Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
DODATEK č. 3 ke Smlouvě o poskytování služeb evid. č. ČSÚ: 233-2019-S evid. č. ČSÚ Dodatku: 064-2021-D Smluvní strany: Česká republika – Český statistický úřad se sídlem: Na padesátém 81, Praha 10, PSČ 100 82 IČO: 000 25 593 zastoupená: Ing. Michalem Novotným, ředitelem odboru komunikace bankovní spojení: xxxxxxxxxxxxxxxx (dále jen „objednatel“ nebo „ČSÚ“) na straně jedné a UnitX s.r.o. se sídlem: Klimentská 1216/46, 110 00 Praha 1 zastoupená: Danielem Vlčkem a Martinem Havlíkem, jednateli IČO: 07850646 DIČ: CZ 07850646 zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, sp. zn.:C308686 bankovní spojení: xxxxxxxxxxxxxxxx (dále jen „dodavatel“) na straně druhé (objednatel a dodavatel společně dále též jen „smluvní strany“) uzavřely níže uvedeného dne, měsíce a roku tento Dodatek č. 3 ke Smlouvě o poskytování služeb uzavřené mezi smluvními stranami pod interním evid. č. ČSÚ: 233-2019-S na základě výsledku výběrového řízení na veřejnou zakázku malého rozsahu s názvem „Řešení pro automatickou písemnou komunikaci v prostředí webových stránek“, interní číslo objednatele – zadavatele veřejné zakázky 066/2019, ve znění dodatku č. 1, evid. č. ČSÚ: 101-2020-D, ze dne 25. 6. 2020, a ve znění dodatku č. 2, evid. č. ČSÚ: 255-2020-D, ze dne 10. 12. 2020 (dále jen „Smlouva“): Preambule Smluvní strany shodně konstatují, že dne 4. 5. 2020 uzavřely Smlouvu o poskytování služeb, jejímž předmětem je zejména návrh, implementace a zajištění podpory provozu řešení pro automatickou písemnou komunikaci v prostředí webových stránek (chatbot), a to v rámci projektu Sčítání lidu, domů a bytů 2021 (dále jen „SLDB 2021“). Předmětem tohoto dodatku je stanovení organizačních a technických podmínek zajištění technické podpory a provozu aplikačního řešení pro automatickou písemnou komunikaci (chatbot) na návazné období od 10. dubna 2021 do 11. května 2021 s ohledem na skutečnost, že Český statistický úřad rozhodl o prodloužení on-line fáze sčítání v rámci SLDB 2021 v souladu s ust. § 17 odst. 1 zák. č. 332/2020 Sb., o sčítání lidu, domů a bytů a o změně zákona č. 89/1995 Sb., o státní statistické službě, ve znění pozdějších předpisů (dále také jen „zákon o SLDB 2021“) – to vše nad rámec původní Stránka 1 z 7 specifikace obsažené ve Smlouvě a nabídce dodavatele. Potřeba provedení změn obsažených a popsaných v tomto dodatku vznikla v souvislosti s rozhodnutím Českého statistického úřadu o prodloužení on-line fáze sčítání v rámci SLDB 2021 v návaznosti na vývoj epidemické situace ohledně onemocnění covid-19 a v návaznosti na stanovisko ministerstva zdravotnictví a ústředního krizového štábu k možnosti a podmínkám uskutečnění SLDB 2021 v plánovaném termínu s tím, že je požadováno posílení důrazu kladeného na on-line sběr dat v rámci SLDB 2021. Smluvní strany prohlašují, že předmětem dodatku je úprava rozsahu předmětu Smlouvy a v návaznosti úprava smluvní ceny s tím, že tato úprava nemění celkovou povahu veřejné zakázky a zároveň nedojde k překonání limitu hodnoty závazku ze Smlouvy stanoveného pro veřejné zakázky malého rozsahu na služby. Článek I 1. Smluvní strany tímto sjednávají, že s ohledem na skutečnost, že v souladu s ustanovením § 17 odst. 1 zákona o SLDB 2021 rozhodl ČSÚ o prodloužení on-line fáze sčítání v rámci SLDB 2021 po datu 9. dubna 2021, a to do 11. května 2021, zavazuje se dodavatel objednateli: a) počínaje dnem 10. dubna 2021 do dne 11. května 2021 poskytovat služby doplňkového provozu infrastruktury instance chatbot pro prostředí scitani.online, za podmínek, ve specifikaci a za dodržení parametrů stanovených v části A přílohy č. 1 tohoto dodatku (dále jen „služby doplňkového provozu scitani.online“) a b) počínaje dnem 10. dubna 2021 do dne 11. května 2021 poskytovat doplňkové služby technické podpory provozu instance chatbot pro prostředí scitani.online za podmínek, ve specifikaci a za dodržení parametrů stanovených v části B přílohy č. 1 tohoto dodatku (dále jen „doplňkové služby TPP chatbot pro scitani.online“). 2. Smluvní strany tímto sjednávají, že cena za poskytování služeb doplňkového provozu scitani.online v rozsahu stanoveném v odst. 1. písm. a) tohoto článku dodatku činí celkem 24 000 Kč (slovy: dvacet čtyři tisíc korun českých) bez DPH (dále jen „cena za služby doplňkového provozu scitani.online“), přičemž dodavatel je oprávněn objednateli cenu za služby doplňkového provozu scitani.online vyúčtovat nejdříve v den následující po akceptaci služeb doplňkového provozu scitani.online objednatelem bez výhrad. 3. Smluvní strany tímto sjednávají, že cena za poskytování doplňkových služeb TPP chatbot pro scitani.online v rozsahu stanoveném v odst. 1. písm. b) tohoto článku dodatku činí celkem 82 500 Kč (slovy: osmdesát dva tisíc pět set korun českých) bez DPH (dále jen „cena za doplňkové služby TPP chatbot pro scitani.online“), přičemž dodavatel je oprávněn objednateli cenu za doplňkové služby TPP chatbot pro scitani.online vyúčtovat nejdříve v den následující po akceptaci doplňkových služeb TPP chatbot pro scitani.online objednatelem bez výhrad. 4. Dodavatel a objednatel dále sjednávají, že v rámci služeb na výzvu sjednaných v článku I odst. 6. dodatku č. 2 Smlouvy lze ze strany objednatele požadovat a dodavatel se zavazuje poskytovat vedle realizace drobných dílčích úprav integračního rozhraní rovněž další doplňkové služby provozu a technické podpory provozu instance chatbot, jejichž specifikace a parametry jsou stanoveny v části C přílohy č. 1 tohoto dodatku, a konzultační služby související s technickou podporou provozu instance chatbot (dále jen „další doplňkové služby TPP“), a to za stejných podmínek, jak bylo sjednáno v článku I dodatku č. 2 Smlouvy ve vztahu ke službám na výzvu, přičemž součet cen za zrealizované služby na výzvu nesmí přesáhnout částku stanovenou v článku I odst. 6. dodatku č. 2 Smlouvy. Smluvní strany sjednávají, že výpočet ceny za služby na výzvu podle tohoto odstavce je stanoven v části D přílohy č. 1 tohoto dodatku. 5. Smluvní strany sjednávají, že při akceptaci plnění sjednaného v tomto dodatku se postupuje přiměřeně podle článku VII Smlouvy, přičemž akceptační řízení ve vztahu ke službám specifikovaným v odst. 1. písm. a) a b) tohoto článku dodatku bude provedeno po skončení Stránka 2 z 7 poskytování těchto služeb a akceptační řízení ve vztahu ke službám na výzvu bude provedeno po skončení poskytování služeb na výzvu na základě příslušné výzvy. 6. Smluvní strany sjednávají, že pokud dodavatel poruší některý ze svých závazků stanovených v tomto dodatku, zavazuje se objednateli zaplatit smluvní pokutu, jejíž výše je stanovena v článku IX Smlouvy. 7. Smluvní strany sjednávají, že v ostatních částech zůstává Smlouva, resp. práva a povinnosti smluvních stran z této Smlouvy vyplývající, beze změn. Článek II 1. Tento dodatek nabývá platnosti dnem jeho podpisu oprávněnými zástupci smluvních stran a účinnosti dnem jeho uveřejnění v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv). Dodavatel uděluje bezvýhradný souhlas s uveřejněním tohoto dodatku v souladu s platnými právními předpisy, včetně uveřejnění v registru smluv. Smluvní strany se dohodly, že uveřejnění tohoto dodatku v registru smluv zajistí objednatel. 2. Nedílnou součástí tohoto dodatku je příloha č. 1 - Podrobná specifikace předmětu dodatku. 3. Tento dodatek byl sepsán ve třech stejnopisech, z nichž dva obdrží objednatel a jeden dodavatel. 4. Smluvní strany prohlašují, že tento dodatek byl sepsán podle jejich pravé a svobodné vůle, vážně, určitě a srozumitelně, že si jej přečetly a s jeho obsahem souhlasí. V Praze dne 9. 4. 2021 V Praze dne 9. 4. 2021 …………………………………………………. ……………………………………………….. Česká republika – Český statistický úřad UnitX s.r.o. Ing. Michal Novotný Daniel Vlček ředitel odboru komunikace jednatel ………………………………………………….. UnitX s.r.o. Martin Havlík jednatel Stránka 3 z 7 Příloha č. 1 Dodatku č. 3 ke Smlouvě o poskytování služeb Podrobná specifikace předmětu dodatku Podrobná specifikace předmětu dodatku Předmětem tohoto dodatku je zajištění provozu aplikačního řešení pro automatickou písemnou komunikaci (tzv. instance chatbot) formou služby v režimu vysokého výkonu a vysoké dostupnosti ve všech prostředích aplikace elektronického sčítacího formuláře (tj. prostředí scitani.online a mobilních aplikací v prostředí iOS a Android) v období od 10. 4. 2021 do 11. 5. 2021 včetně. Součástí předmětu dodatku je také zajištění služeb technické podpory provozu instance chatbot. Část A – Služby doplňkového provozu scitani.online Dodavatel se zavazuje objednateli poskytovat služby doplňkového provozu instance chatbot v prostředí scitani.online (dle článku I. odst. 1. písm. a) tohoto dodatku) za těchto podmínek, ve specifikaci a za dodržení těchto parametrů: 1. V rámci doplňkového provozu instance chatbot pro prostředí scitani.online se dodavatel zavazuje provozovat instanci chatbot pro prostředí scitani.online dle článku II odst. 1 Smlouvy, přičemž výkonnostní požadavky služeb doplňkového provozu instance chatbot pro prostředí scitani.online včetně specifikace časového pokrytí jsou uvedeny v odst. 2 této části A přílohy. 2. Provoz instance chatbot formou služby Instance období režim Pokrytí v prostředí scitani.online 10. 4. 2021 – 11. 5. 2021 vysoký výkon 24 hodin x včetně a vysoká 7 dní v týdnu dostupnost s minimálním garantovaným výkonem 30 odbavených zpráv za 1 vteřinu. Část B – Doplňkové služby TPP chatbot pro scitani.online Dodavatel se zavazuje objednateli poskytovat doplňkové služby technické podpory provozu instance chatbot pro prostředí scitani.online (dle článku I. odst. 1. písm. b) tohoto dodatku) za těchto podmínek, ve specifikaci a za dodržení těchto parametrů: 1. V rámci technické podpory provozu instance chatbot pro prostředí scitani.online se dodavatel zavazuje reagovat na vzniklé problémy a opravu chyb provozovaného řešení. Dodavatel se zavazuje poskytovat doplňkové služby technické podpory provozu instance chatbot pro prostředí scitani.online dle článku II odst. 1 Smlouvy, přičemž kategorizace incidentů, reakční doby na jednotlivé kategorie incidentů, doby vyřešení jednotlivých kategorií incidentů doplňkových služeb technické podpory provozu instance chatbot pro prostředí scitani.online včetně specifikace časového pokrytí jsou uvedeny odst. 2, 3, 4, 5 této části B přílohy. Stránka 4 z 7 2. Kategorizace incidentů (vad): a) Kategorie A – vážný incident s nejvyšší prioritou, který má kritický dopad na dostupnost chatbota. b) Kategorie B – incident, který svým charakterem nespadá do kategorie A. Znamená vážné zhoršení výkonnosti a funkčnosti chatbota. Bezpečnostní incident, který neohrožuje dostupnost služby, spadá vždy do kategorie B. c) Kategorie C – incident, která svým charakterem nespadá do kategorie A nebo kategorie B. Znamená snadno odstranitelné incidenty s minimálním dopadem na funkcionality či dostupnost chatbota. 3. Priority reakce a vyřešení incidentu: Priorita Popis Reakční doba na Doba vyřešení incident (potvrzení incidentu přijetí požadavku) 240 minut od 24 hodin od potvrzení 1 Vysoká priorita – odstranění chyby odeslání požadavku přijetí požadavku dodavateli dodavatelem 2 Střední priorita – odstranění chyby 240 minut od 48 hodiny od odeslání požadavku potvrzení přijetí dodavateli požadavku dodavatelem 3 Nízká priorita – odstranění chyby 240 minut od 48 hodin od potvrzení odeslání požadavku přijetí požadavku dodavateli dodavatelem Objednatel bude hlásit incidenty a problémy provozu pomocí reportovacího systému, který bude provozován dodavatelem. 4. Přiřazení priorit pro řešení incidentů: Incident Incident Incident Instance období Kategorie A Kategorie B Kategorie C v prostředí scitani.online 10. 4. 2021 – 11. 5. 2021 1 2 3 včetně 5. Pokrytí technické podpory zajištění provozu: Instance období Pokrytí v prostředí scitani.online 8 hodin × 5 dnů v týdnu 10. 4. 2021 – 11. 5. 2021 včetně Stránka 5 z 7 Část C – Služby na výzvu – další doplňkové služby TPP Dodavatel se zavazuje poskytovat vedle realizace drobných dílčích úprav integračního rozhraní podle dodatku č. 2 ke Smlouvě rovněž další doplňkové služby provozu a technické podpory provozu instance chatbot, a to: doplňkové služby provozu a technické podpory provozu instance chatbot v mobilních aplikacích a konzultační služby související s technickou podporou provozu instance chatbot. 1. Dodavatel se zavazuje na výzvu objednatele poskytovat doplňkové služby provozu instance chatbot v mobilních aplikacích za podmínek stanovených v odst. 6 této části C přílohy a doplňkové služby technické podpory provozu instance chatbot v mobilních aplikacích dle článku II odst. 1 Smlouvy, přičemž kategorizace incidentů, reakční doby na jednotlivé kategorie incidentů, doby vyřešení jednotlivých kategorií incidentů a výkonnostní požadavky doplňkových služeb technické podpory provozu instance chatbot v mobilních aplikacích včetně specifikace časového pokrytí jsou uvedeny odst. 2, 3, 4 a 5 této části C přílohy. 2. Kategorizace incidentů (vad): d) Kategorie A – vážný incident s nejvyšší prioritou, který má kritický dopad na dostupnost chatbota. e) Kategorie B – incident, který svým charakterem nespadá do kategorie A. Znamená vážné zhoršení výkonnosti a funkčnosti chatbota. Bezpečnostní incident, který neohrožuje dostupnost služby, spadá vždy do kategorie B. f) Kategorie C – incident, která svým charakterem nespadá do kategorie A nebo kategorie B. Znamená snadno odstranitelné incidenty s minimálním dopadem na funkcionality či dostupnost chatbota. 3. Priority reakce a vyřešení incidentu: Priorita Popis Reakční doba na Doba vyřešení incident (potvrzení incidentu 1 Vysoká priorita – odstranění chyby přijetí požadavku) 24 hodin od potvrzení 2 Střední priorita – odstranění chyby 240 minut od přijetí požadavku odeslání požadavku dodavatelem 3 Nízká priorita – odstranění chyby dodavateli 48 hodiny od potvrzení přijetí 240 minut od požadavku odeslání požadavku dodavatelem dodavateli 48 hodin od potvrzení přijetí požadavku 240 minut od dodavatelem odeslání požadavku dodavateli Objednatel bude hlásit incidenty a problémy provozu pomocí reportovacího systému, který bude provozován dodavatelem. Stránka 6 z 7 4. Přiřazení priorit pro řešení incidentů: Instance období Incident Incident Incident Kategorie A Kategorie B Kategorie C v mobilní aplikaci 10. 4. 2021 – 11. 5. 2021 1 2 3 v prostředí Android a iOS včetně 5. Pokrytí technické podpory zajištění provozu: Instance období Pokrytí 8 hodin × 5 dnů v týdnu v mobilní aplikaci 10. 4. 2021 – 11. 5. 2021 v prostředí Android a iOS včetně 6. Provoz instancí chatbot formou služby Instance období režim Pokrytí v mobilní aplikaci 10. 4. 2021 – 11. 5. 2021 vysoký výkon 24 hodin x v prostředí Android a iOS včetně a vysoká 7 dní v týdnu dostupnost s minimálním garantovaným výkonem 30 odbavených zpráv za 1 vteřinu. 7. Dodavatel se zavazuje na výzvu objednatele poskytovat konzultační služby související s technickou podporou provozu instance chatbot, přičemž požadované konzultační služby se mohou týkat provozu nebo služeb technické podpory instance chatbot v prostředí scitani.online i v mobilních aplikacích. Část D – výpočet ceny při realizaci služeb na výzvu NEZVEŘEJŇUJE SE (na základě § 3, odst. 2 písmeno b) zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv) Stránka 7 z 7