Textová podoba smlouvy Smlouva č. 17335431: Smlouva o dílo: Sběr, odvoz a zneškodňování separovaných složek

Příloha 0770_21_06_PO_smlouva_registr.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA O DÍLO

                                           Sběr, odvoz a zneškodňování komunálního odpadu
                                               a separovaných složek komunálního odpadu

                                                    č. SKO-SEP / 008 / 2021

                                                                   I.

                                                             Smluvní strany

1.1. Obchodní firma: ELIOD servis, s.r.o.

Sídlo:                  Zruč-Senec, Vřesová 494, PSČ 330 08

Zapsán v:               obchodním rejstříku vedeným Krajským soudem v Plzni, oddíl C, vložka 10389

Bankovní spojení:       Česká spořitelna, a.s., č.ú. 6381342/0800

IČ:                     25225243

DIČ:                    CZ25225243

Zastoupená:             Ing. Jiří Vlasák, jednatel

Osoba oprávněná k jednání: Bc. Anna Vlasáková na základě plné moci

                        (tel. 377 338 538, vlasakova@kenaur.cz )

dále jen („Zhotovitel“)

                                                                   a

Obchodní firma:         Fakultní nemocnice Plzeň
Sídlo/trvalé bydliště:  Plzeň, Edvarda Beneše 1128/13, PSČ: 305 99
Zapsán v:               není zapsán
Bankovní spojení:       ČNB: číslo účtu 33739311/0710
IČ/dat. narození:       00669806
DIČ:                    CZ00669806
Zastoupená:             MUDr. Václav Šimánek, Ph.D., ředitel
Kontaktní osoba:        Ing. Karolína Huzincová, tel: 721379944, 377402219, mail: huzincovak@fnplzen.cz

             dále jen („Objednatel“)

uzavírají v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, tuto smlouvu o dílo (dále jen „Smlouva“).

                                                                                                             II.
                                                                                                   Předmět smlouvy
2.1. Zhotovitel se zavazuje za podmínek dohodnutých ve Smlouvě provést pro Objednatele dílo spočívající v provádění svozu a likvidaci směsného komunálního odpadu - kat. č. 20
03 01 (dále jen „SKO“), nebo separovaných složek komunálního odpadu ze sběrných míst specifikovaných v příloze č. 1 Smlouvy (dále jen „Sběrná místa“ a dále jen „Příloha“),
v rozsahu specifikovaném v Příloze.
2.2. Zhotovitel umístí odpadové nádoby na Sběrná místa dle Přílohy. V Příloze je rovněž specifikována četnost svozu jednotlivých odpadových nádob. Odpadové nádoby jsou ve
vlastnictví Zhotovitele a Objednatel je má po dobu trvání Smlouvy zapůjčeny k užívání za úplatu zahrnutou v ceně díla, pokud není ve Smlouvě stanoveno jinak.
2.3. Objednatel se zavazuje poskytnout Zhotoviteli součinnost v rozsahu dohodnutém ve Smlouvě a zaplatit Zhotoviteli za provedení díla cenu ve výši a způsobem dohodnutými v čl.
IV. Smlouvy.

                                                                                                             III.
                                                                                        Práva a povinnosti smluvních stran
3.1. Povinnosti zhotovitele
   3.1.1. Zhotovitel se zavazuje provádět na základě Smlouvy svoz a likvidaci SKO nebo separovaných složek komunálního odpadu v dohodnutém rozsahu a kvalitě
   3.1.2. Po každém svozu SKO nebo separovaných složek komunálního odpadu provede Zhotovitel úklid Sběrného místa (jedná se pouze o nepořádek vzniklý při výsypu nádoby
   pracovníkem zhotovitele, ne o odpad uložený mimo nádobu).
   3.1.3. Zhotovitel zajistí údržbu a trvalou funkčnost smluvně dohodnutých nádob na odpad. Na základě požadavku Objednatele Zhotovitel zajistí případnou výměnu běžně
   opotřebovaných, případně poškozených nádob na odpad, pokud tato výměna bude nutná.
   3.1.4. Zhotovitel je povinen zajistit odvoz odpadů z přistavených nádob dle sjednaného harmonogramu. Změny v harmonogramu svozu lze provést pouze ve výjimečných
   případech. V případě extrémně nepříznivých přírodních podmínek (zejména v zimním období při velkém množství sněhu, náledí apod.) nebo v případě zásahu vyšší moci je možné
   termín svozu o nezbytně nutnou dobu prodloužit.
   3.1.5. Zhotovitel je povinen projednat s Objednatelem úpravu svozových termínů, pokud při dodržování původně ujednaných svozových termínů dochází k přeplňování nádob,
   či k znečištění okolního prostředí.
   3.1.6. V případě zvýšeného množství odpadu (zejména v období Vánoc, Nového roku, Velikonoc apod.) provede zhotovitel na základě písemného požadavku objednatele
   mimořádný svoz SKO nebo separovaných složek komunálního odpadu, jehož cena bude stanovena dohodou smluvních stran, nejméně však za jednotkovou cenu odvozu,
   stanovenou v Příloze.
   3.1.7. Zhotovitel bude poskytovat údaje o množství převzatého odpadu v souladu se zákonem 541/2020Sb. o odpadech a to 1x měsíčně.
3.2. Povinnosti objednatele
   3.2.1. Objednatel zajistí pracovníkům Zhotovitele snadný přístup k nádobám na odpad tak, aby s nimi bylo možno bez časových ztrát manipulovat při svozu SKO nebo separovaných
   složek komunálního odpadu. V případě, že budou znepřístupněna kontejnerová stanoviště (např. prováděním výkopových prací nebo nevhodně parkujícími vozidly), bude tato
   skutečnost zdokumentována a Zhotovitel provede odvoz SKO nebo separovaných složek komunálního odpadu v jím určeném náhradním termínu.
   3.2.2. Objednatel neprodleně ohlásí Zhotoviteli změnu vlastníka či uživatele objektu, od kterého probíhá svoz odpadu, umístění nádob na odpad apod.
   3.2.3. Objednatel se zavazuje, že projedná se Zhotovitelem úpravu svozu odpadu tak, aby se při pravidelném svozu a nasmlouvané četnosti i smluvně daném počtu nádob na
   odpad nehromadil nadbytečný odpad okolo těchto nádob a nedocházelo tak ke znečišťování veřejného prostranství. Ukáže-li se dosavadní úprava svozu odpadu jako nevyhovující,
   bude další případná úprava svozu odpadu řešena buď zvýšením počtu odpadových nádob, nebo zvýšením četnosti svozu.
   3.2.4. Objednatel se zavazuje respektovat doporučení Zhotovitele. V případě, že Objednatel se rozhodne doporučení Zhotovitele nerespektovat, Zhotovitel neodpovídá za
   znečišťování okolí, znečištění nádob, ani za případné sankce ze strany správních orgánů.
   3.2.5. Objednatel zaplatí Zhotoviteli veškeré náklady, které mu vznikly v důsledku poškození, zničení nebo ztráty nádoby na odpad.

                         ELIOD servis, s.r.o., Vřesová 494, 330 08 Zruč-Senec, tel. 377 338 538, fax. 377 338 539, e-mail plzen@eliodservis.cz
                                                                                              ∞
                                                                                                             IV.
                                                                                                         Cena díla
4.1. Cena díla byla mezi smluvními stranami stanovena dohodou a sestává se ze součtu cen všech svozů SKO a separovaných složek komunálního odpadu provedených Zhotovitelem
pro Objednatele, stanovených dle cen specifikovaných v příloze Smlouvy (dále jen „Cena díla“). Cena díla zahrnuje cenu za svoz a likvidaci odpadů a cenu za nájem nádob na odpad,
není-li ve Smlouvě uvedeno jinak. K Ceně díla bude připočtena DPH v zákonné výši.
4.2. Smluvní strany si tímto ujednávají, že Cena díla účtovaná Zhotovitelem Objednateli bude odpovídat počtu skutečně provedených svozů, případně ceně dalších prací či služeb,
poskytnutým Zhotovitelem Objednateli na jeho zvláštní objednávku. Smluvní strany se dohodly, že Objednatel je oprávněn požadovat úpravu počtu svozů oproti počtu dohodnutému
ve Smlouvě s účinností nejdříve k prvnímu dni následujícího kalendářního měsíce.
4.3. Smluvní strany se dohodly, že cena může být v průběhu platnosti smlouvy dohodou obou smluvních stran změněna, zejména z níže uvedených důvodů:
   a) objednatel se zavazuje, že v případě zvýšení svých požadavků na četnost svozu nebo počtu odpadových nádob bude respektovat i úměrné zvýšení dohodnuté ceny odpovídající
       jednotkovým cenám za odvoz odpadu uvedených v příloze této smlouvy nebo v platném dodatku k této smlouvě.
   b) zhotovitel se zavazuje, že v případě snížení požadavků objednatele na četnost svozu nebo počet odpadových nádob sníží dohodnutou cenu v odpovídajícím poměru podle
       jednotkových cen za odvoz odpadu uvedených v příloze této smlouvy nebo v platném dodatku k této smlouvě.
4.4. Smluvní strany se dohodly, že ceny uvedené v příloze k této smlouvě jsou maximální, nejvýše přípustné a budou platné po celou dobu trvání této smlouvy.
4.5. Smluvní strany se dohodly, že Objednatel zaplatí Zhotoviteli Cenu díla vždy za každý měsíc trvání Smlouvy, v němž Zhotovitel pro Objednatele dílo prováděl (dále jen „Předmětné
období“), přičemž Cenu díla za Předmětné období vyúčtuje Zhotovitel Objednateli fakturou vystavenou ke konci každého Předmětného období a její splatnost je 30 dnů. Fakturovaná
Cena díla za Předmětné období bude odpovídat počtu skutečně provedených svozů v tomto období (např. bude-li objednatel požadovat svozy nad rámec četnosti svozů dohodnutý
ve Smlouvě), případně změněné Ceně Díla dle odst. 4.3. v souladu s odst. 4.4. tohoto článku Smlouvy, nebo Ceně Díla změněné dohodou účastníků Smlouvy.
4.6. Vystavené faktury budou obsahovat náležitosti daňového dokladu dle zákona č. 235/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty ve znění pozdějších předpisů. V případě, že faktura
nebude mít odpovídající náležitosti, je objednatel oprávněn zaslat ji ve lhůtě splatnosti zpět hotoviteli, aniž se tak dostane do prodlení se splatností; lhůta splatnosti počíná běžet
znovu od opětovného zaslání náležitě doplněné či opravené faktury. Fakturace bude probíhat v české měně. Objednatel nebude poskytovat zhotoviteli zálohy.
4.7. V případě prodlení Objednatele se zaplacením Ceny Díla vyúčtované Zhotovitelem Objednateli fakturou dle odst. 4.5. nebo odst. 4.6. tohoto článku Smlouvy zaplatí Objednatel
Zhotoviteli úrok z prodlení ve výši 0,05 % z nezaplacené částky za každý den prodlení, a to po předchozí výzvě zhotovitele. Smluvní strany se odlišně od ustanovení § 2050 občanského
zákoníku dohodly, že ujednáním o smluvní pokutě dle věty předchozí není dotčeno právo Zhotovitele na náhradu škody Objednatelem, která Zhotoviteli vznikne v důsledku porušení
povinnosti Objednatele zaplatit Zhotoviteli za provádění Díla Cenu díla.
4.8. V případě prodlení Objednatele se zaplacením Ceny díla vyúčtované Zhotovitelem Objednateli fakturou dle odst. 4.5. nebo odst. 4.6. tohoto článku Smlouvy delším než 30 dnů
je Zhotovitel oprávněn od Smlouvy odstoupit.
4.9. Reklamace svozu musí být písemně odsouhlasena na místě svozu oběma smluvními stranami, přičemž musí být uplatněna u Zhotovitele neprodleně, nejpozději však do 24 hodin
od termínu, stanoveném harmonogramem svozu. Pokud následuje po termínu svozu den pracovního volna nebo klidu, prodlužuje se tato lhůta do konce prvního následujícího
pracovního dne.
4.10. V případě, že Zhotovitel nezajistí vývoz v pravidelném ani náhradním termínu (který bude stanovený po uplatnění reklamace zaslané Objednatelem) má Objednatel nárok na
uplatnění slevy z ceny vývozu ve výši 0,05% za každý den, kdy nebude reklamovaný vývoz realizovaný.

                                                                                                             V.
                                                                                                 Doba trvání smlouvy
5.1. Tato smlouva se uzavírá na dobu určitou a to od 1.8.2021 do 31.7.2022.
5.2. Smluvní strany dohodly, že Smlouvu lze vypovědět bez udání důvodu s výpovědní lhůtou 3 měsíců, jejíž běh počíná prvním dnem měsíce následujícího po měsíci, ve kterém byla
písemná výpověď odeslaná kteroukoli ze smluvních stran doporučeným dopisem druhé smluvní straně doručena druhé smluvní straně.
5.3. Tato smlouva může být dále vypovězena před uplynutím doby, na kterou byla sjednána, z důvodů jejího podstatného porušení, přičemž výpověď může být dána pouze smluvní
stranou, jež se tohoto porušení nedopustila. V těchto případech platí jednoměsíční výpovědní doba, jejíž běh počíná prvním dnem měsíce následujícího po měsíci, ve kterém byla
výpověď doručena druhé smluvní straně. Smluvní strany si tímto pro výpověď vyhrazují písemnou formu - doporučený dopis.
Pro účely této smlouvy se za podstatné porušení smluvních povinností považuje:
   a) nezabezpečení odvozu odpadu stanoveného Smlouvou z viny Zhotovitele ani do 4 dnů po stanoveném termínu odvozu odpadu stanoveném v Příloze,
   b) nezaplacení ceny díla Objednatelem dle bodu 4.5 této smlouvy ani do 30 dnů po splatnosti faktury vystavené Zhotovitelem,
   c) opakované porušování povinností vyplývajících ze Smlouvy, na které byla některá ze smluvních stran opakovaně písemně upozorněna druhou smluvní stranou.
5.4. Zhotovitel je oprávněn od Smlouvy odstoupit v případě, pokud mu Objednatel neposkytne součinnost v rozsahu, ke kterému je ze Smlouvy zavázán.

                                                                                                             VI.
                                                                                                 Závěrečná ustanovení
6.1. Každá ze smluvních stran je povinna písemně oznámit druhé smluvní straně jakoukoliv změnu své obchodní firmy (názvu nebo jména), sídla (bydliště) či jiného údaje potřebného
k identifikaci této smluvní strany (např. identifikačního čísla atd.), a to vždy bez zbytečného odkladu poté, co taková změna nastane.
6.2. Za den doručení písemností na adresy sídel smluvních stran uvedené ve Smlouvě se považuje den, kdy druhá smluvní strana písemnost převzala, nebo převzetí písemnosti
odmítla, nebo, byla-li písemnost odeslána s využitím provozovatele poštovních Služeb, třetí pracovní den po jejím odeslání. Za den doručení písemnosti prostřednictvím elektronické
pošty na e-mailové adresy smluvních stran uvedené v záhlaví Smlouvy se považuje den odeslání této písemnosti.
6.3. Vztahy Smlouvou výslovně neupravené se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, a obecně závaznými právními předpisy upravujícími plnění předmětu Smlouvy.
6.4. Změny a doplňky Smlouvy, včetně Přílohy, lze učinit pouze písemnými dodatky.
6.5. Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu této smlouvy oběma smluvními stranami a účinnosti dnem zveřejnění v Registru smluv.
6.6. Smluvní strany shodně a svobodně prohlašují, že se bez výhrad shodly na tom, že Fakultní nemocnice Plzeň zveřejní tuto smlouvu a související přílohy v Registru smluv, ve lhůtě
a za podmínek stanovených dle zákona č. 340/2015 Sb.
6.7. Smlouva se vyhotovuje ve dvou stejnopisech s platností originálu, přičemž každá ze smluvních stran obdrží po jednom.
6.8. Nedílnou součástí Smlouvy je Příloha.

V Plzni dne ………………  V Plzni dne

………………………………………     ………………………………………
za objednatele      za zhotovitele

                    ELIOD servis, s.r.o., Vřesová 494, 330 08 Zruč-Senec, tel. 377 338 538, fax. 377 338 539, e-mail plzen@eliodservis.cz
                                                                                         ∞
                                      PŘÍLOHA
KE SMLOUVĚ O SBĚRU, ODVOZU A ZNEŠKODŇOVÁNÍ KOMUNÁLNÍHO

    ODPADU A SEPAROVANÝCH SLOŽEK KOMUNÁLNÍHO ODPADU

                          číslo smlouvy zhotovitele SKO-SEP / 008 / 2021

Zhotovitel:          ELIOD servis, s.r.o.,                      IČ: 25225243

Objednatel:          Fakultní nemocnice Plzeň                   IČ: 00669806

Identifikační nebo interní číslo provozovny Plzeň, Alej Svobody 923/80:        1000100677
Identifikační nebo interní číslo provozovny Plzeň, ul. 17. listopadu 2479/12:  115
Identifikační nebo interní číslo provozovny Plzeň, Edvarda Beneše 984/9:       1000100651
Identifikační nebo interní číslo provozovny Plzeň, Edvarda Beneše 1128/13:     1000100651
Identifikační nebo interní číslo provozovny Plzeň, Edvarda Beneše 525/19:      1000100669

    adresa stanoviště      odvoz od  odpad    typ        počet   četnost        cena za 1 vývoz 1ks
                                            nádoby       nádob    svozů        nádoby včetně nájmu
Plzeň,                     1.8.2021  SKLO
Alej Svobody 923/80        1.8.2021  SKLO    1100l        (ks)  1x týdně           nádoby (Kč)**
Plzeň,                     1.8.2021  PLAST                  1   (52/rok)               221,- Kč
Edvarda Beneše 984/9       1.8.2021  PLAST   1100l              1x týdně               221,- Kč
Plzeň,                     1.8.2021  PLAST                  1   (52/rok)               329,- Kč
Edvarda Beneše 984/9       1.8.2021  PLAST   1100l              2x týdně               329,- Kč
Plzeň,                     1.8.2021  PLAST                  3   (104/rok)              329,- Kč
Edvarda Beneše 984/9                         1100l              1x týdně               329,- Kč
Plzeň,                                                      1   (52/rok)               329,- Kč
Edvarda Beneše 1128/13                       1100l              2x týdně
Plzeň,                                       1100l          5   (104/rok)      9,50 Kč / 1kg odpadu
ul. 17. listopadu 2479/12                                       2x týdně
Plzeň,                                      (uzamykací)     1   (104/rok)
Edvarda Beneše 525/19                                           1x týdně
                                             1100l          1   (52/rok)

Plzeň,                     1.8.2021 PLAST VK             1      2x týdně
Alej Svobody 923/80                                              (úterý,
                                                                 pátek)

** není-li uvedeno jinak
Uvedené ceny jsou stanoveny v Kč bez DPH.

Změny a doplňky této přílohy lze učinit pouze písemnou formou po dohodě obou smluvních stran.

Příloha se vyhotovuje ve dvou stejnopisech, z nichž každý má platnost originálu. Každá ze smluvních
stran obdrží po jednom výtisku.

V Plzni dne …………………………                                      V Plzni dne 20.7.2021

…………………………………………..                                          ……………………………………………..
za objednatele                                              za zhotovitele