Textová podoba smlouvy Smlouva č. 1541218: Smlouva o provozování sběrného dvora odpadů

Příloha RS-ELIOD ZD Čistá Plzeň x - smlouva o provozu SD Jateční.doc

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva o provozování sběrného dvora odpadů
uzavřená 
podle 
ustanovení 
§ 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., 
občansk
ý
 zákoník
,
 
v platném znění
(dále jen „
občanský zákoník
“)
Článek I.

Smluvní strany

1. 
Objednatel:


Obchodní firma:

Čistá Plzeň, s. r. o.

Sídlo:


Edvarda Beneše 430/23, 301 00  Plzeň

IČ:


280 46 153

DIČ:


CZ 28046153

Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Plzni, oddíl C, vložka 22669

Bankovní spojení:
č. účtu 43-3711080207/0100 vedený u Komerční banky Plzeň-město

Zastoupená:


Ing. Petr
em
 Baloun
em, per prokura
 
dále jen „
objednatel
“
a

2. 
Dodavatel:


Obchodní firma:


ELIOD servis, s.r.o.
Sídlo:



Vřesová 494, 330 08 Zruč - Senec
IČ:



25225243
DIČ:



CZ25225243
Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném 
Krajským soudem v Plzni, oddíl C, vložka 
10389

Bankovní spojení:


6381342/0800

Zastoupená:


Ing. Jiří
m
 Vlasák
em
, jednatel
em
a 

              
Obchodní firma:


VERSADO s.r.o.
Sídlo:


Studentská 2241/103, 323 00 Plzeň
IČ:



27991083
DIČ:



CZ27991083
Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Plzni, oddíl C, vložka 
20407

Zastoupená:


Daniel
em
 Vlasák
em
, jednatel
em
dále jen „
dodavatel
“
                                                                                  
Článek II.

Předmět plnění

1. 
Předmětem plnění této smlouvy je následující plnění dodavatele:

a) 
komplexní 
zajištění provozu sběrného dvora odpadů na území Městského obvodu Plzeň 4 Doubravka
 v Jateční ulici
 při dodržení všeobecných podmínek dle přílohy číslo 1 této smlouvy a zvláštních podmínek pro provoz SD Jateční dle přílohy číslo 2 této smlouvy,
b) 
sběr, přeprava, úprava (dotřídění), využití či odstranění sebraných
 odpadů
,
 a to i odpadů uložených mimo provozní dobu v blízkosti sběrného dvora
,

c) 
zpracování a vedení 
všech potřebných statistik a evidencí
 odpadů
 v rozsahu dle platných a účinných právních norem na úseku odpadů, zejména pak vyplývající
ch
 ze zákona číslo 185/2001 Sb., o odpadech v platném znění
,

d) 
vedení 
elektronické 
evidence 
fyzických osob nepodnikajících (občanů) ukládajících odpad ve sběrném dvoře dle přílohy číslo 
3
 této smlouvy (závazná tabulka ve formátu .xls). Denní evidence bude zpracována a zaslána objednateli vždy následující pracovní den.

e) 
evidence a vybírání stanovené ceny za uložení odpadů, včetně DPH jménem objednatele na jeho účet,

f) 
vydávání daňových dokladů v souladu s ustanovením § 26 odstavce 3 písmene b) zákona číslo 235/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty ve znění pozdějších předpisů s následujícími identifikačními údaji dodavatele:

Čistá Plzeň, s. r. o.

Edvarda Beneše 430/23

301 00  Plzeň

IČ: 280 46 153
DIČ: CZ28046153
2. 
Odpady následujících katalogových čísel 
jsou odváženy k 
energetickému využití sebraných odpadů (u vybraných druhů odpadů pouze v případě, že nebude možné zajistit materiálové využití) do Závodu pro energetické využití komunálních odpadů 
Chotíkov 
(dále jen ZEVO Chotíkov):

· 
03 01 01 
Odpadní kůra a korek

· 
03 01 05 
Piliny, hobliny, odřezky, dřevo, dřevotřískové desky a dýhy, 




neuvedené pod číslem 03 01 04

· 
03 03 01
Odpadní kůra a dřevo

· 
03 03 08
Odpady ze třídění papíru a lepenky určené k recyklaci

· 
15 01 01
Papírové a lepenkové obaly, u kterých nelze zajistit další materiálové 




využití

· 
15 01 02
Plastové obaly, u kterých nelze zajistit další materiálové využití

· 
15 01 03
Dřevěné obaly, u kterých nelze zajistit další materiálové využití

· 
15 01 05
Kompozitní obaly, u kterých nelze zajistit další materiálové využití

· 
15 01 06
Směsné obaly, u kterých nelze zajistit další materiálové využití

· 
15 01 09
Textilní obaly

· 
15 02 03
Absorpční činidla, filtrační materiály, čistící tkaniny a ochranné oděvy
neuvedené pod číslem 15 02 02

· 
17 02 01
Dřevo

· 
17 02 03
Plasty

· 
20 01 01
Papír a lepenka, u kterých nelze zajistit další materiálové využití

· 
20 01 10
Oděvy, u kterých
 nelze zajistit další materiálové využití

· 
20 01 11
Textilní materiály

· 
20 01 38
Dřevo neuvedené pod číslem 20 01 37

· 
20 01 39
Plasty, u který
ch
 nelze zajistit další materiálové využ
i
tí

· 
20 03 01
Směsný komunální odpad

· 
20 03 02
Odpad z tržišť

· 
20 03 03
Uliční smetky

· 
20 03 07
Objemný odpad

· 
20 03 99
Komunální odpady jinak blíže neurčené

U těchto vyjmenovaných odpadů je předmětem veřejné zakázky pouze sběr a doprava do ZEVO Chotíkov, nikoli již úprava (dotřídění) využití či odstranění sebraných odpadů.
3. 
Předmětem zajištění provozu sběrného dvora odpadů dle článku II. odstavce 1. jsou i činnosti zde výslovně neuvedené, které však nezbytně souvisejí s řádným plnění
m
 předmětu smlouvy, například běžná údržba a čištění nádob sběrného dvora, běžná údržba a čištění zařízení sběrného dvora, náklady na média, zajištění bezpečnosti a dohledu nad vybavením sběrného dvora atp.

4. 
Provozní doba sběrného dvora je stanovena 
následovně: 
duben až říjen
 – 
pondělí až neděle od
 9.00 do 12.00
 hodin
 a od 13.00 do 18
.00 hodin
, 
listopad až březen
 – pondělí až neděle od 9.00
 do 12.00 hodin a od 13.00 do 16
.00 hodin
. Ve dnech 
státních svátků je sběrný dvůr uzavřen.
5. 
Po celou provozní dobu sběrného dvora musí být přítomni dva zaměstnanci obsluhy sběrného dvora.

6. 
Veškeré činnosti musí být zajištěny v souladu s právními předpisy ČR, zejména pak v souladu se zákonem číslo 185/2001 Sb., o odpadech v platném znění (dále jen „zákon o odpadech“) a jeho prováděcími předpisy a za podmínek této smlouvy.

7. 
Smluvní strany prohlašují, že pro účely této smlouvy se výklad pojmů a obecných povinností při nakládání s odpady řídí zákonem o odpadech a souvisejícími prováděcími předpisy.

Článek II
I
.

Místo
 plnění
1. 
Místem plnění předmětu této smlouvy dle článku II. 
je sběrný dvůr na území Městského obvodu Plzeň 4 Doubravka v Jateční ulici, ležící v katastrálním území Plzeň 
4 na pozemcích
p. č. 12655/22, 
12655/23
 a 12811/19
 (dále jen „sběrný dvůr“)
.
Článek IV
.

Cena a platební podmínky
1. 
Cena za plnění poskytované dodavatelem dle této smlouvy je stanovena jako cena smluvní, ve smyslu zákona číslo 526/1990 Sb., o cenách, ve znění pozdějších předpisů.

2. 
Cena za plnění poskytované dodavatelem dle této smlouvy je smluvní smluvními stranami stanovena následovně:

a) 
cena za činnosti 
dle článku II. odstavce 1. písmene a), c), d) a e) včetně mzdových nákladů obsluhy sběrného dvora je smluvními stranami stanovena ve výši 
87 000,- Kč
 (slovy: 
osmdesátsedmtisíckorun
) bez DPH za měsíc. V případě snížení 
počtu hodin provozní doby sběrného dvora se cena úměrně krátí. 
b) 
cena za činnosti dle článku II. odstavce 1. písmene b) bude vypočtena za každé fakturační období násobkem skutečného množství využitých, odstraněných či jiným způsobem likvidovaných jednotlivých druhů odpadů a jednotkové ceny uvedených v příloze číslo 
3 
této smlouvy.

3. 
Ceny dle článku IV. odstavce 2. této smlouvy jsou stanoveny jako nejvýše přípustné a zahrnují veškeré náklady na plnění dodavatele nutné k řádnému splnění všech služeb, které jsou předmětem této smlouvy, tedy zejména cenu za provozování sběrného dvora v souladu s touto smlouvou, náklady na další využívání a odstraňování sebraných odpadů, provádění evidence a vybírání stanovené ceny za uložení odpadů od fyzických a právnických osob, náklady na pohonné hmoty, jakož i ocenění činností, dodávek a souvisejících výkonů, které případně nejsou výslovně uvedeny. Ceny zahrnují také vedení evidence odpadů včetně výkazů o celkovém množství a druzích odpadů v souladu s platnou legislativou.

4. 
Po dobu trvání platnosti smlouvy je možné jednotkové ceny příslušného výkonu překročit pouze v těchto případech:

a) 
změny 
právních předpisů – jednotkové ceny příslušného výkonu a jednotkové ceny příslušného typu odpadu v tunách je možno po dobu trvání smlouvy překročit v případě, že dojde ke změnám právních předpisů, kterými budou stanoveny nové povinné technické, ekologické a jiné požadavky na předmět plnění, jejichž důsledkem budou změny v provádění služeb mající
ch
 vliv na jejich cenu, avšak pouze za předpokladu, že takovéto změny právních předpisů nebylo možno předvídat před uzavřením smlouvy a nedošlo by k podstatné změně smlouvy. V takovém případě předloží dodavatel objednateli bez zbytečného odkladu nové výše dotčené ceny spolu s příslušným odůvodněním jejího navýšení. V případě splnění podmínek uvedených v tomto odstavci bude o prokazatelně navýšené náklady dodavatele na plnění předmětu smlouvy navýšena dotčená cena, a to formou uzavření písemného dodatku ke smlouvě.

b) 
jednotková 
cena příslušného výkonu a jednotkové ceny příslušného typu odpadu v tunách uvedené ve smlouvě mohou být zvýšeny nebo sníženy podle výše meziročního vývoje indexu spotřebitelských cen uveřejňovaného Českým statistickým úřadem. Jednotková cena bude navýšena (snížena) o procento odpovídající míře inflace (deflace) vyjádřené přírůstkem (poklesem) průměrného ročního indexu spotřebitelských cen v předchozím kalendářním roce. Poprvé může být úprava ceny provedena v roce 
2018 
(tzn. o inflaci či deflaci za rok 
2017
) a následně vždy každý další kalendářní rok trvání platnosti smlouvy. Pokud uvedený cenový index přestane být v průběhu smlouvy uveřejňován, může být cena plnění upravována v závislosti na meziroční změně takového cenového indexu uveřejňovaného ČSÚ nebo jiným úřadem s obdobnou kompetencí v tehdy platné měně České republiky, který bude svým složením věcně nejvíce odpovídat cenovému indexu, který přestal být uveřejňován.

5. 
K ceně dle článku IV. odstavce 2. této smlouvy bude připočtena DPH dle aktuální platné výše.

6. 
Cena za plnění skutečně poskytnuté dodavatelem bude objednatelem hrazena na základě daňových dokladů – faktur. Faktury budou dodavatelem vystavovány 1x měsíčně, vždy k poslednímu kalendářnímu dni mě
síce předcházejícího. Sp
latnost faktur se sjednává na 30
 dnů, vždy ode dne 
doručení 
faktury objednateli.
7. 
Ke každé faktuře budou přiloženy následující přílohy:

a) 
výpis evidence ve sběrném dvoře uložených odpadů a jejich množství dle příslušného měsíčního časového období včetně ceny za jejich odstranění, která je předmětem fakturace,

b) 
výpis evidence ve sběrném dvoře uložených odpadů a jejich množství dle příslušného časového období od fyzických osob nepodnikajících (občanů) a od osob oprávněných k podnikání (podnikatelů)

c) 
seznam osob oprávněných k podnikání (původců odpadů), kteří uložili odpad do sběrného dvora.

8. 
V případě, že faktura nebude mít předepsané náležitosti a nebudou k ní přiloženy přílohy dle této smlouvy, je objednatel oprávněn vrátit tuto fakturu ve lhůtě splatnosti zpět dodavateli k doplnění, aniž by se dostal do prodlení se splatností. Lhůta splatnosti počíná běžet znovu ode d
ne doručení
 náležitě opraveného či doplněného dokladu
 objednateli
.

9. 
Objednatel je oprávněn započítat smluvní pokuty proti úhradě fakturované částky dodavatelem.

10. 
Objednatel je oprávněn pozastavit úhradu kterékoliv platby ve prospěch dodavatele, pokud je dodavatel v prodlení s plnění
m
 jakéhokoliv závazku vůči objednateli.

Článek V
.

Doba trvání smlouvy

1. 
Smlouva se sj
ednává na dobu 
ne
určitou
 od 
1. 3. 2017
2. 
Smluvní vztah založený touto smlouvou lze ukončit:

a) 
dohodou obou smluvních stran ke dni v ní určeném,

b) 
výpovědí některé ze smluvních stran, nebo

c) 
odstoupením od smlouvy.

3. 
Smlouvu lze vypovědět písemně doručeným oznámením druhé straně, přičemž výpovědní lhůta činí 
6 měsíců
. Výpovědní lhůta počíná běžet od prvního dne následujícího kalendářního měsíce po měsíci, v němž byla písemná výpověď doručena druhé straně.
 Výpověď může být podána i bez udání důvodu.
4. 
Dodavatel je oprávněn odstoupit od této smlouvy, pokud je objednatel 
přes písemné upozornění 
s prodlením delším než 60 dnů s úhradou faktury za provedené plnění řádně vystavené dodavatelem.

5. 
Objednatel může odstoupit od smlouvy, pokud:

a) 
dodavatel přes písemné upozornění porušuje některou ze svých povinností podle této smlouvy,

b) 
bylo v
 rámci 
insolvenčním řízení
 rozhodnuto o úpadku dodavatele,
c) 
dodavatel uvedl v rámci zadávacího řízení informace nebo předložil doklady, které neodpovídají skutečnosti a měly nebo mohly mít vliv na výsledek zadávacího řízení.

6. 
Odstoupení od smlouvy je účinné dnem následujícím po doručení písemného oznámení druhé smluvní straně. Odstoupení od smlouvy musí obsahovat důvod odstoupení od smlouvy.

Článek V
I
.

P
ovinnosti dodavatele
1. 
Dodavatel se zavazuje před započetím provozování sběrného dvora dle této smlouvy, pokud nebude možné využít stávající provozní řád, zpracovat provozní řád sběrného dvora a učinit všechny kroky vedoucí k jeho schválení Krajským úřadem Plzeňského kraje.
2. 
Dodavatel se zavazuje provozovat sběrný dvůr v souladu s provozním řádem a 
právními předpisy
, zejména pak v oblasti životního prostředí a odpadového hospodářství. Veškeré odpady, které jsou předmětem smlouvy, budou převedeny do vlastnictví osoby oprávněné k jejich převzetí podle 
ustanovení 
§ 12 odstavce 3 zákona o odpadech, není-li touto osobou přímo dodavatel.
3. 
Dodavatel je povinen dodržovat otevírací dobu sběrného dvora. Objednatel je oprávněn kdykoliv změnit otevírací dobu sběrného dvora. Změna otevírací doby sběrného dvora bude provedena písemným oznámením dodavateli, které musí být doručeno dodavateli nejpozději k 5. dni v měsíci a bude účinná od 1. dne měsíce následujícího.

4. 
Dodavatel je povinen během otevírací doby zajistit ve sběrném dvoře dostatečnou obsluhu, která bude odpad odebírat.

5. 
Dodavatel je povinen zajistit, že materiálová recyklace a další využívání odpadů sebraných ve sběrném dvoře bude upřednostněno před jeho odstraněním.

6. 
Dodavatel je povinen zajistit úklid všech odpadů odložených v bezprostřední blízkosti sběrného dvora mimo provozní dobu sběrného dvora, a to nejpozději 
do 2 hodin od otevření sběrného dvora 
v nejbližší následující den, kdy bude sběrný dvůr provozován dle své provozní doby. Za bezprostřední blízkost sběrného dvora se považuje veřejně přístupný okruh 10 metrů od oplocení 
sběrného dvora
.

7. 
Dodavatel se zavazuje spolupracovat s objednatelem a umožnit využití prostor sběrného dvora v rámci zapojení sběrného dvora do systému zpětných odběrů odpadů a vyřazených výrobků. 

8. 
Dodavatel povede
 ve sběrném dvoře pravidelnou průběžnou evidenci odpadů, kterou bude spolu s daňovým dokladem předávat objednateli.
9. 
Dodavatel je povinen v případě ukončení smluvního vztahu během kalendářního roku dodat za sběrný dvůr závěrečnou souhrnnou evidenci ke dni ukončení smluvního vztahu
,
 a to nejpozději do konce měsíce následujícího po měsíci, ve kterém došlo k ukončení smluvního vztahu.

10. 
Dodavatel se zavazuje odebírat odpady dle této smlouvy a vybírat stanovené ceny dle ceníku schváleného objednatelem. Tržby za odevzdání a uložení všech odpadů náleží objednateli.

11. 
Dodavatel je povinen vždy do
 5. dne kalendářního měsíce zaslat objednateli měsíční soupis tržeb za předešlý
 kalendářní měsíc za zpoplatněné
 odpady v členění: druh odpadu, množství, cena bez DPH, DPH a cena včetně DPH. Pokladní, resp. jiné účetní doklady se soupisem v tištěné podobě budou objednateli předány do 10. kalendářního dne následujícího měsíce. Částka dle soupisu tržeb bude dodavatelem zasílán
a
 na bankovní účet objednatele ve lhůtě do 10. kalendářního dne měsíce, následujícího po měsíci, z něhož pochází soupis tržeb.
 Dodavatel není oprávněn provést zápočet těchto tržeb proti nárokům, které má vůči objednateli vyplývajících z této smlouvy. 
12. 
Dodavatel je povinen respektovat a oprávněn využívat vybavení sběrného dvora dle přílohy číslo 2 této smlouvy
.
13. 
Dodavatel je povinen zajistit veškeré opravy a údržbu zařízení sběrného dvora na náklady objednatele, vyjma nákladů na opravy závad způsobených dodavatelem. Provedení oprav či údržby dle předchozí věty lze provést pouze po jejich odsouhlasení objednatelem. Opravy závad způsobených dodavatelem zajistí dodavatel na vlastní náklady.

14. 
Dodavatel se zavazuje na svůj náklad provádět běžnou údržbu nádob a vybavení sběrného dvora.

15. 
Dodavatel není oprávněn jednostranně postoupit pohledávky za objednatelem vzniklé na základě této smlouvy na třetí osoby bez předchozího souhlasu objednatele.

16. 
Dodavatel se zavazuje, že v rozsahu povinností původce odpadů dle zákona o odpadech bude za objednatele vést průběžnou evidenci vážních lístků a čtvrtletně zasílat objednateli kompletně zpracovaný výkaz o množství vyseparovaných komodit dle potřeb společnosti EKO-KOM jako podklad pro výplaty odměny statutárnímu městu Plzeň.

17. 
Dodavatel odpovídá za škody objedna
teli a třetím osobám způsobené
 jeho činností, která vyplývá z této smlouvy a nese veškeré náklady spojené s úhradou těchto škod.

18. 
Dodavatel je povinen uzavřít s dodavateli médií (elektrické energie a vody) smlouvy na jejich odběr. Náklady na tato média jsou již obsaženy v ceně za plnění poskytované dodavatelem dle této smlouvy.

Článek VI
I
.

P
ovinnosti objednatele

1. 
Dodavatel bude bezúplatně využívat k plnění předmětu smlouvy prostory a vybavení v majetku statutárního města Plzně předané do užívání společnosti Čistá Plzeň, s. r. o., a to 
 nemovitosti – pozemky p. č. 12655/22
, 
12655/23
 
a 12811/19 
v k. ú. Plzeň 4
 a vybavení sběrného dvora dle přílohy číslo 2 této smlouvy.

2. 
Objednatel se zavazuje zaplatit dodavateli cenu za provádění činností dle předmětu smlouvy řádně a včas na základě dodavatelem vystavené faktury, která bude mít všechny náležitosti.

3. 
Objednatel se zavazuje sjednat pojištění sběrného dvora na své náklady.

4. 
Objednatel se zavazuje udělit dodavateli k jednotlivým činnostem dle této smlouvy plnou moc, pokud to bude zapotřebí.

Článek VI
I
I
.

Způsob kontroly provádění předmětu plnění
1. 
Pověření zástupci objednatele mohou dle svého uvážení provádět namátkové kontroly, 
a to jak namátkové kontroly fyzické přímo v areálu sběrného dvora, tak namátkové kontroly dokumentů souvisejících s provozem sběrného dvora. O provedené kontrole bude učiněn zápis do provozního deníku. Dodavatel se zavazuje zjištěné nedostatky v co nejkratší době odstranit.
2. 
Dodavatel je povinen okamžitě po nahlášení informovat objednatele o předem nahlášených kontrolách prováděných ze strany orgánů 
veřejné správy
. Zástupce objednatele má právo být 
těmto kontrolám 
fyzicky přítomen.

3. 
Dodavatel se zavazuje všechny pravomocně udělené 
sankce orgány veřejné správy
 za nedostatky či jiný stav odporující platn
ým
 legislativ
ně
 právním předpisům
 uhradit v plné výši
 sám, nebo budou-li uděleny objednateli, neprodleně na výzvu objednateli
.

Článek IX
.

Úrok z prodlení, smluvní pokuta
1. 
Za každý den prodlení se zaplacením ceny dle této smlouvy vzniká dodavateli nárok 
na úrok z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý započatý den prodlení.
2. 
Objednatel je oprávněn 
uplatnit vůči 
dodavateli následující smluvní pokuty:

a) 
Za každé jednotlivé nedodržení otevírací doby sběrného dvora ve výši =5 000,-- Kč,

b) 
Za nedodržení dohodnutého termínu pro odstranění neshod, vad a nedostatků ve výši =500,-- Kč za každý případ a den prodlení,

c) 
Za porušení jakékoliv povinnosti vyplýv
ající z této smlouvy neuvedené
 v písmenu a) a b) ve výši =5 000,-- Kč za každý jednotlivý případ.

3. 
Smluvní pokuta je splatná do 14 dnů po doručení oznámení o uložení smluvní pokuty objednatelem dodavateli.

4. 
Zaplacením smluvní pokuty dodavatelem nepozbývá objednatel právo na náhradu škody vzniklé v příčinné souvislosti s porušením povinnosti zaplatit smluvní pokutu.

Článek X
.

Závěrečná ustanovení
1. 
Kontaktními osobami jednotlivých smluvních stran jsou:

a) 
za objednat
ele: 
xxx
xxx
b) 
za dodavatele:


xxx
2. 
Práva a povinnosti smluvních stran ve smlouvě neupravené se řídí občanským zákoníkem. Rozhodčí řízení je vyloučeno.

3. 
Tato smlouva nabývá platnosti podpisem poslední ze smluvních stran a účinnosti buď 1. dnem měsíce následujícího po nabytí její platnosti, nebo uveřejněním této smlouvy v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., a to v den, který je z nich pozdější. 

4. 
Smluvní strany berou na vědomí, že tato smlouva dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru 
smluv, podléhá uveřejnění prostřednictvím registru smluv. Smluvní strany se dohodly, že smlouvu k uveřejnění prostřednictvím registru smluv zašle objednatel.

5. 
Tuto 
s
mlouvu lze měnit nebo doplňovat pouze písemnými a v řadě číslovanými dodatky, které jsou podepsány oběma smluvními stranami. K jinému ujednání se nepřihlíží.
6. 
Pokud jakýkoliv závazek vyplývající z této 
s
mlouvy se stane nebo bude shledán neplatným nebo nevymahatelným jako celek nebo v části, platí, že je plně oddělitelný od ostatních ustanovení 
s
mlouvy
,
 a taková neplatnost nebo nevymahatelnost nebude mít žádný vliv na platnost nebo vymahatelnost jakýchkoliv závazků z této 
s
mlouvy. Smluvní strany se zavazují neprodleně nahradit formou dodatku nebo jiného ujednání stejného obsahu a formy podle této 
s
mlouvy takový závazek novým
 platným a vymahatelným závazkem, jehož předmět a účel bude v nejvyšší možné míře odpovídat předmětu a účelu původního závazku.

7. 
Smluvní strany se dohodly ve smyslu ustanovení § 558 občanského zákoníku, že v právním styku mají přednost dispozitivní ustanovení občanského zákoníku před obchodními zvyklostmi a použití takových obchodních zvyklostí se vylučuje.

8. 
Smluvní strany prohlašují, že veškeré právní jednání je obsaženo výlučně 
v nabídce dodavatele učiněné v příslušném zadávacím řízení, v podání případných objasňujících informací dodavatelem a dodatečných informací objednatele učiněných v zadávacím řízení a 
v této 
s
mlouvě
.
 
J
akékoliv důsledky předchozích 
jiných 
obchodních jednání a sdělených informací na obsah této 
s
mlouvy se výslovně vylučují.
9. 
Smluvní strany se dohodly na tom, že v případě pochybností při doručování veškerých písemností dle této 
s
mlouvy se má za to, že v pochybnostech byla písemnost doručena druhé smluvní straně 
3.
 den po jejím předání k poštovní přepravě. 

10. 
Tato smlouva je vyhotovena ve třech (3) stejnopisech, z nichž objednatel obdrží dva (2) 
stejnopisy
 
a dodavatel jeden (1) 
stejnopis
.

11. 
Obě smluvní strany prohlašují, že si smlouvu včetně jejích příloh přečetly, obsahu rozumí 
a
 souhlasí s ním a na důkaz své svobodné, pravé a vážné vůle připojují své podpisy.

Článek XI
.

Přílohy
Příloha číslo 1

Všeobecné požadavky na provoz sběrného dvora

Příloha číslo 2
Zvláštní podmínky pro provoz zařízení SD Jateční

Příloha číslo 3

Cen
y za
 přepravu a
 odstranění (využití) či jiného způsobu nakládání s odpady shromažďovanými ve s
běrném dvoře na území MO Plzeň 4
 (bez DPH)
Příloha číslo 4

Vzor elektronické evidence fyzických osob nepodnikajících (občanů) ukládajících
odpad
V Plzni dne 
7. února
 2016
Za d
odavatel
e:






Za o
bjednatel
e
:

ELIOD servis, s. r. o.





Čistá Plzeň, s. r. o.
………………………………………….………………..

          
            ……..…………………………………………….………
                   Ing. Jiří Vlasák                                                          
                             Ing. Petr Baloun

         
 
jednatel







     
 
per procura
VERSADO s. r. o.

…………………………………………………………..

     Daniel Vlasák

         jednatel
Stránka 
11
 z 
11