Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Smlouva o dílo č. 5/2017 Elektroopravy,údržba el. zařízení --------------------------------------------------------- MONTEA CZ s.r.o. Bakaláře 43/6 397 01 Písek Tel. 605 585 459 Zastoupená panem Skuhrou Bohumilem IČO: 26073170 Bankovní spojení: 43-8279970237 /01 00 / dále jen dodavatel / na straně jedné a Vyšší odborná škola lesnická a Střední lesnická škola Bedřicha Schwarzenberga Písek Lesnická 55 397 0 1 P í sek z astoup ená IČ: 60869861 / dále jen objednatel / na straně druhé, uzavírají tuto obchodní smlouvu: I . Předmětem této smlouvy jsou drobné elektroopravy a údržba el. zařízení , které bud o u poskytovány na základě jednotlivých objednávek objednatele v průběhu roku 2017. V každé objednávce bude specifikována požadovan á práce . II . Dodavatel se touto smlouvou zavazuje provést na svůj náklad a nebezpečí pro obj ednatele provozní elektroopravy, elektroinstalaci a údržbu el. zařízení v článku I. této smlouvy . Objednatel se zavazuje dílo převzít a zaplatit. III . Smluvní strany souhlasí s tím, že všechny práce budou prove deny na základě zadání objedna tele . Dodatky a změny se stanou předmětem plnění až po dohodě obou smluvních stran a uzavření písemného dodatku ke smlouvě. Objednané práce budou prováděny v obvyklém technologickém sledu, bez zbytečného přerušení a s maximální ohleduplností k ubytovaným studentům. Dodavatel zajistí odvoz, uložení a likvidaci odpadů v souladu s příslušnými právními předpisy. IV . Smluvní strany souhlasí s tím, že zhotovitel provede i vícepráce a nepředvídané práce na objektu, které si objednavatel objedná nebo vzniknou při provádění smluvních prací, v souladu s bodem III. této smlouvy. Tyto budou po ocenění a odsouhlasení objednatelem započteny do celkové ceny zakázky. V . Smluvní strany souhlasí s tím, že dodavatel je oprávněn postoupit provádění jednotlivých prací z této smlouvy třetí osobě, kterou sám zvolí. Postoupení prací třetí osobě žádným způsobem neovlivňuje vzájemná práva a závazky smluvních stran v této smlouvě. VI . Cena díla se smluvními stranami sjednává jako cena nejvýše přípustná v souladu s rozsahem díla vymezeným v této smlouvě a je položkově uvedena v konkrétní objednávce. Cena díla se smluvními stranami sjednává jako cena nejvýše přípustná a činí: 100 000,- Tato cena je pevná a neměnná, bez ohledu na přístupové podmínky ke staveništi. Toto se však netýká případných změn v objemu prací, kt eré by vyplynuly z požadavku objednatele . Subdodávky zajišťované objednatelem , které js o u obsaženy v rozpočtu budou z celkové ceny odečteny. N a prováděné stavební práce se vztahuje režim přenesené dańové povinnosti dle § 9 2 e zákona 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty. Práce budou dodavatelem fakturovány bez DPH, daň na výstupu je povinen přiznat a zaplatit příjemce plnění, tj. objednavatel. VII . Tato smlouva nabývá platnosti po podpisu s účinností od 4.1.2017 a je závazná pro obě strany. Smlouva je uzavřena na dobu určitou do 31.12.2017. VIII . Smluvní strany se dohodly na platebních podmínkách a to takto: 1 . Konečná faktura bude dodavateli pro pl acena do 1 4 -ti dnů ode dne předání díla objednavateli formou písemného předávacího protokolu a po odstranění vad a nedodělků s případnými revizemi, atesty, záručními listy , zakreslením skutečného stavu provedených prací do výkresu nebo náčrtku. atd….. IX. Smluvní strany jsou osvobozeny od částečného či úplného plnění smluvních povinností, jestliže je neplnění důsledkem vyšší moci /vichřice, záplavy, oheň, aj./. Smluvní strany jsou povinny se o událostech vyšší moci informovat, jinak postižená strana nemusí případ vyšší moci uznat. X . Termín y zahájení a dokončení smluvních pra cí budou uveden y v jednotliv ých objednáv kách . X I . Účastníci této smlouvy si sjednávají smluvní pokutu, která bude uplatněna vůči dodavateli v případě prodlení dokončení stavby ve výši 0,1 % za každý den prodlení z ceny dodávky. Tutéž smluvní pokutu uplatní dodavatel vůči objednavateli v případě nedodržení dohodnutých platebních podmínek. Neplnění platebních podmínek a termínů dodávky jsou důvodem k odstoupení od smlouvy. XI I . Dodavatel odpovídá za dodržování OBP, PO na pracovišti , je seznámen s odlišnostmi vzhledem ke školskému zařízení a s rozmístěním hasebných prostředků. Vstup na staveniště mají pouze zaměstnanci, kteří na zakázce přímo pracují. Dodavatel bere na vědomí zákaz parkování vozidel na travnatých plochách a zákaz kouření v celém areálu . V případě provádění svařování jsou ze starny dodavetele učiněna všechna zák. opatření a konec svařování je nahlášen vždy správci budov. XII I . Záruční doba na dodávku stavebních prací se stanovuje na 60 m ěsíců ode dne předání a pře vzetí dokončené stavby. X IV . Tato smlouva je vyhotovena ve 2 provedeních , z nichž každá strana obdrží 1 oboustraně potvrzený výtisk s platností originálu. Jestliže dojde ke sporům vyplývajících z této smlouvy, budou řešeny dle Obchodního zákoníku a u Okresního soudu v Písku. Změnu této smlouvy lze provést jen písemným dodatkem se souhlasem obou smluvních stran. Zástupci obou smluvních stran prohlašují, že podle společenské smlouvy a zřizovací listiny jsou oprávněni tuto smlouvu podepsat a k platnosti smlouvy není potřeba podpisu jiné osoby. V Písku, dne: …………………………… …………………………… Objednatel Dodavatel