    204 929 KČ           1 180 780 KČ

HZS Moravskoslezkého kraje   159 054 KČ                    33 401 KČ      192 456 KČ          HZS Moravskoslezkého kraje   954 326 KČ    200 409 KČ           1 154 735 KČ
MV-GŘ HZS ČR                 109 912 KČ                    23 082 KČ      132 994 Kč          MV-GŘ HZS ČR                 659 472 Kč    138 489 KČ             797 961 KČ

HZS Hlavního města Prahy     94 416 KČ                     19 827 KČ      114 244 KČ          HZS Hlavního města Prahy     566 498 KČ    118 965 KČ                               685 462 KČ

                             Varianta D - mŘsÍčnÍ náklady

Rozpočítáni na jednotlivé částí HZS dle poměru nákladů na KSP a CSP -MěsIční od 11/2017

                             Bez DPH                       DPH            S DPH

HZS Středočeského kraje      145 094 KČ                    30 470 KČ      175 563 KČ

HZS jihočeského kraje        106 581 KČ                    22 382 KČ      128 963 KČ

HZS Plzeňského kraj          98 193 KČ                     20 620 KČ      118 813 KČ

HZS Karlovarského kraje       78 705 KČ                    16 528 KČ       95 234 KČ
HZS Ústeckého kraje          114 452 KČ                    24 035 KČ      138 486 KČ

HZS Libereckého kraje        78 356 KČ                     16 455 KČ      94 811 KČ

HZS Královehradeckého kraje  101 864 KČ                    21 391 KČ      123 255 KČ
HZS Pardubického kraje        84 816 KČ  17 811 KČ  102 628 KČ
HZS kraje Vysočina           115 049 KČ  24 160 KČ  139 209 KČ
HZS jihomoravského kraje     135 112 KČ  28 373 KČ  163 485 KČ
HZS Zlínského kraje                      17 296 KČ
HZS Olomouckého kraje         82 363 KČ  19 193 KČ   99 659 KČ
HZS Moravskoslezkého kraje    91 397 KČ  18 770 KČ  110 590 KČ
MV-GŘ HZS ČR                  89 381 KČ  12 971 Kč  108 151 KČ
                              61 765 Kč
HZS Hlavního města Prahy                 11 142 KČ   74 736 Kč
                              53 058 KČ
                                                     64 200 KČ

                                              Varianta D - 2 měsíce 2017                                                              Varianta D - roční od 2018
RozpočitánÍ na jednotlivé částí HZS dle poměru nákladů na KSP a CSP - 1.11.2017 - 31.12.2017  RozpočÍtání na jednotlivé části HZS dle poměru nákladů na KSP a CSP - roční od 2018

                             Bez DPH     DPH        S DPH                                                                    Bez DPH     DPH            S DPH
                                                                                                                           1 741 125 KČ    365 636 KČ            2 106 761 KČ
HZS Středočeského kraje      290 188 KČ  60 939 KČ  351127 KČ                                 HZS Středočeského kraje      1 278 972 KČ    268 584 KČ            1 547 557 KČ
                                                                                              HZS jihočeského kraje        1 178 313 KČ    247 446 KČ            1 425 759 KČ
HZS jihočeského kraje        213 162 KČ  44 764 KČ  257 926 KČ                                HZS Plzeňského kraj                           198 338 KČ           1 142 803 KČ
                                                                                              HZS Karlovarského kraje        944 465 KČ    288 418 KČ            1 661 838 KČ
HZS Plzeňského kraj          196 386 KČ  41 241 KČ  237 626 KČ                                HZS Ústeckého kraje          1 373 420 KČ
HZS Karlovarského kraje      157 411 KČ  33 056 KČ  190 467 KČ
HZS Ústeckého kraje          228 903 KČ  48 070 KČ  276 973 KČ

HZS Libereckého kraje        156 712 KČ  32 909 KČ  189 621 KČ                                HZS Libereckého kraje        940 270 Kč    197 457 KČ     1 137 727 KČ
HZS Královehradeckého kraje  203 728 KČ  42 783 KČ  246 511 KČ
                                                                                              HZS Královehradeckého kraje  1 222 367 KČ  256 697 KČ     1 479 064 KČ
HZS Pardubického kraje       169 632 KČ  35 623 KČ  205 255 KČ                                HZS Pardubického kraje       1 017 795 KČ  213 737 KČ     1 231 531 KČ
                                                                                              HZS kraje Vysočina           1 380 585 KČ  289 923 KČ     1 670 508 KČ
HZS kraje Vysočina           230 098 KČ  48 320 KČ  278 418 KČ                                HZS Jihomoravského kraje     1 621 340 KČ  340 481 KČ     1961822 KČ
HZS Jihomoravského kraje     270 223 KČ  56 747 KČ  326 970 KČ
HZS Zlínského kraje          164 726 KČ  34 592 KČ  199 318 KČ                                HZS Zlínského kraje            988 354 KČ  207 554 KČ     1 195 909 KČ
HZS Olomouckého kraje        182 794 KČ  38 387 KČ  221 181 KČ                                HZS Olomouckého kraje        1 096 765 KČ  230 321 KČ     1327 086 KČ

HZS Moravskoslezkého kraje   178 762 KČ  37 540 KČ  216 302 KČ                                HZS Moravskoslezkého kraje   1 072 573 KČ  225 240 KČ     1 297 813 KČ
MY-GŘ HZS ČR                 123 531KČ   25 941 Kč  149 472 KČ                                MV-GŘ HZS ČR                   741 185 KČ  155 649 KČ       896 833 KČ

HZS Hlavního města Prahy     106 115 KČ  22 284 KČ  128 399 KČ                                HZS Hlavního města Prahy     636 690 KČ    133 705 KČ                                770 395 KČ

                                                                                                                                                                                               C