Textová podoba smlouvy Smlouva č. 15592399: Rámcová smlouva o provedení odborných prací

Příloha Sm. Ke zveřejnění.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Rámcová smlouva o provedení odborných prací
      (dle § 2586 a násl. zákona č.89/2012 - občanský zákoník dále jen “NOZ“)

                                       i.

                                       Smluvní strany

1. Město Lipník nad Bečvou

Sídlo: Městský úřad Lipník nad Bečvou

      Nám. T. G. Masaryka 89

      751 31 Lipník nad Bečvou

Statutární zástupce: Ing. Miloslav Přikryl, starosta

IČO:  00301493

DIČ:  CZ 00301493

2. T

Smluvní strany prohlašují, že údaje uvedené v č. I. smlouvy a taktéž oprávnění k podnikání jsou
v souladu s právní skutečností v době uzavření smlouvy. Smluvní strany se zavazují, že změny
dotčených údajů oznámí bez prodlení druhé smluvní straně.

                                                                      III.
                                                           Předmět smlouvy
Předmětem této smlouvy je úprava vzájemných práv a povinností obou účastníků této smlouvy při
zajišťování servisních služeb, instalačních prací vlastními kapacitami v oblasti vodoinstalatérství a
topenářství v bytových domech a ostatních objektech ve vlastnictví města Lipník nad Bečvou, které
nepodléhají výběrovým řízením objednatele.
1. V případě provádění prací, servisních služeb se jedná o práce běžné údržby specifikované
    objednatelem na základě jednotlivých objednávek objednatele.
2. V případě zajištění havarijní služby v pracovní dny od 15. hodin do 6.00 hodin následujícího dne a
    v soboty, neděle a svátky nepřetržitě. Při čemž bude v tomto případě zajištěno odstranění nebo
    zabezpečení v nezbytném rozsahu tak, aby nevznikly další škody. Služby elektro platí pouze pro
    společné prostory.
3. Zhotovitel prohlašuje, že jsou mu známy technické a kvalitativní podmínky nezbytné k provedení
    odborných prací a potvrzuje, že disponuje takovými kapacitami a odbornými znalostmi, které jsou
    k provedení prací nezbytné.
4. Práce a použitý materiál musí odpovídat českým technickým normám platným ke dni podpisu této
    Smlouvy, popřípadě jiným předpisům platných v České republice.
                                                                   IV.
                                             Povinnosti objednatele a zhotovitele

1. Práce budou objednatelem objednávány u zhotovitele pouze na základě objednávky osobami
    objednatele pověřených jednat ve věcech technických (viz č. I) - ve formě písemné popř.
    .telefonické s uvedením popisu závady čí požadavku, předpokládaného rozsahu prací a
    specifikace nemovitosti pro případ stanovení DPH. Objednatel zašle zhotoviteli objednávku ve
    které jsou uvedeny požadovaný termín plnění objednaných prací rozsah prací. Po obdržení
    objednávky zhotovitel uvede objednateli předpokládanou cenu. Po akceptaci ceny objednatelem je
    zhotovitel povinen provést práce v rozsahu zadaném objednávkou, v požadovaném termínu plnění
    a dle dohodnuté ceny a práce dokončit, Nedojde-li mezi stranami k dohodě o rozsahu prací, ceně,
    termínu plnění, případně nenastoupí-li zhotovitel na provedení prací v dohodnutém termínu a za
    dohodnutou cenu, má objednatel právo zadat práce jinému zhotoviteli

2. V případě zajištění havarijní služby bude fakturovaný čas a materiál doložen pracovními listy, které
    budou podepsané žadatelem o poskytnutí zajištění havarijní služby.

3. Při realizaci prací je povinen zhotovitel zachovávat během provádění prací čistotu a pořádek, dále
    je povinen seznámit všechny zúčastněné osoby na dodržování bezpečnosti práce a protipožárních
    předpisů.

4. V případě, že dojde během realizace práci k nepředvídaným změnám, je zhotovitel povinen na tyto
    skutečnosti upozornit objednatele pro dojednání rozsahu prací.

                                                                      V.
                                                                 Cena díla

1. Provedené práce budou fakturovány na základě výkazu práce odpracovaných hodin, jehož
    součástí bude předání a převzetí prací, který bude podepsán v případě prováděných prací v bytě
    nájemníkem a poté odsouhlasený zástupcem (čl. I) objednatele. V případě prací prováděných ve
    společných prostorách, popř. ostatních objektech ve správě města Lipník nad Bečvou bude výkaz
    práce písemně odsouhlasený zástupcem objednatele (čl. I)

2. Cena za hodinu prováděný
3. Faktura musí obsahovat náležitostí daňového a účetního dokladu.
4. Nebude-li faktura obsahovat některou povinou náležitost nebo bude chybně vyúčtována cena, je

    objednatel oprávněn vadnou fakturu před uplynutím lhůty splatnosti vrátit zhotoviteli bez zaplacení
    k provedení opravy. Ve vrácené faktuře vyznačí objednatel důvod vrácení. Zhotovitel provede
    opravu vystavením nové faktury.
5. Vrátí-li objednatel vadnou fakturu zhotoviteli, přestává běžet původní lhůta splatnosti. Celá lhůta
    běží ode dne doručení nově vyhotovené faktury. Stejný termín splatnosti platí pro zhotovitele i
    objednatele při placení jiných plateb (např. úroků z prodlení, smluvní pokuty, náhrady škod aj.).
6. Povinnost zaplatit je splněna dnem odepsání příslušné částky z účtu objednatele na bankovní účet
    zhotovitele, který je zveřejněný v registru plátců a je definovaný touto smlouvou. V případě, že
    zhotovitel nepoužije na faktuře bankovní účet zveřejněný v registru plátců definovanou touto
    smlouvou, je objednatel oprávněn požadovat zaplacení smluvní pokuty ve výši 3.000,- Kč.
7. V případě naplnění § 5 odst. 1 a odst. 2 zákona o DPH, bude aplikován režim přenesení daňové
    povinnosti dle § 92a zákona o DPH.

                                                                           VI.
                                     Záruční doba, specifikace vad a nedodělků

1. Zhotovitel poskytuje na provedené práce a dodávky záruku v délce 24 měsíců, která začíná běžet
    po podpisu ze strany objednatele předávacího protokolu a výkazu práce, v případě, že práce byly
    provedeny bez vad a nedodělků.

2. Provedené práce se považují provedené za vadné, jestliže provedení neodpovídá požadavkům
    uvedeným v objednávce.

4. Zhotovitel odpovídá za vady, které se vyskytly v záruční době.
5. Vyskytne-li se v průběhu záruční doby na provedené opravě, či provedených pracích vada,

    objednatel neprodleně oznámí zhotoviteli její výskyt a jak se projevuje. Jakmile objednatel oznámil
    tuto vadu, má se za to, že požaduje bezplatné odstranění vady.
6. Zhotovitel je povinen ihned v případě vzniklé havárie a v ostatních případech nejpozději do 3
    pracovních dnů po obdržení reklamace písemně oznámit objednateli zda reklamaci uznává. Pokud
    tak neučiní, má se za ío, že reklamaci objednatele uznává.
7. Vady, které se vyskytnou v záruční době, budou zhotovitelem odstraněny bezplatně nejpozději
    v termínu do 15 dnů od doručení oprávněného požadavku. Vady, které brání provozu nebo
    ohrožují život, budou - pokud je nelze odstranit ihned při zjištění nebo doručení opravného
    požadavku, nejpozději do 24 hodin.
8. Objednatel je povinen umožnit zhotoviteli odstranění vady.
                                                                                                                                                                                                                                                          n

'm

       9. Provedenou opravu vady zhotovitel objednateli předá protokolárně. Od této doby opět nabíhá 24.
            měsíční záruční lhůta na provedené práce.

                                                                   VII,
                                                            Odpovědnost za škodu

        1. Odpovědnost za škodu při provádění prací má zhotovitel v píném rozsahu až do dne předání a
            převzetí prací protokolem o předání a převzetí prací.

        2. Zhotovitel nese odpovědnost původce odpadů při realizaci prací dle ČI.IV odst 1.
        3. Zhotovitel je povinen nahradit objednateli v plné výši škodu, která vznikla při realizaci prací.

                                                                        Vlil.
                                                                 Smluvní pokuty

        1. Dojde-li ze strany objednatele k prodlení při úhradě faktury, je objednatel povinen zaplatit
            zhotoviteli smluvní pokutu ve výši 0,1 % z dlužné částky.

        2. Smluvní pokuty se nezapočítávají na náhradu případně vzniklé škody, kterou lze vymáhat
            samostatně.

        3. Pokud zhotovitel neodstraní reklamované vady v dohodnutém termínu, zaplatí zhotovitel
            objednateli smluvní pokutu ve výši 500,- Kč za každý kalendářní den prodlení s odstraněním každé
            vady.
                                                                          XIII.
                                                                 Ostatní ujednání

        1. Není-li v této smlouvě stanoveno jinak, řídí se právní poměry účastníků ust. § 2586 zákona č.
            89/2012 Sb. NOZ.

        2. Změnit nebo doplnit tuto smlouvu, v kterékoliv části, mohou smluvní strany pouze formou
            písemných dodatků, které budou schváleny v RM a podepsány oprávněnými zástupci obou stran.

        3. Zhotovitel nemůže bez souhlasu objednatele postoupit svá práva a povinnosti plynoucí ze smlouvy
            třetí osobě.

        4. Případná neplatnost některého ustanovení této smlouvy nemá za následek neplatnost ostatních
            ustanovení smlouvy.

        5. Smluvní strany shodně prohlašují, že si tuto smlouvu před jejím podepsáním přečetly, že byla
            uzavřena po vzájemném projednání podle jejich pravé a svobodné vůle určitě, vážně a
            srozumitelně, nikoliv v tísni nebo za nápadně nevýhodných podmínek a její autentičnost stvrzují
            svými podpisy.

        6. Tato smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech podepsaných oprávněnými zástupci smluvních
            stran, přičemž objednatel i zhotovitel obdrží po dvou vyhotoveních s platností originálu.

        7. Smluvní strany berou na vědomí, že celý obsah smlouvy bude v souladu se zákonem č. 340/2015
            Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru
            smluv, zveřejněn v tomto registru včetně metadat této smlouvy. Objednatel se zavazuje, že zajistí
            zveřejnění v registru smluv v zákoně o registru smluv stanovené ihůtě. Smluvní sírany souhlasně
            prohlašují, že ve smlouvě není obsaženo ustanovení, které by naplňovalo znaky obchodního
            tajemství. Zhotovitel prohlašuje, že výslovně souhlasí se zveřejněním svých osobních údajů
            chráněných zákonem č. 110/2019 Sb., zákon o ochraně osobních údajů a o změně některých
            zákonů, uvedených v této smlouvě.

        8. Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu obou smluvních stran a je zhotovena na dobu určitou
            do 01.03.2022.

        9. Tato smlouva byia schválena v Radou města Lipník nad Bečvou dne 01.02.2021 usnesením
            1160/2021-RM 40. Zpracování osobních údajů je prováděno na základě platné legislativy na
            ochranu osobních údajů a tím je „plnění právní povinnosti" a dále na základě dalšího zákonného
            způsobu zpracování osobních údajů a tím je „příprava a plnění smlouvy". Doba uchovávání je na
            základě skartačního řádu dle zákona o archívnictví. Ostatní informace práva a povinnosti při
            zpracovávání osobních údajů má správce uvedeny na adrese: htts://www.mesto-
            lipnik.cz/informace-poskvtovane-soravcem/d-6435/p1 =5748