Textová podoba smlouvy Smlouva č. 10662088: Provedení díla - Projektu "Šlapanicko - zavedení door-to-door systému

Příloha ASHPA-smlouva-admin-anonym.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva o dílo

  uzavřená níže uvedeného dne, měsíce a roku, v souladu s ustanovením § 2586 a násl. zák. 89/2012

                Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů mezi smluvními stranami:

 Dobrovolný svazek obcí Šlapanicko

 Sídlo: Opuštěná 9/2, 602 00 Brno
 Zastoupená: Mgr. Michalem Klaškou, předsedou svazku
 IČ: 04379322

 dále jen „objednatel"

 a

 ASHPA oběhové hospodářství, s.r.o.

 Sídlo: třída Kpt. Jaroše 1922/3, 602 00 Brno
 Zastoupená: Ing. et Ing. Tomášem Hlavenkou, MBA a Mgr. Danielou Barákovou, Ph.D., jednateli
 Zapsaná: v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 89999
 IČ: 04455967
 Bankovní spojení:

 dále jen „zhotovitel"

                                              I. Předmět a účel smlouvy
1. Touto smlouvou se zhotovitel zavazuje provést pro objednatele dílo Projekt „Šlapanicko -

     zavedení dor-to-door systému svozu tříděných odpadů", za účelem obdržení dotace
     z Operačního programu životní prostředí (dále jen „projekt") a související poradenské činnosti.
     Dílem se pro účely této smlouvy rozumí:

      Zpracování Projektu „Šlapanicko -zavedení dor-to-door systému svozu tříděných odpadů", který
      bude zahrnovat minimálně následující body:

           základní údaje o žadateli,
           základní technické parametry pořizovaného zařízení,
           místo realizace projektu,
           způsob a popis provozu,
           ilustrační fota,
           harmonogram realizace
           položkový rozpočet.

      Zpracování Analýzy potenciálu produkce odpadů v zájmové oblasti a materiálových toků, a to dle
      závazné metodiky SFŽP pro předkládání žádosti do OPŽP, 126. výzvy.

      Zpracování žádosti o podporu z OPŽP, a to včetně vybraných příloh, uvedených v Pravidlech pro
      žadatele a příjemce podpory v Operačním programu Životní prostředí pro období 2014-2020 a
      textu 126. výzvy Ministerstva životního prostředí k podávání žádostí o poskytnutí podpory
     v rámci OPŽP 2014-2020. Dále pak zajištění případných konzultací obsahu žádosti s objednatelem
    a poskytovatelem dotace. Zajištění kompletace žádosti a vlastní podání přes portál IS KP14+ a
    zajištění případného odstranění nedostatků a zodpovězení dotazů ze strany SFŽP.

2. Objednatel se zavazuje poskytnout zhotoviteli potřebnou součinnost spočívající zejména v předání
    všech potřebných podkladů a informací a k zaplacení dohodnuté ceny za provedené dílo.

                                                       II. Termín plnění
1. Termín zahájení plnění: do pěti pracovních dnů po uzavření smlouvy o dílo.
2. Termín ukončení plnění: do pěti pracovních dnů po změně stavu projektu na „Žádost o podporu

     splnila formální náležitosti a podmínky přijatelnosti" v IS KP14+.

                                      111. Práva a povinnosti smluvních stran
1. Zhotovitel se zavazuje seznámit objednatele s obecnými podmínkami čerpání dotace,

     s náležitostmi nutnými pro zpracování Projektu a následné schválení žádosti o dotaci jemu ke dni
     podpisu této smlouvy známými a informovat objednatele o jejich případných změnách
     v průběhu zpracování Projektu bez zbytečného odkladu poté, co se o takových změnách
     zhotovitel dozví.
2. Objednatel se zavazuje poskytovat zhotoviteli potřebnou součinnost pro naplnění účelu této
     smlouvy a písemně zhotovitele informovat o skutečnosti, že mu bylo ze strany poskytovatele
     dotace, resp. Příslušné implementační agentury oznámeno schválení žádosti o dotaci.
3. V případě prodlení zhotovitele s plněním předmětu této smlouvy je objednatel oprávněn
     uplatnit na zhotoviteli nárok na zaplacení smluvní pokuty ve výši 1000,- Kč za každý i započatý
     kalendářní den prodlení.

                                              IV. Cena a platební podmínky
1.

2.                                                                          .

3. Celková cena díla ve výši 155 000,- Kč bez DPH odpovídající činnostem definovaných v článku I.

    odstavci 1bude splatná ve 3 splátkách.

4. První splátka ve výši 35 000 Kč bez DPH bude splatná do třiceti dnů od termínu podání žádosti

    do 126. výzvy OPŽP.

5. Druhá splátka ve výši 30 000 Kč bez DPH bude splatná do třiceti dnů od termínu změny stavu

    projektu v IS KP14+ na „Žádost o podporu splnila formální náležitosti a podmínky

    přijatelnosti".

6. Třetí splátka ve výši 90 000 Kč bez DPH bude splatná do třiceti dnů od termínu vložení

    Rozhodnutí o poskytnutí dotace do IS KP14+.

                                            V. Změny díla v průběhu plnění
1. Kterákoliv ze smluvních stran je oprávněna písemně navrhnout změny díla před jeho dokončením.

     Žádná ze smluvních stran však není povinna navrhovanou změnu akceptovat.
2. Jakékoliv změny díla musí být sjednány písemnými vzestupně číslovanými dodatky této Smlouvy.

    V závislosti na tom budou upraveny termíny plnění, cena, platební podmínky, součinnost
    objednatele/zhotovitele. Zhotovitel není povinen provést jakékoliv změny díla, dokud tyto
    nebudou písemně potvrzeny. Zároveň budou písemně dohodnuty i příslušné změny týkající se
    harmonogramu plnění, dat dodávek nebo příslušné dokumentace, zejména kontrolní specifikace.
                                                   VI. Ochrana informací
  1. Žádná ze smluvních stran nesdělí ani nepředá třetím osobám jakékoliv důvěrné informace, které

       při plnění této Smlouvy získala od druhé strany, ani neumožní, aby se s nimi seznámily. To
       neplatí, mají-li být za účelem plnění této Smlouvy zpřístupněny potřebné informace
       zaměstnancům, orgánům kraje nebo jejich členům a subdodavatelům zhotovitele podílejících se
       na plnění dle této Smlouvy za stejných podmínek, jaké jsou stanoveny smluvním stranám
       v tomto článku, a to jen v rozsahu nezbytně nutném pro řádné plnění této Smlouvy.
  2. Ochrana všech informací včetně důvěrných informací se nevztahuje na případy, kdy:

           smluvní strana prokáže, že je tato informace veřejně dostupná, aniž by tuto dostupnost
           způsobila porušením svých povinností sama smluvní strana,
           smluvní strana prokáže, že měla tuto informaci k dispozici ještě před datem zpřístupnění
           druhou stranou, a že ji nenabyla v rozporu se zákonem,
           může smluvní strana získat tuto informaci od třetí osoby, která není omezena v jejím
           zpřístupnění,
           obdrží smluvní strana relevantní písemný souhlas zpřístupňovat danou informaci,
           je-li zpřístupnění informace vyžadováno zákonem nebo závazným rozhodnutím oprávněného
            orgánu.
  3. Obě smluvní strany se zavazují nakládat s důvěrnými informacemi, které jim byly poskytnuty
       druhou stranou nebo je jinak získaly v souvislosti s plněním této Smlouvy, jako s obchodním
       tajemstvím, zejména uchovávat je v tajnosti a učinit veškerá smluvní a technická opatření
       zabraňující jejich zneužití či prozrazení.
  4. Smluvní strany se zavazují, že poučí své zaměstnance, statutární orgány, jejich členy a
       subdodavatele, kterým jsou zpřístupněny důvěrné informace, ve smyslu tohoto článku smlouvy.
  5. Budou-li informace poskytnuté objednatelem, které jsou nezbytné pro plnění dle této Smlouvy

     obsahovat data podléhající režimu zvláštní ochrany dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně

      osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, je objednatel povinen zabezpečit splnění všech
       ohlašovacích povinností, které citovaný zákon požaduje a obstarat předepsané souhlasy
       subjektů osobních údajů předaných ke zpracování. Této povinnosti se objednatel nemůže
       zprostit.
  6. Povinnost utajovat důvěrné informace uvedená v tomto článku smlouvy zavazuje smluvní strany
       po dobu účinnosti této smlouvy a po dobu dvou let od ukončení jejich smluvního vztahu.
 7. Finální výstupy vzniklé při plnění díla se stávají majetkem objednatele a může s nimi libovolně a
       neomezeně nakládat.
  8. Ustanovení tohoto článku smlouvy se nevztahuje na poskytování informací dle zákona

     č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů. V této

       souvislosti smluvní strany shodně prohlašují, že obsah této smlouvy nepovažují za obchodní
       tajemství.

                                             VII. Ostatní a závěrečná ujednání
1. Objednatel bere na vědomí, že na získání dotace není právní nárok, a že zhotovitel nenese

    odpovědnost za obsahovou správnost a pravdivost údajů a dokumentů, které mu objednatel pro
     zpracování projektu předal.
2. V případě schválení žádosti o dotaci, uděluje objednatel zhotoviteli souhlas se zveřejněním
    obchodní firmy či názvu objednatele a názvu Projektu jako reference. Objednatel uděluje
                                                                                                 I

zhotoviteli zároveň souhlas k tomu, aby ho zhotovitel v budoucnu kontaktoval prostřednictvím e-  1

mailu s obchodními sděleními.

3. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami, tj. osobami

oprávněnými jednat jménem smluvní strany, jak je uvedeno v hlavičce této smlouvy. Až do doby

podpisu oběma smluvními stranami je tato smlouva považována za návrh smlouvy.

4. Otázky v této smlouvě neuvedené se řídí občanským zákoníkem a předpisy souvisejícími.

5. Tato smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech, z nichž každá smluvní strana obdrží jeden.

6. Smluvní strany prohlašují, že si smlouvu přečetly, jejímu obsahu bezezbytku porozuměly, a že

vyjadřuje jejich skutečnou, vážnou a svobodnou vůli. To stvrzují níže podpisy osob oprávněných

jménem či za smluvní strany jednat.

Doložka dle § 41 zákona o obcích:
Tato smlouva byla projednána a schválena na 36. schůzi rady DSO Šlapaniceko dne 24. 9. 2019.

Ve Šlapanicích dne             2019  V Brně dne Z. Jo. .2019

Dobrovolný svazek obcí Šlapanicko    ASHPA oběhová hospodářství, s.r.o.
          Mgr. Michal Klaška               Mgr. Daniela Baráková, Ph.D.
            předseda svazku
                                      Ing. et Ing. Tomáš Hlavenka, MBA
                                              jednatelé společnosti