Textová podoba smlouvy Smlouva č. 190213: Dodávka služby záznamu telefonních hovorů

Příloha Smlouva_záznam telefonních hovorů_8216170025.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Číslo Smlouvy: 8216170025

                                        SMLOUVA

                           o dodávce služby záznamu telefonních hovorů

                                                  uzavřená mezi

Statutární město Brno                    O2 Czech Republic a. s.
Městská policie Brno                     Za Brumlovkou 266/2
Štefánikova 112/43                       140 22 Praha 4 - Michle
602 00 Brno                              IČ: 60193336
IČ: 44992785                             DIČ: CZ60193336
                                         spisová značka B 2322 vedená u Městského
Bankovní spojení:                        soudu v Praze
XXXXXXXXXXXXXXXXXX
                                         Bankovní spojení:
Jejímž jménem jedná/zastoupená:          XXXXXXXXXXXXXXXXXX

JUDr. Bohumil Šimek                      Zastupuje:
ředitel
                                         Ing. Michal Mitrovský, Account Manager
(dále jen „Objednatel“ nebo „Účastník“)  na základě pověření ze dne 18.2.2015

                                         (dále jen „Poskytovatel“ nebo „O2“)

                                                                        I.

1.1 Smluvní strany tímto uzavírají tuto Smlouvu o dodávce služby záznamu telefonních hovorů (dále jen
„smlouva“), a v souladu s nabídkou podanou Poskytovatelem na veřejnou zakázku malého rozsahu
vyhlášenou Objednatelem jako zadavatelem poptávajícím dodávku záznamu telefonních hovorů na
vybraných telefonních číslech poskytovaných formou služby“ (dále jen „veřejná zakázka“).

1.2 Předmětem této smlouvy je dohoda o podmínkách poskytování služby záznamu telefonních hovorů na
vybraných telefonních číslech dle specifikace v příloze č. 1 zadávací dokumentace Objednatele k veřejné
zakázce, a to na dobu určitou 4 let.

1.3 Smluvní strany se dohodly, že ceny za služby specifikované v příloze této smlouvy jsou cenami nejvýše
přípustnými po celou dobu plnění této smlouvy. Smluvní strany se zavazují respektovat případné změny
zákonné sazby DPH. Dohodnutou ceny lze po uzavření této smlouvy upravit pouze ve výši odpovídající
změně zákonné sazby DPH dle platných a účinných předpisů České republiky. Z jakýchkoliv jiných důvodů
nesmí být po dobu účinnosti smlouvy nabídková jednotková cena služeb měněna.

1.4 Objednatel neposkytuje zálohy. Cenu za plnění předmětu této smlouvy Poskytovatel vyúčtuje měsíčně
formou paušálu v souladu s přílohou číslo 2 této smlouvy formou faktury, a to vždy k 10. dni měsíce
následujícího po měsíci, za který bylo plnění poskytnuto. Úhrady za plnění předmětu veřejné zakázky budou
prováděny v české měně, případně v jiné měně platné v budoucnu na území České republiky. Splatnost
faktury činí 21 dní ode dne jejího doručení Objednateli. Veškeré účetní doklady musí obsahovat náležitosti
daňového dokladu stanovené příslušnými právními přepisy, zejména pak zákona o dani z přidané hodnoty a
zákona o účetnictví, a číslo smlouvy Objednatele (zadavatele). V případě, že účetní doklady nebudou mít

                                                                                                                                           1

           O2 Czech Republic a.s. Za Brumlovkou 266/2 140 22 Praha 4 - Michle Czech Republic www.o2.cz

                                     zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze oddíl B vložka 2322 IČ 60193336 DIČ CZ60193336
                                                                      Obchodní tajemství společnosti O2 Czech Republic a.s.
odpovídající náležitosti, je zadavatel oprávněn zaslat je ve lhůtě splatnosti zpět k doplnění, aniž se tak
dostane do prodlení se splatností (lhůta splatnosti počíná běžet znovu od opětovného doručení náležitě
doplněných či opravených dokladů.
Na účetních dokladech musí být uvedeno:

Adresa odběratele:
Statutární město Brno, Dominikánské nám. 1, 602 00 Brno
IČ: 44992785
DIČ: CZ44992785
Adresa příjemce a doručovací adresa:
Statutární město Brno, Městská policie Brno, Štefánikova 43, 602 00 Brno

1.5 Objednatel si jako zadavatel předmětné veřejné zakázky vyhrazuje časové období 4 týdnů pro testování
záznamu telefonních hovorů vybraných telefonních čísel, přičemž požaduje minimálně 99,9 % úspěšnost
zavedení záznamu telefonních hovorů na vybraných telefonních číslech po 4 týdnech testování nasazení.

1.6 Smluvní strana neodpovídá za prodlení a škodu vzniklé na straně druhé smluvní strany z důvodu vyšší
moci (zemětřesení, povodeň, apod.).

1.7 Poskytovatel se zavazuje v souladu s požadavkem Objednatele k zavedení služby záznamu telefonních
hovorů na vybraných číslech do 30 dnů ode dne podpisu této smlouvy s tím, že minimální úspěšnost
zavedení záznamu bude činit 99,9 %.

1.8. V případě, že po testovacím nasazení nebude úspěšnost zavedení záznamu telefonních hovorů na
vybraných telefonních číslech minimálně ve výši 99,9 %, bude prodlouženo testovací nasazení o další
2 týdny. Pokud ani po těchto dalších 2 testovacích týdnech nebude úspěšnost zavedení záznamu
telefonních hovorů na vybraných telefonních číslech minimálně 99, 9 %, je toto důvod pro okamžité
odstoupení od smlouvy ze strany Objednatele (zadavatele). Poskytovateli v takovém případě nevzniká nárok
náhradu měsíčního paušálu. S úhradou měsíčního paušálu bude započato až v případě, že po testovacím
období bude dosažena Objednatelem požadovaná úspěšnost zavedení záznamu telefonních hovorů na
vybraných telefonních čísel.

1.9 Smluvní strany se dohodly a poskytovatel se zavazuje, že:
                 nedojde k omezení stávajících funkcí a služeb,
                 nedojde k navýšení cen provozu (průměrná cena za uplynulých 12 měsíců u vybraných
                     linek, které budou předmětem nahrávání, činila 28 963 Kč/měsíc – jedná se o linky, které
                     budou zařazeny do VOIPu),
                 nedojde ke zhoršení kvality hovorů,
                 Zajistí technicko-organizační přechod mezi systémy připojení ve spolupráci s objednatelem.

1.10 Tato smlouva se uzavírá na dobu určitou v délce 48 měsíců (4 let) ode dne uzavření smlouvy.

1.11 Ustanovení této smlouvy a ujednání konkrétně dohodnutá v jejích přílohách mají přednost v případě
rozporu s ustanovením Všeobecných podmínek a ostatních dokumentů vydaných Poskytovatelem. Smluvní
strany se dále dohodly, že v případě rozporu mezi textem zadávací dokumentace, na straně jedné, a
Všeobecnými podmínkami či ostatními dokumenty vydanými Poskytovatelem, na straně druhé, má přednost
zadávací dokumentace. Smluvní strany se dále dohodly, že zadávací dokumentace k veřejné zakázce je
nedílnou součástí této smlouvy jako její příloha a v případě rozporu ustanovení této smlouvy se zadávací
dokumentací má přednost text zadávací dokumentace Objednatele.

1.12 Poskytovatel prohlašuje, že se seznámil se zadávacími podmínkami veřejné zakázky a akceptuje
veškeré požadavky Objednatele specifikované v zadávací dokumentaci k předmětné veřejné zakázce. Další
podmínky týkající se zejména podávání reklamací, náhrady škody, oprávnění Objednatele při ukončování
smluvního vztahu, jsou specifikovány v přiložených Všeobecných podmínkách s nimiž je Objednatel
seznámen.

                                                                                                                                           2

           O2 Czech Republic a.s. Za Brumlovkou 266/2 140 22 Praha 4 - Michle Czech Republic www.o2.cz

                                     zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze oddíl B vložka 2322 IČ 60193336 DIČ CZ60193336
                                                                      Obchodní tajemství společnosti O2 Czech Republic a.s.
 1.13 Objednatel prohlašuje, že se seznámil se Všeobecnými podmínkami, a zavazuje se je dodržovat.
 Všeobecné podmínky v aktuálním znění a další související dokumenty a tiskopisy jsou k dispozici na
 kontaktních místech Poskytovatele a na internetových stránkách www.o2.cz.

                                                                        II.

                                      Povinnost mlčenlivosti a ochrana důvěrných informací

 2.1 Smluvní strany se vzájemně zavazují, že budou chránit před třetími osobami důvěrné informace a
 utajovat skutečnosti tvořící obchodní tajemství, které byly vzájemně smluvními stranami poskytnuty
 v souvislosti s touto smlouvou. Důvěrnými informacemi jsou vedle osobních údajů dle zákona č. 101/2000
 Sb. rovněž informace tvořící obchodní tajemství podle § 504 občanského zákoníku, nebo informace, které za
 důvěrné kterákoliv ze smluvních stran označí. Jestliže si smluvní strany vzájemně poskytnou důvěrné
 informace, nesmí je smluvní strana, které byly tyto důvěrné informace poskytnuty, zpřístupnit třetí osobě ani
 je použít v rozporu s jejich účelem pro své potřeby nebo potřeby třetích osob.

 2.2 Smluvní strany se dále zavazují zachovávat zásady utajení v souladu se zákonem č. 412/2005 Sb. o
 ochraně utajovaných informací a o bezpečnostní způsobilosti ve znění pozdějších předpisů, týkají–li se tyto
 kterékoli z nich či místa provádění díla.

 2.3 Dodavatel bere na vědomí, že je dle ust. § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole,
 osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly.

 2.4 Dodavatel bere na vědomí, že MP Brno je povinným subjektem podle zákona č. 106/1999 Sb., o
 svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů a dále bere na vědomí, že v souladu s ust.
 § 9 odst. 2 z.č. 106/1999 Sb., se při poskytování informace, která se týká používání veřejných prostředků,
 nepovažuje poskytnutí informace o rozsahu a příjemci těchto prostředků za porušení obchodního tajemství.

 2.5 Dodavatel bere na vědomí, že MP je povinným subjektem podle zákona o registru smluv, a pokud
 smlouva podléhá uveřejňovací povinnosti, bude tato uveřejněna v registru smluv. V souladu s tímto zákonem
 nabývá smlouva účinnosti až jejím uveřejněním. Smlouvu v registru smluv uveřejní MP Brno.

                                                                        III.

3.1 Tato smlouva je uzavírána v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění
 pozdějších předpisů.
3.2 Obě smluvní strany sjednávají, že v případě sporu vzniklého při plnění, nebo v souvislosti s touto
 smlouvou, jsou příslušné k jeho řešení obecné soudy České republiky pokud není zákonem pro daný typ
 řízení předepsána pravomoc příslušného správního úřadu (ČTÚ).
 3.3 Smluvní strany prohlašují, že v případě sporů o obsah a plnění této smlouvy či jednotlivých objednávek
 vynaloží veškeré úsilí, které lze spravedlivě požadovat k tomu, aby tyto spory byly vyřešeny smírnou cestou.
 3.4 Jakékoliv změny či doplňky této smlouvy je možné činit pouze formou písemných vzestupně číslovaných
 dodatků.
3.5 Smlouva je vyhotovena ve čtyřech originálních vyhotoveních, z nichž každá ze stran obdrží dvě
 vyhotovení.
 3.6 Nedílnou součástí smlouvy jsou tyto následující přílohy:

         a. Příloha č. 1 – Specifikace služby
         b. Příloha č. 2 – Cenová specifikace
         c. Příloha č. 3 – Všeobecné smluvní podmínky
         d. Příloha č. 4 – Nabídka Poskytovatele
         e. Příloha č. 5 – Zadávací podmínky Objednatele

                                                                                                                                            3

            O2 Czech Republic a.s. Za Brumlovkou 266/2 140 22 Praha 4 - Michle Czech Republic www.o2.cz

                                       zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze oddíl B vložka 2322 IČ 60193336 DIČ CZ60193336
                                                                        Obchodní tajemství společnosti O2 Czech Republic a.s.
3.7 Smluvní strany prohlašují, že tato smlouva byla sepsána podle jejich pravé a svobodné vůle, nikoliv
v tísni a za nevýhodných podmínek, že si smlouvu přečetly, s jejím obsahem souhlasí a na důkaz toho
připojují vlastnoruční podpisy.

V Brně, dne 16.8.2016       V Brně , dne 16.8.2016.2016

Objednatel                  Poskytovatel

Statutární město Brno       O2 Czech Republic a.s.
Městská policie Brno

…………………………………………..          …………………………………….
       JUDr. Bohumil Šimek             Ing. Michal Mitrovský
                ředitel                   Account Manager

                                                                                                                                4

O2 Czech Republic a.s. Za Brumlovkou 266/2 140 22 Praha 4 - Michle Czech Republic www.o2.cz

                     zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze oddíl B vložka 2322 IČ 60193336 DIČ CZ60193336
                                                      Obchodní tajemství společnosti O2 Czech Republic a.s.
Příloha č. 1

                                          Specifikace služby

Rozsah dodávky byly dohodnuty smluvními stranami takto:

Licence pro 4 vstupní linky VoIP                              2 ks

ANTS SIP Recorder - včetně hardware                           1 ks

Licence ANTS Voice Recorder pro 4 kanály                      2 ks

ANTS Fusio - systém pro prohlížení a archivaci hovorů         1 ks

Instalace, materiál                                           1 ks

                                                                                                                                5

O2 Czech Republic a.s. Za Brumlovkou 266/2 140 22 Praha 4 - Michle Czech Republic www.o2.cz

                     zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze oddíl B vložka 2322 IČ 60193336 DIČ CZ60193336
                                                      Obchodní tajemství společnosti O2 Czech Republic a.s.
Příloha č. 2

                       Cenová specifikace

              Předmět                                       Cena bez DPH    DPH        Cena vč. DPH
                                                                  4 992 Kč  1 048 Kč          6 040 Kč
1.  Poskytování služby záznamu telefonních hovorů
    na vybraných telefonních číslech – 1 měsíc                239 616 Kč

     Poskytování služby záznamu telefonních hovorů na                       50 319 Kč  289 935 Kč
2. vybraných telefonních číslech – 48 měsíců

     (částka uvedená pod bodem 1 této tabulky x 48 měsíců)

Cena je uvedena za plnění předmětu veřejné zakázky v Kč.

Cena zahrnuje veškeré náklady vzniklé v souvislosti s plněním veřejné zakázky. Součástí sjednané ceny
jsou veškeré poplatky a náklady dodavatele nezbytné pro řádné a úplné plnění zakázky, není-li zadávacími
podmínkami výslovně stanoveno jinak.

Uvedenou cenu je možno překročit v případě, že během realizace předmětu veřejné zakázky dojde ke
změně výše sazby daně z přidané hodnoty, která se uplatňuje na předmět veřejné zakázky ke dni
uskutečnění zdanitelného plnění.

                                                                                                                                    6

    O2 Czech Republic a.s. Za Brumlovkou 266/2 140 22 Praha 4 - Michle Czech Republic www.o2.cz

                         zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze oddíl B vložka 2322 IČ 60193336 DIČ CZ60193336
                                                          Obchodní tajemství společnosti O2 Czech Republic a.s.
Příloha č. 3

                                                   Všeobecné smluvní podmínky

1. Povinnosti poskytovatele: Povinností poskytovatele je splnění předmětu smlouvy v dohodnutém rozsahu a
termínu a za podmínek uvedených ve smlouvě. Poskytovatel je povinen jednat při plnění předmětu smlouvy
s náležitou péčí a v odpovídající kvalitě. Poskytovatel je povinen poskytnout potřebnou součinnost případně
zainteresovaným třetím stranám.

2. Termín plnění předmětu smlouvy: Splnění předmětu smlouvy poskytovatelem v ujednaném termínu je
podmíněno včasným uhrazením sjednané zálohy objednatelem, zajištěním potřebné součinnosti objednatele
a zainteresovaných třetích stran. Pokud je k předání a zprovoznění předmětu díla potřebné povolení státních
orgánů ČR, je splnění termínu podmíněno včasným vydáním tohoto povolení. Poskytovatel není povinen
dodržet termín plnění v případě, že má vůči němu objednatel závazky po termínu splatnosti. Poskytovatel je
oprávněn zahájit práce na plnění předmětu smlouvy ihned po podpisu smlouvy, před úhradou sjednané
zálohy. Není-li ve smlouvě uvedeno jinak, jsou ceny prací spojených s plněním předmětu smlouvy
kalkulovány s předpokladem instalace v běžnou provozní dobu poskytovatele, tj. v pracovní dny od 8:00 do
16:30. Při dodatečném požadavku objednatele na provádění prací mimo tuto dobu, je poskytovatel oprávněn
účtovat příplatek 25% k ceně za instalaci.

3. Součinnost objednatele: Objednatel zajistí potřebnou stavební připravenost v místě plnění, včetně přívodu
elektrické energie a připravení uzamykatelného prostoru pro umístění zboží a materiálu. Objednatel umožní
přístup poskytovatele do všech potřebných prostor po dobu instalace. Pokud není ve smlouvě uvedeno jinak,
umožní objednatel přístup poskytovateli i mimo běžnou provozní dobu. Je-li součástí plnění dodávka a/nebo
instalace software na výpočetní techniku zákazníka nebo změny v jeho počítačové síti, zajistí objednatel
poskytovateli přístup ke své výpočetní technice resp. počítačové síti v rozsahu, potřebném pro plnění
předmětu smlouvy, včetně poskytnutí potřebných hesel a přístupových údajů, originálních instalačních médií
instalovaných operačních systémů. V případě potřeby součinnosti správce sítě zajistí objednatel součinnost
správce v termínech dohodnutých mezi objednatelem a poskytovatelem. Při nesplnění těchto podmínek
není poskytovatel povinen dodržet termín plnění ujednaný ve smlouvě o pronájmu. Objednatel předá
poskytovateli výkresovou dokumentaci od rozvodů vody, elektřiny, plynu, slaboproudých rozvodů apod.
Pokud tak neučiní, nezodpovídá poskytovatel za případnou způsobenou škodu na těchto rozvodech.
Objednatel je povinen seznámit pracovníky poskytovatele s případnými zvláštními bezpečnostními,
požárními a provozními opatřeními v místě plnění předmětu díla.

4. Součinnost třetích stran: Je-li ke splnění předmětu díla potřebná součinnost třetích stran, jako například
telekomunikačních nebo datových operátorů není poskytovatel povinen dodržet termín plnění ujednaný ve
smlouvě o pronájmu v případě, že dojde ke zdržení způsobenému třetí stranou.

5. Přechod vlastnických práv a rizik: Zboží a materiál zůstává ve vlastnictví poskytovatele po celou dobu
trvání smlouvy. Po ukončení platnosti smlouvy demontuje poskytovatel soubor na vlastní náklady, pokud se
smluvní strany nedohodnou jinak. V případě prodlení objednatele s úhradou více než 30 dní po vystavení
vyúčtovací faktury, je poskytovatel oprávněn zneprovoznit nebo odebrat objednateli neuhrazené zboží a
materiál v ceně odpovídající neuhrazené částce, přičemž poskytovatel je oprávněn pověřit odebráním třetí
stranu a objednatel je povinen odebrání umožnit, včetně zajištění přístupu ke zboží. Riziko vzniku škody na
zboží a materiálu přechází na objednatele jeho dodáním do místa plnění a to včetně rizika odcizení, ztráty,
poškození živelní pohromou, vandalismem nebo neoprávněnou manipulací. Není-li objednatel konečným
příjemcem plnění, je povinen přenést povinnosti vyplývající pro něj z tohoto článku v plném rozsahu na
konečného příjemce.

6. Sankce za pozdní úhradu: Při nedodržení sjednaných termínů splatnosti objednatelem se sjednává
smluvní pokuta ve výši 0,1% z dlužné částky za každý kalendářní den prodlení. Smluvní pokutu je objednatel
povinen uhradit na účet poskytovatele na základě penalizační faktury vystavené poskytovatelem. Při prodlení
objednatele s úhradou jakékoliv platby na základě této smlouvy včetně sjednané zálohy delším než 30 dní,
je poskytovatel oprávněn od smlouvy odstoupit, přičemž nezaniká jeho právo na úhradu již dodaného zboží,
materiálu a služeb. Objednatel je v takovém případě povinen uhradit poskytovateli případnou vzniklou škodu
a ušlý zisk. Při prodlení objednatele s úhradou jakékoliv platby na základě této smlouvy po dobu delší než 90
dní je poskytovatel oprávněn zveřejnit informace o dluhu objednatele na internetu.

7. Převzetí díla: Převzetí díla potvrdí objednatel podpisem předávacího protokolu, dodacího listu
poskytovatele nebo jiného odpovídajícího dokladu, případně převzetím faktury. Nepřevzetí díla je možné
pouze v případě závažné vady, zcela bránící v jeho užívání, způsobené poskytovatelem nebo spadající do

                                                                                                                                           7

           O2 Czech Republic a.s. Za Brumlovkou 266/2 140 22 Praha 4 - Michle Czech Republic www.o2.cz

                                     zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze oddíl B vložka 2322 IČ 60193336 DIČ CZ60193336

                                                                      Obchodní tajemství společnosti O2 Czech Republic a.s.
zodpovědnosti poskytovatele. Případné drobné vady nebo nedodělky nebránící užívání nemohou být
důvodem nepřevzetí díla, o těchto skutečnostech však bude sepsán zápis s uvedením charakteru vad a
nedodělků. Poskytovatel je povinen tyto drobné vady nebo nedodělky odstranit do 7 pracovních dnů nebude-
li dohodnuto jinak. V případě neoprávněného nepřevzetí díla uhradí objednatel poskytovateli smluvní pokutu
ve výši 10% z ceny díla, zaplacením této smluvní pokuty není dotčeno právo poskytovatele od smlouvy
odstoupit a požadovat náhradu vzniklé škody a ušlý zisk. V případě zdržení termínu splnění předmětu
smlouvy z důvodů vzniklých na straně objednatele nebo na straně třetích stran, které nejsou subdodavateli
poskytovatele, je poskytovatel oprávněn k fakturaci již realizované části dodávky a objednatel je povinen tuto
část uhradit za stejných podmínek, které jsou platné při úhradě předaného díla.
8. Záruční a servisní podmínky: Poskytovatel poskytuje záruku na dodané zboží od předání díla po dobu,
uvedenou na titulní straně smlouvy. Záruka se vztahuje na výrobní vady zboží nebo jiné vady, které nebyly
způsobeny neodborným nebo nešetrným zacházením, použitím zboží v rozporu s jeho účelem nebo
návodem k obsluze, mechanickým poškozením nebo opotřebením, živelnými pohromami (úder blesku nebo
jiný atmosférický výboj, oheň, voda) nebo působením jiných nestandardních jevů (např. přepětí v rozvodné
nebo telefonní síti). Záruku nelze uplatnit na výrobky s odstraněnou pečetí výrobce, na zboží mechanicky
poškozené a v případech kdy dojde k překročení provozních limitů uvedených v záručních podmínkách
výrobce (např. překročení maximálního měsíčního počtu kopií u kopírovacích strojů). Záruka se nevztahuje
na spotřební materiál a díly podléhající běžnému mechanickému opotřebení. V případě, že pracovník
poskytovatele (servisní technik) zjistí, že se na prováděný servisní zásah nevztahuje záruka, oznámí tuto
skutečnost neprodleně objednateli. V případě nutnosti řešit závadu, bránící užívání předmětu pronájmu,
opravou mimo prostory objednatele, zapůjčí poskytovatel objednateli náhradní zařízení po dobu opravy.
V případě, že má objednatel v době závady se poskytovatelem uzavřenou Smlouvu o poskytování servisní
služby GARANT, mají ustanovení týkající se provádění servisu ve smlouvě GARANT přednost před
ustanoveními v této smlouvě o pronájmu.
9. Kontaktní informace:
Technický pracovník poskytovatele:
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

                                                                                                                                           8
           O2 Czech Republic a.s. Za Brumlovkou 266/2 140 22 Praha 4 - Michle Czech Republic www.o2.cz

                                     zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze oddíl B vložka 2322 IČ 60193336 DIČ CZ60193336
                                                                      Obchodní tajemství společnosti O2 Czech Republic a.s.
Příloha č. 4

                                                                                                                                           9
           O2 Czech Republic a.s. Za Brumlovkou 266/2 140 22 Praha 4 - Michle Czech Republic www.o2.cz

                                     zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze oddíl B vložka 2322 IČ 60193336 DIČ CZ60193336
                                                                      Obchodní tajemství společnosti O2 Czech Republic a.s.
1. Krycí list nabídky

                                                    Výtisk č. 1 – ORIGINÁL

                                   KRYCÍ LIST NABÍDKY

                                       1. Veřejná zakázka

Název:                                 Dodávka záznamu telefonních hovorů na vybraných telefonních číslech
                                                            poskytovaných firmou O2 formou služby

                            2. Základní identifikační údaje Uchazeče

Obchodní firma nebo název:             O2 Czech Republic a.s.

Sídlo / Místo podnikání:               Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4

Právní forma:                          Akciová společnost

IČ/DIČ:                                60193336 / CZ60193336

Bankovní spojení:                      XXXXXXXXXXXXXXXXXX

Statutární orgán:                      Předseda představenstva:
                                         Ing. Tomáš Budník

                                       Místopředseda představenstva:
                                         Ing. Tomáš Kouřil

                                       Člen představenstva:
                                         Mgr. Jiří Hrabovský

Spisová značka v obchodním rejstříku:  zapsaná v Obchodním rejstříku Městského soudu v Praze,
                                       oddíl B, vložka 2322

Osoba oprávněná jednat jménem či za    Ing. Michal Mitrovský, Account Manager
uchazeče ve věci této nabídky:         na základě Pověření ze dne 18.2.2015

Tel.:                                  XXXXXXXXXXXXXXXXXX

E-mail:                                XXXXXXXXXXXXXXXXXX

Adresa pro doručování písemností:      Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4

Datová schránka                        d79ch2h

Nabídková cena:

                            Předmět                         Cena bez DPH         DPH           Cena vč. DPH
                                                                  4 992 Kč     1 048 Kč              6 040 Kč
1.  Poskytování služby záznamu telefonních hovorů
    na vybraných telefonních číslech – 1 měsíc

     Poskytování služby záznamu telefonních hovorů na          239 616 Kč 50 319 Kč            289 935 Kč
2. vybraných telefonních číslech – 48 měsíců

     (částka uvedená pod bodem 1 této tabulky x 48 měsíců)

V Brně dne 7.7.2016

1176774SH / 7.7.2016                               …………………………………………………
                                                    Ing. Michal Mitrovský, Account Manager
                                                      na základě pověření ze dne 18.2.2015

                                                                                                                         1
Evidenční číslo: PŘ/3205/2016

                         POVĚŘENÍ

Společnost 02 Czech Republic a.s. se sídlem Praha 4, Za Brumlovkou 266/2, PSČ 140 22, IČ 60193336,
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 2322, tímto pověřuje

                                                        svého zaměstnance pana

                                        Ing. Michala Mitrovského

                                  XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

                                                                  k tomu aby:
za společnost 02 Czech Republic a.s. jednal ve věci účasti na veřejných zakázkách a v zadávacích řízeních, a
to až do částky 20.000.000 Kč (slovy: dvacet milionů korun českých) bez DPH ročně, nebo za celé plnění.
Pan Michal Mitrovský je oprávněn samostatně činit veškeré právní úkony vůči zadavateli, včetně podpisu
dokumentů, nabídek, předběžných nabídek pro dynamický nákupní systém, smluv, dodatků smluv se
zadavatelem, jakož i veškeré další právní úkony vůči zadavateli a vůči správním orgánům.
Je taktéž zmocněn k podání předběžné nabídky prostřednictvím elektronického nástroje.
Pro vyloučení pochybností se stanoví, že
a) toto zmocnění nezahrnuje oprávnění udělit zákazníkovi povolení k „přeprodeji“ služeb společnosti 02

      Czech Republic a.s. (např. působit jako MVNO);
b) toto zmocnění k uzavírání účastnických smluv za společnost 02 Czech Republic a.s. nezahrnuje

      oprávnění k povolení užívání sítí, kabelovodů a dalších síťových zařízení společnosti 02 Czech Republic
      a.s. ostatním poskytovatelům a operátorům;
c) toto zmocnění nezahrnuje oprávnění k uzavírání nákupních smluv;
d) zaměstnanec pověřený podáváním nabídek je oprávněn podepsat doklady v souladu s § 51 odst. 4
      zákona o veřejných zakázkách, a to včetně smlouvy o smlouvě budoucí, na jejímž základě se
      subdodavatel zavazuje na výzvu 02 jakožto oprávněné strany uzavřít smlouvu k realizaci veřejné
      zakázky; uzavírání jiných subdodavatelských smluv ani smluv o smlouvě budoucí však není součástí
      tohoto pověření;
e) zaměstnanec pověřený podáváním nabídek je oprávněn podepsat i smlouvu o sdružení nebo spolupráci
      pro účely podání společné nabídky podle zákona o veřejných pro účely podání společné nabídky podle
      zákona o veřejných zakázkách.

V Praze dne 18.2.2015

O2 Czech Republic a.s.

Představenstvo

Ing. Tomáš Budník        Ing. Tomáš Kouřil
předseda představenstva  místopředseda představenstva

02 Czech Republic a.s. Za Brumlovkou 266/2 140 22 Praha 4 - Michle Czech Republic t                                                                                                                          8000
020202 www.o2.cz

                                                                                                       zapsaná v Obchodním rejstfiku Mésiského soudu v Praze oddíl B vložka 2322 IČ 60193336 DIČ CZ60193336

                                                   s vystavením souhlasí: Vít Šubert, divize Firemních zákazníků
XXXXXXXXXXXXXX

V Praze dne             O/
                        j

XXXXXXXXXXXXXXX

Notářská     tajemnice

pověřená notářkou

                        Hrade'

                                ■y \siMm i  Q\

XXXXXXXXXXXXX                     _ i >-

                                &
Obsah

    1. Krycí list nabídky ............................................................................................................................ 1
    2. Vymezení veřejné zakázky............................................................................................................. 4

           2.1 Předmět plnění veřejné zakázky .......................................................................................... 4
           2.2 Doba plnění veřejné zakázky ............................................................................................... 5
           2.3 Místo plnění veřejné zakázky............................................................................................... 5
    3. Cenová nabídka ............................................................................................................................. 6
    4. Popis technického řešení ............................................................................................................... 7
           4.1 Přehled funkcí ANTS CTI CLIENT ....................................................................................... 7
           4.2 Přehled funkcí ANTS FUSIO.............................................................................................. 10
    5. Ostatní dokumenty ....................................................................................................................... 13
           5.1 Čestné prohlášení uchazeče dle § 68 odst. 3 písm. a) až c) zákona o veřejných

                   zakázkách ...................................................................................................................... 13
           5.2 Čestné prohlášení subdodavatel........................................................................................ 14
    6. Návrh smlouvy.............................................................................................................................. 15

1176774SH / 7.7.2016  3
2. Vymezení veřejné zakázky

2.1 Předmět plnění veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je dodávka záznamu telefonních hovorů na vybraných
telefonních číslech poskytovaných od firmy O2 formou služby dle specifikace v příloze č. 1 zadávací
dokumentace na dobu určitou 4 let.

Uchazeč akceptuje/splňuje následující základní požadavky zadavatele:

      MP Brno požaduje formou služby nahrávání 16 ks telefonních čísel.
      6 ks telefonních čísel je zakončeno v objektu Křenová 4 (PRI ISDN 30….1x)
      10 ks čísel je zakončeno v objektu Štefánikova 43 (BRI ISDN…..6x)
      Čísla jsou v rámci ISDN zakreslena v blokovém schématu (čísla k záznamu hovorů jsou

          označena červeně se žlutým podkladem viz ZD - Blokové schéma).
      Předpokládá se záznam hovoru mezi MP Brno a okolním světem ve směru dovnitř i ven
      Telefonní systém PBX je vystavěn na technologii Panasonic
      Vstupní linky jsou z objektu Štefánikova 43 prostřednictvím centrální PBX distribuovány na

          jednotlivé menší PBX v rámci objektů MP Brno. Součástí centrálních ústředen na objektech
          Křenová a Štefánikova jsou i GSM brány pro odchozí hovory (2x Křenová, 2x Štefánikova)
          z MP Brno. Centrální ústředna v objektu Křenová slouží jen pro tento objekt. Vlastní VOIP je
          realizováno na síti MP Brno.

Další požadavky zadavatele

                                                požadavek zadavatele                         vyjádření    pozn.
                                                                                             uchazeče   viz bod 4
Popis technického řešení                                                                                viz bod 3
                                                                                              uchazeč
Řešení bude realizováno formou služby s měsíční platbou                                       splňuje   viz bod 4
                                                                                              uchazeč
Přístup k uloženým hovorům pro min 3 uživatele současně                                       splňuje
                                                                                              uchazeč
Přístup k záznamům z pracovních PC stanic, které jsou ve vlastnictví MP Brno min 25 Ks        splňuje
                                                                                              uchazeč
Doba uchování záznamu 3 roky (po 3 letech musí dojít k automatickému mazání)                  splňuje
                                                                                              uchazeč
Možnost exportu záznamů ve formátu, který umožní přehrání ve WMP                              splňuje
                                                                                              uchazeč
Logování uživatelů, kteří záznam přehráli a kteří záznam exportovali                          splňuje
                                                                                              uchazeč
Přístup k záznamům pomocí uživatele a hesla                                                   splňuje
Pro vyhledávání hovoru možnost užití filtrů: tel. číslo vnější / vnitřní, datum, čas, délka   uchazeč
hovoru, směr.                                                                                 splňuje
Lokalizace použitého SW v CZ.                                                                 uchazeč
V rámci realizace je nutné zachovat veškeré současné funkcionality telefonního                splňuje
systému.                                                                                      uchazeč
Jedinou změnou, kterou zadavatel připouští, je zrušení přesměrování odchozích hovorů          splňuje
předmětných čísel na GSM brány v případě volání mobilních čísel.                              uchazeč
                                                                                              splňuje
                                                                                              uchazeč
                                                                                              splňuje

1176774SH / 7.7.2016                                                                                               4
2.2 Doba plnění veřejné zakázky

Předpokládaný termín uzavření smlouvy:        7/2016 s účinností od 08/2016

Předpokládaný termín počátku plnění je bezprostředně po uzavření smlouvy na základě výsledku
výběrového řízení.

Smlouva bude uzavřena na dobu určitou 4 let.

2.3 Místo plnění veřejné zakázky

Místem plnění veřejné zakázky jsou revíry, jednotky, ředitelství a Útulek Městské policie Brno
(viz ZD - blokové schéma).

1176774SH / 7.7.2016                                                                            5
3. Cenová nabídka

                      Předmět                               Cena bez DPH    DPH       Cena vč. DPH
                                                                 4 992 Kč  1 048 Kč         6 040 Kč
1.  Poskytování služby záznamu telefonních hovorů
    na vybraných telefonních číslech – 1 měsíc               239 616 Kč

     Poskytování služby záznamu telefonních hovorů na                      50 319 Kč  289 935 Kč
2. vybraných telefonních číslech – 48 měsíců

     (částka uvedená pod bodem 1 této tabulky x 48 měsíců)

Nabídková cena je uvedena za plnění předmětu veřejné zakázky v Kč, a to v členění dle přílohy č. 2
zadávací dokumentace. Nabídková cena je uvedena ve formě měsíčního paušálu bez DPH.

Odpovědnost za správnost stanovení sazby DPH nese uchazeč. DPH je uvedena ve výši platné ke dni
podání nabídky.

Nabídková cena zahrnuje veškeré náklady vzniklé v souvislosti s plněním veřejné zakázky. Součástí
sjednané ceny jsou veškeré poplatky a náklady dodavatele nezbytné pro řádné a úplné plnění
zakázky, není-li zadávacími podmínkami výslovně stanoveno jinak.

Nabídkovou cenu (resp. jednotkové ceny v Kč vč. DPH) je možno překročit v případě, že během
realizace předmětu veřejné zakázky dojde ke změně výše sazby daně z přidané hodnoty, která se
uplatňuje na předmět veřejné zakázky ke dni uskutečnění zdanitelného plnění.

Uvedená cena obsahuje

Licence pro 4 vstupní linky VoIP                                                      2 ks

ANTS SIP Recorder - včetně hardware                                                   1 ks

Licence ANTS Voice Recorder pro 4 kanály                                              2 ks

ANTS Fusio - systém pro prohlížení a archivaci hovorů                                 1 ks

Instalace, materiál                                                                   1 ks

1176774SH / 7.7.2016                                                                              6
4. Popis technického řešení

V současné době zadavatel používá jako vstupní linky v místech, kde se mají hovory zaznamenávat
technologii ISDN. ISDN linek je celkem 7 a v lokalitě Koliště je navíc linka ISDN30. Takto koncipované
vstupní linky je technicky velmi složité a nákladné nahrávat podle Vašich požadavků. Navrhujeme
proto linky ISDN transformovat do jedné přípojky VoIP. Jako poskytovatel těchto linek můžeme v
rámci nabídky přislíbit, že náklady na změnu a měsíční platby by se nijak nelišily od stávajícího řešení.
Dále naše nabídka předpokládá, že s touto změnou budete souhlasit. Vlastní nabídka splňuje všechny
vaše požadavky a obsahuje ANTS SIP Recorder a na míru upravené rozhraní pro prohlížení
vytvořené v systému ANTS Fusio. Systém je podobný jako ANTS CTI Client, ale je zde možná daleko
větší variabilita. Systém by Vám umožnil především - vyhledávání, archivaci, řízení oprávnění a další
potřebné věci pro práci s hovory. V ceně nabídky jsou také obsaženy položky pro doplnění hardware
telefonního systému, tak aby mohl integrovat nově uvažovanou vstupní linku VoIP.

4.1 Přehled funkcí ANTS CTI CLIENT

ANTS CTI Client je aplikace, určená pro zvýšení produktivity práce uživatelů pobočkové telefonní
ústředny. Umožňuje uživateli přehledné zobrazení informací a pružné provádění akcí souvisejících s
jeho pobočkou telefonní ústředny.

Pořízené nahrávky hovorů je možné:

      zasílat na Váš e-mail
      ukládat do CTI aplikace
      integrovat do CRM systému
      ukládat na USB
      ukládat na externí server

Informace o příchozím hovoru máte k dispozici již v průběhu vyzvánění. Program zobrazuje poblíž
systémové lišty informační okno s uvedením volajícího čísla. Pokud je toto číslo uvedeno v telefonním
seznamu, pak také název firmy nebo jméno volajícího, případně zadanou poznámku. Při propojení se
zákaznickou databázi lze zobrazit i další údaje, např. jméno přiděleného obchodníka, výši otevřených
či splatných faktur apod.

Seznam telefonních čísel umožňuje každému uživateli evidovat často používaná telefonní čísla,
přičemž každé číslo je možné označit jako soukromé anebo je sdílet i s ostatními uživateli aplikace na
dalších pobočkách telefonní ústředny. Seznam je možno synchronizovat s programem Microsoft
Outlook a dalšími. V telefonním seznamu je stejně jako v ostatních seznamech aplikace (hovory,
pobočky, zlomyslná volání, plánované hovory…) k dispozici rychlé vyhledávání.

Vytáčení telefonních čísel je možné přímo z telefonního seznamu, stejně tak přijímání a zavěšování
hovorů lze přímo z aplikace.

Seznam poboček ústředny umožňuje pohodlné volání ostatním uživatelům v rámci vlastní telefonní
ústředny.

Plánování hovorů ocení zejména obchodní zástupci nebo manažeři. Ve spojení s informačním
systémem, CRM nebo jiným zdrojem dat je možné tuto funkci využít i pro pohodlnou realizaci
telemarketingových kampaní.

1176774SH / 7.7.2016  7
Výpis historie hovorů umožňuje zobrazit uživateli přehled jeho volání (např. zmeškané hovory,
nespojené odchozí hovory, všechny hovory atd.). Uživatel s příslušným oprávněním (např. manager)
může zobrazit také hovory ostatních uživatelů.
Nahrávání hovorů je možné ovládat přímo z aplikace ANTS CTI Client. V historii hovorů jsou
záznamy indikovány ikonou a je možné je přímo v aplikaci přehrát vestavěným přehrávačem.
Poznámky je možné přidávat k jednotlivým hovorům, záznamům telefonního seznamu, plánovaným
hovorům i ostatním typům záznamů aplikace.
Propojení s Vaším informačním systémem je usnadněno díky rozhraní pro komunikaci se software
dalších výrobců. Toto rozhraní umožňuje vytváření zakázkových modulů, které mohou z informačních
systémů vypisovat např. informace o volajícím z adresáře, zobrazení karty zákazníka, počet a částku
neuhrazených faktur, otevřené objednávky či nabídky apod.

Obrázek 1 – Okno hovoru pro zahájení nahrávání

1176774SH / 7.7.2016                                                                                 8
Obrázek 2 – Historie nahraných hovorů

Obrázek 3 – Poslech nahrávky

Obrázek 4 – Doručení nahrávky na e-mail

1176774SH / 7.7.2016                     9
4.2 Přehled funkcí ANTS FUSIO

1176774SH / 7.7.2016           10
Agendy dle vašich potřeb

Fusio využijete pro vedení firemních agend, evidencí a procesů. Těch běžných, jako jsou třeba
projekty, úkoly, docházka, šablony dokumentů a mnoho dalších. Nebo specifických, unikátních pouze
pro vaši firmu. V každém seznamu si můžete plně nadefinovat sloupce podle potřeby, stejně tak ve
vizuálním návrháři vytvořit či přizpůsobit editační formuláře. Přidání evidovaných údajů, definice filtrů,
akcí, validačních pravidel, reportů, notifikací a podobně, je otázkou chvilky. Právě v rychlém a
snadném přizpůsobení vašim potřebám bez závislosti na dodavateli je Fusio tak jedinečné.

Fusio tedy plnohodnotně nahradí vaše evidence, vedené dosud v excelových tabulkách, na papíře či v
jednoúčelových aplikacích. A nemusíte již dělat kompromisy mezi aplikací vytvořenou právě pro vás
na míru, ovšem s vysokými pořizovacími a udržovacími náklady, či „krabicovým řešením“ za sice nižší
cenu, ale s minimální přizpůsobitelností.

Intuitivní používání

Fusio je navrženo tak, aby se uživatelé nemuseli učit nové prostředí nebo přemýšlet, jak se dostanou
k tomu, co potřebují. Uživatelské rozhraní používá standardní prvky, každý kdo umí pracovat s
Windows či Office v něm bude jako doma. Při návrhu jsme přemýšleli opravdu nad každým tlačítkem a
občas i dlouze debatovali nad tím, která ikona nejlépe vystihne jeho funkci. A samozřejmě jsme vše
následně ověřili na laických uživatelích v praxi.

Procesy tak, jak jste je vymysleli

Vaše procesy jsou sledem promyšlených kroků, které na sebe navazují. Sledem akcí, které se spouští
či větví dle určených podmínek. A tak to umí i Fusio. Má se po potvrzení objednávky automaticky
založit zakázka a předat k vyřízení vedoucímu příslušného střediska? Žádný problém.

Procesy občas nebývá problém vymyslet, ale spíš prosadit. Pokud jejich související evidenci zajišťují
excelové tabulky putující e-mailem, není to jistě snadné. Ve Fusio lze jejich pravidla definovat dle
potřeby a zajistit tak, aby proces měl svůj řád. A tak, aby byly procesy nejen standardizované, ale i
průchodné. Co potřebujete, aby bylo přesně tak, jak má být, lze nastavit striktně. Kde je to naopak
žádoucí, necháte určitou míru volnosti. A hlavně, když to budete potřebovat změnit, půjde to snadno a
rychle.

Buďte v obraze

Pro optimální průběh procesů je důležité včasné informování zodpovědných pracovníků o nastalých
stavech či nových úkolech. Nastavte jim e-mailové notifikace podle vašich potřeb.

Nechejte se dle potřeby informovat pravidelnými reporty z jednotlivých agend. Šikovně nastavené
reporty vám dokáží ve firmě ledacos pohlídat a vy se můžete v klidu soustředit na to, co je pro vás
důležité. Třeba na služby vašim zákazníkům.

Data v bezpečí

Ve Fusio si snadno nastavíte oprávnění jednotlivých uživatelů dle jejich role ve firmě – ať už jde o
přístup k datům, možnost jejich úprav, mazání, přidávání či otevírání příloh nebo třeba exportování. Ke
všem operacím, prováděným uživateli, je vedena podrobná historie, díky které nejen, že můžete vše
zpětně dohledat, ale v případě chyby i vrátit do původního stavu. A to včetně možnosti obnovení
smazaných záznamů.

Když seznamy nestačí

Pro většinou firemních evidencí a agend je optimální správa prostřednictvím seznamů a editačních
formulářů. Ty jsou proto standardním prostředím práce uživatelů ve Fusio. V některých případech je
ale vhodné využít jinou formu, třeba u plánu dovolených je jistě přehlednější kalendářové zobrazení.

1176774SH / 7.7.2016  11
Fusio proto umožňuje také vytváření specializovaných modulů, které lze plnohodnotně integrovat do
uživatelského rozhraní. Modul vám rádi navrhneme dle vašich požadavků tak, aby co nejlépe
vyhovoval vašim potřebám. Také u modulů vám ale ponecháváme plnou svobodu. Takže i pokud
budete mít hodně speciální požadavky a budete mít pocit, že byste si vše raději udělali sami, je vám k
dispozici připravené rozhraní.

                      STANDARDNÍ ÚPRAVY AGEND ZVLÁDNETE SAMI.
                               RYCHLE A BEZ VELKÝCH NÁKLADŮ.

1176774SH / 7.7.2016                                           12
5. Ostatní dokumenty

5.1 Čestné prohlášení uchazeče dle § 68 odst. 3 písm. a) až c)
zákona o veřejných zakázkách

                                                       Čestné prohlášení

                                                  § 68 odst. 3) písm. a) až c)
Společnost O2 Czech Republic a.s., sídlem Praha 4, Michle, Za Brumlovkou 266/2, PSČ 14022,
IČ 60193336, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka
2322, jako uchazeč ve věci účasti na veřejné zakázce malého rozsahu s názvem „Dodávka záznamu
telefonních hovorů na vybraných telefonních číslech poskytovaných firmou O2 formou služby“,
vyhlášené zadavatelem Statutární město Brno – Městská policie Brno, se sídlem Štefánikova 112/43,
602 00 Brno, IČ: 44992785, čestně prohlašuje, že:

     a) Nikdo ze statutárních orgánů nebo členů statutárních orgánů nebyl v pracovněprávním,
          funkčním či obdobném poměru u zadavatele v posledních 3 letech od konce lhůty pro podání
          nabídek.

     b) Má formu akciové společnosti a níže předkládá přehled vlastníků akcií, jejichž souhrnná
          jmenovitá hodnota přesahuje 10 % základního kapitálu, vyhotovený ve lhůtě pro podání
          nabídek.
          Akcionáři s podílem akcií vyšším než 10 % jsou
                      PPF Telco B.V., Strawinskylaan 933, 1077XX Amsterdam, Nizozemí
                      PPF A3 B.V., Strawinskylaan 933, 1077XX Amsterdam, Nizozemí

     c) Uchazeč neuzavřel a neuzavře zakázanou dohodu podle zákona č. 143/2001 Sb., o ochraně
          hospodářské soutěže, ve znění pozdějších předpisů, v souvislosti se zadávanou veřejnou
          zakázkou.

V Brně dne 7.7.2016

O2 Czech Republic a. s.

………………………………………………
Ing. Michal Mitrovský, Account Manager
na základě pověření ze dne 18.02.2015

1176774SH / 7.7.2016                    13
5.2 Čestné prohlášení subdodavatel

                                                       Čestné prohlášení

Společnost O2 Czech Republic a.s., sídlem Praha 4, Michle, Za Brumlovkou 266/2, PSČ 14022,
IČ 60193336, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka
2322, jako uchazeč ve věci účasti na veřejné zakázce malého rozsahu s názvem „Dodávka záznamu
telefonních hovorů na vybraných telefonních číslech poskytovaných firmou O2 formou služby“,
vyhlášené zadavatelem Statutární město Brno – Městská policie Brno, se sídlem Štefánikova 112/43,
602 00 Brno, IČ: 44992785, čestně prohlašuje, že:
má v úmyslu zadat část plnění zakázky tomuto subdodavateli:

Obchodní firma:          STAND CZ spol. s r.o.

sídlo:                   Brno, Olomoucká 7/9, PSČ 61800

právní forma:            společnost s ručením omezeným

identifikační číslo:     25563068

Kontaktní osoba:         Zdeněk Prax – jednatel

Prostřednictvím tohoto subdodavatele uchazeč zajistí realizaci plnění zakázky týkající se těchto
oblastí:

 Dodávka HW a SW části nahrávacího systému
 Doplnění HW telefonního systému
 Instalace a zprovoznění systému
 Zaškolení obsluhy
 Servisní zajištění

V Brně dne 7.7.2016
O2 Czech Republic a. s.

………………………………………………
Ing. Michal Mitrovský, Account Manager
na základě pověření ze dne 18.02.2015

1176774SH / 7.7.2016                                                                              14
6. Návrh smlouvy

1176774SH / 7.7.2016  15
Příloha č. 5

              Zadávací podmínky Objednatele

                                                                                                                              10

O2 Czech Republic a.s. Za Brumlovkou 266/2 140 22 Praha 4 - Michle Czech Republic www.o2.cz

                     zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze oddíl B vložka 2322 IČ 60193336 DIČ CZ60193336
                                                      Obchodní tajemství společnosti O2 Czech Republic a.s.
                       VÝZVA
      A ZADÁVACÍ DOKUMENTACE

      VEŘEJNÁ ZAKÁZKA MALÉHO
                     ROZSAHU

       „Dodávka záznamu telefonních hovorů na
     vybraných telefonních číslech poskytovaných

                 firmou O2 formou služby“

       Veřejná zakázka malého rozsahu zadávaná mimo režim zákona č. 137/2006 Sb., o
                          veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů

ZADAVATEL:
Statutární město Brno – Městská policie Brno

se sídlem: Štefánikova 112/43, 602 00 Brno
IČ: 44992785

                                                                    1
1. IDENTIFIKAČNÍ ÚDAJE ZADAVATELE, DALŠÍ INFORMACE

1.1. Základní údaje o zadavateli                Statutární město Brno – Městská policie
                                                Brno
Název zadavatele                                Štefánikova 112/43, 602 00 Brno
Sídlo zadavatele                                44992785
IČ zadavatele
Osoba oprávněná zastupovat                      JUDr. Bohumil Šimek, ředitel
zadavatele

       1.2. Kontaktní osoby zadavatele
        Kontaktní osobou ve věcech souvisejících se zadáváním této veřejné zakázky malého

    rozsahu je odborný referent OMTZ XXXXXXXXXXXXXXX. Kontaktní osoba zajišťuje
    veškerou komunikaci zadavatele s dodavateli.

2. Předmět plnění veřejné zakázky

       2.1. Druh veřejné zakázky:
       Zadavatel výslovně upozorňuje uchazeče, že předmětná veřejná zakázka není s
       poukazem na ust. § 18 odst. 5 ZVZ, zadávána v zadávacím řízení podle ZVZ. Za
       účelem dodržení obecných zásad zadávání veřejných zakázek však zadavatel postupuje
       přiměřeně dle ZVZ.
       2.2. Předmět plnění veřejné zakázky

        Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je dodávka záznamu telefonních hovorů
    na vybraných telefonních číslech poskytovaných od firmy O2 formou služby dle
    specifikace v příloze č. 1 této zadávací dokumentace na dobu určitou 4 let.

         Podrobné vymezení předmětu veřejné zakázky v podrobnostech nezbytných pro
    zpracování nabídky, je uvedeno v přílohách této zadávací dokumentace.

       2.3. Předpokládaná hodnota veřejné zakázky
        Předpokládaná hodnota veřejné zakázky činí pro rozhodné období 4 let 240.000,- Kč

    bez DPH. Smlouva s vybraným uchazečem bude uzavřena na dobu určitou 4 let.

3. Doba plnění veřejné zakázky                  bezprostředně po uzavření smlouvy na
        Předpokládaný termín počátku plnění     základě výsledku tohoto řízení.

4. Místo plnění veřejné zakázky

                                             2
       4.1. Místo plnění veřejné zakázky
        Místem plnění veřejné zakázky jsou revíry, jednotky, ředitelství a Útulek Městské

    policie Brno, viz. příloha blokové schéma.

       4.2. Prohlídka místa plnění
        Vzhledem k předmětu veřejné zakázky není prohlídka místa plnění realizována.

5. Obchodní a platební podmínky

       5.1. Uchazeč je povinen podat návrh smlouvy pokrývající celý předmět plnění veřejné
            zakázky.

       5.2. Návrh smlouvy musí být ze strany uchazeče podepsán statutárním orgánem nebo
            osobou prokazatelně oprávněnou zastupovat uchazeče; v takovém případě doloží
            uchazeč toto oprávnění (např. plnou moc) v nabídce.

       5.3. Zadavatel požaduje zavedení záznamu telefonních hovorů na vybraných číslech do
            30 dnů ode dne podepsání smlouvy.

       5.4. Dále zadavatel požaduje minimálně 99,9 % úspěšnost zavedení záznamu
            telefonních hovorů na vybraných telefonních číslech.

       5.5. Zadavatel si vyhrazuje časové období 4 týdnů pro testování záznamu telefonních
            hovorů vybraných telefonních čísel, přičemž požaduje minimálně 99,9% úspěšnost
            zavedení záznamu telefonních hovorů na vybraných telefonních číslech po 4
            týdnech testovacího nasazení.

       5.6. V případě, že po testovacím nasazení nebude úspěšnost zavedení záznamu
            telefonních hovorů na vybraných telefonních číslech minimálně 99,9%, bude
            prodlouženo testovací nasazení o další 2 týdny. Pokud ani po těchto dalších 2
            testovacích týdnech nebude úspěšnost zavedení záznamu telefonních hovorů na
            vybraných telefonních číslech minimálně 99,9%, je toto důvod pro okamžité
            odstoupení od smlouvy ze strany zadavatele. Dodavateli v tomto případě nevzniká
            nárok na úhradu měsíčního paušálu.

       5.7. S úhradou měsíčního paušálu bude započato až v případě, že po testovacím období
            bude dosažena zadavatelem požadovaná úspěšnost zavedení záznamu telefonních
            hovorů na vybraných telefonních číslech.

       5.8. Zadavatel požaduje tyto platební podmínky:
         a) úhrada ceny bude prováděna na základě faktury po převzetí předmětu smlouvy;
             zálohy zadavatel neposkytuje,
         b) minimální splatnost faktur je 21 dnů ode dne doručení faktury objednateli,

                                                                    3
c) veškeré účetní doklady musí obsahovat náležitosti daňového dokladu stanovené
    příslušnými právními předpisy, zejména pak zákona o dani z přidané hodnoty a
    zákona o účetnictví, a číslo smlouvy zadavatele; v případě, že účetní doklady
    nebudou mít odpovídající náležitosti, je zadavatel oprávněn zaslat je ve lhůtě
    splatnosti zpět k doplnění, aniž se tak dostane do prodlení se splatností; lhůta
    splatnosti počíná běžet znovu od opětovného doručení náležitě doplněných či
    opravených dokladů.

d) Na účetních dokladech musí být uvedeno:

Adresa odběratele:

Statutární město Brno, Dominikánské nám. 1, 602 00 Brno

IČ:  44992785

DIČ: CZ44992785

Adresa příjemce a doručovací adresa:

Statutární město Brno, Městská policie Brno, Štefánikova 43, 602 00 Brno

5.9. Uchazeč v nabídce formou samostatného písemného prohlášení podepsaného
     oprávněnou osobou uvede, zda má, nebo nemá v úmyslu zadat část plnění veřejné
     zakázky jednomu či více subdodavatelům. V případě, že bude část veřejné zakázky
     plnit prostřednictvím subdodavatelů, vymezí přesným popisem jednotlivé části,
     které má v úmyslu zadat subdodavatelům, a to vždy pro každou osobu, které bude
     konkrétní část veřejné zakázky uchazečem zadána. Uchazeč dále uvede
     identifikační údaje těchto subdodavatelů. V případě realizace části zakázky
     subdodavatelem odpovídá za dodávky výhradně uchazeč.

6. Požadavky na způsob zpracování nabídkové ceny

       6.1. Základní požadavky zadavatele
          Zadavatel požaduje, aby v nabídce byla uvedena nabídková cena za plnění předmětu

     veřejné zakázky v Kč, a to v členění dle přílohy č. 2 této zadávací dokumentace.
     Nabídková cena bude uvedena ve formě měsíčního paušálu bez DPH.

        Odpovědnost za správnost stanovení sazby DPH nese uchazeč. DPH bude v nabídkách
    uvedena ve výši platné ke dni podání nabídky.

        Nabídková cena musí zahrnovat veškeré náklady vzniklé v souvislosti s plněním
    veřejné zakázky. Součástí sjednané ceny jsou veškeré poplatky a náklady dodavatele
    nezbytné pro řádné a úplné plnění zakázky, není-li zadávacími podmínkami výslovně
    stanoveno jinak.

        Jako nejvýhodnější bude posuzována nabídka s nejnižší nabídkovou cenou.

       6.2. Podmínky, za nichž je možno překročit výši nabídkové ceny
        Nabídkovou cenu (resp. jednotkové ceny v Kč vč. DPH) je možno překročit v případě,

    že během realizace předmětu veřejné zakázky dojde ke změně výše sazby daně z přidané

                                                                    4
    hodnoty, která se uplatňuje na předmět veřejné zakázky ke dni uskutečnění zdanitelného
    plnění.

7. Hodnocení

    Hodnocení nabídek bude provedeno analogicky v souladu s ust. § 78 a § 79 ZVZ podle
základního hodnotícího kritéria nejnižší nabídková cena. Předmětem hodnocení bude celková
výše nabídkové ceny veřejné zakázky v Kč bez DPH za 48 měsíců stanovená uchazečem
v souladu s odst. 6.1 této zadávací dokumentace. Hodnotící komise podle výše nabídkové
ceny za 48 měsíců určí pořadí nabídek. Jako nejvhodnější nabídka bude hodnocena nabídka
s nejnižší nabídkovou cenou.

8. Podmínky a požadavky na zpracování a podání nabídky

       8.1. Nabídky se podávají písemně v uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky
            s uvedením výzvy „Neotevírat“. Na obálce budou dále uvedeny identifikační údaje
             uchazeče.

       8.2. Nabídka musí být zpracována ve všech částech v českém jazyce (výjimku tvoří
            odborné názvy a údaje).

       8.3. V nabídce musejí být na krycím listu uvedeny
            - identifikační údaje uchazeče v rozsahu uvedeném v ust. § 17 písm. d) ZVZ,
            - kontaktní adresa pro písemný styk (včetně e-mailové adresy) mezi uchazečem
                a zadavatelem, resp. osobou pověřenou zadavatelskými činnostmi,
            - nabídková cena v členění celková nabídková cena v členění dle čl. 6.1.,
            - příp. další údaje.

       8.4. Uchazeč předloží nabídku v originále a případně (nepovinně) i v dalším 1 výtisku
            (kopii), přičemž originál nabídky bude výslovně jako originál označen, ostatní
            případné výtisky budou označeny jako „Kopie“. Veškeré součásti nabídky musí být
            poskytnuty v jedné obálce. Všechny listy nabídky budou navzájem pevně spojeny
            či sešity tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky.
            Všechny výtisky budou řádně čitelné, bez škrtů a přepisů. Krycí list musí
            obsahovat, vedle čísla výtisku a označení, zda jde o Originál či Kopii, též údaje dle
            ustanovení odst. 9.3. zadávací dokumentace. Všechny stránky nabídky, resp.
            jednotlivých výtisků, budou očíslovány vzestupnou řadou.

       8.5. Uchazeč předloží nabídku též případně na technickém nosiči dat (CD či DVD).
            Informace na technickém nosiči dat mají pouze informativní povahu. Na
            technickém nosiči dat uchazeč předloží zejména návrh smlouvy na realizaci veřejné
            zakázky.

                                                                    5
9. Závaznost požadavků zadavatele

        Informace a údaje uvedené v jednotlivých částech této zadávací dokumentace
    a v přílohách zadávací dokumentace vymezují závazné požadavky zadavatele na plnění
    veřejné zakázky. Tyto požadavky je dodavatel povinen plně a bezvýhradně respektovat při
    zpracování své nabídky. Neakceptování požadavků zadavatele uvedených v této zadávací
    dokumentaci bude považováno za nesplnění zadávacích podmínek s následkem vyloučení
    dodavatele ze zadávacího řízení.

        V případě, že zadávací podmínky obsahují odkazy na obchodní firmy, názvy nebo
    jména a příjmení, specifická označení zboží a služeb, které platí pro určitou osobu,
    popřípadě její organizační složku za příznačné, patenty na vynálezy, užitné vzory,
    průmyslové vzory, ochranné známky nebo označení původu, umožňuje zadavatel
    výslovně použití i jiných, kvalitativně a technicky obdobných řešení, které naplní
    zadavatelem požadovanou či odborníkovi zřejmou funkcionalitu.

10. Dodatečné informace k zadávacím podmínkám

        Přestože tato zadávací dokumentace vymezuje předmět veřejné zakázky
    v podrobnostech nezbytných pro zpracování nabídky, mohou dodavatelé požadovat
    dodatečné informace k zadávacím podmínkám.

        Žádosti o poskytnutí dodatečných informací mohou dodavatelé v písemné formě
    zasílat prostřednictvím emailové adresy XXXXXXXXXXX k rukám osoby uvedené
    v odst. 1.2. této zadávací dokumentace a žádost musí být zadavateli doručena nejpozději
    do 3 pracovních dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek. V žádosti o poskytnutí
    dodatečných informací musí být uvedeny identifikační a kontaktní údaje dodavatele a
    informace o tom, ke které veřejné zakázce se žádost vztahuje. Zadavatel odešle dodatečné
    informace k zadávacím podmínkám a případné související dokumenty, vč. přesného znění
    žádosti, všem dodavatelům, kteří požádali o poskytnutí zadávací dokumentace nebo
    kterým byla zadávací dokumentace poskytnuta, a to prostřednictvím e-mailu.

        Z důvodu dodržení zásady transparentnosti, rovného zacházení a zákazu
     diskriminace neumožňuje zadavatel osobní ani telefonické dotazy či konzultace
     týkající se předmětné veřejné zakázky či zadávacího řízení na předmětnou zakázku.

11. Lhůta a místo pro podání nabídek:

Lhůta pro podání nabídek:              do 11. 07. 2016, 09:00 hod.

Místo podání nabídek:                  Nabídka musí být doručena nejpozději do konce
                                       lhůty pro podání nabídek stanovené výše.
                                       Dodavatel je povinen doručit nabídku v listinné

                                       6
                                podobě a to na adresu sídla zadavatele,
                                Štefánikova 43, 602 00 Brno, podatelna.

Otevírání obálek s nabídkami, jejich posouzení a hodnocení je neveřejné. O výsledku
uvedených postupů budou uchazeči písemně vyrozuměni.

12. Další požadavky zadavatele

12.1. Předpokládaný termín uzavření smlouvy:  7/2016 s účinností od 08/2016

12.2. Doba plnění předmětu veřejné zakázky: Smlouva bude uzavřena na dobu určitou 4

let

13. Výhrady zadavatele

   13.1. Náklady spojené s účastí v zadávacím řízení nese každý účastník sám.
   13.2. Zadavatel si vyhrazuje právo dodatečně změnit či doplnit zadávací podmínky.
   13.3. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit zadávací řízení.
   13.4. Zadavatel nepřipouští varianty nabídky.
   13.5. Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit informace obsažené v nabídce uchazeče

            u třetích osob a uchazeč je povinen mu v tomto ohledu poskytnout veškerou
            potřebnou součinnost.
   13.6. Zadavatel je oprávněn jakékoliv informace či doklady poskytnuté uchazeči použít,
            je-li to nezbytné pro postup podle ZVZ či pokud to vyplývá z účelu ZVZ.
   13.7. Zadavatel výslovně upozorňuje dodavatele, že vybraný uchazeč je dle ust. § 2 písm.
            e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, osobou povinnou spolupůsobit při
            výkonu finanční kontroly.

   14. Seznam příloh

       Součástí zadávací dokumentace jsou následující přílohy:
       Příloha č. 1 – Specifikace plnění
       Příloha č. 2 – Nabídková cena

V Brně dne 17. 06. 2016

                                                 JUDr. Bohumil Šimek
                                              Ředitel Městské policie Brno

                                7
                                                                       Příloha č. 1 - specifikace

              Dodávka služby záznamu telefonních hovorů na vybraných číslech

Základní požadavky zadavatele:

    - MP Brno požaduje formou služby nahrávání 16 Ks telefonních čísel.
    - 6 Ks telefonních čísel je zakončeno v objektu Křenová 4 (PRI ISDN 30….1x)
    - 10 Ks čísel je zakončeno v objektu Štefánikova 43 (BRI ISDN…..6x)
    - Čísla jsou v rámci ISDN zakreslena v blokovém schématu (čísla k záznamu hovorů

         jsou označena červeně se žlutým podkladem viz. Blokové schéma).
    - Předpokládá se záznam hovoru mezi MP Brno a okolním světem ve směru dovnitř i

         ven
    - Telefonní systém PBX je vystavěn na technologii Panasonic
    - Vstupní linky jsou z objektu Štefánikova 43 prostřednictvím centrální PBX

         distribuovány na jednotlivé menší PBX v rámci objektů MP Brno. Součástí
         centrálních ústředen na objektech Křenová a Štefánikova jsou i GSM brány pro
         odchozí hovory (2x Křenová, 2x Štefánikova) z MP Brno. Centrální ústředna
         v objektu Křenová slouží jen pro tento objekt. Vlastní VOIP je realizováno na síti MP
         Brno.

Požadujeme:
    1) Popis technického řešení
    2) Řešení bude realizováno formou služby s měsíční platbou
    3) Přístup k uloženým hovorům pro min 3 uživatele současně
    4) Přístup k záznamům z pracovních PC stanic, které jsou ve vlastnictví MP Brno min 25
         Ks
    5) Doba uchování záznamu 3 roky (po 3 letech musí dojít k automatickému mazání)
    6) Možnost exportu záznamů ve formátu, který umožní přehrání ve WMP
    7) Logování uživatelů, kteří záznam přehráli a kteří záznam exportovali
    8) Přístup k záznamům pomocí uživatele a hesla
    9) Pro vyhledávání hovoru možnost užití filtrů: tel. Číslo vnější / vnitřní, datum, čas,
         délka hovoru, směr.
    10) Lokalizace použitého SW v CZ

V rámci realizace je nutné zachovat veškeré současné funkcionality telefonního systému.
Jedinou změnou, kterou zadavatel připouští, je zrušení přesměrování odchozích hovorů
předmětných čísel na GSM brány v případě volání mobilních čísel.

                                                                    8
Technická specifikace záznamu telefonních hovorů na vybraných číslech:
Zadavatel požaduje zavedení záznamu telefonních hovorů na vybraných číslech do 30 dnů
ode dne podepsání smlouvy.
Dále zadavatel požaduje minimálně 99,9 % úspěšnost zavedení záznamu telefonních hovorů
na vybraných telefonních číslech.
Zadavatel si vyhrazuje časové období 4 týdnů pro testování záznamu telefonních hovorů
vybraných telefonních čísel, přičemž požaduje minimálně 99,9% úspěšnost zavedení záznamu
telefonních hovorů na vybraných telefonních číslech po 4 týdnech testovacího nasazení.
V případě, že po testovacím nasazení nebude úspěšnost zavedení záznamu telefonních hovorů
na vybraných telefonních číslech minimálně 99,9%, bude prodlouženo testovací nasazení o
další 2 týdny. Pokud ani po těchto dalších 2 testovacích týdnech nebude úspěšnost zavedení
záznamu telefonních hovorů na vybraných telefonních číslech minimálně 99,9%, je toto
důvod pro okamžité odstoupení od smlouvy ze strany zadavatele. Dodavateli v tomto případě
nevzniká nárok na úhradu měsíčního paušálu.
S úhradou měsíčního paušálu bude započato až v případě, že po testovacím období bude
dosažena zadavatelem požadovaná úspěšnost zavedení záznamu telefonních hovorů na
vybraných telefonních číslech

                                                                    9
Příloha č. 2

Nabídková cena:

Tabulka č. 1

                 Předmět                 Cena bez  DPH  Cena vč.
                                                          DPH
                                         DPH

1.  Poskytování služby záznamu

    telefonních hovorů na

    vybraných telefonních číslech –

    1 měsíc

2.  Poskytování služby záznamu

    telefonních hovorů na

    vybraných telefonních číslech –

    48 měsíců (částka uvedená pod

    bodem 1 této tabulky x 48

    měsíců)

                                     10
11