Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Dodatek č. 1 k Rámcové smlouvě o prodeji zboží a poskytování služeb Vodafone OneNet č.: 1-189923824962_0 (D982190022) (dále též jen „Dodatek“) uzavřený mezi: Vodafone Czech Republic a.s. se sídlem náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5 IČ: 25788001 DIČ: CZ25788001 bankovní spojení: Československá obchodní banka, a. s. č. účtu: 221217/0300 společnost zapsaná dne: 13. 8. 1999 v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze spisová značka: oddíl B. , vložka 6064 zastoupená: XXX, na zákl. pověření (dále jen „Vodafone“) a Povodí Labe, státní podnik Se sídlem: Víta Nejedlého 951/8, Slezské Předměstí 500 03 Hradec Králové IČ: 70890005 Datum vzniku: 1.1.2001 301 - Státní podnik zastoupená: Ing. Petrem Martínkem, investičním ředitelem (dále jen „Zákazník“) I. Předmět a účel Dodatku 1.1 Smluvní strany se dohodly v souvislosti s poskytováním služeb na základě Rámcové smlouvy o prodeji zboží a poskytování služeb Vodafone OneNet (Rámcové smlouvy o poskytování veřejně dostupných služeb elektronických komunikací Vodafone OneNet) č.: 1-189923824962_0 (D982190022) (dále jen „Smlouva“), že Vodafone podnikne kroky ke zlepšení úrovně pokrytí signálu veřejné mobilní komunikační sítě Vodafonu (dále jen „síť Vodafone“) v objektu Zákazníka na adrese Kostomlátky -/-, Kostomlátky (NB) 28921. II. Technické řešení zlepšení úrovně pokrytí signálu 2.1 Zvýšení úrovně signálu sítě Vodafone (včetně hodnoty případných nutných stavebních úprav) bude řešeno instalací zesilovače signálu (dále jen zařízení). Specifikace instalovaného zařízení a detaily jeho umístění budou uvedeny v Předávacím protokolu, který bude stranami podepsán po provedení instalace zařízení v objektu Zákazníka. 2.2 Zařízení bude na náklady Vodafonu instalováno buď na/v objektu, jehož je Zákazník vlastníkem, nebo v/na nemovitosti jiného vlastníka. Zákazník se zavazuje zajistit souhlas majitele nemovitosti s instalací zařízení, zvláště pak v případě, že kabely a antény zařízení budou umístěny v jiných než Zákazníkem pronajatých prostorách, a umožnit Vodafonu instalaci zařízení včetně zajištění přístupu Vodafonu a jeho techniků k místu instalace zařízení. Tento souhlas vlastníka nemovitosti s instalací zařízení je nedílnou součástí Smlouvy a tvoří Přílohu č. 1 tohoto Dodatku. V případě nutnosti provedení stavebních úprav ve vyšší hodnotě, tzn. přesahující částku 40.000,- Kč ročně na jejich dokončení, má Zákazník povinnost zajistit a podporovat získání příslušné části nemovitosti, na kteréžto části budou tyto úpravy provedeny, do nájmu ve prospěch Vodafone od vlastníka nemovitosti. Dále má povinnost podporovat, aby v rámci tohoto nájmu měl Vodafone právo daňově odpisovat technické zhodnocení a aby bylo řešeno vypořádání tohoto technického zhodnocení při ukončení nájmu. 2.3 Zákazník je oprávněn zařízení užívat pouze po dobu platnosti Smlouvy a pro účely výše uvedené v odst. 1.1 tohoto Dodatku. 2.4 Vodafone učiní rozhodnutí zda, případně jakým způsobem zajistí zvýšení úrovně signálu sítě až po provedení místního šetření včetně měření signálu v objektu Zákazníka. Zvýšení úrovně signálu sítě Vodafone nemusí být v některých případech technicky proveditelné, zejména z důvodů nemožnosti nalezení vhodného umístění přijímacích a vysílacích antén nebo z důvodů interferenčních problémů. Str. 1 z 3 Vodafone Czech Republic a.s. Vodafone firemní péče XXX Náměstí Junkových 2 IČO: 25788001, DIČ: CZ25788001 155 00 Praha 5 XXX; vodafone.cz Společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 6064 Dodatek III. Podmínky a termín instalace zařízení 3.1 Instalace zařízení a zvýšení úrovně signálu sítě Vodafone bude provedena do 3 měsíců po splnění všech následujících podmínek: a) Zákazník doloží Vodafonu souhlas vlastníka objektu s instalací zařízení a poskytne pracovníkům Vodafonu náležitou součinnost, aby mohli před započetím instalace provést měření úrovně signálu v objektu, a poskytne Vodafonu stavební plány objektu, ve kterém Zákazník žádá o zvýšení úrovně signálu, včetně všech případných plánovaných stavebních úprav, umístění staveb a jiných překážek šíření signálu v příslušeném objektu, nebo v jeho okolí. b) Budou splněny veškeré požadavky na uvedení zařízení do provozu vyplývající z právních předpisů, zejména stavebního zákona (např. v případech, kdy to stavební zákon požaduje, bude vydáno územní rozhodnutí, stavební povolení, kolaudační rozhodnutí atd.). 3.2 Zákazník si je vědom, že k optimálnímu zvýšení úrovně signálu sítě Vodafone nemusí dojít, pokud po dni měření provedeného dle odst. 3.1 písm. a) Dodatku dojde ke stavebním úpravám, umístění staveb nebo jiných překážek šíření signálu v objektu nebo jeho okolí, o kterých Vodafone při prováděném měření nevěděl a s nimiž při plánování technického řešení nepočítal. IV. Další práva a povinnosti stran 4.1 Při splnění podmínek uvedených v tomto Dodatku se Vodafone zavazuje na vlastní náklady nainstalovat, předat a zprovoznit Zákazníkovi zařízení do stavu způsobilého k jeho řádnému užívání a zajistit servis zařízení, aby bylo po celou dobu trvání Smlouvy způsobilé k řádnému užívání. Při zprovoznění zařízení bude vyhotoven Předávací protokol obsahující přesný popis stavu zařízení, který bude podepsaný oběma smluvními stranami. Vodafone může být zastoupen na základě plné moci dodavatelskou firmou. 4.2 Zákazník prohlašuje, že je řádně obeznámen s provozem zařízení, které je pro Zákazníka zcela bezobslužné a jakoukoliv obsluhu zařízení je oprávněn provádět pouze Vodafone. Zákazník je povinen zařízení chránit před poškozením, ztrátou nebo zničením. Zákazník není oprávněn měnit umístnění zařízení ani do něj jakýmkoli způsobem zasahovat. 4.3 Zákazník se zavazuje zajistit připojení zařízení k odběru elektrické energie a hradit náklady na spotřebovanou elektrickou energii zařízením. 4.4 Zákazník se dále zavazuje zajistit Vodafonu následný přístup k zařízení, a to i v prostorách které nemá Zákazník v nájmu a patří jiné osobě - vlastníkovi nemovitosti za účelem servisu zařízení. Pokud tak Zákazník neučiní, Vodafone nemůže odstranit případný výpadek služby či závadu zařízení a to až do doby, než bude Vodafonu nebo jeho pověřeným technikům umožněn přístup k zařízení. Zákazník bere na vědomí, že servis zařízení provádí výhradně Vodafone nebo jím pověřený technik a Zákazník není oprávněn provádět servis sám nebo prostřednictvím jiných třetích osob, vyjma Vodafonu. Zákazník je povinen neprodleně informovat Vodafone o jakýchkoliv poruchách, poškození, zničení nebo ztrátě zařízení a to telefonicky na čísle XXX. Zákazník vždy při nahlašování jakékoliv události související se zařízením je povinen uvést: číslo Smlouvy, jméno Zákazníka, kontaktní osobu u Zákazníka a její telefonní číslo, adresu umístění instalovaného zařízení, popis problému a potvrzení, že se nejedná o výpadek elektrické energie v zásuvce, na kterou je instalované zařízení připojeno. 4.5 Zákazník bere na vědomí, že Vodafone má zájem na tom, aby se mu po demontáží zařízení vrátilo nepoškozené. Zákazník je povinen umožnit demontáž zařízení (minirepeater včetně příslušenství) ve stavu, v jakém je Vodafone instaloval, s přihlédnutím k jejich běžnému opotřebení. Do 5 dnů po ukončení Smlouvy je Zákazník povinen písemně požádat Vodafone o demontáž zařízení a umožnit přístup k zařízení v termínu, který Vodafone určí. Demontáž zařízení vždy provede pouze Vodafone nebo jím pověřená osoba na své náklady. V. Sankční ujednání a odpovědnost za škodu 5.1 V případě že Zákazník neumožní Vodafonu demontáž zařízení dle odst. 4.5 tohoto Dodatku, je Zákazník povinen zaplatit Vodafonu smluvní pokutu ve výši pořizovací ceny zařízení. Dále trvá právo Vodafone vymáhat předání zařízení zpět. 5.2 V případě, že Zákazník nevrátí zařízení ve stavu, v jakém jej od Vodafonu převzal (s přihlédnutím k jejich běžnému opotřebení), je Zákazník povinen zaplatit Vodafonu smluvní pokutu ve výši zůstatkové ceny zařízení. 5.3 V případě, že bude Zákazník užívat zařízení v rozporu s účelem tohoto Dodatku, je povinen zaplatit Vodafonu smluvní pokutu ve výši 1000,- Kč za každý den, kdy bylo zařízení takto užíváno. V případě, že Zákazník neumožní Vodafonu přístup k instalovanému zařízení, pak je povinen zaplatit Vodafonu smluvní pokutu ve výši 1000,- Kč za každý den prodlení s umožněním přístupu. 5.4 Nárok Vodafonu na náhradu škody v plném rozsahu není smluvními pokutami dle odst. 5.1, 5.2 a 5.3 dotčen. 5.5 Případná náhrada škody a/nebo smluvní pokuta je splatná do 30 dnů od doručení výzvy druhé smluvní straně. 5.6 V případě, že zařízení bude poškozeno, nebo když nebude umožněn jeho řádný provoz ze strany Zákazníka a v souladu s účelem tohoto Dodatku, dopustí se Zákazník porušení povinností dle tohoto Dodatku podstatným způsobem a Vodafone může odstoupit od tohoto Dodatku. Odstoupení je účinné dnem doručení písemného oznámení o odstoupení druhé straně. V pochybnostech se má za to, že písemné oznámení bylo doručeno 3. den po jeho odeslání. Odstoupením od smlouvy není dotčen nárok Vodafonu na náhradu škody v plném rozsahu ani na případný nárok na smluvní pokutu (za porušení tohoto Dodatku). VI. Závěrečná ustanovení Str. 2 z 3 Vodafone Czech Republic a.s. Vodafone firemní péče XXX Náměstí Junkových 2 IČO: 25788001, DIČ: CZ25788001 155 00 Praha 5 XXX; vodafone.cz Společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 6064 Dodatek 6.1 Tento dodatek nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu dodatku oběma stranami. 6.2 V otázkách tímto Dodatkem výslovně neupravených se práva a povinnosti smluvních stran řídí příslušnými ustanoveními obecně závazných právních předpisů platných na území České republiky, zejména příslušnými ustanoveními občanského zákoníku. 6.3 Pokud nebude splněna do šesti měsíců ode dne účinnosti tohoto dodatku některá z podmínek uvedených v článku III. a) – b), může jakákoliv strana od tohoto dodatku odstoupit. V případě, že Vodafone překročí lhůtu pro uvedení zařízení do provozu uvedenou v článku III. o více než tři měsíce, může Účastník odstoupit od tohoto dodatku. Odstoupení dle tohoto článku nabývá účinnosti dnem doručení písemného odstoupení druhé smluvní straně. 6.4 Tento Dodatek je vyhotoven ve čtyřech výtiscích, přičemž každá ze smluvních stran obdrží po dvou vyhotoveních. 6.5 Součástí tohoto Dodatku je: Příloha č. 1 – Souhlas vlastníka nemovitosti s umístěním zařízení Vodafone Czech Republic a.s Povodí Labe, státní podnik V Praze dne: 26.6.2020 V Hradci Králové dne: 24.6.2020 Jméno: XXX Jméno: Ing. Petr Martínek Pozice: obchodní zástupce Funkce: investiční ředitel Podpis: Podpis: Str. 3 z 3 Vodafone Czech Republic a.s. Vodafone firemní péče XXX Náměstí Junkových 2 IČO: 25788001, DIČ: CZ25788001 155 00 Praha 5 XXX; vodafone.cz Společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 6064