Textová podoba smlouvy Smlouva č. 19063207: Doplnění dopravního značení v návaznosti na rozšíření SEM na silnicích

Příloha 21.571177.A.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA
                            Číslo související rámcové dohody: 01ST-000764

                               Číslo smlouvy Objednatele: 01MY-000925
                                    Číslo smlouvy Zhotovitele: 21-325

                                ISPROFIN/ISPROFOND: 500 116 0007

Název související veřejné zakázky: „Doplnění dopravního značení v návaznosti na rozšíření
                  Systému elektronického mýtného na silnicích I. třídy - 2021“

 uzavřená níže uvedeného dne, měsíce a roku mezi následujícími smluvními stranami (dále jako
                                                 ,,Smlouva“)

1. Ředitelství silnic a dálnic ČR

se sídlem:         Na Pankráci 546/56, 140 00 Praha 4

IČO:               65993390

DIČ:               CZ65993390

právní forma: státní příspěvková organizace

bankovní spojení: Česká národní banka,

datová schránka: zjq4rhz

osoba oprávněná k podpisu smlouvy:

kontaktní osoba ve věcech smluvních:

kontaktní osoba ve věcech technických:

dále jen „objednatel") na straně jedné
                                                           a

2. PRAGOPROJEKT/APIS - RD PP menší a BIM 2020

PRAGOPROJEKT, a.s.

se sídlem:                              KRyšánce 1668/16, 147 54 Praha 4

IČO:                                    45272387

DIČ:                                    CZ45272387

zápis v obchodním rejstříku:            u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 1434

právní forma:                           akciová společnost

bankovní spojení:

zastoupen:

kontaktní osoba ve věcech smluvních:

kontaktní osoba ve věcech technických:

                                             i
jako Správce společnosti „PRAGOPROJEKT/APIS - RD PP menší a BIM 2020“

a

Ateliér projektování inženýrských staveb, s.r.o.

se sídlem:                               Praha 4, Michle, Ohradní 1443/24b

IČO:                                     61853267

DIČ:                                     CZ61853267

zápis v obchodním rejstříku:             u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 31260

zastoupen:

jako Společník společnosti „PRAGOPROJEKT/APIS - RD PP menší a BIM 2020“

(dále jen „zhotovitel") na straně druhé

                                                     Článek I.

                                                Předmět smlouvy

1. Zhotovitel se zavazuje provést pro objednatele na vlastní nebezpečí a odpovědnost dílo,
    včetně poskytování souvisejících služeb (dále jen „plnění"), a to dle zadání objednatele v
    tomto rozsahu a členění:

      a) Zpracování dokumentace pro stavební povolení (dále jen ,,DSP“) včetně
          projektové dokumentace pro provádění stavby (dále jen ,,PDPS“) včetně soupisu
          prací

          Předmětem DSP je úprava dopravního značení (pro potřeby osazení a doplnění
          dopravního značení) v místech vybraných úrovňových a mimoúrovňových křižovatek
          silnic I. tříd s ostatními komunikacemi a v místech souvisejících křižovatek,
          souvisejících s rozšířením systému elektronického mýtného pro nově zpoplatněné cca
          600 km silnic I. třídy, nacházejících se na území České republiky.

          Projektová dokumentace bude zpracována dle vyhlášky ě. 169/2016 Sb., o stanovení
          rozsahu dokumentace veřejné zakázky na stavební práce a soupisu stavebních
          prací, dodavek a služeb s výkazem vymer, ve zněm pozdějších předpisu.

      b) Technická pomoc objednateli, zejména doplňující odborné analýzy technického
          řešení, včetně provedení pasportizace stávajícího dopravního značení (pro potřeby
          osazení a doplnění dopravního značení v místech vybraných úrovňových a
          mimoúrovňových křižovatek silnic I. tříd s ostatními komunikacemi a v místě
          souvisejících křižovatek), souvisejícího s rozšířením systému elektronického mýtného
          pro nově zpoplatněných cca 900 km silnic I. třídy, nacházejících se na území České
          republiky.

      c) Komplexní projednání zpracované projektové dokumentace s dotčenými orgány
          včetně zajištění kladných stanovisek a potřebných správních rozhodnutí.

                                         2
   Podrobná specifikace předmětu plnění tvoří přílohu č. 1 této smlouvy.

2. Zhotovitel je při realizaci této smlouvy vázán zejména následujícími technickými podmínkami:
   - technické podmínky definované Rámcovou smlouvou.
   - obecné závazné právní předpisy, technické předpisy a normy ŘSD ČR a MD ČR.

   Technické podmínky jsou veřejně dostupné na stránkách www.pjpk.cz.

   Objednatel upozorňuje na aktualizaci předpisů pro označování mýtných úseků na silnicích L
   třídy (viz výkresy opakovaných řešení č. R12 a R13, dostupné na stránkách
   https://www.rsd.cz/wps/portal/web/technicke-predpisv/PPK-a-dopravni-znaceni)

3. Objednatel se zavazuje řádně dokončené plnění převzít a zhotoviteli zaplatit dohodnutou cenu
   podle této smlouvy.

4. Právní vztahy mezi smluvními stranami touto smlouvou neupravené se řídí Rámcovou
   dohodou „Rámcová dohoda na projektové práce pro menší zakázky staveb pozemních
   komunikací a jejich realizaci zejména metodou RIM 2020“, číslo 01ST-000764 uzavřenou dne
   25. 9. 2020 (dále jen „Rámcová dohoda“).

                           Článek II.

                           Cena za dílo

1. Objednatel se zavazuje uhradit zhotoviteli za řádné a včasné poskytnutí plnění dle této
   Smlouvy celkovou cenu v následující výši:_______________________________________

Celková cena plnění v Kč   DPH v Kč      Celková cena Služeb
       bez DPH                                      v Kč

                                              včetně DPH

1 787 700,-                375 417,-     2 163 117,-

(dále jen „cena plnění“).

2. Celková cena Služeb je stanovena jako součet cen jednotlivých dílčích činností, tj.:
        a) zpracování DSP

b) zpracování PDPS

                           3
       c) technická pomoc objednateli včetně pasportizace stávajícího dopravního značení

        d) komplexní projednání zpracované projektové dokumentace s dotčenými orgány, včetně
            zajištění kladných stanovisek a potřebných správních rozhodnutí

   Podrobná specifikace ceny tvoří přílohu č. 2 této smlouvy.
3. Cena byla zhotovitelem nabídnuta a stranami sjednána v souladu s podmínkami uvedenými

   v Rámcové dohodě. Objednatel bude zhotoviteli hradit cenu plnění pouze za skutečně
   poskytnuté a objednatelem odsouhlasené plnění v Předávacím protokolu.
4. Objednatel uhradí cenu v souladu s platebními podmínkami uvedenými v Rámcové dohodě.
5. Kontaktní osobou objednatele ve věci fakturace (osobou příslušnou k převzetí, schválení nebo
   připomínkám ve smyslu přílohy C Zvláštních obchodních podmínek Rámcové dohody) je

                                                    Článek III.
                                              Doba a místo plnění
1. Smluvní strany sjednávají dobu plnění následujícím způsobem:
   zahájení prací: dnem nabytí účinnosti této smlouvy,
   ukončení prací: po ukončení všech dílčích etap vyjmenovaných níže;
   specifikace etap:
   1. etapa
        - zpracování pasportizace stávajícího dopravního značení a konceptu DSP/PDPS
             pro každý kraj samostatně v rozsahu dopravního značení na zpoplatněných pozemních
             komunikacích - do 1 měsíce od zahájení plnění;
        - zpracování čistopisu DSP/PDPS v rozsahu dopravního značení na zpoplatněných
             pozemních komunikacích - do 2 týdnů od obdržení souhrnných připomínek
             od objednatele ke konceptu DSP/PDPS;
        - podání žádosti o stanovení místní úpravy - do 1 týdne od odevzdání čistopisu
             DSP/PDPS objednateli,
   2. etapa
        - zpracování pasportizace stávajícího dopravního značení a konceptu DSP/PDPS
             pro každý kraj samostatně v rozsahu dopravního značení na navazujících pozemních
             komunikacích - do 8 měsíců od zahájení plnění;
        - zpracování čistopisu DSP/PDPS v rozsahu dopravního značení na navazujících
             pozemních komunikacích - do 4 týdnů od obdržení souhrnných připomínek
             od objednatele ke konceptu DSP/PDPS;
        - podání žádosti o stanovení místní úpravy - do 1 měsíce od odevzdání čistopisu
             DSP/PDPS objednateli.

                                                                          4
2. Smluvní strany sjednávají, že místem předání díla je: Ředitelství silnic a dálnic ČR, nábř.
   Ludvíka Svobody 1222/12, 110 00 Praha 1.

                                                    Článek IV.

                                           Podmínky provádění díla
1. Pro plnění této smlouvy a práva a povinnosti smluvních stran platí příslušná ustanovení

   Rámcové dohody, pakliže v této smlouvě není sjednáno jinak.
2. Objednatel poskytne zhotoviteli bezplatně před zahájením jeho činnosti následující

   dokumentaci:
             - interní směrnice objednatele vztahující se k předmětu díla,

             - přehlednou situaci rozsahu rozšíření mýtného systému včetně souvisejících
                  dokumentů.

     Dokumentaci nad rozsah dokumentace uvedené v tomto článku smlouvy, která je dostupná
     z veřejných zdrojů, a veškerá další nezbytná povolení, oznámení a souhlasy dotčených
     subjektů, které je dostupné z veřejných zdrojů a které jsou nezbytné pro řádnou realizaci
     plnění, si zhotovitel zajistí na vlastní náklady a riziko.

3. Pro změnu podzhotovitele (poddodavatele), prostřednictvím kterého zhotovitel prokazoval
   v zadávacím řízení na uzavření Rámcové dohody kvalifikaci nebo byl hodnocen v rámci
   stanoveného hodnotícího kritéria „Kvalifikace a zkušenosti osob zapojených do realizace
   veřejné zakázky“, platí obecné podmínky pro podzhotovitele, uvedené v Rámcové dohodě a
   Zvláštní příloze k nabídce zhotovitele.

4. Ostatní podmínky, za kterých bude plněna smlouva, jsou následující:
             - podkladem pro úhradu ceny za dílo bude faktura, vystavená zhotovitelem po
                  splnění předmětu této smlouvy tzn., po předání kompletní projektové dokumentace
                 a dodání pravomocných rozhodnutí a povolení v dotčených lokalitách.

5. V souladu s čl. 13.1 zvláštních obchodních podmínek pro zeměměřické a průzkumné práce a
   dokumentaci staveb pozemních komunikací, které jsou součástí Rámcové dohody na plnění
   Veřejné zakázky, je rozsah osob podílejících se na plnění Smlouvy uveden v Příloze č. 5
   „Prohlášení o odborném personálu (upravený formulář dle přílohy č. 1 k dopisu nabídky dle
   rozsahu Smlouvy).

6. Způsob předání a převzetí plnění upravuje Rámcová dohoda.

7. Oprávněnými osobami objednatele a zhotovitele k podpisu Předávacího protokolu jsou:
   za objednatele

   za zhotovitele
8. Zhotovitel prohlašuje, že se on, ani jeho podzhotovitelé nepodíleli na vypracování zadávacích

   podmínek veřejné zakázky k uzavření této Smlouvy.
9. Pokud se na jakoukoliv část plnění poskytovanou dodavatelem/zhotovitelem vztahuje nařízení

   GDPR (Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o
   ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto
   údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů)), je

                                                                          5
   dodavatel/zhotovitel povinen zajistit plnění svých povinností v nařízení GDPR stanovených. V
   případě, kdy bude dodavatel/zhotovitel v kterémkoliv okamžiku plnění svých smluvních
   povinností zpracovatelem osobních údajů poskytnutých objednatelem nebo získaných pro
   objednatele, je povinen na tuto skutečnost objednatele upozornit a bezodkladně (vždy však
   před zahájením zpracování osobních údajů) s ním uzavřít smlouvu o zpracování osobních
   údajů. Smlouvu dle předcházející věty je dále dodavatel/zhotovitel s objednatelem povinen
   uzavřít vždy, když jej k tomu objednatel písemně vyzve. Přílohu Rámcové dohody tvoří
   nezávazný vzor Smlouvy o zpracování osobních údajů, který je možné pro výše uvedené účely
   použít, přičemž výsledné znění Smlouvy o zpracování osobních údajů bude vždy stanoveno
   dohodou Smluvních stran tak, aby byla zachována konformita s nařízením GDPR a případně
   dalšími dotčenými obecně závaznými právními předpisy.

10. Faktury vystavené zhotovitelem v elektronické formě budou zaslány na následující
   kontaktní adresu objednatele:

  Ředitelství silnic a dálnic ČR

  Úsek Provozovatele elektronického mýtného

                                                     Článek V.

                                             Závěrečná ustanovení

1. Smlouvaje platná dnem připojení platného uznávaného elektronického podpisu dle zákona č.
   297/2016 Sb., o službách vytvářejících důvěru pro elektronické transakce, ve znění pozdějších
   předpisů, do této Smlouvy a jejích jednotlivých příloh, nejsou-li součástí jediného
   elektronického dokumentu (tj. do všech samostatných souborů tvořících v souhrnu Smlouvu), a
   to oběma smluvními stranami. Smlouva nabývá účinnosti dnem jejího uveřejnění v registru
   smluv.

2. Tuto smlouvu je možno ukončit za podmínek stanovených v Rámcové dohodě.

3. Zhotovitel bere na vědomí a souhlasí s uveřejněním uzavřené Smlouvy v registru smluv
   vedeném pro tyto účely Ministerstvem vnitra, v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb.
   Objednatelem. Zhotovitel nepovažuje žádnou část Smlouvy za obchodní tajemství ve smyslu §
   504 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

4. Přílohu této smlouvy tvoří:

1. Podrobná specifikace předmětu plnění,                              pozemních
2. Podrobná specifikace ceny.
3. Specifikace rozšíření výkonového zpoplatnění a nově zpoplatněných

    komunikací.
4. Seznam poddodavatelů, kteří se budou podílet na plnění Smlouvy.
5. Prohlášení o odborném personálu.

5. Tato smlouva se vyhotovuje v elektronické podobě, přičemž obě Smluvní strany obdrží jejich
   elektronický originál.

                                6
6. Smluvní strany prohlašují, že smlouvu uzavírají svobodně a vážně a že považují její obsah za
   určitý a srozumitelný.

    NA DŮKAZ SVÉHO SOUHLASU S OBSAHEM TÉTO SMLOUVY K NÍ SMLUVNÍ STRANY PŘIPOJILY
    SVÉ UZNÁVANÉ ELEKTRONICKÉ PODPISY DLE ZÁKONA Č. 297/2016 SB„ O SLUŽBÁCH
    VYTVÁŘEJÍCÍCH DŮVĚRU PRO ELEKTRONICKÉ TRANSAKCE, VE ZNĚNÍ POZDĚJŠÍCH PŘEDPISŮ.

                                                                          Na základě plné moci
                                                                                                              Datum: 2022.01.10
                                                                                                              12:40:36+01'00'

                                                                          7
                                  ŘEDITELSTVÍ SILNIC A DÁLNIC ČR

                                                  PŘÍLOHA Č. 1

                                  Podrobná specifikace předmětu plnění

a) Zpracování dokumentace pro stavební povolení (dále jen ,,DSP“) věetně dokumentace
       pro provádění stavby (dále jen ,,PDPS“) věetně soupisu prací

       DSP bude zpracována jako zjednodušená jednostupňová dokumentace pro potřeby
       projednání stanovení místní úpravy provozu na pozemních komunikacích u místně
       příslušných silničních správních úřadů.

       Projekt bude zpracován ve stupni PDPS dle vyhlášky ě. 169/2016 Sb., o stanovení rozsahu
       dokumentace veřejné zakázky na stavební práce a soupisu stavebních prací, dodávek a
       služeb s výkazem vymer, ve zněm pozdějších předpisu.

       PDPS bude odevzdána dvoustupňové nejprve v konceptu (bez položkového soupisu prací) a
       následně po zapracování připomínek objednatele ke konceptu a po získání stanovení místní
       úpravy v čistopisu, (včetně soupisu prací). Počet paré koncept 2 x + paré pro inženýrskou
       činnost, čistopis 2 x + 1 x na CD v pdf. Koncept PDPS musí být projednán na straně
       objednatele i se Samostatným oddělením dopravního inženýrství Provozního úseku GŘ
       ŘSD.

       Projekt úpravy dopravního značení bude zpracován v těchto podrobnostech:
       • technická zpráva,
       • situace ve vhodném měřítku, u jednodušších křižovatek postačují schémata,
       • soupis prací.

b) Technická pomoc objednateli, zejména doplňující odborné analýzy technického řešení
       - provedení pasportizace stávajícího dopravního značení, přičemž pasportizace bude
       provedena v následujícím rozsahu:
       • V pasportizaci bude doložena fotodokumentacedopravníhoznačení.
       • Součástí pasportizace bude zjištění velikosti značek a velikosti písma.
       • Součástí pasportizace bude základní popis stávajících nosných konstrukcí dopravního
              značení (portál/sloupek/přihrádková konstrukce/I-profil).
       • Pasportizace bude provedena formou situací ve vhodném měřítku a tabulek
              s doložením jednotlivých fotografií a uvedením zjištěných údajů.

c) Komplexní projednání zpracované projektové dokumentace s dotčenými orgány
       věetně zajištění kladných stanovisek a potřebných správních rozhodnutí.

       Součástí dodávky je též výkon inženýrské činnosti - zajištění stanovení místní úpravy
       provozu na pozemních komunikacích u místně příslušných silničních správních úřadů, tj.
       krajských úřadů pro silnice I. třídy a obcí s rozšířenou působností pro silnice II. a III. třídy.
       V nabídkové ceně bude zahrnuto jedno kolo obeslání příslušných silničních správních
úřadů. Další dodatečná inženýrská činnost vyvolaná požadavky silničních správních úřadů
není obsažena.
ŘEDITELSTVÍ SILNIC A DÁLNIC ČR
               PŘÍLOHA Č. 2

       Podrobná specifikace ceny
AKCE

Doplnění dopravního značení v návaznosti na rozšíření systému elektronického mýtného na silnicích I. třídy - PD -
                                                                             2021

žlutě - vyplní uchazeč

Tabulka č. 1                                                      Procentní poměr

     Předpokládaná hodnota stavebních        Procentní poměr ze stavebních Procentní poměr
               nákladů v Kč bez DPH
                                             ze stavebních        nákladů          ze stavebních

                                                 nákladů          nabídnutý        nákladů        Technická pomoc  Cena celkem v Kč
                                                                                                                     bez DPH***)
                                                 nabídnutý        uchazečem v      nabídnutý objednateli (v Kč

                                                 uchazečem v Rámcové smlouvě uchazečem v bez DPH/hod)**)

                                             Rámcové smlouvě - část Výkon IČ k Rámcové smlouvě

                                                 - část DSP*) SP vč. majetkopr. -část VD-ZDS*)

                                                                  projednání*)

Předpokládaný celkový počet hod technické        X                X                X

pomoci

Předpokládaná hodnota dílčí části Veřejné
zakázky

Nabídka uchazeč v Kč bez DPH

% změna ceny Nabídka/Předpoklad              _______:________ _______ _________i_______ ________ i_______ _________ i_______ ;________

*) Uchazeč použije při ocenění % poměr ze stavebních nákladů uvedený v Rámcové smlouvě. Tento % poměr může být buďshodný nebo nižší než je % poměr uvedený v Rámcové smlouvě. Podrobnější popis viz čl. 6 "Cena” v Rámcové

smlouvě

**) Uchazeč použije při ocenění hodinovou sazbu (bez DPH) ve stejné výši nebo nižší než, je příslušná hodinová sazba bez DPH uvedené v přišlušném rozmezí předpokládaných stavebních nákladů uvedených v Soupisu prací v tabulce

"IV.C) Položkový rozpočet - technická pomoc objednateli" přišlušného typového příkladu, který je součástí Rámcové smlouvy. Bližší popis viz čl. 6 "Cena" v Rámcové smlouvě. Hodinovou sazbu doplní do příslušné tabulky technické

pomoci
***) Celková cena bez DPH uvedená vTabulce soupisu prací musí být shodná s Celkovou cenou v Kč bez DPH uvedenou v Nabídkové tabulce uchazeče.

Kontrola rovnosti dílčích cen v tabulce č. 1 a rozepsaných cen v

            tabulce č. 2 - 3

Kontrolní propočet Tab. č. 1 a 2. část DSP

Rozdíl:                                      Ok

Kontrolní propočet Tab. č. 1 a 3. část IČ k

SP Rozdíl:                                   Ok

Kontrolní propočet Tab. č. 1 a 2 část PDPS

Rozdíl:                                      Ok
Tabulka č. 2                                                                                      OCENĚNÝ ROZPIS SLUŽEB

                                     Dokumentace ke stavebnímu povolení - DSP

Doplnění dopravního značení v návaznosti na rozšíření systému elektronického mýtného na
                                         silnicích I. třídy - PD - 2021

Pozn.: Uchazeč v rámci této části vyplní předpokládaný počet hodin v rámci dílčí činnosti, hodinovou sazbu a cenu - žluté buňky

                                     Popis prací                                   hP,oč„et ,hod.i.n  H  o  dinová  ds..a  z  b  a  C_ e n a .K.c.
                                                                                                             Kc/ho

A. PRŮVODNÍ ZPRÁVA - celkem (samostatně pro každý kraj)

B. SOUHRNNÉ ŘEŠEN Í STAVBY -ce lk e m (samostatně pro každý kraj)

1. C e lk o v á (přehledná) situace

C, STAVEBNÍ Č Á ST - celkem

1. Objekty pozemních komunikací

1.1  T e ch n ická zo rává - P ře zn a če n í D Z - Sam o statn ě Dro každ v krai

1.2  V vkre sv - P ře zn a če n í D Z - Sam ostatně Dro každ v krai

7. Ostatní objekty

E. ZÁSADY ORGANIZACE VÝSTAVBY - celkem (Samostatně pro každý kraj)

1.   Technická ZDráva

2.   Vvkresv

3.   Harmonoaram vvstavbv

F, DOKLADOVÁ Č Á ST - celkem

PDPS zpracována samostatně pro každý kraj

Zpracování P D P S dle vyhlášky č. 169/2016 Sb., o stanovení rozsahu dokumentace   X
veřejné zakázky na stavební práce a soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s
výkazem výměr, ve znění pozdějších předpisů                                         _______1_______________ 1___________________
I. PLÁN BOZP

Reprografie v počtu dle VOP

SOUČET A - J celkem za DSP/PDPS (bez DPH)
Tabulka č. 3                                                                                                                             OCENĚNÝ ROZPIS SLUŽEB

Inženýrská činnost k SP včetně majetkoprávního projednání

Doplnění dopravního značení v návaznosti na rozšíření systému elektronického
                          mýtného na silnicích I. třídy - PD - 2021

Pozn.: Uchazeč v rámci této části vyplní předpokládaný počet hodin v rámci d ílčí činnosti, hodinovou sazbu a cenu - žluté buňky

                      SPEC IFIK A C E IN ŽEN ÝR SK É Č IN N O STI - část C                                                               Počet  Hodinová   Cena
                                                                                                                                         hodin  sazba Kč/    Kč
Z a jiš tě n í sta n o v e n í m ístn í ú p ra vy - s a m o sta tn ě pro ka žd ý kraj
                                                                                                                                                     hod
ČÁST C CELKEM

                      SPEC IFIK A C E IN ŽEN ÝR SK É Č IN N O STI - část D                                                               Počet  Hodinová   Cena
Z a jiš tě n í k o n z u lta c í, k o n tr o ln íc h d n ů k IČ z h o to v ite le , o s o b n í p r ů b ě ž n é in fo r m o v á n í      hodin  sazba Kč/    Kč
o b je d n a t e le o p r ů b ě h u IČ z h o to v ite le , z a s t u p o v á n í o b je d n a t e le v e s p r á v n íc h ř íz e n íc h
k IČ, p ly n o u c íc h z p ř e d m ě tu s m lo u v y , z a jiš t ě n í p ř e d á n í v ý s tu p ů je d n o tliv ý c h                               hod
s m lu v n íc h IČ.

ČÁST D CELKEM

CELKEM ČÁST A+B+C+D IČ k SP
Tabulka č. 4                                                                             OCENENY ROZPIS SLUŽEB

                                                                                                  Počet hod.  Kč/hod *)  C e n a celkem

|cena TP celkem bez DPH
 *) Sazba zarhnuje veškeré související náklady s TP, tj. cestovné, náklady na PHM, stravné apod.

Dílčí činnosti při výkonu TP                                                                        TP
                                                                                                  hodin
                              činnost

Doplňující odborné analýzy technického řešení předmětné stavby- Pasportizace současného
dopravního značení ve všech krajích na připravovaných úsecích rozšíření mýtného systému
(nasávací oblasti na 375 km silnic 1. třídy)
celkem hodin
Kč/hod
Celkem Kč bez DPH
*) Pozn.: Hodinová sazba musí být u všech položek ve stejné výši
Poznámky:
                                  ŘEDITELSTVÍ SILNIC A DÁLNIC ČR
                                                 PŘÍLOHA Č. 3

Specifikace rozšíření výkonového zpoplatnění a nově zpoplatněných pozemních komunikací
                        Ř ED ITELSTVÍ SILNIC A D ÁLN IC ČR
                                             PŘÍLOHA Č. 4

Seznam poddodavatelů, kteří se budou podílet na plnění Smlouvy

PRAGOPROJEKT/APIS - RD PP menší a BIM 2020,
Zastoupená Správcem společnosti společností PRAGOPROJEKT, a.s.,
se sídlem: K Ryšánce 1668/16, 147 54 Praha 4,
IČO: 452 72 387,
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1434,

Společník společnosti Ateliér projektování inženýrských staveb, s.r.o.
se sídlem: Praha 4, Michle, Ohradní 1443/24b,
IČO: 61853267,
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 31260,

jakožto zhotovitel služby „Doplnění dopravního značení v návaznosti na rozšíření SEM na
silnicích I. třídy - 2021“, v souladu s požadavky § 105 odst. 1 zákona č. 134/2016 Sb„ o zadávání
veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, níže předkládá seznam poddodavatelů, včetně
uvedení, kterou část bude každý z poddodavatelů plnit:

Obchodní firma nebo     IČO (pokud bylo přiděleno)  Část veřejné zakázky,
název nebo jméno a      a sídlo poddodavatele       kterou bude poddodavatel
příjmení poddodavatele                              plnit
                        IČO: 05061415
M - PROJEKCE s.r.o.     Resslova 956/13, 500 02     Odborná technická pomoc v
                        Hradec Králové              projektové přípravě v
                                                    rozsahu projektových prací
                                                    přeložek sítí, výkonu
                                                    inženýrské činnosti a
                                                    supervize projektových
                                                    prací
Ř ED ITELSTVÍ SILNIC A D ÁLN IC ČR
                     PŘÍLOHA Č. 5

   Prohlášení o odborném personálu

PRAGOPROJEKT/APIS - RD PP menší a BIM 2020,
Zastoupená Správcem společnosti společností PRAGOPROJEKT, a.s.,
se sídlem: K Ryšánce 1668/16, 147 54 Praha 4,
IČO: 452 72 387,
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1434,

Společník společnosti Ateliér projektování inženýrských staveb, s.r.o.
se sídlem: Praha 4, Michle, Ohradní 1443/24b,
IČO: 61853267,
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 31260,

jakožto zhotovitel služby „Doplnění dopravního značení v návaznosti na rozšíření SEM na
silnicích I. třídy - 2021“, (dále jen „zhotovitel40, tímto prohlašuje, že níže uvedený odborný
personál zhotovitele se bude podílet na realizaci služby „1/34 Krátká Ves, obchvat - DÚR, IČ“.

Funkce                                  Příjmení  Jméno
Koordinace celého projektu - HIP akce             ■
Koordinace celého projektu - HIP akce
Zodpovědný projektant v oboru dopravní
stavby
Zodpovědný projektant v oboru dopravní
stavby
Zodpovědný projektant v oboru pozemní
stavby
Zodpovědný projektant v oboru mosty a
inženýrské konstrukce

Zodpovědný projektant v oboru
technologická zařízení staveb

Zodpovědný projektant v oboru stavby
vodního hospodářství a krajinného
inženýrství
         Zodpovědný projektant v obora
         geotechnika
         Zeměměřičské činnosti
         Posuzování vlivů na životní prostředí
         Hlavní koordinátor inženýrských činností
         Osoba zajišťující inženýrskou činnost
         Právník
         Osoba BIM manažera
         Zodpovědný projektant v oboru městského
         inženýrství

Digitálně podepsal
Datum: 11.01.2022 10:17:06 +01:00