Textová podoba smlouvy Smlouva č. 19073887: Smlouva o zajištění elektroinstalačních, montážních a servisních

Příloha smlouva Trenz-prouzova@zspouchov.cz-20220114-1126460493.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SMLOUVA O ZAJIŠTĚNÍ ELEKTROINSTALAČNÍCH, MONTÁŽNÍCH A

 

SERVISNÍCH PRACÍ, DODÁVEK MATERIÁLU A ZAŘÍZENÍ

 

I.
SMLUVNÍ STRANY

Poskytovatel: Jiří Trenz
sídlo: Československé armády 353/1, 500 03, Hradec Králové 3
IČo: 64233596
DIČ: CZ7212143037
Bank. spojení: GE Money Bank 174496958 / 0600
ŽL vydal ŽÚ v Hradci králové dne 2.5.2001 pod č.j.: HK-018318-FL, ev.č.: 360201-218451
zastoupená: Jiřím Trenzem, jednatel
Společnost je plátce DPH
(dále jen „poskytovatel“).
Objednatel: Základní Škola Hradec Králové - Pouchov
sídlo: K Sokolovně 452, 50341 Hradec Králové 7
IČO: 62693123
zastoupená Mgr. Jiřím Otčenáškem, ředitelem školy
(dále jen „objednatel“).

II.

PŘEDMĚT SMLOUVY

Poskytovatel se zavazuje činit úkony specifikované touto smlouvou, jejichž účelem je především zajištění
servisních služeb a dodávky nových požadovaných zařízení pro objednatele. Poskytovatel se. zavazuje
činit uvedené úkony ve sjednaném rozsahu.
Objednatel se zavazuje poskytovateli hradit peněžitou odměnu ve stanovené výši, termínu a stanoveným
způsobem. Dále je objednatel povinen poskytovat maximální možnou součinnost k řádnému plnění
závazků poskytovatele.
III.
PRÁVA A POVINNOSTI POSKYTOVATELE

Poskytovatel se zavazuje provádět:
a) údržbu týkající se elektrických a elektronických zařízení objednatele.
b) provést, nebo zajistit dodávky nebo výrobu elektrických a elektronických zařízení dle požadavků

objednatele.
c) dodání náhradních dílů a zařízení, potřebných pro plnění předmětu smlouvy, uvedeného v bodu II

této smlouvy.
a) drobná zaškolení obsluhy instalovaných zařízení pro objednatele,
b) jiné, výše nedefinované úkony požadované objednatelem či jinou kontaktní osobou, která k tomu

předloží pověření objednatele.

 

Poskytovatel má povinnost zajišťovat pro objednatele telefonní hot-line pro účely krátké porady nebo
pro nahlášení havárie. Tato služba je poskytována na dispečinku služeb: 732 803 634 nebo na osobním
telefonu přiděleného výjezdového technika.
V případě havárie hardware, nebo reklamace, kde doba odstranění závady přesáhne 48 hod. se
poskytovatel zavazuje do 24 hodin zajistit fungování zařízení jiným způsobem, požaduje-li to objednatel
a je-li to v rámci obecných podmínek pro poskytovatele reálné.
Poskytovatel se zavazuje nakládat s daty, s nimiž se dostane u objednatele do styku, (dále jen „data
objednatele“), tak, aby se v maximální možné míře zamezilo jejich poškození a zneužití třetí osobou.
Poskytovatel je povinen zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech souvisejících s objednatelem, o
nichž se dozvěděl v souvislosti s plněním svých závazků podle této smlouvy. Uvedené skutečnosti je
povinen utajovat. Povinnost mlčenlivosti trvá vždy po dobu trvání smluvního vztahu podle této smlouvy a
tři roky po jejím ukončení.
Poskytovatel je oprávněn provádět úkony směřující k plnění svých závazků podle této smlouvy
prostřednictvím svých pracovníků nebo prostřednictvím jiných subjektů, které tím pověří. Poskytovatel je
povinen vždy zajistit, aby každá osoba, jejímž prostřednictvím tyto úkony provádí, byla povinna
zachovávat mlčenlivost ve stejném rozsahu, jako poskytovatel.
IV.

PRÁVA A POVINNOSTI OBJEDNATELE
Objednatel je povinen umožnit poskytovateli seznámení se všemi skutečnostmi nutnými k řádnému
plnění závazků podle této smlouvy.
Objednatel je povinen dodat poskytovateli veškeré jím požadované informace týkající se plnění závazků
podle této smlouvy bez zbytečného odkladu.
Objednatel je povinen platit všechny faktury vystavené poskytovatelem včas. Neplní-li objednatel tuto
povinnost, je poskytovatel oprávněn odepřít plnění svých závazků podle této smlouvy.
Objednatel je povinen zachovávat mlčenlivost o všech skutečnostech týkajících se poskytovatele, jakož i
závazkových vztahů týkajících se této smlouvy. Uvedené skutečnosti je povinen utajovat. Dále je povinen
zajistit dodržování těchto povinností svými pracovníky. Povinnost mlčenlivosti trvá vždy po dobu trvání

smluvního vztahu podle této smlouvy a tři roky po jejím ukončení.

V.

ODMĚNA
Odměna bude poskytovatelem fakturována vždy ve výši stanovené dle sjednaných zásad. Objednatel je
povinen uhradit každou fakturovanou částku v plné výši. Případné reklamace ohledně fakturované částky
budou vždy vyřízeny až dodatečně.
Odměna je splatná na bankovní účet poskytovatele, uvedený na faktuře.
Datum splatnosti odměny je poskytovatel povinen uvádět na faktuře.
Odměna je stanovena v závislosti na prováděných úkonech:
a) za každou započatou člověkohodinu práce náleží poskytovateli odměna ve výši Kč 350,-/hod.

v pracovní době a Kč 400,-/hod. mimo pracovní dobu.

2

b) Cestovné je účtováno za každý jednotlivý příjezd na adresu objednatele za účelem prací, které
vymezuje tato smlouva a je stanoveno na Kč 100,-.

5. Uvedené hodiny představují čistý čas, který stráví poskytovatel v provozovně objednatele, nebo i mimo
provozovnu, vyžaduje-li to povaha zadaného úkolu. Do tohoto času se však započítává i čekání
poskytovatele na možnost provádění úkonů, k němuž je poskytovatel povinen, je-li takové čekání
zapříčiněno objednatelem. Minimální časová jednotka k fakturaci je jedna hodina.

6. Firma Jaří Trenz je plátcem DPH, uvedené ceny jsou uvedeny bez DPH.

Služba telefonní hot-line podle bodu IIT.3. není zpoplatněna.
VI.
ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
Tato smlouva se uzavírá na dobu neurčitou s účinností od 1.6.2017.

2. Neplní-li objednatel své závazky podle této smlouvy, zejména povinnost poskytnout maximální možnou
součinnost k řádnému plnění závazků poskytovatele, nedostává se poskytovatel do prodlení,
Tuto smlouvu může kterákoliv smluvní strana vypovědět i bez udání důvodu.

4. Veškeré změny a dodatky k této smlouvě smějí být učiněny pouze písemnou formou.

Smluvní strany jsou povinny vzájemně se upozornit na každou změnu v údajích uvedených v bodech I.1.
al.2.

Tato smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech, z nichž každá smluvní strana obdrží jeden.

Obě smluvní strany prohlašují, že se řádně seznámili s celým obsahem smlouvy a na důkaz svého

bezvýhradného souhlasu připojují své podpisy.

V Hradci Králové dne 1.6.2017

ýá
objédnatel poskytovatel

, A Ki 4 VD

ÍRADRC k ŠK OLA
s 0 A

Z Sokolov 3: 452 o ÚCHoV

SEL 395 31
vě děl P „x < 495215 691

Ca