Textová podoba smlouvy Smlouva č. 15450107: Drobné elektro opravy a údržba el. zařízení, havárie

Příloha Smlouva č.2 - ELEKTROOPRAVY ÚDRŽBA 2021.doc

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva o dílo č.   2 /2021
Elektroopravy,údržba el.zařízení 
---------------------------------------------------------

  MONTEA CZ  s.r.o. 

      Čížovská 487
      397 17  Písek

      Tel. 605 585 459

      Zastoupená  panem  Skuhrou Bohumilem
      IČO:  26073170 

      Bankovní spojení:   43-8279970237/0100 

              / dále jen dodavatel /  na straně jedné      
a
      Vyšší odborná škola lesnická a Střední lesnická škola Bedřicha Schwarzenberga Písek 
      Lesnická 55
   397 01  Písek
      zastoupená  PhDr. Michalem Grusem – ředitel školy
      IČ: 60869861   
                        / dále jen objednatel / na straně druhé, uzavírají tuto obchodní smlouvu:

I.
Předmětem této smlouvy jsou drobné elektroopravy a údržba el. zařízení, havárie, které budou poskytovány na základě jednotlivých objednávek objednatele v průběhu roku 2021. V každé objednávce bude specifikována požadovaná práce.
II.
Dodavatel se touto smlouvou zavazuje provést na svůj náklad a nebezpečí pro objednatele provozní elektroopravy, elektroinstalaci a údržbu el. zařízení v článku I. této smlouvy. Objednatel se zavazuje dílo převzít a zaplatit.
III.

Smluvní strany souhlasí s tím, že všechny práce budou provedeny na základě zadání objednatele. Dodatky a změny se stanou předmětem plnění až po dohodě obou smluvních stran a uzavření písemného dodatku ke smlouvě.

Objednané práce budou prováděny v obvyklém technologickém sledu, bez zbytečného přerušení a s maximální ohleduplností k ubytovaným studentům.
Dodavatel zajistí odvoz, uložení a likvidaci odpadů v souladu s příslušnými právními předpisy.

IV.

Smluvní strany souhlasí s tím, že zhotovitel provede i vícepráce a nepředvídané práce na objektu, které si objednavatel objedná nebo vzniknou při provádění smluvních prací, v souladu s bodem III. této smlouvy. Tyto budou po ocenění a odsouhlasení objednatelem započteny do celkové ceny zakázky.
V.

Smluvní strany souhlasí s tím, že dodavatel je oprávněn postoupit provádění jednotlivých prací z této smlouvy třetí osobě, kterou sám zvolí. Postoupení prací třetí osobě žádným způsobem neovlivňuje vzájemná práva a závazky smluvních stran v této smlouvě. 

VI.
Cena díla se smluvními stranami sjednává jako cena nejvýše přípustná v souladu s rozsahem díla vymezeným v této smlouvě a je položkově uvedena v konkrétní objednávce.

Cena díla se smluvními stranami sjednává jako cena nejvýše přípustná a činí: 100 000,- 
            Tato cena je pevná a neměnná, bez ohledu na přístupové podmínky ke staveništi. Toto se však netýká případných změn v objemu prací, které by vyplynuly z požadavku objednatele. Subdodávky zajišťované objednatelem, které jsou obsaženy v rozpočtu budou z celkové ceny odečteny.
           Na prováděné stavební e montážní  práce  se vztahuje režim přenesené dańové povinnosti dle § 92 e zákona 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty. Práce budou dodavatelem fakturovány bez DPH, daň na výstupu  je povinen přiznat a zaplatit příjemce plnění, tj. objednavatel.
VII.
Smlouva je uzavřena na dobu určitou do 31.12.2021 a  je závazná pro obě strany. 

Smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oprávněnými zástupci smluvních stran a účinnosti dnem zveřejnění v registru smluv.
VIII.

Smluvní strany se dohodly na platebních podmínkách a to takto:
1.  Konečná faktura bude dodavateli proplacena do 14-ti dnů ode dne předání díla objednavateli formou písemného předávacího protokolu a po odstranění vad a nedodělků s případnými revizemi, atesty, záručními listy , zakreslením skutečného stavu provedených prací do výkresu nebo náčrtku.atd…..                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

IX.
Smluvní strany jsou osvobozeny od částečného či úplného  plnění smluvních povinností, jestliže je neplnění důsledkem vyšší moci /vichřice, záplavy, oheň, aj./. Smluvní strany jsou povinny se o událostech vyšší moci informovat, jinak postižená strana nemusí případ vyšší moci uznat.                                                                   

X.
Termíny zahájení a dokončení smluvních prací budou uvedeny v jednotlivých objednávkách.
XI.

Účastníci této smlouvy si sjednávají smluvní pokutu, která bude uplatněna vůči dodavateli v případě prodlení dokončení stavby ve výši 0,1 % za každý den prodlení z ceny dodávky.  Tutéž smluvní pokutu  uplatní dodavatel vůči objednavateli v případě nedodržení  dohodnutých platebních podmínek. Neplnění platebních podmínek a termínů dodávky jsou důvodem k odstoupení od smlouvy.

XII.
 Dodavatel odpovídá za dodržování OBP, PO na pracovišti,  je seznámen s odlišnostmi vzhledem ke školskému zařízení a s rozmístěním hasebných prostředků. Vstup na staveniště mají pouze zaměstnanci, kteří na zakázce přímo pracují. Dodavatel bere na vědomí zákaz parkování vozidel na travnatých plochách a zákaz kouření v celém areálu. V případě provádění svařování jsou ze starny dodavetele učiněna všechna zák. opatření a konec svařování je nahlášen vždy správci budov.
XIII.

Záruční doba na dodávku prací se stanovuje na dobu obvyklou pokud není v jedn. objednávkách uvedeno jinak. Termín ZD je  ode dne předání a převzetí dokončené stavby.                                                                                                          

XIV.

 Doložka GDPR

1) Smluvní strany se zavazují v rámci uzavřeného smluvního vztahu dodržovat Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27.4.2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o   zrušení  směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, (dále jen „GDPR“). V případě porušení povinností vyplývajících z GDPR odpovídá za tato porušení ta ze smluvních stran, jejímž jednáním či opomenutím k porušení GDPR došlo. Smluvní strany souhlasí s uvedením osobních údajů ve smlouvě tak, jak jsou tyto ve  smlouvě uvedeny a prohlašují, že nakládání se smlouvou obsahující osobní údaje bude  odpovídat  povinnostem  vyplývajícím z GDPR.

XIV.

Tato smlouva je vyhotovena ve 2 provedeních, z nichž každá strana obdrží 1 oboustraně potvrzený výtisk s platností originálu. Jestliže dojde ke sporům vyplývajících z této smlouvy, budou řešeny dle nového občanského zákoníku u Okresního soudu v Písku. Změnu této smlouvy lze provést jen písemným dodatkem se souhlasem obou smluvních stran.  Zástupci obou smluvních stran prohlašují, že podle společenské smlouvy a zřizovací listiny  jsou oprávněni tuto smlouvu podepsat a k platnosti smlouvy  není potřeba podpisu jiné osoby.                                                               
 V Písku, dne: 

      ……………………………                                                ……………………………                                                
                  Objednatel                                                                             Dodavatel