Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Rámcová smlouva o provedení odborných prací (dle § 2586 a násl. zákona č.89/2012 - občanský zákoník dále jen “NOZ“) i. Smluvní strany 1. Město Lipník nad Bečvou Sídlo: Městský úřad Lipník nad Bečvou Nám. T. G. Masaryka 89 751 31 Lipník nad Bečvou Statutární zástupce: Ing. Miloslav Přikryl, starosta IČO: 00301493 DIČ: CZ 00301493 2. T Smluvní strany prohlašují, že údaje uvedené v č. I. smlouvy a taktéž oprávnění k podnikání jsou v souladu s právní skutečností v době uzavření smlouvy. Smluvní strany se zavazují, že změny dotčených údajů oznámí bez prodlení druhé smluvní straně. III. Předmět smlouvy Předmětem této smlouvy je úprava vzájemných práv a povinností obou účastníků této smlouvy při zajišťování servisních služeb, instalačních prací vlastními kapacitami v oblasti vodoinstalatérství a topenářství v bytových domech a ostatních objektech ve vlastnictví města Lipník nad Bečvou, které nepodléhají výběrovým řízením objednatele. 1. V případě provádění prací, servisních služeb se jedná o práce běžné údržby specifikované objednatelem na základě jednotlivých objednávek objednatele. 2. V případě zajištění havarijní služby v pracovní dny od 15. hodin do 6.00 hodin následujícího dne a v soboty, neděle a svátky nepřetržitě. Při čemž bude v tomto případě zajištěno odstranění nebo zabezpečení v nezbytném rozsahu tak, aby nevznikly další škody. Služby elektro platí pouze pro společné prostory. 3. Zhotovitel prohlašuje, že jsou mu známy technické a kvalitativní podmínky nezbytné k provedení odborných prací a potvrzuje, že disponuje takovými kapacitami a odbornými znalostmi, které jsou k provedení prací nezbytné. 4. Práce a použitý materiál musí odpovídat českým technickým normám platným ke dni podpisu této Smlouvy, popřípadě jiným předpisům platných v České republice. IV. Povinnosti objednatele a zhotovitele 1. Práce budou objednatelem objednávány u zhotovitele pouze na základě objednávky osobami objednatele pověřených jednat ve věcech technických (viz č. I) - ve formě písemné popř. .telefonické s uvedením popisu závady čí požadavku, předpokládaného rozsahu prací a specifikace nemovitosti pro případ stanovení DPH. Objednatel zašle zhotoviteli objednávku ve které jsou uvedeny požadovaný termín plnění objednaných prací rozsah prací. Po obdržení objednávky zhotovitel uvede objednateli předpokládanou cenu. Po akceptaci ceny objednatelem je zhotovitel povinen provést práce v rozsahu zadaném objednávkou, v požadovaném termínu plnění a dle dohodnuté ceny a práce dokončit, Nedojde-li mezi stranami k dohodě o rozsahu prací, ceně, termínu plnění, případně nenastoupí-li zhotovitel na provedení prací v dohodnutém termínu a za dohodnutou cenu, má objednatel právo zadat práce jinému zhotoviteli 2. V případě zajištění havarijní služby bude fakturovaný čas a materiál doložen pracovními listy, které budou podepsané žadatelem o poskytnutí zajištění havarijní služby. 3. Při realizaci prací je povinen zhotovitel zachovávat během provádění prací čistotu a pořádek, dále je povinen seznámit všechny zúčastněné osoby na dodržování bezpečnosti práce a protipožárních předpisů. 4. V případě, že dojde během realizace práci k nepředvídaným změnám, je zhotovitel povinen na tyto skutečnosti upozornit objednatele pro dojednání rozsahu prací. V. Cena díla 1. Provedené práce budou fakturovány na základě výkazu práce odpracovaných hodin, jehož součástí bude předání a převzetí prací, který bude podepsán v případě prováděných prací v bytě nájemníkem a poté odsouhlasený zástupcem (čl. I) objednatele. V případě prací prováděných ve společných prostorách, popř. ostatních objektech ve správě města Lipník nad Bečvou bude výkaz práce písemně odsouhlasený zástupcem objednatele (čl. I) 2. Cena za hodinu prováděný 3. Faktura musí obsahovat náležitostí daňového a účetního dokladu. 4. Nebude-li faktura obsahovat některou povinou náležitost nebo bude chybně vyúčtována cena, je objednatel oprávněn vadnou fakturu před uplynutím lhůty splatnosti vrátit zhotoviteli bez zaplacení k provedení opravy. Ve vrácené faktuře vyznačí objednatel důvod vrácení. Zhotovitel provede opravu vystavením nové faktury. 5. Vrátí-li objednatel vadnou fakturu zhotoviteli, přestává běžet původní lhůta splatnosti. Celá lhůta běží ode dne doručení nově vyhotovené faktury. Stejný termín splatnosti platí pro zhotovitele i objednatele při placení jiných plateb (např. úroků z prodlení, smluvní pokuty, náhrady škod aj.). 6. Povinnost zaplatit je splněna dnem odepsání příslušné částky z účtu objednatele na bankovní účet zhotovitele, který je zveřejněný v registru plátců a je definovaný touto smlouvou. V případě, že zhotovitel nepoužije na faktuře bankovní účet zveřejněný v registru plátců definovanou touto smlouvou, je objednatel oprávněn požadovat zaplacení smluvní pokuty ve výši 3.000,- Kč. 7. V případě naplnění § 5 odst. 1 a odst. 2 zákona o DPH, bude aplikován režim přenesení daňové povinnosti dle § 92a zákona o DPH. VI. Záruční doba, specifikace vad a nedodělků 1. Zhotovitel poskytuje na provedené práce a dodávky záruku v délce 24 měsíců, která začíná běžet po podpisu ze strany objednatele předávacího protokolu a výkazu práce, v případě, že práce byly provedeny bez vad a nedodělků. 2. Provedené práce se považují provedené za vadné, jestliže provedení neodpovídá požadavkům uvedeným v objednávce. 4. Zhotovitel odpovídá za vady, které se vyskytly v záruční době. 5. Vyskytne-li se v průběhu záruční doby na provedené opravě, či provedených pracích vada, objednatel neprodleně oznámí zhotoviteli její výskyt a jak se projevuje. Jakmile objednatel oznámil tuto vadu, má se za to, že požaduje bezplatné odstranění vady. 6. Zhotovitel je povinen ihned v případě vzniklé havárie a v ostatních případech nejpozději do 3 pracovních dnů po obdržení reklamace písemně oznámit objednateli zda reklamaci uznává. Pokud tak neučiní, má se za ío, že reklamaci objednatele uznává. 7. Vady, které se vyskytnou v záruční době, budou zhotovitelem odstraněny bezplatně nejpozději v termínu do 15 dnů od doručení oprávněného požadavku. Vady, které brání provozu nebo ohrožují život, budou - pokud je nelze odstranit ihned při zjištění nebo doručení opravného požadavku, nejpozději do 24 hodin. 8. Objednatel je povinen umožnit zhotoviteli odstranění vady. n 'm 9. Provedenou opravu vady zhotovitel objednateli předá protokolárně. Od této doby opět nabíhá 24. měsíční záruční lhůta na provedené práce. VII, Odpovědnost za škodu 1. Odpovědnost za škodu při provádění prací má zhotovitel v píném rozsahu až do dne předání a převzetí prací protokolem o předání a převzetí prací. 2. Zhotovitel nese odpovědnost původce odpadů při realizaci prací dle ČI.IV odst 1. 3. Zhotovitel je povinen nahradit objednateli v plné výši škodu, která vznikla při realizaci prací. Vlil. Smluvní pokuty 1. Dojde-li ze strany objednatele k prodlení při úhradě faktury, je objednatel povinen zaplatit zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 0,1 % z dlužné částky. 2. Smluvní pokuty se nezapočítávají na náhradu případně vzniklé škody, kterou lze vymáhat samostatně. 3. Pokud zhotovitel neodstraní reklamované vady v dohodnutém termínu, zaplatí zhotovitel objednateli smluvní pokutu ve výši 500,- Kč za každý kalendářní den prodlení s odstraněním každé vady. XIII. Ostatní ujednání 1. Není-li v této smlouvě stanoveno jinak, řídí se právní poměry účastníků ust. § 2586 zákona č. 89/2012 Sb. NOZ. 2. Změnit nebo doplnit tuto smlouvu, v kterékoliv části, mohou smluvní strany pouze formou písemných dodatků, které budou schváleny v RM a podepsány oprávněnými zástupci obou stran. 3. Zhotovitel nemůže bez souhlasu objednatele postoupit svá práva a povinnosti plynoucí ze smlouvy třetí osobě. 4. Případná neplatnost některého ustanovení této smlouvy nemá za následek neplatnost ostatních ustanovení smlouvy. 5. Smluvní strany shodně prohlašují, že si tuto smlouvu před jejím podepsáním přečetly, že byla uzavřena po vzájemném projednání podle jejich pravé a svobodné vůle určitě, vážně a srozumitelně, nikoliv v tísni nebo za nápadně nevýhodných podmínek a její autentičnost stvrzují svými podpisy. 6. Tato smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech podepsaných oprávněnými zástupci smluvních stran, přičemž objednatel i zhotovitel obdrží po dvou vyhotoveních s platností originálu. 7. Smluvní strany berou na vědomí, že celý obsah smlouvy bude v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv, zveřejněn v tomto registru včetně metadat této smlouvy. Objednatel se zavazuje, že zajistí zveřejnění v registru smluv v zákoně o registru smluv stanovené ihůtě. Smluvní sírany souhlasně prohlašují, že ve smlouvě není obsaženo ustanovení, které by naplňovalo znaky obchodního tajemství. Zhotovitel prohlašuje, že výslovně souhlasí se zveřejněním svých osobních údajů chráněných zákonem č. 110/2019 Sb., zákon o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, uvedených v této smlouvě. 8. Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu obou smluvních stran a je zhotovena na dobu určitou do 01.03.2022. 9. Tato smlouva byia schválena v Radou města Lipník nad Bečvou dne 01.02.2021 usnesením 1160/2021-RM 40. Zpracování osobních údajů je prováděno na základě platné legislativy na ochranu osobních údajů a tím je „plnění právní povinnosti" a dále na základě dalšího zákonného způsobu zpracování osobních údajů a tím je „příprava a plnění smlouvy". Doba uchovávání je na základě skartačního řádu dle zákona o archívnictví. Ostatní informace práva a povinnosti při zpracovávání osobních údajů má správce uvedeny na adrese: htts://www.mesto- lipnik.cz/informace-poskvtovane-soravcem/d-6435/p1 =5748