Textová podoba smlouvy Smlouva č. 18440311: Testování zaměstnanců

Příloha aa_objednavka_MB4nad.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        STATUTÁRNÍ MĚSTO MLADÁ BOLESLAV

               Komenského nám. 61, 293 01 Mladá Boleslav

VYŘIZUJE:                                                Dodavatel:

TEL.:                                                    VIDIA-DIAGNOSTIKA, spol. s r.o.
                                                         Českomoravská 2510/19
MOBILNÍ TEL.:                                            19000 Praha
                                                         IČ: 41194811
E-MAIL:

Č. JEDNACÍ:

DATUM:         19.11.2021

               OBJEDNÁVKA ČÍSLO : 2021/1150/OBPK

Objednáváme u Vás:                                       M nožs tví  Je dnotka  Pře dpokládaná
                                                                                 cena celkem
 Označení dodávky

 Testování zaměstnanců společnosti k ochraně
 obyvatelstva před dalším rozšířením onemocnění
 COVID-19 způsobené novým koronavirem SARS-CoV-
 2 formou vyšetření na stanovení přítomnosti antigenu
 viru SARS-CoV-2 prostřednictvím POC antigenních
 testů (dále jen“Testování)“)

Poče t testovaných osob: cca 249 / osob / de n

Te rmíny te stování: 22.11.2021
Další termíny v případě potřeby budou upřesněny min 3
pracovní dny předem

Cenové ujednání:                                                                70 000,- Kč
•Testování je hrazeno ze zdravotního pojištění
zaměstnanců, pokud jsou naplněny podmínky stanovené
v mimořádném opatření Ministerstva zdravotnictví č.j.
MZDR 47828/2020-29/MIN/KAN, případně v opatření,
které uvedené opatření novelizuje, nebo nahrazuje.
V případě, že zaměstnavatel požaduje provedení
testování osob, které uvedené podmínky nesplňují, či se
jedná o osoby, které nejsou pojištěny v rámci veřejného
zdravotního pojištění, má povinnost uhradit za každý
takto provedený POC antigenní test částku 200 Kč.

•Náklady na koordinaci a realizaci testování mimo AOC,
tj. v místě požadavku odběratele činí
75 Kč/ testovaná osoba

•Náklady na logistiku činí 10 Kč/km mimo území hl. m.
Prahy

Pře dpokládaná ce lková cena be z DPH                                           70 000,00 Kč
Pře dpokládaná ce lková cena včetně DPH                                         70 000,00 Kč
Ve smyslu § 92a a 92e zákona o DPH nebude uplatněn režim přenesené daňové povinnosti, plnění
nebude sloužit pro ekonomickou činnost města.

Smluvní strany se dohodly na tom, že příjemce zdanitelného plnění je oprávněn uplatnit institut zvláštního způsobu zajištění daně z přidané hodnoty
ve smyslu § 109a zákona č. 235/2004 Sb., o daniz přidané hodnoty, v platném znění, pokud poskytovatel zdanitelného plnění bude požadovat úhradu
za zdanitelné plnění na bankovníúčet, který nebude nejpozději ke dni splatnosti příslušné faktury zveřejněn správcem daně v příslušném registru
plátců daně (tj. způsobem umožňujícím dálkový přístup). Obdobný postup je příjemce zdanitelného plnění oprávněn uplatnit i v případě, že
v okamžiku uskutečnění zdanitelného plnění bude o poskytovateli zdanitelného plnění zveřejněna v příslušném registru plátců daně (tj. způsobem
umožňujícím dálkový přístup) skutečnost, že je nespolehlivým plátcem. V případě, že nastanou okolnosti umožňující příjemci zdanitelného plnění
uplatnit zvláštnízpůsob zajištění daně podle § 109a zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění, bude příjemce zdanitelného
plnění o této skutečnosti poskytovatele zdanitelného plnění inform ovat. Sm luvní strany se rovněž dohodly na tom , že v případě, že příjem ce
zdanitelného plnění institut zvláštního způsobu zajištění daně z přidané hodnoty uplatní a zaplatí částku ve výši daně z přidané hodnoty správci daně
poskytovatele zdanitelného plnění, bude tato úhrada považována za splnění závazku příjemce zdanitelného plnění uhradit releva ntní část sjednané
ceny.

*na faktuře uveďte naše číslo objednávky včetně odboru
Splatnost faktur bude 30 dnů od prokazatelného doručení objednateli.
Přílohou faktury bude kopie objednávky.

1. Dodavatel tímto výslovně souhlasí s tím, že tato objednávka včetně jejích, při dodržení podmínek stanovených nařízením
    Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o
    volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, může být
    bez jakéhokoliv omezení uveřejněna v souladu s ustanoveními zákona
    č. 340/2015 Sb. o registru smluv, v platném znění.

2. Objednávku v registru smluv uveřejní objednatel.
3. Dodavatel i objednatel dále prohlašují, že skutečnosti uvedené v této objednávce nepovažují za obchodní tajemství ve smyslu

    příslušných ustanovení právních předpisů a udělují souhlas k jejich užití a uveřejnění bez stanovení dalších podmínek.
4. Dodavatel souhlasí s plněním objednávky.

Za společnost:

                                                               Fak turu zašlete na adresu:
                                                               Statutární mě sto Mladá Boleslav
                                                               Komenského náměstí 61
                                                               293 01 Mladá Boleslav
                                                               IČ: 00238295, DIČ: CZ00238295