Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Dodatek č. 3 k PROVÁDĚCÍ SMLOUVĚ Číslo smlouvy objednatele: 08PU-002594 Číslo smlouvy konzultanta: 2020/ŘSD/06, (20-208) Evidenční číslo (ISPROFIN/ISPROFOND): 500 111 0007 Název související zakázky: Občasný TDS a BOZP zakázek do 6 mil. Kč 2020-2021 Ředitelstvím silnic a dálnic ČR Na Pankráci 546/56, 140 00 Praha 4 se sídlem: 659 93 390 IČO: CZ65993390 DIČ: příspěvková organizace právní forma: .................. ..................................... bankovní spojení: ........... datová schránka: .......................................................................... osoba oprávněná k podpisu smlouvy: .......................................................................... kontaktní osoba ve věcech smluvních: .............................................................. kontaktní osoby ve věcech technických: .............................................................. e-mail, tel: ....................................................................... ........... . .............................. e-mail, tel: ...................................................................... ....................................................... e-mail, tel: .............................. ............................ ......................................................... e-mail, tel: ............................................................ ......................................................... e-mail, tel.: ................................................................... ........................................................... e-mail, tel.: ............................................................. (dále jen „Objednatel”) a Společnost „PGP/INFRAM - RD nezávislý TDS menšího a středního rozsahu“ INFRAM, a.s. Pelušková 1407, 198 00 Praha 9 - Kyje se sídlem 25070282 IČO: CZ25070282 DIČ: zápis v obchodním rejstříku: u MS v Praze, oddíl B, vložka 4235 právní forma: akciová společnost bankovní spojení: ...................................................... zastoupen: ........................................................... ................................. kontaktní osoba ve věcech smluvních: .................................................................... ................ e-mail: ..................................... tel: ............................. kontaktní osoba ve věcech technických: ...................................................... e-mail: ......................................... tel: ............................. jako Správce společnosti „PGP/INFRAM - RD nezávislý TDS menšího a středního rozsahu“ PRAGOPROJEKT, a.s. se sídlem K Ryšánce 1668/16, 147 54 Praha 4 IČO: 45272387 DIČ: CZ45272387 zápis v obchodním rejstříku: u MS v Praze, oddíl B, vložka 1434 právní forma: akciová společnost bankovní spojení: ........................................... zastoupen: ............................................................................... kontaktní osoba ve věcech smluvních: ........................................................................ e-mail: ........................................ tel: ............................. kontaktní osoba ve věcech technických: ................................................................................ e-mail: ............................................... el: ............................. jako Společník společnosti „PGP/INFRAM - RD nezávislý TDS menšího a středního rozsahu“ (dále jen „Konzultant“) na straně druhé (Objednatel a Konzultant dále také společně jako „Smluvní strany“) I. Úvodní ustanovení 1. Smluvní strany uzavřely dne 16. 12. 2019 Rámcovou dohodu na výkon nezávislého technického dozoru stavebníka a koordinátora BOZP u staveb menšího a středního rozsahu č. 01UK-003763 (dále jen „Rámcová dohoda“). 2. Za účelem provádění Rámcové dohody byla dne 19. 6. 2020 uzavřena Prováděcí smlouva na dílčí veřejnou zakázku s názvem: „Občasný TDS a BOZP zakázek do 6 mil. Kč 2020-2021“ (dále jen „Smlouva“), ve znění Dodatku č. 1 ze dne 23. 7. 2020 a Dodatku č. 2 ze 25. 8. 2021. II. Předmět dodatku 1. Předmětem tohoto Dodatku č. 3 je změna ustanovení čl. III. Doba a místo plnění, bodu 1 Prováděcí smlouvy: Původní znění dle Prováděcí smlouvy: Smluvní strany sjednávají dobu plnění následujícím způsobem: zahájení prací: ode dne účinnosti Prováděcí smlouvy. předpokládaný termín plnění: po dobu 16 měsíců ode dne účinnosti Smlouvy. Znění dle Dodatku č. 2: Smluvní strany sjednávají dobu plnění následujícím způsobem zahájení prací: ode dne účinnosti Prováděcí smlouvy. předpokládaný termín plnění: do 30. 6. 2022 nebo do vyčerpání finančních prostředků uvedených v čl. II, bodě 1 Prováděcí smlouvy, dle toho, která situace nastane dříve. III. Odůvodnění 1. Jedná se o změnu nezbytnou k dokončení, z důvodu rozpracovaných akcí do 6 mil., s ohledem na potřeby objednatele poskytování plnění (služeb) i nadále. IV. Závěrečná ustanovení 1. Ostatní ustanovení Prováděcí smlouvy, nedotčená tímto Dodatkem č. 3, zůstávají nadále v platnosti v původním znění. 2. Dodatek č. 3 je platný dnem připojení platného uznávaného elektronického podpisu dle zákona č. 297/2016 Sb., o službách vytvářející důvěru pro elektronické transakce, ve znění pozdějších předpisů, oběma smluvními stranami do tohoto Dodatku č. 3. 3. Dodatek č. 3 je účinný dnem uveřejnění v Registru smluv. 4. Dodatek č. 3 je vyhotoven v elektronické podobě, přičemž obě smluvní strany obdrží jeho elektronický originál. NA DŮKAZ SVÉHO SOUHLASU S OBSAHEM TOHOTO DODATKU K NĚMU SMLUVNÍ STRANY PŘIPOJILY SVÉ UZNÁVANÉ ELEKTRONICKÉ PODPISY DLE ZÁKONA Č. 297/2016 SB., O SLUŽBÁCH VYTVÁŘEJÍCÍCH DŮVĚRU PRO ELEKTRONICKÉ TRANSAKCE, VE ZNĚNÍ POZDĚJŠÍCH PŘEDPISŮ. Digitálně podepsal: ................... ............. ................ Digitá|něp°dePsa| Datum: 20.12.2021 16:16:15+01:00 .............. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . Datum: 2021.12.20 . 15:57:21 +01 '00'