Textová podoba smlouvy Smlouva č. 1155549: realizace léčebně ozdravných pobytů (LOP)

Příloha 000004-000_2012-00.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        £p - ey/~ z

211 ZDRAVOTNÍ

    POJIŠŤOVNA
    MINI STERSTVA
   VNITRA ČR

                                                      ISO 9001 ISO 9001

                                     Smlouva

o spolupráci při poskytování a úhradě léčebně ozdravných pobytů pro pojištěnce Zdravotní
                 pojišťovny ministerstva vnitra České republiky (dále jen "smlouva")

                      uzavřená ve smyslu zákona č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník

                                              Čl.l
                                      Smluvní strany

Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra České republiky

zapsaná do obchodního rejstříku vedeného u Městského soudu v Praze dne 26. 10. 1992 pod spisovou
značkou A, vložka 7216
jednající: Ing. Jaromírem Gajdáčkem, Ph.D., MBA-generálním ředitelem
se sídlem: Kodaňská 1441/46,101 00 Praha 10

IČ: 47114304

Kód:211
(dále jen "ZP MV ČR")

na straně jedné

a

J.M.G. TRAVEL AGENCY ■ SKI SCHOOL, s.r.o.
zapsaná v Obchodním registru, vedeném Okresním soudem v Prešově, odd. Sro, vložka 10898/P
se sídlem: Slovenská republika, hotel PATRIA, 059 85 Štrbské Pleso
jednající: jednatelem PaedDr. Gabrielem Jamnickým

IČ: 36452513
DIČ: SK 2020015899
(dále jen "CK")
na straně druhé

se dohodly na uzavření této smlouvy:
                                                                                                            <*<  X

                      ČI. II

              Předmět smlouvy

1. Předmětem této smlouvy je

      komplexní zajištění a realizace 14ti denních léčebně ozdravných pobytů (dále jen ,,LOP“) jednak pro
      děti, které v roce konání příslušného turnusu LOP dovršily věk 7 let a zároveň nedosáhly věku 15 let
      (tj. 7-14leté) s chronickým onemocněním dýchacích cest v turnusech o minimálním počtu 40 dětí a
      jednak pro děti s chronickým onemocněním dýchacích cest s doprovodem dospělého - rodiče nebo
      jiného zákonného zástupce, které v roce konání příslušného turnusu LOP dovršily věk 4 let a zároveň
      nedosáhly věku 7 let (tj. 4-6leté) v turnusech o minimálním počtu 80 dětí a 80 doprovodů,
      ve vysokohorském prostředí, buď v době od 15. května do 30 června nebo v době od 1. září do 30.
      září pro kalendářní roky 2013, 2014, 2015, 2016 a 2017, včetně zajištění zdravotnických služeb,
      zabezpečení pedagogického dozoru a zajištění léčebného a doprovodného programu. Věková
      struktura a počet dětí (počet doprovodů) v jednotlivém turnusu LOP jsou uvedeny vodst. 2 tohoto
      článku. Všechny děti a doprovody jsou pojištěnci ZP MV ČR.

2.Věková struktura a počty dětí a doprovodů:

Věk       Počet dětí                          Počet doprovodů

4-6leté   80                                  80

          81-160                              81-160

          161-280                             161-280

7-14leté  40

          41-80

          81-120

Maximální celkový počet dětí nebo dětí s doprovodem nemusí být naplněn.

                                                             ČI. III

                                                               Povinnosti CK

1. CK se zavazuje zajistit 14-denní turnusy LOP na Slovensku ve Vysokých Tatrách v hotelu SOREA
     Baník, 059 85, Štrbské Pleso a/nebo v hotelu FIS, 059 85, Štrbské Pleso, za podmínek dále
     specifikovaných ve smlouvě. Přesné počty dětí i doprovodů a konkrétní termíny turnusů LOP, včetně
     konkrétního hotelu pro konkrétní turnus budou stanoveny dodatkem k této smlouvě.

2. CK se u turnusů, kterých se budou účastnit děti bez doprovodu zavazuje v místě odjezdu na LOP
     převzít děti od jejich rodičů nebo jiného zákonného zástupce a po skončení LOP opět děti předat
     v místě plánovaného příjezdu jejich rodičům nebo jinému zákonnému zástupci.

3. CK se zavazuje zajistit pro děti a jejich doprovody dopravu moderními autobusy, vybavenými
     na standardní evropské úrovni (klimatizace, ABS, video) z ZP MV ČR požadovaného místa odjezdu
     nacházejícího se v České republice a v čase odjezdu určenému ZP MV ČR do místa pobytu
     uvedenému včl. III odst. 1 této smlouvy a zpět do místa příjezdu určenému ZP MV ČR a v čase
     příjezdu určenému ZP MV ČR. Každý pojištěnec (i každý doprovod 4-6letého dítěte) musí mít
     v autobuse vždy zajištěno své vlastní sedadlo. Smluvní strany se dále dohodly, že přeprava dětí
     (včetně doprovodů) na každý LOP a z každého LOP bude uskutečněna v době mezi 7:00 a 20:00

  Plodin SEČ. CK se zavazuje, že autobusy budou disponovat platnou STK. CK se dále zavazuje, že
v případě využití autobusové dopravy v průběhu konání LOP, zajistí, aby autobusy, ktomu účelu
určené, měly vybavení na standardní evropské úrovni a platnou STK.

4. CK se zavazuje zabezpečit na své náklady a nebezpečí případnou náhradní dopravu do místa konání
     LOP a/nebo i z místa konání LOP a/nebo i v místě konání LOP, a to včetně dopravy letecké, v případě
     zásahu vyšší moci; v případě zásahu vyšší moci v průběhu cesty na LOP, z LOP a/nebo v době konání
     LOP v místě pobytu nese CK veškerou odpovědnost za zhodnocení situace a rozhodnutí o případném
     dřívějším ukončení LOP. Povinností CK je ihned informovat ZP MV ČR o vzniklé situaci a takovémto

     postupu.

5. CK se zavazuje poskytnout dětem i doprovodům ubytování v hotelu SOREA Baník, 059 85 Štrbské
     Pleso a/nebo v hotelu FIS, 059 85, Štrbské Pleso ve dvoulůžkových až čtyřlůžkových pokojích; každý
     pokoj s vlastním sociálním zařízením (WC+koupelna nebo sprchový kout). CK akceptuje, že přistýlky a
     patrová lůžka nejsou přípustná. V případě turnusů LOP dětí 4-6letých s doprovodem rodičů bude
     každé dítě ubytováno vždy společně se svým doprovodem. Pokoje dětí 7-14letých i jejich vychovatelů
     se budou nacházet ve stejném objektu. Ložní prádlo bude přizpůsobeno alergikům (plněné dutým vláknem
     apod.) a CK zajistí jeho výměnu nejméně 1 x týdně; úklid pokojů bude realizován denně.

6. CK zabezpečí pro všechny děti a doprovody využívání ostatních služeb a zařízení, které jsou součástí
     hotelu (krytý bazén, sauna, tělocvična, společenská místnost a venkovní hřiště).

7. CK prohlašuje, že ubytovací zařízení splňuje hygienické podmínky s ohledem na onemocnění, se
     kterým jsou děti na LOP vysílány.

8. CK se zavazuje zajistit stravování v samostatné jídelně v pravidelných časových intervalech takto:

- pro všechny děti zajistí stravování v rozsahu plné penze - 5x denně, která zahrnuje snídani,
     dopolední svačinu, oběd, odpolední svačinu, večeři, a to v minimální celkové energetické hodnotě:

                 o pro děti 4-6leté 6000 kJ/den,
                 o pro děti, které v roce konání příslušného turnusu LOP dovršily věk 7 let a zároveň

                      nedosáhly věku 11 let (tj. 7-1 Oleté) 7500 kJ/den,
                 o pro děti, které v roce konání příslušného turnusu LOP dovršily věk 11 let a zároveň

                      nedosáhly věku 15 let (tj. děti 11-Mleté) 9000 kJ/den,
- - pro doprovodné osoby zajistí stravování v rozsahu plné penze - 3x denně.

CK se dále zavazuje, že:

- strava bude odpovídat požadavkům zdravé výživy, včetně dostatečné denní dávky ovoce a

     zeleniny a bude respektovat české stravovací návyky;                            na osobu a
- pitný režim pro děti zahrnuje nealkoholické nápoje v množství minimálně 3-4 litry

     den s přístupem po celý den;
- pitný režim a plná penze je zajištěna všem dětem také při opuštění místa konání LOP, včetně

konání výletů, zejména půldenních či celodenních a zpáteční cestu z LOP;

- dohled na kvalitu stravovacího a pitného režimu bude zajišťovat lékař turnusu;

- stravovací prostor je součástí ubytovacího objektu.
Nabídka CK, která obsahuje vzorový jídelníček jednak pro děti 4-6leté, zvlášť pro děti 7-14leté a

jednak pro doprovod (dospělé osoby) na jeden turnus, tvoří součást příloh dodatku na příslušný

kalendářní rok.

9. CK se zavazuje zajistit pro jednotlivé turnusy dětí bez doprovodu pedagogický dozor. CK předloží ZP
      MV ČR nejpozději 14 dnů přede dnem odjezdu na každý turnus LOP písemné doklady o splnění

      kvalifikace osob zajišťujících pedagogické služby (viz níže);

Specifikace pedagogického dozoru:
     o před nástupem na zahájení turnusu věk minimálně 21 let;
     o plavec;
     o komunikace v českém jazyce;

      o min. 2 roky praxe s vedením dětského kolektivu

                                                                                                                                                3
                                                                                                                                                              s  «

                o jeden oddílový vedoucí má na starosti max. 10 dětí 7-10letých, nebo max. 12 dětí 11-
                      14letých;

          Oddílový vedoucí dbá:
                o na dodržování léčebného programu LOP,
                o na dodržování pravidelné medikace dětí bez doprovodu,
                o na řádné ubytování, stravování, vhodné a řádné oblékání dětí a spolupracuje při realizaci
                      doprovodného programu LOP;
                o na organizaci dopravy na LOP u dětí bez doprovodu,
                o musí být přítomen také při výletech.

10. Pro všechny turnusy bude po dobu 24 hodin zajištěna nepřetržitá dostupnost zdravotnických
      služeb. V případě potřeby bude pro děti i doprovod zajištěna v souladu s Nařízeními Rady EHS
      1408/71 a 574/72 lékařsky neodkladná zdravotní péče s přihlédnutím k povaze nemoci a
      předpokládané době pobytu na území Slovenské republiky.

11. CK se dále zavazuje zajistit nepřetržitou dostupnost navazujících zdravotnických služeb
      nemocničního typu, v nutných a neodkladných případech zajistí nezbytný převoz dítěte, resp.
      doprovodu (u dětí 4-6letých včetně doprovodu), k ošetření v nemocnici, a to způsobem odpovídajícím
      jeho zdravotnímu stavu, CK se zavazuje, že bude před uskutečněním každého turnusu předem
      informovat dostupná zdravotnická zařízení nemocničního typu o konání LOP.

12. Zdravotnické služby budou zabezpečeny na každý turnus jedním lékařem, se specializovanou
      způsobilostí v oboru ARO, nebo jedním lékařem se specializovanou způsobilostí v oboru alergologie a
      zároveň na každý turnus jedním lékařem, se specializovanou způsobilostí v oboru praktický lékař
      pro děti a dorost, nebo jedním lékařem, se specializovanou způsobilostí v oboru pediatrie a na každý
      turnus jednou zdravotní sestrou na max. 80 dětí; CK předloží ZP MV ČR nejdéle 14 dnů přede
      dnem odjezdu na každý turnus LOP písemné doklady o splnění kvalifikace osob, zajišťujících
      zdravotnické služby.

13. Zdravotnické služby (lékař nebo zdravotní sestra) musí být zabezpečeny a lékař a zdravotní sestra
      musí být přítomni po dobu dopravy na místo konání LOP a zpět a dále při výletech a tito nesmění
      vykonávat zároveň pedagogický dozor.

14. CK zajistí v místě pobytu samostatnou ordinaci lékaře a zdravotní sestry v místě konání LOP.

15. CK zodpovídá za vybavenost ordinace s příslušenstvím, lednicí, potřebnými léky a zdravotnickým
      materiálem, a to dle požadavků lékaře turnusu, včetně léků v potřebném množství a skladbě
      pro zajištění případů náhlého zhoršení vleklých onemocnění, pro která jsou děti na LOP vyslány,
      s výjimkou léků, které dítě pravidelně užívá, a kterými musí být pro pobyt samo vybaveno.

16. CK se zavazuje vyčlenit potřebné samostatné místnosti pro nemocné a dále samostatné místnosti
      pro nemocné s infekčním onemocněním - izolace, v rámci ubytovacího zařízení.

17. CK zajistí, aby lékař každého turnusu:
     ■ průběžně sledoval zdravotní stav dětí a jejich medikaci;
     ■ provedl vstupní a výstupní prohlídku každého dítěte, včetně řádného vyhotovení lékařské zprávy
           pro praktického lékaře pro děti a dorost v ČR;
     ■ vyhotovoval kompletní zprávy o všech úrazech;
     « vést lékařskou knihu, se záznamy o všech ošetřeních (včetně zpráv o dalším lékařském ošetření,
           na které bylo nutno uplatnit příslušné pojištění účastníka),
     ■ všichni lékaři a zdravotní sestry musí komunikovat v českém jazyce;
     ■ jeden z lékařů bude CK pověřen vedením zdravotnického dozoru (hlavní lékař).

18.CK zajistí následné předání všech těchto dokumentů ZP MV ČR.

l9ALdoloženém seznamu osob musí být také uveden minimálně jeden náhradník za lékaře, který se
\ (zúčastní konkrétního turnusu LOP, jeden náhradník za zdravotní sestru, která se zúčastní konkrétního

                                                                                                                                                           4
*

            turnusu LOP a minimálně 2 náhradníci za oddílové vedoucí, kteří se zúčastní konkrétního turnusu
            LOP.
      20. CK se zavazuje akceptovat změnu dítěte (popř. příslušného doprovodu) provedenou ZP MV ČR, pokud
           ji ZP MV ČR oznámí dohodnutým způsobem, nejpozději 24 hod. před odjezdem dítěte (popř.
            příslušného doprovodu) na LOP.
      21. CK se zavazuje, že umožní provedení týdenní inspekční cesty vždy pro 1 zástupce ZP MV ČR
            na každý týden LOP - do místa a v době konání LOP, přičemž náklady na dopravu (autobusem nebo
            vlakem), ubytování a stravování (plná penze) účastníka inspekční cesty jsou zahrnuty ve sjednané
            ceně LOP.
      22. CK se zavazuje na základě ZP MV ČR předané dokumentace o pojištění účastníků zajistit
            prostřednictvím asistenční služby příslušné pojišťovny vyřízení pojistných událostí, které dětem, resp.
            doprovodu, vzniknou během dopravy a v době a místě konání LOP nebo výletu, a to včetně úhrady
            poskytnuté zdravotní péče, léčiv a zdravotnického materiálu. Rovněž tak zajistí v případě nutnosti,
            na základě doporučení lékaře turnusu, repatriaci dítěte (u dětí 4-6letých včetně doprovodu) do České
            republiky včetně vyrozumění rodičů, resp. jiných zákonných zástupců.

      23. CK se zavazuje zajistit zaslání propozic (termínu a času odjezdu a příjezdu, struktury denního režimu,
            programu na LOP, formuláře pro zdravotnický dozor-bezinfekčnost potvrzenou lékařem, seznamu
            užívaných léků apod.) rodičům, resp. jiným zákonným zástupcům vybraných dětí k LOP, nejpozději 14
            dní před začátkem turnusu LOP.

      24. CK upozorní v propozicích rodiče nebo jiného zákonného zástupce dítěte na povinnost vybavit jej
            potřebnými léky, které pravidelně užívá.

      25. Smluvní strany se dohodly, že místo i čas odjezdu na LOP, jakož i doba a místo příjezdu z LOP budou
            vzájemně odsouhlaseny minimálně 20 kalendářních dní před začátkem každého turnusu.

      26. O jakémkoli závažnějším narušení průběhu LOP bude CK okamžitě informovat ZP MV ČR. Tento
            závazek se týká také všech závažnějších onemocnění, úrazů, organizačních i stravovacích
            nedostatků. V případě zdravotních problémů dětí bez doprovodu bude CK rovněž okamžitě informovat
            rodiče, resp. jiné zákonné zástupce dítěte.

       27. CK se zavazuje mít v místě konání LOP svého delegáta, který je k dispozici v době a místě konání
             LOP.

       28. CK se zavazuje udržovat povinné pojištění záruky pro případ úpadku dle právních předpisů platných ve
             Slovenské republice.

       29. CK se zavazuje udržovat pojištění odpovědnosti provozovatele nestátního zdravotnického zařízení dle
             právních předpisů platných ve Slovenské republice.

       30. CK se zavazuje v průběhu realizace smlouvy kdykoli na vyžádání ZP MV ČR doložit platnost obou
             těchto pojištění.
                                                                              ČI. IV
                                                                  Povinnosti ZP MV ČR

       1. ZP MV ČR odpovídá za výběr dětí pro LOP a zavazuje se předat CK prokazatelným způsobem
             jmenný seznam dětí a doprovodů LOP, v termínu nejpozději 21 dní před začátkem každého turnusu.
             Jmenný seznam musí obsahovat jméno, příjmení, rodné číslo a adresu trvalého bydliště pojištěnce
             dítěte, resp. doprovodu, včetně kontaktního spojení.

       2. ZP MV ČR předá CK pro lékaře turnusu návrhy na LOP dětí, a to nejpozději v den odjezdu na příslušný
             turnus. V nich bude uveden případný požadavek na druh dietního stravování.

                                                                                                                                                                    5
                                                                                                         4  *

V případě, že dojde ke zrušení účasti dítěte na LOP, je ZP MV ČR oprávněna vybrat k účasti jiné dítě,
jehož jméno a další údaje neprodleně oznámí CK, nejpozději však 24 hod. před odjezdem na tento
turnus LOP.

ZP MV ČR zajistí pro každé dítě, včetně doprovodu, cestovní pojištění po dobu LOP v tomto rozsahu:
pojištění léčebných výloh v zahraničí pro případ úrazu nebo nemoci včetně repatriace, pro případ trvalé
invalidity a pro případ smrti v důsledku úrazu, pojištění osobních věcí a zavazadel, pojištění
odpovědnosti občanů za škodu.

ZP MV ČR se zavazuje nejpozději v den odjezdu na příslušný turnus předat CK příslušnou smlouvu o
cestovním pojištění dětí a doprovodů LOP, viz čl. IV, bod 4.

                                                                  ČI. V
                                                          Další ujednání

Jmenný seznam (včetně případných změn) ve smyslu čl. IV, bod 1 je oběma smluvními stranami
považován za závaznou objednávku příslušného turnusu LOP. CK je povinna poskytnout služby dle
této smlouvy všem dětem a jejich doprovodům (uvedeným v jmenném seznamu včetně případných
náhradníků).

V případě, že zástupce ZP MV ČR při inspekční cestě na místě konání LOP zjistí závažné nedostatky
související s plněním této smlouvy a písemně na ně upozorní delegáta CK, je CK povinna tyto
nedostatky odstranit do 24 hodin od upozornění; pokud se tak nestane, vzniká ZP MV ČR nárok
na uplatnění slevy ze sjednané ceny LOP.

Smluvní strany se dohodly, že ZP MV ČR má právo v jednoměsíčním předstihu před stanoveným
termínem každého turnusu požádat CK o projednání a zajištění navýšení počtu dětí, popř. doprovodů
(do max. počtu dětí a doprovodů stanovených touto smlouvou) za finančních a ostatních podmínek
v této smlouvě uvedených.

Do místa konání LOP, uvedeného v čl. III bod 1 smlouvy, lze komunikovat následujícím způsobem:
     ■ J.M.G. Travel Agency - Ski School, s.r.o., Hotel Patria, Štrbské Pleso, 059 85
     ■ mailem na adresu:jmg@jmg.sk,

Kontaktní osoby:

                Čl. VI
Cenové a platební ujednání

Cena pro roky 2013 - 2017 byla dohodnuta smluvně, a to včetně DPH. V ceně jsou zahrnuty náklady
za dopravu, ubytování, stravování, zdravotnický a pedagogický dozor i náklady za používání služeb a
zařízení hotelu ve smyslu bodu 6 čl. III této smlouvy.

a. pro 200 osob cena činí 18 990,- Kč (slovy osmnácttisícdevětsetdevadesátkorunčeských) na osobu

a LOP.Takto stanovená celková  cena  činí 3 798 000,-Kč (slovy:

třimilionysedmsetdevadesátosmtisíckorunčeských), pro všech 200 osob zajeden rok,

b. pro 201-400 osob bude poskytnuta sleva 10%, tzn. cena činí 17 091,-Kč (slovy:
    sedmnácttisícdevadesátjednakorunčeských) na osobu a LOP,

 c. pro 401-680 osob bude poskytnuta sleva 15%, tzn. cena činí 16 142,-Kč (slovy:
\ šestnácttisícjednostočtyřicetdvakorunčeských) na osobu a LOP.

                                                                                  6
2. Úhrada za komplexní zajištění a realizaci 14ti denních LOP se provede v české měně. Pro každý
     kalendářní rok (2013,2014,2015,2016 i 2017) platí stejné cenové platební podmínky - cena za osobu
     a LOP.

3. ZP MV ČR poskytne zálohu ve výši maximálně 50 % z nabídkové ceny každého turnusu pro příslušný
     kalendářní rok. ZP MV ČR provede úhradu zálohy nejpozději 5 pracovních dnů před zahájením
     příslušného turnusu. Vyúčtování doplatku celkové ceny plnění bude provedeno do 15 dnů po skončení
     posledního turnusu v příslušném kalendářním roce.

4. Úhrada vyúčtování doplatku bude provedena bezhotovostním platebním stykem na základě účetního
     dokladu, splatného do 21 dnů od jeho doručení ZP MV ČR. Za úhradu dohodnuté ceny se považuje její
     odepsání z účtu ZP MV ČR.

5. Nedílnou součástí účetního dokladu při vyúčtování doplatku musí být seznamy dětí, účastníků LOP -
     pojištěnců ZP MV ČR - se zprávou lékaře turnusu;

6. Veškeré účetní doklady musí obsahovat náležitosti daňového dokladu podle §28 zákona č. 235/2004
     Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a náležitosti účetního dokladu podle §13a
     zákona č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, ve znění pozdějších předpisů. V případě, že účetní doklady
     nebudou mít odpovídající náležitosti, je ZP MV ČR oprávněna zaslat je ve lhůtě splatnosti zpět CK
      k doplnění či opravě, aniž se tak dostane do prodlení se splatností. Lhůta splatnosti počíná běžet
     znovu od opětovného zaslání náležitě doplněných či opravených dokladů.

7. V případě nutnosti dřívějšího ukončení LOP z důvodu vyšší moci, bude CK ZP MV ČR účtovat pouze
     za skutečně realizované dny LOP.

8. Pokud se v důsledku nečekaných a nepředvídatelných událostí nebudou realizovat LOP
     ve stanovených a dohodnutých termínech a objemech, je CK povinna poskytnuté zálohy vrátit
      s výjimkou částek, které odpovídají službám již poskytnutým, do 14-ti dnů od doby, kdy tyto události
      nastaly.
                                                                       ČI. VII
                                                              Sankční ujednání

1. Smluvní strany se zavazují, že v případě prodlení s peněžitým plněním podle této smlouvy zaplatí
      druhé smluvní straně za každý i započatý den prodlení úrok z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky,
      a to ode dne následujícího po dni splatnosti do dne platby včetně.

2. V případě, že CK nesplní informační povinnosti vůči rodičům, nebo jiným zákonným zástupcům dětí,
      jejímž důsledkem bude nenastoupení dítěte a/nebo^ jeho rodiče, resp. zákonného zástupce
      na příslušný turnus LOP, je CK povinna uhradit ZP MV ČR smluvní pokutu ve výši 50 % ze sjednané
      ceny za osobu a LOP.

3. V případě, že ZP MV ČR nenaplní sjednaný počet dětí, včetně doprovodů do příslušného turnusu LOP,
      uhradí CK smluvní pokutu ve výši 50 % ze sjednané ceny za osobu a LOP. CK bude tolerovat 50%
      nenastoupených osob na konkrétní turnus LOP bez sankcí. Do smluvní pokuty se nezapočítají děti,
      včetně doprovodů, které nenastoupí na konkrétní turnus LOP z důvodu uvedeného v čl. VII. 2.

4. V případě, že CK dokladuje ZP MV ČR později než ve stanovené lhůtě, že osoby zajišťující
      zdravotnické služby a pedagogický dozor v daném turnusu LOP (včetně náhradníků) dle čl. III., splňují
      požadavky ZP MV ČR uvedené v této smlouvě, je ZP MV ČR oprávněna požadovat po CK zaplacení
      smluvní pokuty ve výši 100 000,- Kč (slovy jednostotisíckorunčeských).

5. V případě, že CK pro příslušný turnus LOP nezajistí lékaře dle čl. III., je ZP MV ČR oprávněna
      požadovat po CK zaplacení smluvní pokuty ve výši 500 000,- Kč (slovy pětsettisíckorunčeských).

6. V případě, že CK nezajistí pro příslušný turnus LOP zdravotní sestru nebo oddílového vedoucího
      dle gí. III., je ZP MV ČR oprávněna požadovat po CK zaplacení smluvní pokuty ve výši 100 000,- Kč
                        itotisíckorunčeských).

                                                                                                                                                             7
                                                                      ČI. Vlil
                                                      Ukončení smluvního vztahu

1. Tato smlouva může být ukončena písemnou dohodou smluvních stran, a to za podmínek a ve lhůtě
     vyplývající z této dohody.

2. V případě, že nové legislativní změny právního řádu České republiky, rozhodnutí státních orgánů
      České republiky, rozhodnutí orgánů ZP MV ČR nebo snížení finančního rozpočtu, znemožní nebo
      omezí realizaci LOP, má ZP MV ČR právo odstoupit od smlouvy nebo omezit rozsah plnění. Pokud
     dojde k odstoupení od smlouvy z výše uvedených důvodů, mají smluvní strany nárok na vypořádání
     vzájemných pohledávek, vzniklých do dne odstoupení od smlouvy.

3. Smluvní strana může od smlouvy odstoupit v případě, že bylo proti druhé smluvní straně zahájeno
     insolvenční řízení, na majetek druhé smluvní strany byl prohlášen konkurs nebo vstoupila-li druhá
     smluvní strana do likvidace. Smluvní strany se dohodly, že odstoupení nabývá účinnosti dnem
     doručení písemného oznámení o odstoupení druhé smluvní straně, pokud v něm není uvedeno datum
     pozdější. Právo na vzájemné vypořádání již poskytnutého plnění není tímto dotčeno.

4. ZP MV ČR může od smlouvy odstoupit v případě, že CK v průběhu realizace této smlouvy kdykoli na
     vyžádání ZP MV ČR není schopna doložit platnost pojištění záruky CK proti úpadku a/nebo pojištění
     odpovědnosti provozovatele nestátního zdravotnického zařízení.

5. Smlouva zaniká:

     a) dnem zániku právnické osoby, která je smluvní stranou této smlouvy v případě, kdy práva a
           závazky této osoby ze smlouvy nepřecházejí na právního nástupce,

     b) dnem zániku oprávnění jedné ze smluvních stran k předmětu činnosti sjednanému v této smlouvě,
     c) v případech, kdy plnění předmětu smlouvy se stane nemožným nezávisle na vůli smluvních stran

           (vis maior).

                                                                   ČI. IX
                                      Povinnost mlčenlivosti, ochrana osobních údajů

     1. Smluvní strany se zavazují zachovávat mlčenlivost o skutečnostech týkajících se plnění této
          smlouvy.

      2. CK se zavazuje zachovávat mlčenlivost a chránit osobní i citlivé údaje pojištěnců ZP MV ČR,
          o kterých se dozví v souvislosti splněním této smlouvy. Tato povinnost se vztahuje na CK, její
          zaměstnance a další spolupracující osoby. CK odpovídá za dodržení povinnosti mlčenlivosti svými
          zaměstnanci i spolupracujícími osobami. CK prohlašuje, že má a po dobu trvání této smlouvy bude
          mít k dispozici takové technické a organizační prostředky, které zabezpečí ochranu údajů
          pojištěnců ZP MV ČR v požadovaném rozsahu. Při ochraně osobních údajů postupuje v souladu
          se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění.

     3. Povinnost mlčenlivosti trvá i po ukončení platnosti této smlouvy.

     4. Kterákoli smluvní strana může sdělit informace týkající se této smlouvy v rozsahu vyžadovaném
          nařízením soudu, policie, státního nebo regulačního orgánu nebo právními předpisy České
          republiky.

     5. V případě, že CK poruší některou povinnost stanovenou v tomto článku, je ZP MV ČR oprávněna
          požadovat po ní zaplacení smluvní pokuty ve výši 500 000,- Kč (slovy pětsettisíckorunčeských).
          ■'"-''xením smluvní pokuty není dotčena povinnost na náhradu škody způsobenou porušením
                 nosti.

                                                                      ČI.X
                                                           Závěrečná ujednání

                                                                                                                                                   8
%'

                       1. CK prohlašuje, že si je vědoma toho, že ZP MV ČR, jako zadavatel veřejné zakázky jež je
                             předmětem této smlouvy, je povina v souladu s ustanovením §147a zákona č. 137/2006 Sb.,
                            o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon o veřejných zakázkách),
                             uveřejnit na svém profilu celé znění této smlouvy, včetně všech jejích změn a dodatků, výši
                            skutečně uhrazené ceny za plnění této smlouvy a seznam subdodavatelů CK v rámci plnění této
                            smlouvy v souladu s podmínkami a ve lhůtách stanovených zákonem o veřejných zakázkách,
                            včetně všech případně dalších povinností ZP MV ČR stanovených zákonem o veřejných
                            zakázkách.

                       2. Tato smlouva se uzavírá na dobu potřebnou k realizaci jejího předmětu a vypořádání vzájemných
                             nároků z ní plynoucích. Platnosti a účinnosti nabývá dnem podpisu poslední ze smluvních stran.

                       3. Smluvní strany se dohodly, že spory, které by případně vznikly ze smlouvy nebo v souvislost s ní,
                            jakož i otázky její platnosti či neplatnosti nebo jejího vzniku a zániku budou přednostně řešeny
                             dohodou smluvních stran. Pokud nebudou vyřešeny dohodou smluvních stran, budou řešeny
                             příslušnými soudy České republiky.

                       4. Smluvní strany se zavazují informovat se navzájem neprodleně o skutečnostech, které by mohly
                             podstatným způsobem ovlivnit plnění této smlouvy, zejména o změnách v oprávnění k podnikání,
                            v bankovním spojení a číslech účtů.

                       5. Smluvní strany se dohodly, že vztahy založené touto smlouvou, a z této smlouvy vyplývající ostatní
                            vztahy, se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, v platném
                             znění a právním řádem České republiky, podle něhož by se postupovalo rovněž při řešení
                             případných sporů.

                       6. Smlouva je vyhotovena ve 2 stejnopisech, z nichž každá smluvní strana obdrží jedno vyhotovení.

                       7. Nedílnou částí této smlouvy jsou následující přílohy:

                                  a) výpis z obchodního rejstříku CK- Příloha č. 1
                                  b) výpis z obchodního rejstříku ZP MV ČR - Příloha č. 2
                                  c) doprovodný program LOP turnusu děti bez doprovodu - Příloha č. 3a
                                  d) doprovodný program LOP turnusu děti s doprovodem- Příloha č. 3b
                                  e) pobytový řád LOP turnusu děti bez doprovodu - Příloha č. 4a
                                  f) pobytový řád LOP turnusu děti s doprovodem- Příloha č. 4b

                       8. Veškeré změny a doplňky této smlouvy lze provádět pouze písemnými očíslovanými dodatky
                             podepsanými na znamení souhlasu oběma smluvními stranami.

                       9. Smluvní strany svým podpisem stvrzují, že smlouva byla uzavřena podle jejich svobodné vůle a že
                             souhlasí s jejím obsahem.

                 V Praze dne

           5mír Gajdáček.Ph.D, MBA   Paed
                                     jednáte
generální ředitel                    J.M.G. TRAVEL AGE
Zdravotní pojišťovna                 SKI SCHOOL, s.r.o.
ministerstva vnitra České republiky

                                                         9
BLOVEMStO. rO$TA, a. a.                                                   Číslo dožiadania : el-13288/2012/P

       Parfeántka cest* 9                       VÝPIS
                                Z OBCHODNÉHO REGISTRA
  975 99 Banská Bystrica
             W                        Okresného sudu Prešov
                                        kdátumu 28.08.2012

Oddiel: Sro
Vložka číslo: 10898/P

I. OBCHODNÉ MĚNO

J.M.G. TRAVEL AGENCY - SKI SCHOOL, s.r.o,

II. SÍDLO

Názov ulice (iného veřejného priestranstva) a orientačné číslo (príp. súplsné číslo):
Štrbské Pleso, hotel Patria
Názov obce: Starý Smokovec
PSČ: 059 85

III. IČO: 36 452 513

IV. DEŇ ZÁPISU: 22.12.1997

V. PRÁVNA FORMA: Spoločnosť s ručením obmedzeným

VI. PREDMET PODNIKANIA (ČINNOSTI)

1. - požičovfta a servis športových potrieb, horských bicyklov, kolieskových korčúl a lyží

2. - sprostredkovanie obchodu, služieb a dopravy
3. - maloobchod a vePkoobchod v rozsahu voPných živností

4. - výuka lyžovania a horolezectva
5. - vykonáváme stavebných práč vo výškách horolezeckou technikou

6. - prenájom hnutePných a nehnutePných věcí

7. - podnikaterské poradenstvo

8. - nepravidelná neveřejná čestná osobná doprava

9. - reklamná, inzertná a propagačná činnost’

10. - překlady a tlmočnícke služby

11.- bazén

12. - sauna

13. - masérske služby

14. - prevádzkovanie tenisových kurtov             _               .,

15. - organizovanie vzdělávacích, kultůmych, spoločenských a športových podujati

16. - prevádzkovanie cestovnej kancelárie

17. - zmenáreň
18. - nepravidelná autobusová doprava
19.-nákladnáčestná doprava
20. - poskytovanie zdravotnickej starostlivosti v odbore pediatra

VII. ŠTATUTÁRNY ORGÁN: KONATEE

Měno a priezvisko: Gabriel Jamnický
Názovuhce (iného veřejného priestranstva) a orientačné číslo (príp. súpisné číslo):

                                                           Strana I
                                                                                       Příloha č. 1

Dolný Smokovec 53
Názov obce: Starý Smokovec
Rodné číslo: 560106/6614

Spósob konania štatutárneho orgánu v mene spoločnosti s ručením obmedzeným:

menu  ^           * P°dpiSuje konaíer samostatné. Podpisovanie sa vykoná tok, že k obchodnému

spoločnosti připojí konatel’ svoj vlastnoručný podpis.

Vili. SPOLOČNÍCI

Měno a priezvisko: Gabriel Jamnický
Bydlisko:
Názov ulice (iného veřejného priestranstva) a orientačně číslo (príp. súpisné číslo):
Dolný Smokovec 53
Názov obce: Starý Smokovec
Rodné číslo: 560106/6614

Výška vkladu: 6 639,000000 EUR
Rozsah splatenia: 6 639,000000 EUR

IX. VÝŠKA ZÁKLADNÉHO IMANIA

6 639,000000 EUR
X. ROZSAH SPLATENIA ZÁKLADNÉHO IMANIA

6 639,000000 EUR
ĎALŠIE PRÁVNĚ SKUTOČNOSTI
XI. INÉ ĎALŠIE PRÁVNĚ SKUTOČNOSTI

1. Spoločnosť s ručením obmedzeným bola založená zakladatelskou listinou vo formě notárskej
                                            31™7' NZ 3im spisa“j IUDrštef“om s“' ■**» í

2 Dodatek i 1 k zakladatel-skej listině N 201/98, Nz 200/98 ze dňa 17.7,1998 spisattý notárem JUDr
Stefanom SiskoviČom v Poprade v sulade s ust zák. č. 513/91 Zb. v znění zák. č. 11/98 Z.z.

Výpis zodňa 28.08.2012

                            Strana 2
                                                                                     Příloha č. 1

                                                                         Úplný výpis
                                                              z obchodního rejstříku, vedeného

                                                                   Městským soudem v Praze
                                                                       oddíl A, vložka 7216

                                       mupozoRNĚNím

                                                   Tento výpis má pouze informativní charakter.
Data pro jeho vytvoření byla získána z počítačové sítě INTERNET. V případě, že se domníváte, že obsahuje chyby, obratte se

                                                                   prosím na rejstříkový soud.

Datum zápisu:         26.října 1992
Obchodní firma:       Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra České republiky
                      Zapsáno: 26.října 1992
Sídlo:
                      ., Praha
                      Zapsáno: 26.října 1992 Vymazáno: 31 .října 1994

                      Praha 10., Na Míčánkách 2
                      Zapsáno: 31 .října 1994 Vymazáno: 16.června 2010

                      Praha 10, Kodaňská 1441/46, PSČ 101 OOZapsáno: 16.června 2010

Identifikační číslo:  471 14 304Zapsáno: 26.října 1992
Právní forma:
                      Zdravotní pojišťovna
                      Zapsáno: 26.října 1992

Předmět podnikání:

- Poskytování všeobecného zdravotního pojištění pro pojištěnce,
kteří jsou u ní zaregistrovaní.
Zapsáno: 26,října 1992 Vymazáno: 29.května 1996
- Pojišťovna může provozovat zdravotnická zařízení, lékárny
a lázeňské léčebny a se souhlasem správní rady pojišťovny
vykonávat i jiné činnosti související se zabezpečováním
a zlepšováním péče pro pojištěnce.
Zapsáno: 24.ledna 1994 Vymazáno: 29.května 1996
- zprostředkování úhrad nákladů péče plně nebo částečně hrazené
zdravotním pojištěním, která byla poskytnuta zdravotnickými

zařízeními
Zapsáno: 29.května 1996 Vymazáno: 28,února 2003
- půjčování prostředků zdravotnické techniky pojištěncům na
základě indikace ošetřujícího lékaře v souladu se Seznamem léčiv
a prostředků zdravotnické techniky včetně vedení příslušné

evidence
Zapsáno: 29.května 1996 Vymazáno: 28.února 2003
- výkon práva hospodaření s majetkem jí svěřeným a hospodaření s
vlastním majetkem. Svěřený majetek může být využíván pouze k
účelu, pro který je určen platnými právními předpisy. Tento
svěřený majetek nesmí být předmětem podnikání a nesmí být k

podnikání využíván.
Zapsáno: 29.května 1996 Vymazáno: 28.února 2003
- Poskytování všeobecného zdravotního pojištění pojištěncům, kteří

jsou u ní zaregistrováni
Zapsáno: 29.května 1996 Vymazáno: 10.března 2008
- poskytování veřejného zdravotního pojištění pojištěncům, kteří

jsou u ní zaregistrováni
 Zapsáno: 10-března 2008 - poskytování dalšího smluvního zdravotního pojištění a
 připojištění výloh zdravotní péče přesahujících rámec zdravotní
 péče plně nebo částečně hrazené všeobecným zdravotním pojištěním
 pro okruh pojištěnců předem určený ve zdravotně pojistném plánu
 Zapsáno: 29.května 1996 Vymazáno: 10.března 2008
 - zprostředkování smluvního zdravotního pojištění a připojištění přesahujícího rámec potřebné zdravotní péče
Zapsáno: lO.března 2008 - výběr pojistného na zdravotní pojištění a kontrola tohoto výběru
Zapsáno: 29.května 1996 - kontrola využívání a poskytování péče plně nebo částečně hrazené
zdravotním pojištěním v jejím objemu a kvalitě včetně dodržování
cen u smluvních zdravotnických zařízení a pojištěnců
Zapsáno: 29.května 1996 - zprostředkování úhrad za výkony závodní preventivní péče a
specifické zdravotní péče zaměstanancům, u nichž charakter
vykonávané práce vyžaduje zvýšenou zdravotní péči
Zapsáno: 29.května 1996 - zprostředkování úhrad nákladů péče plně nebo částečně hrazené
zdravotním pojištěním, která byla poskytnuta zdravotnickými
zařízeními v souladu s platnými právními předpisy České
republiky a na základě platně uzavřených a účinných
mezinárodních smluv majících vztah ke zdravotnímu pojištění
Zapsáno: 28.února 2003 - půjčování prostředků zdravotnické techniky pojištěncům na
základě indikace ošetřujícícho lékaře
Zapsáno: 28.února 2003 Vymazáno: 10.března 2008
- půjčování zdravotnických prostředků pojištěncům na základě indikace ošetřujícího lékaře
Zapsáno: 10-března 2008 - hospodaření s vlastním majetkem a výkon práva hospodaření s
majetkem jí svěřeným v souladu s ustanovením § 11 zákona č.
280/1992 Sb., ve znění pozdějších předpisů. Svěřený majetek může
být využíván pouze k účelu, pro který je určen platnými právními
předpisy. Tento svěřený majetek nesmí být předmětem podnikání a
nesmí být k podnikání využíván
Zapsáno: 28.února 2003

Statutární orgán:

generální ředitel:  Ing. Jaromír Gajdáček, dat. nar. 08.03.1959
                    Praha 3, Ondříčkova 391/37, PSČ 130 00

                    den vzniku funkce: 1 .dubna 2008
                    Zapsáno: 17.dubna 2008 Vymazáno: 22.července 2009

generální ředitel:  Ing. Jaromír Gajdáček, Ph.D., dat. nar. 08.03.1959
                    Praha 3, Ondříčkova 391/37, PSČ 130 00

                    den vzniku funkce: 1 .dubna 2008
                    Zapsáno: 22.července 2009 Vymazáno: 1 .června 2011

generální ředitel:  Ing. Jaromír Gajdáček, Ph.D. MBA, dat. nar. 08.03.1959
                    Praha 3, Ondříčkova 391/37, PSČ 130 00

                    den vzniku funkce: 1 .dubna 2008Zapsáno: 1 .června 2011

                    JUDr. Jan Merta
                    Praha 4, Filipova 2019
                    Zapsáno: 26.října 1992 Vymazáno: 27.října 1995

Ústřední ředitel:   JUDr. Jiří Sochán
                    Praha 4, Blatenská 2167/9
                    Zapsáno: 27.října 1995 Vymazáno: 8.července 1996

                    RNDr. Lubomír Netolický
                    Praha 9, Sýkovecká 19, PSČ 198 00
                    Zapsáno: 8.července 1996 Vymazáno: 19,března 1999

ústřední ředitel:   Doc.lng. Otakar Smolík, CSc.
                    Brno, Minská 8, okres Brno-město, PSČ 616 00
                                                                                               Příloha č. ■%,

                    Zapsáno: 19.března 1999 Vymazáno: 3.července 2000

ústřední ředitel:   Ing. Karel Šatera, MBA, dat. nar. 10.06.1960
                    Bohumín, Husova 385, okres Karviná, PSČ 735 81

                    Zapsáno: 3.července 2000 Vymazáno: 6.března 2001

ústřední ředitel:   Ing. Karel Šatera, MBA, dat. nar. 10.06.1960
                    Frýdlant nad Ostravicí, Frýdlant nad Ostravicí - Nová Ves 363, okres Frýdek-Místek, PSC

                    73911
                    Zapsáno: 6.března 2001 Vymazáno: 11 .srpna 2001

generální ředitel:  Ing. Karel Šatera, MBA, dat. nar. 10.06.1960
                    Frýdlant nad Ostravicí, Frýdlant nad Ostravicí - Nová Ves 363, okres Frýdek-Místek, PSC

                    739 11
                    Zapsáno: 11 .srpna 2001 Vymazáno: 31 .prosince 2003

generální ředitel:  Ing. Karel Šatera, Ph.D., MBA, dat. nar. 10.06.1960
                    Frýdlant nad Ostravicí, Frýdlant nad Ostravicí - Nová Ves 363, PSČ 739 11

                    Zapsáno: 31 .prosince 2003 Vymazáno: 10.března 2008

K vytištěnému nebo vypsanému názvu pojišťovny připojí svůj podpis

JUDr. Jan Merta.
Zapsáno: 26.října 1992 Vymazáno: 27.října 1995

K vytištěnému nebo vypsanému názvu pojišťovny připojí svůj podpis

JUDr. Jiří Sochán.
Zapsáno: 27.října 1995 Vymazáno: 8.čen/ence 1996

K vytištěnému nebo vypsanému názvu pojišťovny připojí svůj
podpis RNDr. Lubomír Netolický.
Zapsáno: 8.července 1996 Vymazáno: 19.března 1999

K vytištěnému nebo vypsanému názvu pojišťovny připojí svůj
podpis Doc.lng. Otakar Smolík, CSc.
Zapsáno: 19.března 1999 Vymazáno: 3.července 2000

K vytištěnému nebo vypsanému názvu pojišťovny připojí svůj
podpis Ing. Karel Šatera, MBA.
Zapsáno: 3.července 2000 Vymazáno: 31 .prosince 2003
K vytištěné nebo vypsané obchodní firmě pojišťovny připojí svůj podpis Ing. Karel Šatera, Ph.D., MBA.

Zapsáno: 31 .prosince 2003 Vymazáno: 10.března 2008
Za pojišťovnu je oprávněn jednat, zavazovat ji a činit právní úkony ve všech věcech generální ředitel jako její statutární orgán.

Zapsáno: 17,dubna 2008

Ostatní skutečnosti:
- Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra České republiky byla
založena ve smyslu § 5 zák. 280/92 Sb.
Zapsáno: 26.října 1992 - Změna statutu ze dne 11.10.1993.
Zapsáno: 24.ledna 1994 - Změna statutu ze dne 1.5.1997
Zapsáno: 3.září 1997 - Smlouva o sloučení Zdravotní pojišťovny ministerstva vnitra
České republiky a Grál - Železniční zdravotní pojišťovny ke dni
1. května 1997, uzavřená dne 22. dubna 1997 s povolením
Ministerstva zdravotnictví ze dne 28. března 1997, č.j. 8782/97,
SZP-308/97; dnem 1. května 1997 přešly na Zdravotní pojišťovnu
ministerstva vnitra České republiky majetek, závazky a
pohledávky GRÁL - Železniční zdravotní pojišťovny, která byla
zrušena bez likvidace.
Zapsáno: 3.září 1997 - změna statutu ze dne 16.prosince 1997
Zapsáno: 3.dubna 1998 - Na základě smlouvy o sloučení Zdravotní pojišťovny ministerstva
                                                                                                                  Příloha č. 1,

vnitra České republiky a Regionální zaměstnanecké zdravotní
pojišťovny (REZAPO) ke dni 1.1.1998, uzavřené dne 12.listopadu
1997 s povolením Ministerstva zdravotnictví ze dne 15. prosince
1997, čj. 40935/97, SZP-1042/97 přešly na Zdravotní pojišťovnu
ministerstva vnitra České republiky majetek, závazky a pohle­
dávky Regionální zaměstnanecké zdravotní pojišťovny (REZAPO),
IČ 47903597, která byla zrušena bez likvidace.
Zapsáno: 3.dubna 1998 - Změna statutu ze dne 21.6.2001.
Zapsáno: 11 .srpna 2001 - Změna statutu ze dne 30.12.2002.
Zapsáno: 28.února 2003 - Změna statutu ze dne 18.12.2007
Zapsáno: 10.března 2008 - Změna statutu ze dne 2.6.2010
Zapsáno: 16.června2010

                                    Tento výpis je neprodejný a byl pořízen na Internetu (http://www.iustice.czT
                                                                       Dne: 07.09.12 11:40:15

                                                              Údaje platné ke dni 08.03.2012,6:00
                                                                               Příloha 3a

                                                    ZDRAVOTNÍ
                                                    POJIŠŤOVNA

                                                    MINISTERSTVA
                                                    VNITRA ČR

Doprovodný program LOP turnusu dětí bez doprovodu

Neděle:   příjezd, organizační pokyny
Pondělí:
Úterý:    dopoledne:  dechové cvičení s prvky jógy, vstupní prohlídky
Středa:
Čtvrtek:  odpoledne:  procházka po okolí, seznámení se s obcí
Pátek:
Sobota:   večer:      seznamka
Neděle:
Pondělí:  dopoledne:  dechové cvičení s prvky jógy, stavění ikebanů v přírodě
Úterý:
Středa:   odpoledne: túra na Vodopád Skok
Čtvrtek:
Pátek:    večer:      sportovní hry venku
Sobota:
          dopoledne:  dechové cvičení s prvky jógy, procházka po okolí

          odpoledne:  bazén/sauna

          večer:      sportovní hry venku

          celodenní výlet: Pieninský Národní Park

          večer:      sportovní hry venku

          dopoledne:  dechové cvičení s prvky jógy, malování map okolí

          odpoledne: túra na Jamské Pleso

          večer:      sportovní hry venku

          dopoledne:  dechové cvičení s prvky jógy, vědomostní hra

          odpoledne:  Hollywood - sportovní soutěž

          večer:      opékání buřtů v přírodě

          dopoledne: dechové cvičení s prvky jógy, Sportovní hry venku

          odpoledne: bazén-sauna

          večer:      diskotéka

          dopoledne: dechové cvičení s prvky jógy, Sportovní hry venku

          odpoledne:  procházka po okolí

          večer:      slovenský kviz

          dopoledne:  dechové cvičení s prvky jógy, Branní soutěž „Bojovka"

          odpoledne: bazén-sauna

          večer:      „pokoj baví pokoj"

          celodenní výlet: Belianská Jaskyňa, muzeum TANAP

          večer:      Beseda s členem Horské Služby

          dopoledne:  dechové cvičení s prvky jógy, turnaj v Ping Pongu

          odpoledne:  bazén-sauna

          večer:      vědomostní kviz

          dopoledne:  dechové rehabilitační cvičení, výstupní prohlídky / sportovní hry

          odpoledne:  balení se

          večer:      rozlučkový večírek, karneval, diskotéka

          odjezd
                                                                           Příloha 3b

                                                        ZDRAVOTNÍ
                                                        POJIŠŤOVNA

                                                        MINISTERSTVA
                                                        VNITRA ČR

Doprovodný program LOP turnusu dětí s doprovodem

Neděle:   příjezd, organizační pokyny

Pondělí:  dopoledne: dechové cvičení s prvky jógy, aerobik,

                          vstupní lékařské prohlídky

Úterý:    odpoledne:      promítáni pohádky dětem
          dopoledne:      dechové cvičení s prvky jógy, aerobik

          odpoledne:      bazén / sauna

Středa:   celodenní výlet: návštěva Belianskej Jaskyne, dechové cvičení
Čtvrtek:  dopoledne: dechové cvičení s prvky jógy, aerobik

          odpoledne: jízda na koních

Pátek:    dopoledne: dechové cvičení s prvky jógy, aerobik

          odpoledne: opékáni buřtů v přírodě

Sobota/Neděle:dopoledne:  dechové cvičení s prvky jógy

          odpoledne: volný program

Pondělí:  celodenní výlet: Pieninský Národní Park,

Úterý:    dechové cvičení
          dopoledne: dechové cvičení s prvky jógy, aerobik

          odpoledne: jízda na koních

Středa:   dopoledne: dechové cvičení s prvky jógy, aerobik

Čtvrtek:  odpoledne:      beseda s lékařem, pro děti organizovaná zábava.
          dopoledne:      dechové cvičení s prvky jógy, aerobik

          odpoledne:      bazén / sauna

Pátek:    dopoledne: dechové cvičení s prvky jógy, aerobik,

                          výstupní lékařské prohlídky

          odpoledne: karneval + diskotéka

Sobota:   odjezd
•i

                                                                                                                                          Příloha 4a

                                                                                                             ZDRAVOTNÍ
                                                                                                             POJIŠŤOVNA
                                                                                                             MINISTERSTVA
                                                                                                             VNITRA ČR

      Vážení rodiče, zákonní zástupci,

      dovolte, abychom Vás informovali o „Pobytovém řádu“ v rámci léčebně ozdravného pobytu (dále jen
      ,,LOP“) organizovaným Zdravotní pojišťovnou ministerstva vnitra ČR ve spolupráci s J.M.G. TRAVEL
      AGENCY - SKI SCHOOL, s.r.o.

   Pobytový řád LOR turnusu dětí bez doprovodu

1. Všichni účastníci léčebně ozdravného pobytu (LOP) jsou povinní dodržovat tento řád.

2. Denní harmonogram činností

   07.30 hod.             budíček

   07.30-07.45 hod.       ranní hygiena
   07.45-08.00 hod.       ranní úklid
   08.00-08.30 hod.       snídaně
   08.30-09.00 hod.       vizita
   09.00-12.30 hod.       dopolední program (dechové cvičení, sportovní hry...)

   12:30-13:00 hod.       oběd

   13.00-14.00 hod.       odpolední klid
   14.00-17.30 hod.       odpolední program/práce v kroužcích, vycházky, sportovní hry, bazén,

                          sauna a pod.

   17.30-18.00 hod. velká vizita

   18.30-19.00 hod. večeře

   19.00-20.30 hod. večerní program

   20.30-21.00 hod. večerní hygiena

   21.00 hod.        večerka

   Harmonogram neplatí v případě celodenních výletů.

   Účastníci LOP se mohou volně pohybovat v prostorách ubytovacího zařízení a v jeho okolí, pokud

   není společný program a pouze se souhlasem pedagogického dozoru.
   Účastníci LOP dbají na pokyny pedagogického dozoru, lékařů a zdravotních sester a delegáta CK.

   Účastníci LOP se nesmí zdržovat bez doprovodu v prostorách restaurace a denního baru.

   Účastníci LOP se mohou vzdálit z ubytovacího zařízení a jeho přilehlého okolí pouze v doprovodu

   pedagogického a zdravotnického personálu.
   V případe, že účastník LOP bude mít návštěvu z rodiny, je možné uvolnit ho z programu LOP na
   žádost rodiče, nebo jiného zákonného zástupce, případně třetí osoby, která se však musí prokázat

   platným zplnomocněním podepsaným rodičem nebo jiným zákonným zástupcem dítěte (úředně

     ověřeném notář nebo matrika).
8 V případě, že si účastník uschová finanční hotovost u pedagogického dozoru, peníze se budou

     vydávat denně vždy do 10.00 hod. u příslušného pedagoga.

9. Všichni účastnící LOP se řídí „Hotelovým řádem".
10. Je nutné dodržovat všechny společenské normy chování. V případě, že účastník LOP poruší

   pobytový řád nebo základní zásady společenského chování (krádež, šikanování, kouření, drogy,
   alkohol a pod.) bude mu LOP okamžitě ukončen bez finanční náhrady a na náklady rodičů bude

   poslán domů.

Souhlasím s „Pobytovým řádem"

V                    dne                2013
tv
                                                                                                                                          Příloha 4b

                                                                                                 ZDRAVOTNÍ
                                                                                                 POJIŠŤOVNA
                                                                                                 MINISTERSTVA
                                                                                                 VNITRA ČR

Vážení rodiče,
vážení rodinní příslušníci,

dovolte, abychom Vás informovali o „Pobytovém řádu“ v rámci léčebně ozdravného pobytu (dále jen
,,LOP“) organizovaným Zdravotní pojišťovnou ministerstva vnitra ČR ve spolupráci s J.M.G. TRAVEL
AGENCY - SKI SCHOOL, s.r.o.

              Pobytový řád LOP turnusu dětí s doprovodem

1) LOP je určen především pro nemocné děti, nikoliv pro dovolenou jejich rodičů.

2) rodiče, resp. rodinní příslušníci (dále jen „doprovoď1) zodpovídají po celou dobu konání LOP za péči
      a dozor dětí. Doprovod dítěte nesmí nechat dítě bez svého dozoru, s výjimkou organizované
      činnosti dětí za dozoru delegáta CK. V případě, že poruší pobytový řád bude okamžitě bez finanční
      náhrady a na vlastní náklady odeslán domů. O vyloučení z LOP rozhoduje delegát CK.

3) Je zakázáno nekontrolované a volné pobíhání dětí v prostorách hotelu.

4) Stravování dětí probíhá společně pouze za účasti-dozoru doprovodu.

5) Delegát CK organizuje nabídku aktivit pro děti a jejich doprovody.

6) Zdravotní program je pro děti i doprovody povinný. Výjimky povoluje delegát CK.

7) Doprovod je povinen při individuálním odchodu na turistický výlet, resp. při odchodu s delším než 1
      hodina - zapsat se v „Knize vycházek11.

8) V případě zdravotních obtíží dětí se doprovod vždy obrátí na lékaře turnusu nebo zdravotní sestry.
      Podávání léků dětem je v kompetenci doprovodů.

9) Všichni účastnící LOP se řídí „Hotelovým řádem11.

10) V případě jakýchkoliv dotazů, a to i v případě zjištěných nedostatků ze strany hotelových služeb se
     obraťte pouze na delegáta CK.

Věříme, že „Pobytový řáď1 bude sloužit ke spokojenosti Vaší i Vašich dětí.

Souhlasím s „Pobytovým řádem11

      f  dne  2013.
V