Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Číslo smlouvy objednatele č.1: 723-2019-521101 Číslo objednatele č. 2: 03PT-004007 Číslo smlouvy zhotovitele: 106-3081-19 DODATEK č. 4 smlouvy o dílo uzavřené dne 30. 9. 2019 KOMPLEXNÍ POZEMKOVÉ ÚPRAVY V K.Ú. POPOVICE U PŘEROVA Smluvní strany: Objednatel č.1: Česká republika – Státní pozemkový úřad Krajský pozemkový úřad pro Olomoucký Sídlo: kraj Zastoupen: Blanická 383/1, 779 00 Olomouc JUDr. Romanem Brnčalem, LL.M., Ve smluvních záležitostech oprávněn ředitelem KPÚ pro Olomoucký kraj jednat: JUDr. Roman Brnčal, LL.M., ředitel V technických záležitostech oprávněn jednat: Ing. Renáta Brundová, vedoucí Pobočky Přerov Adresa pobočky: Mgr. Vítězslav Pešl, Ing. Alžběta Šamánková Telefon: Wurmova 606/2, 750 02 Přerov E-mail : +420 xxxxx ID DS: prerov.pk@spucr.cz Bankovní spojení: z49per3 Číslo účtu: Česká národní banka IČO: 3723001/0710 DIČ: 01312774 není plátce DPH (dále jen „objednatel č.1“) Objednatel č.2: Ředitelství silnic a dálnic ČR Sídlo: Na Pankráci 546/56, 140 00 Praha 4 - Nusle Zastoupen: Mgr. Davidem Fialou, ředitelem Závodu Brno Ve smluvních záležitostech oprávněn Mgr. Andrea Chmelová, právník ŘSD ČR, jednat: Závodu Brno V technických záležitostech oprávněn Mgr. Jana Duchoňová, kontaktní osoba ŘSD jednat: ČR, Závodu Brno Adresa: Šumavská 525/31, 602 00 Brno Telefon: +420 xxxxx ID DS: zjq4rhz Bankovní spojení: ČNB a.s. Číslo účtu: 20001-15937031/2019 IČO: 65993390 DIČ: CZ65993390 (dále jen „objednatel č.2“) Zhotovitel: AGROPROJEKT PSO, s.r.o. Sídlo: Slavíčkova 840/1b, 63800 Brno Zastoupen: Ing. Mgr. Zdeňkem Stříteckým, jednatelem ve smluvních záležitostech oprávněn Ing. Mgr. Zdeněk Střítecký, jednatel jednat: v technických záležitostech oprávněn xxxxx, ředitel společnosti jednat: Telefon: +420 xxxxx E-mail : xxxxx ID DS: 784cctd Bankovní spojení: ČSOB, a.s. Číslo účtu: 372520453/0300 IČO: 41601483 DIČ: CZ41601483 Společnost je zapsaná v obchodním KS v Brně, oddíl C, vložka 2171 rejstříku vedeném: (dále jen „zhotovitel“) (společně dále jako „smluvní strany“). Čl. I. Předmět dodatku Předmětem dodatku č. 4 je: 1. Změna termínu dokončení níže uvedené dílčí části díla: 3.5.2. Hlavní celek / dílčí část Termín původní Nový termín dle SOD 31. 5. 2022 Vypracování návrhu nového uspořádání pozemků k vystavení dle § 11 odst. 1 zákona 28. 2. 2022 Odůvodnění: Důvodem změny termínu dokončení dílčí části 3.5.2. jsou průtahy při schvalování plánu společných zařízení (PSZ) Magistrátem města Přerova, Odborem koncepce a strategického rozvoje, oddělením územního plánování. Nový termín je v příloze č. 1, která je nedílnou součástí tohoto dodatku, zvýrazněn červenou barvou. 2. Změna osob oprávněných jednat za zhotovitele xxxxxxx jako osobu úředně oprávněnou k projektování pozemkových úprav nahradí xxxxxxx. xxxxxxx jako osobu oprávněnou jednat za zhotovitele v technických záležitostech xxxxx, ředitel společnosti. 2 3. Změna osoby oprávněné jednat v technických záležitostech za objednatele č. 2 Ing. Bc. Vladimíra Svobodu nahrazuje jako osoba oprávněná jednat za objednatele č. 2 v technických záležitostech Mgr. Jana Duchoňová. Dále byla upravena adresa objednatele č. 2 a telefonní kontakt. Čl. II. Závěrečná ustanovení 1. V ostatních bodech se smlouva o dílo č. objednatele č.1: 723-2019-521101, č. objednatele č. 2: 03PT-004007 a č. zhotovitele: 106-3081-019, uzavřená dne 30. 9. 2019, ve znění Dodatků č. 1 až č. 3 nemění. 2. Dodatek č. 4 nabývá platnosti dnem podpisu smluvních stran a účinnosti dnem jejího uveřejnění v registru smluv dle § 6 odst. 1 zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv). Smluvní strany se dohodly, že dodatek v RS uveřejní objednatel č. 1. 3. Tabulka „Výpočet nabídkové ceny a časový harmonogram prací“ s vyznačenými změnami je nedílnou přílohou č. 1 tohoto dodatku. 4. Smluvní strany prohlašují, že se seznámily se zněním dodatku a na důkaz souhlasu připojují své podpisy. V Olomouci dne 22. 11. 2021 V Brně dne 18. 11. 2021 Za objednatele č.1: Za zhotovitele: JUDr. Roman Brnčal, LL.M. Ing. Mgr. Zdeněk Střítecký ředitel KPÚ pro Olomoucký kraj jednatel V Brně dne 23. 11. 2021 Za objednatele č.2: ..................................................... Mgr. David Fiala ředitel Závodu Brno 3 Položkový výkaz činností - Příloha k Dodatku č. 4 SoD - KoPÚ v k.ú. Popovice u Přerova Hlavní celek / dílčí část MJ Počet MJ Cena za MJ bez Cena bez DPH Termín dle čl. 5.1. DPH v Kč celkem v Kč smlouvy o dílo 3.4. Přípravné práce Doplnění stávajícího bodového pole bod 5 2 000 10 000 31.3.2020 Revize PPBP 800 11 200 31.3.2020 3.4.1. 750 81 750 31.3.2020 bod 14 2 200 169 400 31.7.2020 700 76 300 31.5.2020 3.4.2. Podrobné měření polohopisu v obvodu KoPÚ mimo ha 109 700 75 600 31.1.2021 trvalé porosty 3.4.3 Zjišťování hranic obvodů KoPÚ, geometrický plán pro 100 bm 77 stanovení obvodů KoPÚ, předepsaná stabilizace dle vyhl. č. 357/2013 Sb. 3.4.4. Rozbor současného stavu ha 109 3.4.5. Dokumentace k soupisu nároků vlastníků pozemků ha 108 Přípravné práce celkem (3.4.1.-3.4.5.) bez DPH v Kč 424 250 31.1.2021 3.5. Návrhové práce 3.5.1. Vypracování plánu společných zařízení ha 108 1 400 151 200 3.5.i.a) Výškopisné zaměření zájmového území v obvodu ha 15 900 13 500 KoPÚ v trvalých a mimo trvalé porosty 1 200 19 200 1 500 31.10.2021 1 000 Potřebné podélné profily, příčné řezy a podrobné 100 bm 16 10 000 3.5.i.b) situace liniových staveb PSZ pro stanovení plochy záboru půdy stavbami Potřebné podélné profily, příčné řezy a podrobné 3.5.i.c) situace vodohospodářských staveb PSZ pro stanovení 100 bm 9 13 500 plochy záboru půdy stavbami 3.5.2. Vypracování návrhu nového uspořádání pozemků k ha 108 108 000 31. 5. 2022 vystavení dle § 11 odst. 1 zákona 20 000 325 400 do 1 měsíce od 3.5.3. Předložení aktuální dokumentace návrhu KoPÚ 2) ks 2 výzvy objednatele č.1 Návrhové práce celkem (3.5.1.-3.5.3.) bez DPH v Kč 3.6. Mapové dílo ha 108 700 75 600 do 3 měsíců od Mapového dílo celkem (3.6.) bez DPH v Kč 75 600 výzvy objednatele č.1 Rekapitulace hlavních fakturačních celků 424 250 Kč 325 400 Kč 1. Přípravné práce celkem (3.4.1.-3.4.5.) bez DPH v Kč 2. Návrhové práce celkem (3.5.1.-3.5.3.) bez DPH v Kč 75 600 Kč 3. Mapové dílo celkem (3.6.) bez DPH v Kč 825 250 Kč Celková cena bez DPH v Kč 173 303 Kč DPH 21% v Kč 998 553 Kč Celková cena díla včetně DPH v Kč 2) V případě, že bude podána žaloba do rozhodnutí SPÚ o zamítnutí odvolání, bude další dokumentace návrhu KoPÚ řešena dodatkem k SoD.