Textová podoba smlouvy Smlouva č. 14625705: Rámcová smlouva o dovývojích IS HELIOS

Příloha PVK_PVS_ 2 075 20 GŘ RS 2 SaS_Popron-Dílčí smlouva č.2.docx

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva o dílo/smlouva o poskytování služeb – Dílčí smlouva
číslo smlouvy PVS:2/075/20/GŘ/RS/2 / číslo smlouvy PVK: xxxxxxxx /číslo smlouvy dodavatele: SD 14550/ číslo smlouvy Autora: xxxxxxxx

Níže uvedené smluvní strany:

1. Pražské vodovody a kanalizace, a.s.
se sídlem: Ke Kablu 971/1, Hostivař, 102 00 Praha 10
IČO: 256 56 635
DIČ: CZ25656635
Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 5297
zastoupená: 
(dále jen „PVK“)

a 

2. Pražská vodohospodářská společnost a.s.
se sídlem: Praha 1 - Staré Město, Žatecká 110/2, PSČ 11000 
IČO: 256 56 112
DIČ: CZ 25656112
Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 5290
zastoupená: 
(dále jen „PVS“)

(dále jen „Objednatelé“)

a

3. Solutions and Services, a.s.
se sídlem: Na Florenci 2116/15, Nové Město, 110 00 Praha 1
IČO: 272 08 320
DIČ: CZ27208320
Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 11409
zastoupená: 
(dále jen „Dodavatel“)

a

4. Popron Systems s.r.o.
se sídlem: Revoluční 1082/8, Nové Město, 110 00 Praha 1 
IČO: 618 55 162
DIČ: CZ61855162
Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 31495
zastoupená: Martin Nováček, jednatel
(dále jen „Autor“)

(objednatel a dodavatel dále společně jen „smluvní strany“ nebo „strany“)

uzavřely dnešního dne tuto smlouvu o dílo v souladu s § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů
 (dále jen „Smlouva“).

Smluvní strany, vědomy si svých závazků v této Smlouvě obsažených a s úmyslem být touto Smlouvou vázány, dohodly se na následujícím znění Smlouvy:

Preambule
Smluvní strany uzavřely dne 20.8.2020 Rámcovou smlouvu o dovývojích informačního systému HELIOS Green, (dále jen „Rámcová smlouva“) která stanoví podmínky jejich vzájemné spolupráce v rámci rozvoje a vytváření Zakázkových dovývojů informačního systému HELIOS Green.
Tato Dílčí smlouva je uzavřena na základě Rámcové smlouvy uvedené v čl. 1.1 a je ve smyslu § 1727 zákona č.89/2012Sb., občanského zákoníku smlouvou závislou na této Rámcové smlouvě.
Práva a povinnosti Smluvních stran, jakož i jiné skutečnosti touto Dílčí smlouvou neupravené se řídí obecnou úpravou obsaženou v Rámcové smlouvě.
Dodavatel a Autor vzájemné spolupracují na dovývojích informačního systému HELIOS Green, kdy Autor je vykonavatelem veškerých autorských práv k Dílu a Dodavateli svědčí licenční oprávnění k Dílu s právem udělit licenci Objednatelům. 
Strany se dohodly, že v návaznosti na Rámcovou smlouvu a jiné dříve uzavřené smluvní závazky, dodá Dodavatel Objednatelům Dílo vytvářené Autorem.  
Předmět Smlouvy 
Předmětem této Smlouvy je provedení díla, které spočívá v dodání Zakázkových dovývojů, včetně souvisejících konzultačních a implementačních služeb pro Objednatele. Dílo je podrobně specifikováno v příloze č. 1. této Smlouvy (dále jen jako „Dílo“). Součástí Díla jsou i výsledky všech činností souvisejících se zhotovením Díla nebo bez nichž by Dílo nebylo funkční.

Dodavatel se na svůj náklad a na svoje nebezpečí zavazuje zajistit provedení Díla v souladu s čl. 2.1 Smlouvy. 
Objednatelé se zavazují Dílo převzít a zaplatit Dodavateli cenu za Dílo specifikovanou v čl.3.1 Smlouvy. 
Cena za Dílo
Cena za dodání Díla podle čl. 2.1 této Smlouvy byla smluvními stranami vzájemně dohodnuta ve výši 10.680.000,- Kč bez DPH dále jen „Cena Díla“. Smluvní strany se dohodly, že podíl jednotlivých Objednatelů na ceně díla odpovídá předpokládané náročnosti a rozsahu implementace a činí ……..Kč bez DPH pro PVS a……,- Kč bez DPH pro PVK. Rozšíření a jiné změny Díla je možné za cenových podmínek uvedených v Příloze č.1.
Cena za Dílo je pevná, úplná a konečná a pokrývá veškeré náklady Dodavatele na dodání Díla a zahrnuje cenu za všechny další služby, práva a dodávky poskytované v rámci poskytnutí Díla Dodavatelem podle této Smlouvy, včetně jakýchkoliv daní a poplatků (kromě DPH), veškerých rizik (kurzových, inflačních, apod.), cla, pojištění, dopravních či skladovacích nákladů apod.
Platba za Dílo je rozdělena na fakturační milníky takto:
	ID
	Fakturační milník
	Termín
	Cena bez DPH – PVS
	Cena bez DPH - PVK

	
	Evidence majetku – splátka I.
	18.12.2020
	
	

	
	Evidence majetku – splátka II.
	30.9.2021
	
	

	
	Evidence majetku – splátka III.
	15.2.2022
	
	

	
	Interfaces – splátka I.
	18.12.2020
	
	

	
	Interfaces – splátka II.
	31.5.2021
	
	

	
	Interfaces – splátka III.
	31.3.2022
	
	

	Cena celkem
	
	
	



Dodavatel může nad rámec této smlouvy, tzn. nad sjednaný rozsah Díla, poskytnout na základě objednávky kteréhokoli objednatele další konzultace související s Dílem a sloužící zejména pro jeho další rozvoj. Cena za tyto konzultace se řídí rozsahem a povahou služeb a vychází z níže uvedeného cenového ujednání:
	Činnost
	Cena za člověkoden
bez DPH
	Cena za člověkohodinu bez DPH

	Konzultace 
	10.000,- Kč
	1 250,- Kč



Strany se dohodly, že Dodavatel vystaví Objednatelům fakturu na cenu za dodání Díla. Dodavateli bude Dílo následně vyúčtováno Autorem. Dle výslovné dohody smluvních stran činí splatnost veškerých daňových dokladů 30 dnů.
Faktura bude obsahovat náležitosti daňového dokladu podle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění, náležitosti dle § 435 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a dále zejména číslo smlouvy objednatele a bankovní spojení dodavatele. V případě, že zaslaná faktura nebude mít výše uvedené náležitosti nebo bude obsahovat nesprávnou cenu, je Dodavatel povinen sám nebo po upozornění Objednatele, či některého z nich, fakturu opravit a zaslat Objednateli novou fakturu. Splatnost faktury se vždy počítá až ode dne, ve kterém byla doručena opravená faktura, která již nevykazuje žádné nedostatky Objednateli.
Práva a povinnosti smluvních stran
Dodavatel se zavazuje: 
1.1.1 poskytnout prostřednictvím Autora služby k implementaci Díla s náležitou odbornou péčí, v souladu s obecně závaznými právními předpisy a příslušnými technickými normami;
1.1.2 při poskytování služeb k implementaci Díla řídit výslovnými pokyny Objednatelů. Tím není dotčena povinnost Dodavatele, příp. Autora, upozornit Objednatele na nevhodnost těchto pokynů;
1.1.3 poskytovat služby k implementaci Díla sám prostřednictvím svých zaměstnanců nebo s využitím subdodavatelů uvedených v příloze č. 3 této Smlouvy;
1.1.4 neprodleně informovat Objednatele o všech skutečnostech, které mohou mít vliv na provedení poskytnutí služeb k implementaci Díla řádně a včas v souladu s čl. 2.1 Smlouvy;
1.1.5 poskytnout objednateli v souladu s uzavřenou Rámcovou smlouvou k Dílu, právo nakládání s Dílem formou podlicence jako s nevýhradní (Autorské Dílo), k čemuž Autor výslovně poskytuje souhlas.
V případě, že Dodavatel, případně Autor, použije při poskytování služeb k implementaci Díla podle této smlouvy subdodavatele, je Dodavatel odpovědný za poskytování služeb k implementaci Díla jako by plnil sám. V takovém případě oznámí předem Objednateli sám, případně prostřednictvím Autora, identifikační údaje subdodavatele, kterému hodlá práci přidělit a oznámí rozsah prací. Objednatel si současně vyhrazuje právo předem písemně odsouhlasit subdodavatele a předmět plnění jimi dodávaný s tím, že se zavazuje takový souhlas bezdůvodně neodepřít. Odepře-li však tento souhlas, není Dodavatel oprávněn subdodavateli takovouto subdodávku zadat. 
Dodavatel, za nezbytné součinnosti Autora, se zavazují zachovat po dobu 5 let po ukončení platnosti této Smlouvy, přesnou podkladovou dokumentaci o jeho souladu s podmínkami stanovenými v této doložce.
Dodavatel se zavazuje neprodleně oznámit Objednatelům jakékoliv porušení jakéhokoliv ustanovení této doložky. 
Dodavatel a Autor podpisem smlouvy prohlašují, že se seznámili s Pravidly chování 3. stran na pracovištích skupiny Veolia ve vztahu k BOZP, PO a OTP (dále jen „Pravidla“) a že je budou při realizaci dodávek PVK respektovat. Aktuální znění Pravidel je uvedeno na internetové stránce: http://www.veoliavoda.cz/czech-republic-water/ressources/documents/2/30915,Veolia-Pravidla-chovani-3-stran.pdf

Objednatel se zavazuje:
1.1.6 poskytnout Dodavateli a Autorovi nutnou součinnost při poskytování služeb k implementaci Díla;
1.1.7 poskytnout Dodavateli a Autorovi na jejcih vyžádání přístup do prostor či k zařízením Objednatele, pokud je to potřebné pro řádné poskytnutí služeb k implementaci Díla;
1.1.8 neprodleně informovat Dodavatele o všech skutečnostech, které mohou mít vliv na poskytnutí služeb k implementaci Díla řádně a včas v souladu s čl. 2.1 Smlouvy;
Sankce
V případě prodlení dodavatele s poskytováním služeb k implementaci Díla dle dohodnutých termínů nebo odstraněním výhrad uvedených v Akceptačním protokolu, které není napraveno přes předchozí písemnou výzvu k nápravě a bude-li takové prodlení způsobeno z důvodů stojících výhradně na straně Dodavatele, je Objednatel oprávněn požadovat zaplacení smluvní pokuty ve výši 0,01 % z  celkové ceny do té doby poskytnutých služeb k implementaci Díla za každý i započatý den prodlení, maximálně však do výše 50% ceny dílčích poskytovaných služeb. 
Dodavatel i autor jsou povinni zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech týkajících se Objednatelů a dalších společností skupiny i všech zaměstnanců, či osob, s nimiž se seznámí při plnění této smlouvy, které nejsou veřejně přístupny a o kterých se dodavatel dozví v souvislosti s plněním smlouvy. V případě prokazatelného porušení tohoto ujednání činí smluvní pokuta 200.000 Kč za každé jednotlivé porušení se splatností 14 dní od jejího vyúčtování Objednatelem. Zaplacením smluvní pokuty není dotčeno právo Objednatele na náhradu škody. Nárok na smluvní pokutu je solidární pohledávkou Objednatelů. Nárok na smluvní pokutu může být samostatně uplatněn vůči Dodavateli i Autorovi.  
Objednatelé nesmí přímo či prostřednictvím majetkově propojených firem bez předchozího písemného souhlasu Dodavatele či Autora jakkoli zaměstnat pracovníka Dodavatele či Autora, který se prokazatelně účastní či účastnil na plnění této smlouvy. Tento zákaz platí jak v průběhu plnění této smlouvy a dále 12 měsíců po ukončení jejího plnění. V případě prokazatelného porušení tohoto ujednání činí smluvní pokuta 500.000,- Kč za každé jednotlivé porušení se splatností 14 dní od jejího vyúčtování Dodavatelem či Autorem. Zaplacením smluvní pokuty není dotčeno právo Dodavatele či Autora na náhradu škody.
Spolupráce smluvních stran
Zástupci oprávnění jednat v záležitostech této Smlouvy jsou:
Zástupci pro smluvní záležitosti: 
za PVK:	 	pro otázky smluvní:	.	
			pro otázky technické:		
za PVS:	 	pro otázky smluvní:		
pro otázky technické:	
za SAS:	 	pro otázky smluvní:	
			pro otázky technické:		
za Popron:	 	pro otázky smluvní: 	
			pro otázky technické: 			 	
ro otázky technic

Převzetí Díla
Dílo je provedeno převzetím (akceptací – podpisem akceptačního protokolu) Díla oběma Objednateli Akceptace bude probíhat dle akceptačních kritérií v souladu s přílohou č. 2 této Smlouvy.
Záruka
Vzhledem k povaze Díla (analytický materiál v podobě textového dokumentu) nelze záruku na Dílo poskytnout bez bližšího určení povahy záruky, např. „Poskytnutí záruky za to, že obsah DA je technicky proveditelný“, či že „Implementace úprav dle DA neovlivní využívání systému“. Z těchto uvedených důvodů se strany dohodly, že záruka na uvedené Dílo nebude poskytována, a že případné reklamace budou řešeny po projektové linii a dohodnutý výsledek se promítne do implementace, pro kterou je DA podkladem. 
Trvání smlouvy
Tato Smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami.
Tato Smlouva se uzavírá na dobu určitou, do řádného předání Díla stvrzeného akceptačním protokolem, s výjimkou odst. 4.3, 4.4, 5.2 a 5.3 této Smlouvy, které trvají po dobu vymezenou v uvedených ustanoveních. 
Od této Smlouvy je možné odstoupit v případech stanovených touto Smlouvou nebo zákonem, zejména poruší-li smluvní strana tuto Smlouvu podstatným způsobem. V případě porušení této Smlouvy podstatným způsobem, může druhá smluvní strana odstoupit od této Smlouvy bez zbytečného odkladu. 
Objednatel je oprávněn tuto smlouvu vypovědět, a to i bez uvedení důvodu. Výpovědní lhůta je šest měsíců a začíná prvním dnem měsíce následujícího po měsíci, ve kterém byla výpověď doručena dodavateli. Účinností výpovědi není dotčen nárok na náhradu škody vzniklé porušením Smlouvy, ani nárok na zaplacení smluvní pokuty, který vznikl před účinností výpovědi, ani nárok dodavateli na zaplacení části ceny za plnění poskytnuté před účinností výpovědi
Závěrečná ustanovení
Tato Smlouva představuje úplnou dohodu smluvních stran o předmětu této Smlouvy a nahrazuje veškerá předešlá ujednání smluvních stran ústní i písemná. 
Tato Smlouva je právně závazná i pro právní nástupce smluvních stran.
Tuto Smlouvu je možné měnit pouze písemnou dohodou smluvních stran ve formě číslovaných dodatků této Smlouvy, podepsaných za každou smluvní stranu osobou nebo osobami oprávněnými jednat za smluvní strany.
Veškerá práva a povinnosti vyplývající z této Smlouvy přecházejí, pokud to povaha těchto práv a povinností nevylučuje, na právní nástupce smluvních stran. 
Nedílnou součást Smlouvy tvoří tyto přílohy:
	Příloha č. 1:
	Specifikace Díla

	Příloha č. 2:
	Akceptační kritéria


11.5	Smlouva je vyhotovena ve dvou (4) stejnopisech, z nichž každá ze smluvních stran obdrží po jednom (1). 




Podpisová strana následuje

Na důkaz čehož nyní oprávnění zástupci smluvních stran připojili své podpisy k této smlouvě v den uvedený níže.

V Praze dne 16.10.2020		V Praze dne 16.10.2020	Comment by Autor: Proč 16.10.2020?Dodatek č.1 k DA podepsán 10.7.2020Rámcová smlouva  podepsána 20.8.2020 Akceptační protokol DA TIS EM podepsán 16.9.2020akceptační protokol DA TIS FEIS: 14.10.2020Termíny akceptace DA ostatních IF jsou v řešení, ale při dobré vůli by ten termín mohl být napasován na DA FEIS.Navíc vzhledem k rozsahu Evidence majetku a taky proto, že IF FEIS končí v r.2020, je potřeba mít kalendářní prostor….

PVK:		 			          		PVS:



...................................			.................................. 



...................................			.................................. 




V Praze dne 16.10.2020		V Praze dne 16.10.2020

Dodavatel:		 			 	Autor:



...................................			.................................. 



………………………….			

Stránka 1 z 11

Příloha č. 1
Specifikace Díla
Specifikace díla je uvedena v dokumentu Detailní analýza 2.2. TIS - Evidence majetku a v dokumentech Detailních analýz 2.7 TIS – vazba na další systémy.

Rozsah pracnosti
	2.2_TIS - EVIDENCE MAJETKU
	 
	 
	 

	 
	Součinnost

	Aktivita
	Pracnost [MD]
	Subjekt
	Rozsah [MD]

	Komunikace
	18
	PVS, PVK
	12

	Nastavení
	95
	 
	 

	Vývoj
	138
	 
	 

	Importy
	25
	PVS, PVK
	20

	Dokumentace
	16
	 
	 

	Příprava testovacích dat
	36
	PVS, PVK
	8

	Testování
	45
	PVS, PVK
	30

	Ladění
	17
	 
	 

	Školení
	14
	PVS, PVK
	3

	Předání
	8
	PVS, PVK
	3

	Podpora provozu, zkušební provoz
	35
	PVS, PVK
	17

	Vedení projektu
	69
	 
	 

	CELKEM
	516
	 
	93




	2.7_TIS – VAZBA NA DALŠÍ SYSTÉMY
	 
	 
	 

	 
	Součinnost

	Aktivita
	Pracnost [MD]
	Subjekt
	Rozsah [MD]

	 
	 
	 
	 

	Interface FEIS
	
	
	

	Implementace a vývoj
	87
	PVS, PVK, MARBES
	11

	Interface TIS x CENO
	
	
	

	Implementace a vývoj
	172
	PVS, PVK, MARBES, SABRIS
	47

	Interface Náhrada Evidence subjektů v ISEM
	
	
	

	Implementace a vývoj
	21
	 
	6

	Interface ApplStream
	
	
	

	Implementace a vývoj
	89
	PVS, PVK, ApplStream
	23

	Interface GIS
	
	
	

	Implementace a vývoj
	97
	PVS, PVK, GISIT
	28

	Interface Vyjadřovací portál
	
	
	

	Implementace a vývoj
	86
	PVK, PVS, GORDIC
	30

	CELKEM
	552
	 
	145


Harmonogram Díla
	Název úkolu
	Odpovídá
	Zahájení
	Dokončení

	Evidence majetku
	PS/PVS/PVK/SaS
	16.10.2020
	01.09.2021

	      Zahájení projektu 
	PS/PVS/PVK/SaS
	16.10.2020
	16.10.2020

	Podpis Dílčí smlouvy
	PS/PVS/PVK/SaS
	16.10.2020
	16.10.2020

	Programové úpravy systému, testování na straně Autora
	PS
	16.10.2020
	31.03.2021

	Napojení interfaces FEIS (očekáváno propojení od dodavatele 3.strany)
	PVS/Arbes
	07.12.2020
	11.12.2020

	Napojení interfaces DMS (očekáváno propojení od dodavatele 3.strany)
	PVS/Sabris
	22.02.2021
	26.02.2021

	Školení klíčových uživatelů
	PVS
	29.03.2021
	01.04.2021

	Testování klíčovým uživatelem
	PVS/PVK
	29.03.2021
	09.04.2021

	Předání dat k testovací migraci
	PVS
	02.11.2020
	27.11.2020

	Testovací migrace dat
	PS
	16.11.2020
	29.01.2021

	Verifikace testovací migrace dat
	PVS
	01.02.2021
	12.02.2021

	Testovací provoz
	PVS/PVK
	06.04.2021
	30.07.2021

	Předání dat k ostré migraci
	PVS
	02.08.2021
	06.08.2021

	Migrace ostrých dat
	PS
	09.08.2021
	31.08.2021

	Ostrý start
	PVS
	01.09.2021
	01.09.2021



	Název úkolu
	Odpovídá
	Zahájení
	Dokončení

	Podpis Dílčí smlouvy
	PS/PVS/PVK/SaS
	16.10.2020
	16.10.2020

	Interface HeG-FEIS
	PS/PVS/PVK/SaS
	16.10.2020
	31.12.2020

	Vývoj
	PS
	16.10.2020
	30.11.2020

	Testování strany HeG
	PS
	30.11.2020
	04.12.2020

	Testování strany FEIS
	PVS/Arbes
	30.11.2020
	04.12.2020

	Předání do provozu HeG
	PS
	31.12.2020
	31.12.2020

	
	
	
	

	Název úkolu
	Odpovídá
	Zahájení
	Dokončení

	Interface HeG-CENO
	PS/PVS/PVK/SaS
	09.11.2020
	06.04.2021

	Přístup k CENO_TEST
	PVS/Marbes
	09.11.2020
	13.11.2020

	Vývoj
	PS
	30.11.2020
	29.03.2021

	Testování
	PS
	29.03.2021
	01.04.2021

	Testování strany CENO
	PVS/Marbes
	29.03.2021
	01.04.2021

	Předání do provozu HeG
	PS
	06.04.2021
	06.04.2021

	
	
	
	

	Název úkolu
	Odpovídá
	Zahájení
	Dokončení

	Interface HeG-ApplStream
	PS/PVS/PVK/SaS
	01.02.2021
	28.05.2021

	Vývoj
	PS
	01.02.2021
	26.02.2021

	Testování strany HeG
	PS
	01.03.2021
	05.03.2021

	Testování strany ATTEYA (testování 3.stranou)
	PVS/ATTEYA
	01.03.2021
	05.03.2021

	Předání do provozu HeG
	PS
	06.04.2021
	28.05.2021

	 
	 
	
	

	Název úkolu
	Odpovídá
	Zahájení
	Dokončení

	Interface HeG-GIS
	PS/PVS/PVK/SaS
	30.11.2020
	16.04.2021

	Vývoj
	PS
	30.11.2020
	08.01.2021

	Testování strany HeG
	PS
	04.01.2021
	22.01.2021

	Testování strany HeG
	PS
	06.04.2021
	09.04.2021

	Testování strany GIS (testování 3.stranou)
	PVS/GISIT
	06.04.2021
	09.04.2021

	Předání do provozu HeG
	PS
	12.04.2021
	16.04.2021

	
	
	
	

	Název úkolu
	Odpovídá
	Zahájení
	Dokončení

	Interface HeG-Vyjadřovací portál
	PS/PVS/PVK/SaS
	30.11.2020
	16.04.2021

	Vývoj
	PS
	30.11.2020
	08.01.2021

	Testování strany HeG
	PS
	04.01.2021
	22.01.2021

	Testování strany HeG
	PS
	06.04.2021
	09.04.2021

	Testování strany VP (testování 3.stranou)
	PVS/GISIT
	06.04.2021
	09.04.2021

	Předání do provozu HeG
	PS
	12.04.2021
	16.04.2021






Příloha č. 2
Akceptační kritéria Díla 

· Akceptační kritéria jsou uvedena v jednotlivých odsouhlasených Detailních analýzách.
· Počet chyb kategorie „A“ = 0, kategorie „B“ < 6 a kategorie „C“ < 10, 
Akceptační protokol musí být podepsán do 5 pracovních dnů od provedených akceptačních zkoušek, jinak je považován za splněný bez připomínek.