Textová podoba smlouvy Smlouva č. 16186895: Dodatek č. 3 ke Smlouvě o poskytování služeb (návrh, implementace a

Příloha 064_2021_D_Dodatek3_Registr_zverejneni.d.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        DODATEK č. 3 ke Smlouvě o poskytování služeb

                                           evid. č. ČSÚ: 233-2019-S

                                     evid. č. ČSÚ Dodatku: 064-2021-D

Smluvní strany:

Česká republika – Český statistický úřad

se sídlem:         Na padesátém 81, Praha 10, PSČ 100 82

IČO:               000 25 593

zastoupená:        Ing. Michalem Novotným, ředitelem odboru komunikace

bankovní spojení:  xxxxxxxxxxxxxxxx

(dále jen „objednatel“ nebo „ČSÚ“) na straně jedné

a

UnitX s.r.o.

se sídlem:         Klimentská 1216/46, 110 00 Praha 1

zastoupená:        Danielem Vlčkem a Martinem Havlíkem, jednateli

IČO:               07850646

DIČ:               CZ 07850646

zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, sp. zn.:C308686

bankovní spojení:  xxxxxxxxxxxxxxxx

(dále jen „dodavatel“) na straně druhé

(objednatel a dodavatel společně dále též jen „smluvní strany“)
uzavřely níže uvedeného dne, měsíce a roku tento

                                   Dodatek č. 3 ke Smlouvě o poskytování služeb

uzavřené mezi smluvními stranami pod interním evid. č. ČSÚ: 233-2019-S na základě výsledku
výběrového řízení na veřejnou zakázku malého rozsahu s názvem „Řešení pro automatickou písemnou
komunikaci v prostředí webových stránek“, interní číslo objednatele – zadavatele veřejné zakázky
066/2019, ve znění dodatku č. 1, evid. č. ČSÚ: 101-2020-D, ze dne 25. 6. 2020, a ve znění dodatku č.
2, evid. č. ČSÚ: 255-2020-D, ze dne 10. 12. 2020 (dále jen „Smlouva“):

                                                             Preambule

Smluvní strany shodně konstatují, že dne 4. 5. 2020 uzavřely Smlouvu o poskytování služeb, jejímž
předmětem je zejména návrh, implementace a zajištění podpory provozu řešení pro automatickou
písemnou komunikaci v prostředí webových stránek (chatbot), a to v rámci projektu Sčítání lidu, domů
a bytů 2021 (dále jen „SLDB 2021“).

Předmětem tohoto dodatku je stanovení organizačních a technických podmínek zajištění technické
podpory a provozu aplikačního řešení pro automatickou písemnou komunikaci (chatbot) na návazné
období od 10. dubna 2021 do 11. května 2021 s ohledem na skutečnost, že Český statistický úřad
rozhodl o prodloužení on-line fáze sčítání v rámci SLDB 2021 v souladu s ust. § 17 odst. 1 zák. č.
332/2020 Sb., o sčítání lidu, domů a bytů a o změně zákona č. 89/1995 Sb., o státní statistické službě,
ve znění pozdějších předpisů (dále také jen „zákon o SLDB 2021“) – to vše nad rámec původní

                                                                                                                        Stránka 1 z 7
specifikace obsažené ve Smlouvě a nabídce dodavatele. Potřeba provedení změn obsažených a
popsaných v tomto dodatku vznikla v souvislosti s rozhodnutím Českého statistického úřadu o
prodloužení on-line fáze sčítání v rámci SLDB 2021 v návaznosti na vývoj epidemické situace ohledně
onemocnění covid-19 a v návaznosti na stanovisko ministerstva zdravotnictví a ústředního krizového
štábu k možnosti a podmínkám uskutečnění SLDB 2021 v plánovaném termínu s tím, že je požadováno
posílení důrazu kladeného na on-line sběr dat v rámci SLDB 2021.

Smluvní strany prohlašují, že předmětem dodatku je úprava rozsahu předmětu Smlouvy a v návaznosti
úprava smluvní ceny s tím, že tato úprava nemění celkovou povahu veřejné zakázky a zároveň nedojde
k překonání limitu hodnoty závazku ze Smlouvy stanoveného pro veřejné zakázky malého rozsahu na
služby.

                                                               Článek I

1. Smluvní strany tímto sjednávají, že s ohledem na skutečnost, že v souladu s ustanovením § 17
      odst. 1 zákona o SLDB 2021 rozhodl ČSÚ o prodloužení on-line fáze sčítání v rámci SLDB 2021
      po datu 9. dubna 2021, a to do 11. května 2021, zavazuje se dodavatel objednateli:

     a) počínaje dnem 10. dubna 2021 do dne 11. května 2021 poskytovat služby doplňkového provozu
          infrastruktury instance chatbot pro prostředí scitani.online, za podmínek, ve specifikaci a za
          dodržení parametrů stanovených v části A přílohy č. 1 tohoto dodatku (dále jen „služby
          doplňkového provozu scitani.online“) a

     b) počínaje dnem 10. dubna 2021 do dne 11. května 2021 poskytovat doplňkové služby technické
          podpory provozu instance chatbot pro prostředí scitani.online za podmínek, ve specifikaci a za
          dodržení parametrů stanovených v části B přílohy č. 1 tohoto dodatku (dále jen „doplňkové
          služby TPP chatbot pro scitani.online“).

2. Smluvní strany tímto sjednávají, že cena za poskytování služeb doplňkového provozu scitani.online
      v rozsahu stanoveném v odst. 1. písm. a) tohoto článku dodatku činí celkem 24 000 Kč (slovy:
      dvacet čtyři tisíc korun českých) bez DPH (dále jen „cena za služby doplňkového provozu
      scitani.online“), přičemž dodavatel je oprávněn objednateli cenu za služby doplňkového provozu
      scitani.online vyúčtovat nejdříve v den následující po akceptaci služeb doplňkového provozu
      scitani.online objednatelem bez výhrad.

3. Smluvní strany tímto sjednávají, že cena za poskytování doplňkových služeb TPP chatbot pro
      scitani.online v rozsahu stanoveném v odst. 1. písm. b) tohoto článku dodatku činí celkem 82 500
      Kč (slovy: osmdesát dva tisíc pět set korun českých) bez DPH (dále jen „cena za doplňkové služby
      TPP chatbot pro scitani.online“), přičemž dodavatel je oprávněn objednateli cenu za doplňkové
      služby TPP chatbot pro scitani.online vyúčtovat nejdříve v den následující po akceptaci
      doplňkových služeb TPP chatbot pro scitani.online objednatelem bez výhrad.

4. Dodavatel a objednatel dále sjednávají, že v rámci služeb na výzvu sjednaných v článku I odst. 6.
      dodatku č. 2 Smlouvy lze ze strany objednatele požadovat a dodavatel se zavazuje poskytovat
      vedle realizace drobných dílčích úprav integračního rozhraní rovněž další doplňkové služby
      provozu a technické podpory provozu instance chatbot, jejichž specifikace a parametry jsou
      stanoveny v části C přílohy č. 1 tohoto dodatku, a konzultační služby související s technickou
      podporou provozu instance chatbot (dále jen „další doplňkové služby TPP“), a to za stejných
      podmínek, jak bylo sjednáno v článku I dodatku č. 2 Smlouvy ve vztahu ke službám na výzvu,
      přičemž součet cen za zrealizované služby na výzvu nesmí přesáhnout částku stanovenou v článku
      I odst. 6. dodatku č. 2 Smlouvy. Smluvní strany sjednávají, že výpočet ceny za služby na výzvu
      podle tohoto odstavce je stanoven v části D přílohy č. 1 tohoto dodatku.

5. Smluvní strany sjednávají, že při akceptaci plnění sjednaného v tomto dodatku se postupuje
      přiměřeně podle článku VII Smlouvy, přičemž akceptační řízení ve vztahu ke službám
      specifikovaným v odst. 1. písm. a) a b) tohoto článku dodatku bude provedeno po skončení

                                                                                                                        Stránka 2 z 7
      poskytování těchto služeb a akceptační řízení ve vztahu ke službám na výzvu bude provedeno po
      skončení poskytování služeb na výzvu na základě příslušné výzvy.
6. Smluvní strany sjednávají, že pokud dodavatel poruší některý ze svých závazků stanovených
      v tomto dodatku, zavazuje se objednateli zaplatit smluvní pokutu, jejíž výše je stanovena v článku
      IX Smlouvy.
7. Smluvní strany sjednávají, že v ostatních částech zůstává Smlouva, resp. práva a povinnosti
      smluvních stran z této Smlouvy vyplývající, beze změn.

                                                              Článek II

1. Tento dodatek nabývá platnosti dnem jeho podpisu oprávněnými zástupci smluvních stran
      a účinnosti dnem jeho uveřejnění v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních
      podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o
      registru smluv). Dodavatel uděluje bezvýhradný souhlas s uveřejněním tohoto dodatku v souladu
      s platnými právními předpisy, včetně uveřejnění v registru smluv. Smluvní strany se dohodly, že
      uveřejnění tohoto dodatku v registru smluv zajistí objednatel.

2. Nedílnou součástí tohoto dodatku je příloha č. 1 - Podrobná specifikace předmětu dodatku.

3. Tento dodatek byl sepsán ve třech stejnopisech, z nichž dva obdrží objednatel a jeden dodavatel.

4. Smluvní strany prohlašují, že tento dodatek byl sepsán podle jejich pravé a svobodné vůle, vážně,
      určitě a srozumitelně, že si jej přečetly a s jeho obsahem souhlasí.

V Praze dne 9. 4. 2021                    V Praze dne 9. 4. 2021

………………………………………………….                      ………………………………………………..
Česká republika – Český statistický úřad  UnitX s.r.o.
Ing. Michal Novotný                       Daniel Vlček
ředitel odboru komunikace                 jednatel

                                          …………………………………………………..
                                          UnitX s.r.o.
                                          Martin Havlík
                                          jednatel

                                          Stránka 3 z 7
Příloha č. 1
Dodatku č. 3 ke Smlouvě o poskytování služeb
Podrobná specifikace předmětu dodatku

Podrobná specifikace předmětu dodatku

Předmětem tohoto dodatku je zajištění provozu aplikačního řešení pro automatickou písemnou
komunikaci (tzv. instance chatbot) formou služby v režimu vysokého výkonu a vysoké dostupnosti ve
všech prostředích aplikace elektronického sčítacího formuláře (tj. prostředí scitani.online a mobilních
aplikací v prostředí iOS a Android) v období od 10. 4. 2021 do 11. 5. 2021 včetně. Součástí předmětu
dodatku je také zajištění služeb technické podpory provozu instance chatbot.

Část A – Služby doplňkového provozu scitani.online

Dodavatel se zavazuje objednateli poskytovat služby doplňkového provozu instance chatbot v prostředí
scitani.online (dle článku I. odst. 1. písm. a) tohoto dodatku) za těchto podmínek, ve specifikaci a za
dodržení těchto parametrů:

1. V rámci doplňkového provozu instance chatbot pro prostředí scitani.online se dodavatel zavazuje
     provozovat instanci chatbot pro prostředí scitani.online dle článku II odst. 1 Smlouvy, přičemž
     výkonnostní požadavky služeb doplňkového provozu instance chatbot pro prostředí scitani.online
     včetně specifikace časového pokrytí jsou uvedeny v odst. 2 této části A přílohy.

2. Provoz instance chatbot formou služby

                  Instance                období       režim         Pokrytí
v prostředí scitani.online
                            10. 4. 2021 – 11. 5. 2021  vysoký výkon  24 hodin x
                            včetně                     a vysoká      7 dní v týdnu
                                                       dostupnost
                                                       s minimálním
                                                       garantovaným
                                                       výkonem 30
                                                       odbavených
                                                       zpráv za 1
                                                       vteřinu.

Část B – Doplňkové služby TPP chatbot pro scitani.online

Dodavatel se zavazuje objednateli poskytovat doplňkové služby technické podpory provozu instance
chatbot pro prostředí scitani.online (dle článku I. odst. 1. písm. b) tohoto dodatku) za těchto podmínek,
ve specifikaci a za dodržení těchto parametrů:

1. V rámci technické podpory provozu instance chatbot pro prostředí scitani.online se dodavatel
     zavazuje reagovat na vzniklé problémy a opravu chyb provozovaného řešení. Dodavatel se
     zavazuje poskytovat doplňkové služby technické podpory provozu instance chatbot pro prostředí
     scitani.online dle článku II odst. 1 Smlouvy, přičemž kategorizace incidentů, reakční doby na
     jednotlivé kategorie incidentů, doby vyřešení jednotlivých kategorií incidentů doplňkových služeb
     technické podpory provozu instance chatbot pro prostředí scitani.online včetně specifikace
     časového pokrytí jsou uvedeny odst. 2, 3, 4, 5 této části B přílohy.

                                                                                                                        Stránka 4 z 7
2. Kategorizace incidentů (vad):

     a) Kategorie A – vážný incident s nejvyšší prioritou, který má kritický dopad na dostupnost
          chatbota.

     b) Kategorie B – incident, který svým charakterem nespadá do kategorie A. Znamená vážné
          zhoršení výkonnosti a funkčnosti chatbota. Bezpečnostní incident, který neohrožuje dostupnost
          služby, spadá vždy do kategorie B.

     c) Kategorie C – incident, která svým charakterem nespadá do kategorie A nebo kategorie B.
          Znamená snadno odstranitelné incidenty s minimálním dopadem na funkcionality či dostupnost
          chatbota.

3. Priority reakce a vyřešení incidentu:

Priorita                    Popis                     Reakční doba na         Doba vyřešení
                                                      incident (potvrzení        incidentu
                                                      přijetí požadavku)

                                                    240 minut od           24 hodin od potvrzení

1         Vysoká priorita – odstranění chyby        odeslání požadavku přijetí požadavku

                                                    dodavateli             dodavatelem

2         Střední priorita – odstranění chyby       240 minut od           48 hodiny od
                                                    odeslání požadavku     potvrzení přijetí

                                                    dodavateli             požadavku
                                                                           dodavatelem

3         Nízká priorita – odstranění chyby         240 minut od           48 hodin od potvrzení
                                                    odeslání požadavku     přijetí požadavku
                                                    dodavateli             dodavatelem

Objednatel bude hlásit incidenty a problémy provozu pomocí reportovacího systému, který bude
provozován dodavatelem.

4. Přiřazení priorit pro řešení incidentů:

                                                                Incident      Incident     Incident

          Instance                          období

                                                      Kategorie A Kategorie B Kategorie C

v prostředí scitani.online 10. 4. 2021 – 11. 5. 2021  1                    2            3
                                      včetně

5. Pokrytí technické podpory zajištění provozu:

                  Instance                         období                                Pokrytí
v prostředí scitani.online                                                8 hodin × 5 dnů v týdnu
                                   10. 4. 2021 – 11. 5. 2021
                                   včetně

                                                                                        Stránka 5 z 7
Část C – Služby na výzvu – další doplňkové služby TPP

Dodavatel se zavazuje poskytovat vedle realizace drobných dílčích úprav integračního rozhraní podle
dodatku č. 2 ke Smlouvě rovněž další doplňkové služby provozu a technické podpory provozu instance
chatbot, a to:

       doplňkové služby provozu a technické podpory provozu instance chatbot v mobilních aplikacích
           a

       konzultační služby související s technickou podporou provozu instance chatbot.

1. Dodavatel se zavazuje na výzvu objednatele poskytovat doplňkové služby provozu instance chatbot
     v mobilních aplikacích za podmínek stanovených v odst. 6 této části C přílohy a doplňkové služby
     technické podpory provozu instance chatbot v mobilních aplikacích dle článku II odst. 1 Smlouvy,
     přičemž kategorizace incidentů, reakční doby na jednotlivé kategorie incidentů, doby vyřešení
     jednotlivých kategorií incidentů a výkonnostní požadavky doplňkových služeb technické podpory
     provozu instance chatbot v mobilních aplikacích včetně specifikace časového pokrytí jsou uvedeny
     odst. 2, 3, 4 a 5 této části C přílohy.

2. Kategorizace incidentů (vad):

     d) Kategorie A – vážný incident s nejvyšší prioritou, který má kritický dopad na dostupnost
          chatbota.

     e) Kategorie B – incident, který svým charakterem nespadá do kategorie A. Znamená vážné
          zhoršení výkonnosti a funkčnosti chatbota. Bezpečnostní incident, který neohrožuje dostupnost
          služby, spadá vždy do kategorie B.

     f) Kategorie C – incident, která svým charakterem nespadá do kategorie A nebo kategorie B.
          Znamená snadno odstranitelné incidenty s minimálním dopadem na funkcionality či dostupnost
          chatbota.

3. Priority reakce a vyřešení incidentu:

Priorita  Popis                                  Reakční doba na          Doba vyřešení
                                                incident (potvrzení           incidentu
1         Vysoká priorita – odstranění chyby     přijetí požadavku)
                                                                     24 hodin od potvrzení
2         Střední priorita – odstranění chyby  240 minut od          přijetí požadavku
                                               odeslání požadavku    dodavatelem
3         Nízká priorita – odstranění chyby    dodavateli            48 hodiny od
                                                                     potvrzení přijetí
                                               240 minut od          požadavku
                                               odeslání požadavku    dodavatelem
                                               dodavateli            48 hodin od potvrzení
                                                                     přijetí požadavku
                                               240 minut od          dodavatelem
                                               odeslání požadavku
                                               dodavateli

Objednatel bude hlásit incidenty a problémy provozu pomocí reportovacího systému, který bude
provozován dodavatelem.

                                                                     Stránka 6 z 7
4. Přiřazení priorit pro řešení incidentů:

Instance                                    období          Incident           Incident  Incident

                                                            Kategorie A Kategorie B Kategorie C

v mobilní aplikaci         10. 4. 2021 – 11. 5. 2021         1                 2         3

v prostředí Android a iOS včetně

5. Pokrytí technické podpory zajištění provozu:

Instance                                            období                          Pokrytí
                                                                      8 hodin × 5 dnů v týdnu
v mobilní aplikaci                10. 4. 2021 – 11. 5. 2021
v prostředí Android a iOS         včetně

6. Provoz instancí chatbot formou služby

Instance                                            období            režim              Pokrytí

v mobilní aplikaci                10. 4. 2021 – 11. 5. 2021  vysoký výkon         24 hodin x
v prostředí Android a iOS         včetně                     a vysoká             7 dní v týdnu
                                                             dostupnost
                                                             s minimálním
                                                             garantovaným
                                                             výkonem 30
                                                             odbavených
                                                             zpráv za 1
                                                             vteřinu.

7. Dodavatel se zavazuje na výzvu objednatele poskytovat konzultační služby související s technickou
     podporou provozu instance chatbot, přičemž požadované konzultační služby se mohou týkat
     provozu nebo služeb technické podpory instance chatbot v prostředí scitani.online i v mobilních
     aplikacích.

Část D – výpočet ceny při realizaci služeb na výzvu

NEZVEŘEJŇUJE SE
(na základě § 3, odst. 2 písmeno b) zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv)

                                                                                         Stránka 7 z 7