Textová podoba smlouvy Smlouva č. 18486539: Pozáruční servis CMS II – IDS/AntiDDoS

Příloha 2021_215 NAKIT.docx

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        (
SMLOUVA
 
O
 
POSKYTNUTÍ
 
SLUŽEB
)

SMLOUVA O POSKYTNUTÍ SLUŽEB
Číslo 2021/215 NAKIT


Smluvní strany

Národní agentura pro komunikační a informační technologie, s. p.
se sídlem	Kodaňská 1441/46, Vršovice, 101 00 Praha 10
IČO:	04767543
DIČ:	CZ04767543
zastoupen:	xxx 
	xxx
zapsán v obchodním rejstříku	vedeném Městským soudem v Praze oddíl A vložka 77322 bankovní spojení	xx
č.ú. xx

(dále jen „Objednatel“)

a

Actinet Informační systémy s.r.o.
se sídlem	U Bulhara 3/1611, PSČ 11000, Praha 1
IČO:	25552635
DIČ:	CZ25552635
zastoupen:	xxx
zapsán v obchodním rejstříku	vedeném Městským soudem v Praze oddíl C vložka 67393 bankovní spojení	xxx
č. ú. xxx


(dále jen „Poskytovatel“)

(Objednatel a Poskytovatel budou v této smlouvě o poskytnutí služeb označováni   jednotlivě jako „Smluvní strana“ a společně jako „Smluvní strany“ a tato smlouva jako „Smlouva“),
uzavírají v souladu s ustanovením § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění (dále jen „Občanský zákoník“) a v souladu s ustanoveními zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZZVZ“), tuto Smlouvu o poskytnutí služeb.
 (
SMLOUVA
 
O
 
POSKYTNUTÍ
 
SLUŽEB
)

 (
10
) (
Národní
 
agentura
 
pro
 
komunikační
 
a
 
informační
 
technologie, s.
 
p.,
 
Kodaňská
 
1441/46, 101
 
00
 
Praha
 
10
Zapsaná v Obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, spisová značka A 77322
 
info@nakit.cz,
 
+420 234 066
 
500,
 
www.nakit.cz
)

Preambule

Objednatel provedl zadávací řízení k veřejné zakázce „Pozáruční servis CMS II – IDS/AntiDDoS“ (dále jen „Zadávací řízení“) na uzavření této Smlouvy. Tato Smlouva je uzavřena s Poskytovatelem na základě výsledku Zadávacího řízení. Objednatel tímto ve smyslu ustanovení § 1740 odst. 3 Občanského zákoníku předem vylučuje přijetí nabídky na uzavření této Smlouvy s dodatkem nebo odchylkou.
1. Předmět a účel Smlouvy
1.1 Předmětem této Smlouvy je zajištění:
a) technické podpory pro AntiDDoS (Bezpečnostní řešení MCAfee) v rámci CMS II (dále též „AntiDDoS“), tj. technické podpory prvků vymezených Přílohou č. 1 Smlouvy (dále jen „Zařízení“), v rámci služby CMS II na území České republiky v rozsahu a specifikaci uvedené v čl. 2 této Smlouvy (dále též jako „Paušální služba“) a
b) poskytování konzultačních služeb a prací souvisejících s Objednatelem provozovanými zařízeními mimo služeb spadajících do Paušální služby, a to vždy na základě zadání požadavku Objednatele (dále též jako „Variabilní služba“)
(Paušální a Variabilní služby dále též společně jako „Služby“).
1.2 Technický přehled všech provozovaných Zařízení tvořených hardware (dále též „HW“) a
software (dále též „SW“) komponenty je uveden v Příloze č. 1 Smlouvy.
1.3 Poskytovatel se zavazuje poskytovat Služby v souladu s technickou specifikací a s požadavky uvedenými v zadávacích podmínkách k Zadávacímu řízení a za podmínek stanovených v této Smlouvě.
1.4 Poskytovatel podpisem této Smlouvy akceptuje, že CMS II je určen jako kritická informační infrastruktura (dále jen „KII“) dle zákona č. 181/2014 Sb., o kybernetické bezpečnosti a o změně souvisejících zákonů (zákon o kybernetické bezpečnosti), ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZoKB“).
1.5 Poskytovatel podpisem této Smlouvy akceptuje, že provozovatelem KII ve smyslu ZoKB je Objednatel a správcem KII ve smyslu ZoKB je Ministerstvo vnitra České republiky, Nad Štolou 936/3, 170 34 Praha 7 (dále jen „Ministerstvo vnitra“). Poskytovatel podpisem této Smlouvy dále akceptuje, že se pro provozovatele KII stává významným dodavatelem ve smyslu zákona o kybernetické bezpečnosti, a současně se zavazuje dodržovat při výkonu   své činnosti pro Objednatele všechny bezpečnostní požadavky stanovené v bezpečnostní dokumentaci KII, se kterou byl Poskytovatel seznámen.
1.6 Smluvní strany se dohodly, že pokud to bude potřebné ke splnění požadavků dle ZoKB a dle vyhlášky č. 82/2018 Sb., o bezpečnostních opatřeních, kybernetických bezpečnostních incidentech, reaktivních opatřeních, náležitostech podání v oblasti kybernetické bezpečnosti a likvidaci dat (dále jen „VyKB“), či souvisejících právních předpisů z oblasti bezpečnosti informací, uzavřou bez zbytečného odkladu po výzvě kterékoli smluvní strany písemný dodatek Smlouvy zohledňující takové požadavky.
1.7 Objednatel se zavazuje zaplatit za Služby provedené v souladu s touto Smlouvou sjednanou
cenu.


1.8 Účelem této Smlouvy je zajišťovat provoz AntiDdos pro službu CMS II.
1.9 Předmětem této Smlouvy je dále závazek Objednatele zaplatit za Služby poskytované v souladu
s touto Smlouvou sjednanou cenu.
1.10 Po uzavření Smlouvy sdělí Objednatel Poskytovateli číslo tzv. Evidenční objednávky (EOBJ), která má pouze evidenční charakter pro Objednatele a nemá žádný vliv na plnění Smlouvy. Číslo evidenční objednávky Objednatele je číslo, které musí být vždy uvedeno na faktuře – viz čl 5 odst. 5.3. Neuvedení čísla evidenční objednávky na faktuře je důvodem k neproplacení faktury a jejímu oprávněnému vrácení Poskytovateli ve smyslu ustanovení čl. 5 odst. 5.8 Smlouvy.

2. Specifikace rozsahu a úrovně poskytovaných služeb
2.1     Poskytovatel bude v rámci předmětu plnění povinen poskytovat Paušální službu dle čl. 1 odst.
1.1 písm. a) Smlouvy pro všechna Zařízení za následujících podmínek:
a) dostupnost technické podpory v režimu 7x24 (sedm dní v týdnu, dvacet čtyři hodin denně);
b) možnost technické odborné telefonické konzultace na telefonním čísle xxx v českém jazyce nebo na čísle xxx v jazyce anglickém (na tel čísle xxx probíhá komunikace přímo s výrobcem, při komunikaci je třeba použít Grant Number, které bude Poskytovatelem zasláno v elektronické formě na kontaktní údaje Objednatele uvedené v čl. 7 odst. 7.1 současně se zahájením poskytování Paušální služby);
c) přístup na technické asistenční centrum výrobce HW a SW (TAC);
d) dodávky aktualizací stávajícího SW;
e) řešení a odstranění poruchových stavů a závad HW nebo SW (dále jen „Incident“) Poskytovatelem v místě plnění;
f) Incidenty se budou dělit na tři kategorie, o zařazení Incidentu do příslušné kategorie rozhoduje Objednatel.
· Incidenty kategorie A: Celá služba nebo část služby CMS II, kterou představuje její monitorovaný funkční celek nebo část této služby monitorovaná na konkrétním předávacím rozhraní této služby, je zcela nefunkční. Jedná se o HW a SW nefunkčnost Zařízení, kdy není zajištěna základní parametrická hodnota a Zařízení vykazuje vyšší chybovost než přípustnou pro provoz Zařízení. Závadou SW vybavení Zařízení je takový stav SW, kdy omezení funkčnosti SW je způsobeno chybou ve zdrojovém kódu SW a tuto závadu nelze odstranit pomocí backup postupů (s využitím záložních konfiguračních dat) nebo novou instalací SW z instalačních médií. Závada HW nebo SW způsobila nefunkčnost Zařízení, projevující se tím, že Zařízení nelze nastartovat, nelze ovládat (konfigurovat), samovolně se restartuje nebo má nefunkční neredundantní komponentu.
· Incidenty kategorie B: Služba CMS II je funkční pouze částečně. Některé funkcionality jsou zcela nebo z významné části nedostupné, a to tak, že je


zásadním způsobem ovlivněn výkon Objednatele. Přerušení nebo omezení některých funkcí Zařízení bez zásadního vlivu na služby poskytované koncovým komunikačním technologiím a uživatelům s omezenou možností ovládání Zařízení pomocí softwarových řídících prostředků. Závada HW nebo SW způsobila omezenou funkčnost Zařízení, projevující se tím, že Zařízení má nefunkční redundantní komponentu, generuje výstrahu (Warning) teploty nebo systému, nebo má SW závadu komponenty mající podstatný vliv na funkci Zařízení
· Incidenty kategorie C: Ostatní Incidenty nespadající do kategorie Incidentů A, nebo B. Omezení některých funkcí Zařízení bez dopadu na služby poskytované koncovým komunikačním technologiím a uživatelům. U Incidentů kategorie C, lze za odstranění považovat i dočasné náhradní řešení (Workaround).
g) doba odezvy a odstranění Incidentu Poskytovatelem od Objednatelem prostřednictvím elektronického nástroje uplatněného požadavku na jeho odstranění je stanovena v následující tabulce. Poskytovatel je povinen zaslat potvrzení o převzetí Incidentu (např. e-mail).

	Kategorie Incidentu
	Odezva, reakce na Incident
	Odstranění Incidentu

	A
	30 min
	4 hod

	B
	30 min
	46 hod

	C
	30 min
	480 hod

h) odstranění Incidentu znamená uvedení Zařízení do původního bezporuchového stavu, včetně umístění do stojanu, obnovení původní verze SW, licencí a konfigurace. Cena za náhradní díly použité k odstranění Incidentu, opravě je součástí ceny za Paušální služby. Pro řešení Incidentů kategorie A i B lze použít náhradní režim zápůjčky Zařízení do doby finálního odstranění Incidentu s tím, že nesmí dojít k jakémukoli přerušení provozu služby. Náklady za zápůjčku Zařízení jsou součástí ceny za Paušální služby. U Incidentů kategorie C, lze za odstranění považovat i dočasné náhradní řešení (Workaround).
i) po každém odstranění Incidentu bude Poskytovatel povinen vyhotovit písemný protokol, kde bude uvedena kategorie a popis Incidentu, popis řešení, doba uplatnění požadavku na jeho řešení, doba odezvy Poskytovatele a doba odstranění Incidentu; protokol bude podepsán zástupcem Poskytovatele, potvrzen zástupcem Objednatele a předán Poskytovatelem kontaktní osobě Objednatele.
j) Poskytovatel zajistí dostupnost Zařízení na hodnotě 99,90 % nebo vyšší a to měsíčně (sledované období) pouze ve vztahu k Incidentu A.
Skutečná dostupnost Zařízení se vyhodnotí porovnáním proti hodnotě smluvně sjednaného parametru dostupnosti Zařízení (99,90 %). Skutečná dostupnost Služby pro dané sledované období v procentech (se zaokrouhlením na 2 desetinná místa) je stanovena dle následujícího vztahu:


D = ((TZPD – TA) / TZPD) * 100, kde
TZPD: celková délka provozních hodin HW v hodinách pro dané sledované období; TA: je součet délky všech časových úseků sledovaného období, pro něž pro každý
z nich platí, že:

· časový úsek spadá do provozních hodin HW;
· v celém časovém úseku byl HW ve stavu, kdy byl řešen alespoň jeden Incident kategorie A

k) Poskytovatel je povinen nejpozději ke dni uzavření Smlouvy mít uzavřenou dohodu s výrobcem tak, aby v případě závady na Zařízeních uvedených v Příloze č. 1, kterou není schopen sám odstranit, bylo možné bezodkladně zajistit odstranění závady prostřednictvím výrobce Zařízení. Tuto dohodu musí na požádání Poskytovatel Objednateli bezodkladně zpřístupnit (vyjma cenových částí). Nesplnění této podmínky je důvodem k neuzavření této smlouvy.
2.2 Požadavek na odstranění Incidentu a požadavek na poskytnutí Variabilní služby bude Objednatel hlásit prostřednictvím elektronického nástroje uvedeného v odst. 2.3 tohoto článku Smlouvy. Čas nahlášení požadavku pro Služby, pro které jsou stanoveny reakční časy, se počítá od nahlášení prostřednictvím tohoto elektronického nástroje.
2.3 Elektronickým nástrojem se rozumí e-mail: xxx web: xxx a telefon: xxx. V případě nahlášení prostřednictvím telefonu, Objednatel rovněž zaznamená požadavek na opravu/řešení Incidentu a požadavek na poskytnutí Variabilní služby do interního systému.
2.4 Poskytovatel se zavazuje poskytovat Služby prostřednictvím fyzických osob, které jsou k tomu dostatečně odborně způsobilé a kvalifikované.
2.5 V případě, že Poskytovatel ve stanovené lhůtě pro odstranění Incidentu tento neodstraní nebo vůbec nezačne s jeho odstraňováním, je Objednatel oprávněn Incident odstranit sám, nebo prostřednictvím třetích osob, a to na náklady Poskytovatele.

3. Cena
3.1 Maximální cena činí 1 998 000,00 Kč bez DPH a je součtem cen za Paušální služby dle čl. 1 odst. 1.1 písm. a) Smlouvy (dále též „Paušální cena“) po dobu účinnosti Smlouvy a maximální ceny za Variabilní služby dle čl. 1 odst. 1.1 písm. b) Smlouvy (dále též „Variabilní cena“). Ceny vychází z cenové specifikace, která je uvedena v Příloze č. 2 Smlouvy.
3.2 Celková cena, která bude skutečně uhrazena za plnění předmětu Smlouvy, bude dána součtem pevně dané Paušální ceny a Variabilní ceny dle odebraného množství Variabilních služeb. Celková cena je tak součtem:
a) Paušální ceny uvedené v Příloze č. 2 a
b) Variabilní ceny, která vychází z ceny za 1 člověkoden (dále jen „MD“) Variabilní služby uvedené v Příloze č. 2 Smlouvy; Variabilní cena je tvořena jako násobek počtu skutečně poskytnutých MD a ceny za 1 MD.


Tyto Variabilní služby budou fakturovány samostatně nad rámec ceny Paušálních služeb dle reálných potřeb a požadavků Objednatele. Jejich převzetí bude vždy akceptováno protokolem o předání a převzetí služby (dále též „Akceptační protokol“) podepsaným oprávněnými osobami obou smluvních stran.
3.3 1 MD se rozumí 8 hodin Variabilní služby, kterou je možno poskytovat po hodinách a v různých dnech. Nejmenší možnou odpracovatelnou a účtovatelnou jednotkou je 1 hodina.
3.4 Cena je stanovena jako cena konečná, nejvýše přípustná a nemůže být zvýšena bez předchozího písemného souhlasu Objednatele. K této ceně bude připočtena daň z přidané hodnoty na základě platných právních předpisů ke dni uskutečnění zdanitelného plnění.
3.5 Poskytovatel výslovně prohlašuje a ujišťuje Objednatele, že Cena za Služby již v sobě zahrnuje veškeré náklady Poskytovatele spojené s plněním dle této Smlouvy. Součástí Ceny jsou i služby, které ve Smlouvě sice výslovně uvedeny nejsou, ale Poskytovatel, jakožto odborník
o nich ví nebo má vědět, neboť jsou nezbytné pro poskytování služeb dle této Smlouvy.

4. Doba a místo plnění
4.1 Poskytovatel se zavazuje realizovat předmět plnění této Smlouvy ode dne nabytí účinnosti této Smlouvy. Variabilní služby vždy na základě požadavku (objednávky) Objednatele.
4.2 Místem plnění Služeb je:
a) Datové centrum xxx;
b) Datové centrum xxx
c) Datové centrum xxx

5. Platební podmínky
5.1 Paušální cena za službu dle čl. 1 odst. 1.1 písm. a) Smlouvy bude hrazena měsíčně vždy za uplynulý kalendářní měsíc, a to na základě daňových dokladů (faktur) vystavených Poskytovatelem vždy do pátého (5.) kalendářního dne následujícího měsíce. Poslední den uplynulého kalendářního měsíce je dnem uskutečnění zdanitelného plnění. Poskytovatel může na vyžádání Objednatele vystavit fakturu za měsíc prosinec příslušného kalendářního roku současně s fakturou za měsíc listopad příslušného kalendářního roku.
5.2 Variabilní cena za službu dle čl. 1. odst. 1.1 písm. b) Smlouvy bude hrazena měsíčně vždy za uplynulý kalendářní měsíc, a to na základě daňových dokladů (faktur) vystavených Poskytovatelem vždy do pátého (5.) kalendářního dne následujícího měsíce. Přílohou každého daňového dokladu (faktury) budou příslušné Akceptační protokoly podepsané odpovědnými osobami obou Smluvních stran, potvrzující poskytnutí Variabilních služeb. Dnem uskutečnění zdanitelného plnění je den podpisu Akceptačního protokolu Objednatelem.
5.3 Daňový doklad (faktura) vystavený Poskytovatelem musí obsahovat náležitosti daňového dokladu podle příslušných právních předpisů, zejména pak § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů a zejména tyto údaje:


a) číslo Smlouvy;
b) číslo Evidenční objednávky (EOBJ);
c) identifikační údaje Objednatele a Poskytovatele;
d) místo a datum podpisu Akceptačního protokolu [v případě úhrady variabilní ceny za službu dle čl. 3. odst. 3.2 písm. b)];
e) popis fakturovaného plnění;
f) platební podmínky v souladu se Smlouvou;
g) v případě fakturace ceny za Variabilní služby bude přílohou příslušný Akceptační protokol podepsaný oběma Smluvními stranami;
5.4 Poskytovatel odešle vystavený daňový doklad (fakturu) vždy zvlášť na Paušální cenu a Variabilní cenu. Daňové doklady (faktury) budou zasílány Poskytovatelem spolu s veškerými požadovanými dokumenty Objednateli do tří (3) pracovních dnů od jejich vystavení jedním z následujících způsobů:
a) v elektronické podobě na adresu:
faktury@nakit.cz
nebo
b) doporučeným dopisem na následující adresu:
Národní agentura pro komunikační a informační technologie, s. p. Kodaňská 1441/46, Vršovice, 101 01 Praha10

5.5 Platba bude provedena v české měně formou bankovního převodu na účet Poskytovatele uvedený v záhlaví této Smlouvy.
5.6 Splatnost faktury vystavené na základě této Smlouvy činí třicet (30) kalendářních dnů od jejího doručení Objednateli.
5.7 Faktura se považuje za uhrazenou dnem odepsání příslušné finanční částky z účtu Objednatele ve prospěch účtu Poskytovatele.
5.8 V případě, že faktura nebude obsahovat některou náležitost nebo bude obsahovat nesprávné údaje, je Objednatel oprávněn ji ve lhůtě splatnosti vrátit Poskytovateli. Lhůta pro její splatnost se tímto přerušuje a nová lhůta v délce třicet (30) kalendářních dnů počne plynout od data doručení nově vystavené/opravené faktury Objednateli.
5.9 Objednatel neposkytuje Poskytovateli jakékoliv zálohy na cenu za Služby.
5.10 Smluvní strany se dohodly, že pokud bude v okamžiku uskutečnění zdanitelného plnění správcem daně zveřejněna způsobem umožňujícím dálkový přístup skutečnost, že poskytovatel zdanitelného plnění (dále též „Poskytovatel“) je nespolehlivým plátcem ve smyslu § 106a zákona č. 235/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů (dále jen
„zákon o DPH“), nebo má-li být platba za zdanitelné plnění uskutečněné Poskytovatelem


v tuzemsku zcela nebo z části poukázána na bankovní účet vedený poskytovatelem platebních služeb mimo tuzemsko, je příjemce zdanitelného plnění (dále též „Objednatel“) oprávněn část ceny odpovídající dani z přidané hodnoty zaplatit přímo na bankovní účet správce daně ve smyslu § 109a zákona o DPH. Na bankovní účet Poskytovatele bude v tomto případě uhrazena část ceny odpovídající výši základu daně z přidané hodnoty. Úhrada ceny plnění (základu daně) provedená Objednatelem v souladu s ustanovením tohoto odstavce Smlouvy bude považována za řádnou úhradu ceny plnění poskytnutého dle této Smlouvy.
Bankovní účet uvedený na daňovém dokladu, na který bude ze strany Poskytovatele požadována úhrada ceny za poskytnuté zdanitelné plnění, musí být Poskytovatelem zveřejněn způsobem umožňujícím dálkový přístup ve smyslu § 96 zákona o DPH. Smluvní strany se výslovně dohodly, že pokud číslo bankovního účtu Poskytovatele, na který bude ze strany Poskytovatele požadována úhrada ceny za poskytnuté zdanitelné plnění dle příslušného daňového dokladu, nebude zveřejněno způsobem umožňujícím dálkový přístup ve smyslu § 96 zákona o DPH a cena za poskytnuté zdanitelné plnění dle příslušného daňového dokladu přesahuje limit uvedený v § 109 odst. 2 písm. c) zákona o DPH, je Objednatel oprávněn zaslat daňový doklad zpět Poskytovateli k opravě. V takovém případě se doba splatnosti zastavuje a nová doba splatnosti počíná běžet dnem doručení opraveného daňového dokladu Objednateli s uvedením správného bankovního účtu Poskytovatele, tj. bankovního účtu zveřejněného správcem daně.

6. Další práva a povinnosti Smluvních stran
6.1 Objednatel si vyžádá Služby Poskytovatele vždy prostřednictvím oprávněných osob uvedených
v čl. 7 Smlouvy.
6.2 Poskytovatel se zavazuje:
a) informovat neprodleně Objednatele o všech skutečnostech majících vliv na plnění dle této Smlouvy;
b) plnit řádně a ve stanoveném termínu své povinnosti vyplývající z této Smlouvy;
c) požádat včas Objednatele o potřebnou součinnost za účelem řádného plnění této Smlouvy;
d) na vyžádání Objednatele se zúčastnit osobní schůzky, pokud Objednatel požádá o schůzku nejpozději pět (5) pracovních dnů předem. V mimořádně naléhavých případech je možno tento termín po dohodě obou Smluvních stran zkrátit.
6.3 Poskytovatel se v souvislosti s realizací předmětu této Smlouvy dále zavazuje zejména:
6.3.1 poskytnout Objednateli Služby řádně a včas, nestranně a s vynaložením náležité odborné péče, podle svých nejlepších odborných znalostí a schopností, v souladu s právním řádem České republiky a se Smlouvou;
6.3.2 během poskytování Služeb umožnit Objednateli potřebnou kontrolu poskytování Služeb; V případě, že Objednatel zjistí v průběhu plnění předmětu Smlouvy nedostatky, Poskytovatel je povinen na písemnou výzvu Objednatele tyto nedostatky odstranit


bez nároku na navýšení ceny poskytovaných Služeb bezodkladně, nejdéle však do pěti
(5) kalendářních dní ode dne obdržení výzvy;
6.3.3 včas požádat Objednatele o poskytnutí nezbytné součinnosti, zejm. o poskytnutí informace či dokladu, která bude nutná pro poskytování Služeb;
6.3.4 informovat bezodkladně Objednatele o jakýchkoliv zjištěných překážkách plnění, byť by za ně Poskytovatel neodpovídal, o vznesených požadavcích orgánů státního dozoru a o uplatněných nárocích třetích osob, které by mohly plnění této Smlouvy ovlivnit;
6.3.5 činit všechna potřebná opatření k tomu, aby jeho činností nedošlo ke škodám na majetku Objednatele či jiné újmě jeho pracovníků nebo třetích stran, anebo k poškození zdraví pracovníků Objednatele nebo třetích osob, jimž by Objednatel za takto způsobenou újmu odpovídal. V případě vzniku takovéto újmy je Poskytovatel povinen ji uhradit v plné výši.
6.3.6 v prostorách, v nichž se budou pracovníci Poskytovatele v souvislosti s plněním předmětu této Smlouvy pohybovat, udržovat čistotu a pořádek a dodržovat všechna opatření, s nimiž jej Objednatel prokazatelně seznámil;
6.4 Objednatel se zavazuje poskytnout přiměřenou součinnost, kterou lze po Objednateli spravedlivě požadovat k řádném splnění této Smlouvy.
6.5 Poskytovatel je oprávněn pověřit plněním závazků plynoucích ze Smlouvy třetí osobu (poddodavatele) pouze s předchozím písemným souhlasem Objednatele. Udělí-li Objednatel s využitím poddodavatele souhlas, je Poskytovatel povinen zavázat poddodavatele k zachování důvěrných informací ve smyslu článku 10. Smlouvy ve stejném rozsahu, v jakém je k této povinnosti zavázán sám.
6.6 Poskytovatel se zavazuje umožnit Objednateli provedení zákaznického auditu u Poskytovatele a poskytnout mu k němu nezbytnou součinnost (dále jen „zákaznický audit“). Objednatel je oprávněn provést zákaznický audit v případě auditu kybernetické bezpečnosti, dle § 16 VyKB Objednatelem spravovaného nebo provozovaného KII. Dále lze provést zákaznický audit v případě řešení kybernetického bezpečnostního incidentu v přímé souvislosti s plněním dle této Smlouvy. Zákaznický audit může za Objednatele provést pověřený zaměstnanec Objednatele nebo jiná pověřená osoba. Objednatel je oprávněn pověřit provedením zákaznického auditu třetí stranu. Rozsah auditu musí být rozsahem relevantní k předmětu a účelu této Smlouvy.
6.7 Poskytovatel je povinen dodržovat při plnění předmětu smlouvy příslušná ustanovení bezpečnostních politik, metodik a postupů předaných Poskytovateli Objednatelem, resp. platné řídící dokumentace Objednatele či její části anebo platné řídící dokumentace, k jejímuž dodržování se Objednatel zavázal, pokud byl Poskytovatel s takovými dokumenty nebo jejich částmi seznámen, a to bez ohledu na způsob, jakým byl s takovou dokumentací Objednatele seznámen (např. školením, protokolárním předáním příslušné dokumentace poskytovateli,


elektronickým předáním prostřednictvím e-mailu, zřízením přístupu Poskytovateli na sdílené úložiště aj.);
6.8 V případě provedených změn v bezpečnostní dokumentaci KII, bude Poskytovatel informován. Poskytovatel je povinen řídit se novým obsahem bezpečnostní dokumentace KII, od data stanoveného Objednatelem, nejdříve však ode dne, kdy byl o změně informován. Poskytovatel se dále podpisem této Smlouvy zavazuje k zavedení a dodržování veškerých souvisejících bezpečnostních opatření požadovaných ZoKB a VyKB, a to minimálně po dobu poskytování Služeb dle podmínek této Smlouvy.
6.9 Poskytovatel je povinen zajistit, že i jeho poddodavatelé, kteří se budou podílet na plnění této Smlouvy se zaváží dodržovat v plném rozsahu ujednání mezi Poskytovatelem a Objednatelem a nebudou v rozporu s požadavky Objednatele uvedenými v této Smlouvě.
6.10 Pokud Poskytovatel využívá při poskytování plnění poddodavatele, zavazuje se, že budou dodržovat bezpečnostní požadavky vč. požadavků na ochranu osobních údajů vyplývající z této Smlouvy. Poskytovatel se zavazuje bezodkladně doložit Objednateli na základě jeho výzvy smluvní dokumenty se svými poddodavateli, s výjimkou cenových ujednání, ze kterých bude vyplývat závazek poddodavatele poskytovat plnění v souladu s bezpečnostními požadavky vyplývajícími z této Smlouvy.
6.11 Poskytovatel odpovídá   za   to,   že   jeho   poddodavatelé   nebudou   jednat   v rozporu s bezpečnostními požadavky vyplývajícími z této Smlouvy; v případě, že dojde k nedodržení těchto požadavků ze strany poddodavatele Poskytovatele, považuje se každé takové nedodržení požadavků za porušení povinnosti Poskytovatele dle této Smlouvy.
6.12 Po celou dobu plnění této Smlouvy Poskytovatel zodpovídá za dodržování bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a dodržování příslušných ustanovení zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, u svých pracovníků. Stejně tak zodpovídá i za dodržování požární ochrany při plnění této Smlouvy. Poskytovatel i jeho pracovníci musí respektovat kontrolní činnost Objednatele přijímáním účinných opatření bez prodlení.
6.13 Poskytovatel je povinen informovat neprodleně Objednatele o kybernetických bezpečnostních incidentech na straně Poskytovatele souvisejících s plněním této Smlouvy, a které by mohly mít dopad na kybernetickou bezpečnost u Objednatele. Kybernetický bezpečnostní incident je definován ustanovením § 7 VyKB.
6.14 Poskytovatel je povinen informovat bezodkladně po podpisu této Smlouvy Zákazníka (Objednatele) o způsobu řízení rizik na straně Poskytovatele a o zbytkových rizicích souvisejících s plněním dle této Smlouvy.
6.15 Poskytovatel je povinen informovat neprodleně Objednatele o změně ovládání Poskytovatele podle zákona č. 90/2012 Sb., o obchodních společnostech a družstvech (zákon o obchodních korporacích) nebo změně vlastnictví zásadních aktiv, popřípadě změně oprávnění nakládat s aktivy určených k plnění této Smlouvy.


6.16 Poskytovatel není oprávněn použít ve svých dokumentech, prezentacích či reklamě odkazy na název Objednatele nebo jakýkoliv jiný odkaz, který by mohl, byť i nepřímo vést k identifikaci Objednatele, bez předchozího písemného souhlasu Objednatele.
6.17 Veškerá komunikace mezi Smluvními stranami bude činěna písemně, není-li touto Smlouvou stanoveno jinak. Písemná komunikace se činí v elektronické nebo listinné podobě prostřednictvím doporučené pošty, e-mailu nebo faxu na adresy či tel. čísla Smluvních stran uvedená v záhlaví nebo v čl. 7 této Smlouvy.
6.18 Smluvní strany se musí vzájemně písemně informovat o případných změnách např. změna sídla, právní formy, změna bankovního spojení, zrušení registrace k DPH, a dalších významných skutečností rozhodných pro plnění ze Smlouvy.
6.19 Smluvní strany se zavazují dodržovat právní předpisy a chovat se tak, aby jejich jednání nemohlo vzbudit důvodné podezření ze spáchání nebo páchání trestného činu přičitatelného jedné nebo oběma Smluvním stranám podle zákona č. 418/2011 Sb., o trestní odpovědnosti právnických osob a řízení proti nim, ve znění pozdějších předpisů.
6.20 Smluvní strany se zavazují, že učiní všechna opatření k tomu, aby se nedopustily ony a ani nikdo z jejich zaměstnanců či zástupců jakékoliv formy korupčního jednání, zejména jednání, které by mohlo být vnímáno jako přijetí úplatku, podplácení nebo nepřímé úplatkářství či jiný trestný čin spojený s korupcí dle zákona č. 40/2009 Sb., trestní zákoník, ve znění pozdějších předpisů.
6.21 Smluvní strany se zavazují, že:
a) neposkytnou, nenabídnou ani neslíbí úplatek jinému nebo pro jiného v souvislosti s obstaráváním věcí obecného zájmu anebo v souvislosti s podnikáním svým nebo jiného;
b) úplatek nepřijmou, ani si jej nedají slíbit, ať už pro sebe nebo pro jiného v souvislosti s obstaráním věcí obecného zájmu nebo v souvislosti s podnikáním svým nebo jiného.
Úplatkem se přitom rozumí neoprávněná výhoda spočívající v přímém majetkovém obohacení nebo jiném zvýhodnění, které se dostává nebo má dostat uplácené osobě nebo s jejím souhlasem jiné osobě, a na kterou není nárok.
6.22 Smluvní strany nebudou ani u svých obchodních partnerů tolerovat jakoukoliv formu korupce či uplácení.
6.23 V případě, že je zahájeno trestní stíhání Poskytovatele, zavazuje se Poskytovatel o tomto bez zbytečného odkladu Objednatele písemně informovat.
6.24 Vzhledem ke skutečnosti, že Objednatel není vlastníkem objektů, ve kterých má být požadovaný předmět plnění dle Smlouvy realizován, Objednatel se zavazuje poskytnout součinnost Poskytovateli při zajištění vstupu do objektů místa plnění v následujícím rozsahu:
6.24.1 Zajištěním vstupu pro osoby Poskytovatele uvedené na seznamu osob oprávněných ke vstupu nebo zajištěním doprovodu osoby Objednatele oprávněné ke vstupu. Seznam osob, pro které je Poskytovatelem požadováno zajištění vstupu do objektu místa plnění je Poskytovatel povinen zaslat prostřednictvím své kontaktní osoby ve věcech evidence osob oprávněných ke


vstupu na kontaktní osobu Objednatele ve věcech evidence osob oprávněných ke vstupu do 10 pracovních dnů od podpisu Smlouvy. Kontaktní osoby ve věci evidence osob oprávněných ke vstupu jsou:

Za Objednatele:
xxx

xxx

Za Poskytovatele:
xxx


7. Oprávněné osoby Smluvních stran
7.1 Oprávněnými osobami Objednatele a Poskytovatele pro plnění předmětu Smlouvy jsou:
Za Objednatele:	xxx


xxx


xx

a/nebo xxx

Za Poskytovatele:

xxx

xxx


xxx


7.2 Oprávněné osoby Smluvních stran jsou oprávněny zejména zadávat požadavky stvrdit
provedení Služeb Smlouvy podpisem a vznášet požadavky a připomínky k poskytování služeb.
7.3 Smluvní strany se zavazují po dobu platnosti této Smlouvy nezměnit kontaktní osoby uvedené v odstavci 7.1 Smlouvy bez závažných důvodů. V případě změny kontaktní osoby je Smluvní strana povinna neprodleně o této skutečnosti písemně informovat druhou Smluvní stranu.

8. Smluvní sankce a pokuty
8.1 V případě neposkytování Paušální služby dle Smlouvy bude Poskytovatel povinen uhradit Objednateli smluvní pokutu ve výši 10.000, - Kč (slovy: deset tisíc korun českých) za každý kalendářní den, ve kterém nebyla technická podpora řádně poskytována. Výše pokuty není omezena.
8.2 V případě nedodržení termínů odezvy na Incident uvedených v tabulce v čl. 2 odst. 2.1 písm. g) bude Poskytovatel povinen uhradit Objednateli smluvní pokutu ve výši 5.000, - Kč (slovy: pět tisíc korun českých) za každou započatou půl hodinu (30 minut). Výše pokuty není omezena.
8.3 V případě nedodržení termínů odstranění Incidentu uvedených v tabule v čl. 2 odst. 2.1 písm.
g) bude Poskytovatel povinen uhradit Objednateli smluvní pokutu ve výši 20.000, - Kč (slovy: dvacet tisíc korun českých) za každou započatou hodinu prodlení odstranění Incidentu kategorie A; ve výši 2.000 Kč (slovy: dva tisíce korun českých) za každou započatou hodinu prodlení odstranění Incidentu kategorie B; ve výši 100, - Kč (slovy: jedno sto korun českých) za každou započatou hodinu prodlení odstranění Incidentu kategorie C. Výše pokuty není omezena.
8.4 V případě nedodržení úrovně SLA Služby dle čl. 2 odst. 2.1 písm. j) Smlouvy je Objednatel oprávněn vyúčtovat a Poskytovatel povinen uhradit smluvní pokutu ve výši 1 % z Paušální ceny


za jeden měsíc poskytování služby [dle Přílohy č. 2 Smlouvy, část A. Cena plnění – Paušální služby dle čl. 1 odst. 1.1 písm. a) Smlouvy] za každou 0,1 % rozdílu sjednané dostupnosti příslušné Služby a reálně dosažené dostupnosti Služby ve sledovaném období.

8.5 V případě, že dojde k porušení povinnosti Poskytovatele, která zakládá právo Objednatele na odstoupení od Smlouvy, je Objednatel bez ohledu na skutečnost, zda využije svého práva na odstoupení od Smlouvy, oprávněn účtovat Poskytovateli smluvní pokutu ve výši 100.000, - Kč (slovy: jednosto tisíc korun českých) za každý jednotlivý případ porušení takové povinnosti.
8.6 V každém jednotlivém případě porušení závazku Poskytovatele k ochraně Důvěrných informací dle článku 10 této Smlouvy je Objednatel oprávněn požadovat od Poskytovatele zaplacení smluvní pokuty ve výši 500.000, - Kč (slovy: pět set tisíc korun českých).
8.7 V případě nedodržení či porušení povinností Poskytovatele vyplývajících ze ZoKB a VyKB uvedených v čl. 6.5 – 6.9, 6.11. 6.13 – 6.15 této Smlouvy je Objednatel oprávněn požadovat od Poskytovatele smluvní pokutu ve výši 100.000, - Kč (slovy: jednosto tisíc korun českých) za každý jednotlivý případ porušení takové povinnosti.
8.8 V případě prodlení Objednatele s úhradou řádně vystavené a doručené faktury, je Objednatel povinen uhradit Poskytovateli zákonný úrok z prodlení.
8.9 Vyúčtování smluvní pokuty / úroků z prodlení podle příslušných ustanovení této Smlouvy – penalizační faktura, musí být druhé Smluvní straně zasláno doporučeně s dodejkou. Smluvní pokuta / úroky z prodlení jsou splatné ve lhůtě třiceti (30) kalendářních dnů ode dne doručení penalizační faktury. Úhrada smluvní pokuty / úroků z prodlení se provádí bankovním převodem na účet oprávněné Smluvní strany uvedený v penalizační faktuře. Částka se považuje za zaplacenou okamžikem jejího připsání ve prospěch účtu oprávněné Smluvní strany.
8.10 Objednatel je v případě uplatnění smluvní pokuty vůči Poskytovateli dle této Smlouvy v případě neuhrazení smluvní pokuty ze strany Poskytovatele oprávněn využít institut započtení vzájemných pohledávek.
8.11 Smluvní pokuta je splatná ve lhůtě třicet (30) kalendářních dnů ode dne doručení jejího vyúčtování Poskytovateli.
8.12 Uplatněním jakékoliv smluvní pokuty není nijak dotčeno právo na náhradu vzniklé škody a ušlý zisk v celém rozsahu způsobené škody.


9. Doba trvání Smlouvy
9.1 Tato Smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oběma Smluvními stranami a účinnosti dnem
19. 12. 2021, za předpokladu splnění zákonné podmínky zveřejnění v registru smluv stanovené
§ 6 odst. 1 zákona č. 340/2015 Sb., zákona o registru smluv, a sjednává se na dobu určitou 12 měsíců.
9.2 Tuto Smlouvu lze ukončit písemnou dohodou Smluvních stran nebo jednostranným odstoupením z důvodů stanovených právními předpisy nebo touto Smlouvou, nebo v případě podstatného porušení Smlouvy.


9.3 Za podstatné porušení této Smlouvy se považují zejména případy, kdy:
a) Dojde k opakovanému   prodlení   Poskytovatele   s   poskytováním   Paušálních   služeb v reakčních časech stanovených v čl. 2 této Smlouvy a/nebo pro případ, že Paušální služba není ani přes písemné upozornění Objednatele Poskytovatelem poskytována řádně,
b) je Poskytovatel v likvidaci nebo vůči jeho majetku probíhá insolvenční řízení, v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku nebo insolvenční návrh byl zamítnut proto, že majetek nepostačuje k úhradě nákladů insolvenčního řízení, nebo byl konkurs zrušen proto, že majetek byl zcela nepostačující nebo byla zavedena nucená správa podle zvláštních právních předpisů,
c) kdy dochází na straně Poskytovatele k neplnění povinností vztahujících se:
· k ochraně důvěrných informací, povinnosti mlčenlivosti, ochraně osobních údajů,
· k hlášení a řešení kybernetických bezpečnostních incidentů,
· k bezpečnostním opatřením,
· k zákaznickému auditu,
· k oblasti řízení rizik.
d) kdy Poskytovatel byl pravomocně odsouzen za trestný čin ve smyslu vymezeném čl. 6 odst. 6.19 - 6.20 Smlouvy.
9.4 Objednatel je oprávněn od této Smlouvy odstoupit rovněž v případě, že došlo k významné změně vlastnictví zásadních aktiv, změně kontroly nad Poskytovatelem nebo změně oprávnění nakládat s aktivy využívanými Poskytovatelem k plnění dle této Smlouvy.
9.5 Odstoupení od Smlouvy musí být učiněno písemně a musí být doručeno druhé Smluvní straně. V případě odstoupení od Smlouvy zaniká Smlouva dnem doručení písemného odstoupení druhé Smluvní straně.
9.6 Smluvní strany sjednávají, že i po ukončení Smlouvy zůstává zachována platnost a účinnost ustanovení článku 10. týkající se zachování Důvěrných informací, jakož i ustanovení
o smluvních pokutách a náhradě újmy, jakož i další ustanovení, která vzhledem ke své povaze mají přetrvat i po zániku této Smlouvy.

10. Ochrana důvěrných informací a zpracování osobních údajů
10.1 Smluvní strany sjednávají, že veškeré konkurenčně významné, určitelné, ocenitelné a v příslušných obchodních kruzích běžně nedostupné skutečnosti související se Smluvními stranami a všechny skutečnosti, o nichž se dozvědí v souvislosti s touto Smlouvou, které nejsou běžně dostupné v obchodních kruzích, jsou Smluvními stranami považovány za obchodní tajemství. Pro účely této Smlouvy jsou důvěrnými informacemi a obchodním tajemstvím zejména zápisy z jednání Smluvních stran, všechny informace, které poskytne Objednatel Poskytovateli, ať již v podobě materializované nebo dematerializované. Smluvní strany se zavazují:


a) zachovat obchodní tajemství, a to až do doby, kdy se informace této povahy stanou obecně známými za předpokladu, že se tak nestane porušením povinnosti mlčenlivosti;
b) použít informace uvedené povahy pouze pro činnosti související s přípravou a plněním této Smlouvy, dále tyto informace nerozšiřovat ani nereprodukovat, nezpřístupnit je jiným osobám ani je nevyužít pro sebe či pro jinou osobu;
c) omezit počet svých zaměstnanců pro styk s těmito důvěrnými informacemi a přijmout účinná opatření pro zamezení jejich úniku, případně zabezpečit, aby i tyto osoby považovaly uvedené informace za důvěrné a zachovávaly o nich mlčenlivost.
10.2 V případě porušení obchodního tajemství ve smyslu § 2985 občanského zákoníku, použijí Smluvní strany prostředky právní ochrany proti nekalé soutěži.
10.3 Poškozená Smluvní strana má právo na náhradu újmy, která jí porušením mlčenlivosti druhou Smluvní stranou vznikne.
10.4 Povinnost plnit ustanovení odst. 10.1. tohoto článku Smlouvy se nevztahuje na informace, které:
a) je Smluvní strana povinna zveřejnit na základě zákonem stanovené povinnosti;
b) mohou být zveřejněny bez porušení této Smlouvy;
c) byly písemným souhlasem obou Smluvních stran zproštěny těchto omezení;
d) jsou známé nebo byly zveřejněny jinak, než následkem zanedbání povinnosti jedné
ze Smluvních stran;
e) příjemce je zná dříve, než je sdělí Smluvní strana;
f) jsou vyžádány soudem, státním zastupitelstvím nebo příslušným správním orgánem
na základě zákona;
g) Smluvní strana je sdělí osobě vázané zákonnou povinností mlčenlivosti
(např. advokátovi nebo daňovému poradci) za účelem uplatňování svých práv;
h) je Objednatel povinen sdělit svému zakladateli.
10.5 Povinnost mlčenlivosti trvá bez ohledu na ukončení platnosti této Smlouvy.
10.6 Pokud řádné poskytování služeb vyžaduje zpracování osobních údajů zaměstnanců Objednatele, budou osobní údaje zaměstnanců Objednatele Poskytovatelem zpracovány v rozsahu:
· Jméno, příjmení a titul,
· Adresa trvalého pobytu, doručovací adresa,
· E-mailová adresa,
· Telefonní číslo,
10.7 Zpracováním osobních údajů ve smyslu tohoto odstavce se rozumí zejména jejich shromažďování, ukládání na nosiče informací, používání, třídění nebo kombinování, blokování


a likvidace s využitím manuálních a automatizovaných prostředků v rozsahu nezbytném
pro zajištění řádného poskytování Služeb.
10.8 Osobní údaje budou zpracovány po dobu poskytování Služeb. Ukončením této Smlouvy nezanikají povinnosti Poskytovatele týkající se bezpečnosti a ochrany osobních údajů až do okamžiku jejich úplné likvidace či předání jinému zpracovateli.
10.9 Smluvní strany se dohodly, že cena za zpracování osobních údajů na základě této Smlouvy je již zahrnuta v celkové ceně dle čl. 3 odst. 3.1 Smlouvy, přičemž Poskytovatel nemá nárok na náhradu nákladů spojených s plněním této povinnosti.
10.10 Objednatel prohlašuje, že tyto údaje budou aktuální, přesné a pravdivé, jakož i to, že tyto údaje budou odpovídat stanovenému účelu zpracování.
10.11 Objednatel je povinen přijmout vhodná opatření na to, aby poskytl subjektům údajů stručným, transparentním, srozumitelným   a   snadno   přístupným   způsobem   za   použití   jasných a jednoduchých jazykových prostředků veškeré informace a učinil veškerá sdělení požadovaná Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, obecného nařízení o ochraně osobních údajů (dále jen „Nařízení“) ve spojení se zákonem o zpracování osobních údajů.
10.12 Poskytovatel je při plnění této povinnosti povinen:
a) zpracovávat osobní údaje pouze na základě doložených pokynů Objednatele;
b) zohledňovat povahu zpracování osobních údajů a být Objednateli nápomocen pro splnění Objednatelovi povinnosti reagovat na žádosti o výkon práv subjektu údajů, jakož i pro splnění dalších povinností ve smyslu Nařízení;
c) zajistit, že jeho zaměstnanci budou zpracovávat osobní údaje pouze za podmínek
a v rozsahu Poskytovatelem stanoveném;
10.13 Poskytovatel je při plnění této povinnosti oprávněn v rozsahu nezbytném pro plnění předmětu Smlouvy zapojit do zpracování i další případné zpracovatele, avšak pouze s výslovným písemným předchozím souhlasem Objednatele.
10.14 Smluvní strany jsou při zpracování povinny:

a) zavést technická, organizační, personální a jiná vhodná opatření ve smyslu Nařízení, aby zajistily a byly schopny kdykoliv doložit, že zpracování osobních údajů je prováděno v souladu s Nařízením a zákonem o zpracování osobních údajů tak, aby nemohlo dojít k neoprávněnému nebo nahodilému přístupu k osobním údajům a k datovým nosičům, které tyto údaje obsahují, k jejich změně, zničení či ztrátě, neoprávněným přenosům, k jejich jinému neoprávněnému zpracování, jakož i k jinému zneužití, a tato opatření podle potřeby průběžné revidovat a aktualizovat;
b) vést a průběžné revidovat a aktualizovat záznamy o zpracování osobních údajů ve smyslu Nařízení;
c) řádně a včas ohlašovat případná porušení zabezpečení Osobních údajů Úřadu pro ochranu osobních údajů a spolupracovat s tímto úřadem v nezbytném rozsahu;


d) navzájem se informovat o všech okolnostech významných pro plnění dle tohoto článku;
e) zachovávat mlčenlivost o osobních údajích a o bezpečnostních opatřeních, jejichž zveřejnění by ohrozilo zabezpečení osobních údajů, a to i po skončení této Smlouvy;
f) postupovat v souladu s dalšími požadavky Nařízení a zákona o zpracování osobních údajů, zejména dodržovat obecné zásady zpracování osobních údajů, plnit své informační povinnosti, nepředávat osobní údaje třetím osobám bez potřebného oprávnění, respektovat práva subjektů údajů a poskytovat v této souvislosti nezbytnou součinnost.
11. Závěrečná ustanovení
11.1 Smluvní vztahy z této Smlouvy plynoucí se řídí právním řádem České republiky, zejména příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku.
11.2 Poskytovatel prohlašuje a potvrzuje, že na sebe přebírá nebezpečí změny okolností ve smyslu ustanovení § 1765 odst. 2 Občanského zákoníku.
11.3 Smluvní strany si ve smyslu ustanovení § 1794 odst. 2 Občanského zákoníku ujednaly, že se Poskytovatel výslovně vzdává jeho práva ve smyslu ustanovení § 1793 Občanského zákoníku a souhlasí s Cenou tak, jak byla smluvními stranami sjednána výše v této Smlouvě.
11.4 Jakékoliv spory, neshody nebo nároky vyplývající ze smluvního vztahu založeného touto Smlouvou mezi Objednatelem a Poskytovatelem nebo vzniklé v souvislosti s ním, budou řešeny nejprve smírnou cestou. V případě, že se jakékoliv spory mezi Smluvními stranami nepodaří smírně urovnat, se Smluvní strany dohodly, že místně příslušným soudem pro řešení sporů bude soud příslušný dle místa sídla Objednatele.
11.5 Veškerá komunikace mezi Smluvními stranami je činěna písemně, není-li touto Smlouvou stanoveno jinak. Písemná komunikace se činí v elektronické nebo listinné podobě prostřednictvím doporučené pošty či e-mailu na adresy Smluvních stran uvedené v záhlaví této Smlouvy, resp. v článku 7. odst. 7.1 této Smlouvy. Změna kontaktních osob a/nebo jejich kontaktních údajů je účinná ke dni, v němž bude doručeno oznámení o takové změně druhé Smluvní straně bez nutnosti uzavření písemných Dodatků k této Smlouvě.
11.6 Dnem doručení písemností odeslaných na základě této Smlouvy nebo v souvislosti s touto Smlouvou, pokud není prokázán jiný den doručení, se rozumí poslední den lhůty, ve které byla písemnost pro adresáta uložena u provozovatele poštovních služeb, a to i tehdy, jestliže se adresát o jejím uložení nedozvěděl. Ustanovení § 573 Občanského zákoníku se nepoužije.
11.7 Pokud jakákoliv ustanovení Smlouvy budou považována za neplatná nebo nevymahatelná, nebude mít taková neplatnost nebo nevymahatelnost za následek neplatnost nebo nevymahatelnost celé Smlouvy, ale celá Smlouva se bude vykládat tak, jako by neobsahovala příslušná neplatná nebo nevymahatelná ustanovení nebo části ustanovení a práva a povinnosti Smluvních stran se budou vykládat přiměřeně. Smluvní strany se dále zavazují, že budou navzájem spolupracovat s cílem nahradit takové neplatné nebo nevymahatelné ustanovení platným a vymahatelným ustanovením, jímž bude dosaženo stejného ekonomického výsledku


(v maximálním možném rozsahu v souladu s právními předpisy), jako bylo zamýšleno ustanovením, jež bylo shledáno neplatným či nevymahatelným.
11.8 Změny a doplňky této Smlouvy lze provádět pouze písemnými a vzestupně očíslovanými dodatky ke Smlouvě podepsanými oběma Smluvními stranami.
11.9 Smluvní strany potvrzují, že si při uzavírání Smlouvy vzájemně sdělily všechny skutkové a právní okolnosti, o nichž ví nebo vědět musí, tak, aby se každá ze Smluvních stran mohla přesvědčit o možnosti uzavřít platnou Smlouvu a aby byl každé ze Smluvních stran zřejmý zájem druhé Smluvní strany Smlouvu uzavřít.
11.10 Smluvní strany prohlašují, že se dohodly o veškerých náležitostech Smlouvy. Smluvní strany se shodují, že Smlouva nebude uzavřena, pokud ji Poskytovatel podepíše s jakoukoliv změnou či odchylkou, byť nepodstatnou, nebo dodatkem, ledaže Objednatel takovou změnu či odchylku nebo dodatek následně schválí.
11.11 Tato Smlouva je vyhotovena ve čtyřech (4) rovnocenných vyhotoveních, z nichž každé má platnost originálu. Každá ze Smluvních stran obdrží po dvou (2) stejnopisech. V případě, že bude Smlouva uzavírána elektronicky obdrží Poskytovatel/Objednatel elektronický dokument podepsaný v souladu s platnou právní úpravou.
11.12 Nedílnou součástí této Smlouvy tvoří následující přílohy:
· Příloha č. 1 – Technická specifikace Zařízení
· Příloha č. 2 – Ceník

Smluvní strany prohlašují, že tato Smlouva je projevem jejich pravé a svobodné vůle a nebyla sjednána v tísni ani za jinak jednostranně nevýhodných podmínek. Na důkaz toho připojují Smluvní strany své podpisy.

Za Objednatele	Za Poskytovatele

V Praze dne:	V Praze dne:


xxx	xxx

xxx	xxx

Národní agentura pro komunikační a	Actinet Informační systémy s.r.o. informační technologie, s. p.

	V Praze dne:

	

	xxx

	xxx

Národní agentura pro komunikační a informační technologie, s. p.


Příloha č. 1 – Technická specifikace Zařízení

Tabulka 1: Seznam komponent:

	Název
komponenty
	PN komponenty
	Typ komponenty
	Počet kusů

	Podpora
	IPSNS9100NBD
	MFE Net Sec IPS-NS9100 Appl 1Yr GL+NBD
	2

	Podpora
	RBIAC8P10NETMOD
	MFE Net Sec 8port I/O Mod 10/1GigE1YrRMA
	4

	Podpora
	RBIAC1600ACPS
	MFE Net Sec 1600W AC PSU 1Yr RMA
	4

Příloha č. 2 – Ceník


A. CENA PLNĚNÍ – Paušální služby dle čl. 1 odst. 1.1 písm. a) Smlouvy

	
Položka
	
Služba – paušální platba
	Paušální cena za měsíc
(Kč bez DPH)
	Paušální cena za 12 měsíců
(Kč bez DPH)

	1
	Paušální služba
	134 000,- Kč
	1 608 000,- Kč


B. CENA PLNĚNÍ – Variabilní služby dle čl. 1 odst. 1.1 písm. b) Smlouvy

	Předpokládaný počet MD
	Cena v Kč bez DPH za 1 MD
	Cena v Kč bez DPH celkem za předpokládaný počet MD

	30 MD
	13 000,- Kč
	390 000,- Kč


CENA PLNĚNÍ CELKEM
	Položka
	Služba
	Celkem (Kč bez DPH)

	
A
	Služby dle čl. 1 odst. 1.1 písm. a)
Smlouvy
	
1 608 000,- Kč

	
B
	Služby dle čl. 1 odst. 1.1 písm. b)
Smlouvy
	
390 000,- Kč

	
	
Cena celkem
	
1 998 000,- Kč

 (
1
) (
Národní
 
agentura
 
pro
 
komunikační
 
a
 
informační
 
technologie, s.
 
p.,
 
Kodaňská
 
1441/46, 101
 
00
 
Praha
 
10
Zapsaná v Obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, spisová značka A 77322
 
info@nakit.cz,
 
+420 234 066
 
500,
 
www.nakit.cz
)