Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
VEŘEJNOPRÁVNÍ SMLOUVA O POSKYTNUTÍ DOTACE – FINANČNÍ PODPORY Z ROZPOČTU MĚSTA SLAVKOVA U BRNA NA POSKYTOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB PRO ROK 2020 uzavřená dle ustanovení § 159 zákona č. 500/2004, správní řád, ve znění pozdějších předpisů a § 10a zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů Čl. I. Smluvní strany 1. Město Slavkov u Brna se sídlem Palackého nám. 65, 684 01 Slavkov u Brna zastoupené starostou města Bc. Michalem Boudným IČO: 00292311 č. účtu: jako poskytovatel 2. Diecézní charita Brno se sídlem Třída Kpt. Jaroše 9/1928, 602 00 Brno zastoupená Bc. Václavem Salajkou, ředitelem Oblastní charity Hodonín IČO: 44990260 č. účtu: jako příjemce Čl. II Předmět smlouvy a účel finanční podpory 1. Předmětem této smlouvy je poskytnutí účelové neinvestiční finanční podpory ve formě vyrovnávací platby za plnění závazku veřejné služby (dále jen „finanční podpora“) z rozpočtu města Slavkova u Brna (dále jen „poskytovatel“) poskytované na základě ust. § 35 odst. 2 zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů (dále jen ,,zákon o obcích“), na základě ust. § 105 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen ,,zákon o sociálních službách“) , a dále dle ust. § 10a zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen ,,zákon o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů“). 2. Veřejnou službou se dle této smlouvy rozumí poskytování sociální služby v rozsahu určeném Pověřením k poskytování služeb obecného hospodářského zájmu v Jihomoravském kraji (dále jen „Pověření“) a touto smlouvou ve vztahu k poskytování sociální služby na území města Slavkova u Brna a správního obvodu ORP Slavkov u Brna nebo ve vztahu k poskytování služby občanům Slavkova u Brna na území jiného ORP. 3. Tato smlouva je uzavřena v návaznosti na Pověření a Město Slavkov u Brna se pro rok 2020 připojuje k Pověření služby obecného hospodářského zájmu, které vydal Jihomoravský kraj příslušné sociální službě pro rok 2020. 4. Finanční podpora je poskytována na základě žádosti příjemce dle „Programu pro poskytování dotací na podporu činností v oblasti sociálních služeb pro rok 2020“, který vychází z „Pravidel řízení o stanovení a přiznání finanční podpory Jihomoravského kraje pro léta 2019-2020 v oblasti podpory poskytování sociálních služeb“ schválených Zastupitelstvem Jihomoravského kraje na 15. zasedání dne 21.06.2018 usnesením č. 1250/18/Z15 (dále jen ,, Pravidla JMK pro léta 2019-2020“). Dotační program města a systém spolufinancování sociálních služeb na rok 2020 dle Pravidel JMK pro léta 2019- 2020 schválilo zastupitelstvo města Slavkova u Brna na svém 8. zasedání dne 09.09.2019 usneseními 130/8/ZM/2019 a 131/8/ZM/2019. 5. Příjemce na sebe převzal závazek poskytovat veřejnou službu v souladu s Rozhodnutím Komise ze dne 20. prosince 2011 o použití čl. 106 odst. 2 Smlouvy o fungování Evropské unie na státní podporu ve formě vyrovnávací platby za závazek veřejné služby udělené určitým podnikům pověřeným poskytováním služeb obecného hospodářského zájmu (2012/21/EU). 6. Finanční podpora je určena na financování běžných výdajů souvisejících s poskytováním základních druhů a forem sociálních služeb v rozsahu stanoveném základními činnostmi u jednotlivých druhů sociálních služeb (dále jen „činnost“). Jejich výčet a charakteristiky jsou uvedeny v zákoně o sociálních službách. 7. Na finanční podporu je nahlíženo ve smyslu zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, a zákona č. 255/2012 Sb., o kontrole (kontrolní řád), ve znění pozdějších předpisů, a vztahují se na ni všechna ustanovení těchto zákonů. Čl. III. Výše finanční podpory 1. Výše finanční podpory ze strany města Slavkova u Brna pro rok 2020 je v rámci dotačního programu u jednotlivé sociální služby stanovena jako částka představující příslušné % finanční spoluúčasti obce dle Pravidel JMK pro léta 2019-2020 vypočtená z normativních nákladů příslušné sociální služby pro rok 2020. U služeb poskytovaných občanům města Slavkova u Brna mimo správní obvod je výše finanční podpory pro danou službu vypočtena stejným způsobem jak je výše uvedeno, ale pouze v podílu odpovídajícímu počtu klientů ze Slavkova u Brna. 2. Účelová finanční podpora se poskytuje příjemci v celkové výši 1.189.024 Kč (slovy: jedenmilionjednostoosmdesátdevěttisícdvacetčtyři korun českých). 3. Účelová finanční podpora na jednotlivé sociální služby příjemce se poskytuje ve výši uvedené níže v tabulce a je účelově určena k úhradě uznatelných nákladů uvedených sociálních služeb: 2 Druh služby Název služby Identifikátor služby Výše finanční podpory pro rok 2020 Pečovatelská Charitní pečovatelská 4243436 985 850 služba služba Bučovice a 2708960 107 078 2033004 96 096 Slavkov u Brna Centrum Centrum denních služeb denních služeb Slavkov u Brna Odborné Charitní sociálně právní sociální poradna poradenství 4. Finanční podpora bude příjemci poskytnuta maximálně do výše požadavku uvedeného v žádosti. 5. Užití dotace k jinému účelu, než je stanoveno touto smlouvou, je možno pouze po předchozím schválení orgánem, který o poskytnutí dotace rozhodl. Čl. IV. Způsob poskytnutí finanční podpory 1. Finanční podpora bude vyplacena bankovním převodem na účet příjemce uvedený v záhlaví smlouvy do 30 kalendářních dnů od podpisu smlouvy. 2. Vyplacením se rozumí odeslání finančních prostředků z účtu města Slavkova u Brna. 3. Výše uvedené termíny jsou pro Město Slavkov u Brna závazné pouze v případě plné spolupráce poskytovatele sociální služby, především při zajištění podpisu smlouvy o poskytnutí finanční podpory statutárním orgánem, poskytnutí čísla aktivního bankovního účtu, apod. Čl. V. Podmínky použití finanční podpory, práva a povinnosti příjemce 1. Příjemce je oprávněn čerpat finanční podporu k realizaci činnosti od 01.01.2020 nejpozději do 31.12.2020. Prostředky finanční podpory nelze převádět do roku následujícího. Čerpáním finanční podpory se rozumí úhrada výdajů souvisejících s uznatelnými náklady činnosti hrazených z finanční podpory a vzniklých při realizaci činnosti převodem finančních prostředků v hotovosti nebo bankovním převodem ve prospěch jiné oprávněné právnické či fyzické osoby. Uznatelné náklady jsou náklady na činnosti, které jsou jako uznatelné označeny v této smlouvě. 2. Finanční podpora je poskytována na úhradu výdajů souvisejících s uznatelnými náklady činnosti dle čl. II a III. 3 3. Finanční prostředky lze použít pouze na úhradu nákladů souvisejících s poskytováním základních činností sociální služby stanovených zákonem o sociálních službách pro příslušný druh a formu sociální služby. Finanční prostředky nesmí být použity na zajištění fakultativních činností (§ 35 odst. 4 zákona o sociálních službách). 4. V rámci rozpočtu sociální služby lze zohlednit veškeré přímé náklady vynaložené při poskytování sociální služby v rozsahu základních činností a odpovídající podíl nákladů společných příslušné sociální službě a jiným činnostem poskytovatele služby, které jsou však nezbytné pro poskytování sociální služby. 5. Poskytovatel sociální služby musí být schopen doložit (průběžně i po skončení financování sociální služby), podle jakého prokazatelného kritéria zahrnul odpovídající podíl společných nákladů v rámci nákladů příslušné sociální služby. Kritéria musí být schválena odpovědnou osobou poskytovatele sociální služby (touto osobou je statutární zástupce, popř. jím pověřená osoba). 6. Z poskytnuté finanční podpory nelze hradit tyto náklady (neuznatelné náklady): a) nesouvisející s poskytováním základních činností, b) na zdravotní péči poskytovanou podle § 36 zákona o sociálních službách, tato péče je hrazena podle § 17a zákona č. 48/1997 Sb., o veřejném zdravotním pojištění a o změně a doplnění některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů, c) na pořízení nebo technické zhodnocení dlouhodobého hmotného a nehmotného majetku (dlouhodobým hmotným majetkem se rozumí majetek, jehož doba použitelnosti je delší než jeden rok a vstupní cena vyšší než 40.000,- Kč; dlouhodobým nehmotným majetkem se rozumí majetek, jehož doba použitelnosti je delší než jeden rok a vstupní cena vyšší než 60.000,- Kč), d) odpisy majetku a ostatní náklady spadající pod účtovou skupinu číslo 55 – odpisy, rezervy a opravné položky, e) ostatní sociální pojištění a ostatní sociální náklady na zaměstnance, ke kterým nejsou zaměstnavatelé povinni podle zvláštních právních předpisů (příspěvky na penzijní připojištění, životní pojištění, dary k životním jubileím a pracovním výročím, příspěvky na rekreaci apod.), f) finanční leasing – výjimkou je pouze finanční leasing vozidla (automobilu) využívaného výhradně pro poskytování terénní formy sociální služby, např. pro terénní pečovatelskou službu, g) daně a poplatky – účtová skupina 53 (v případě, že nesouvisí s poskytováním základních činností, tj. nejsou ve vztahu k místu a formě poskytování sociální služby) – daň silniční, daň z nemovitých věcí, ostatní daně a poplatky (tj. daň z nabytí nemovitých věcí, správní poplatky, poplatky za znečištění ovzduší, poplatky za televizi a rozhlas apod.), h) DPH, o jejíž vrácení je možné podle příslušného právního předpisu žádat, i) smluvní pokuty, úroky z prodlení, ostatní pokuty a penále, odpisy nedobytných pohledávek, úroky, kursové ztráty, dary, manka a škody, jiné ostatní náklady spadající pod účtovou skupinu 54, j) finanční náklady – účtová skupina 56 – výjimkou jsou pouze bankovní poplatky spojené s vedením účtu, na který jsou finanční prostředky poskytovateli služby zasílány, k) na pořádání workshopů, teambuildingů, výjezdních zasedání apod., l) nespecifikované náklady (tj. výdaje, které nelze účetně doložit), m) dotace jiným fyzickým nebo právnickým osobám. 7. Finanční podporu lze použít na úhradu výdajů souvisejících s uznatelnými náklady souvisejícími s poskytováním sociální služby, tj. na osobní a provozní náklady. 4 a) Provozní náklady jsou náklady nezbytné pro poskytování sociální služby v rozsahu stanoveném základními činnostmi služby, které jsou identifikovatelné, účetně evidované, ověřitelné, podložené originálními dokumenty a uvedené v rozpočtu žádosti o finanční podporu. Jejich výše nesmí přesáhnout obvyklou výši v daném místě a čase. b) Osobní náklady jsou mzdové náklady včetně odvodů pojistného na sociální zabezpečení a zdravotní pojištění, které hradí zaměstnavatel za své zaměstnance, a další osobní náklady, které je zaměstnavatel za zaměstnance podle platných právních předpisů povinen odvádět (např. odvody do fondu kulturních a sociálních potřeb, zákonné pojištění odpovědnosti zaměstnavatele za škodu při pracovním úrazu nebo nemoci z povolání). Jedná se o náklady na zaměstnance pracující u zaměstnavatele (na pracovní smlouvy, dohody o pracovní činnosti nebo dohody o provedení práce) jako: pracovníci v přímé péči – odborní pracovníci uvedení v ustanovení § 115 odst. 1 písm. a), b), d) a e) zákona o sociálních službách (sociální pracovníci, pracovníci v sociálních službách, pedagogičtí pracovníci, manželští a rodinní poradci a další odborní pracovníci, kteří přímo poskytují sociální služby), ostatní pracovníci, tj. vedoucí pracovníci (vedoucí organizace, vedoucí služby, ostatní vedoucí pracovníci), administrativní pracovníci (sekretářské a asistenční pozice, účetní, ostatní administrativní pracovníci), obslužný personál (údržba, úklid, apod.) Činnost ostatních pracovníků musí souviset s poskytováním základních činností sociální služby. Náklady musí odpovídat nominálním (hrubým) mzdám, event. platům a zákonným odvodům na sociální a zdravotní pojištění hrazeným zaměstnavatelem a nesmí přesáhnout obvyklou výši v daném místě, čase a oboru. Pokud se zaměstnanec podílí na poskytování příslušné sociální služby pouze částí svého pracovního úvazku, musí být náklady související s jeho pracovní činností rozděleny na základě prokazatelného kritéria na náklady související s příslušnou sociální službou a na náklady s ní nesouvisející. Použití zvoleného kritéria musí být poskytovatel sociální služby schopen doložit v průběhu i po skončení financování sociální služby. 8) Za uznatelné náklady se považují ty náklady, které věcně a časově souvisejí s poskytováním základních činností sociální služby v období od 1. ledna do 31. prosince příslušného roku, na který jsou finanční prostředky poskytnuty. Za uznatelné výdaje lze považovat rovněž výdaje, které byly vyplaceny po 31. prosinci příslušného roku, za předpokladu, že náklad věcně a časově souvisí s obdobím do 31. prosince (např. mzdy za prosinec, vyplacené v lednu následujícího roku). 9) Poskytovatel sociální služby je povinen použít poskytnutou finanční podporu nejpozději do 31. prosince příslušného roku, přičemž úhrada osobních nákladů (mzdové náklady a související sociální a zdravotní pojištění) a ostatních uznatelných nákladů vztahujících se k danému období vyplacených nejpozději do 20. 1. následujícího kalendářního roku, se 5 považuje za úhradu nákladů v kalendářním roce, na který byla finanční podpora poskytnuta. 10) Pokud příjemce: a) je plátcem DPH nebo se jím stane v průběhu realizace činnosti, tj. do data uvedeného v odst. 1 tohoto článku nebo po ukončení realizace činnosti, ale do data uvedeného v čl. VI odst. 1 této smlouvy, a vznikne mu ve vztahu k uznatelným výdajům činnosti nárok na uplatnění odpočtu DPH na vstupu podle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, uvede všechny uznatelné výdaje bez daně z přidané hodnoty (DPH není pro příjemce uznatelným výdajem), b) je plátcem DPH a nevznikne mu ve vztahu k uznatelným výdajům činnosti nárok na odpočet DPH na vstupu, může finanční podporu využít i na finanční pokrytí DPH vztahující se ke konkrétním uznatelným výdajům činnosti (DPH je pro příjemce uznatelným výdajem), c) není plátcem DPH, může finanční podporu využít i na finanční pokrytí DPH vztahující se ke konkrétním uznatelným výdajům činnosti (DPH je pro příjemce uznatelným výdajem), d) není plátcem DPH, ale stane se jím po datu uvedeném v odst. 14 tohoto článku a vznikne mu ve vztahu k uznatelným výdajům činnosti nárok na uplatnění odpočtu DPH na vstupu podle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, je povinen do 30 dnů od data registrace plátce DPH předložit poskytovateli novou závěrečnou zprávu a finanční vyúčtování finanční podpory a uvést všechny uznatelné výdaje činnosti bez daně z přidané hodnoty (DPH není pro příjemce uznatelným výdajem). 11) Je-li příjemce veřejným zadavatelem nebo splní-li příjemce definici zadavatele podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek , ve znění pozdějších předpisů, je dále povinen postupovat při výběru dodavatele podle tohoto zákona. 12) Příjemce je povinen vést účetnictví v souladu s obecně platnými předpisy, zejm. zákonem č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o účetnictví“), a zajistit řádné a oddělené sledování čerpání finanční podpory. Příjemce, který nevede účetnictví podle tohoto zákona, je povinen vést daňovou evidenci podle zákona č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, ve znění pozdějších předpisů, rozšířenou tak, aby příslušné doklady vztahující se k finanční podpoře splňovaly náležitosti účetního dokladu ve smyslu § 11 zákona o účetnictví, s výjimkou § 11 odst. 1 písm. f), a aby předmětné doklady byly správné, úplné, průkazné, srozumitelné, vedené v písemné formě chronologicky a způsobem zaručujícím jejich trvanlivost a aby uskutečněné náklady a výnosy byly vedeny analyticky ve vztahu k finanční podpoře (na dokladech musí být jednoznačně uvedeno, že se vážou k finanční podpoře). Příjemce odpovídá za řádné vedení a viditelné označení originálních účetních dokladů prokazujících použití finanční podpory uvedením „hrazeno z finanční podpory města Slavkova u Brna ve výši ______ Kč na základě smlouvy č. _______“. Příjemce uvede toto označení zejména na originálech výpisů z bankovního účtu, výdajových pokladních dokladech a dále pak na originálech faktur, zjednodušených daňových dokladech, smlouvách (pokud na jejich základě probíhá fakturace či platba), originálech evidence docházky a mzdových listech. 13) Příjemce je povinen zajistit, aby osoby povinné spolupůsobit při kontrole (zejména dodavatelé zboží a služeb, příp. stavebních prací pro příjemce) umožnily kontrolnímu orgánu prověřit jejich účetnictví a účetní doklady v rozsahu nezbytném ke splnění účelu kontroly. 6 Čl. VI. Kontrola čerpání finanční podpory 1) Příjemce je povinen předložit poskytovateli nejpozději do 31.01.2021 finanční vyúčtování finanční podpory. V tomto termínu musí být finanční vyúčtování finanční podpory doručeno poskytovateli. Připadne-li poslední den lhůty na sobotu, neděli nebo svátek, je posledním dnem lhůty nejblíže následující pracovní den. K vyúčtování poskytnuté dotace doloží soupis všech účetních dokladů, které prokazují čerpání dotace a fotokopie těchto dokladů. Tím není dotčeno právo poskytovatele požadovat v rámci veřejnosprávní kontroly originály těchto dokladů a vyplněný formulář ukazatelů činností příslušné sociální služby za rok 2020. 2) Nejpozději k termínu pro předložení finančního vyúčtování finanční podpory je příjemce rovněž povinen vrátit převodem na účet poskytovatele (poštovní poukázkou), uvedený v záhlaví této smlouvy, případnou nepoužitou část finanční podpory (dále jen „vratka finanční podpory“). Současně se zasláním vratky finanční podpory nebo její části zpět na účet města Slavkova u Brna, zašle příjemce finanční podpory odboru sociálních věcí Městského úřadu Slavkov u Brna oznámení, ve kterém uvede důvod vrácení prostředků, účel, na který byla finanční podpora poskytnuta, číslo účtu plátce, číslo účtu příjemce a symboly platby. 3) Příjemce bere na vědomí, že je povinen umožnit poskytovateli provedení veřejnosprávní kontroly čerpání finanční podpory a poskytnout mu potřebnou součinnost, a to na základě ustanovení zákona č. 320/2001 Sb. o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění pozdějších předpisů. 4. Provedení kontroly bude příjemci předem oznámeno. Zaměstnanec poskytovatele se při zahájení kontroly prokáže pověřením k jejímu provedení. 5. V případě, že příjemce v termínu do 31.01.2021 nepředloží poskytovateli vyúčtování čerpání finanční podpory, případně nevrátí převodem na účet poskytovatele nevyčerpanou část finanční podpory, je povinen vrátit poskytovateli poskytnuté finanční prostředky včetně penále ve výši 1 promile zadržovaných prostředků za každý den prodlení ode dne následujícího po stanoveném termínu v tomto odstavci do dne jejich vrácení poskytovateli některým ze způsobů, uvedených v čl. VI odst. 2, nejvýše však do výše zadržených prostředků. Čl. VII. Důsledky porušení povinností příjemce 1. Čerpání finanční podpory v rozporu s ustanovením čl. V. této smlouvy může být poskytovatelem posuzováno jako porušení rozpočtové kázně dle ustanovení § 22 zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů. 2. V případě maření kontroly čerpání finanční podpory vznikne povinnost vrátit poskytnutou dotaci v plném rozsahu. 7 Čl. VIII. Ukončení smlouvy 1. Smluvní vztah založený touto smlouvou lze ukončit na základě písemné dohody smluvních stran nebo výpovědí. 2. Poskytovatel finanční podpory může ukončit smluvní vztah výpovědí z následujících důvodů: a) příjemci registrující orgán zrušil registraci sociální služby, na niž je finanční podpora poskytnuta, b) orgán veřejné moci uložil příjemci povinnost spočívající ve významném omezení nebo zákazu poskytování služby, na niž je finanční podpora poskytnuta, c) příjemce uvedl nepravdivé, neúplné nebo zkreslené údaje, které byly podkladem pro výpočet finanční podpory. 3. V případě ukončení smluvního vztahu výpovědí poskytovatelem finanční podpory dle odst. 2 tohoto článku, je příjemce povinen vrátit na účet poskytovatele do 15 kalendářních dnů od ukončení smluvního vztahu celou poskytnutou finanční podporu. 4. V případě ukončení smluvního vztahu dohodou nebo výpovědí ze strany příjemce je příjemce povinen vrátit na účet poskytovatele do 15 kalendářních dnů od ukončení smluvního vztahu poměrnou část finanční podpory po doručení výpovědi poskytovateli nebo uzavření dohody o ukončení smlouvy. Za provedení vratky se považuje připsání na účet poskytovatele. 5. Výpověď je povinně písemná a výpovědní lhůta činící jeden kalendářní měsíc počíná plynout 1. dnem následujícího kalendářního měsíce, v němž byla druhé smluvní straně doručena. Smluvní strany se dohodly, že zásilky odeslané doporučenou poštou na adresy uvedené v záhlaví této smlouvy, popř. změněné písemným oznámením druhé straně, se považují za doručené třetím dnem ode dne jejich odeslání, a to i v případě, že adresát odmítne zásilku převzít, nevyzvedne si ji v uvedené lhůtě, nebo nebude na uvedené adrese zastižen, a to z jakéhokoliv důvodu. 6. Ve výpovědní lhůtě poskytovatel pozastaví případné probíhající uvolňování finančních prostředků. Čl. IX. Ostatní ujednání 1. Příjemce finanční podpory vyjadřuje souhlas se zpracováním osobních údajů dle § 4 písm. e) zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a o změně některých údajů. 2. Příjemce finanční podpory vyjadřuje souhlas se zveřejněním této smlouvy. 3. Příjemce je povinen průběžně informovat poskytovatele o všech změnách, které by mohly při vymáhání zadržených nebo neoprávněně použitých prostředků dotace zhoršit jeho pozici věřitele nebo dobytnost jeho pohledávky. Zejména je příjemce povinen oznámit poskytovateli do 10 dnů ode dne, kdy došlo k události, skutečnosti, které mají nebo mohou mít za následek příjemcův zánik, transformaci, sloučení či splynutí s jiným 8 subjektem, přeměnu nebo zrušení právnické osoby s likvidací, zahájení insolvenčního řízení, změnu statutárního orgánu příjemce apod. Čl. X. Závěrečná ujednání 1. Doložka o platnosti právního jednání: Text a podmínky smlouvy o poskytnutí finanční podpory z rozpočtu města Slavkova u Brna schválilo Zastupitelstvo města Slavkova u Brna podle ustanovení § 85 písm. c) zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů, na svém 11. zasedání konaném dne 02.03.2020 usnesením č. 181/11/ZM/2020, čímž byla splněna podmínka předchozího souhlasu dle ustanovení § 41 obecního zřízení. 2. Tato smlouva se vyhotovuje ve třech stejnopisech, každý s platností originálu, z nichž jeden stejnopis obdrží příjemce a dva poskytovatel. 3. Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu obou smluvních stran a účinnosti dnem zveřejnění v Registru smluv. Ve Slavkově u Brna dne 05.03.2020 V Hodoníně dne 13.03.2020 -------------------------------------------- -------------------------------------------------- Bc. Michal Boudný Bc. Václav Salajka starosta města Slavkova u Brna ředitel Oblastní charity Hodonín 9