Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Smlouva o dílo č. 8 / 2021 (dále jen smlouva) uzavřená ve smyslu § 2586 a násl. zákona 89/2012 Sb. (občanský zákoník), mezi těmito smluvními stranami: I. Označení smluvních stran Objednatel: Vyšší odborná škola lesnická a Střední lesnická škola B. Schwarzenberga, Písek, Lesnická 55 se sídlem: Písek, Lesnická 55 IČ: 60869861 DIČ: CZ 60869861 zastoupený PhDr. Michalem Grusem – ředitelem školy Zhotovitel: FIRMA HUBÁČEK s.r.o. Číčenice 85 387 71 Číčenice IČ:08036811, CZ08036811 II. Předmět smlouvy 1. Předmětem této smlouvy je: Oprava okapového chodníku na jižní straně u budovy školní jídelny 2. Zhotovitel se tímto zavazuje, že pro objednatele na své náklady a na své nebezpečí provede stavební práce popsané v soupisu prací v nabídce ze dne 5.4.2021 3. V rámci činností ad 1) musí zhotovitel provést zejména: I. zajistit veškeré práce, dodávky a služby související s bezpečnostními opatřeními na ochranu osob a majetku, zaměstnanci jsou poučeni o OBP,PO pro VOŠL a SLŠ, zákazu kouření II. v případě svařování je povinnost nahlásit toto správci budov, který zajistí následné střežení ( ……………………… ) III. zajistit bezpečnost při realizaci předmětu díla ve smyslu bezpečnosti práce i ochrany životního prostředí; IV. vlastní realizaci předmětu díla bude zhotovitel řešit tak, aby neměla nepříznivý dopad na životní prostředí a okolí stavby, parkování vozidel na určeném místě V. zajistit odvoz, uložení a likvidaci odpadů v souladu s příslušnými právními předpisy, III. Cena díla 1. Cena díla je stanovena na základě cenové nabídky zhotovitele ze dne 5.4.2021 a činí: 72 890,86 Kč ( bez DPH ). 2. Zhotovitel je plátce DPH. 3. V případě, že se v průběhu provádění díla vyskytne v důsledku objektivně nepředvídaných okolností potřeba realizovat dodatečné práce, které nebyly obsaženy v původních zadávacích podmínkách a které jsou současně nezbytné pro provedení původních prací nebo pro dokončení předmětu díla, je možné tyto práce zadat v rámci písemného a odsouhlaseného dodatku k této smlouvě. IV. Platnost smlouvy Tato smlouva je závazná pro obě strany. Smluvní strany berou na vědomí, že tato smlouva včetně jejích dodatků bude uveřejněna v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znění pozdějších předpisů. Smluvní strany prohlašují, že smlouva neobsahuje žádné obchodní tajemství. Smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oprávněnými zástupci smluvních stran a účinnosti dnem zveřejnění v registru smluv. Stavební práce budou realizovány v období letních prázdnin tj. červenec, srpen 2021 V. Místo plnění 1. Místem plnění předmětu díla je shodné se sídlem objednatele – okapový chodník u budovy ŠJ VI. Platební podmínky 1. Faktura za provedení díla bude vystavena po písemném předání zakázky objednateli. Splatnost fa. je 14 dní od podpisu na předávacím protokolu, zálohová platba není poskytnuta. Daňový doklad – faktura prodávajícího musí mít náležitosti daňového a účetního dokladu podle platných právních předpisů, obsahovat požadavek na způsob provedení platby, bankovní spojení, datum splatnosti 14 dnů ode dne jejího doručení kupujícímu, formou a obsahem musí odpovídat zákonu o účetnictví v pl. znění a zákonu o dani z přidané hodnoty v pl. znění a musí mít náležitosti obchodní listiny. Na prováděné stavební a montážní práce se vztahuje režim přenesené daňové povinnosti dle § 92e zákona 235/2004Sb. o dani z přidané hodnoty. Práce budou dodavatelem fakturovány bez DPH, daň na výstupu je povinen přiznat a zaplatit příjemce plnění, tj. objednatel. VII. Smluvní pokuty 1. V případě, že zhotovitel bude v prodlení se svojí povinností splnit včas předmět smlouvy, je povinen zaplatit objednateli na jeho výzvu smluvní pokutu ve výši 0,5% z ceny díla, za každý, byť i jen započatý den prodlení. V případě, že zhotovitel prokáže, že prodlení vzniklo z viny na straně objednatele, zanikne objednateli právo smluvní pokutu uplatňovat. Zhotovitel není v prodlení, pokud nemohl plnit v důsledku vyšší moci. 2. V případě, že zhotovitel nedodrží kteroukoliv lhůtu pro odstranění vad stanovenou v souladu s touto smlouvou, je povinen zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 0,1% z ceny díla, za každý, byť i jen započatý den prodlení. VIII. Práva a povinnosti zhotovitele 1. Zhotovitel se zavazuje při zhotovení díla postupovat podle průběžných pokynů zástupce objednatele pro věci technické a podmínek stanovených správními orgány. Nedodržení se považuje za podstatné porušení smlouvy. 2. Zhotovitel se zavazuje provést dílo na své nebezpečí. Za prováděné dílo nese odpovědnost až do jeho řádného ukončení a předání objednateli. 3. Zhotovitel odpovídá za dodržování předpisů BOZP a PO při realizaci díla, zhotovitel byl seznámen se všemi odlišnostmi bezpečnosti práce a PO v LŠ. Dodavatel byl upozorněn na zvýšený pohyb chodců v areálu školy. 4. Dodavatel je povinen dodat technický list materiálu použitém pro zhotovení díla pokud se nejedná o standardní dodávku. 5. Zhotovitel se zavazuje během plnění smlouvy i po ukončení smlouvy, zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech, o kterých se dozví od objednatele v souvislosti s plněním smlouvy. 6. Nebezpečí škody na zhotovovaném díle nese zhotovitel. Předáním a převzetím zhotoveného díla přechází nebezpečí škody na tomto díle na objednatele. Na zhotovitele nepřechází nebezpečí škody na věcech, jež jsou předmětem údržby, opravy nebo úpravy, ani vlastnické právo k ní. IX. Práva a povinnosti objednatele 1. Objednatel má právo kontroly díla v každé fázi jeho provádění, kontrola bude prováděna každý den, vždy v kanceláři správce budov a následně na místě, stavební deník není veden, průběžně bude pořizována fotodokumentace. 2. Objednatel se zavazuje ve lhůtě sjednané pro provedení díla řádně ukončené dílo převzít a ve sjednané výši a sjednaným způsobem zaplatit cenu za dílo. 3. Objednatel se zavazuje poskytnout potřebnou součinnost nutnou pro řádné splnění předmětu této smlouvy. X. Podmínky odstoupení od smlouvy 1. Smluvní strany jsou oprávněny odstoupit od smlouvy pouze v případech výslovně stanovených touto smlouvou. 2. Náležitosti odstoupení od smlouvy: Pokud v této smlouvě není dohodnuté jinak, je každá ze smluvních stran oprávněna odstoupit od této smlouvy pouze po předchozím písemném upozornění. V upozornění musí být konkretizován důvod případného odstoupení. 3. Odstoupení od smlouvy musí být učiněno písemným oznámením druhému účastníkovi. Obě strany této smlouvy berou na vědomí, že odstoupení od smlouvy je jednostranné právní jednání, jehož účinky nastávají doručením projevu vůle oprávněné strany odstoupit druhé straně. Odstoupením od smlouvy zanikají všechna práva a povinnosti stran vyplývajících ze smlouvy. Vztahy smluvních stran se řídí ust. § 2001 a násl. občanského zákoníku. XI. Předání a převzetí díla 1. O předání díla bude vyhotoven předávací protokol podepsaný objednatelem a zhotovitelem. Dodavatel předloží návod na údržbu a nutných doporučení. Obalový a nepotřebný materiál je průběžně likvidován dodavatelem. Protokol o předání musí být přílohou faktury, bez protokolu nelze fakturu proplatit. XII. Záruční doba a odpovědnost za vady díla 1. Zhotovitel poskytuje objednateli na trvanlivost provedeného díla, kvalitu použitého materiálu a kvalitu provedených prací záruku 36 měsíců 2. Zhotovitel se zavazuje, že dílo bude mít po dobu trvání záruční doby vlastnosti a jakost odpovídající účelu smlouvy a přiměřenou zvláštnostem díla a použité technologii. Není-li stanoveno jinak, je zhotovitel odpovědný za vady plnění podle ust. § 2615-2619 občanského zákoníku. 3. Záruční doba začíná plynout následující den po podpisu protokolu o předání a převzetí díla oběma smluvními stranami. Vady díla, na něž se vztahuje záruka za jakost a úplnost díla, oznámí písemně objednatel zhotoviteli bez zbytečného odkladu po té, kdy je zjistil. 4. Zhotovitel neodpovídá za vady, které byly způsobeny vyšší mocí nebo třetí osobou či v jejím důsledku, po řádném předání díla objednateli. XIII. Doložka GDPR 1. Smluvní strany se zavazují v rámci uzavřeného smluvního vztahu dodržovat Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27.4.2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, (dále jen „GDPR“). V případě porušení povinností vyplývajících z GDPR odpovídá za tato porušení ta ze smluvních stran,, jejímž jednáním či opomenutím k porušení GDPR došlo. Smluvní strany souhlasí s uvedením osobních údajů ve smlouvě tak, jak jsou tyto ve smlouvě uvedeny a prohlašují, že nakládání se smlouvou obsahující osobní údaje bude odpovídat povinnostem vyplývajícím z GDPR. XIV. Závěrečná ustanovení 1. Ve věcech touto smlouvou neupravených se vzájemné vztahy smluvních stran řídí ustanoveními občanského zákoníku a souvisejícími právními předpisy. 2. Jakékoliv změny smlouvy mohou být provedeny pouze písemnou formou dodatku potvrzeného oběma stranami. 3. Smluvní strany prohlašují, že si vzájemně sdělily všechny skutkové a právní okolnosti, o nichž k datu podpisu této smlouvy věděly nebo vědět musely, a které jsou relevantní ve vztahu k uzavření této smlouvy. 4. Tato smlouva o dílo je vyhotovena ve dvou stejnopisech, z nichž jeden obdrží objednatel a jeden zhotovitel. 5. V případě soudního sporu se tento řeší u Okresního soudu v Písku. V Písku dne ………………………….. ………………………….. za objednatele za zhotovitele 4