Textová podoba smlouvy Smlouva č. 15463235: Dodatek č. 2 ke smlouvě o dílo - Úprava zeleně včetně odvozu bioodpadu

Příloha Lesy hl. m. Prahy - dodatek č. 2 - ze dne 9.2.2021.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Dodatek č. 2 ke smlouvě o úpravě zeleně a odvozu bioodpadu ze dne 20. 4.2017

Smluvní strany

Správa služeb hlavního města Prahy
příspěvková organizace
se sídlem Kundratka 19, 180 00 Praha 8 - Libei'í
zastoupená Mgr. Tomášem Stařeckým, ředitelem organizace
IČO: 70889660
DIČ: CZ70889660
(dále jen „objednatel")
na straně jedné

a

Lesy hl.. m. Prahy
se sídlem: Práčská 1885, I 06 00, Praha 1O - Záběhlice
zastoupené: Ing Ondřej Paličkou, ředitelem organizace
JČO: 45247650
DIČ: CZ26034425
(dále jen „zhotovitel")
na straně druhé

uzavřely tento

                                                         dodatek č. 2
          ke smlouvě o úpravě zeleně a odvozu bioodpadu ze dne 20.4.2017 (dále jen „smlouva"),

                                                    dále jen (,,dodatek").

                                                   I. Předmět dodatku
1) Předmětem dodatku je rozsirení předmětu smlouvy plnění zhotovitele spočívající v komplexním

     posouzení technického stavu Černého rybníka nacházejícího se na pozemku parc. č. 775/3 - vodní
     plocha, zamokřená plocha a 797 vodní plocha, rybník v k. ú. Nový Dvůr u Žihle, tak, jak je zapsáno na
     LV č.619 vedeném u Katastrálního úřadu pro Plzeňský kraj, Katastrální pracoviště Kralovice a stavby
    Černý rybník, umístěné na pozemku parc. č. 797 v k. ú. Nový Dvůr u Žihle se všemi součástmi
     a příslušenstvím, kterým je hráz rybníka včetně výpustného zařízení a veškeré technické doplňky (dále
     jen „rybník") a vypracování zprávy o jeho stavu s uvedením nedostatkú a návrhit jejich řešení. Plnění
     zahrnuje zejm.:
     a) geodetické zaměření včetně dna a dalších potřebných pn'.izkumů,
     b) kamerový průzkum,
     c) geologický prúzkum,
     d) posouzení stavu břehového porostu, tzn. okolních stromů a další vegetace bezprostředně ovlivňt�jící

          stav rybníka a stav hráze,
     e) posouzení technického stavu rybníka včetně posouzení stavu příslušenství rybníka, tj. zejm.

          výpustného zařízení a dalších technických dopJi'íků,
     f) vytipování škod hrozících při dalším nezasahování do současného stavu s ohledem na budoucí

          opotřebení hráze, vývoj břehového porostu a další relevantní skutečnosti a
     g) aktualizaci stávajícího manipulačního a provozního řádu rybníka (dále jen „MPŘ") a jeho předáni

          objednateli nejpozději se zprávou a jeho zaslání příslušnému orgánu státní správy včetně zajištění
          s tím souvisejících činností a povinností.

                                                                                                                                1
                      Dodatek č. 2 ke smlouvě o úpravě zeleně a odvozu bioodpadu ze dne 20. 4. 2017

2) Zpráva pro objednatele je vyhotovována zejm. za účelem zjištění stavu rybníka a identifikace rizik
    a následného vytvoření věcné specifikace budouc.í veřejné zakázky na vyhotovení projektové
    dokumentace, a to dle potřeby dokumentace pro případné stavební povolení a dokumentaci pro
    provedení stavby realizaci ve zprávě uvedených opatření, resp.jejich stavební části.

3) Plnění dále zahrnuje:
    a) přípravu na provedení prohlídky v rámci výkonu technicko bezpečnostního dohledu nad vodním
         dílem a provedení prohlídky,
    b) instalace vodočetné latě a vyznačení stupně povodúové aktivity dle MPŘ,
    c) úpravy (zejm prořezy a odstranění) stromú a další vegetace na základě objednávky objednatele.
    d) budoucí poradenskou a konzultační činnost a koordinační práce ve vztahu ke správě, údržbě
         a hospodaření s rybníkem,
    e) další práce technikú a odborných pracovníků dle objednávek objednatele.

                                                   II. Povinnosti stran
1) Zhotovitel vypracuje zprávu ve smyslu ustanovení čl. l. odst.1 tohoto dodatku bez zbytečných průtahů,

    nejpozději však do 8 týdnú ode dne nabytí účinnosti tohoto dodatku. Lhúta se prodlužuje o dobu trvání
    okolností ve smyslu ustanovení § 2913 odst. 2 občanského zákoníku.Zpráva bude předána objednateli
    ve 2 vyhotoveních a rovněž v digitální podobě na CD/DVD ve formátu pdf. O předání a převzetí zprávy
    sepíšou strany předávací protokol.Specifikaci ve smyslu ustanovení čl. I. odst. 2) vypracuje zhotovitel
    se souhlasem objednatele v návaznosti na projednání s objednatelem tak, aby tato byla k dispozicí
    v dohodnuté, jinak přiměřené době.

2) Plnění podle ustanovení čl. n. odst. 3) bude poskytnuto po odsouhlasení objednatelem v návaznosti

    na předanou zprávu v přiměřené době. Nebude-li dohodnuto jinak, je přiměřenou dobou doba v délce
    30 dnů ode dne souhlasu objednatele s provedením plnění.

3) Zpráva bude předána objednateli ve 2 vyhotoveních a rovněž v digitální podobě na CD/DVD ve formátu
    pdf a word. MPŘ ve dvou vyhotoveních ve formátu pdf a rovněž v digitální podobě na CD/DVD.
    O předání a převzetí zprávy sepíšou strany předávací protokol.

4) Zhotovitel postupuje při plnění smlouvy s odbornou péčí v souladu se zájmy objednatele, které
    zhotovitel zná nebo musí znát. Zhotovitel postupuje samostatně, ledaže mu objednatel udělí pokyny.
    Zhotovitel je povinen včas oznámit objednateli všechny okolnosti, které zjistil při plnění smlouvy a jež
    mohou mít vliv na změnu pokynů objednatele. Zhotovitel je povinen poskytovat objednateli včas
    vysvětlení a podklady potřebné pro uvážení dalších pokynů. Zhotovitel se zavazuje upozornit
    objednatele na neúplnost nebo nevhodnost objednatelem poskytnutých informací nebo udělených
    pokyní'1. Zhotovitel se zavazuje upozornit objednatele na rozpor pokynú s právním předpisem nebo
    závaznou normou. Zhotovitel je povinen vyžádat si pokyny, je-li to pro plnění jeho povinností nutné.

5) Objednatel je povinen zhotovitele poskytovat nezbytnou součinnost a zaplatit dohodnutou cenu.

                                           III. Cena a platební podmínky
1) Ceník plnění dle tohoto dodatku je jeho přílohou a tvoří přílohu č. 2 smlouvy.

2) Cena bude uhrazena bezhotovostně na základě dailových dokladů (faktur) vystavených po skončení
    kalendářního měsíce, v němž bude řádně dokončeno poskytnuté plnění. Za skončení plnění podle
    ustanovení čl. I. odst. I) se považuje předání zprávy a MPŘ objednateli. Plnění oceněné na hodiny bude
    fakturováno tak, že bude fakturována každá započatá čtvrthodina poskytování plnění. Faktury musí mít

                                                                                                                                2
                       Dodatek č. 2 ke smlouvě o úpravě zeleně a odvozu bioodpadu ze dne 20. 4. 20 I 7

    náležitosti daňového dokladu dle účinných obecně závazných právních předpisú. Faktury budou
    doručovány na email faktury@sshmp.cz.

                                               IV. Náklady na dopravu
1) Pro vyloučení pochybností se strany dohodly, že ustanovení čl. 2. odst. 5) smlouvy se nahrazuje

    ustanovením tohoto znění:

    Bude-li místo plnění ležet mimo území hl. 111. Prahy, je zhotovitel oprávněn nárokovat po objednateli
    zaplacení cestovních výdajú za dopravu (tzn. nikoli za využití dopravního prostředku k poskytnutí
    plnění zhotovitelem) mimo území hl. m. Prahy a mimo území obce, kde leží místo plnění, a to náhrady
    za každý I km jízdy podle aplikace http://maps.google.cz1 nebo mapy.cz). Sazba náhrady za I km jízdy
    se řídí ve vztahu k tomu kterému dopravnímu prostředku přednostně ceníkem, který je přílohou dodatku
    č. 1 ke smlouvě, a v ostatních případech činí u jednostopých vozidel a tříkolek I, 1 O Kč, u osobních
    a užitkových silničních motorových vozidel 20 Kč a u vozidla AVIA 35 Kč. a u ostatních nákladních
    automobilú, autobusů nebo traktorů 40 Kč. Při použití přívěsu k silničnímu motorovému vozidlu se
    sazba zvyšuje o 15 %.

                                               V. Závěrečná ustanovení
1) Ustanovení smlouvy upravující následky porušení smlouvy se vztahují i na porušení smlouvy stranami

    se vztahují i na porušení smlouvy dle tohoto dodatku.

2) Jednání smluvních stran probíhají formě jimi sjednané ve smlouvě nebo tomto dodatku. Za písemnou
    formu jednání se pro účely smlouvy považuje jednání učiněné prostřednictvím datové schránky nebo
    emailem opatřeným kvalifikovaným elektronickým podpisem. Za okamžik doručení datové zprávy se
    považuje okamžik dodání zprávy do datové schránky druhé smluvní strany v pracovní den, jinak
    nejbližší pracovní den po dodání. Není-li písemná forma vyžadována, jednají strany emailem
    prostřednictvím kontaktních osob. Telefonicky nebo ústně učiněné dohody musejí být následně
    prokazatelně potvrzeny formou předpokládanou tímto dodatkem s tím, že jsou účinné okamžikem jejich
    potvrzení oběma stranami. Změna kontaktní osoby je účinná vůči druhé smluvní straně okamžikem
    doručení takového oznámení s účinností od doručení.

3) Ostatní ustanovení smlouvy zůstávají tímto dodatkem nedotčena.

4) Tento dodatek má 3 strany a je vyhotoven ve 2 stejnopisech, z nichž každá ze smluvních stran obdrží
    po jednom vyhotovení. Nabývá platnosti dnem podpisu osobami oprávněnými jednat za smluvní strany
    a účinnosti dnem jeho zveřejnění v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních
    podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru
    smluv), ve znění pozdějších předpisů.

5) Smluvní strany souhlasí se zveřejněním tohoto dodatku bez jakýchkoliv dalších podmínek.

V................... dne................                 V................... dne......................

      Mgr. Tomáš ��;�';?odepsalMg,.Tomáš                 Ing. Ondřej·  \ Digitálně podepsal Ing.
                                          A
                                                                       \Ondřej Palička

....  ?.t�����Ý. ....  '/. 2 2  s                        Palička       I �;��o�: 2021.02.1011:31:08

                       ;?��� '.� :�.'�'. �  .  ....  ..  ....................l. ...........................

Mgr. Tomáš Stařecký                                      Ing. Ondřej Palička
ředitel                                                  ředitel
Správa služeb hlavního města Prahy                       Lesy hl. m. Prahy

                                                                                                             3
               Dodatek č. 2 ke smlouvě o úpravě zeleně a odvozu bioodpadu ze dne20. 4.2017

Příloha č. 2 smlouvy - Ceník plnění dle dodatku:

název položky                                      MJ                               částka v Kč bez DPH
                                                                                                     37000,00
geodetické zaměření podle ust. čl. I. odst. 1)                                                       11000,00
písm. a)
                                                                                                   402000,00
kamerový průzkum podle ust. čl. I. odst. l)                                                          38000,00
písm. b)                                                                                             12500,00
                                                                                                      8000,00
geologický průzkum podle ust. čl. I. odst. 1)
písm. c)                                                                                           508500,00
                                                                                                      3000,00
posouzení stavu břehového porostu podle ust.                                                          5500,00
čl. I. odst. l) písm. d)
                                                                                dle přílohy č. l smlouvy
posouzení technického stavu podle ust. čl. I.                             a skutečně provedených prací
odst. 1) písm. e)
                                                                                                        500,00
aktualizace MPŘ podle ust. čl. I. odst. 1)                                                              605,00
písm. g)                                                                                                500,00

Celkem za zprávu a aktualizaci MP.Ř dle ust.
čl. I. odst. 1)

příprava a realizace prohlídky TBD
na 1>rohlídku podle ust. čl. I. odst. 3) písm. a)

instalace vodočetné latě
podle ust. čl. I. odst. 3) písm. b)

úpravy stromů a vegetace podle ust. čl. I.
odst. 3) písm. c)

poradenská a konzultační činnost podle

ust. čl. I. odst. 3) písm. d)                      hod.

                                                            hod. technik
další práce techniků a jiných odborných

pracovníků zhotovitele podle ust. čl. I. odst. 3)        odborný

písm. e)                                           hod. pracovník

                                                                                            4