Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Město Třeboň Odběratel: Město Třeboň Palackého nám. 46/II, 37901, Třeboň IČO 00247618 CZ00247618 DIČ IČ0 12930008 Objednávka číslo: 750/6387/21 Dodavatel: Václav Bicek Svobody 1015 37901 Třeboň Odbor číslo: 0750 Bankovní spojení: XXXXXX Ze dne: 10.06.2021 Číslo: XXXXXX Vyřizuje: XXXXXX Telefon e-mail: XXXXXX Objednáváme u Vás podle platných zákonných směrnic o odběru, dodávce zboží a službách, tyto dodávky: Celková částka 90 533,00 Kč * včetně DPH bez DPH Havarijní výměna plynového kotle v bytovém domě Husova čp. 12 v bytě č. 2, Třeboň včetně souvisejících prací uvedených v cenové nabídce zaslané dne 09.06.2021 Režim PDP Kód CZ-CPA * Ano Ne Smluvní strany souhlasí s uveřejněním celého obsahu smlouvy v registru smluv ve smyslu zák. č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv) městem Třeboň. Uveřejnění úplného znění této smlouvy v registru smluv zajistí město Třeboň, a to v případě, že je zákonem o registru smluv uveřejnění této smlouvy vyžadováno. Smluvní strany berou na vědomí, že nebude-li smlouva, která podléhá uveřejnění dle zákona o registru smluv uveřejněna ani do 3 měsíců od jejího uzavření, je následujícím dnem zrušena od počátku s účinky případného bezdůvodného obohacení. Fakturu zašlete Město Třeboň na adresu: Městský úřad Palackého nám. 46/II 379 01 Třeboň XXXXXX razítko a podpis Číslo objednávky uvádějte ve styku s námi. Kopii objednávky zašlete společně s fakturou. Pokud nebude u došlé faktury přiložena objednávka města, automaticky dojde k jejímu vrácení bez její evidence. Dodavatel potvrzuje objednávku: ......................................... (možné také potvrdit prostřednictvím prostého e-mailu) Jméno a podpis * Nehodící se škrtněte