Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Číslo Smlouvy: 8216170025 SMLOUVA o dodávce služby záznamu telefonních hovorů uzavřená mezi Statutární město Brno O2 Czech Republic a. s. Městská policie Brno Za Brumlovkou 266/2 Štefánikova 112/43 140 22 Praha 4 - Michle 602 00 Brno IČ: 60193336 IČ: 44992785 DIČ: CZ60193336 spisová značka B 2322 vedená u Městského Bankovní spojení: soudu v Praze XXXXXXXXXXXXXXXXXX Bankovní spojení: Jejímž jménem jedná/zastoupená: XXXXXXXXXXXXXXXXXX JUDr. Bohumil Šimek Zastupuje: ředitel Ing. Michal Mitrovský, Account Manager (dále jen „Objednatel“ nebo „Účastník“) na základě pověření ze dne 18.2.2015 (dále jen „Poskytovatel“ nebo „O2“) I. 1.1 Smluvní strany tímto uzavírají tuto Smlouvu o dodávce služby záznamu telefonních hovorů (dále jen „smlouva“), a v souladu s nabídkou podanou Poskytovatelem na veřejnou zakázku malého rozsahu vyhlášenou Objednatelem jako zadavatelem poptávajícím dodávku záznamu telefonních hovorů na vybraných telefonních číslech poskytovaných formou služby“ (dále jen „veřejná zakázka“). 1.2 Předmětem této smlouvy je dohoda o podmínkách poskytování služby záznamu telefonních hovorů na vybraných telefonních číslech dle specifikace v příloze č. 1 zadávací dokumentace Objednatele k veřejné zakázce, a to na dobu určitou 4 let. 1.3 Smluvní strany se dohodly, že ceny za služby specifikované v příloze této smlouvy jsou cenami nejvýše přípustnými po celou dobu plnění této smlouvy. Smluvní strany se zavazují respektovat případné změny zákonné sazby DPH. Dohodnutou ceny lze po uzavření této smlouvy upravit pouze ve výši odpovídající změně zákonné sazby DPH dle platných a účinných předpisů České republiky. Z jakýchkoliv jiných důvodů nesmí být po dobu účinnosti smlouvy nabídková jednotková cena služeb měněna. 1.4 Objednatel neposkytuje zálohy. Cenu za plnění předmětu této smlouvy Poskytovatel vyúčtuje měsíčně formou paušálu v souladu s přílohou číslo 2 této smlouvy formou faktury, a to vždy k 10. dni měsíce následujícího po měsíci, za který bylo plnění poskytnuto. Úhrady za plnění předmětu veřejné zakázky budou prováděny v české měně, případně v jiné měně platné v budoucnu na území České republiky. Splatnost faktury činí 21 dní ode dne jejího doručení Objednateli. Veškeré účetní doklady musí obsahovat náležitosti daňového dokladu stanovené příslušnými právními přepisy, zejména pak zákona o dani z přidané hodnoty a zákona o účetnictví, a číslo smlouvy Objednatele (zadavatele). V případě, že účetní doklady nebudou mít 1 O2 Czech Republic a.s. Za Brumlovkou 266/2 140 22 Praha 4 - Michle Czech Republic www.o2.cz zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze oddíl B vložka 2322 IČ 60193336 DIČ CZ60193336 Obchodní tajemství společnosti O2 Czech Republic a.s. odpovídající náležitosti, je zadavatel oprávněn zaslat je ve lhůtě splatnosti zpět k doplnění, aniž se tak dostane do prodlení se splatností (lhůta splatnosti počíná běžet znovu od opětovného doručení náležitě doplněných či opravených dokladů. Na účetních dokladech musí být uvedeno: Adresa odběratele: Statutární město Brno, Dominikánské nám. 1, 602 00 Brno IČ: 44992785 DIČ: CZ44992785 Adresa příjemce a doručovací adresa: Statutární město Brno, Městská policie Brno, Štefánikova 43, 602 00 Brno 1.5 Objednatel si jako zadavatel předmětné veřejné zakázky vyhrazuje časové období 4 týdnů pro testování záznamu telefonních hovorů vybraných telefonních čísel, přičemž požaduje minimálně 99,9 % úspěšnost zavedení záznamu telefonních hovorů na vybraných telefonních číslech po 4 týdnech testování nasazení. 1.6 Smluvní strana neodpovídá za prodlení a škodu vzniklé na straně druhé smluvní strany z důvodu vyšší moci (zemětřesení, povodeň, apod.). 1.7 Poskytovatel se zavazuje v souladu s požadavkem Objednatele k zavedení služby záznamu telefonních hovorů na vybraných číslech do 30 dnů ode dne podpisu této smlouvy s tím, že minimální úspěšnost zavedení záznamu bude činit 99,9 %. 1.8. V případě, že po testovacím nasazení nebude úspěšnost zavedení záznamu telefonních hovorů na vybraných telefonních číslech minimálně ve výši 99,9 %, bude prodlouženo testovací nasazení o další 2 týdny. Pokud ani po těchto dalších 2 testovacích týdnech nebude úspěšnost zavedení záznamu telefonních hovorů na vybraných telefonních číslech minimálně 99, 9 %, je toto důvod pro okamžité odstoupení od smlouvy ze strany Objednatele (zadavatele). Poskytovateli v takovém případě nevzniká nárok náhradu měsíčního paušálu. S úhradou měsíčního paušálu bude započato až v případě, že po testovacím období bude dosažena Objednatelem požadovaná úspěšnost zavedení záznamu telefonních hovorů na vybraných telefonních čísel. 1.9 Smluvní strany se dohodly a poskytovatel se zavazuje, že: nedojde k omezení stávajících funkcí a služeb, nedojde k navýšení cen provozu (průměrná cena za uplynulých 12 měsíců u vybraných linek, které budou předmětem nahrávání, činila 28 963 Kč/měsíc – jedná se o linky, které budou zařazeny do VOIPu), nedojde ke zhoršení kvality hovorů, Zajistí technicko-organizační přechod mezi systémy připojení ve spolupráci s objednatelem. 1.10 Tato smlouva se uzavírá na dobu určitou v délce 48 měsíců (4 let) ode dne uzavření smlouvy. 1.11 Ustanovení této smlouvy a ujednání konkrétně dohodnutá v jejích přílohách mají přednost v případě rozporu s ustanovením Všeobecných podmínek a ostatních dokumentů vydaných Poskytovatelem. Smluvní strany se dále dohodly, že v případě rozporu mezi textem zadávací dokumentace, na straně jedné, a Všeobecnými podmínkami či ostatními dokumenty vydanými Poskytovatelem, na straně druhé, má přednost zadávací dokumentace. Smluvní strany se dále dohodly, že zadávací dokumentace k veřejné zakázce je nedílnou součástí této smlouvy jako její příloha a v případě rozporu ustanovení této smlouvy se zadávací dokumentací má přednost text zadávací dokumentace Objednatele. 1.12 Poskytovatel prohlašuje, že se seznámil se zadávacími podmínkami veřejné zakázky a akceptuje veškeré požadavky Objednatele specifikované v zadávací dokumentaci k předmětné veřejné zakázce. Další podmínky týkající se zejména podávání reklamací, náhrady škody, oprávnění Objednatele při ukončování smluvního vztahu, jsou specifikovány v přiložených Všeobecných podmínkách s nimiž je Objednatel seznámen. 2 O2 Czech Republic a.s. Za Brumlovkou 266/2 140 22 Praha 4 - Michle Czech Republic www.o2.cz zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze oddíl B vložka 2322 IČ 60193336 DIČ CZ60193336 Obchodní tajemství společnosti O2 Czech Republic a.s. 1.13 Objednatel prohlašuje, že se seznámil se Všeobecnými podmínkami, a zavazuje se je dodržovat. Všeobecné podmínky v aktuálním znění a další související dokumenty a tiskopisy jsou k dispozici na kontaktních místech Poskytovatele a na internetových stránkách www.o2.cz. II. Povinnost mlčenlivosti a ochrana důvěrných informací 2.1 Smluvní strany se vzájemně zavazují, že budou chránit před třetími osobami důvěrné informace a utajovat skutečnosti tvořící obchodní tajemství, které byly vzájemně smluvními stranami poskytnuty v souvislosti s touto smlouvou. Důvěrnými informacemi jsou vedle osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb. rovněž informace tvořící obchodní tajemství podle § 504 občanského zákoníku, nebo informace, které za důvěrné kterákoliv ze smluvních stran označí. Jestliže si smluvní strany vzájemně poskytnou důvěrné informace, nesmí je smluvní strana, které byly tyto důvěrné informace poskytnuty, zpřístupnit třetí osobě ani je použít v rozporu s jejich účelem pro své potřeby nebo potřeby třetích osob. 2.2 Smluvní strany se dále zavazují zachovávat zásady utajení v souladu se zákonem č. 412/2005 Sb. o ochraně utajovaných informací a o bezpečnostní způsobilosti ve znění pozdějších předpisů, týkají–li se tyto kterékoli z nich či místa provádění díla. 2.3 Dodavatel bere na vědomí, že je dle ust. § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly. 2.4 Dodavatel bere na vědomí, že MP Brno je povinným subjektem podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů a dále bere na vědomí, že v souladu s ust. § 9 odst. 2 z.č. 106/1999 Sb., se při poskytování informace, která se týká používání veřejných prostředků, nepovažuje poskytnutí informace o rozsahu a příjemci těchto prostředků za porušení obchodního tajemství. 2.5 Dodavatel bere na vědomí, že MP je povinným subjektem podle zákona o registru smluv, a pokud smlouva podléhá uveřejňovací povinnosti, bude tato uveřejněna v registru smluv. V souladu s tímto zákonem nabývá smlouva účinnosti až jejím uveřejněním. Smlouvu v registru smluv uveřejní MP Brno. III. 3.1 Tato smlouva je uzavírána v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů. 3.2 Obě smluvní strany sjednávají, že v případě sporu vzniklého při plnění, nebo v souvislosti s touto smlouvou, jsou příslušné k jeho řešení obecné soudy České republiky pokud není zákonem pro daný typ řízení předepsána pravomoc příslušného správního úřadu (ČTÚ). 3.3 Smluvní strany prohlašují, že v případě sporů o obsah a plnění této smlouvy či jednotlivých objednávek vynaloží veškeré úsilí, které lze spravedlivě požadovat k tomu, aby tyto spory byly vyřešeny smírnou cestou. 3.4 Jakékoliv změny či doplňky této smlouvy je možné činit pouze formou písemných vzestupně číslovaných dodatků. 3.5 Smlouva je vyhotovena ve čtyřech originálních vyhotoveních, z nichž každá ze stran obdrží dvě vyhotovení. 3.6 Nedílnou součástí smlouvy jsou tyto následující přílohy: a. Příloha č. 1 – Specifikace služby b. Příloha č. 2 – Cenová specifikace c. Příloha č. 3 – Všeobecné smluvní podmínky d. Příloha č. 4 – Nabídka Poskytovatele e. Příloha č. 5 – Zadávací podmínky Objednatele 3 O2 Czech Republic a.s. Za Brumlovkou 266/2 140 22 Praha 4 - Michle Czech Republic www.o2.cz zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze oddíl B vložka 2322 IČ 60193336 DIČ CZ60193336 Obchodní tajemství společnosti O2 Czech Republic a.s. 3.7 Smluvní strany prohlašují, že tato smlouva byla sepsána podle jejich pravé a svobodné vůle, nikoliv v tísni a za nevýhodných podmínek, že si smlouvu přečetly, s jejím obsahem souhlasí a na důkaz toho připojují vlastnoruční podpisy. V Brně, dne 16.8.2016 V Brně , dne 16.8.2016.2016 Objednatel Poskytovatel Statutární město Brno O2 Czech Republic a.s. Městská policie Brno ………………………………………….. ……………………………………. JUDr. Bohumil Šimek Ing. Michal Mitrovský ředitel Account Manager 4 O2 Czech Republic a.s. Za Brumlovkou 266/2 140 22 Praha 4 - Michle Czech Republic www.o2.cz zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze oddíl B vložka 2322 IČ 60193336 DIČ CZ60193336 Obchodní tajemství společnosti O2 Czech Republic a.s. Příloha č. 1 Specifikace služby Rozsah dodávky byly dohodnuty smluvními stranami takto: Licence pro 4 vstupní linky VoIP 2 ks ANTS SIP Recorder - včetně hardware 1 ks Licence ANTS Voice Recorder pro 4 kanály 2 ks ANTS Fusio - systém pro prohlížení a archivaci hovorů 1 ks Instalace, materiál 1 ks 5 O2 Czech Republic a.s. Za Brumlovkou 266/2 140 22 Praha 4 - Michle Czech Republic www.o2.cz zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze oddíl B vložka 2322 IČ 60193336 DIČ CZ60193336 Obchodní tajemství společnosti O2 Czech Republic a.s. Příloha č. 2 Cenová specifikace Předmět Cena bez DPH DPH Cena vč. DPH 4 992 Kč 1 048 Kč 6 040 Kč 1. Poskytování služby záznamu telefonních hovorů na vybraných telefonních číslech – 1 měsíc 239 616 Kč Poskytování služby záznamu telefonních hovorů na 50 319 Kč 289 935 Kč 2. vybraných telefonních číslech – 48 měsíců (částka uvedená pod bodem 1 této tabulky x 48 měsíců) Cena je uvedena za plnění předmětu veřejné zakázky v Kč. Cena zahrnuje veškeré náklady vzniklé v souvislosti s plněním veřejné zakázky. Součástí sjednané ceny jsou veškeré poplatky a náklady dodavatele nezbytné pro řádné a úplné plnění zakázky, není-li zadávacími podmínkami výslovně stanoveno jinak. Uvedenou cenu je možno překročit v případě, že během realizace předmětu veřejné zakázky dojde ke změně výše sazby daně z přidané hodnoty, která se uplatňuje na předmět veřejné zakázky ke dni uskutečnění zdanitelného plnění. 6 O2 Czech Republic a.s. Za Brumlovkou 266/2 140 22 Praha 4 - Michle Czech Republic www.o2.cz zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze oddíl B vložka 2322 IČ 60193336 DIČ CZ60193336 Obchodní tajemství společnosti O2 Czech Republic a.s. Příloha č. 3 Všeobecné smluvní podmínky 1. Povinnosti poskytovatele: Povinností poskytovatele je splnění předmětu smlouvy v dohodnutém rozsahu a termínu a za podmínek uvedených ve smlouvě. Poskytovatel je povinen jednat při plnění předmětu smlouvy s náležitou péčí a v odpovídající kvalitě. Poskytovatel je povinen poskytnout potřebnou součinnost případně zainteresovaným třetím stranám. 2. Termín plnění předmětu smlouvy: Splnění předmětu smlouvy poskytovatelem v ujednaném termínu je podmíněno včasným uhrazením sjednané zálohy objednatelem, zajištěním potřebné součinnosti objednatele a zainteresovaných třetích stran. Pokud je k předání a zprovoznění předmětu díla potřebné povolení státních orgánů ČR, je splnění termínu podmíněno včasným vydáním tohoto povolení. Poskytovatel není povinen dodržet termín plnění v případě, že má vůči němu objednatel závazky po termínu splatnosti. Poskytovatel je oprávněn zahájit práce na plnění předmětu smlouvy ihned po podpisu smlouvy, před úhradou sjednané zálohy. Není-li ve smlouvě uvedeno jinak, jsou ceny prací spojených s plněním předmětu smlouvy kalkulovány s předpokladem instalace v běžnou provozní dobu poskytovatele, tj. v pracovní dny od 8:00 do 16:30. Při dodatečném požadavku objednatele na provádění prací mimo tuto dobu, je poskytovatel oprávněn účtovat příplatek 25% k ceně za instalaci. 3. Součinnost objednatele: Objednatel zajistí potřebnou stavební připravenost v místě plnění, včetně přívodu elektrické energie a připravení uzamykatelného prostoru pro umístění zboží a materiálu. Objednatel umožní přístup poskytovatele do všech potřebných prostor po dobu instalace. Pokud není ve smlouvě uvedeno jinak, umožní objednatel přístup poskytovateli i mimo běžnou provozní dobu. Je-li součástí plnění dodávka a/nebo instalace software na výpočetní techniku zákazníka nebo změny v jeho počítačové síti, zajistí objednatel poskytovateli přístup ke své výpočetní technice resp. počítačové síti v rozsahu, potřebném pro plnění předmětu smlouvy, včetně poskytnutí potřebných hesel a přístupových údajů, originálních instalačních médií instalovaných operačních systémů. V případě potřeby součinnosti správce sítě zajistí objednatel součinnost správce v termínech dohodnutých mezi objednatelem a poskytovatelem. Při nesplnění těchto podmínek není poskytovatel povinen dodržet termín plnění ujednaný ve smlouvě o pronájmu. Objednatel předá poskytovateli výkresovou dokumentaci od rozvodů vody, elektřiny, plynu, slaboproudých rozvodů apod. Pokud tak neučiní, nezodpovídá poskytovatel za případnou způsobenou škodu na těchto rozvodech. Objednatel je povinen seznámit pracovníky poskytovatele s případnými zvláštními bezpečnostními, požárními a provozními opatřeními v místě plnění předmětu díla. 4. Součinnost třetích stran: Je-li ke splnění předmětu díla potřebná součinnost třetích stran, jako například telekomunikačních nebo datových operátorů není poskytovatel povinen dodržet termín plnění ujednaný ve smlouvě o pronájmu v případě, že dojde ke zdržení způsobenému třetí stranou. 5. Přechod vlastnických práv a rizik: Zboží a materiál zůstává ve vlastnictví poskytovatele po celou dobu trvání smlouvy. Po ukončení platnosti smlouvy demontuje poskytovatel soubor na vlastní náklady, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak. V případě prodlení objednatele s úhradou více než 30 dní po vystavení vyúčtovací faktury, je poskytovatel oprávněn zneprovoznit nebo odebrat objednateli neuhrazené zboží a materiál v ceně odpovídající neuhrazené částce, přičemž poskytovatel je oprávněn pověřit odebráním třetí stranu a objednatel je povinen odebrání umožnit, včetně zajištění přístupu ke zboží. Riziko vzniku škody na zboží a materiálu přechází na objednatele jeho dodáním do místa plnění a to včetně rizika odcizení, ztráty, poškození živelní pohromou, vandalismem nebo neoprávněnou manipulací. Není-li objednatel konečným příjemcem plnění, je povinen přenést povinnosti vyplývající pro něj z tohoto článku v plném rozsahu na konečného příjemce. 6. Sankce za pozdní úhradu: Při nedodržení sjednaných termínů splatnosti objednatelem se sjednává smluvní pokuta ve výši 0,1% z dlužné částky za každý kalendářní den prodlení. Smluvní pokutu je objednatel povinen uhradit na účet poskytovatele na základě penalizační faktury vystavené poskytovatelem. Při prodlení objednatele s úhradou jakékoliv platby na základě této smlouvy včetně sjednané zálohy delším než 30 dní, je poskytovatel oprávněn od smlouvy odstoupit, přičemž nezaniká jeho právo na úhradu již dodaného zboží, materiálu a služeb. Objednatel je v takovém případě povinen uhradit poskytovateli případnou vzniklou škodu a ušlý zisk. Při prodlení objednatele s úhradou jakékoliv platby na základě této smlouvy po dobu delší než 90 dní je poskytovatel oprávněn zveřejnit informace o dluhu objednatele na internetu. 7. Převzetí díla: Převzetí díla potvrdí objednatel podpisem předávacího protokolu, dodacího listu poskytovatele nebo jiného odpovídajícího dokladu, případně převzetím faktury. Nepřevzetí díla je možné pouze v případě závažné vady, zcela bránící v jeho užívání, způsobené poskytovatelem nebo spadající do 7 O2 Czech Republic a.s. Za Brumlovkou 266/2 140 22 Praha 4 - Michle Czech Republic www.o2.cz zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze oddíl B vložka 2322 IČ 60193336 DIČ CZ60193336 Obchodní tajemství společnosti O2 Czech Republic a.s. zodpovědnosti poskytovatele. Případné drobné vady nebo nedodělky nebránící užívání nemohou být důvodem nepřevzetí díla, o těchto skutečnostech však bude sepsán zápis s uvedením charakteru vad a nedodělků. Poskytovatel je povinen tyto drobné vady nebo nedodělky odstranit do 7 pracovních dnů nebude- li dohodnuto jinak. V případě neoprávněného nepřevzetí díla uhradí objednatel poskytovateli smluvní pokutu ve výši 10% z ceny díla, zaplacením této smluvní pokuty není dotčeno právo poskytovatele od smlouvy odstoupit a požadovat náhradu vzniklé škody a ušlý zisk. V případě zdržení termínu splnění předmětu smlouvy z důvodů vzniklých na straně objednatele nebo na straně třetích stran, které nejsou subdodavateli poskytovatele, je poskytovatel oprávněn k fakturaci již realizované části dodávky a objednatel je povinen tuto část uhradit za stejných podmínek, které jsou platné při úhradě předaného díla. 8. Záruční a servisní podmínky: Poskytovatel poskytuje záruku na dodané zboží od předání díla po dobu, uvedenou na titulní straně smlouvy. Záruka se vztahuje na výrobní vady zboží nebo jiné vady, které nebyly způsobeny neodborným nebo nešetrným zacházením, použitím zboží v rozporu s jeho účelem nebo návodem k obsluze, mechanickým poškozením nebo opotřebením, živelnými pohromami (úder blesku nebo jiný atmosférický výboj, oheň, voda) nebo působením jiných nestandardních jevů (např. přepětí v rozvodné nebo telefonní síti). Záruku nelze uplatnit na výrobky s odstraněnou pečetí výrobce, na zboží mechanicky poškozené a v případech kdy dojde k překročení provozních limitů uvedených v záručních podmínkách výrobce (např. překročení maximálního měsíčního počtu kopií u kopírovacích strojů). Záruka se nevztahuje na spotřební materiál a díly podléhající běžnému mechanickému opotřebení. V případě, že pracovník poskytovatele (servisní technik) zjistí, že se na prováděný servisní zásah nevztahuje záruka, oznámí tuto skutečnost neprodleně objednateli. V případě nutnosti řešit závadu, bránící užívání předmětu pronájmu, opravou mimo prostory objednatele, zapůjčí poskytovatel objednateli náhradní zařízení po dobu opravy. V případě, že má objednatel v době závady se poskytovatelem uzavřenou Smlouvu o poskytování servisní služby GARANT, mají ustanovení týkající se provádění servisu ve smlouvě GARANT přednost před ustanoveními v této smlouvě o pronájmu. 9. Kontaktní informace: Technický pracovník poskytovatele: XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX 8 O2 Czech Republic a.s. Za Brumlovkou 266/2 140 22 Praha 4 - Michle Czech Republic www.o2.cz zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze oddíl B vložka 2322 IČ 60193336 DIČ CZ60193336 Obchodní tajemství společnosti O2 Czech Republic a.s. Příloha č. 4 9 O2 Czech Republic a.s. Za Brumlovkou 266/2 140 22 Praha 4 - Michle Czech Republic www.o2.cz zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze oddíl B vložka 2322 IČ 60193336 DIČ CZ60193336 Obchodní tajemství společnosti O2 Czech Republic a.s. 1. Krycí list nabídky Výtisk č. 1 – ORIGINÁL KRYCÍ LIST NABÍDKY 1. Veřejná zakázka Název: Dodávka záznamu telefonních hovorů na vybraných telefonních číslech poskytovaných firmou O2 formou služby 2. Základní identifikační údaje Uchazeče Obchodní firma nebo název: O2 Czech Republic a.s. Sídlo / Místo podnikání: Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 Právní forma: Akciová společnost IČ/DIČ: 60193336 / CZ60193336 Bankovní spojení: XXXXXXXXXXXXXXXXXX Statutární orgán: Předseda představenstva: Ing. Tomáš Budník Místopředseda představenstva: Ing. Tomáš Kouřil Člen představenstva: Mgr. Jiří Hrabovský Spisová značka v obchodním rejstříku: zapsaná v Obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 2322 Osoba oprávněná jednat jménem či za Ing. Michal Mitrovský, Account Manager uchazeče ve věci této nabídky: na základě Pověření ze dne 18.2.2015 Tel.: XXXXXXXXXXXXXXXXXX E-mail: XXXXXXXXXXXXXXXXXX Adresa pro doručování písemností: Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 Datová schránka d79ch2h Nabídková cena: Předmět Cena bez DPH DPH Cena vč. DPH 4 992 Kč 1 048 Kč 6 040 Kč 1. Poskytování služby záznamu telefonních hovorů na vybraných telefonních číslech – 1 měsíc Poskytování služby záznamu telefonních hovorů na 239 616 Kč 50 319 Kč 289 935 Kč 2. vybraných telefonních číslech – 48 měsíců (částka uvedená pod bodem 1 této tabulky x 48 měsíců) V Brně dne 7.7.2016 1176774SH / 7.7.2016 ………………………………………………… Ing. Michal Mitrovský, Account Manager na základě pověření ze dne 18.2.2015 1 Evidenční číslo: PŘ/3205/2016 POVĚŘENÍ Společnost 02 Czech Republic a.s. se sídlem Praha 4, Za Brumlovkou 266/2, PSČ 140 22, IČ 60193336, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 2322, tímto pověřuje svého zaměstnance pana Ing. Michala Mitrovského XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX k tomu aby: za společnost 02 Czech Republic a.s. jednal ve věci účasti na veřejných zakázkách a v zadávacích řízeních, a to až do částky 20.000.000 Kč (slovy: dvacet milionů korun českých) bez DPH ročně, nebo za celé plnění. Pan Michal Mitrovský je oprávněn samostatně činit veškeré právní úkony vůči zadavateli, včetně podpisu dokumentů, nabídek, předběžných nabídek pro dynamický nákupní systém, smluv, dodatků smluv se zadavatelem, jakož i veškeré další právní úkony vůči zadavateli a vůči správním orgánům. Je taktéž zmocněn k podání předběžné nabídky prostřednictvím elektronického nástroje. Pro vyloučení pochybností se stanoví, že a) toto zmocnění nezahrnuje oprávnění udělit zákazníkovi povolení k „přeprodeji“ služeb společnosti 02 Czech Republic a.s. (např. působit jako MVNO); b) toto zmocnění k uzavírání účastnických smluv za společnost 02 Czech Republic a.s. nezahrnuje oprávnění k povolení užívání sítí, kabelovodů a dalších síťových zařízení společnosti 02 Czech Republic a.s. ostatním poskytovatelům a operátorům; c) toto zmocnění nezahrnuje oprávnění k uzavírání nákupních smluv; d) zaměstnanec pověřený podáváním nabídek je oprávněn podepsat doklady v souladu s § 51 odst. 4 zákona o veřejných zakázkách, a to včetně smlouvy o smlouvě budoucí, na jejímž základě se subdodavatel zavazuje na výzvu 02 jakožto oprávněné strany uzavřít smlouvu k realizaci veřejné zakázky; uzavírání jiných subdodavatelských smluv ani smluv o smlouvě budoucí však není součástí tohoto pověření; e) zaměstnanec pověřený podáváním nabídek je oprávněn podepsat i smlouvu o sdružení nebo spolupráci pro účely podání společné nabídky podle zákona o veřejných pro účely podání společné nabídky podle zákona o veřejných zakázkách. V Praze dne 18.2.2015 O2 Czech Republic a.s. Představenstvo Ing. Tomáš Budník Ing. Tomáš Kouřil předseda představenstva místopředseda představenstva 02 Czech Republic a.s. Za Brumlovkou 266/2 140 22 Praha 4 - Michle Czech Republic t 8000 020202 www.o2.cz zapsaná v Obchodním rejstfiku Mésiského soudu v Praze oddíl B vložka 2322 IČ 60193336 DIČ CZ60193336 s vystavením souhlasí: Vít Šubert, divize Firemních zákazníků XXXXXXXXXXXXXX V Praze dne O/ j XXXXXXXXXXXXXXX Notářská tajemnice pověřená notářkou Hrade' ■y \siMm i Q\ XXXXXXXXXXXXX _ i >- & Obsah 1. Krycí list nabídky ............................................................................................................................ 1 2. Vymezení veřejné zakázky............................................................................................................. 4 2.1 Předmět plnění veřejné zakázky .......................................................................................... 4 2.2 Doba plnění veřejné zakázky ............................................................................................... 5 2.3 Místo plnění veřejné zakázky............................................................................................... 5 3. Cenová nabídka ............................................................................................................................. 6 4. Popis technického řešení ............................................................................................................... 7 4.1 Přehled funkcí ANTS CTI CLIENT ....................................................................................... 7 4.2 Přehled funkcí ANTS FUSIO.............................................................................................. 10 5. Ostatní dokumenty ....................................................................................................................... 13 5.1 Čestné prohlášení uchazeče dle § 68 odst. 3 písm. a) až c) zákona o veřejných zakázkách ...................................................................................................................... 13 5.2 Čestné prohlášení subdodavatel........................................................................................ 14 6. Návrh smlouvy.............................................................................................................................. 15 1176774SH / 7.7.2016 3 2. Vymezení veřejné zakázky 2.1 Předmět plnění veřejné zakázky Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je dodávka záznamu telefonních hovorů na vybraných telefonních číslech poskytovaných od firmy O2 formou služby dle specifikace v příloze č. 1 zadávací dokumentace na dobu určitou 4 let. Uchazeč akceptuje/splňuje následující základní požadavky zadavatele: MP Brno požaduje formou služby nahrávání 16 ks telefonních čísel. 6 ks telefonních čísel je zakončeno v objektu Křenová 4 (PRI ISDN 30….1x) 10 ks čísel je zakončeno v objektu Štefánikova 43 (BRI ISDN…..6x) Čísla jsou v rámci ISDN zakreslena v blokovém schématu (čísla k záznamu hovorů jsou označena červeně se žlutým podkladem viz ZD - Blokové schéma). Předpokládá se záznam hovoru mezi MP Brno a okolním světem ve směru dovnitř i ven Telefonní systém PBX je vystavěn na technologii Panasonic Vstupní linky jsou z objektu Štefánikova 43 prostřednictvím centrální PBX distribuovány na jednotlivé menší PBX v rámci objektů MP Brno. Součástí centrálních ústředen na objektech Křenová a Štefánikova jsou i GSM brány pro odchozí hovory (2x Křenová, 2x Štefánikova) z MP Brno. Centrální ústředna v objektu Křenová slouží jen pro tento objekt. Vlastní VOIP je realizováno na síti MP Brno. Další požadavky zadavatele požadavek zadavatele vyjádření pozn. uchazeče viz bod 4 Popis technického řešení viz bod 3 uchazeč Řešení bude realizováno formou služby s měsíční platbou splňuje viz bod 4 uchazeč Přístup k uloženým hovorům pro min 3 uživatele současně splňuje uchazeč Přístup k záznamům z pracovních PC stanic, které jsou ve vlastnictví MP Brno min 25 Ks splňuje uchazeč Doba uchování záznamu 3 roky (po 3 letech musí dojít k automatickému mazání) splňuje uchazeč Možnost exportu záznamů ve formátu, který umožní přehrání ve WMP splňuje uchazeč Logování uživatelů, kteří záznam přehráli a kteří záznam exportovali splňuje uchazeč Přístup k záznamům pomocí uživatele a hesla splňuje Pro vyhledávání hovoru možnost užití filtrů: tel. číslo vnější / vnitřní, datum, čas, délka uchazeč hovoru, směr. splňuje Lokalizace použitého SW v CZ. uchazeč V rámci realizace je nutné zachovat veškeré současné funkcionality telefonního splňuje systému. uchazeč Jedinou změnou, kterou zadavatel připouští, je zrušení přesměrování odchozích hovorů splňuje předmětných čísel na GSM brány v případě volání mobilních čísel. uchazeč splňuje uchazeč splňuje 1176774SH / 7.7.2016 4 2.2 Doba plnění veřejné zakázky Předpokládaný termín uzavření smlouvy: 7/2016 s účinností od 08/2016 Předpokládaný termín počátku plnění je bezprostředně po uzavření smlouvy na základě výsledku výběrového řízení. Smlouva bude uzavřena na dobu určitou 4 let. 2.3 Místo plnění veřejné zakázky Místem plnění veřejné zakázky jsou revíry, jednotky, ředitelství a Útulek Městské policie Brno (viz ZD - blokové schéma). 1176774SH / 7.7.2016 5 3. Cenová nabídka Předmět Cena bez DPH DPH Cena vč. DPH 4 992 Kč 1 048 Kč 6 040 Kč 1. Poskytování služby záznamu telefonních hovorů na vybraných telefonních číslech – 1 měsíc 239 616 Kč Poskytování služby záznamu telefonních hovorů na 50 319 Kč 289 935 Kč 2. vybraných telefonních číslech – 48 měsíců (částka uvedená pod bodem 1 této tabulky x 48 měsíců) Nabídková cena je uvedena za plnění předmětu veřejné zakázky v Kč, a to v členění dle přílohy č. 2 zadávací dokumentace. Nabídková cena je uvedena ve formě měsíčního paušálu bez DPH. Odpovědnost za správnost stanovení sazby DPH nese uchazeč. DPH je uvedena ve výši platné ke dni podání nabídky. Nabídková cena zahrnuje veškeré náklady vzniklé v souvislosti s plněním veřejné zakázky. Součástí sjednané ceny jsou veškeré poplatky a náklady dodavatele nezbytné pro řádné a úplné plnění zakázky, není-li zadávacími podmínkami výslovně stanoveno jinak. Nabídkovou cenu (resp. jednotkové ceny v Kč vč. DPH) je možno překročit v případě, že během realizace předmětu veřejné zakázky dojde ke změně výše sazby daně z přidané hodnoty, která se uplatňuje na předmět veřejné zakázky ke dni uskutečnění zdanitelného plnění. Uvedená cena obsahuje Licence pro 4 vstupní linky VoIP 2 ks ANTS SIP Recorder - včetně hardware 1 ks Licence ANTS Voice Recorder pro 4 kanály 2 ks ANTS Fusio - systém pro prohlížení a archivaci hovorů 1 ks Instalace, materiál 1 ks 1176774SH / 7.7.2016 6 4. Popis technického řešení V současné době zadavatel používá jako vstupní linky v místech, kde se mají hovory zaznamenávat technologii ISDN. ISDN linek je celkem 7 a v lokalitě Koliště je navíc linka ISDN30. Takto koncipované vstupní linky je technicky velmi složité a nákladné nahrávat podle Vašich požadavků. Navrhujeme proto linky ISDN transformovat do jedné přípojky VoIP. Jako poskytovatel těchto linek můžeme v rámci nabídky přislíbit, že náklady na změnu a měsíční platby by se nijak nelišily od stávajícího řešení. Dále naše nabídka předpokládá, že s touto změnou budete souhlasit. Vlastní nabídka splňuje všechny vaše požadavky a obsahuje ANTS SIP Recorder a na míru upravené rozhraní pro prohlížení vytvořené v systému ANTS Fusio. Systém je podobný jako ANTS CTI Client, ale je zde možná daleko větší variabilita. Systém by Vám umožnil především - vyhledávání, archivaci, řízení oprávnění a další potřebné věci pro práci s hovory. V ceně nabídky jsou také obsaženy položky pro doplnění hardware telefonního systému, tak aby mohl integrovat nově uvažovanou vstupní linku VoIP. 4.1 Přehled funkcí ANTS CTI CLIENT ANTS CTI Client je aplikace, určená pro zvýšení produktivity práce uživatelů pobočkové telefonní ústředny. Umožňuje uživateli přehledné zobrazení informací a pružné provádění akcí souvisejících s jeho pobočkou telefonní ústředny. Pořízené nahrávky hovorů je možné: zasílat na Váš e-mail ukládat do CTI aplikace integrovat do CRM systému ukládat na USB ukládat na externí server Informace o příchozím hovoru máte k dispozici již v průběhu vyzvánění. Program zobrazuje poblíž systémové lišty informační okno s uvedením volajícího čísla. Pokud je toto číslo uvedeno v telefonním seznamu, pak také název firmy nebo jméno volajícího, případně zadanou poznámku. Při propojení se zákaznickou databázi lze zobrazit i další údaje, např. jméno přiděleného obchodníka, výši otevřených či splatných faktur apod. Seznam telefonních čísel umožňuje každému uživateli evidovat často používaná telefonní čísla, přičemž každé číslo je možné označit jako soukromé anebo je sdílet i s ostatními uživateli aplikace na dalších pobočkách telefonní ústředny. Seznam je možno synchronizovat s programem Microsoft Outlook a dalšími. V telefonním seznamu je stejně jako v ostatních seznamech aplikace (hovory, pobočky, zlomyslná volání, plánované hovory…) k dispozici rychlé vyhledávání. Vytáčení telefonních čísel je možné přímo z telefonního seznamu, stejně tak přijímání a zavěšování hovorů lze přímo z aplikace. Seznam poboček ústředny umožňuje pohodlné volání ostatním uživatelům v rámci vlastní telefonní ústředny. Plánování hovorů ocení zejména obchodní zástupci nebo manažeři. Ve spojení s informačním systémem, CRM nebo jiným zdrojem dat je možné tuto funkci využít i pro pohodlnou realizaci telemarketingových kampaní. 1176774SH / 7.7.2016 7 Výpis historie hovorů umožňuje zobrazit uživateli přehled jeho volání (např. zmeškané hovory, nespojené odchozí hovory, všechny hovory atd.). Uživatel s příslušným oprávněním (např. manager) může zobrazit také hovory ostatních uživatelů. Nahrávání hovorů je možné ovládat přímo z aplikace ANTS CTI Client. V historii hovorů jsou záznamy indikovány ikonou a je možné je přímo v aplikaci přehrát vestavěným přehrávačem. Poznámky je možné přidávat k jednotlivým hovorům, záznamům telefonního seznamu, plánovaným hovorům i ostatním typům záznamů aplikace. Propojení s Vaším informačním systémem je usnadněno díky rozhraní pro komunikaci se software dalších výrobců. Toto rozhraní umožňuje vytváření zakázkových modulů, které mohou z informačních systémů vypisovat např. informace o volajícím z adresáře, zobrazení karty zákazníka, počet a částku neuhrazených faktur, otevřené objednávky či nabídky apod. Obrázek 1 – Okno hovoru pro zahájení nahrávání 1176774SH / 7.7.2016 8 Obrázek 2 – Historie nahraných hovorů Obrázek 3 – Poslech nahrávky Obrázek 4 – Doručení nahrávky na e-mail 1176774SH / 7.7.2016 9 4.2 Přehled funkcí ANTS FUSIO 1176774SH / 7.7.2016 10 Agendy dle vašich potřeb Fusio využijete pro vedení firemních agend, evidencí a procesů. Těch běžných, jako jsou třeba projekty, úkoly, docházka, šablony dokumentů a mnoho dalších. Nebo specifických, unikátních pouze pro vaši firmu. V každém seznamu si můžete plně nadefinovat sloupce podle potřeby, stejně tak ve vizuálním návrháři vytvořit či přizpůsobit editační formuláře. Přidání evidovaných údajů, definice filtrů, akcí, validačních pravidel, reportů, notifikací a podobně, je otázkou chvilky. Právě v rychlém a snadném přizpůsobení vašim potřebám bez závislosti na dodavateli je Fusio tak jedinečné. Fusio tedy plnohodnotně nahradí vaše evidence, vedené dosud v excelových tabulkách, na papíře či v jednoúčelových aplikacích. A nemusíte již dělat kompromisy mezi aplikací vytvořenou právě pro vás na míru, ovšem s vysokými pořizovacími a udržovacími náklady, či „krabicovým řešením“ za sice nižší cenu, ale s minimální přizpůsobitelností. Intuitivní používání Fusio je navrženo tak, aby se uživatelé nemuseli učit nové prostředí nebo přemýšlet, jak se dostanou k tomu, co potřebují. Uživatelské rozhraní používá standardní prvky, každý kdo umí pracovat s Windows či Office v něm bude jako doma. Při návrhu jsme přemýšleli opravdu nad každým tlačítkem a občas i dlouze debatovali nad tím, která ikona nejlépe vystihne jeho funkci. A samozřejmě jsme vše následně ověřili na laických uživatelích v praxi. Procesy tak, jak jste je vymysleli Vaše procesy jsou sledem promyšlených kroků, které na sebe navazují. Sledem akcí, které se spouští či větví dle určených podmínek. A tak to umí i Fusio. Má se po potvrzení objednávky automaticky založit zakázka a předat k vyřízení vedoucímu příslušného střediska? Žádný problém. Procesy občas nebývá problém vymyslet, ale spíš prosadit. Pokud jejich související evidenci zajišťují excelové tabulky putující e-mailem, není to jistě snadné. Ve Fusio lze jejich pravidla definovat dle potřeby a zajistit tak, aby proces měl svůj řád. A tak, aby byly procesy nejen standardizované, ale i průchodné. Co potřebujete, aby bylo přesně tak, jak má být, lze nastavit striktně. Kde je to naopak žádoucí, necháte určitou míru volnosti. A hlavně, když to budete potřebovat změnit, půjde to snadno a rychle. Buďte v obraze Pro optimální průběh procesů je důležité včasné informování zodpovědných pracovníků o nastalých stavech či nových úkolech. Nastavte jim e-mailové notifikace podle vašich potřeb. Nechejte se dle potřeby informovat pravidelnými reporty z jednotlivých agend. Šikovně nastavené reporty vám dokáží ve firmě ledacos pohlídat a vy se můžete v klidu soustředit na to, co je pro vás důležité. Třeba na služby vašim zákazníkům. Data v bezpečí Ve Fusio si snadno nastavíte oprávnění jednotlivých uživatelů dle jejich role ve firmě – ať už jde o přístup k datům, možnost jejich úprav, mazání, přidávání či otevírání příloh nebo třeba exportování. Ke všem operacím, prováděným uživateli, je vedena podrobná historie, díky které nejen, že můžete vše zpětně dohledat, ale v případě chyby i vrátit do původního stavu. A to včetně možnosti obnovení smazaných záznamů. Když seznamy nestačí Pro většinou firemních evidencí a agend je optimální správa prostřednictvím seznamů a editačních formulářů. Ty jsou proto standardním prostředím práce uživatelů ve Fusio. V některých případech je ale vhodné využít jinou formu, třeba u plánu dovolených je jistě přehlednější kalendářové zobrazení. 1176774SH / 7.7.2016 11 Fusio proto umožňuje také vytváření specializovaných modulů, které lze plnohodnotně integrovat do uživatelského rozhraní. Modul vám rádi navrhneme dle vašich požadavků tak, aby co nejlépe vyhovoval vašim potřebám. Také u modulů vám ale ponecháváme plnou svobodu. Takže i pokud budete mít hodně speciální požadavky a budete mít pocit, že byste si vše raději udělali sami, je vám k dispozici připravené rozhraní. STANDARDNÍ ÚPRAVY AGEND ZVLÁDNETE SAMI. RYCHLE A BEZ VELKÝCH NÁKLADŮ. 1176774SH / 7.7.2016 12 5. Ostatní dokumenty 5.1 Čestné prohlášení uchazeče dle § 68 odst. 3 písm. a) až c) zákona o veřejných zakázkách Čestné prohlášení § 68 odst. 3) písm. a) až c) Společnost O2 Czech Republic a.s., sídlem Praha 4, Michle, Za Brumlovkou 266/2, PSČ 14022, IČ 60193336, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 2322, jako uchazeč ve věci účasti na veřejné zakázce malého rozsahu s názvem „Dodávka záznamu telefonních hovorů na vybraných telefonních číslech poskytovaných firmou O2 formou služby“, vyhlášené zadavatelem Statutární město Brno – Městská policie Brno, se sídlem Štefánikova 112/43, 602 00 Brno, IČ: 44992785, čestně prohlašuje, že: a) Nikdo ze statutárních orgánů nebo členů statutárních orgánů nebyl v pracovněprávním, funkčním či obdobném poměru u zadavatele v posledních 3 letech od konce lhůty pro podání nabídek. b) Má formu akciové společnosti a níže předkládá přehled vlastníků akcií, jejichž souhrnná jmenovitá hodnota přesahuje 10 % základního kapitálu, vyhotovený ve lhůtě pro podání nabídek. Akcionáři s podílem akcií vyšším než 10 % jsou PPF Telco B.V., Strawinskylaan 933, 1077XX Amsterdam, Nizozemí PPF A3 B.V., Strawinskylaan 933, 1077XX Amsterdam, Nizozemí c) Uchazeč neuzavřel a neuzavře zakázanou dohodu podle zákona č. 143/2001 Sb., o ochraně hospodářské soutěže, ve znění pozdějších předpisů, v souvislosti se zadávanou veřejnou zakázkou. V Brně dne 7.7.2016 O2 Czech Republic a. s. ……………………………………………… Ing. Michal Mitrovský, Account Manager na základě pověření ze dne 18.02.2015 1176774SH / 7.7.2016 13 5.2 Čestné prohlášení subdodavatel Čestné prohlášení Společnost O2 Czech Republic a.s., sídlem Praha 4, Michle, Za Brumlovkou 266/2, PSČ 14022, IČ 60193336, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 2322, jako uchazeč ve věci účasti na veřejné zakázce malého rozsahu s názvem „Dodávka záznamu telefonních hovorů na vybraných telefonních číslech poskytovaných firmou O2 formou služby“, vyhlášené zadavatelem Statutární město Brno – Městská policie Brno, se sídlem Štefánikova 112/43, 602 00 Brno, IČ: 44992785, čestně prohlašuje, že: má v úmyslu zadat část plnění zakázky tomuto subdodavateli: Obchodní firma: STAND CZ spol. s r.o. sídlo: Brno, Olomoucká 7/9, PSČ 61800 právní forma: společnost s ručením omezeným identifikační číslo: 25563068 Kontaktní osoba: Zdeněk Prax – jednatel Prostřednictvím tohoto subdodavatele uchazeč zajistí realizaci plnění zakázky týkající se těchto oblastí: Dodávka HW a SW části nahrávacího systému Doplnění HW telefonního systému Instalace a zprovoznění systému Zaškolení obsluhy Servisní zajištění V Brně dne 7.7.2016 O2 Czech Republic a. s. ……………………………………………… Ing. Michal Mitrovský, Account Manager na základě pověření ze dne 18.02.2015 1176774SH / 7.7.2016 14 6. Návrh smlouvy 1176774SH / 7.7.2016 15 Příloha č. 5 Zadávací podmínky Objednatele 10 O2 Czech Republic a.s. Za Brumlovkou 266/2 140 22 Praha 4 - Michle Czech Republic www.o2.cz zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze oddíl B vložka 2322 IČ 60193336 DIČ CZ60193336 Obchodní tajemství společnosti O2 Czech Republic a.s. VÝZVA A ZADÁVACÍ DOKUMENTACE VEŘEJNÁ ZAKÁZKA MALÉHO ROZSAHU „Dodávka záznamu telefonních hovorů na vybraných telefonních číslech poskytovaných firmou O2 formou služby“ Veřejná zakázka malého rozsahu zadávaná mimo režim zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů ZADAVATEL: Statutární město Brno – Městská policie Brno se sídlem: Štefánikova 112/43, 602 00 Brno IČ: 44992785 1 1. IDENTIFIKAČNÍ ÚDAJE ZADAVATELE, DALŠÍ INFORMACE 1.1. Základní údaje o zadavateli Statutární město Brno – Městská policie Brno Název zadavatele Štefánikova 112/43, 602 00 Brno Sídlo zadavatele 44992785 IČ zadavatele Osoba oprávněná zastupovat JUDr. Bohumil Šimek, ředitel zadavatele 1.2. Kontaktní osoby zadavatele Kontaktní osobou ve věcech souvisejících se zadáváním této veřejné zakázky malého rozsahu je odborný referent OMTZ XXXXXXXXXXXXXXX. Kontaktní osoba zajišťuje veškerou komunikaci zadavatele s dodavateli. 2. Předmět plnění veřejné zakázky 2.1. Druh veřejné zakázky: Zadavatel výslovně upozorňuje uchazeče, že předmětná veřejná zakázka není s poukazem na ust. § 18 odst. 5 ZVZ, zadávána v zadávacím řízení podle ZVZ. Za účelem dodržení obecných zásad zadávání veřejných zakázek však zadavatel postupuje přiměřeně dle ZVZ. 2.2. Předmět plnění veřejné zakázky Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu je dodávka záznamu telefonních hovorů na vybraných telefonních číslech poskytovaných od firmy O2 formou služby dle specifikace v příloze č. 1 této zadávací dokumentace na dobu určitou 4 let. Podrobné vymezení předmětu veřejné zakázky v podrobnostech nezbytných pro zpracování nabídky, je uvedeno v přílohách této zadávací dokumentace. 2.3. Předpokládaná hodnota veřejné zakázky Předpokládaná hodnota veřejné zakázky činí pro rozhodné období 4 let 240.000,- Kč bez DPH. Smlouva s vybraným uchazečem bude uzavřena na dobu určitou 4 let. 3. Doba plnění veřejné zakázky bezprostředně po uzavření smlouvy na Předpokládaný termín počátku plnění základě výsledku tohoto řízení. 4. Místo plnění veřejné zakázky 2 4.1. Místo plnění veřejné zakázky Místem plnění veřejné zakázky jsou revíry, jednotky, ředitelství a Útulek Městské policie Brno, viz. příloha blokové schéma. 4.2. Prohlídka místa plnění Vzhledem k předmětu veřejné zakázky není prohlídka místa plnění realizována. 5. Obchodní a platební podmínky 5.1. Uchazeč je povinen podat návrh smlouvy pokrývající celý předmět plnění veřejné zakázky. 5.2. Návrh smlouvy musí být ze strany uchazeče podepsán statutárním orgánem nebo osobou prokazatelně oprávněnou zastupovat uchazeče; v takovém případě doloží uchazeč toto oprávnění (např. plnou moc) v nabídce. 5.3. Zadavatel požaduje zavedení záznamu telefonních hovorů na vybraných číslech do 30 dnů ode dne podepsání smlouvy. 5.4. Dále zadavatel požaduje minimálně 99,9 % úspěšnost zavedení záznamu telefonních hovorů na vybraných telefonních číslech. 5.5. Zadavatel si vyhrazuje časové období 4 týdnů pro testování záznamu telefonních hovorů vybraných telefonních čísel, přičemž požaduje minimálně 99,9% úspěšnost zavedení záznamu telefonních hovorů na vybraných telefonních číslech po 4 týdnech testovacího nasazení. 5.6. V případě, že po testovacím nasazení nebude úspěšnost zavedení záznamu telefonních hovorů na vybraných telefonních číslech minimálně 99,9%, bude prodlouženo testovací nasazení o další 2 týdny. Pokud ani po těchto dalších 2 testovacích týdnech nebude úspěšnost zavedení záznamu telefonních hovorů na vybraných telefonních číslech minimálně 99,9%, je toto důvod pro okamžité odstoupení od smlouvy ze strany zadavatele. Dodavateli v tomto případě nevzniká nárok na úhradu měsíčního paušálu. 5.7. S úhradou měsíčního paušálu bude započato až v případě, že po testovacím období bude dosažena zadavatelem požadovaná úspěšnost zavedení záznamu telefonních hovorů na vybraných telefonních číslech. 5.8. Zadavatel požaduje tyto platební podmínky: a) úhrada ceny bude prováděna na základě faktury po převzetí předmětu smlouvy; zálohy zadavatel neposkytuje, b) minimální splatnost faktur je 21 dnů ode dne doručení faktury objednateli, 3 c) veškeré účetní doklady musí obsahovat náležitosti daňového dokladu stanovené příslušnými právními předpisy, zejména pak zákona o dani z přidané hodnoty a zákona o účetnictví, a číslo smlouvy zadavatele; v případě, že účetní doklady nebudou mít odpovídající náležitosti, je zadavatel oprávněn zaslat je ve lhůtě splatnosti zpět k doplnění, aniž se tak dostane do prodlení se splatností; lhůta splatnosti počíná běžet znovu od opětovného doručení náležitě doplněných či opravených dokladů. d) Na účetních dokladech musí být uvedeno: Adresa odběratele: Statutární město Brno, Dominikánské nám. 1, 602 00 Brno IČ: 44992785 DIČ: CZ44992785 Adresa příjemce a doručovací adresa: Statutární město Brno, Městská policie Brno, Štefánikova 43, 602 00 Brno 5.9. Uchazeč v nabídce formou samostatného písemného prohlášení podepsaného oprávněnou osobou uvede, zda má, nebo nemá v úmyslu zadat část plnění veřejné zakázky jednomu či více subdodavatelům. V případě, že bude část veřejné zakázky plnit prostřednictvím subdodavatelů, vymezí přesným popisem jednotlivé části, které má v úmyslu zadat subdodavatelům, a to vždy pro každou osobu, které bude konkrétní část veřejné zakázky uchazečem zadána. Uchazeč dále uvede identifikační údaje těchto subdodavatelů. V případě realizace části zakázky subdodavatelem odpovídá za dodávky výhradně uchazeč. 6. Požadavky na způsob zpracování nabídkové ceny 6.1. Základní požadavky zadavatele Zadavatel požaduje, aby v nabídce byla uvedena nabídková cena za plnění předmětu veřejné zakázky v Kč, a to v členění dle přílohy č. 2 této zadávací dokumentace. Nabídková cena bude uvedena ve formě měsíčního paušálu bez DPH. Odpovědnost za správnost stanovení sazby DPH nese uchazeč. DPH bude v nabídkách uvedena ve výši platné ke dni podání nabídky. Nabídková cena musí zahrnovat veškeré náklady vzniklé v souvislosti s plněním veřejné zakázky. Součástí sjednané ceny jsou veškeré poplatky a náklady dodavatele nezbytné pro řádné a úplné plnění zakázky, není-li zadávacími podmínkami výslovně stanoveno jinak. Jako nejvýhodnější bude posuzována nabídka s nejnižší nabídkovou cenou. 6.2. Podmínky, za nichž je možno překročit výši nabídkové ceny Nabídkovou cenu (resp. jednotkové ceny v Kč vč. DPH) je možno překročit v případě, že během realizace předmětu veřejné zakázky dojde ke změně výše sazby daně z přidané 4 hodnoty, která se uplatňuje na předmět veřejné zakázky ke dni uskutečnění zdanitelného plnění. 7. Hodnocení Hodnocení nabídek bude provedeno analogicky v souladu s ust. § 78 a § 79 ZVZ podle základního hodnotícího kritéria nejnižší nabídková cena. Předmětem hodnocení bude celková výše nabídkové ceny veřejné zakázky v Kč bez DPH za 48 měsíců stanovená uchazečem v souladu s odst. 6.1 této zadávací dokumentace. Hodnotící komise podle výše nabídkové ceny za 48 měsíců určí pořadí nabídek. Jako nejvhodnější nabídka bude hodnocena nabídka s nejnižší nabídkovou cenou. 8. Podmínky a požadavky na zpracování a podání nabídky 8.1. Nabídky se podávají písemně v uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky s uvedením výzvy „Neotevírat“. Na obálce budou dále uvedeny identifikační údaje uchazeče. 8.2. Nabídka musí být zpracována ve všech částech v českém jazyce (výjimku tvoří odborné názvy a údaje). 8.3. V nabídce musejí být na krycím listu uvedeny - identifikační údaje uchazeče v rozsahu uvedeném v ust. § 17 písm. d) ZVZ, - kontaktní adresa pro písemný styk (včetně e-mailové adresy) mezi uchazečem a zadavatelem, resp. osobou pověřenou zadavatelskými činnostmi, - nabídková cena v členění celková nabídková cena v členění dle čl. 6.1., - příp. další údaje. 8.4. Uchazeč předloží nabídku v originále a případně (nepovinně) i v dalším 1 výtisku (kopii), přičemž originál nabídky bude výslovně jako originál označen, ostatní případné výtisky budou označeny jako „Kopie“. Veškeré součásti nabídky musí být poskytnuty v jedné obálce. Všechny listy nabídky budou navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky. Všechny výtisky budou řádně čitelné, bez škrtů a přepisů. Krycí list musí obsahovat, vedle čísla výtisku a označení, zda jde o Originál či Kopii, též údaje dle ustanovení odst. 9.3. zadávací dokumentace. Všechny stránky nabídky, resp. jednotlivých výtisků, budou očíslovány vzestupnou řadou. 8.5. Uchazeč předloží nabídku též případně na technickém nosiči dat (CD či DVD). Informace na technickém nosiči dat mají pouze informativní povahu. Na technickém nosiči dat uchazeč předloží zejména návrh smlouvy na realizaci veřejné zakázky. 5 9. Závaznost požadavků zadavatele Informace a údaje uvedené v jednotlivých částech této zadávací dokumentace a v přílohách zadávací dokumentace vymezují závazné požadavky zadavatele na plnění veřejné zakázky. Tyto požadavky je dodavatel povinen plně a bezvýhradně respektovat při zpracování své nabídky. Neakceptování požadavků zadavatele uvedených v této zadávací dokumentaci bude považováno za nesplnění zadávacích podmínek s následkem vyloučení dodavatele ze zadávacího řízení. V případě, že zadávací podmínky obsahují odkazy na obchodní firmy, názvy nebo jména a příjmení, specifická označení zboží a služeb, které platí pro určitou osobu, popřípadě její organizační složku za příznačné, patenty na vynálezy, užitné vzory, průmyslové vzory, ochranné známky nebo označení původu, umožňuje zadavatel výslovně použití i jiných, kvalitativně a technicky obdobných řešení, které naplní zadavatelem požadovanou či odborníkovi zřejmou funkcionalitu. 10. Dodatečné informace k zadávacím podmínkám Přestože tato zadávací dokumentace vymezuje předmět veřejné zakázky v podrobnostech nezbytných pro zpracování nabídky, mohou dodavatelé požadovat dodatečné informace k zadávacím podmínkám. Žádosti o poskytnutí dodatečných informací mohou dodavatelé v písemné formě zasílat prostřednictvím emailové adresy XXXXXXXXXXX k rukám osoby uvedené v odst. 1.2. této zadávací dokumentace a žádost musí být zadavateli doručena nejpozději do 3 pracovních dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek. V žádosti o poskytnutí dodatečných informací musí být uvedeny identifikační a kontaktní údaje dodavatele a informace o tom, ke které veřejné zakázce se žádost vztahuje. Zadavatel odešle dodatečné informace k zadávacím podmínkám a případné související dokumenty, vč. přesného znění žádosti, všem dodavatelům, kteří požádali o poskytnutí zadávací dokumentace nebo kterým byla zadávací dokumentace poskytnuta, a to prostřednictvím e-mailu. Z důvodu dodržení zásady transparentnosti, rovného zacházení a zákazu diskriminace neumožňuje zadavatel osobní ani telefonické dotazy či konzultace týkající se předmětné veřejné zakázky či zadávacího řízení na předmětnou zakázku. 11. Lhůta a místo pro podání nabídek: Lhůta pro podání nabídek: do 11. 07. 2016, 09:00 hod. Místo podání nabídek: Nabídka musí být doručena nejpozději do konce lhůty pro podání nabídek stanovené výše. Dodavatel je povinen doručit nabídku v listinné 6 podobě a to na adresu sídla zadavatele, Štefánikova 43, 602 00 Brno, podatelna. Otevírání obálek s nabídkami, jejich posouzení a hodnocení je neveřejné. O výsledku uvedených postupů budou uchazeči písemně vyrozuměni. 12. Další požadavky zadavatele 12.1. Předpokládaný termín uzavření smlouvy: 7/2016 s účinností od 08/2016 12.2. Doba plnění předmětu veřejné zakázky: Smlouva bude uzavřena na dobu určitou 4 let 13. Výhrady zadavatele 13.1. Náklady spojené s účastí v zadávacím řízení nese každý účastník sám. 13.2. Zadavatel si vyhrazuje právo dodatečně změnit či doplnit zadávací podmínky. 13.3. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit zadávací řízení. 13.4. Zadavatel nepřipouští varianty nabídky. 13.5. Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit informace obsažené v nabídce uchazeče u třetích osob a uchazeč je povinen mu v tomto ohledu poskytnout veškerou potřebnou součinnost. 13.6. Zadavatel je oprávněn jakékoliv informace či doklady poskytnuté uchazeči použít, je-li to nezbytné pro postup podle ZVZ či pokud to vyplývá z účelu ZVZ. 13.7. Zadavatel výslovně upozorňuje dodavatele, že vybraný uchazeč je dle ust. § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly. 14. Seznam příloh Součástí zadávací dokumentace jsou následující přílohy: Příloha č. 1 – Specifikace plnění Příloha č. 2 – Nabídková cena V Brně dne 17. 06. 2016 JUDr. Bohumil Šimek Ředitel Městské policie Brno 7 Příloha č. 1 - specifikace Dodávka služby záznamu telefonních hovorů na vybraných číslech Základní požadavky zadavatele: - MP Brno požaduje formou služby nahrávání 16 Ks telefonních čísel. - 6 Ks telefonních čísel je zakončeno v objektu Křenová 4 (PRI ISDN 30….1x) - 10 Ks čísel je zakončeno v objektu Štefánikova 43 (BRI ISDN…..6x) - Čísla jsou v rámci ISDN zakreslena v blokovém schématu (čísla k záznamu hovorů jsou označena červeně se žlutým podkladem viz. Blokové schéma). - Předpokládá se záznam hovoru mezi MP Brno a okolním světem ve směru dovnitř i ven - Telefonní systém PBX je vystavěn na technologii Panasonic - Vstupní linky jsou z objektu Štefánikova 43 prostřednictvím centrální PBX distribuovány na jednotlivé menší PBX v rámci objektů MP Brno. Součástí centrálních ústředen na objektech Křenová a Štefánikova jsou i GSM brány pro odchozí hovory (2x Křenová, 2x Štefánikova) z MP Brno. Centrální ústředna v objektu Křenová slouží jen pro tento objekt. Vlastní VOIP je realizováno na síti MP Brno. Požadujeme: 1) Popis technického řešení 2) Řešení bude realizováno formou služby s měsíční platbou 3) Přístup k uloženým hovorům pro min 3 uživatele současně 4) Přístup k záznamům z pracovních PC stanic, které jsou ve vlastnictví MP Brno min 25 Ks 5) Doba uchování záznamu 3 roky (po 3 letech musí dojít k automatickému mazání) 6) Možnost exportu záznamů ve formátu, který umožní přehrání ve WMP 7) Logování uživatelů, kteří záznam přehráli a kteří záznam exportovali 8) Přístup k záznamům pomocí uživatele a hesla 9) Pro vyhledávání hovoru možnost užití filtrů: tel. Číslo vnější / vnitřní, datum, čas, délka hovoru, směr. 10) Lokalizace použitého SW v CZ V rámci realizace je nutné zachovat veškeré současné funkcionality telefonního systému. Jedinou změnou, kterou zadavatel připouští, je zrušení přesměrování odchozích hovorů předmětných čísel na GSM brány v případě volání mobilních čísel. 8 Technická specifikace záznamu telefonních hovorů na vybraných číslech: Zadavatel požaduje zavedení záznamu telefonních hovorů na vybraných číslech do 30 dnů ode dne podepsání smlouvy. Dále zadavatel požaduje minimálně 99,9 % úspěšnost zavedení záznamu telefonních hovorů na vybraných telefonních číslech. Zadavatel si vyhrazuje časové období 4 týdnů pro testování záznamu telefonních hovorů vybraných telefonních čísel, přičemž požaduje minimálně 99,9% úspěšnost zavedení záznamu telefonních hovorů na vybraných telefonních číslech po 4 týdnech testovacího nasazení. V případě, že po testovacím nasazení nebude úspěšnost zavedení záznamu telefonních hovorů na vybraných telefonních číslech minimálně 99,9%, bude prodlouženo testovací nasazení o další 2 týdny. Pokud ani po těchto dalších 2 testovacích týdnech nebude úspěšnost zavedení záznamu telefonních hovorů na vybraných telefonních číslech minimálně 99,9%, je toto důvod pro okamžité odstoupení od smlouvy ze strany zadavatele. Dodavateli v tomto případě nevzniká nárok na úhradu měsíčního paušálu. S úhradou měsíčního paušálu bude započato až v případě, že po testovacím období bude dosažena zadavatelem požadovaná úspěšnost zavedení záznamu telefonních hovorů na vybraných telefonních číslech 9 Příloha č. 2 Nabídková cena: Tabulka č. 1 Předmět Cena bez DPH Cena vč. DPH DPH 1. Poskytování služby záznamu telefonních hovorů na vybraných telefonních číslech – 1 měsíc 2. Poskytování služby záznamu telefonních hovorů na vybraných telefonních číslech – 48 měsíců (částka uvedená pod bodem 1 této tabulky x 48 měsíců) 10 11