Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Smlouva o dílo/smlouva o poskytování služeb – Dílčí smlouva číslo smlouvy PVS:2/075/20/GŘ/RS/2 / číslo smlouvy PVK: xxxxxxxx /číslo smlouvy dodavatele: SD 14550/ číslo smlouvy Autora: xxxxxxxx Níže uvedené smluvní strany: 1. Pražské vodovody a kanalizace, a.s. se sídlem: Ke Kablu 971/1, Hostivař, 102 00 Praha 10 IČO: 256 56 635 DIČ: CZ25656635 Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 5297 zastoupená: (dále jen „PVK“) a 2. Pražská vodohospodářská společnost a.s. se sídlem: Praha 1 - Staré Město, Žatecká 110/2, PSČ 11000 IČO: 256 56 112 DIČ: CZ 25656112 Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 5290 zastoupená: (dále jen „PVS“) (dále jen „Objednatelé“) a 3. Solutions and Services, a.s. se sídlem: Na Florenci 2116/15, Nové Město, 110 00 Praha 1 IČO: 272 08 320 DIČ: CZ27208320 Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 11409 zastoupená: (dále jen „Dodavatel“) a 4. Popron Systems s.r.o. se sídlem: Revoluční 1082/8, Nové Město, 110 00 Praha 1 IČO: 618 55 162 DIČ: CZ61855162 Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 31495 zastoupená: Martin Nováček, jednatel (dále jen „Autor“) (objednatel a dodavatel dále společně jen „smluvní strany“ nebo „strany“) uzavřely dnešního dne tuto smlouvu o dílo v souladu s § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Smlouva“). Smluvní strany, vědomy si svých závazků v této Smlouvě obsažených a s úmyslem být touto Smlouvou vázány, dohodly se na následujícím znění Smlouvy: Preambule Smluvní strany uzavřely dne 20.8.2020 Rámcovou smlouvu o dovývojích informačního systému HELIOS Green, (dále jen „Rámcová smlouva“) která stanoví podmínky jejich vzájemné spolupráce v rámci rozvoje a vytváření Zakázkových dovývojů informačního systému HELIOS Green. Tato Dílčí smlouva je uzavřena na základě Rámcové smlouvy uvedené v čl. 1.1 a je ve smyslu § 1727 zákona č.89/2012Sb., občanského zákoníku smlouvou závislou na této Rámcové smlouvě. Práva a povinnosti Smluvních stran, jakož i jiné skutečnosti touto Dílčí smlouvou neupravené se řídí obecnou úpravou obsaženou v Rámcové smlouvě. Dodavatel a Autor vzájemné spolupracují na dovývojích informačního systému HELIOS Green, kdy Autor je vykonavatelem veškerých autorských práv k Dílu a Dodavateli svědčí licenční oprávnění k Dílu s právem udělit licenci Objednatelům. Strany se dohodly, že v návaznosti na Rámcovou smlouvu a jiné dříve uzavřené smluvní závazky, dodá Dodavatel Objednatelům Dílo vytvářené Autorem. Předmět Smlouvy Předmětem této Smlouvy je provedení díla, které spočívá v dodání Zakázkových dovývojů, včetně souvisejících konzultačních a implementačních služeb pro Objednatele. Dílo je podrobně specifikováno v příloze č. 1. této Smlouvy (dále jen jako „Dílo“). Součástí Díla jsou i výsledky všech činností souvisejících se zhotovením Díla nebo bez nichž by Dílo nebylo funkční. Dodavatel se na svůj náklad a na svoje nebezpečí zavazuje zajistit provedení Díla v souladu s čl. 2.1 Smlouvy. Objednatelé se zavazují Dílo převzít a zaplatit Dodavateli cenu za Dílo specifikovanou v čl.3.1 Smlouvy. Cena za Dílo Cena za dodání Díla podle čl. 2.1 této Smlouvy byla smluvními stranami vzájemně dohodnuta ve výši 10.680.000,- Kč bez DPH dále jen „Cena Díla“. Smluvní strany se dohodly, že podíl jednotlivých Objednatelů na ceně díla odpovídá předpokládané náročnosti a rozsahu implementace a činí ……..Kč bez DPH pro PVS a……,- Kč bez DPH pro PVK. Rozšíření a jiné změny Díla je možné za cenových podmínek uvedených v Příloze č.1. Cena za Dílo je pevná, úplná a konečná a pokrývá veškeré náklady Dodavatele na dodání Díla a zahrnuje cenu za všechny další služby, práva a dodávky poskytované v rámci poskytnutí Díla Dodavatelem podle této Smlouvy, včetně jakýchkoliv daní a poplatků (kromě DPH), veškerých rizik (kurzových, inflačních, apod.), cla, pojištění, dopravních či skladovacích nákladů apod. Platba za Dílo je rozdělena na fakturační milníky takto: ID Fakturační milník Termín Cena bez DPH – PVS Cena bez DPH - PVK Evidence majetku – splátka I. 18.12.2020 Evidence majetku – splátka II. 30.9.2021 Evidence majetku – splátka III. 15.2.2022 Interfaces – splátka I. 18.12.2020 Interfaces – splátka II. 31.5.2021 Interfaces – splátka III. 31.3.2022 Cena celkem Dodavatel může nad rámec této smlouvy, tzn. nad sjednaný rozsah Díla, poskytnout na základě objednávky kteréhokoli objednatele další konzultace související s Dílem a sloužící zejména pro jeho další rozvoj. Cena za tyto konzultace se řídí rozsahem a povahou služeb a vychází z níže uvedeného cenového ujednání: Činnost Cena za člověkoden bez DPH Cena za člověkohodinu bez DPH Konzultace 10.000,- Kč 1 250,- Kč Strany se dohodly, že Dodavatel vystaví Objednatelům fakturu na cenu za dodání Díla. Dodavateli bude Dílo následně vyúčtováno Autorem. Dle výslovné dohody smluvních stran činí splatnost veškerých daňových dokladů 30 dnů. Faktura bude obsahovat náležitosti daňového dokladu podle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění, náležitosti dle § 435 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a dále zejména číslo smlouvy objednatele a bankovní spojení dodavatele. V případě, že zaslaná faktura nebude mít výše uvedené náležitosti nebo bude obsahovat nesprávnou cenu, je Dodavatel povinen sám nebo po upozornění Objednatele, či některého z nich, fakturu opravit a zaslat Objednateli novou fakturu. Splatnost faktury se vždy počítá až ode dne, ve kterém byla doručena opravená faktura, která již nevykazuje žádné nedostatky Objednateli. Práva a povinnosti smluvních stran Dodavatel se zavazuje: 1.1.1 poskytnout prostřednictvím Autora služby k implementaci Díla s náležitou odbornou péčí, v souladu s obecně závaznými právními předpisy a příslušnými technickými normami; 1.1.2 při poskytování služeb k implementaci Díla řídit výslovnými pokyny Objednatelů. Tím není dotčena povinnost Dodavatele, příp. Autora, upozornit Objednatele na nevhodnost těchto pokynů; 1.1.3 poskytovat služby k implementaci Díla sám prostřednictvím svých zaměstnanců nebo s využitím subdodavatelů uvedených v příloze č. 3 této Smlouvy; 1.1.4 neprodleně informovat Objednatele o všech skutečnostech, které mohou mít vliv na provedení poskytnutí služeb k implementaci Díla řádně a včas v souladu s čl. 2.1 Smlouvy; 1.1.5 poskytnout objednateli v souladu s uzavřenou Rámcovou smlouvou k Dílu, právo nakládání s Dílem formou podlicence jako s nevýhradní (Autorské Dílo), k čemuž Autor výslovně poskytuje souhlas. V případě, že Dodavatel, případně Autor, použije při poskytování služeb k implementaci Díla podle této smlouvy subdodavatele, je Dodavatel odpovědný za poskytování služeb k implementaci Díla jako by plnil sám. V takovém případě oznámí předem Objednateli sám, případně prostřednictvím Autora, identifikační údaje subdodavatele, kterému hodlá práci přidělit a oznámí rozsah prací. Objednatel si současně vyhrazuje právo předem písemně odsouhlasit subdodavatele a předmět plnění jimi dodávaný s tím, že se zavazuje takový souhlas bezdůvodně neodepřít. Odepře-li však tento souhlas, není Dodavatel oprávněn subdodavateli takovouto subdodávku zadat. Dodavatel, za nezbytné součinnosti Autora, se zavazují zachovat po dobu 5 let po ukončení platnosti této Smlouvy, přesnou podkladovou dokumentaci o jeho souladu s podmínkami stanovenými v této doložce. Dodavatel se zavazuje neprodleně oznámit Objednatelům jakékoliv porušení jakéhokoliv ustanovení této doložky. Dodavatel a Autor podpisem smlouvy prohlašují, že se seznámili s Pravidly chování 3. stran na pracovištích skupiny Veolia ve vztahu k BOZP, PO a OTP (dále jen „Pravidla“) a že je budou při realizaci dodávek PVK respektovat. Aktuální znění Pravidel je uvedeno na internetové stránce: http://www.veoliavoda.cz/czech-republic-water/ressources/documents/2/30915,Veolia-Pravidla-chovani-3-stran.pdf Objednatel se zavazuje: 1.1.6 poskytnout Dodavateli a Autorovi nutnou součinnost při poskytování služeb k implementaci Díla; 1.1.7 poskytnout Dodavateli a Autorovi na jejcih vyžádání přístup do prostor či k zařízením Objednatele, pokud je to potřebné pro řádné poskytnutí služeb k implementaci Díla; 1.1.8 neprodleně informovat Dodavatele o všech skutečnostech, které mohou mít vliv na poskytnutí služeb k implementaci Díla řádně a včas v souladu s čl. 2.1 Smlouvy; Sankce V případě prodlení dodavatele s poskytováním služeb k implementaci Díla dle dohodnutých termínů nebo odstraněním výhrad uvedených v Akceptačním protokolu, které není napraveno přes předchozí písemnou výzvu k nápravě a bude-li takové prodlení způsobeno z důvodů stojících výhradně na straně Dodavatele, je Objednatel oprávněn požadovat zaplacení smluvní pokuty ve výši 0,01 % z celkové ceny do té doby poskytnutých služeb k implementaci Díla za každý i započatý den prodlení, maximálně však do výše 50% ceny dílčích poskytovaných služeb. Dodavatel i autor jsou povinni zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech týkajících se Objednatelů a dalších společností skupiny i všech zaměstnanců, či osob, s nimiž se seznámí při plnění této smlouvy, které nejsou veřejně přístupny a o kterých se dodavatel dozví v souvislosti s plněním smlouvy. V případě prokazatelného porušení tohoto ujednání činí smluvní pokuta 200.000 Kč za každé jednotlivé porušení se splatností 14 dní od jejího vyúčtování Objednatelem. Zaplacením smluvní pokuty není dotčeno právo Objednatele na náhradu škody. Nárok na smluvní pokutu je solidární pohledávkou Objednatelů. Nárok na smluvní pokutu může být samostatně uplatněn vůči Dodavateli i Autorovi. Objednatelé nesmí přímo či prostřednictvím majetkově propojených firem bez předchozího písemného souhlasu Dodavatele či Autora jakkoli zaměstnat pracovníka Dodavatele či Autora, který se prokazatelně účastní či účastnil na plnění této smlouvy. Tento zákaz platí jak v průběhu plnění této smlouvy a dále 12 měsíců po ukončení jejího plnění. V případě prokazatelného porušení tohoto ujednání činí smluvní pokuta 500.000,- Kč za každé jednotlivé porušení se splatností 14 dní od jejího vyúčtování Dodavatelem či Autorem. Zaplacením smluvní pokuty není dotčeno právo Dodavatele či Autora na náhradu škody. Spolupráce smluvních stran Zástupci oprávnění jednat v záležitostech této Smlouvy jsou: Zástupci pro smluvní záležitosti: za PVK: pro otázky smluvní: . pro otázky technické: za PVS: pro otázky smluvní: pro otázky technické: za SAS: pro otázky smluvní: pro otázky technické: za Popron: pro otázky smluvní: pro otázky technické: ro otázky technic Převzetí Díla Dílo je provedeno převzetím (akceptací – podpisem akceptačního protokolu) Díla oběma Objednateli Akceptace bude probíhat dle akceptačních kritérií v souladu s přílohou č. 2 této Smlouvy. Záruka Vzhledem k povaze Díla (analytický materiál v podobě textového dokumentu) nelze záruku na Dílo poskytnout bez bližšího určení povahy záruky, např. „Poskytnutí záruky za to, že obsah DA je technicky proveditelný“, či že „Implementace úprav dle DA neovlivní využívání systému“. Z těchto uvedených důvodů se strany dohodly, že záruka na uvedené Dílo nebude poskytována, a že případné reklamace budou řešeny po projektové linii a dohodnutý výsledek se promítne do implementace, pro kterou je DA podkladem. Trvání smlouvy Tato Smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami. Tato Smlouva se uzavírá na dobu určitou, do řádného předání Díla stvrzeného akceptačním protokolem, s výjimkou odst. 4.3, 4.4, 5.2 a 5.3 této Smlouvy, které trvají po dobu vymezenou v uvedených ustanoveních. Od této Smlouvy je možné odstoupit v případech stanovených touto Smlouvou nebo zákonem, zejména poruší-li smluvní strana tuto Smlouvu podstatným způsobem. V případě porušení této Smlouvy podstatným způsobem, může druhá smluvní strana odstoupit od této Smlouvy bez zbytečného odkladu. Objednatel je oprávněn tuto smlouvu vypovědět, a to i bez uvedení důvodu. Výpovědní lhůta je šest měsíců a začíná prvním dnem měsíce následujícího po měsíci, ve kterém byla výpověď doručena dodavateli. Účinností výpovědi není dotčen nárok na náhradu škody vzniklé porušením Smlouvy, ani nárok na zaplacení smluvní pokuty, který vznikl před účinností výpovědi, ani nárok dodavateli na zaplacení části ceny za plnění poskytnuté před účinností výpovědi Závěrečná ustanovení Tato Smlouva představuje úplnou dohodu smluvních stran o předmětu této Smlouvy a nahrazuje veškerá předešlá ujednání smluvních stran ústní i písemná. Tato Smlouva je právně závazná i pro právní nástupce smluvních stran. Tuto Smlouvu je možné měnit pouze písemnou dohodou smluvních stran ve formě číslovaných dodatků této Smlouvy, podepsaných za každou smluvní stranu osobou nebo osobami oprávněnými jednat za smluvní strany. Veškerá práva a povinnosti vyplývající z této Smlouvy přecházejí, pokud to povaha těchto práv a povinností nevylučuje, na právní nástupce smluvních stran. Nedílnou součást Smlouvy tvoří tyto přílohy: Příloha č. 1: Specifikace Díla Příloha č. 2: Akceptační kritéria 11.5 Smlouva je vyhotovena ve dvou (4) stejnopisech, z nichž každá ze smluvních stran obdrží po jednom (1). Podpisová strana následuje Na důkaz čehož nyní oprávnění zástupci smluvních stran připojili své podpisy k této smlouvě v den uvedený níže. V Praze dne 16.10.2020 V Praze dne 16.10.2020 Comment by Autor: Proč 16.10.2020?Dodatek č.1 k DA podepsán 10.7.2020Rámcová smlouva podepsána 20.8.2020 Akceptační protokol DA TIS EM podepsán 16.9.2020akceptační protokol DA TIS FEIS: 14.10.2020Termíny akceptace DA ostatních IF jsou v řešení, ale při dobré vůli by ten termín mohl být napasován na DA FEIS.Navíc vzhledem k rozsahu Evidence majetku a taky proto, že IF FEIS končí v r.2020, je potřeba mít kalendářní prostor…. PVK: PVS: ................................... .................................. ................................... .................................. V Praze dne 16.10.2020 V Praze dne 16.10.2020 Dodavatel: Autor: ................................... .................................. …………………………. Stránka 1 z 11 Příloha č. 1 Specifikace Díla Specifikace díla je uvedena v dokumentu Detailní analýza 2.2. TIS - Evidence majetku a v dokumentech Detailních analýz 2.7 TIS – vazba na další systémy. Rozsah pracnosti 2.2_TIS - EVIDENCE MAJETKU Součinnost Aktivita Pracnost [MD] Subjekt Rozsah [MD] Komunikace 18 PVS, PVK 12 Nastavení 95 Vývoj 138 Importy 25 PVS, PVK 20 Dokumentace 16 Příprava testovacích dat 36 PVS, PVK 8 Testování 45 PVS, PVK 30 Ladění 17 Školení 14 PVS, PVK 3 Předání 8 PVS, PVK 3 Podpora provozu, zkušební provoz 35 PVS, PVK 17 Vedení projektu 69 CELKEM 516 93 2.7_TIS – VAZBA NA DALŠÍ SYSTÉMY Součinnost Aktivita Pracnost [MD] Subjekt Rozsah [MD] Interface FEIS Implementace a vývoj 87 PVS, PVK, MARBES 11 Interface TIS x CENO Implementace a vývoj 172 PVS, PVK, MARBES, SABRIS 47 Interface Náhrada Evidence subjektů v ISEM Implementace a vývoj 21 6 Interface ApplStream Implementace a vývoj 89 PVS, PVK, ApplStream 23 Interface GIS Implementace a vývoj 97 PVS, PVK, GISIT 28 Interface Vyjadřovací portál Implementace a vývoj 86 PVK, PVS, GORDIC 30 CELKEM 552 145 Harmonogram Díla Název úkolu Odpovídá Zahájení Dokončení Evidence majetku PS/PVS/PVK/SaS 16.10.2020 01.09.2021 Zahájení projektu PS/PVS/PVK/SaS 16.10.2020 16.10.2020 Podpis Dílčí smlouvy PS/PVS/PVK/SaS 16.10.2020 16.10.2020 Programové úpravy systému, testování na straně Autora PS 16.10.2020 31.03.2021 Napojení interfaces FEIS (očekáváno propojení od dodavatele 3.strany) PVS/Arbes 07.12.2020 11.12.2020 Napojení interfaces DMS (očekáváno propojení od dodavatele 3.strany) PVS/Sabris 22.02.2021 26.02.2021 Školení klíčových uživatelů PVS 29.03.2021 01.04.2021 Testování klíčovým uživatelem PVS/PVK 29.03.2021 09.04.2021 Předání dat k testovací migraci PVS 02.11.2020 27.11.2020 Testovací migrace dat PS 16.11.2020 29.01.2021 Verifikace testovací migrace dat PVS 01.02.2021 12.02.2021 Testovací provoz PVS/PVK 06.04.2021 30.07.2021 Předání dat k ostré migraci PVS 02.08.2021 06.08.2021 Migrace ostrých dat PS 09.08.2021 31.08.2021 Ostrý start PVS 01.09.2021 01.09.2021 Název úkolu Odpovídá Zahájení Dokončení Podpis Dílčí smlouvy PS/PVS/PVK/SaS 16.10.2020 16.10.2020 Interface HeG-FEIS PS/PVS/PVK/SaS 16.10.2020 31.12.2020 Vývoj PS 16.10.2020 30.11.2020 Testování strany HeG PS 30.11.2020 04.12.2020 Testování strany FEIS PVS/Arbes 30.11.2020 04.12.2020 Předání do provozu HeG PS 31.12.2020 31.12.2020 Název úkolu Odpovídá Zahájení Dokončení Interface HeG-CENO PS/PVS/PVK/SaS 09.11.2020 06.04.2021 Přístup k CENO_TEST PVS/Marbes 09.11.2020 13.11.2020 Vývoj PS 30.11.2020 29.03.2021 Testování PS 29.03.2021 01.04.2021 Testování strany CENO PVS/Marbes 29.03.2021 01.04.2021 Předání do provozu HeG PS 06.04.2021 06.04.2021 Název úkolu Odpovídá Zahájení Dokončení Interface HeG-ApplStream PS/PVS/PVK/SaS 01.02.2021 28.05.2021 Vývoj PS 01.02.2021 26.02.2021 Testování strany HeG PS 01.03.2021 05.03.2021 Testování strany ATTEYA (testování 3.stranou) PVS/ATTEYA 01.03.2021 05.03.2021 Předání do provozu HeG PS 06.04.2021 28.05.2021 Název úkolu Odpovídá Zahájení Dokončení Interface HeG-GIS PS/PVS/PVK/SaS 30.11.2020 16.04.2021 Vývoj PS 30.11.2020 08.01.2021 Testování strany HeG PS 04.01.2021 22.01.2021 Testování strany HeG PS 06.04.2021 09.04.2021 Testování strany GIS (testování 3.stranou) PVS/GISIT 06.04.2021 09.04.2021 Předání do provozu HeG PS 12.04.2021 16.04.2021 Název úkolu Odpovídá Zahájení Dokončení Interface HeG-Vyjadřovací portál PS/PVS/PVK/SaS 30.11.2020 16.04.2021 Vývoj PS 30.11.2020 08.01.2021 Testování strany HeG PS 04.01.2021 22.01.2021 Testování strany HeG PS 06.04.2021 09.04.2021 Testování strany VP (testování 3.stranou) PVS/GISIT 06.04.2021 09.04.2021 Předání do provozu HeG PS 12.04.2021 16.04.2021 Příloha č. 2 Akceptační kritéria Díla · Akceptační kritéria jsou uvedena v jednotlivých odsouhlasených Detailních analýzách. · Počet chyb kategorie „A“ = 0, kategorie „B“ < 6 a kategorie „C“ < 10, Akceptační protokol musí být podepsán do 5 pracovních dnů od provedených akceptačních zkoušek, jinak je považován za splněný bez připomínek.