Textová podoba smlouvy Smlouva č. 12124984: Veřejnoprávní smlouva o poskytnutí dotace na poskytování sociálních

Příloha VPS Charita Hodonín.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        VEŘEJNOPRÁVNÍ SMLOUVA O POSKYTNUTÍ
   DOTACE – FINANČNÍ PODPORY Z ROZPOČTU MĚSTA
   SLAVKOVA U BRNA NA POSKYTOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH

                          SLUŽEB PRO ROK 2020

uzavřená dle ustanovení § 159 zákona č. 500/2004, správní řád, ve znění pozdějších předpisů
   a § 10a zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění
                                             pozdějších předpisů

                                                      Čl. I.

                                               Smluvní strany

1. Město Slavkov u Brna
     se sídlem Palackého nám. 65, 684 01 Slavkov u Brna
     zastoupené starostou města Bc. Michalem Boudným
     IČO: 00292311
     č. účtu:
     jako poskytovatel

2. Diecézní charita Brno
     se sídlem Třída Kpt. Jaroše 9/1928, 602 00 Brno
     zastoupená Bc. Václavem Salajkou, ředitelem Oblastní charity Hodonín
     IČO: 44990260
     č. účtu:
     jako příjemce

                                                     Čl. II

                              Předmět smlouvy a účel finanční podpory

 1. Předmětem této smlouvy je poskytnutí účelové neinvestiční finanční podpory ve formě
      vyrovnávací platby za plnění závazku veřejné služby (dále jen „finanční podpora“) z
      rozpočtu města Slavkova u Brna (dále jen „poskytovatel“) poskytované na základě ust.
      § 35 odst. 2 zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů (dále jen
      ,,zákon o obcích“), na základě ust. § 105 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách,
      ve znění pozdějších předpisů (dále jen ,,zákon o sociálních službách“) , a dále dle ust. §
      10a zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění
      pozdějších předpisů (dále jen ,,zákon o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů“).

 2. Veřejnou službou se dle této smlouvy rozumí poskytování sociální služby v rozsahu
      určeném Pověřením k poskytování služeb obecného hospodářského zájmu v
      Jihomoravském kraji (dále jen „Pověření“) a touto smlouvou ve vztahu k poskytování
      sociální služby na území města Slavkova u Brna a správního obvodu ORP Slavkov u
      Brna nebo ve vztahu k poskytování služby občanům Slavkova u Brna na území jiného
      ORP.
 3. Tato smlouva je uzavřena v návaznosti na Pověření a Město Slavkov u Brna se pro rok
      2020 připojuje k Pověření služby obecného hospodářského zájmu, které vydal
      Jihomoravský kraj příslušné sociální službě pro rok 2020.

 4. Finanční podpora je poskytována na základě žádosti příjemce dle „Programu pro
      poskytování dotací na podporu činností v oblasti sociálních služeb pro rok 2020“, který
      vychází z „Pravidel řízení o stanovení a přiznání finanční podpory Jihomoravského kraje
      pro léta 2019-2020 v oblasti podpory poskytování sociálních služeb“ schválených
      Zastupitelstvem Jihomoravského kraje na 15. zasedání dne 21.06.2018 usnesením č.
      1250/18/Z15 (dále jen ,, Pravidla JMK pro léta 2019-2020“). Dotační program města a
      systém spolufinancování sociálních služeb na rok 2020 dle Pravidel JMK pro léta 2019-
      2020 schválilo zastupitelstvo města Slavkova u Brna na svém 8. zasedání dne
      09.09.2019 usneseními 130/8/ZM/2019 a 131/8/ZM/2019.

 5. Příjemce na sebe převzal závazek poskytovat veřejnou službu v souladu s Rozhodnutím
      Komise ze dne 20. prosince 2011 o použití čl. 106 odst. 2 Smlouvy o fungování
      Evropské unie na státní podporu ve formě vyrovnávací platby za závazek veřejné služby
      udělené určitým podnikům pověřeným poskytováním služeb obecného hospodářského
      zájmu (2012/21/EU).

 6. Finanční podpora je určena na financování běžných výdajů souvisejících s poskytováním
      základních druhů a forem sociálních služeb v rozsahu stanoveném základními činnostmi
      u jednotlivých druhů sociálních služeb (dále jen „činnost“). Jejich výčet a charakteristiky
      jsou uvedeny v zákoně o sociálních službách.

 7. Na finanční podporu je nahlíženo ve smyslu zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole
      ve veřejné správě, a zákona č. 255/2012 Sb., o kontrole (kontrolní řád), ve znění
      pozdějších předpisů, a vztahují se na ni všechna ustanovení těchto zákonů.

                                                    Čl. III.

                                          Výše finanční podpory

1. Výše finanční podpory ze strany města Slavkova u Brna pro rok 2020 je v rámci
    dotačního programu u jednotlivé sociální služby stanovena jako částka představující
    příslušné % finanční spoluúčasti obce dle Pravidel JMK pro léta 2019-2020 vypočtená
    z normativních nákladů příslušné sociální služby pro rok 2020. U služeb poskytovaných
    občanům města Slavkova u Brna mimo správní obvod je výše finanční podpory pro
    danou službu vypočtena stejným způsobem jak je výše uvedeno, ale pouze v podílu
    odpovídajícímu počtu klientů ze Slavkova u Brna.

2. Účelová finanční podpora se poskytuje příjemci v celkové výši 1.189.024 Kč (slovy:
    jedenmilionjednostoosmdesátdevěttisícdvacetčtyři korun českých).

3. Účelová finanční podpora na jednotlivé sociální služby příjemce se poskytuje ve výši
    uvedené níže v tabulce a je účelově určena k úhradě uznatelných nákladů uvedených
    sociálních služeb:

                                                        2
Druh služby   Název služby              Identifikátor služby   Výše finanční
                                                              podpory pro rok

                                                                     2020

Pečovatelská  Charitní pečovatelská     4243436               985 850
služba        služba Bučovice a         2708960               107 078
                                        2033004                96 096
              Slavkov u Brna

Centrum       Centrum denních služeb

denních služeb Slavkov u Brna

Odborné       Charitní sociálně právní
sociální      poradna
poradenství

4. Finanční podpora bude příjemci poskytnuta maximálně do výše požadavku uvedeného
    v žádosti.

5. Užití dotace k jinému účelu, než je stanoveno touto smlouvou, je možno pouze
    po předchozím schválení orgánem, který o poskytnutí dotace rozhodl.

                                                    Čl. IV.

                                 Způsob poskytnutí finanční podpory

1. Finanční podpora bude vyplacena bankovním převodem na účet příjemce uvedený
    v záhlaví smlouvy do 30 kalendářních dnů od podpisu smlouvy.

2. Vyplacením se rozumí odeslání finančních prostředků z účtu města Slavkova u Brna.
3. Výše uvedené termíny jsou pro Město Slavkov u Brna závazné pouze v případě plné

    spolupráce poskytovatele sociální služby, především při zajištění podpisu smlouvy o
    poskytnutí finanční podpory statutárním orgánem, poskytnutí čísla aktivního bankovního
    účtu, apod.

                                                     Čl. V.

               Podmínky použití finanční podpory, práva a povinnosti příjemce

1. Příjemce je oprávněn čerpat finanční podporu k realizaci činnosti od 01.01.2020
    nejpozději do 31.12.2020. Prostředky finanční podpory nelze převádět do roku
    následujícího. Čerpáním finanční podpory se rozumí úhrada výdajů souvisejících
    s uznatelnými náklady činnosti hrazených z finanční podpory a vzniklých při realizaci
    činnosti převodem finančních prostředků v hotovosti nebo bankovním převodem ve
    prospěch jiné oprávněné právnické či fyzické osoby. Uznatelné náklady jsou náklady na
    činnosti, které jsou jako uznatelné označeny v této smlouvě.

2. Finanční podpora je poskytována na úhradu výdajů souvisejících s uznatelnými náklady
    činnosti dle čl. II a III.

                                                        3
3. Finanční prostředky lze použít pouze na úhradu nákladů souvisejících s poskytováním
    základních činností sociální služby stanovených zákonem o sociálních službách pro
    příslušný druh a formu sociální služby. Finanční prostředky nesmí být použity na zajištění
    fakultativních činností (§ 35 odst. 4 zákona o sociálních službách).

4. V rámci rozpočtu sociální služby lze zohlednit veškeré přímé náklady vynaložené při
    poskytování sociální služby v rozsahu základních činností a odpovídající podíl nákladů
    společných příslušné sociální službě a jiným činnostem poskytovatele služby, které jsou
    však nezbytné pro poskytování sociální služby.

5. Poskytovatel sociální služby musí být schopen doložit (průběžně i po skončení
    financování sociální služby), podle jakého prokazatelného kritéria zahrnul odpovídající
    podíl společných nákladů v rámci nákladů příslušné sociální služby. Kritéria musí být
    schválena odpovědnou osobou poskytovatele sociální služby (touto osobou je statutární
    zástupce, popř. jím pověřená osoba).

6. Z poskytnuté finanční podpory nelze hradit tyto náklady (neuznatelné náklady):

     a) nesouvisející s poskytováním základních činností,
     b) na zdravotní péči poskytovanou podle § 36 zákona o sociálních službách, tato péče je
     hrazena podle § 17a zákona č. 48/1997 Sb., o veřejném zdravotním pojištění a o změně a
     doplnění některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů,
     c) na pořízení nebo technické zhodnocení dlouhodobého hmotného a nehmotného
     majetku (dlouhodobým hmotným majetkem se rozumí majetek, jehož doba použitelnosti
     je delší než jeden rok a vstupní cena vyšší než 40.000,- Kč; dlouhodobým nehmotným
     majetkem se rozumí majetek, jehož doba použitelnosti je delší než jeden rok a vstupní
     cena vyšší než 60.000,- Kč),
     d) odpisy majetku a ostatní náklady spadající pod účtovou skupinu číslo 55 – odpisy,
     rezervy a opravné položky,
     e) ostatní sociální pojištění a ostatní sociální náklady na zaměstnance, ke kterým nejsou
     zaměstnavatelé povinni podle zvláštních právních předpisů (příspěvky na penzijní
     připojištění, životní pojištění, dary k životním jubileím a pracovním výročím, příspěvky
     na rekreaci apod.),
     f) finanční leasing – výjimkou je pouze finanční leasing vozidla (automobilu)
     využívaného výhradně pro poskytování terénní formy sociální služby, např. pro terénní
     pečovatelskou službu,
     g) daně a poplatky – účtová skupina 53 (v případě, že nesouvisí s poskytováním
     základních činností, tj. nejsou ve vztahu k místu a formě poskytování sociální služby) –
     daň silniční, daň z nemovitých věcí, ostatní daně a poplatky (tj. daň z nabytí nemovitých
     věcí, správní poplatky, poplatky za znečištění ovzduší, poplatky za televizi a rozhlas
     apod.),
     h) DPH, o jejíž vrácení je možné podle příslušného právního předpisu žádat,
     i) smluvní pokuty, úroky z prodlení, ostatní pokuty a penále, odpisy nedobytných
     pohledávek, úroky, kursové ztráty, dary, manka a škody, jiné ostatní náklady spadající
     pod účtovou skupinu 54,
     j) finanční náklady – účtová skupina 56 – výjimkou jsou pouze bankovní poplatky
     spojené s vedením účtu, na který jsou finanční prostředky poskytovateli služby zasílány,
     k) na pořádání workshopů, teambuildingů, výjezdních zasedání apod.,
     l) nespecifikované náklady (tj. výdaje, které nelze účetně doložit),
     m) dotace jiným fyzickým nebo právnickým osobám.

7. Finanční podporu lze použít na úhradu výdajů souvisejících s uznatelnými náklady
    souvisejícími s poskytováním sociální služby, tj. na osobní a provozní náklady.

                                                        4
     a) Provozní náklady jsou náklady nezbytné pro poskytování sociální služby v rozsahu
         stanoveném základními činnostmi služby, které jsou identifikovatelné, účetně
         evidované, ověřitelné, podložené originálními dokumenty a uvedené v rozpočtu
         žádosti o finanční podporu. Jejich výše nesmí přesáhnout obvyklou výši v daném
         místě a čase.

b) Osobní náklady jsou mzdové náklady včetně odvodů pojistného na sociální zabezpečení a
    zdravotní pojištění, které hradí zaměstnavatel za své zaměstnance, a další osobní náklady,
    které je zaměstnavatel za zaměstnance podle platných právních předpisů povinen odvádět
    (např. odvody do fondu kulturních a sociálních potřeb, zákonné pojištění odpovědnosti
    zaměstnavatele za škodu při pracovním úrazu nebo nemoci z povolání).

        Jedná se o náklady na zaměstnance pracující u zaměstnavatele (na pracovní smlouvy,
        dohody o pracovní činnosti nebo dohody o provedení práce) jako:

     pracovníci v přímé péči – odborní pracovníci uvedení v ustanovení § 115 odst. 1
         písm. a), b), d) a e) zákona o sociálních službách (sociální pracovníci, pracovníci v
         sociálních službách, pedagogičtí pracovníci, manželští a rodinní poradci a další
         odborní pracovníci, kteří přímo poskytují sociální služby),

     ostatní pracovníci, tj. vedoucí pracovníci (vedoucí organizace, vedoucí služby,
         ostatní vedoucí pracovníci), administrativní pracovníci (sekretářské a asistenční
         pozice, účetní, ostatní administrativní pracovníci), obslužný personál (údržba, úklid,
         apod.)

        Činnost ostatních pracovníků musí souviset s poskytováním základních činností
        sociální služby.

        Náklady musí odpovídat nominálním (hrubým) mzdám, event. platům a zákonným
        odvodům na sociální a zdravotní pojištění hrazeným zaměstnavatelem a nesmí
        přesáhnout obvyklou výši v daném místě, čase a oboru.

        Pokud se zaměstnanec podílí na poskytování příslušné sociální služby pouze částí
        svého pracovního úvazku, musí být náklady související s jeho pracovní činností
        rozděleny na základě prokazatelného kritéria na náklady související s příslušnou
        sociální službou a na náklady s ní nesouvisející. Použití zvoleného kritéria musí být
        poskytovatel sociální služby schopen doložit v průběhu i po skončení financování
        sociální služby.

8) Za uznatelné náklady se považují ty náklady, které věcně a časově souvisejí s
     poskytováním základních činností sociální služby v období od 1. ledna do 31. prosince
     příslušného roku, na který jsou finanční prostředky poskytnuty. Za uznatelné výdaje lze
     považovat rovněž výdaje, které byly vyplaceny po 31. prosinci příslušného roku, za
     předpokladu, že náklad věcně a časově souvisí s obdobím do 31. prosince (např. mzdy za
     prosinec, vyplacené v lednu následujícího roku).

9) Poskytovatel sociální služby je povinen použít poskytnutou finanční podporu nejpozději
     do 31. prosince příslušného roku, přičemž úhrada osobních nákladů (mzdové náklady a
     související sociální a zdravotní pojištění) a ostatních uznatelných nákladů vztahujících se
     k danému období vyplacených nejpozději do 20. 1. následujícího kalendářního roku, se

                                                        5
     považuje za úhradu nákladů v kalendářním roce, na který byla finanční podpora
     poskytnuta.

10) Pokud příjemce:

    a) je plátcem DPH nebo se jím stane v průběhu realizace činnosti, tj. do data uvedeného
         v odst. 1 tohoto článku nebo po ukončení realizace činnosti, ale do data uvedeného
         v čl. VI odst. 1 této smlouvy, a vznikne mu ve vztahu k uznatelným výdajům činnosti
         nárok na uplatnění odpočtu DPH na vstupu podle zákona č. 235/2004 Sb., o dani
         z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, uvede všechny uznatelné výdaje
         bez daně z přidané hodnoty (DPH není pro příjemce uznatelným výdajem),

    b) je plátcem DPH a nevznikne mu ve vztahu k uznatelným výdajům činnosti nárok
         na odpočet DPH na vstupu, může finanční podporu využít i na finanční pokrytí DPH
         vztahující se ke konkrétním uznatelným výdajům činnosti (DPH je pro příjemce
         uznatelným výdajem),

    c) není plátcem DPH, může finanční podporu využít i na finanční pokrytí DPH vztahující
         se ke konkrétním uznatelným výdajům činnosti (DPH je pro příjemce uznatelným
         výdajem),

    d) není plátcem DPH, ale stane se jím po datu uvedeném v odst. 14 tohoto článku
         a vznikne mu ve vztahu k uznatelným výdajům činnosti nárok na uplatnění odpočtu
         DPH na vstupu podle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění
         pozdějších předpisů, je povinen do 30 dnů od data registrace plátce DPH předložit
         poskytovateli novou závěrečnou zprávu a finanční vyúčtování finanční podpory
         a uvést všechny uznatelné výdaje činnosti bez daně z přidané hodnoty (DPH není pro
         příjemce uznatelným výdajem).

11) Je-li příjemce veřejným zadavatelem nebo splní-li příjemce definici zadavatele podle
     zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek , ve znění pozdějších předpisů, je
     dále povinen postupovat při výběru dodavatele podle tohoto zákona.

12) Příjemce je povinen vést účetnictví v souladu s obecně platnými předpisy, zejm. zákonem
     č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o
     účetnictví“), a zajistit řádné a oddělené sledování čerpání finanční podpory. Příjemce,
     který nevede účetnictví podle tohoto zákona, je povinen vést daňovou evidenci podle
     zákona č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, ve znění pozdějších předpisů, rozšířenou tak,
     aby příslušné doklady vztahující se k finanční podpoře splňovaly náležitosti účetního
     dokladu ve smyslu § 11 zákona o účetnictví, s výjimkou § 11 odst. 1 písm. f), a aby
     předmětné doklady byly správné, úplné, průkazné, srozumitelné, vedené v písemné formě
     chronologicky a způsobem zaručujícím jejich trvanlivost a aby uskutečněné náklady a
     výnosy byly vedeny analyticky ve vztahu k finanční podpoře (na dokladech musí být
     jednoznačně uvedeno, že se vážou k finanční podpoře). Příjemce odpovídá za řádné
     vedení a viditelné označení originálních účetních dokladů prokazujících použití finanční
     podpory uvedením „hrazeno z finanční podpory města Slavkova u Brna ve výši ______
     Kč na základě smlouvy č. _______“. Příjemce uvede toto označení zejména na
     originálech výpisů z bankovního účtu, výdajových pokladních dokladech a dále pak na
     originálech faktur, zjednodušených daňových dokladech, smlouvách (pokud na jejich
     základě probíhá fakturace či platba), originálech evidence docházky a mzdových listech.

13) Příjemce je povinen zajistit, aby osoby povinné spolupůsobit při kontrole (zejména
    dodavatelé zboží a služeb, příp. stavebních prací pro příjemce) umožnily kontrolnímu
     orgánu prověřit jejich účetnictví a účetní doklady v rozsahu nezbytném ke splnění účelu
    kontroly.

                                                        6
                                                    Čl. VI.

                                  Kontrola čerpání finanční podpory

1) Příjemce je povinen předložit poskytovateli nejpozději do 31.01.2021 finanční
     vyúčtování finanční podpory. V tomto termínu musí být finanční vyúčtování finanční
     podpory doručeno poskytovateli. Připadne-li poslední den lhůty na sobotu, neděli nebo
     svátek, je posledním dnem lhůty nejblíže následující pracovní den. K vyúčtování
     poskytnuté dotace doloží soupis všech účetních dokladů, které prokazují čerpání dotace a
     fotokopie těchto dokladů. Tím není dotčeno právo poskytovatele požadovat v rámci
     veřejnosprávní kontroly originály těchto dokladů a vyplněný formulář ukazatelů činností
     příslušné sociální služby za rok 2020.

2) Nejpozději k termínu pro předložení finančního vyúčtování finanční podpory je příjemce
     rovněž povinen vrátit převodem na účet poskytovatele (poštovní poukázkou), uvedený
     v záhlaví této smlouvy, případnou nepoužitou část finanční podpory (dále jen „vratka
     finanční podpory“). Současně se zasláním vratky finanční podpory nebo její části zpět na
     účet města Slavkova u Brna, zašle příjemce finanční podpory odboru sociálních věcí
     Městského úřadu Slavkov u Brna oznámení, ve kterém uvede důvod vrácení prostředků,
     účel, na který byla finanční podpora poskytnuta, číslo účtu plátce, číslo účtu příjemce a
     symboly platby.

3) Příjemce bere na vědomí, že je povinen umožnit poskytovateli provedení veřejnosprávní
     kontroly čerpání finanční podpory a poskytnout mu potřebnou součinnost, a to na základě
     ustanovení zákona č. 320/2001 Sb. o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně
     některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění pozdějších předpisů.

4. Provedení kontroly bude příjemci předem oznámeno. Zaměstnanec poskytovatele se při
    zahájení kontroly prokáže pověřením k jejímu provedení.

5. V případě, že příjemce v termínu do 31.01.2021 nepředloží poskytovateli vyúčtování
    čerpání finanční podpory, případně nevrátí převodem na účet poskytovatele nevyčerpanou
    část finanční podpory, je povinen vrátit poskytovateli poskytnuté finanční prostředky
    včetně penále ve výši 1 promile zadržovaných prostředků za každý den prodlení ode dne
    následujícího po stanoveném termínu v tomto odstavci do dne jejich vrácení poskytovateli
    některým ze způsobů, uvedených v čl. VI odst. 2, nejvýše však do výše zadržených
    prostředků.

                                                    Čl. VII.

                               Důsledky porušení povinností příjemce

1. Čerpání finanční podpory v rozporu s ustanovením čl. V. této smlouvy může být
    poskytovatelem posuzováno jako porušení rozpočtové kázně dle ustanovení § 22 zákona
    č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů.

2. V případě maření kontroly čerpání finanční podpory vznikne povinnost vrátit poskytnutou
    dotaci v plném rozsahu.

                                                        7
                                                   Čl. VIII.

                                             Ukončení smlouvy

1. Smluvní vztah založený touto smlouvou lze ukončit na základě písemné dohody
    smluvních stran nebo výpovědí.

2. Poskytovatel finanční podpory může ukončit smluvní vztah výpovědí z následujících
    důvodů:
    a) příjemci registrující orgán zrušil registraci sociální služby, na niž je finanční podpora
        poskytnuta,
    b) orgán veřejné moci uložil příjemci povinnost spočívající ve významném omezení nebo
        zákazu poskytování služby, na niž je finanční podpora poskytnuta,
    c) příjemce uvedl nepravdivé, neúplné nebo zkreslené údaje, které byly podkladem pro
        výpočet finanční podpory.

3. V případě ukončení smluvního vztahu výpovědí poskytovatelem finanční podpory dle
    odst. 2 tohoto článku, je příjemce povinen vrátit na účet poskytovatele do 15 kalendářních
    dnů od ukončení smluvního vztahu celou poskytnutou finanční podporu.

4. V případě ukončení smluvního vztahu dohodou nebo výpovědí ze strany příjemce je
    příjemce povinen vrátit na účet poskytovatele do 15 kalendářních dnů od ukončení
    smluvního vztahu poměrnou část finanční podpory po doručení výpovědi poskytovateli
    nebo uzavření dohody o ukončení smlouvy. Za provedení vratky se považuje připsání na
    účet poskytovatele.

5. Výpověď je povinně písemná a výpovědní lhůta činící jeden kalendářní měsíc počíná
    plynout 1. dnem následujícího kalendářního měsíce, v němž byla druhé smluvní straně
    doručena. Smluvní strany se dohodly, že zásilky odeslané doporučenou poštou na adresy
    uvedené v záhlaví této smlouvy, popř. změněné písemným oznámením druhé straně, se
    považují za doručené třetím dnem ode dne jejich odeslání, a to i v případě, že adresát
    odmítne zásilku převzít, nevyzvedne si ji v uvedené lhůtě, nebo nebude na uvedené adrese
    zastižen, a to z jakéhokoliv důvodu.

6. Ve výpovědní lhůtě poskytovatel pozastaví případné probíhající uvolňování finančních
    prostředků.

                                                    Čl. IX.

                                              Ostatní ujednání
1. Příjemce finanční podpory vyjadřuje souhlas se zpracováním osobních údajů dle § 4

     písm. e) zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a o změně některých údajů.

2. Příjemce finanční podpory vyjadřuje souhlas se zveřejněním této smlouvy.

3. Příjemce je povinen průběžně informovat poskytovatele o všech změnách, které by mohly
    při vymáhání zadržených nebo neoprávněně použitých prostředků dotace zhoršit jeho
    pozici věřitele nebo dobytnost jeho pohledávky. Zejména je příjemce povinen oznámit
    poskytovateli do 10 dnů ode dne, kdy došlo k události, skutečnosti, které mají nebo
    mohou mít za následek příjemcův zánik, transformaci, sloučení či splynutí s jiným

                                                        8
    subjektem, přeměnu nebo zrušení právnické osoby s likvidací, zahájení insolvenčního
    řízení, změnu statutárního orgánu příjemce apod.

                                                     Čl. X.

                                            Závěrečná ujednání
1. Doložka o platnosti právního jednání:

    Text a podmínky smlouvy o poskytnutí finanční podpory z rozpočtu města Slavkova u
    Brna schválilo Zastupitelstvo města Slavkova u Brna podle ustanovení § 85 písm. c)
    zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů, na svém
    11. zasedání konaném dne 02.03.2020 usnesením č. 181/11/ZM/2020, čímž byla splněna
    podmínka předchozího souhlasu dle ustanovení § 41 obecního zřízení.
2. Tato smlouva se vyhotovuje ve třech stejnopisech, každý s platností originálu, z nichž
    jeden stejnopis obdrží příjemce a dva poskytovatel.
3. Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu obou smluvních stran a účinnosti dnem
    zveřejnění v Registru smluv.

Ve Slavkově u Brna dne 05.03.2020                V Hodoníně dne 13.03.2020

--------------------------------------------     --------------------------------------------------
          Bc. Michal Boudný                                   Bc. Václav Salajka

   starosta města Slavkova u Brna                      ředitel Oblastní charity Hodonín

                                              9