Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Dodávka 38ks držáků a panelů VIP-ZIP Č. smlouvy Kupujícího: 001145 00 20 Č. smlouvy Prodávajícího: XSDPP26022021 KUPNÍ SMLOUVA podle § 2079 a souvisejících ustanovení zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen „občanský zákoník“), mezi: 1. Smluvní strany Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost sídlo: Sokolovská 42/217, Vysočany, 190 00 Praha 9 zastoupená: Ing. Petrem Witowským, předsedou představenstva Mgr. Matejem Augustínem, členem představenstva IČO: 00005886 DIČ: CZ00005886, plátce DPH bankovní spojení: Česká spořitelna, a.s. číslo účtu: 1930731349/0800 OR: MS Praha, sp. zn.: oddíl B, vložka 847 (dále jen „Kupující“) Xanthus Servisní a.s. Chodská 1032/27, Vinohrady, 120 00 Praha 2 sídlo: Ing. Karlem Krištofem, předsedou správní rady zastoupená: 07882157 IČO: CZ07882157, plátce DPH DIČ: Raiffeisenbank bankovní spojení: číslo účtu: MS Praha, sp. zn.: oddíl B, vložka 24195 OR: (dále jen „Prodávající“) Smluvní strany se dohodly na uzavření této Kupní smlouvy (dále jen „Smlouva“): 2. Předmět smlouvy Předmětem Smlouvy je dodávka panelů VIP-ZIP (včetně držáků) v celkovém počtu 38 ks, konkrétně 36 ks velikost 42" a 2 ks velikost 55“ na předem určená místa dodání dle přílohy č. 3. Dále jejich montáž do ukotvených držáků včetně lokálních propojení kabeláží, vytvoření datových sad pro daná místa (zastávky) v systému ZIS, oživení a otestování na místech dodání. Bližší specifikace je uvedena v přílohách této Smlouvy. Dodávka 38 ks držáků je označena „Zboží 1“ a dodávka 38 ks panelů VIP-ZIP, včetně jejich montáže do ukotvených držáků, včetně lokálních propojení kabeláží, vytvoření datových sad pro daná místa (zastávky) v systému ZIS, oživení a otestování na místech dodání je označena jako „Zboží 2“. Tam kde není specifikováno dělení je použito souhrnně „Zboží“. 1. V souladu se směrnicí Kupujícího SM 2013-005-04 „Schvalování technických zařízení, výrobků, systémů a technických předpisů pro použití v pražském metru“ předloží Prodávající na svůj náklad neprodleně po nabytí účinnosti Smlouvy podklady potřebné pro vydání protokolu technického ředitele metro „TŘ-M“ na „Zboží“, bez kterého není možné „Zboží“ instalovat na 30ti dotčených místech (stanice metra) a doloží splnění požadavků Kupujícího uvedených v této Smlouvě pro vydání protokolu a pro vydání protokolu poskytne veškerou součinnost. Doba schvalování 1/8 Dodávka 38ks držáků a panelů VIP-ZIP protokolu Kupujícím se do doby plnění nezapočítává. V případě rozporu jakýchkoli ujednání protokolu s ujednáními této Smlouvy má přednost tato Smlouva. 2. V souladu se směrnicí Kupujícího Os 3/1 – „Směrnice pro činnost cizích organizací ve vztahu k provozu metra“ se Prodávající zavazuje, že zažádá Kupujícího o vydání souhlasu pro dodávky, instalace a oživení na 30ti dotčených místech (stanice metra) a bude se řídit ustanoveními v něm uvedenými. Žádost o vydání podá do jednoho měsíce ode dne účinnosti smlouvy. Doba od podání žádosti o vydání souhlasu do doby jeho vydání se do doby plnění nezapočítává. V případě rozporu jakýchkoli ustanovení souhlasu s ujednáními této Smlouvy má přednost tato Smlouva. 3. Prodávající se zavazuje, 3.1. dodat 30 ks „Zboží 1“ (atypické konzoly, skládající se z kotvící patky a držáku, které umožní konstrukcí držáku vedení potřebné kabeláže a které navrhne a zhotoví Prodávající) pro dané rozměry panelů VIP-ZIP, které umožní zavěšení displejů dle PD v přílohách nebo na základě upřesnění z místních šetření na místech instalace tak, aby provedení Zboží 1 vyhovělo požadavkům Kupujícího, přičemž Prodávající odpovídá za jeho jakost. Zboží 1 dále umožní náklony panelů VIP-ZIP z důvodu odrazů stávajících světel v místě instalací či lepší čitelnosti pro cestující. Podchodná výška pod panely VIP-ZIP po uchycení bude vždy minimálně 2,1 m, přičemž je potřeba počítat s tím, že Zboží 1 bude připevněno kovovými kotvami do stavebních částí stanic metra (dále jen „konstrukce“) přes izolační T podložky, aby bylo zajištěno jeho odizolování od „konstrukce“ a tím zabráněno šíření bludných proudů. 3.2. dodat 8 ks „Zboží 1“ pro místa na letišti Václava Havla (dále jen „LVH“) a objektu Centrálního dispečinku Kupujícího, Na Bojišti 1452/5 (dále jen „CD“), které speciálně vyrobí po dohodě s pracovníky Kupujícího. Těchto 8 ks „Zboží1“ (bez kotvící patky) bude pouze mezikusem, mezi nosníky uvedenými v PD (obruče s výložníky uchycené na sloupech, trubky v podchodech) a samotným panelem VIP-ZIP. Tento mezikus umožní náklon panelu VIP-ZIP. Kotvení „Zboží 1“ do konstrukcí, jeho namontování a přivedení kabeláže ke vstupnímu otvoru panelu VIP-ZIP s rezervou 1 m zajistí Kupující. Statické výpočty či jinou projekční činnost zajistí Kupující. Prodávající se této projekční činnosti musí podřídit. 4. Použitý materiál na Zboží 1 musí zajistit dostatečnou stabilitu a pevnost, bude v provedení ocel s vhodnou povrchovou úpravou do daného venkovního prostředí, odstín RAL 9005 (černá). V místě, kde jsou panely VIP-ZIP nad komunikačními koridory jako únikovými cestami ze stanice (např. návrh ve výstupu z vestibulu Anděl, stanice Anděl), musí zajistit i stabilitu Zboží 1 do minimálně 400°C (viz čl.5.1.3 ČSN 73 0810) tak, aby se maximálně eliminovalo riziko rozpadu Zboží 1 a jeho pádu s panelem VIP-ZIP na unikající osoby. 5. Prodávající se zavazuje dodat „Zboží 2“ v ochranném krytu, přičemž min. výbava bude průmyslový vysoce svítivý monitor (rozlišení displeje 1920 × 1080 px, jas displeje minimálně 450 cd/m², typ podsvícení displeje LED), antireflexní bezpečnostní sklo, řídící elektronika Ethernet 100 Mbit (RJ- 45), USB2, audiovýstup, linka pro povelový přijímač (Tyfloset), spotřeba energie (max) 275W, provozní teplota -20 až +30 °C, včetně časově neomezené licence na definované místo. Prodávající provede montáž Zboží 2 na ukotvené držáky včetně lokálních propojení (napájení 230V AC, datový kabel a zemnění krytu k držáku), oživení a otestování na místě dodání. Prodávající zajistí i včasné vytvoření datových sad pro daná místa (zastávky) v systému ZIS. 6. Prodávající se zavazuje dodat, instalovat a zprovoznit Kupujícímu řádně, včas a v bezvadném stavu Zboží, včetně veškerých dokladů nutných k jeho převzetí a užívání, do místa dodání, Zboží Kupujícímu odevzdat a umožnit mu nabýt vlastnické právo ke Zboží. Kupující se zavazuje řádně a včas dodané Zboží, včetně veškerých dokladů nutných k jeho převzetí a užívání ve smyslu ustanovení § 2094 OZ (dále jen „Dokumentace“), převzít a zaplatit na základě faktury vystavené Prodávajícím kupní cenu Zboží ve výši podle čl. 4. této smlouvy. 7. Za dodání, instalování a zprovoznění Zboží se považuje jeho protokolární předání osobě oprávněné za Kupujícího Zboží převzít včetně veškerých dokladů nutných k jeho převzetí a užívání. Předání 2/8 Dodávka 38ks držáků a panelů VIP-ZIP Zboží proběhne na základě předávacího protokolu. Osobou oprávněnou Zboží za Kupujícího převzít je: - - - 8. Prodávající se zavazuje písemně (e-mailem) informovat Kupujícího nejméně 7 dní předem o datu dodání „Zboží 1“ včetně potřebné dokumentace, místo dodání bude upřesněno na základě vzájemné dohody, přičemž se bude jednat buď o místa daná PD (Příloha č. 1, 2 a 3), nebo o skladovací prostory Kupujícího na území hl. m. Prahy. Kupující potvrdí Prodávajícímu dodací list (listy) na základě předání „Zboží 1“ (či jeho části). Dodací list (listy) budou ve dvou vyhotoveních (pro Prodávajícího a Kupujícího). Nebezpečí škody na dodávaném „Zboží 1“ (či jeho části) a vlastnické právo k němu přechází na Kupujícího okamžikem řádného a včasného převzetí, včetně veškerých dokladů nutných k jeho převzetí a užívání. Dodací list (listy) neslouží jako daňový doklad. 9. Prodávající se zavazuje písemně (e-mailem) informovat Kupujícího nejméně 7 dní předem o datu jeho připravenosti k zahájení dodání, instalování a zprovoznění „Zboží 2“. Místem dodání jsou místa daná PD (Příloha č. 1, 2 a 3). Kupující na základě této informace a při splnění požadavků dle čl 2., bod 1 a 2 stanoví termín dodání, instalování a zprovoznění připraveného „Zboží 2“. Kupující v takovémto případě sdělí termín písemně (lze e-mailem) Prodávajícímu, přičemž termín je pro Prodávajícího závazný a Prodávající si zajistí veškerá povolení plynoucí z vydaného souhlasu dle čl. 2, bod 2 či této Smlouvy. Nebezpečí škody na dodávaném „Zboží 2“ (či jeho části) a vlastnické právo k němu přechází na Kupujícího okamžikem řádného vykonání „Funkčních zkoušek“ dle čl. 3, bod 5 pro konkrétní Zboží 2 a včasného převzetí včetně veškerých dokladů nutných k jeho převzetí a užívání. 10. Zboží musí splňovat veškeré požadavky stanovené touto Smlouvou, příslušnými právními předpisy a technickými normami. Zboží musí být nové, nepoužité, nepoškozené, plně funkční, v nejvyšší jakosti poskytované výrobcem Zboží a spolu se všemi právy nutnými k jeho řádnému a nerušenému nakládání a užívání Kupujícím, včetně všech práv duševního vlastnictví. Zboží musí být vybaveno veškerými atesty a schváleními nutnými k nerušenému a bezpečnému užívání Zboží, nesmí být zatíženo právy třetích osob a musí být prosté jakýchkoliv právních či faktických vad. Prodávající potvrzuje, že nerušenému nakládání a užívání Zboží Kupujícím nebrání žádné právní předpisy ani žádná práva třetích osob. 3. Dodací doba 1. Prodávající se zavazuje dodat Kupujícímu „Zboží 1“ nejpozději do 3 měsíců od doručení výzvy. 2. Prodávající se zavazuje dodat Kupujícímu „Zboží 2“ nejpozději do 8 měsíců od doručení výzvy. 3. Prodávající je povinen Zboží na vlastní náklady dodat do místa dodání dle čl. 2, bod 8 a 9 této Smlouvy, a to v termínech dodání dle čl. 3, bod 1 a 2 této Smlouvy. 4. Prodávající je povinen Zboží dodat v množství, druhu, technické specifikaci a kvalitě v souladu s touto Smlouvou. Společně s dodáním Zboží dle čl. 2, bod 11 této Smlouvy je Prodávající povinen Kupujícímu předat veškeré dokumenty a doklady. 5. Při dodání Zboží 2 proběhne detailní prohlídka Zboží a ověření jeho funkčnosti v reálném provozu s cílem ověřit, zda Zboží splňuje veškeré technické parametry dle této Smlouvy a příloh (dále také jen „Funkční zkouška“). O provedení funkční zkoušky Zboží sepíší Smluvní strany Protokol o provedení funkční zkoušky Zboží. Pro vyloučení pochybností se uvádí, že Kupující je oprávněn přizvat k prohlédnutí Zboží, ověření jeho funkčnosti a kontrole úplnosti dokumentů a dokladů kteréhokoliv svého zaměstnance, zmocněnce, poradce či jakoukoli třetí osobu. 6. Kupující není povinen převzít Zboží vykazující jakékoli vady. To platí i o drobných vadách, které samy o sobě ani ve spojení s jinými nebrání řádnému užívání Zboží. Pokud se Kupující rozhodne 3/8 Dodávka 38ks držáků a panelů VIP-ZIP převzít Zboží s drobnými vadami, bude o tom učiněn zápis s identifikací těchto vad a Kupujícím bude stanovena lhůta k jejich odstranění. Kupující rovněž není povinen převzít Zboží, pokud spolu se Zbožím nebude předána Dokumentace. Kupující se v těchto případech nedostává do prodlení s převzetím Zboží. 7. Prodávající není v prodlení s termínem dodání Zboží při výskytu okolností vyšší moci. Prodávající není v prodlení s termínem dodání Zboží způsobeném opatřeními k zamezení šíření epidemie COVID 19. Výše uvedené okolnosti však musí Prodávající prokázat nejpozději do 4 pracovních dnů od výzvy Kupujícího, jinak platí, že je v prodlení. 4. Cena a platební podmínky 1. Cena je dohodnuta ve výši 10 939 999,- Kč bez DPH (slovy: Desetmilionůdevětsettřicetdevěttisícdevětsetdevadesátdevět korun českých bez DPH). Uvedená cena je stanovena jako závazná a nejvýše přípustná. 2. K ceně bude připočtena DPH ve výši dle daňových předpisů platných v době uskutečnění zdanitelného plnění. 3. Po nabytí účinnosti této Smlouvy vystaví Prodávající Kupujícímu zálohovou fakturu na částku 7 657 999,30 Kč bez DPH na dodávku Zboží. Splatnost zálohové faktury bude 14 dnů od jejího doručení Kupujícímu. Do 15 dnů od přijetí platby vystaví Prodávající daňový doklad k této přijaté platbě. 4. Datum uskutečnění zdanitelného plnění bude datum podpisu protokolu o provedení funkční zkoušky Zboží Prodávajícím a Kupujícím 5. Konečná faktura – daňový doklad bude Prodávajícím vystavena v zákonné lhůtě od podpisu protokolu o provedení funkční zkoušky a bude v ní zohledněna přijatá platba. Protokol bude nedílnou přílohou faktury. 6. Každá faktura bude vystavena v zákonné lhůtě a bude mít veškeré náležitosti účetního a daňového dokladu. Kromě náležitostí stanovených zákonem č. 235/2004 Sb., o DPH a zákonem č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, musí obsahovat ještě tyto údaje: č. objednávky Kupujícího, které pro účely vystavení faktury sdělí Kupující Prodávajícímu, č. smlouvy Kupujícího a Prodávajícího, splatnost, IČO a bankovní spojení Prodávajícího, razítko a podpis oprávněné osoby, závěrečná faktura také kopii protokolu o provedení funkční zkoušky. 7. Pokud nebude mít faktura sjednané náležitosti nebo pokud nebude její nedílnou přílohou řádně oběma stranami podepsaný protokol o provedení funkční zkoušky nebo pokud fakturovaná částka nebude odpovídat cenovým ujednáním dle této smlouvy, je Kupující oprávněn ji ve lhůtě splatnosti vrátit a nedostává se do prodlení s platbou. 8. Oprávněným vrácením faktury přestává platit původní lhůta splatnosti a celá lhůta splatnosti běží znovu ode dne doručení opravené nebo nově vyhotovené řádné faktury v souladu s touto smlouvou. 9. Konečná faktura je splatná ve lhůtě splatnosti 30 dnů po jejím doručení Kupujícímu. 10. Faktura je uhrazena řádně a včas, je-li fakturovaná částka nejpozději v poslední den splatnosti odepsána z účtu Kupujícího. 11. Faktura musí být Prodávajícím odeslána na adresu sídla Kupujícího, případně elektronicky na adresu epodatelna@dpp.cz. 12. Elektronická faktura musí být zaslána ve formátu .pdf a názvem souboru smí být pouze slovo faktura. Přílohy faktury mohou být ve formátech .pdf, .docx, .xlsx a musí být číslovány s názvy 4/8 Dodávka 38ks držáků a panelů VIP-ZIP Příloha 1, Příloha 2 atd. Elektronická faktura, včetně příloh, musí být odeslána v jediné zprávě, která nesmí obsahovat reklamní sdělení. Pokud nebude po odeslání elektronické faktury do 1 dne doručena notifikace jejího doručení Kupujícímu, je Prodávající povinen elektronickou fakturu odeslat opakovaně. Pokud nebudou dodrženy veškeré výše uvedené podmínky pro přijetí elektronické faktury, bude elektronická faktura i přes obdrženou notifikaci s odůvodněním vrácena Prodávajícímu k opravě či doplnění. V takovém případě se Kupující nedostává do prodlení a platí, že nová lhůta splatnosti faktury běží až od okamžiku doručení opravené faktury Kupujícímu. 13. Kupující bude hradit přijaté faktury pouze na zveřejněné bankovní účty ve smyslu § 98 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty. Pokud Prodávající nebude mít daný účet zveřejněný, zaplatí Kupující pouze základ daně a DPH uhradí až po zveřejnění příslušného účtu v registru plátců a identifikovaných osob. 14. Stane-li se Prodávající nespolehlivým plátcem ve smyslu zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů, zaplatí Kupující pouze základ daně. Příslušná DPH bude uhrazena až po písemném doložení Prodávajícího o její úhradě příslušnému správci daně. 5. Smluvní pokuta 1. Při nedodržení termínu dodání Zboží uhradí Prodávající Kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,025% z ceny nedodaného Zboží bez DPH za každý započatý den prodlení. 2. Při neodstranění vad Zboží ve lhůtě dle této smlouvy je Prodávající povinen uhradit Kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,025% z ceny Zboží bez DPH za každý započatý den prodlení. 3. Ujednáním smluvní pokuty není dotčeno právo na náhradu škody, jež se hradí zvlášť a v plné výši a za tímto účelem Smluvní strany vylučují aplikaci ustanovení § 2050 občanského zákoníku. Uplatněním smluvní pokuty či jejím zaplacením není dotčena povinnost zajištěná smluvní pokutou. 4. V případě prodlení Kupujícího s úhradou řádně vystavené a splatné faktury, jejíž nedílnou přílohou je řádně podepsaný předávací protokol, je Prodávající oprávněn požadovat po Kupujícím z nezaplacené částky zákonný úrok z prodlení. 6. Odstoupení od smlouvy, nároky z vad Odstoupení od smlouvy 1. Od této smlouvy lze odstoupit pouze v případech uvedených v této Smlouvě či v souladu s občanským zákoníkem. 2. Pokud je Prodávající více jak 1 měsíc v prodlení s dodáním Zboží je Kupující oprávněn od této Smlouvy odstoupit. 3. Kupující je oprávněn od této smlouvy odstoupit, pokud byl Prodávající pravomocně odsouzen pro trestný čin podle zákona o trestní odpovědnosti právnických osob. 4. Prodávající je oprávněn odstoupit od smlouvy, pokud je Kupující v prodlení s úhradou faktury delším než 7 kalendářních dní a Kupující nezjedná nápravu ani do 7 kalendářních dnů ode dne doručení písemného oznámení Prodávajícího o takovém prodlení. 5. Ukončením účinnosti této Smlouvy nejsou dotčena ustanovení této Smlouvy týkající se licencí, nároků na náhradu škody a nároky na zaplacení smluvních pokut, pokud vznikly před ukončením účinnosti smlouvy, ani další ustanovení a nároky, z jejichž povahy vyplývá, že mají trvat i po zániku účinnosti této Smlouvy. Práva z vadného plnění 1. Prodávající tímto prohlašuje, že Zboží je bez vad. Pokud se prohlášení Prodávajícího ukáže nepravdivým, má Kupující právo: 5/8 Dodávka 38ks držáků a panelů VIP-ZIP a) na dodání nového Zboží bez vad nebo dodání chybějící části Zboží b) na odstranění vad opravou Zboží c) na přiměřenou slevu z kupní ceny d) na odstoupení od smlouvy, pokud se jedná o podstatné porušení této smlouvy a zároveň byl prodávající písemně vyzván k nápravě a Prodávající nezjedná nápravu ani do 7 kalendářních dnů ode dne doručení písemné výzvy. 2. Odchylně od právní úpravy občanského zákoníku smluvní strany sjednávají, že Kupující sdělí Prodávajícímu do 30 pracovních dní od oznámení vady, jakou volbu zvolil. Provedenou volbu nemůže Kupující změnit bez souhlasu Prodávajícího (kromě případu neopravitelné vady). 3. Pokud Kupující uplatní právo na odstranění vady a neodstraní-li Prodávající vadu Zboží včas nebo vadu Zboží odmítne odstranit, může Kupující požadovat slevu z kupní ceny nebo může od smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže Kupující změnit bez souhlasu Prodávajícího. 4. Pokud prodávající neodstraní vadu Zboží včas nebo vadu Zboží odmítne odstranit, má Kupující právo zajistit odstranění takové vady Zboží jinou osobou, a to na náklady Prodávajícího. 5. Do řádného odstranění vady nemusí Kupující platit část kupní ceny odhadem přiměřeně odpovídající jeho právu na slevu. 7. Záruka za jakost a záruční doba, práva z vadného plnění 1. Prodávající poskytuje Kupujícímu na dodané Zboží záruku za jakost. Prodávající se zavazuje, že Zboží bude v záruční době způsobilé k použití pro smluvený, jinak obvyklý, účel a že si zachová smluvené, jinak obvyklé, vlastnosti, zejména plnou funkčnost. Záruční doba činí 24 měsíců a počíná běžet dnem předání Zboží. Kupující na zjištěnou vadu upozorní Prodávajícího neprodleně, nejpozději do 7 pracovních dní od zjištění vady. 2. Veškeré vady je Kupující povinen uplatnit u Prodávajícího písemně (dále jen „reklamace“). Prodávající je povinen neprodleně odstranit oprávněně reklamované vady, nejpozději však do 30 dnů od doručení reklamace Kupujícím. U vady, v jejímž důsledku by Kupujícímu mohla vzniknout jiná škoda či újma, je Prodávající povinen odstranit do 24 hodin od její reklamace. Kupující je v takovém případě povinen specifikovat škodu či újmu, která mu v důsledku vady Zboží hrozí. Odstranit vadu je možné i dodáním náhradního Zboží. Pokud charakter, závažnost a rozsah vady neumožní odstranit vadu ze strany Prodávajícího v termínu stanoveném v tomto bodě, může být dohodnuta přiměřená delší lhůta 3. Po dobu od reklamace vady do doby jejího odstranění záruční doba neběží. 4. Bez ohledu na skutečnost, zda Prodávající reklamaci uzná, je Prodávající povinen reklamovanou vadu odstranit. 5. Důvodnost reklamace Kupujícího, kterou Prodávající neuzná, bude zjištěna znaleckým posudkem, který zajistí Kupující. Pokud reklamace bude uznána důvodnou, ponese Prodávající náklady na jeho vyhotovení. Pokud bude reklamace neoprávněná, uhradí Kupující Prodávajícímu všechny přiměřené a v místě obvyklé náklady, které v souvislosti s odstraněním neoprávněně reklamované vady účelně vynaložil. 8. Závěrečná ustanovení 1. Pro vyloučení pochybností Strany výslovně potvrzují, že jsou podnikateli, uzavírají tuto Smlouvu při svém podnikání, a na tuto Smlouvu se tudíž neuplatní ustanovení § 1793 a násl. Občanského zákoníku o neúměrném zkrácení. 6/8 Dodávka 38ks držáků a panelů VIP-ZIP 2. Jakékoliv změny a dodatky k této smlouvě musí mít písemnou formu a musí být podepsané oběma smluvními stranami. Případné dodatky k této smlouvě budou označeny jako „Dodatek“ a vzestupně číslovány v pořadí, v jakém byly postupně uzavírány tak, aby dříve uzavřený dodatek měl vždy číslo nižší, než dodatek pozdější. Práva vzniklá z této smlouvy nesmí být postoupena bez předchozího písemného souhlasu (statutárního orgánu) druhé strany. Za písemnou formu nebude pro tento účel považována výměna e-mailových, či jiných elektronických zpráv. Pro případ postoupení této smlouvy si strany ujednaly, že postoupená strana nemůže odmítnout osvobození postupitele za žádných okolností. 3. Tato smlouva obsahuje úplné ujednání o předmětu smlouvy a o všech náležitostech, které smluvní strany měly a chtěly v této smlouvě sjednat, a které považují za důležité pro závaznost této smlouvy. Žádný projev smluvních stran učiněný při jednání o této smlouvě ani projev učiněný po uzavření této smlouvy nesmí být vykládán v rozporu s výslovnými ustanoveními této smlouvy a nezakládá žádný závazek žádné ze smluvních stran. 4. Strany si nepřejí, aby nad rámec výslovných ustanovení této smlouvy byla jakákoliv práva a povinnosti dovozovány z dosavadní či budoucí praxe zavedené mezi smluvními stranami či zvyklostí zachovávaných obecně či v odvětví týkajícím se předmětu plnění této smlouvy, ledaže by bylo ve smlouvě výslovně sjednáno jinak. 5. Strany si sdělily všechny skutkové a právní okolnosti, o nichž k datu podpisu této smlouvy věděly nebo vědět musely, a které jsou relevantní ve vztahu k uzavření této smlouvy. Kromě ujištění, která si smluvní strany poskytly v této smlouvě, nebude mít žádná ze smluvních stran žádná další práva a povinnosti v souvislosti s jakýmikoliv skutečnostmi, které vyjdou najevo a o kterých neposkytla druhá smluvní strana informace při jednání o této smlouvě. Výjimkou budou případy, kdy daná smluvní strana úmyslně uvedla druhou smluvní stranu v omyl ohledně předmětu této smlouvy. 6. Pro vyloučení pochybností se uvádí, že žádný závazek sjednaný touto smlouvou není fixním závazkem podle § 1980 občanského zákoníku. 7. Strany výslovně potvrzují, že základní podmínky této smlouvy jsou výsledkem jednání smluvních stran a každá ze smluvních stran měla příležitost ovlivnit obsah základních podmínek této smlouvy. 8. Smluvní strany prohlašují, že skutečnosti uvedené v této smlouvě nepovažují za obchodní tajemství ve smyslu § 504 občanského zákoníku ani za důvěrné informace a souhlasí s jejich užitím a uveřejněním. Prodávající dále bere na vědomí, že Kupující je povinen na žádost třetí osoby poskytovat informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, a bere na vědomí, že informace týkající se plnění této Smlouvě budou poskytnuty třetím osobám za podmínek stanovených tímto zákonem. Prodávající bere na vědomí, že Smlouva včetně jejích dodatků bude uveřejněna v registru smluv podle zákona č. 340/2015 Sb. Uveřejnění smlouvy provede Kupující. 9. Každá ze Smluvních stran se zavazuje, že: neposkytne, nenabídne ani neslíbí úplatek jinému nebo pro jiného v souvislosti se svojí činností za účelem ovlivnění nebo odměnění poskytnuté služby nepřijme, nebude vyžadovat, ani si nedá slíbit úplatek, ať už pro sebe nebo pro jiného v souvislosti se svojí činností za účelem ovlivnění nebo odměnění poskytnuté služby učiní všechna opatření k tomu, aby se ony ani její zaměstnanci či zástupci nedopustili jakékoliv formy korupčního jednání, zejména jednání spočívajícího v úplatkářství, které by mohlo naplnit znaky skutkové podstaty trestného činu dle zákona č. 40/2009 Sb., trestní zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „TZ“), a to trestného činu přijetí úplatku dle § 331 TZ, trestného činu podplácení dle § 332 TZ, trestného činu nepřímého úplatkářství dle § 333 TZ, či jiného trestného činu spojeného s korupcí dle TZ. nebude tolerovat ani u svých obchodních partnerů jakoukoli formu korupce. 10. Každá ze smluvních stran prohlašuje: že se nepodílela a nepodílí na páchání trestné činnosti ve smyslu zákona č. 418/2011 7/8 Dodávka 38ks držáků a panelů VIP-ZIP Sb., o trestní odpovědnosti právnických osob a řízení proti nim, v platném znění že zavedla náležitá kontrolní a jiná obdobná opatření nad činností svých zaměstnanců že učinila nezbytná opatření k zamezení nebo odvrácení případných následků spáchání trestného činu že z hlediska prevence trestní odpovědnosti právnických osob učinila vše, co po ní lze spravedlivě požadovat. 11. Tato Smlouva nabývá účinnosti dnem jejího uveřejnění v registru smluv dle zákona o registru smluv. 12. Veškeré soudní spory vzniklé z této Smlouvy budou ve smyslu ustanovení § 89a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád, ve znění pozdějších předpisů, rozhodovány soudem místně příslušným podle sídla Kupujícího. 13. Tato smlouva je vyhotovena ve dvou vyhotoveních s platností originálů, z nichž každá strana obdrží po jednom. Příloha č. 1: PD – 7887_001_00_00_01_000_TECHNOLOGIE A UMÍSTĚNÍ INFOPANELU Příloha č. 2: PD – pro 9 stanic metra Příloha č. 3: 30ks panelů VIP-ZIPvelikosti panelů a umístění _v01 za Kupujícího: za Prodávajícího: V Praze dne V Praze dne ____________________ ____________________ Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost Xanthus Servisní a.s. Ing. Petr Witowski Ing. Karel Krištof předseda představenstva předseda správní rady ____________________ Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost Mgr. Matej Augustín člen představenstva 8/8