Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Smlouva o provedení díla dle zákona č. 89/2012 Sb., § 1724 a následující Občanského zákoníku v platném znění Uzavřená mezi: MĚSTSKÝM KULTURNÍM STŘEDISKEM Příspěvkovou organizací, IČO 00486639 Se sídlem: Nám.F.X.Richtra 190 769 01 H o l e š o v , zastoupené Mgr.Pavlem Chmelíkem, ředitelem příspěvkové organizace dále jako objednatel a Firmou PaZ STAVBY.CZ Dobrotice 26, 769 01 Holešov IČO: 27729281 Zapsanou v OS Brno, oddíl C, vložka 55092 Zastoupena panem Zdeňkem Hlobilem-jednatelem společnosti dále jako zhotovitel. I. Předmět díla Předmětem zhotovení díla je provedení ohňostroje v areálu zámecké zahrady, která je součástí majetku města Holešov- a to dne 01.1.2017 po setmění- doba zahájení v 17,00 hod a bude upřesněna dodatečně.Použité pyrotechnické předměty II.,III. a IV.kategorie nebezpečnosti. II. Cena díla Cena za dílo je stanovena dohodou a to ve výši 97.500,- Kč bez DPH !!! slovy: Devadesátsedumtisícpětset korun. Faktura bude vystavena po provedení ohňostroje na adresu: MĚSTSKÉ KULTURNÍ STŘEDISKO, příspěvková organizace, Nám.F.X.Richtra 190, 769 01 Holešov III. Bezpečnostní opatření Zhotovitel provede upřesnění manipulačního prostoru, odpaliště a bezpeč- nostního okruhu. Objednatel se zavazuje zabezpečit uzavření bezpečnostního okruhu tak, aby do vymezeného prostoru -bezpečnostního okruhu, nemohla vniknout žádná nepovolaná osoba. Toto zajistí ve spolupráci s Městskou policií Holešov. Objednatel zajistí přistavení požárního vozidla s obsluhou a to nejpozději 15 minut před zahájením ohňostroje. Zhotovitel určí prostor pro vozidlo požární ochrany a požární družstvo. Objednatel se zavazuje zajistit odborný zdravotní dozor. Zdravotní dozor přítomen nejpozději 15 minut před zahájením ohňostroje.Prostor bude také vymezen trasovací páskou. Ukončení zdravotního i požárního dozoru po ukončení akce a prohlídky bezpečnostního okruhu. Pokyn k ukončení tohoto zabezpečení předá jak zdravotníkům, tak i HSZ vedoucí odpalovač-pan Hlobil Zdeněk. Zhotovitel se zavazuje určit prostory pro zdravotní a požární dohled. Zhotovitel se zavazuje provést ohlašovací povinnosti ohňostroje na MU v Holešově, na Policii ČR v Holešově a ZHS v Holešově a zdravotní záchranné službě nejpozději do 28.12.2016. Zhotovitel se zavazuje, že je na tuto svou činnost pojištěn. Objednatel zajistí vypnutí osvětlení v době konání ohňostroje. IV. Ostatní ujednání Smlouva je vyhotovena ve dvou provedeních, každé s platností originálu. Při velmi nepříznivých povětrnostních podmínkách - vítr nad 12 m/s a velmi husté mlze lze dohodnout zrušení této smlouvy o dílo nebo dohod- nout jiný termín konání ohňostroje. V případě vzniku nepříznivých klimatických podmínek v den odpalu, tj. 1.1.2017 a odvolání ohňostroje po 10.00 hodině, vyhrazuje si zhotovitel vyúčtovat 15% z ceny ohňostroje na úhrady vzniklých režijních nákladů s provedením ohňostroje - dopravné, kolkové poplatky odměny pomocným odpalovačům. Veškeré dodatky k této smlouvě lze pořizovat pouze písemnou formou s podpisy obou smluvních stran. Smluvní strany si obsah dohody přečetly, s obsahem souhlasí a na důkaz jejich svobodné vůle přidávají své podpisy. V Holešově dne: 01.12.2016 objednatel zhotovitel