Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
OBJEDNÁVKA č. 0282/2017/DSH/O Odběratel Dodavatel IČ: 48118735 : DIČCZ4811 IČ: 70890629 C DI CZ70890692 Moravskoslezský kraj CÍSAŘ,ČEŠKA,SMUTNÝ s.r.o,. advokátní kancelář 28. říina 2771/117 Hvězdová 1716/2b 70218 Osatrav 14000 Parah Procházka Tomáš Ing. Vyřizuje: 595 622 507 Vyřizuje: Telefon: DSH-S Telefon: Odbor: Objednáváme u Vás: Zajištění komplexní právní podpory v opakovaném zadávacmí řízení na veřejnou zakázku „VÝBĚR LETECKÉHO DOPRAVCE PRO POSKYTOVÁNÍ PRAVIDELNÉ LETECKÉ DOPRAVY Z LETIŠTĚ LEOŠE JANÁČKA OSTRAVA DO AMSTERDAMUA HELSINEK" (dále jen „veřejná zakázka"), spočívající v zajištění komplexní právní podpory v zadávacmí řízení na předmětnou veřejnou zakázku, jež by zahrnovala specifikaic základníhc zadávacíhc podmínke (drhu zadávacího řízen,í vymezení předměut plněn,í kvalifikačín předpoklady, konstrukce hodnotících kritéríi atpO, vyhotovení zadávací dokumentace k veřejné zakázce a dalších dokumentů stanovených zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále jen „Zákon") včetně návrhu smlouvy s dodavatelem. Po jejich odsouhlasení budou právní služby spočívat v zastoupení Moravskoslezského kraje při komplexní administraci veřejné zakázky podel Zákona s náplní odpovídající zvolenému druhu řízen,í včetně případného vypořádání dodatečnýhc žádosít o dodatečné informace a námitek uchazečů o veřejnou zakázku. Další vymezení činností včetně platebních podmínek v příloze. Datum požadovaného splnění: nelze s ohledem na složitost procesu přesně stanovit, do úplného vyřízení předmětu objednávky ; Přílohy: Ce,lý rozsah předmětu objednávky vč. platebních podmínek a data požadovaného splnění. UPOZORNĚNÍ: Odběratel uplatní institut zvláštního způsobu zajištění daně dle § 109a zákona o DPH a hodnotu plnění odpovídající dani z přidané hodnoty uvedené na faktuře uhradí v termínu splatností této faktury stanoveném dle objednávky přímo na osobní depozitní účet dodavatele vedený u místně příslušného správce daně v případě, že: a) dodavatel bude ke dni uskutečnění zdanitelného plnění zveřejněn v aplikaci „Registr plátců DPH" jako nespolehlivý plátce, nebo b) dodavatel bude ke dni uskutečnění zdanitelného plnění v insolvenčním řízení. Odběratel-nehese odpovědnost za případné penále a jiné postihy vyměřené S stanovené správcem daně dodavateli v souvislosti s potenciálně pozdní úhradou DPH, tj. po datu splatnosti této daně. Úhrada faktury se provádí 14. kalendářní den od data doručení faktury. i Povinnost zaplatit cenu j e splněna dnem odepsání příslušné částky z účtu objednatele. . MAX. CENA CELKEM (vč. DPH) 217 800,00 Kč Podrobnosti platby: Datum: Na účet Číslo výdajového účtu MSK : 27-1650676349/0080 Ing. Tomáš Kotyza ředitel krajského úřadu Příloha k objednávce č. 0282/2017/DSH/O Celý rozsah předmětu objednávky vč. platebních podmínek a data požadovaného splnění. Objednáváme u Vás: zajištění komplexní právní podpory v opakovaném zadávacím řízení na veřejnou zakázku „VÝBĚR LETECKÉHO DOPRAVCE PRO POSKYTOVÁNÍ PRAVIDELNÉ LETECKÉ DOPRAVY Z LETIŠTĚ LEOŠE JANÁČKA OSTRAVA DO AMSTERDAMU A HELSINEK" (dále jen „veřejná zakázka"), spočívající vzajištění komplexní právní podpory v zadávacím řízení na předmětnou veřejnou zakázku, jež by zahrnovala specifikaci základních zadávacích podmínek (druh zadávacího řízení, vymezení předmětu plnění, kvalifikační předpoklady, konstrukce hodnotících kritérií atp.), vyhotovení zadávací dokumentace k veřejné zakázce a dalších dokumentů stanovených zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále jen „Zákon") včetně návrhu smlouvy s dodavatelem. Po jejich odsouhlasení budou právní služby spočívat v zastoupení Moravskoslezského kraje při komplexní administraci veřejné zakázky podle Zákona s náplní odpovídající zvolenému druhu řízení, včetně případného vypořádání dodatečných žádostí o dodatečné informace a námitek uchazečů o veřejnou zakázku. Rozsah zastupování Moravskoslezského kraje při výkonu všech jeho práv a povinností ve smyslu § 43 Zákona souvisejících se zadáváním předmětné veřejné zakázky bude zahrnovat: a) přípravu zadávacích podmínek veřejné zakázky, tj. zejména: zpracování návrhu zadávacích podmínek k veřejné zakázce a související konzultace zadávacích podmínek se zadavatelem; zpracování návrhu kvalifikačních předpokladů a jejich konzultace se zadavatelem; sestavení zadávací dokumentace a její kompletace, sestavení formujářů pro doložení údajů, které jsou předmětem posouzení kvalifikace; sestavení pokynů pro zpracování nabídky dle charakteru plnění veřejné zakázky; příprava formuláře předběžného oznámení a zajištění jeho odeslání k uveřejnění ve Věstníku veřejných zakázek; příprava formuláře odůvodnění veřejné zakázky; b) administraci zadávacího řízení na veřejnou zakázku, tj. zejména: zpracování formuláře oznámení o zakázce; zabezpečení poskytování zadávací dokumentace dodavatelům v případě, že celá zadávací dokumentace nebude k disposici na profilu zadavatele; odeslání příslušných oznámení zadávacího řízení k uveřejnění ve Věstníku veřejných zakázek a Úředním věstníku EU; zpracování návrhu odpovědí na žádosti o dodatečné informace k zadávacím podmínkám, pokud se jedná o dotazy právního charakteru; zajištění odeslání dodatečných informací k zadávací dokumentaci v případě, že je to Zákonem o veřejných zakázkách vyžadováno; organizační zabezpečení přijímání obálek s nabídkami; Zpracování potvrzení o přijetí nabídek; zpracování seznamu doručených a přijatých nabídek; příprava rozhodnutí zadavatele pro jmenování komise pro otevírání obálek, hodnotící komise, včetně podkladů nutných a potřebných k řádnému průběhu jednání komise pro otevírání obálek, hodnotící komise; vypracování čestných prohlášení pro členy a náhradníky členů komise pro otevírání obálek, hodnotící komise; organizační zajištění všech jednání hodnotící komise, zpracování protokolů o všech jednání hodnotící komise, včetně protokolu o otevírání obálek a protokolu o posouzení kvalifikace; příprava podkladů pro rozbor nabídek uchazečů z hlediska fspinění kvalifikačních předpokladů; příprava podkladů pro rozbor nabídek z hlediska splnění zadávacích podmínek; příprava podkladů pro rozbor nabídek z hlediska hodnotících kritérií; v případě potřeby vyhotovení výzvy k písemnému objasnění předložené informace či dokladu, nebo výzvy k předložení dalších informace či dokladů prokazujících splnění kvalifikace; v případě potřeby vyhotovení výzvy k písemnému zdůvodnění mimořádně nízké nabídkové ceny; v případě potřeby vyhotovení žádosti o písemné vysvětlení nabídky; zpracování podkladů pro rozhodnutí zadavatele o vyloučení uchazečů z účasti v zadávacím řízení a zajištění oznámení vyloučeným uchazečům; právní podpora v souvislosti s uvolněním jistoty vyloučenému uchazeči, včetně zpracování případných formulářů; zabezpečení příslušných •hodnotících tabulek pro hodnotící kritéria a tabulky celkového pořadí; zpracování zprávy o posouzení a hodnocení nabídek; vypracování podkladů pro rozhodnutí zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky; zpracování oznámení rozhodnutí zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky, zajištění odeslání oznámení o výběru nejvhodnější nabídky uchazečům; zpracování oznámení o uzavření smlouvy a zajištění odeslání oznámení o uzavření smlouvy uchazečům, s nimiž bylo možné uzavřít smlouvu; zpracování písemné zprávy zadavatele o veřejné zakázce, odeslání formuláře oznámení o zadání zakázky, uspořádání a předání veškeré dokumentace z průběhu zadávacího řízení zadavateli. cena: 3.000, Kč/hod maximální počet hodin: 60 plnění nepřesáhne 180.000, Kč bez DPH, a to za veškeré činnosti dle této objednávky platební podmínky: úhrada na základě měsíční fakturace Datum požadovaného splnění: nelze s ohledem na složitost procesu přesně stanovit, do úplného vyřízení předmětu objednávky OBJEDNÁVKA č. 0282/2017/DSH/O Odběratel Dodavatel IČ: 70890629 : DIČ CZ70890692 IČ: 48118735 : DIČ048118735 Moravskoslezský kraj CÍSAŘ,&ŠW^S dvokátní kancel 28. říina 2771/117 70218 Osatrav Hvězdo Procházka Tomáš Ing. 14000 S95 622 507 Vyřizuje: DSH-S Vyřizuje: Telefon: Telefon: Odbor: Objednáváme u Vás: Zajištěni komplexní právní podpory v opakovaném zadávacmí řízen1' na veřejnou zakázku „VÝBÉR LETECKÉHO DOPRAVCE PRO POSKYTOVÁNÍ PRAVIDELNÉ LETECKÉ DOPRAVY Z LETIŠtÉ LEOŠE JANÁČKA OSTRAVA DO AMSTERDAMUA HELSINEK" (dáie fen veřejná zakázka"), spočívající v zajištění komplexní právní podpory v zadávacmí řízení na předmětnou veřejnou zakázku, jež by zahrnovala specifikaic základních zadávacíhc podmínke (drhu zadávacíoh řízen, í vymezein předměut plněn,í kvalifikačín předpoklady, konstrukce hodnotících kritérií atp.), vyhotovení zadávait dokumentace k veřejné zakázce a dalších dokumentů stanovených zákonem č. 131/2016 So., o zadáváni veřejných zakázek (déle jen „Zákon") včetně návrhu smlouvy s dodavatelem. Po jejich odsouhlaseni budou právní služby spočívat v zastoupení Moravskoslezského kraej při komplexní administraci veřejné zakázky podeí Zákona s náplní odpovidadjí zvolenému druhu řízen,í včetně případného vypořádání dodatečných žádosít o dodatečné informace a námitek uchazečů o veřejnou zakázku. Další vymezení činností včetně platebních podmínek v příloze. Datum požadovaného splněni: nelze s ohledem na složitost procesu přesně stanovit, do úpiného vyřízeni předmětu objednávky Přílohy: ýCreolzsah předmětu objednávky vč. platebních podmínek a data požadovaného splněni. UPOZORNĚNÍ: Odběratel uplatni institut zvláštního způsobu zajtstěni daně dle § 109a zákona o DPH a lodnotu plnění odpovídající daru z přidané hodnoty uvedené na faktuře uhradí V termínu splatnosti této faktury stanoveném dle objednávky přímo na osobni ' depozitní účet dodavatele vedený u místně příslušného správce daně v případě, že: a) dodavatel bude ke dni uskutečnění zdanitelného plněni zveřejněn v aplikaa „Registr plátců DPH" jako nespolehlivý plátce, nebo b) dodavatel bude ke dni uskutečněni zdanitelného plnění v insolvenčním řízení. Odběratel nenese odpovědnost za připadne penále a jiné postihy vyměřené či stanovené správcem daně dodavateli v souvislostí s potenciálně pozdní úhradou DPH, l}. po datu splatnosti této daně. Úhrada faktury se provádí 14. kalendářní den od data doručení faktury. Povinnost zaplabt cenu je splněna dnem odepsání ořisluíné částky z účtu objednatele. MAX. CENA CELKEM (vč. DPH) 217 800,00 Kč Podrobnosti platby: D Kf Na účet Čislo výdajového účtu MSK : 27.1650676349/0880 •ř_ cit ._ ™ % _ i! < : > J= - i ! c -1 & tg g _H' _Q.ro E^ . rsi íu E » ÍD T > V r s r» S °w ra a. g > _£ \A O_ a> •—xc "o>S _ • _ 5 "> _o s >u _J < ro Ui C DC I 3 O. o O < wX J>_ I 53 Q 8 *ro "CO < QJ •_ 3*0 a ( J UPCJ MJ 1 - 3 H- V I _ 0 UJ C_ OraJ < K. >UJ O CM GÉS _ 5 >< (_'•= s •S 1 A 1 _ _ SO Sm, 8C _ i 1) rf N v > < >(U Z 5 iy _s — = _• > a _ <* £ £« ci5 iOn to •_= ^ B, _ '•«£ > 'č í_ _ ja _ . . £ ft) a. c _3p_ *_ '