Textová podoba smlouvy Smlouva č. 12834164: Dodatek č. 4 ke smlouvě o poskytování veřejných služeb v přepravě

Příloha KUMSP00Y4IT6.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        HIWIUIIHIWI\!WIHIWI IHHHI HHHHIWIHIHIH                   '_, . 07732_
  KUMSPO0Y4ITS
                                        Dodatek č. 4

                                        ke smlouvě ev. č. 07172/2018/DSH

o poskytování veřejných služeb v přepravě cestujících veřejnou linkovou osobní

      dopravou k zajištění dopravní obslužnosti Moravskoslezského kraje

                                        —oblast Frýdecko-Místecko

                                                   I.
                                        Smluvní strany

1. Moravskoslezský kraj

se sídlem:               Ostrava, 28. října 117, PSČ 702 18

IČO:                     70890692
DIČ:                     CZ70890692

bank. spojení:           Česká spořitelna, a.s.

číslo účtu:              330181-1650676349/0800

zastoupený:                             Ing. Jakubem Unuckou, MBA

(dále je" „Objednatel'v                  náměstkem hejtmana kraje

2. ČSAD Frýdek-Místek a.s.

se sídlem:               Politických obětí 2238, Místek, 738 01 Frýdek-Místek

zastoupená:

IČO:

DIČ:                     CZ45192073

bank. spojení:           Komerční banka a.s.

číslo účtu:              1306781/0100

Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl B, vložka č. 368

(dále jen „Dopravce")

                                                                          II.
                                                     Základní ustanovení

1. Smluvní strany uzavřely dne 25. 7. 2018 Smlouvu o poskytování veřejných služeb v přepravě
     cestujících veřejnou linkovou osobní dopravou k zajištění dopravní obslužnosti Moravskoslezského
     kraje — oblast Frýdecko-Místecko, ev. č. 07172/2018/DSH (dále jen „Smlouva“), následně byl
     ke smlouvě uzavřen Dodatek č. 1, č. 2 a č. 3.

                                                  m.
                                                Účel dodatku

1. Účelem tohoto dodatku je poskytnout Dopravci finanční prostředky na zajištění ochranných
     chemických prostředků, ochranných pomůcek a služeb spojených s desinfekci prostoru pro cestující
     ve vozidlech veřejné dopravy, které slouží kochraně a prevenci nebezpečí vzniku či rozšíření
     onemocnění COVID-19 způsobené novým koronavirem SARS—CoV—Z. Tyto prostředky Objednatel
     poskytuje vsouvislosti sopatřením Ministerstva dopravy ČR, které vydalo pro všechny
     provozovatele veřejné dopravy pokyn, aby zaměstnanci používali dostupné desinfekční prostředky,
     kdy Ministerstvo dopravy ČR současně na výše uvedené prostředky a služby vyhradil
   Moravskoslezskému kraji rozhodnutím čj. 21/2020-190-STSP/2 finanční prostředky, které mají být

   Dopravci na základě žádosti a předložených faktur proplaceny.

                                                     IV.

                                        Předmět dodatku

1. Objednatel se zavazuje Dopravci poskytnout finanční prostředky získané z dotace Ministerstva
   dopravy ČR na ochranné chemické prostředky, ochranné pomůcky a služby spojené s desinfekci
   prostoru pro cestující ve vozidlech veřejné dopravy, dle jeho žádosti ze dne 23. 4. 2020, v maximální
   výši 78.431 Kč bez DPH, a to na základě předložené zálohové faktury s částkou v maximální výši.
   Pro obsah faktury se použije odst. 6.15 Smlouvy obdobně s tím, že v textu faktury budou doplněna
   slova „ochranné chemické prostředky, ochranné pomůcky a služby spojené s desinfekci prostoru
   pro cestující ve vozidlech veřejné dopravy“, pro její úhradu se použijí čl. 6.16 až 6.18 Smlouvy

   obdobně.

2. Dopravce je povinen vůči Objednateli:

   a. doložit do 31. července 2020 zúčtování zálohové faktury, přehled/seznam účetních
       dokladů vztahujících se kuznatelným nákladům včetně uvedenídetailního obsahujednotlivých
       účetních dokladů a data úhrady těchto dokladů, společně s daňovými doklady, tj. kopiemi
       faktur a paragonů za zajištění ochranných chemických prostředků a ochranných pomůcek
       a služeb spojených s dezinfekcí prostoru pro cestující ve vozidlech veřejné dopravy, uhrazených
       Dopravcem, které pokrývající celý rozsah poskytnuté ňnanční částky. Přípustnými fakturami
       a paragony dle tohoto odstavce jsou faktury a paragony splňující náležitosti daňového dokladu
       dle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů,
       a náležitosti stanovené dalšími obecně závaznými právními předpisy, s datem zdanitelného
       plnění od 1. března 2020 do 30. dubna 2020, kdy současně jejich úhrada musí proběhnout

        do 30. 6. 2020,

    b. vrátit do 31. srpna 2020 nevyčerpanou či nedoloženou část finančních prostředků
       zpět na účet objednatele, ze kterého mu byly poskytnuty, a to v případě, že využití
        poskytnutých ňnančních prostředků nebude řádně a účelově doloženo,

    c. použít obdržené finanční prostředky výhradně na nákup ochranných chemických

       prostředků, ochranných pomůcek aslužeb spojených sdesinfekcí prostoru pro cestující
       ve vozidlech veřejné dopravy, které slouží kochraně a prevenci nebezpečí vzniku či rozšíení
       onemocnění COVID—19 způsobené novým koronavirem SARS-CoV-Z.

        Ochrannými chemickými prostředky a ochrannými pomůckami se rozumí:

           . prostředky na mytí rukou pro personál a cestující,
           . desinfekční prostředky na desinfekci prostor pro cestující a personál,
           . ochranné roušky pro personál, případně jiné součásti oblečení potřebné pro snížení

                rizika nákazy a
           . obdobné prostředky a ochranné pomůcky.
            Personálem se rozumí pracovníci dopravce, kteří jsou při výkonu své funkce ve styku

          s cestující veřejností.

3. Smluvní strany uzavírají tento dodatek v dobré Viře, že jde o tzv. nepodstatnou změnu ve smyslu
    5 222 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, a to konkrétně s odvoláním na tzv.

   změnu de minimis dle 5 222 odst. 4 ZZVZ, ve znění pozdějších předpisů, pro niž jsou splněny

    stanovené podmínky. Hodnota provedené změny totiž nepřesahuje 10 % z celkové smluvní ceny,
    ani finanční limit pro nadlimitní veřejnou zakázku na služby; zároveň touto změnou nedochází
    ke změně celkové povahy veřejné zakázky.
                                                Závěrečná ustanovení
 Tento dodatek nabývá platností podpisem obou smluvních stran a účinnosti dnem uveřejnění
 v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinností některých smluv,
 uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znění pozdějších
předpisů.

Ostatní ustanovení Smlouvy tímto dodatkem nedotčené, zůstávají beze změny.

Doložka platností právního jednání dle 5 23 zákona č. 129/2000 Sb., o krajích (krajské zřízení),
ve znění pozdějších předpisů:

vyhotovení tohoto dodatku.

Smluvní strany prohlašují, že si tento dodatek přečetly, že s jeho obsahem souhlasí a na
                                   důkaz toho k němu připojují své podpisy:

Objednatel                                       Dopravce

V Ostravě dne .....—....l....0..6..... 2020  V1“ ili/5_% dne ..].Š'

                                             za  Místek a.s.

lng. Jakub Unucka, MBA                                                 K a.s.

   na základě pověření                           Politick 'ch obětí 2238
                                                 738 02yFrýdek-Místek
'  '
hejtmana kraje                                     orc: cz451920 73 ©