Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
SMLOUVA O ZAJIŠTĚNÍ ELEKTROINSTALAČNÍCH, MONTÁŽNÍCH A SERVISNÍCH PRACÍ, DODÁVEK MATERIÁLU A ZAŘÍZENÍ I. SMLUVNÍ STRANY Poskytovatel: Jiří Trenz sídlo: Československé armády 353/1, 500 03, Hradec Králové 3 IČo: 64233596 DIČ: CZ7212143037 Bank. spojení: GE Money Bank 174496958 / 0600 ŽL vydal ŽÚ v Hradci králové dne 2.5.2001 pod č.j.: HK-018318-FL, ev.č.: 360201-218451 zastoupená: Jiřím Trenzem, jednatel Společnost je plátce DPH (dále jen „poskytovatel“). Objednatel: Základní Škola Hradec Králové - Pouchov sídlo: K Sokolovně 452, 50341 Hradec Králové 7 IČO: 62693123 zastoupená Mgr. Jiřím Otčenáškem, ředitelem školy (dále jen „objednatel“). II. PŘEDMĚT SMLOUVY Poskytovatel se zavazuje činit úkony specifikované touto smlouvou, jejichž účelem je především zajištění servisních služeb a dodávky nových požadovaných zařízení pro objednatele. Poskytovatel se. zavazuje činit uvedené úkony ve sjednaném rozsahu. Objednatel se zavazuje poskytovateli hradit peněžitou odměnu ve stanovené výši, termínu a stanoveným způsobem. Dále je objednatel povinen poskytovat maximální možnou součinnost k řádnému plnění závazků poskytovatele. III. PRÁVA A POVINNOSTI POSKYTOVATELE Poskytovatel se zavazuje provádět: a) údržbu týkající se elektrických a elektronických zařízení objednatele. b) provést, nebo zajistit dodávky nebo výrobu elektrických a elektronických zařízení dle požadavků objednatele. c) dodání náhradních dílů a zařízení, potřebných pro plnění předmětu smlouvy, uvedeného v bodu II této smlouvy. a) drobná zaškolení obsluhy instalovaných zařízení pro objednatele, b) jiné, výše nedefinované úkony požadované objednatelem či jinou kontaktní osobou, která k tomu předloží pověření objednatele. Poskytovatel má povinnost zajišťovat pro objednatele telefonní hot-line pro účely krátké porady nebo pro nahlášení havárie. Tato služba je poskytována na dispečinku služeb: 732 803 634 nebo na osobním telefonu přiděleného výjezdového technika. V případě havárie hardware, nebo reklamace, kde doba odstranění závady přesáhne 48 hod. se poskytovatel zavazuje do 24 hodin zajistit fungování zařízení jiným způsobem, požaduje-li to objednatel a je-li to v rámci obecných podmínek pro poskytovatele reálné. Poskytovatel se zavazuje nakládat s daty, s nimiž se dostane u objednatele do styku, (dále jen „data objednatele“), tak, aby se v maximální možné míře zamezilo jejich poškození a zneužití třetí osobou. Poskytovatel je povinen zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech souvisejících s objednatelem, o nichž se dozvěděl v souvislosti s plněním svých závazků podle této smlouvy. Uvedené skutečnosti je povinen utajovat. Povinnost mlčenlivosti trvá vždy po dobu trvání smluvního vztahu podle této smlouvy a tři roky po jejím ukončení. Poskytovatel je oprávněn provádět úkony směřující k plnění svých závazků podle této smlouvy prostřednictvím svých pracovníků nebo prostřednictvím jiných subjektů, které tím pověří. Poskytovatel je povinen vždy zajistit, aby každá osoba, jejímž prostřednictvím tyto úkony provádí, byla povinna zachovávat mlčenlivost ve stejném rozsahu, jako poskytovatel. IV. PRÁVA A POVINNOSTI OBJEDNATELE Objednatel je povinen umožnit poskytovateli seznámení se všemi skutečnostmi nutnými k řádnému plnění závazků podle této smlouvy. Objednatel je povinen dodat poskytovateli veškeré jím požadované informace týkající se plnění závazků podle této smlouvy bez zbytečného odkladu. Objednatel je povinen platit všechny faktury vystavené poskytovatelem včas. Neplní-li objednatel tuto povinnost, je poskytovatel oprávněn odepřít plnění svých závazků podle této smlouvy. Objednatel je povinen zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech týkajících se poskytovatele, jakož i závazkových vztahů týkajících se této smlouvy. Uvedené skutečnosti je povinen utajovat. Dále je povinen zajistit dodržování těchto povinností svými pracovníky. Povinnost mlčenlivosti trvá vždy po dobu trvání smluvního vztahu podle této smlouvy a tři roky po jejím ukončení. V. ODMĚNA Odměna bude poskytovatelem fakturována vždy ve výši stanovené dle sjednaných zásad. Objednatel je povinen uhradit každou fakturovanou částku v plné výši. Případné reklamace ohledně fakturované částky budou vždy vyřízeny až dodatečně. Odměna je splatná na bankovní účet poskytovatele, uvedený na faktuře. Datum splatnosti odměny je poskytovatel povinen uvádět na faktuře. Odměna je stanovena v závislosti na prováděných úkonech: a) za každou započatou člověkohodinu práce náleží poskytovateli odměna ve výši Kč 350,-/hod. v pracovní době a Kč 400,-/hod. mimo pracovní dobu. 2 b) Cestovné je účtováno za každý jednotlivý příjezd na adresu objednatele za účelem prací, které vymezuje tato smlouva a je stanoveno na Kč 100,-. 5. Uvedené hodiny představují čistý čas, který stráví poskytovatel v provozovně objednatele, nebo i mimo provozovnu, vyžaduje-li to povaha zadaného úkolu. Do tohoto času se však započítává i čekání poskytovatele na možnost provádění úkonů, k němuž je poskytovatel povinen, je-li takové čekání zapříčiněno objednatelem. Minimální časová jednotka k fakturaci je jedna hodina. 6. Firma Jaří Trenz je plátcem DPH, uvedené ceny jsou uvedeny bez DPH. Služba telefonní hot-line podle bodu IIT.3. není zpoplatněna. VI. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ Tato smlouva se uzavírá na dobu neurčitou s účinností od 1.6.2017. 2. Neplní-li objednatel své závazky podle této smlouvy, zejména povinnost poskytnout maximální možnou součinnost k řádnému plnění závazků poskytovatele, nedostává se poskytovatel do prodlení, Tuto smlouvu může kterákoliv smluvní strana vypovědět i bez udání důvodu. 4. Veškeré změny a dodatky k této smlouvě smějí být učiněny pouze písemnou formou. Smluvní strany jsou povinny vzájemně se upozornit na každou změnu v údajích uvedených v bodech I.1. al.2. Tato smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech, z nichž každá smluvní strana obdrží jeden. Obě smluvní strany prohlašují, že se řádně seznámili s celým obsahem smlouvy a na důkaz svého bezvýhradného souhlasu připojují své podpisy. V Hradci Králové dne 1.6.2017 ýá objédnatel poskytovatel , A Ki 4 VD ÍRADRC k ŠK OLA s 0 A Z Sokolov 3: 452 o ÚCHoV SEL 395 31 vě děl P „x < 495215 691 Ca