Textová podoba smlouvy Smlouva č. 16760871: 21100049 Smlouva o připojení na pult centralizované ochrany

Příloha Security Monit - Smlouva o zabezpečení ochrany majetku - 2021.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA
                        o připojení na pult centralizované ochrany
                        (dle § 1746 odst. 2 občanského zákoníku)

                                     číslo TR021/2021 - PCO

I. Smluvní strany

Odběratel:

Obchodní firma, název nebo      : Město Ivančice
jméno a příjmení                : Milan Buček, starosta

Zastoupená ve věcech smluvních

Zastoupená ve věcech provozu :                           samostatný odborný referent

Sídlo                           : Ivančice, Palackého nám. 196/6, PSČ: 664 91

Korespondenční adresa           : Ivančice, Palackého nám. 196/6, PSČ: 664 91

IČO                             : 002 81 859

DIČ                             : CZ 002 81 859

Telefon                         :

Elektronická fakturace – e-mail :

Bankovní spojení                :

Číslo účtu                      :

(dále jen „Odběratel“)

Dodavate :

Obchodní firma, název nebo      : SECURITY MONIT s.r.o.
jméno a příjmení
                                : Ing. Jiří Molák, ředitel společnosti
Zastoupená ve věcech smluvních
                                :             technik PCO
Zastoupená ve věcech
technických                     : Brno, Hoblíkova 6, PSČ 613 00

Sídlo

Provozovna                      : Třebíč, M.Majerové 751/6, PSČ: 674 01

Fakturační adresa               :

IČO                             : 60755792

DIČ                             : CZ60755792

Telefon                         : centrální dispečink            (nonstop)

E - mail                        :

Bankovní spojení                :

Číslo účtu                      :

zapsaná v obchodím rejstříku vedeným Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 19684,
(dále jen „Dodavatel“)
II. Předmět smlouvy

       Po vzájemné dohodě mezi odběratelem a dodavatelem je předmětem této smlouvy monitorování elektronického
       zabezpečovacího systému (dále EZS) v objektech

–                                                             – cena za připojení 500,00 Kč (SIM karta 100,00Kč)
–                                                          – cena za připojení 300,00 Kč, (komunikátor GC10 120,00 Kč)
–                                                     – cena za připojení 300,00 Kč (SIM karta 100,00 Kč)
–
–                                                                            – cena za připojení 300,00 Kč (SIM karta 100,00 Kč)
–                                                                            – cena za připojení 300,00 Kč (SIM karta 100,00 Kč)
–                                                         – cena za připojení 300,00 Kč
–                                               – cena za připojení 300,00 Kč

      připojení 300,00 Kč,                                                                                                              cena za

které odběratel užívá, na pult centralizované ochrany (dále PCO) dodavatele s cílem zajistit ochranu majetku odběratele.

III. Doba plnění

       Dodavatel zahájí poskytování služeb uvedených v čl. II. této smlouvy od 1. června 2021. Tato smlouva je uzavřena na dobu
       neurčitou s výpovědní lhůtou 1 měsíc, která je platná pro obě smluvní strany a začíná běžet prvním dnem měsíce
       následujícího po měsíci, ve kterém byla písemná výpověď doručena druhé smluvní straně.

IV. Cena

1. Cena za předmět smlouvy, s přihlédnutím k místu plnění, rozsahu střežení a hodnotě střeženého majetku, byla mezi
       odběratelem a dodavatelem stanovena dohodou a činí:

Název služby                                    Cena              Rozsah

a) Monitorování objektu komplet                 2600,00 Kč za 1 měsíc poskytování služeb (9 objektů)

Cena obsahuje monitorování objektu včetně výjezdů pohotovostního vozidla mimo nadlimitních výjezdů.

a) Monitorování objektu základ                        --          za 1 měsíc poskytování služeb za jednotlivý objekt

Počet výjezdů pohotovostního vozidla zdarma           7           výjezdů

Výjezdy pohotovostního vozidla                        --          za 1 výjezd

b) Datové služby pro přenos z EZS               400,00 Kč za 1 měsíc poskytování služeb /4 SIM

c) Komunikátor              včetně montáže            --          za 1 ks

d) Marný výjezd dle čl. VII, odst. 9            20 0,00 Kč za 1 výjezd

e) Smluvní patrolace pohotovostního vozidla     nepoužito za 1 patrolu

f) Mimořádná ostraha objektu                    30 0,00 Kč za 1 hodinu

g) Pronájem komunik.        včetně dat. služeb  12 0,00 Kč Za 1 měsíc poskytování služeb

Ceny jsou uvedeny bez DPH.

       V případě služby Monitorování objektu komplet se má za to, že maximální počet výjezdů v ceně je 7 výjezdů pohotovostního
       vozidla za 1 měsíc poskytovaných služeb. Každý další výjezd je zpoplatněn cenou dle odstavce 1d) Marný výjezd. V ceně
       služby monitorování je i 1 hodina střežení pracovníky pohotovostního vozidla zdarma od příjezdu pracovníků dodavatele ke
       střeženému objektu do předání objektu pověřené osobě odběratele. Každá další započatá hodina je zpoplatněna dle
       odstavce 1f) mimořádná ostraha objektu. Mimořádná ostraha je služba fakultativní a dodavatel si vyhrazuje právo přerušit
       mimořádnou ostrahu z kapacitních důvodů, zpoplatněny pak budou pouze hodiny prokazatelně odpracované.

       SIM pro datové služby fakturované dle odstavce b) slouží pouze pro datové služby. Jakákoliv jiná služba nenastavená
       dodavatelem bude fakturována dle platného tarifu SIM.

2. Výše uvedená dohodnutá cena může být dodavatelem zvýšena po dohodě s odběratelem vždy k 1.1. kalendářního roku o
       míru inflace v ČR zveřejněnou Českým statistickým úřadem (ČSÚ), a to i zpětně. Výpočet zvýšení spolu s dokladem o výši
       míry inflace je dodavatel povinen předložit odběrateli do 30 dnů ode dne jejího zveřejnění ČSÚ.

V. Způsob úhrady služeb

1. Dohodnutou cenu za poskytované služby se odběratel zavazuje dodavateli uhradit měsíčně na základě faktury vystavené
      dodavatelem, faktura bude odběrateli zaslána vždy do 6. dne následujícího měsíce se splatností 15 dnů.

2. Splatnou fakturu uhradí odběratel na účet dodavatele vedený u               pod č.

3. Za nedodržení termínů splatnosti zaslaných faktur má dodavatel právo účtovat odběrateli úrok z prodlení ve výši 0,05 % z
      dlužné částky za každý den prodlení.

4. Bude-li odběratel s úhradou za provedené služby v prodlení více než 30 dnů, má dodavatel právo následující den po uplynutí
      této doby přerušit výkon ostrahy na dobu do zaplacení pohledávek odběratelem. Dočasné přerušení výkonu ostrahy z důvodů
      nedodržení, ve smlouvě dohodnuté splatnosti daňového dokladu (daňových dokladů) delší než 30 dnů, nemá vliv na platnost
      ostatních ustanovení této smlouvy. O dočasném přerušení výkonu ostrahy není dodavatel povinen odběratele informovat.

                                                          2
5. Neuhradí-li odběratel dlužnou částku do 30 dnů od přerušení výkonu ostrahy dle odst. 4, má dodavatel právo od smlouvy
      odstoupit. Odstoupením od smlouvy z důvodu neplacení odběratelem nezaniká nárok dodavatele na úhradu dlužné částky
      za provedené služby ani na úroky z prodlení dle smlouvy. Odstoupení od smlouvy zašle dodavatel odběrateli písemně.

VI. Povinnosti dodavatele

1. Dodavatel se zavazuje ke spolupráci se servisní firmou odběratele za účelem připojení EZS v objektech odběratele.

2. Od data uvedeného v čl. III. Doba plnění dodavatel (nejpozději však od doby skutečného připojení EZS odběratele na PCO,

pokud přesáhne datum uvedené v čl. III. Doba plnění), po obdržení poplachového signálu z objektu odběratele, provede

úkony vedoucí k vyslání pohotovostního vozidla ke střeženému objektu v souladu s pokyny v příloze 1 - Specifikace

střeženého objektu s cílem zjištění příčin poplachového signálu, zajištění případného pachatele a zabránění vzniku dalších

majetkových škod. Doba pro příjezd ke střeženému objektu byla dohodnuta do               od obdržení poplachového signálu

z EZS, do                  od obdržení poplachového signálu z EPS, při běžné dopravní situaci a běžných povětrnostních

podmínkách. Dodavatel nebude odpovědný za porušení smluvní povinnosti, prokáže-li, že mu ve splnění povinnosti ze

smlouvy dočasně nebo trvale zabránila mimořádná nepředvídatelná a nepřekonatelná překážka vzniklá nezávisle na jeho

vůli, tedy tzv. vyšší moc. Jedná se o překážky jako je např. nečekaná změna v klimatických podmínkách, živelná pohroma,

působení jaderných rizik, válečné události, vzpoury, povstání nebo jiné hromadné násilné nepokoje, stávky, sabotáže, krize,

teroristické akty (násilná jednání motivovaná politicky, nábožensky, ideologicky nebo sociálně), epidemie a pandemie,

zákonná a podzákonná opatření státu a státních orgánů či úřadů, výluky-přerušení dodávek energií, paliv a komunikačních

spojení, neobvyklý a nepředvídatelný nedostatek pracovních sil v důsledku výše uvedených překážek. Stejně tak budou

považovány za okolnosti vylučující odpovědnost (při splnění zákonných podmínek) i okolnosti způsobené třetí stranou jako

poruchy operátorů veřejných telekomunikačních sítí. Za okolnosti vylučující odpovědnost jsou považovány i takové překážky,

které mají za následek nemožnost zásahu z důvodu neschůdnosti příjezdových tras (klimatické podmínky, opravy aj.). O

případu vyloučení povinnosti dodavatel odběratele neprodleně informuje dle přílohy č.1.

3. V případě zjištění napadení střeženého objektu a prostorů, provedou pracovníci dodavatele nezbytná opatření na místě a
      po vyhodnocení situace dle potřeby, přes operační středisko, vyrozumí POLICII, HASIČE, ZÁCHRANNOU SLUŽBU a
      pověřené pracovníky odběratele.

4. Dodavatel odpovídá odběrateli za škodu, kterou mu zaviněně způsobil nezpochybnitelně prokazatelným porušením smluvní
      povinnosti ze smlouvy. V případě okolností, které vylučují odpovědnost dodavatele, dodavatel za škodu neodpovídá.
      Z rozsahu náhrady škody se dohodou smluvních stran vylučuje náhrada nepřímých škod (ušlý zisk, přerušení výroby, ztráta
      trhu, snížení výnosů apod.). Dodavatel prohlašuje, že má sjednáno pojištění obecné odpovědnosti za škodu na základní
      pojistnou částku ve výši 30.000.000,- Kč.

5. V případě napadení střeženého objektu, požáru, nebo jiné mimořádné události jsou povinni pracovníci dodavatele okamžitě
      informovat pověřené pracovníky odběratele. Seznam pracovníků je uveden v příloze č.1 - specifikace střeženého objektu.

6. Dodavatel odpovídá za přesné a včasné plnění povinností vyplývajících z předmětu této smlouvy a za to, že výjezd i zásah
      pracovníků dodavatele bude v souladu s platnými právními předpisy.

7. Pracovníci dodavatele za účelem plnění předmětu této smlouvy a v zájmu ochrany života a zdraví osob, jakož i majetku
      nacházejícího se ve střeženém objektu při kontrole vstupují na pozemek případně do vnitřních prostor střeženého objektu
      pouze se souhlasem odběratele. Souhlas se vstupem je vyjádřen předáním klíčů, čipů a kódů ke střeženému objektu.
      Pracovník pohotovostního vozidla není povinen vstupovat na pozemek případně do vnitřních prostor střeženého objektu,
      pokud by musel překonávat překážku ohrožující jeho zdraví. Za takovou překážku je považováno například plot, zeď apod.
      případně i zvíře na pozemku odběratele, které může ohrozit pracovníky dodavatele. Při úkonech jsou pracovníci dodavatele
      oprávněni vstupovat i ozbrojeni do střeženého objektu. Přitom musí pracovníci dodavatele postupovat s maximální mírou
      opatrnosti tak, aby co nejvíce šetřili život a zdraví osob oprávněně se zdržujících v objektu odběratele jakož i šetřili majetek.
      Pracovníci dodavatele, kteří dle této smlouvy poskytují dohodnuté služby odběrateli musí být označeni takovým způsobem,
      aby je nebylo možno zaměnit s jinými osobami.

VII. Povinnosti odběratele

1. Odběratel (všichni uživatelé systému EZS u odběratele) je povinen zabezpečit utajení všech skutečností, které mohou
      ovlivnit funkci EZS a jeho spojení s PCO.

2. Odběratel (všichni uživatelé systému EZS) je povinen se při telefonickém styku s operátorem dodavatele ohlásit způsobem
      uvedeným v příloze 1 - specifikace střeženého objektu a současně musí zabezpečit informace v ní obsažené před osobami
      neoprávněnými k obsluze. Povinností odpovědné osoby odběratele je seznámit s postupy uvedené v příloze – Specifikace
      střeženého objektu všechny oprávněné uživatele a poučit je o utajení informací v ní obsažené.

3. V případě manipulace, poruchy, rekonstrukce, rozšíření či jiných úprav, které by mohly ovlivnit funkčnost EZS a přerušit
      komunikaci EZS s PCO, je odběratel povinen o tom neprodleně informovat montážní firmu EZS současně o tom podat
      písemnou zprávu dodavateli. Při jakékoliv úpravě, rekonstrukce, změně nastavení instalovaných CCTV sloužících pro
      dálkový dohled je odběratel též povinen informovat písemně dodavatele.

4. Odběratel nesmí provádět žádné zásahy do systému EZS. Každou změnu týkající se rozšíření, demontování či přemístění
      jednotlivých prvků systému je povinen předem konzultovat s montážní firmou EZS.

5. Odběratel je povinen po dobu platnosti této smlouvy neprodleně oznámit dodavateli skutečnosti a zjištění, které mají nebo
      mohou mít vztah k bezpečnosti střežených prostorů a majetku odběratele i na možnost a kvalitu zásahu posádky
      pohotovostního vozidla. Za významné skutečnosti a zjištění je nutno považovat především stavební úpravy a rekonstrukce
      (včetně výměny, úpravy a zabudování nových dveří i oken atd.) předmětných prostorů odběratele, dále obdobné změny a
      úpravy v nejbližším okolí, výměny zámků, od nichž má dodavatel převzaté klíče, možnost přístupu ke střeženým prostorům
      z míst, do kterých nemá posádka pohotovostního vozidla vstup k provedení jejich kontroly (společné dvorky, sklepy, světlíky
      atd.) apod.

6. Změny u osob uvedených v příloze – Specifikace střeženého objektu odběratel povinen okamžitě oznámit dodavateli.

7. Odběratel je povinen mít uzavřené, po dobu platnosti této smlouvy, přiměřené pojištění majetku pro případ odcizení,
      vandalismu a živelných událostí. V případě vzniku škody je povinen poskytnout pojišťovně dodavatele veškerou součinnost
      potřebnou pro posouzení příčin vzniku škody, výše škody a následnou likvidaci pojistné události. Jestliže došlo ke vzniku
      škody v důsledku trestné činnosti, je odběratel povinen věc neprodleně oznámit POLICII ČR. V případě vzniku škody

                           3
odběratel vyrozumí písemně nejpozději do 5 dnů od zjištění vzniku škody dodavatele, nejpozději však do 30 dnů od vzniku
škody, jinak ztrácí nárok na její náhradu.

8. V případě ukončení smluvního vztahu je odběratel povinen zajistit ukončení komunikace EZS do PCO, a to nejpozději do
      1. měsíce od ukončení smlouvy, jinak mu budou účtovány nadále poplatky dle čl. IV. Cena. Zároveň do stejné doby je
      odběratel povinen umožnit dodavateli demontáž vlastního zařízení, pokud je instalováno, jinak mu bude účtována plná cena
      zařízení.

9. V případě, že bude vyslán poplachový signál ze střeženého objektu odběratele v důsledku neodborné manipulace,
      nedbalostí pracovníka odběratele nebo z jiných příčin, které mají původ v zavinění odběratele, popř. jsou odběrateli známy,
      hradí odběratel marný (z výše uvedených důvodů zbytečný) výjezd pohotovostního vozidla dle čl. IV. Cena – marný výjezd.

10. V případě planého poplachu (z neznalosti nebo z nedbalosti) může odběratel (jeho pracovníci) zrušit výjezd pohotovostního

vozidla na tel. č.:              nebo  a to neprodleně po vyvolání planého poplachu.

VIII. Doba a podmínky pronájmu

Doba pronájmu komunikátoru       je omezena trváním „smlouvy“.

Podmínky pronájmu komunikátoru:

a) Odběratel je povinen zejména:

  - užívat předmětný komunikátor jen k dohodnutému účelu
  - počínat si tak, aby nedocházelo k poškození komunikátoru
  - uhradit pronajímateli jakoukoliv škodu, kterou mu sám, nebo jiná osoba v době trvání nájmu dle „smlouvy“ tohoto dodatku

        způsobí na komunikátoru
  - umožnit dodavateli demontáž předmětného komunikátoru do 10 pracovních dnů po ukončení „smlouvy“
  - uhradit dodavateli, na základě vystaveného daňového dokladu (faktury), prodejní cenu komunikátoru ve výši 2.450,-Kč

        (dvatisíce čtyřista padesát korun českých – cena je bez DPH) v případě, že neumožní dodavateli demontáž komunikátoru
        ve výše uvedené lhůtě. Úhradou tak komunikátor přejde do vlastnictví odběratele

b) Dodavatel je povinen zejména:

  - v případě závady na komunikátoru dodat nejpozději do tří pracovních dnů, od výzvy odběratele, komunikátor nový
  - předat odběrateli komunikátor k užívání nejpozději v den nabytí účinnosti tohoto dodatku a zároveň se zavazuje ke

        spolupráci se servisní firmou odběratele za účelem připojení PZTS v objektu odběratele

c) Odběratel a dodavatel společně:
  - o předání komunikátoru dodavatelem do užívání odběratele, stejně tak o vrácení komunikátoru dodavateli sepíší smluvní
        strany předávací protokol.

IX. Ostatní ujednání

1. Dodavatel neodpovídá za poruchy ve funkci zařízení EZS, telekomunikačního vedení, datového spojení nebo jiných poruch
      zařízení použitých pro přenos poplachového signálu. Dodavatel neodpovídá za škodu, která odběrateli vznikne na objektu
      nebo na vnitřním zařízení v důsledku útoku, požáru nebo jiné mimořádné události.

2. V případě instalace komunikátoru    dodavatelem SECURITY MONIT s.r.o. je po dobu záruční lhůty 24 měsíců prováděn

bezplatný servis zařízení        komunikátoru), po záruční době hradí opravy zařízení odběratel na základě servisního listu

dodavatele (dle platného ceníku servisních oprav) a po vzájemné domluvě.

3. V ostatním se řídí práva a povinnosti smluvních stran zák. č. 89/2012 Sb. (občanský zákoník) v platném znění.

4. Jakékoliv změny v této smlouvě lze provádět jen po dohodě obou smluvních stran, a to pouze písemnou formou.

5. Vzhledem k charakteru poskytovaných služeb považují obě smluvní strany za obchodní tajemství specifikaci bezpečnostního
      zajištění objektů a s tím souvisejících informací.

6. Smlouva nabývá účinnosti 1. 6. 2 021 za předchozího uveřejnění v registru smluv a nahrazuje Smlouvu o zabezpečení
      ochrany majetku ze dne 18. 5. 2009 vč. jejích Dodatků.

7. Tato smlouva je vyhotovena ve 2 výtiscích, odběratel i dodavatel obdrží shodně po jednom výtisku. Oba dva výtisky mají
      platnost originálu.

8. Obě smluvní strany prohlašují, že si tuto smlouvu před jejím podpisem přečetly a že byla uzavřena podle jejich pravé a
      svobodné vůle, určitě, vážně a srozumitelně. Na důkaz toho připojují své podpisy.

             DOLOŽKA podle § 41 zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů

                     Schváleno radou města na schůzi konané dne 19. 5. 2021, usnesením č. RM/2021/13/354

V Ivančicích dne 28. 5. 2021                                    V Brně dne 27. 5. 2021

Odběratel:                                                      Dodavatel:

Milan Buček                                      Ing. Jiří Molák
starosta                                        ředitel společnosti

                                       4