Textová podoba smlouvy Smlouva č. 14993531: Dohoda o sjednání práv a povinností po ukončení závazků ze Smlouvy na

Příloha s00jp01ao1my.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        tutární město Zlín                                                    S00JP01AO1MY

            Míru 12, 761 40 Zlín

                                                                                  S00JP01AO1MY

statutární město Zlín             náměstí Míru 12, 760 01 Zlín
sídlem:                           Ing. et Ing. Jiřím Korcem, primátorem
zastoupený:
zástupce ve věcech smluvních:                               c, primátor
zástupce ve věcech technických:                             vedoucí OCRal
IČO:
DIČ:                              CZ00283924
bankovní spojení:                 ČS, a.s, č.ú. 3048982/0800
odpovědný útvar:
kontaktní osoba:                                                  hu a informací
                                                                  vedoucí OCRal

dále jen „objednatel"

AGENTURA VELRYBA s.r.o.

sídlem:                           Obeciny I 3583, Zlín 760 01

zastoupen:                                         jednatelem

zástupce ve věcech smluvních:                 jednatel

IČO:                              26910071

DIČ:                              CZ26910071

Bankovní spojení:                 ČSOB Zlín, Č.Ú..-199448610/0300

Zapsán v obchodním rejstříku u K              v Brně, spis. značka C 44801

kontaktní osoba:                              jednatel

dále Jen „poskytovatel"

                                  uzavírají tuto

                          DOHODU
     o sjednání práv a povinností po ukončení
      závazků ze Smlouvy na realizaci veřejné
   zakázky "Adventní Zlín 2020" č. 1100200129

                                                            Článek I.
                                                      Předmět dohody

1. Smluvní strany uzavřely smlouvu na realizaci veřejné zakázky "Adventní Zlín 2020" č.
      1100200129 (dále jen „smlouva"), jejímž obsahem je závazek poskytovatele zajistit kulturní a
      doprovodný program akce „Adventní Zlín 2020“ v období od 28. 11. 2020 do 1. 1.2021 včetně
     technického zabezpečení (dále také „služby") v rozsahu stanoveném smlouvou a přílohami č. 1
      a 2 smlouvy, a závazek objednatele k zaplacení ceny za tyto poskytnuté služby.
      Ke dni plánovaného zahájení plnění t.j. k 28. 11. 2020 došlo z důvodů hodných zvláštního
     zřetele (protiepidemická opatření) k pozastavení plnění. Protože nebylo možné předvídat vývoj
      situace, byl poskytovatel vyzýván postupně k plnění, které bylo možné alespoň v omezené míře
      poskytnout a realizovat.

                                              1/3
\

           2. S ohledem na výše uvedené a trvání protiepidemických opatření, využil objednatel v souladu
                 s ČI. IV. smlouvy svého oprávnění odstoupit od smlouvy a uzavírá s poskytovatelem tuto
                 dohodu, jejíž obsah je uveden v čl. II. této dohody.

                                                                      Článek II.
                                                                  Obsah dohody

           1. Obsahem dohody je vypořádání smluvního vztahu po ukončení závazků ze smlouvy mezi
                 smluvními stranami a sjednání postupu při zajišťování účelu původní smlouvy.

          2. Poskytovatel měl před zahájením plnění v celém rozsahu předmětu plnění smlouvy smluvně
                 zajištěn program a technické zabezpečení, poskytl tedy plnění v rámci požadované agenturní
                 činnosti v rozsahu vyčísleném smlouvou (374.066,40 Kč bez DPH). Dále dle pokynu
                 objednatele operativně zajišťoval a poskytoval vhodný způsob plnění dalších požadavků popř.
                jejich variant v návaznosti na aktuální epidemickou situaci, (celkem 134.100 Kč bez
                 DPH). Částka za agenturní činnosti, soupis a ocenění dalších požadavků dle pokynů
                 objednatele tvoří přílohu č. 1 této dohody.

                 Částka v celkové výši 508.166,40 Kč bez DPH bude poskytovatelem vyúčtována dle soupisu
                 prací bezodkladně po podpisu této dohody a zaplacena objednatelem na základě daňového
                 dokladu (faktury) vystaveného poskytovatelem v souladu a s náležitostmi dle zákona č.
                 235/2004 Sb., o DPH, ve znění pozdějších předpisů.

          3. Zástupce objednatele ve věcech technických potvrdil rozsah účtovaného plnění.

          4. V případě, že objednatel bude požadovat služby k zajištění účelu původní smlouvy, bude
                 informovat o svých požadavcích poskytovatele prostřednictvím zástupce ve věcech
                technických. Poskytovatel v případě souhlasu s dalším plněním vyčíslí předem jeho hodnotu .

                                                                     Článek III.
                                                            Závěrečná ustanovení

          1. Tato dohoda a obchodně-právní vztahy z ní vzniklé se řídí zákonem
                č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.

          2. V případě vzniku sporu se smluvní strany zavazují řešit jej přednostně dohodou v souladu se
                zásadou poctivého obchodního styku. Pokud jednání smluvních stran nebude úspěšné, bude
                spor rozhodován u věcně a místně příslušného soudu.

          3. Změny dohody mohou být provedeny výhradně písemnými, vzestupně číslovanými dodatky k
                této dohodě.

          4. Dohoda se vyhotovuje ve 2 stejnopisech s platnosti originálu, z nichž každá smluvní strana
                obdrží 1 vyhotovení.

          5. Poskytovatel bere na vědomí, že statutární město Zlín, jako správce zpracovává osobní údaje
                v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016
                o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu
                těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů).
                Zákonnost zpracování vychází z čl. 6 odst. 1 písm. b), c) a f) uvedeného nařízení. Osobní údaje
                budou zpracovávány po dobu stanovenou spisovým a skartačním plánem. Kontakty
                na pověřence pro ochranu osobních údajů, práva a povinnosti správce a subjektů osobních
                údajů a další informace ke zpracování osobních údajů jsou uvedeny na wwvť.zlin.eu/gdpr.

                                                                          2/3
6. Účastníci dohody prohlašují, že ujednání obsažená v této dohodě odpovídají jejich pravé a
      svobodné vůli a na důkaz toho připojují k dohodě své vlastnoruční podpisy.

Schválení rozpočtu na rok 2020
Doložka dle § 41 z.č.128/2000 Sb., o obcích
Schváleno orgánem obce: Zastupitelstvo města Zlína
datum a číslo jednací: 12. 12. 2019, č. usn. 4/8Z/2019

Ve Zlíně dne                                                          Ve Zlíně dne
objednatel                                                            poskytovatel
statutární město Zlín                                                 AGENTURA VELRYBA s.r.o.

In                                          .
       primátor

1 zodpovídá!odbor! datum  příjmení  podpis

   věcně OíSnI

právně  OP                                         jjg zákona £č■ 320/200; <:h
                                                                                datum

Wnanřně OE '                                *'™"'

                                            3/3
event:                                   ADVENTNÍ ZLÍN 2020

                                         Statutární město Zlín

položky - finální realizace | podklad k dodatku ke smlouvě číslo 1100 200 129

Ledový Anděl                             !                                                                                                               30 000,00 Kč
Andělé na chůdách 22.12. (2 herci)       realizftc^ "ijfthrariv" za sochařský 'l«n. výr-^-ta "Z1.l®dsv<*hc- Andula" vč. dopravV/ instalaf.*., osvStlínl  15 000,00 Kč
videoklip "Rozsvíceni vánočního stromu"  důtvořoni atmosfér'/ h řatlémslrému světlu 1:2.12.2020 r.dpv..l6dnfc 15:00-18:00 h na náměstí Hiru
                                         tac-hnickA připrav.^ n/i*-áa©ni: prc-arínánq + cvlAděni Fvéfěl str-viriu + prAce pfi na*-Aa©ní                    5 000,00 Kč
ozvučení ván. jarmarku                   technická sppl'iprAte natA.řenl; drtn * pil--'tni prAr.s + pc-Mzani zAhérO                                        1 500,00 Kč
ozvučení koncertů FBM                    .lutřirskě pnpl.itkv - užiti chr.AnAně hudby df vidaf'sp'itu
drobný eventový materiál                 zvukuvá .^topa klipu - honc-rářs herců (Kalužíková, Larnfcpr, .^tella)                                                900,00 Kč
fb událost Adventní Zlín 2020            zvukové .^fC‘p;i klipu - studi;., mi;; - 2 hod.                                                                   1 500,00 Kč
grafické práce                                                                                                                                             4 000,00 Kč
produkční služby
produkční služby - víeenáklady           12.-22.J2.202P - t.i. 11 dnů á 1.90"Kč/den, repr«dukovan5 hudba na náměstí '/ždv 9:00-18:00 h                   20 900,00 Kč
denní produkční dozor                                                                                                                                    16 500,00 Kč
                                         13., 20., 22.12.202C - světla, zvuk, pódiun. na balkonu radnice A 5.E0C K£/den
Dne 14.12.2020                                                                                                                                                     0,00 Kč
                                         ti.«k a instala.-:© MAvětěvnich řádů, ohrani-ženi plochy ktlem  anděla etd. - zdarma

                                         správa, příprava příspěvků (ponížená ůástka,                                                                    8 000,00 Kč
                                         dtp příprava inzerce do Ha;^azínu 21in + vloženého letAku A6                                                        800,00 Kč

                                         acienturnl a produk/:ni přlpr.av.a realiz.ace .akce (proqram .A služby!                                         374 066,40 Kč
                                         auenturni vicepráce - 3 x změna v přípravě ptocjraniU, dle aktual.situace v období 09-12/2020                     30 000,00 Kč
                                         re’.liz/váno ve 'ineoh koncertů FBM a iristalace I.edcvů a.vchv - -derma                                                    0,00 Kč

                                         ČÁSTKA K FAKTURACI CELKEM bez DFH;                                                                              508 166,40 Kč
                                         DPH 21%:                                                                                                        106 714,94 Kč
                                         ČÁSTKA CELKEM včetně DPH;                                                                                       614 881,34 Kč

                                                                  ředitel společnosti
                                         AGENTURA VELRYBA s.r.o.
                                         mobil