Textová podoba smlouvy Smlouva č. 19034943: Právní služby -zákon o řízeních souvisejících s HÚ

Příloha SO2021-067.PDF

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        HAVEL & PARTNERS s.r.o.
advokátní kancelář

ČÍSLO SMLOUVY KLIENTA: SO2021-067

  SMLOUVA O POSKYTOVÁNÍ PRÁVNÍCH
                         SLUŽEB

                                                 mezi

   Českou republikou - Správou úložišť radioaktivních odpadů

                                                    a

                       HAVEL & PARTNERS s.r.o.
                              advokátní kancelář

               _________________________________________________
HAVEL & PARTNERS s.r.o.
advokátní kancelář

                          SMLOUVA O POSKYTOVÁNÍ PRÁVNÍCH SLUŽEB

                                                      („Smlouva“)

SMLUVNÍ STRANY

(1) Česká republika - Správa úložišť radioaktivních odpadů
       se sídlem Dlážděná 6, 110 00 Praha 1
       IČ: 66000769
       („Klient“)

       a

(2) HAVEL & PARTNERS s.r.o., advokátní kancelář
       IČ: 26454807, DIČ: CZ26454807
       se sídlem Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1
       zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 114599
       („Poskytovatel“)
       (společně s Klientem „Strany“)

1. POSKYTOVANÉ SLUŽBY

1.1 Za podmínek uvedených v této Smlouvě bude Poskytovatel poskytovat Klientovi specializované
       právní služby („Služby“) spočívající v odborné legislativní a legislativně-technické pomoci při
       přípravě návrhu zákona o řízeních souvisejících s hlubinným úložištěm radioaktivního odpadu.

1.2 Účelem této smlouvy je zajistit oboustranný prospěch smluvních stran, a to na straně Klienta
       zabezpečení nejlepší odborné péče o jeho specifické legislativně-právní záležitosti a kvality jím
       připravovaných právních předpisů, na straně Poskytovatele pak dosažení odpovídající obvyklé
       tržní odměny za jeho služby s přihlédnutím k charakteru, složitosti a specifik těchto služeb.

2. PERSONÁLNÍ OBSAZENÍ

2.1 Poskytovatel bude poskytovat Služby prostřednictvím svých společníků, advokátů, advokátních
       koncipientů a dalších osob zaměstnaných Poskytovatelem či trvale s ním spolupracujících.
       Tyto osoby jednají při poskytování Služeb dle této Smlouvy jménem a na účet Poskytovatele.
       Pokud poskytování Služeb jménem Poskytovatele nepřipouštějí v jednotlivých případech zvláštní
       právní předpisy, poskytují je vlastním jménem a na účet Poskytovatele. Účastníkem právních
       vztahů založených v souvislosti s poskytováním Služeb dle této Smlouvy vůči Klientovi bude
       v souladu s § 15 zákona č. 85/1996 Sb., o advokacii, ve znění pozdějších předpisů („Zákon
       o advokacii“) výlučně Poskytovatel.

2.2 Vyžaduje-li to zvláštní povaha případu, je Poskytovatel oprávněn při poskytování Služeb
       spolupracovat s externími znalci, poradci a dalšími odborníky. Nedohodnou-li se Klient
       a Poskytovatel jinak, budou takoví znalci, poradci a odborníci ustanoveni na náklady Klienta
       přímo jako zástupci Klienta a výlučně tito znalci, poradci a odborníci, a nikoliv Poskytovatel
       budou Klientovi odpovědni za poskytnutí příslušných služeb a poradenství v souladu
       s příslušnými právními předpisy a profesními pravidly. Potřebu ustanovení takových osob
       a náklady s tím spojené Poskytovatel vždy předem projedná s Klientem, který musí ustanovení
       konkrétní osoby a výši nákladů s tím spojených Poskytovateli předem odsouhlasit.

2.3 Poskytovatel je oprávněn, v případě, že jej o to Klient požádá, uhradit za Klienta odměnu za
       služby a další náklady na externí znalce, poradce a další odborníky. V takovém případě
       Poskytovatel tyto částky následně Klientovi přefakturuje.
HAVEL & PARTNERS s.r.o.
advokátní kancelář

3. ZADÁVÁNÍ POKYNŮ

3.1 Klient je povinen včasně a přesně informovat Poskytovatele o všech skutečnostech podstatných
       pro účinné poskytování Služeb a odpovídá za správnost a úplnost poskytnutých podkladů.
       Poskytovatel tyto informace a podklady po skutkové stránce nepřezkoumává a vychází
       z informací Klienta s výjimkou případů, kdy Klient o přezkoumání Poskytovatele požádá.

3.2 Informace o zásadních skutečnostech Klient Poskytovateli sděluje písemně (elektronicky).
       Informace o skutečnostech, které mohou mít ve spojení s poskytovanými Službami podstatný
       dopad na majetek Klienta, jeho finanční situaci a postavení v právních vztazích či na jiné jeho
       důležité zájmy anebo které jsou důležité z hlediska správného posouzení a předvídatelnosti
       případné škody či újmy, která by Klientovi mohla případně vzniknout v souvislosti
       s poskytováním Služeb, jsou vždy zásadní informace.

3.3 Klient je povinen poskytovat Poskytovateli potřebnou součinnost potřebnou k účinnému
       a hospodárnému poskytování Služeb.

3.4 Jednotlivé pokyny a zadání Klienta k poskytování právních služeb podle této smlouvy a jejich
       akceptace Poskytovatelem nepředstavují samostatné smlouvy, ale realizaci této smlouvy.

4. ODMĚNA

4.1 Na základě vyhlášky Ministerstva spravedlnosti č. 177/1996 Sb., o odměnách advokátů
       a náhradách advokátů za poskytování právních služeb (advokátní tarif), ve znění pozdějších
       předpisů („Advokátní tarif“), Strany sjednaly smluvní odměnu za Služby poskytnuté na základě
       této Smlouvy účtovanou za každou započatou čtvrt hodinu poskytování právních služeb nebo
       v souvislosti s tím na základě pevných hodinových sazeb.

4.2 Pevná hodinová sazba je určena jako jednotná sazba ve výši xxxx Kč/hod. bez DPH pro všechny
       členy právního týmu a pro všechny poskytované Služby podle této smlouvy.

5. NÁHRADA HOTOVÝCH VÝDAJŮ

5.1 Vedle odměny má Poskytovatel vůči Klientovi rovněž nárok na úhradu veškerých hotových
       výdajů a nákladů spojených s poskytováním právních služeb dle této Smlouvy („Hotové
       výdaje“). Hotové výdaje zahrnují vnitroměstské cestovní náklady v Praze, náklady na tisk,
       kopírování, faxové a poštovní a telekomunikační služby.

5.2 V odměně a v Hotových výdajích nejsou obsaženy soudní a správní poplatky, meziměstské či
       mezinárodní cestovní náklady včetně nutného ubytování, odměna a náklady externích znalců,
       překladatelů a dalších odborníků, které Klient předem písemně odsouhlasil a jejich odměnu
       a náklady uhradil či má uhradit Poskytovatel za Klienta; tyto budou následně fakturovány
       Klientovi spolu s odměnou za právní služby, nebo dodatečně po zjištění jejich skutečné výše.

6. VYÚČTOVÁNÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

6.1 Odměna za právní služby a Hotové výdaje budou hrazeny na základě daňového dokladu
       vystaveného Klientovi po provedení uceleného úseku právní služby nebo ucelené doby, zpravidla
       měsíčně. Daňový doklad bude vystaven ve standardním formátu Poskytovatele.

6.2 Na faktuře musí být uvedeno číslo smlouvy Klienta uvedené v záhlaví této Smlouvy a faktura
       musí být doručena na email podatelna@surao.cz.

7. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

7.1 Strany se dohodly, že se tato Smlouva a právní vztahy založené touto Smlouvou se budou řídit
       právním řádem České republiky, zejména příslušnými ustanoveními Zákona o advokacii
       a Občanského zákoníku, pravidly profesionální etiky a pravidly soutěže advokátů České
       republiky (etický kodex) a dalšími stavovskými předpisy vydanými Českou advokátní komorou
       („Stavovské předpisy“).
HAVEL & PARTNERS s.r.o.
advokátní kancelář

7.2 Tato Smlouva nabývá účinnosti uveřejněním v registru smluv. Uveřejnění Smlouvy v registru
       smluv v souladu s podmínkami stanovenými zákonem č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách
       účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv),
       ve znění pozdějších předpisů provede Klient.

7.3 Smluvní strany berou na vědomí, že v průběhu poskytování Služeb mohou být Poskytovatelem
       zpracovávány osobní údaje Klienta anebo třetích osob. Účelem zpracovávání těchto osobních
       údajů je ochrana práv a oprávněných zájmů Klienta a Poskytovatele, a plnění povinností podle
       této Smlouvy. Poskytovatel se zavazuje přijmout příslušná technickoorganizační opatření
       k zajištění ochrany osobních údajů. Klient souhlasí, že jím používané elektronické kontakty při
       komunikaci s Poskytovatelem (nebo jinak Klientem poskytnuté) mohou být Poskytovatelem
       použity pro nabízení jeho dalších služeb, pokud to Klient neodmítne. Klient rovněž souhlasí s tím,
       aby Poskytovatel využil reference na poskytování Služeb podle této Smlouvy ke své činnosti.

7.4 Smlouva je uzavřena na dobu neurčitou. Klient může kdykoli ukončit tuto Smlouvu písemnou
       výpovědí doručenou Poskytovateli. Není-li ve výpovědi stanoveno jinak, výpověď nabude
       účinnosti dnem jejího doručení Poskytovateli. Poskytovatel je oprávněn kdykoli ukončit tuto
       Smlouvu písemnou výpovědí doručenou Klientovi. Výpověď nabývá účinnost ke dni, který
       následuje jeden měsíc po dni doručení výpovědi Klientovi. Tím není dotčeno právo Poskytovatele
       ukončit tuto Smlouvu v případech a za podmínek stanovených obecně závaznými právními
       předpisy (zejména ustanovení § 20 Zákona o advokacii) a touto Smlouvou. Ukončením Smlouvy
       nejsou dotčeny nároky Stran vzniklé před ukončením Smlouvy, zejména nárok Poskytovatele na
       úhradu odměny a Hotových výdajů.

7.5 Tato Smlouva je uzavřena elektronicky, a to tak, že je opatřena uznávanými elektronickými
       podpisy oprávněných zástupců Stran (dle § 6 odst. 2 zákona č. 297/2016 Sb., o službách
       vytvářejících důvěru pro elektronické transakce ve znění pozdějších předpisů).

za Českou republiku - Správu úložišť  za HAVEL & PARTNERS s.r.o.,
radioaktivních odpadů                 advokátní kancelář

_______________________________________ _______________________________________

Jméno: JUDr. Jan Prachař              Jméno: Mgr. František Korbel, Ph.D.
Funkce: ředitel                       Funkce: jednatel

28.7.2021 podepsáo elektronicky       28.7.2021 podepsáno elektronicky