Textová podoba smlouvy Smlouva č. 17765875: Nákup spotřebního materiálu do tiskových zařízení

Příloha Objednávka_2020.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Krajská pobočka v Ostravě
                        Zahradní 368/12 | 701 10 Ostrava - Moravská Ostrava | IČ: 72496991

Úřad práce České republiky - Krajská pobočka v Ostravě

Objednávka              879/2021 Datum:         Dodavatel
                                    14.07.2021
Číslo objednávky:                                Z+M Partner s.r.o.
                                                 Valchařská 3261/17
Kontaktní osoba:        Telefon:                 Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava
ing. Zuzana Golasowská  950 143 626              IČ: 26843935
                                                 DIČ: CZ26843935

                                                Dodací lhůta:

                                                Splatnost:        30 dní od data

                                                                  doručení faktury

Spotřební materiál pro tisková zařízení:

KoP Ostrava             43 238,42 Kč

                                                Celková hodnota:  43 238,42 Kč

Nákup na základě Rámcové dohody na dodávku tonerů a spotřebního materiálu pro tisková zařízení,

Korespondenční adresa pro faktury:
   Úřad práce České republiky - Krajská pobočka v Ostravě
   Zahradní 368/12
   Ostrava 2, 702 00
   IČ: 724 96 991

Číslo objednávky musí být uvedeno na všech fakturách a ve veškeré korespondenci.

Podpis:
…………………………………………………………..

            Ředitel KrP v Ostravě