Textová podoba smlouvy Smlouva č. 13964664: Smlouva o dílo na zpracování urbanisticko-architektonické studie

Příloha SoD Rusina Frei - studie Koláčkova náměstí.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        é,
                                                                                                                                                                                                                                                                                       ":·

                          SMLOUVA O DÍLO

                na zpracování urbanisticko-architektonické studie

                      ,,Koláčkovo náměstí ve Slavkově u Brna"

         uzavřená v souladu s ustanoveníini § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský
                                   zákoník (dále jen ,,NOZ"), v platném znění

                                                           ČI. I.
                                                   Smluvní štram'

1. Objednatel:
    Město Slavkov u Brna
   se sídlení: Palackého náměstí 65, 684 01 Slavkov u Brna
   zastoupené: Be. Michalem Boudným, starostou města
   IČ: 00292311
   Ba1ikovl1í spojení: Komerč11í banka Vyškov a.s., expozitura Slavkov u Brna
   Č. ú.: 729731/0100
   Osoby zmocněné k jednání:
   - ve věcech smluvních: Bc. Michal Boudný
   - ve věcech technických: I
   ldále jen ,,objednatel"l

2. Zhotovitel:
   Rusina Frei s.r.o.
   se sídlem Bubenská 225/49, 170 00 Praha 7
   IČ: 02308002
   Bankovní spojení: ČSOB a.s., Kamenická 26/599, 170 00 Praha 7
   č.ú.: 262 522 677 l 0300
   Osoby zmocnčnC k jednání:
   - ve včcech smluvních:
   - ve věcech technických
   tel.:
   e-mail:
   dále jen ,,zhotovitel"l.

         V případě změny údajů uvedených v bodě 1 a 2 Článku Ĺ této smlouvy je povinna
          smluvní strana, u které změna nastala, informovat o ní druhou smluvní stranu, a to
         průkazným způsobem a bez zbytečného odkladu. V případě, že z důvodů nedodržení
         nebo porušení této povinnosti dojde ke škodě, zavazuje se strana, která škodu
          způsobila, tuto nahradit.

                                                               l
                                          Ý:
                                           É'

                            S.
                            ÝE

                                               e

                                                            ČI. II.
                                              ÚČel a předmčt smlouvy

2.1. Účelem této smlouvy je zpracování urbanisticko-architektonické studie Koláčkova
         náměstí ve Slavkově u Brna.

2.2. Předmět této smlouvy je specifikován v Zadání urbanisticko-architektonické studie
         Koláčkova náměstí ve Slavkově u Brna, které je nedílnou součásti této smlouvy (dále
         jen Zadání).

2.3. Předmět díla je vymezen:
          a) obecně závaznými předpisy,
         b) die zákona Č.1 83/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu,
          c) písemnými pokyny objednatele,
          d) technickýini normaini vztahující se k materiálům a činnostem projektovaným na
              základě této smlouvy.

2.4. Zhotovitel je povinen provést dílo řádně. Dílo je provedeno řádně, je-li úplně a
          bezvadně ukončeno a je-li řádně a včas předáno. Dílo je provedeno úplně a bezvadně,
          odpovídá-li této smlouvě a je-li způsobilé ke svému účelu použití.

2.5. Zhotovitel je povinen konzultovat provádění díla s objednatelem v souladu
          s podmínkaini Zadání.

2.6. Zhotovitel je oprávnčn navrhnout případnou zmäiu, která je dle jeho odborných a
         technických znalostí nezbytná. Objednatel se zavazuje návrli zhotovitele projednat a
         uzná-li to za vhodl1é, jej akceptovat.

2.7. Objednatel má právo doplnit předmět díla o další práce, které je povinen zhotovitel za
          úhradu zajistit. Toto další plnění musí být předmětem dodatku k této smlouvě o dílo.
         Pokud zhotovitel provede některé z těchto prací bez písemného souhlasu objednatele,
         má objednatel právo odmítnout jejich úhradu.

2.8. Zhotovitel potvrzuje, že se v plném rozsahu seznániil s rozsahem a povahou díla, že
         jsou mu známy technické, kvalitativní a jiné podmínky nezbytné k realizaci díla a že
          disponuje takovými kapacitami a odbornými znalostmi, které jsou k provedení díla
          nezbytné. Zhotovitel prohlašuje, že je schopen předmět díla podle této smlouvy
          provést řádně a včas.

                                                             ČI. III.
                                                        LhůW plnění

3.1. Smluvní strany se dohodly na lhůtě plnění maximálně do 10.12.2020, průběžná
          prezentace před komisí nad rozpracovaností proběhne v září 2020.

3.2. Lhůty plnění dle odst. l tohoto článku mohou být prodlouženy v případě vzniku
          nepředvídatelných a neodvratitelných okolností. Nepředvídatelnou okolností je
          okolnost, o které zhotovitel nevěděl a nemohl vědět. Za nepředvídatelnou okolnost se
          považuje i skutečnost, že činnost orgánů státní správy, správců, či vlastníků dotčených
          pozemků trvá déle, než je obvyklé. Zhotovitel je povinen do lS-ti kalendářních dnů

                                                                 2
e

                         od vzniku takové nepředvídatelné okolnosti písemně požádat objednatele o uzavřeni
                         dodatku k této smlouvě za účelem změny lhůty plnění, pokud tak ve stanovené lhůtě
                         neučiní, platí, že nepředvídatelná a neodvratitelná okolnost nevyvolala potřebu zniěny
                         lhůty plnění.

                                                                ČI. IV.
                                                              Cena díla

4.1. Objednatel je povinen zaplatit za zhotovení díla, za podmínek a způsobeni dále
          sjednaným, celkovou smluvní cenu:

                                                    100.000,- Kč VC. DPH

4.2. Objednatelem budou hrazeny pouze skutečně a řádně provedené práce.

4.3. Cena je stanovena jako nejvyšší přípustná, zahrnující veškeré náklady zhotovitele a
         cenové vlivy v průběhu plnění této smlouvy.

4.4. Pokud objednatel udělí zhotoviteli písemný pokyn, z něhož plyne, že část
         zhotovitelem již vykonaných prací bude zmařena, objednatel zhotoviteli uhradí
         poměrnou část ceny. Zhotovitel je povinen prokázat, že práce byly skutečnč
         vykonány.

                                 ČI. V.
                        Platební podlnínkY

5.1. Cena bude hrazena na základě faktury s náležitostmi daňového dokladu po odevzdání
         a převzetí díla.

5.2. Splatnost faktur je 14-ti denní. Lhůta splatnosti běží od následujícího dne po doručeni
         faktury objednateli. Za doručení faktury se považuje den předání faktury do poštovni
         evidence objednatele. Povinnost zaplatit je splněna dneni odepsání fakturované částky
         z účtu objednatele.

5.3. Faktury musí splňovat náležitosti daňového dokladu dle zákona o DPH ve znění
         pozdějších předpisů a bude vždy obsahovat:

-  označení objednatele a zhotovitele, sídlo, IČ, DIČ

-  číslo faktury
   den vystavení a den splatnosti

-  označení banky a č. účtu, na který se má platit

-  označení díla
   fakturovanou částku

-  číselný kód klasifikace produkce

-  razítko a podpis oprávněné osoby

-  přílohou faktury bude soupis provedených prací potvrzený objednatelem

V případě, že faktura bude obsahovat nesprávné nebo nepravdivé údaje nebo neúplné
náležitosti, je objednatel oprávněn fakturu neprodleně vrátit zhotoviteli. U takové

                                   3
               Z'

          faktury běží nová lhůta splatnosti až po doručení opravené faktury objednateli.

5.4. Při prodlení objednatele se zaplacením oprávněné faktury činí úrok z prodlení 0,05 %
         z fakturované částky za každý i započatý den prodlení.

                                                            ČI. VI.
                                                     Provádění díla

6.1. Dílo je provedeno, je-li dokončeno a předáno.

6.2. Zhotovitel je povi11en zabezpečit účast pověřených kvalifikovaných a odborně
          způsobilých pracovníků.

6.3. Zhotovitel je povinen naplňovat předmět smlouvy s odbornou a potřebnou péčí, šetřit
          práv objednatele a třetích osob a činit tak, aby navrhované řešení naplňovalo kritéria
          hospodárnosti, efektivnosti a účelnosti vynakládání veřejných prostředků. Zhotovitel
          zodpovídá pInč za dodržování zákona č. 183/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů,
          zejména za dodrženi § 159 tohoto zákona, tj. odpovídá za správnost, celistvost a
          úplnost a bezpečnost stavby provedel1é podle jím zpracované projektové dokumentace
          a za proveditelnost stavby podle této dokunlel1tace, jakož i za technickou a
          ekonomickou úroveň projektu technologického zařízení, včetně vlivů na Životní
          prostředí.

6.4. Zhotovitel je povinen bezodkladně objednatele infonnovat o veškerých významných
          skutečnostech souvisejících s plněním předmětu smlouvy.

6.5. Zhotovitel je povinen upozornit objednatele bez zbytečného odkladu na nevhodnou
          povahu věcí převzatých od objednatele nebo pokynů daných mu objednatelem,
         jestliže zhotovitel mohl nebo měl nevhodnost při vynaložení odborné a potřebné péče
          zjistit.

6.6. Objednatel je oprávněn kontrolovat plnění této smlouvy průběžně. Zhotovitel je
          povinen poskytnout objednateli ke kontrole součinnost.

6.7. Zhotovitel je v odůvodněných případech povinen předložit či odevzdat i předmět
          smlouvy v rozpracovanosti; za odůvodněné případy se zejména považuje prokázání
          provedení inamých prací.

                                                          ČI.VII.
                                                   Záruka a vady díla

7.1. Zhotovitel zodpovídá za to, že dílo dle této smlouvy je provedeno dle podmínek této
          smlouvy.

7.2. Zhotovitel je povinen být pojištěn proti škodám způsobeným jeho činnosti na majetku
          a zdraví třetích osob. Zhotovitel je povinen být po celou dobu zhotovování díla

                                                               4
          pojištěn alespoň do výše odpovídající možné výši škod. Pro účely tohoto ustanovení
          se Činnost subdodavatelů považuje za činnost zhotovitele. Zhotovitel na výzvu
          předloží doklady o pojištění.

7.3. Práva objednatele z vady díla

          - Vzpaůdsyobpillonsětni ík jvsyouužitoídpcřheydlmkyětuopdlnvěýnsílkednkauplnsětanni oúvčeenluéhtoétotosumtloousvmy.louvou a od

          - Objednateli vznikají práva z vad, které má dílo v době předání a převzetí.
          - Smluvní strany se dohodly, že délka promlčecí doby pro uplatnění nároků

               objednatele z práv z vad, které má dílo v době předání a převzetí se prodlužuje na
               5 let.

          - rOebkjleadmnoavtealnéjevadpyoovdinsternanitredkola1m0opvraatcovvnadícyh opdísuepmlantěn.ěníZhoportáo\v'nitěe1l1é jreeklapmovaicneena
              to bezplatně.

7.4. Zhotovitel je povinen k náhradě případné škody na majetku nebo na zdraví
         zapříčiněné činností zhotovitele při plnění této smlouvy, nebo způsobené v důsledku
         vadného plnění.

                                  ČI. VIII.
                             Smluvní pokuty

8.1. Objednatel může uplatnit následující smluvní pokuty:

- nedodrženi termínů plnění                                1000,- KČ dennč

- za každou jednotlivou vadu, u které dojde k nedodrženi

termi.nu pro odstrane.ni,                                  1000,- Kc denne

8.2. Ke smluvní pokutě bude vystavena samostatná faktura se lhůtou splatnosti 21 dnů.

8.3. Úrok z prodlení - zhotovitel může uplatnit úrok z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné
       částky denně v případě prodlení s úhradou faktur.

                                                           ČI. IX.
                                                  UkonČení smlouvv

9.1. Snilouvu lze ukončit písemnou dohodou.

9.2. Objednatel může od smlouvy odstoupit v případě jejího podstatného porušení
         zhotovitelem. Za podstatné porušení smlouvy se zejména považuje:
         - ovabdjeadnpalnteělneí vzjdeovbněápvřimprěůřbeněhéunepordosvtárdaěnní,i, pokud ji zhotovitel po písemné výzvě
         - zhotovováni předn]ětu plnění v rozporu s podklady,
         - provádění díla osobami, které nejsou náležitě odborně způsobilé a kvalifikované,
         - skutečnost, že zhotovitel není pojištěn v souladu s touto smlouvou,
         - zahájení insolvenčního řízení, ve kterém je zhotovitel v postavení dlužníka,
         - prodlení s plněním o vice než 30 kalendářních dnů.

                             5
9.3. Zhotovitel může od smlouvy odstoupit v následujících případech:
          - zahájení insolvenčniho řízeni, ve kterém je objednatel v postavení dlužníka,

9.4. Odstoupení musí být učiněno písenině a je účimié dnem jeho doručeni druhé smluvní
          straně s účinky ex nunc.

9.5. Odstoupením od smlouvy nezaniká vzájeniná sankční odpovědnost stran.

9.6. V případě odstoupení od smlouvy z důvodu dle odst. 9.2. bod ,,zhotovování předmětu
          plnění v rozporu s podklady" a ,,prodlení s plnčním o více než 30 kalendářních dnů"
          nemá zhotovitel nárok na náklady vynaložené na prováděni díla.

                   ČI. X.
       Závěrečná ustanovení

10.1. Smlouvu lze změnit, upřesnit nebo zrušit jen písemnou formou - dodatkem, který
         dohodnou obě smluvní stral1y svými zástupci, oprávně11ýn1i k zastupováni stran při
         podpisu smlouvy.

10.2. Tato smlouva se řídí právem České republiky.

10.3. Zhotovitel není oprávněn bez souhlasu objednatele postoupit práva a povinnosti
         vyplývající z této smlouvy třetí osobč.

10.4. Z11otovitel bere na vědomí, že je osobou povimiou spolupůsobit při výkonu finanční
         kontroly.

10.5. Písemně či písemný znamená: trvalý záznam psaný ručně, strojem, tištěný či
          elektronicky zhotovený.

10.6.  Smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami a účinnosti dnem
       zveřejněni v Registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách
       účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (o registru

       smluv) v platném znění. Zveřejnění této smlouvy v Registru smluv zajisti Objednatel.

10.7. Smluvní strany po přečtení této smlouvy prohlašují, že souhlasí s jejím obsahem, že
         tato smlouva byla sepsána vážnč, určitě srozumitelně, na základě jejich pravé a
          svobodné vůle, na důkaz čehož připojují své podpisy.

10.8. Pro případ, že některá ze smluvních stran odmítne převzít písemnost nebo její převzetí
          znemožni, se má za to, že písemnost byla doručena. Pro případ pochybností se má za
         to, že písemnost byla doručena třetí den po jejím předání držiteli poštovní licence.

10.9. Případné obchodní zvyklosti, týkající se sjednaného či navazujícího plnění, nemají
          přednost před smluvními ujednáními, ani před ustanoveními zákona, byt' by tato
          ustanovení neměla donucující účinky.

       6
10.10. Smluvní strany souhlasí s uveřejněním této smlouvy vC. jejich příloh.
10.11. Smluvní strany se dohodly, že na jejich vztah upravený touto smlouvou se neužijí §

          1921, § 1976, § 2050, § 2051, § 2112, § 2364 odst. 2, § 2595, § 2605 odst. 2, § 2606,
          § 2611 občanského zákoníku.
10.12. Smlouva je vyhotovena ve 4 stejnopisech s platností originálu, z nichž každá smluvní
         strana obdrží 2 vyhotovení.
10.13. Uzavření této smlouvy schválila Rada města Slavkov u Brna usnesením k bodu č.
          1184/78/RM/2020 na své 78. schůzi dne 10.08.2020.

Nedílnou součástí této smlouvy je:
Příloha č. l: Zadání urbanisticko-architektonické studie Koláčkova náměstí

Ve Slavkově u Brna dne 12.08.2020

Bc. Michal Boudný  ÉS r        0 rr

                                         Martin Rusina

starosta města     0 -1- O

                            7
E                                        Kdáčkovo náměStí- zadání

   Urbanisticko-arch itektonická studie

   KOLÁČKOVO NÁMĚSTÍ

               Zadání 10. 8. 2020
                                                                                                                                       Ko/áčkQvQ náměstí- zadání

     A. Předmět studie
Předmětem studie je zpracováni architektonicko-urbanistického návrhu Koláčkova náměstí ve
Slavkově u Brna. Návrh má přinést do historického jádra kvalitní městský veřejný prostor a také má
definovat funkční, objemovou a provozní přiměřenost nové zástavby na vybraných parcelách.
Zájmem vyhlašovatele je vytvořit kvalitní veřejný prostor, který bude moci plnit vÍcero městských
funkcí a který bude atraktivní jak pro občany města, tak pro návštěvníky.

     B. Cíl revitalizace Koláčkova náměstí
Cílem revitalizace Koláčkova náměstí ve Slavkově u Brna je zejména:

     · Navrhnout kvalitníveřejný prostor atraktivní jak pro občany města, tak pro návštěvníky.
     · Respektovat urbanistické a architektonické hodnoty místa.
     · Vyřešit dopravní obslužnost a parkování v odpovídajícim rozsahu a formě (zklidnění dopravy,

           kultivace a redukce ploch pro parkování, upřednostněni pohybu chodců, bezbariérovost,
           dobrá prostu pnost); minimálně zachovat stávajIcI počet stání (cca 60 PS v řešeném území).

     · Vegetační úpravy a hospodaření s dešťovou vodou řešit komplexně jako modroze|enou
           infrastrukturu, a to jak s ohledem na kompozici náměstí, tak s cílem adaptace města na
           klimatické změny.

     · Vhodně umístit veřejné osvětlenI, mobiliář, výtvarný prvek, případně vodní prvek s ohledem
           na funkčnost, univerzálnost uživánI prostoru a jeho atmosféru.

     · Navrhnout vhodnou formu a um Istění místa pro kontejnery na separovaný odpad
     · Navrhnout vhodnou formu a umístění pro plánovanou TS společnosti E.on na p.č. 607, 608
      · Hledat a navrhnout obecně nové vztahy a funkce.
     · Vytvořit místa pro setkávání a pro odpočinek.
     · PosIlit společenský význam místa a vytvořit podmínky pro jeho aktivní uživánÍ.
      · Navrhnout urbanistické a hmotové řešeni zástavby exponovaných $ouvi$ejÍcÍch parcel:

                 o parcely severně od objektu bývalé synagogy, kde má developer zájem o výstavbu
                       bytového domu;

                 o parcela jižně od synagogy (p.č. 699), kde má stejný developer zájem o výstavbu
                       rodinného domu;

                 o parcela při jižní hraně prostoru (p.č. 622/1), která přejde do vlastň ictvi města -
                       prověřte vhodnost záměru města na parkování l startovní byty l byty pro sen iory l
                       sociálnI služby, případě navrhnout jiné využití;

                 c) přístavba objektu býv. židovské školy na její jižní straně (p.č. 574), navrhněte využití
                       školy a přístavby (město zväZuje expozici o židovské historii místa)

     C. V rámci návrhu je vhodné klást důraz zejména na:
     · ekonomickou přiměřenost a rea|i2ovate|nost ve městě velikosti a významu Slavkova
     · architektonický detail
     · vlastň ické vztahy (nutno obhájit řešení, pokud nebudou zcela respektovány)
     · možnost etapizace prací

     D. V rámci návrhu je vhodné respektovat:
     · využití objektu bývalé Synagogy jako obřadní sIň (konají se 2-3 pohřby za týden, nutnost

           příjezdu auta)
     · bezbariérovost provozu, bezkoliznost provozu
                                                                                                                                         Koláčkovo náměstí- zadáni

     E. Zadavatel pro účely studie předpokládá ná$leduiÍcÍ:
     · Regulační pIán zóny Koláčkovo náměstí není závazný, návrh bude podkladem pro změnu

           tohoto regulačního plánu zóny
     · Územní pIán města se doporučuje brát jako závazný, resp. se požaduje pečlivě zdůvodnit jiné

           řešeni

      f. předpokládaný časový harmonoRram
- podpis smlouvy o dílo, zahájení prací 08/2020
- do 25. 8. 2020 možnost položení písemných dotazů k zadánístudie; dotazy budou zodpovězeny do
max. 5 pracovních dnů, budou zaslány mailem všem zpracovatelům; dotazy možno posílat na email:
lukas@archisluzba.cz,, v kopii na petr.loka j@meuslavkov.cz
- pracovni prezentace (průběžná konzu ltace) před jmenovanou komisí 10/2020 (prezentace bude
obsahovat základni urbanistické a architektonické řešení veřejného prostranství a souvisejÍcÍch vazeb,
bude probíhat osobně, s využitím projekce)
- odevzdání dopracované studie: 12/2020
studie bude předána ve formátu A3 (příp. poskládaná na tento formát) a na dvou prezentačních
panelech formátu 700/1000 mm z lehkého materiálu pro výstavní účely ti. 5 mm (kapadeska, forex)
a lx CD se všemi dokumenty ve formátu PDF a DOC, DWG);
- po odevzdáni bude následovat autorská prezentace řešení za účasti komise
- návrhy mohou být dále prezentovány veřejnosti formou výstavy odevzdaných panelů
- veřejnosti může být dána možnost se k návrhům vyjádřit na webových stránkách města
- komise stanoví pořadí návrhů dle kvality řešeni a splněni požadavků
- zpracovatel vybraného návrhu bude následně vyzván k následnému zpracováni změny RPZ
Koláčkovo náměstia následnému dopracováni studie do DŮR, DSP a DPS.

     G. Forma odevzdání
Urbanisticko-architektonická studie bude obsahovat textovou a grafickou část, jejíž minimální
náležitosti stanovi toto zadá n í:

     · Tištěná část
                o Studie (poskládaná na formát A3, počet výtisků 2)
                o 2 panely s návrhem (formát 700/1000 mm na výšku)

     · DigitálnI část
                o data odevzdaná v tištěné podobě (studie a 2 panely) ve formátu PDF a JPG, výkresy
                      navíc ve formátu DGN nebo DWG)

     H. Obsah odevzdání
     · textová část, vysvět|ujÍcÍ koncept a zdůvodňujÍcÍ zvolené řešeni celku a jeho jednotlivých

           částí, popis možností etapizace
     · tabulka s popisem, výměrami základních prostorových prvků a odhadem realizačních

           nákladů; tabulku koncipovat tak, aby bylo možné rámcově spočítat finanční náročnost
           navrženého řešeni
     · situace širších vztahů
     · situace komp|exního urbanisticko-architektonického řešeni, měřítko 1 : 400
                                                                     Koláčkovo náměstí - zadání

     · charakteristické řezy, pohledy, řezopohledy
     · vizualizace a další prostorová vyjádření návrhu
     · detaily, schémata provozu
     · schémata řešení objektů

    L Komise
Komise posuzujÍcÍ návrhy bude tvořena zástupci města a architekty v roli odborných oponentů.
Předpokládájí se celkem tři zasedání (l. úvod, prohlídka, výběr ,,divokých karet", popř. upřesnění
zadání; 2. prezentace v poločase; 3. konečná prezentace a u rčení pořadí). Složení kom ise je
nás|edujÍcÍ:

7 členů s hlasem

Bc. Michal Boudný — starosta města

Ing. Marie jedličková - místostarostka města

              Ing. Ivan Charvát - zastupitel města
Ing. arch. Zdeňka Vydrová - autorizovaný architekt ČKA

Ing. arch. David Mikulášek - autorizovaný architekt ČKA

Ing. arch. Lu káš Pecka, Ph.D. - městský architekt

Ing. Petr Lokaj - vedoucí odboru správy majetku, investic a rozvoje           l
                                                                              ;

jednotlivých jednání se mohou účastniti přizvaní odbornici jako konzultanti, poradci, nemohou však
hlasovat: Přizvaný odborník - NPÚ, OÚP, doprava, historie, zeleň

     j. Podk[adY
001— zadání
002 - Petruzziho plán 1728
003 - ortofoto 1953, 2015
004 - výkres DKM a inž. síti (PDF, DGN, DWG)
005 - výřez z územního plánu {výkres urb. struktury, arch. Mend)
006 - výřez z neaktuálniho RPZ Koláčkovo náměstí (2001, arch. Zemánek)
007 - výřez z mapy 1984
008 - výřez z císařského povinného otisku
009 - vyhodnocení odpovědí zastu pitelů na otázky městského architekta
010 - dendrologický průzkum
011- polohopisné a výškopisné zaměření území- DODÁ ODBOR INVESTIC

012 - výsledky ankety mezi občany s komentářem městského architekta (6/2020)
013 - popis stavebního záměru ing. Čáslavy - severně od synagogy
014 - popis stavebního záměru ing. Čáslavy - jižně od synagogy
               Koláčkovo náměstí - zadání

Řešené území: