Textová podoba smlouvy Smlouva č. 199645: Zpracování projektové dokumentace na opravu zdi mezi Horním nám. a ul.

Příloha API studio_SoD_DPS_Zeď Horní nám_OK.docx

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA O DÍLO


 SMLOUVA O DÍLO 
Evid. č. MMJN: 706-2016/OÚaHR/VO
uzavřená v souladu s § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších právních předpisů   


1. smluvní strany

Objednatel: 		statutární město Jablonec nad Nisou
Zastoupený:	JUDr. Ing. Lukášem Pletichou, náměstkem primátora a 
	Ing. Otakarem Kyptou, vedoucím odboru územního a hospodářského rozvoje
se sídlem:                                    Mírové náměstí 3100/19, 467 51 Jablonec nad Nisou 
tel: 				483 357 111
fax: 				483 357 353
IČ: 				00262340
DIČ:				CZ 00262340	
bankovní spojení: 		Komerční banka, a.s., Jablonec nad Nisou  
číslo účtu: 			121451/0100   
                dále jen „objednatel“

Zhotovitel: 				API studio s.r.o.
 	Zastoupený:                                Ing. Yvetou Brožkovou, jednatelkou společnosti 
	se sídlem:                           	Větrná 2699/20, 46601, Jablonec n/N.
osoby oprávněné jednat: 	ve věcech smluvních: Ing. Stanislav Brožek
                                             	ve věcech technických: Ing. Stanislav Brožek 
                                                                                                 Milan Novotný 
	IČ: 		64051765
	DIČ: 		CZ64051765
              	bankovní spojení:  		Komerční banka, a.s.
              	č.ú.:	            1301840227/0100
            	registrace:		Krajský soud v Ústí nad Labem, oddíl C, vložka 9907
	telefon:	            483 312 065, 603 769 903 (Ing. Stanislav Brožek)
	e-mail:	            api@volny.cz
 
					          dále jen „zhotovitel“



2. Předmět smlouvy, ROZSAH, PODKLADY

Předmětem smlouvy je zpracování projektové dokumentace pro provádění stavby, soupisu prací a rozpočtu za účelem vypsání výběrového řízení na zhotovitele stavby a realizace stavby  
„ Opravy opěrné zdi mezi Horním náměstím a ulicí Pod Baštou v Jablonci nad Nisou“

2.1. Předmětem zpracování projektové dokumentace je oprava havarované části obkladu opěrné zdi v patě na styku s železobetonovou částí opěrné zdi a dále komplexní oprava celého kamenného obkladu základní nosné betonové zdi v jejím líci, přikotvením kamenného obkladu ve spárách zdiva a hloubkové přespárování kamenného zdiva v líci s případným injektováním odtržených ploch za kamenným obkladem. Opravu bude nutné provést takovou technologií, aby tlakem injektáže nedošlo k dalšímu odtržení kamenného obkladu. Součástí opravy bude též zachování funkce stávajících odvodňovačů včetně jejich vyčištění a zprůchodnění.
Dokumentace bude zpracována v rozsahu:
· Geometrické zaměření a vyhotovení dokumentace skutečného stavu v měřítku 1:100
· Jednostupňová PD návrhu opravy zdi včetně výkazu výměr a rozpočtu

Zhotovitel zapracuje do DPS všechny podmínky ze stanovisek a vyjádření dotčených správních úřadů a jiných stavbou dotčených právnických a fyzických osob, potřebných pro realizaci stavby.  

Projektová dokumentace DPS bude předána v tištěné podobě celkem v počtu 6 paré a 2x na CD nosiči v el. podobě ve formátu pdf a dwg.

2.2. Soupis prací
Soupis prací bude zpracován v rozsahu a obsahu dle vyhlášky č. 230/2012 Sb. v platném znění.
Při sestavování soupisů prací je možné použít v souladu s §4, odstavcem 4 vyhlášky č. 230/2012 Sb. v platném znění odkaz na cenovou soustavu, musí však být dodržen §4, odstavec 5 vyhlášky č. 230/2012 Sb. v platném znění. Každá položka soupisu prací použitá ze zvolené cenové soustavy musí být řádně označena tak, aby bylo zřejmé, že je položkou z cenové soustavy, resp. z které je cenové soustavy. V případě použití cenové soustavy zhotovitel předá objednateli příslušnou dokumentaci tak, aby objednatel dodržel při zadání stavby §11, odstavec 2 vyhlášky č. 230/2012 Sb. v platném znění.
V případě, že bude v soupisu prací užita jednotka KOMPLET – je nutné ji pro porovnatelnost nabídek řádně vyspecifikovat.
Soupis prací k DPS bude předán v tištěné podobě celkem v počtu 2 paré a 2x na CD nosiči v el. podobě ve formátu EXCEL a ve formátu XML (v souladu s §§12 až 14 vyhlášky č. 230/2012 Sb. v platném znění).

2.3. Rozpočet
Rozpočet bude obsahovat zhotovitelem oceněný soupis prací, který bude ve stejném rozsahu a obsahu, jaké je uvedeno v odstavci 2.2.
Ocenění jednotlivých položek soupisu prací provede zhotovitel na základě údajů a informací o stavbách stejného či podobného předmětu plnění, nemá-li zhotovitel k dispozici takové údaje, stanoví předpokládanou hodnotu položky na základě údajů a informací získaných průzkumem trhu s požadovaným plněním, popřípadě na základě údajů a informací získaných jiným vhodným způsobem. Pro stanovení výše předpokládané hodnoty položek je rozhodný den předání díla.
Rozpočet k DPS bude předán v tištěné podobě celkem v počtu 1 paré a 1x na CD nosiči v el. podobě ve formátu EXCEL a pdf.

2.4. Podklady
Podkladem pro zpracování dokumentace je  „Diagnostický průzkum opěrné zdi mezi Horním náměstím a ulicí Pod Baštou Jablonec nad Nisou“, zpracovaný DIAGNOSTIKOU STAVEBNÍCH KONSTRUKCÍ s.r.o., Svobody 814, Liberec 15, 460 15, ze dne 22.4.2016, který mu k tomuto účelu poskytne objednatel.


3. požadavky na zpracování předmětu díla
3.1. Po zhotoviteli projektové dokumentace DPS je požadována koordinace a zodpovědnost za koordinaci jednotlivých částí projektové dokumentace DPS.  

3.2. Projektová dokumentace DPS bude obsahovat úplné technické řešení. Za úplné technické řešení objednatel nepovažuje zejména:
- použití odkazů na návrh typového řešení či přímo převzetí typového řešení (dokumentace – detailů) výrobců stavebních materiálů, konstrukcí apod. bez konkrétního zapracování do projektové dokumentace DPS
- použití odkazů na dořešení projektové dokumentace DPS během provádění prací na stavbě, pokud objednatel nerozhodne jinak
- použití odkazů ve smyslu „určí investor“ nebo „bude stanoveno architektem/projektantem během provádění prací“ apod.
- použití odkazů na normy, vyhlášky, zákony apod. bez uvedení konkrétního druhu, čísla, roku vydání apod. či odkazů na již neplatné normy, vyhlášky, zákona apod.
- nezkoordinované či špatně zkoordinované jednotlivé části projektové dokumentace DPS
- návrh použití nevhodných materiálů a technologií
- neuvedení druhu a počtu požadovaných zkoušek (vč. jejich případného rozmístění na stavbě) provedených konstrukcí či použitých materiálů, včetně hodnot, kterých má být zkouškou dosaženo
- neuvedení druhu a počtu požadovaných revizí
- nedoložení řezů či detailů v netypických místech stavby
- návrhy řešení bez provedení potřebných průzkumů, rozborů, zkoušek apod. pokud to úplnost návrhu vyžaduje a pokud objednatel nerozhodl jinak
- absence řešení vazby stavby na okolí, a to při provádění prací i po jejich provedení
- nedodržení rozsahu a obsahu projektové dokumentace DPS dle odstavce 2.1.
- nedodržení rozsahu a obsahu soupisu prací dle odstavce 2.2.
3.3. Navržené řešení stavby musí vést k provedení kvalitní stavby a současně musí být provedení stavby navrženo úsporně, a to jak s ohledem na náklady na výstavbu, tak s ohledem na budoucí provozní náklady. V projektové dokumentaci DPS je nutno upřednostnit použití materiálů a technologií standardní kvality, které jsou běžně dostupné v místě stavby a jejich správa, údržba či oprava nebude vyžadovat nepřiměřené náklady či nebude vyžadovat pořízení speciální techniky či jiných prostředků. 
3.4. Zhotovitel je povinen projektovou dokumentaci DPS průběžně konzultovat s objednatelem a jím určenými osobami. Zhotovitel vyzve objednatele ke koordinačním schůzkám nad rozpracovanou projektovou dokumentací DPS. Výzva bude provedena písemně minimálně 3 dny před konáním koordinační schůzky. Objednatel se zavazuje k účasti na koordinačních schůzkách a to v zastoupení osoby, která má rozhodovací pravomoc ve věci řešení zakázky. Podepsané zápisy z koordinačních schůzek budou součástí předané projektové dokumentace DPS. Koordinační schůzka se může konat i z podnětu objednatele, přičemž povinnosti obou stran jsou stejné jako při koordinační schůzce konané z podnětu zhotovitele.
3.5. V případě, že pro řádné dokončení předmětu plnění je nezbytné provedení průzkumů, posouzení či zkoušek, které nejsou předmětem plnění této smlouvy, předá zhotovitel písemně požadavek na jejich zpracování objednateli, a to včetně termínu na jejich provedení. V případě, že jejich zpracování objednatel nezajistí do požadovaného termínu, je zhotovitel oprávněn toto uvést do projektové dokumentace DPS. 
3.6. Projektová dokumentace DPS a soupis prací musí být zhotovitelem zpracovány mimo jiné v souladu s požadavky zákona č. 137/2006 Sb. v platném znění a s požadavky vyhlášky 230/2012 Sb. v platném znění  – projektová dokumentace DPS ani soupis prací nesmí obsahovat zejména názvy a odkazy na konkrétní výrobky atd. s výjimkou případu uvedeného v ustanovení § 44 odst. 11 zákona č. 137/2006 Sb. v platném znění.
3.7. Projektová dokumentace DPS (zejména pak textová část) musí být v členění uvedeném ve vyhlášce č. 146/2008 Sb. v platném znění, resp. č. 499/2006 Sb. v platném znění a musí obsahovat všechny části dle těchto vyhlášek. Pokud některé části uvedených vyhlášek nejsou pro stavbu relevantní, bude v projektové dokumentaci výslovně uvedeno, že tyto části nejsou s ohledem na charakter stavby relevantní.
3.8. Soupis prací nesmí obsahovat položky s nulovou výměrou.


4. PODMÍNKY pro PŘEVZETÍ PŘEDMĚTU SMLOUVY
4.1. Zhotovitel předá objednateli kompletně dokončený předmět smlouvy ve 2 tištěných paré (vč. soupisu prací) objednateli ke kontrole nejpozději do termínu dokončení díla, který je uveden v článku 5.
4.2. Objednatel si vyhrazuje právo na 21 denní kontrolu dokončeného předmětu smlouvy.
4.3. V případě, že objednatel neshledá na dokončeném předmětu smlouvy žádné vady či nedodělky, které by bránily vypsání výběrového řízení na zhotovitele stavby či realizaci stavby, vystaví objednatel protokol o předání a převzetí díla. 
4.4. Pokud dokončený předmět smlouvy bude vykazovat drobné vady či nedodělky nebránící vypsání výběrového řízení na zhotovitele stavby či realizaci stavby, bude protokol o předání a převzetí díla obsahovat soupis těchto vad a nedodělků s termínem pro jejich odstranění.
4.5. Protokol o předání a převzetí díla musí být podepsán následujícími osobami:
- za objednatele:
Ing. Otakarem Kyptou vedoucím odboru rozvoje
- za zhotovitele:
Ing. Stanislavem Brožkem
Podpisy uvedených osob jsou nezbytné pro platnost protokolu.
Předávací protokol může být zároveň podepsán i dalšími osobami. 
4.6. V případě, že objednatel shledá na dokončeném předmětu smlouvy vady či nedodělky, které by bránily vypsání výběrového řízení na zhotovitele stavby či realizaci stavby, předá objednatel zhotoviteli písemné vyjádření se zdůvodněním, proč předané dílo odmítá převzít. Ve zdůvodnění budou heslovitě vyjmenovány důvody pro nepřevzetí díla. Objednatel není povinen ve zdůvodnění uvádět přesný popis jednotlivých vad či nedodělků díla. 
4.7. V případě, že objednatel shledá na dokončeném předmětu smlouvy vady či nedodělky dle ustanovení  4.6., které by bránily vypsání výběrového řízení na zhotovitele stavby či realizaci stavby, je objednatel oprávněn poskytnout přiměřenou lhůtu k nápravě a uplatnit smluvní pokutu nebo odstoupit od smlouvy o dílo.


5. Termín plnění zakázky
5.1. Termín dokončení díla:	
Dokumentace pro provádění stavby				22.10.2016
	

6. Cena za dílo
6.1. Cena za dílo celkem bez DPH	  			  	197 000,- Kč  
6.2. DPH 21%							  	  41 370,- Kč
6.3. Cena celkem s DPH							238 370,- Kč


 7. Platební podmínky, MÍSTO PLNĚNÍ
7.1. Objednatel se zavazuje převzít dokončený předmět smlouvy uvedený v čl. 2 této smlouvy, který bude bez jakýchkoliv vad a nedodělků.
7.2. Objednatel se zavazuje zaplatit za dokončený předmět smlouvy, který převezme, sjednanou cenu ve výši a za podmínek ve smlouvě stanovených.
7.3. Místem plnění předmětu smlouvy (místo předání díla) je Magistrát města Jablonec nad Nisou, v případě, že se obě smluvní strany nedohodnou jinak.
7.4. Zhotovitel předá v místě plnění kompletně dokončené dílo (všechna požadovaná paré) uvedené v čl. 2 této smlouvy, který byl objednatelem převzat protokolem o předání a převzetí díla (dle čl.4 této smlouvy), do 7 dnů od podpisu protokolu, případně do termínu odstranění vad a nedodělků.   
7.5. Účetní doklad (fakturu) je zhotovitel oprávněn vystavit na základě oboustranně podepsaného protokolu o předání a převzetí díla. Splatnost faktury bude 30 dnů od doručení na podatelnu objednatele. 
7.6. Platby za realizaci předmětu smlouvy provádí objednatel formou bezhotovostního převodu na účet zhotovitele uvedený v čl. 1. této smlouvy.
7.7. Objednatel neposkytne zálohu. 


8. ODPOVĚDNOST ZA VADY, ZÁRUKA, REKLAMACE
8.1. Zhotovitel odpovídá za správnost, celistvost, úplnost a bezpečnost stavby provedené podle jím zpracované projektové dokumentace a proveditelnost stavby podle této dokumentace, jakož i za technickou a ekonomickou úroveň projektu technologického zařízení, včetně vlivů na životní prostředí. Je povinen dbát právních přepisů a obecných požadavků na výstavbu vztahujících se ke konkrétnímu stavebnímu záměru.
8.2. V případě, že se objeví vady dokončeného předmětu smlouvy (výkresové, popisové části nebo soupisu prací) v průběhu realizace stavby, je zhotovitel povinen vady neprodleně na svůj náklad odstranit. 
8.3. Do doby vyřešení oprávněnosti reklamace projektové dokumentace nese náklady na opravu projektové dokumentace zhotovitel.
8.4. Zhotovitel prohlašuje, že má autorizaci v rozsahu odpovídajícímu předmětu této smlouvy.
8.5. Zhotovitel dále prohlašuje, že má sjednané platné pojištění odpovědnosti za škody způsobené případnou vadou díla ve výši minimálně 1 mil. Kč.
8.6. Objednatel se zavazuje, že případnou reklamaci díla uplatní u zhotovitele bezodkladně po zjištění vady, a to písemnou formou nebo elektronickou formou (např. datovou schránkou). 
8.7. Záruční doba je 36 měsíců a začíná plynout ode dne převzetí dokumentace objednatelem protokolem o předání a převzetí díla (dle čl. 4 této smlouvy).


9. ustanovení o sankcích a pokutách
9.1. Zhotovitel se zavazuje odstranit vady díla na své náklady a to v prvé řadě tak, aby objednateli nevznikly žádné vícenáklady při pořízení stavby. 
9.2. Pokud dojde k navýšení nákladů při pořízení stavby vlivem prokázaných chyb díla (ve výkresové, popisové části nebo v soupisu prací), je objednatel oprávněn uplatnit vůči zhotoviteli náhradu vzniklé škody. 
9.3. Při nesplnění termínu předání dokumentace ke kontrole a termínu předání dokončené dokumentace z viny zhotovitele je objednatel oprávněn uplatnit vůči zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 0,2 % z ceny za dílo za každý započatý den prodlení. Maximální sankce při nesplnění termínu dokončení z viny zhotovitele je 10% ceny za dílo. Po dosažení maximální sankce 10% z ceny za dílo je objednatel oprávněn od smlouvy odstoupit.
9.4. Při nesplnění termínu na odstranění vad a nedodělků uvedených v protokolu o předání a převzetí díla je objednatel oprávněn uplatnit vůči zhotoviteli smluvní pokutu až do výše 0,2% z ceny díla za každý započatý den prodlení.
9.5. V případě, že objednatel shledá na dokončeném předmětu smlouvy vady či nedodělky, které by bránily vypsání výběrového řízení na zhotovitele stavby či realizaci stavby, je objednatel oprávněn uplatnit vůči zhotoviteli smluvní pokutu až do výše 0,2% z ceny díla za každý započatý den prodlení. Penalizační lhůta začíná dnem, kdy objednatel doručí zhotoviteli písemnou formou nebo elektronickou formou (např. datovou schránkou) vyjádření se zdůvodněním, proč předané dílo odmítá převzít (dle článku 4, odstavce 4.6.), a končí dnem podepsání protokolu o předání a převzetí díla (dle článku 4, odstavců 4.3., 4.4. a 4.5.). Dále je objednatel oprávněn požadovat po zhotoviteli úhradu nákladů na kontrolu dle článku 4, odst. 4.2. a následujících, při které budou zjištěny vady a nedodělky bránící vypsání výběrového řízení na zhotovitele stavby či realizaci stavby.
9.6. Zhotovitel není v prodlení, prokáže-li, že nesplnění termínu je způsobeno právní vadou podkladů předaných objednatelem nebo vyšší mocí.
9.7. Obě strany se dohodly, že při nesplnění termínovaných závazků úhrady faktur ze strany objednatele může zhotovitel uplatnit u objednatele nárok na uhrazení smluvní pokuty ve výši 0,2% z ceny fakturované částky za každý započatý den prodlení.
9.8. Splatnost smluvních pokut je 30 pracovních dnů od doručení faktury.


10. Závěrečná ustanovení
10.1. Nabídkovou cenu je možno překročit pouze při změně rozsahu prací na základě požadavku a se souhlasem objednatele nebo vyskytnou-li se v průběhu plnění díla okolnosti, které mají objektivní a prokazatelný vliv na zvýšení nákladů a které nebylo možno v době uzavření smlouvy předvídat (změna daňových předpisů apod.).
10.2. Předmět plnění bude objednatelem použit pro výběr zhotovitele stavby a pro provedení stavby (není-li ve smlouvě o dílo uvedeno jinak). Za tímto účelem je objednatel oprávněn pořídit libovolné množství kopií díla v tištěné i elektronické podobě. 
Zhotovitel poskytuje objednateli licenci k veškerým autorským právům pro použití díla v rozsahu uvedeném ve smlouvě o dílo po jeho úplném zaplacení. Licence je poskytována jako výhradní a na neomezenou dobu. Zhotovitel ani objednatel není oprávněn poskytnout licenci třetí osobě. Cenu za poskytnutí licence má zhotovitel zahrnutu do ceny díla. 
Zhotovitel současně poskytuje licenci k veškerým autorským právům na realizované stavbě. Licence je poskytována jako výhradní a na neomezenou dobu. Zhotovitel ani objednatel není oprávněn poskytnout licenci třetí osobě. Cenu za poskytnutí licence má zhotovitel zahrnutu do ceny díla. Objednatel je oprávněn ke všem způsobům užití díla, ke kterým je určené. Zhotovitel bere na vědomí, že objednatel užije realizovanou stavbu i k prezentaci statutárního města Jablonec nad Nisou a že za tím účelem bude dílo prezentovat široké veřejnosti. Objednatel je oprávněn stavbu prezentovat, publikovat a užívat jméno zhotovitele (autora), a to takovým způsobem, aby nedocházelo k narušení autorských práva a poškození dobrého jména zhotovitele (autora). Zhotovitel je oprávněn vhodným způsobem prezentovat stavbu, a to tak, aby nedocházelo k poškození dobré pověsti objednatele (statutárního města).  V případě sporu ohledně způsobu prezentování jedné nebo druhé ze smluvních stran, se smluvní strany zavazují, že spory budou řešit nejprve ústním jednáním a hledat společný konsens ve věci.
10.3. V případě přerušení nebo zastavení prací ze strany objednatele zašle objednatel tento požadavek zhotoviteli písemně nebo elektronickou formou (např. datovou schránkou). Zhotovitel k datu doručení tohoto požadavku zastaví práce na předmětu smlouvy a na základě společného zápisu o stupni rozpracovanosti objednatel uhradí vzájemně odsouhlasenou část sjednané smluvní ceny.
10.4. Smluvní strany výslovně souhlasí s tím, aby tato smlouva byla bez jakéhokoliv omezení, včetně všech případných osobních údajů ve smlouvě uvedených, zveřejněna v souladu se zák. č. 340/2015 Sb., zákon o registru smluv, na oficiálních webových stránkách Portálu veřejné správy na síti internet (http://portal.gov.cz/portal/), a to včetně všech případných příloh a dodatků. Smluvní strany prohlašují, že skutečnosti uvedené v této smlouvě nepovažují za obchodní tajemství ve smyslu § 504 občanského zákoníku a udělují svolení k jejich užití a zveřejnění bez stanovení jakýchkoli dalších podmínek. V případě, že je jednou ze smluvních stran fyzická osoba nepodnikající, zveřejní se smlouva po znečitelnění osobních údajů umožňujících jednoznačnou identifikaci této smluvní strany.
10.5. Smluvní strany dále berou na vědomí, že Statutární město Jablonec nad Nisou či jím zřízené/založené  osoby jsou povinnými subjekty dle zák. č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím a výslovně souhlasí, že smlouva může být zveřejněna jako poskytnutá informace v souladu a postupem podle citovaného zákona
10.6. V případě odstoupení od smlouvy o dílo ze strany objednatele na základě článku 4, odstavce 4.7. nemá zhotovitel nárok na úhradu ceny za dílo. Objednatel je povinen vrátit veškeré materiály i rozpracované zhotoviteli.
10.7. Obě strany se zavazují, že uznají právní platnost písemností a výkresů zasílaných prostřednictvím faxu nebo e-mailu, přitom jednotlivá plnění se zavazují předávat a přebírat osobně nebo poštou.
10.8. Veškeré změny této smlouvy je možné provést pouze formou číslovaných písemných dodatků.
10.9. Otázky, které výslovně neupravuje tato smlouva, se řídí obchodním zákoníkem.
10.10. Smluvní strany berou na vědomí, že tato smlouva a její případné dodatky budou zveřejněny v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (o registru smluv).
10.11. Smluvní strany jsou povinny označit údaje ve smlouvě, které jsou chráněny zvláštními zákony a nemohou být poskytnuty, a to žlutou barvou zvýraznění textu či přímo ve zvláštním ustanovení smlouvy je označit např. jako obchodní, bankovní tajemství nebo jinou utajovanou skutečnost podle zvláštního zákona.
10.12. Smlouva nabývá účinnosti nejdříve dnem uveřejnění v registru smluv v souladu s § 6 odst. 1 zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv).
10.13. Smlouva nabývá platnosti podpisem obou smluvních stran. 
10.14. Dílo až do doby zaplacení zůstává majetkem zhotovitele.
10.15. Tato smlouva je vyhotovena ve 4 stejnopisech, z nichž 2 obdrží objednatel a 2 zhotovitel.


11. Osoby zmocněné jednat za smluvní strany
11.1. Za objednatele:
	ve věcech smluvních    :	JUDr. Ing. Lukáš Pleticha, Ing. Otakar Kypta   
	ve věcech technických:	Ing. Otakar Kypta, Ing. Pavel  Sluka 
11.2. Za zhotovitele:
	ve věcech smluvních 	:  	Ing. Stanislav Brožek
	ve věcech technických	:	Ing. Stanislav Brožek, Milan Novotný 
11.3. Osoba zhotovitele zodpovědná za koordinaci projektové dokumentace DPS: Ing. Stanislav Brožek,                                    							                                                       Milan Novotný	
11.4. Obě smluvní strany jsou oprávněny v případě nutnosti rozšířit nebo změnit počet oprávněných osob formou písemného sdělení druhé smluvní straně.

Smluvní strany potvrzují, že si přečetly a porozuměly podmínkám obsaženým v této Smlouvě. Na důkaz jejich pravdivé a vážné vůle přijmout podmínky vyplývající pro ně z této Smlouvy k ní připojují své vlastnoruční podpisy. Smluvní strany tímto potvrzují převzetí příslušných vyhotovení této Smlouvy.



Za objednatele		Za zhotovitele

v Jablonci nad Nisou, dne  4.8.2016                        	V Jablonci nad Nisou, dne 9.8.2016




	……………………………………..	……………………………………..	
       JUDr. Ing. Lukáš Pleticha					              Ing. Yveta Brožková
          náměstek primátora 	        jednatelka




    ……………………………………..	
        Ing. Otakar Kypta
 vedoucí odboru územního a						
      hospodářského rozvoje









 
za věcnou správnost:  Ing. Otakar Kypta,
	                                                                                                         vedoucí OÚaHR
5 z 7