Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Smlouva o dílo uzavřená níže uvedeného dne, měsíce a roku, v souladu s ustanovením § 2586 a násl. zák. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů mezi smluvními stranami: Dobrovolný svazek obcí Šlapanicko Sídlo: Opuštěná 9/2, 602 00 Brno Zastoupená: Mgr. Michalem Klaškou, předsedou svazku IČ: 04379322 dále jen „objednatel" a ASHPA oběhové hospodářství, s.r.o. Sídlo: třída Kpt. Jaroše 1922/3, 602 00 Brno Zastoupená: Ing. et Ing. Tomášem Hlavenkou, MBA a Mgr. Danielou Barákovou, Ph.D., jednateli Zapsaná: v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 89999 IČ: 04455967 Bankovní spojení: dále jen „zhotovitel" I. Předmět a účel smlouvy 1. Touto smlouvou se zhotovitel zavazuje provést pro objednatele dílo Projekt „Šlapanicko - zavedení dor-to-door systému svozu tříděných odpadů", za účelem obdržení dotace z Operačního programu životní prostředí (dále jen „projekt") a související poradenské činnosti. Dílem se pro účely této smlouvy rozumí: Zpracování Projektu „Šlapanicko -zavedení dor-to-door systému svozu tříděných odpadů", který bude zahrnovat minimálně následující body: základní údaje o žadateli, základní technické parametry pořizovaného zařízení, místo realizace projektu, způsob a popis provozu, ilustrační fota, harmonogram realizace položkový rozpočet. Zpracování Analýzy potenciálu produkce odpadů v zájmové oblasti a materiálových toků, a to dle závazné metodiky SFŽP pro předkládání žádosti do OPŽP, 126. výzvy. Zpracování žádosti o podporu z OPŽP, a to včetně vybraných příloh, uvedených v Pravidlech pro žadatele a příjemce podpory v Operačním programu Životní prostředí pro období 2014-2020 a textu 126. výzvy Ministerstva životního prostředí k podávání žádostí o poskytnutí podpory v rámci OPŽP 2014-2020. Dále pak zajištění případných konzultací obsahu žádosti s objednatelem a poskytovatelem dotace. Zajištění kompletace žádosti a vlastní podání přes portál IS KP14+ a zajištění případného odstranění nedostatků a zodpovězení dotazů ze strany SFŽP. 2. Objednatel se zavazuje poskytnout zhotoviteli potřebnou součinnost spočívající zejména v předání všech potřebných podkladů a informací a k zaplacení dohodnuté ceny za provedené dílo. II. Termín plnění 1. Termín zahájení plnění: do pěti pracovních dnů po uzavření smlouvy o dílo. 2. Termín ukončení plnění: do pěti pracovních dnů po změně stavu projektu na „Žádost o podporu splnila formální náležitosti a podmínky přijatelnosti" v IS KP14+. 111. Práva a povinnosti smluvních stran 1. Zhotovitel se zavazuje seznámit objednatele s obecnými podmínkami čerpání dotace, s náležitostmi nutnými pro zpracování Projektu a následné schválení žádosti o dotaci jemu ke dni podpisu této smlouvy známými a informovat objednatele o jejich případných změnách v průběhu zpracování Projektu bez zbytečného odkladu poté, co se o takových změnách zhotovitel dozví. 2. Objednatel se zavazuje poskytovat zhotoviteli potřebnou součinnost pro naplnění účelu této smlouvy a písemně zhotovitele informovat o skutečnosti, že mu bylo ze strany poskytovatele dotace, resp. Příslušné implementační agentury oznámeno schválení žádosti o dotaci. 3. V případě prodlení zhotovitele s plněním předmětu této smlouvy je objednatel oprávněn uplatnit na zhotoviteli nárok na zaplacení smluvní pokuty ve výši 1000,- Kč za každý i započatý kalendářní den prodlení. IV. Cena a platební podmínky 1. 2. . 3. Celková cena díla ve výši 155 000,- Kč bez DPH odpovídající činnostem definovaných v článku I. odstavci 1bude splatná ve 3 splátkách. 4. První splátka ve výši 35 000 Kč bez DPH bude splatná do třiceti dnů od termínu podání žádosti do 126. výzvy OPŽP. 5. Druhá splátka ve výši 30 000 Kč bez DPH bude splatná do třiceti dnů od termínu změny stavu projektu v IS KP14+ na „Žádost o podporu splnila formální náležitosti a podmínky přijatelnosti". 6. Třetí splátka ve výši 90 000 Kč bez DPH bude splatná do třiceti dnů od termínu vložení Rozhodnutí o poskytnutí dotace do IS KP14+. V. Změny díla v průběhu plnění 1. Kterákoliv ze smluvních stran je oprávněna písemně navrhnout změny díla před jeho dokončením. Žádná ze smluvních stran však není povinna navrhovanou změnu akceptovat. 2. Jakékoliv změny díla musí být sjednány písemnými vzestupně číslovanými dodatky této Smlouvy. V závislosti na tom budou upraveny termíny plnění, cena, platební podmínky, součinnost objednatele/zhotovitele. Zhotovitel není povinen provést jakékoliv změny díla, dokud tyto nebudou písemně potvrzeny. Zároveň budou písemně dohodnuty i příslušné změny týkající se harmonogramu plnění, dat dodávek nebo příslušné dokumentace, zejména kontrolní specifikace. VI. Ochrana informací 1. Žádná ze smluvních stran nesdělí ani nepředá třetím osobám jakékoliv důvěrné informace, které při plnění této Smlouvy získala od druhé strany, ani neumožní, aby se s nimi seznámily. To neplatí, mají-li být za účelem plnění této Smlouvy zpřístupněny potřebné informace zaměstnancům, orgánům kraje nebo jejich členům a subdodavatelům zhotovitele podílejících se na plnění dle této Smlouvy za stejných podmínek, jaké jsou stanoveny smluvním stranám v tomto článku, a to jen v rozsahu nezbytně nutném pro řádné plnění této Smlouvy. 2. Ochrana všech informací včetně důvěrných informací se nevztahuje na případy, kdy: smluvní strana prokáže, že je tato informace veřejně dostupná, aniž by tuto dostupnost způsobila porušením svých povinností sama smluvní strana, smluvní strana prokáže, že měla tuto informaci k dispozici ještě před datem zpřístupnění druhou stranou, a že ji nenabyla v rozporu se zákonem, může smluvní strana získat tuto informaci od třetí osoby, která není omezena v jejím zpřístupnění, obdrží smluvní strana relevantní písemný souhlas zpřístupňovat danou informaci, je-li zpřístupnění informace vyžadováno zákonem nebo závazným rozhodnutím oprávněného orgánu. 3. Obě smluvní strany se zavazují nakládat s důvěrnými informacemi, které jim byly poskytnuty druhou stranou nebo je jinak získaly v souvislosti s plněním této Smlouvy, jako s obchodním tajemstvím, zejména uchovávat je v tajnosti a učinit veškerá smluvní a technická opatření zabraňující jejich zneužití či prozrazení. 4. Smluvní strany se zavazují, že poučí své zaměstnance, statutární orgány, jejich členy a subdodavatele, kterým jsou zpřístupněny důvěrné informace, ve smyslu tohoto článku smlouvy. 5. Budou-li informace poskytnuté objednatelem, které jsou nezbytné pro plnění dle této Smlouvy obsahovat data podléhající režimu zvláštní ochrany dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, je objednatel povinen zabezpečit splnění všech ohlašovacích povinností, které citovaný zákon požaduje a obstarat předepsané souhlasy subjektů osobních údajů předaných ke zpracování. Této povinnosti se objednatel nemůže zprostit. 6. Povinnost utajovat důvěrné informace uvedená v tomto článku smlouvy zavazuje smluvní strany po dobu účinnosti této smlouvy a po dobu dvou let od ukončení jejich smluvního vztahu. 7. Finální výstupy vzniklé při plnění díla se stávají majetkem objednatele a může s nimi libovolně a neomezeně nakládat. 8. Ustanovení tohoto článku smlouvy se nevztahuje na poskytování informací dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů. V této souvislosti smluvní strany shodně prohlašují, že obsah této smlouvy nepovažují za obchodní tajemství. VII. Ostatní a závěrečná ujednání 1. Objednatel bere na vědomí, že na získání dotace není právní nárok, a že zhotovitel nenese odpovědnost za obsahovou správnost a pravdivost údajů a dokumentů, které mu objednatel pro zpracování projektu předal. 2. V případě schválení žádosti o dotaci, uděluje objednatel zhotoviteli souhlas se zveřejněním obchodní firmy či názvu objednatele a názvu Projektu jako reference. Objednatel uděluje I zhotoviteli zároveň souhlas k tomu, aby ho zhotovitel v budoucnu kontaktoval prostřednictvím e- 1 mailu s obchodními sděleními. 3. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami, tj. osobami oprávněnými jednat jménem smluvní strany, jak je uvedeno v hlavičce této smlouvy. Až do doby podpisu oběma smluvními stranami je tato smlouva považována za návrh smlouvy. 4. Otázky v této smlouvě neuvedené se řídí občanským zákoníkem a předpisy souvisejícími. 5. Tato smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech, z nichž každá smluvní strana obdrží jeden. 6. Smluvní strany prohlašují, že si smlouvu přečetly, jejímu obsahu bezezbytku porozuměly, a že vyjadřuje jejich skutečnou, vážnou a svobodnou vůli. To stvrzují níže podpisy osob oprávněných jménem či za smluvní strany jednat. Doložka dle § 41 zákona o obcích: Tato smlouva byla projednána a schválena na 36. schůzi rady DSO Šlapaniceko dne 24. 9. 2019. Ve Šlapanicích dne 2019 V Brně dne Z. Jo. .2019 Dobrovolný svazek obcí Šlapanicko ASHPA oběhová hospodářství, s.r.o. Mgr. Michal Klaška Mgr. Daniela Baráková, Ph.D. předseda svazku Ing. et Ing. Tomáš Hlavenka, MBA jednatelé společnosti