Textová podoba smlouvy Smlouva č. 20621183: zajištění kreativní přípravy pro celostátní kampaň na podporu očkování

Příloha ISRS 0449-2022A.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva o dílo

reativní celostátní karfipaň na podporu očkování proti onemocnění covid-19

                         uzavřená podle § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb.,
    občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) a zákona
 č. 121/2000 Sb., o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně

            některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „autorský zákon“)

Česká republika - Ministerstvo zdravotnictví

kterou zastupuje:  Mgr. Ondřej Jakob, ředitel odboru komunikace s veřejností
se sídlem:         Palackého náměstí 375/4, 128 00 Praha 2
IČO:               000 24 341
DIČ:               CZ00024341
                   ČNB Praha, účet č.: 2528001/0710
bankovní spojení:

 (dále také jako „objednatel“ či „zadavatel“)                       PRÁVNÍ ODBOR
a                                                       Registr,

McCANN-ERICKSON PRAGUE spol. s r.o.,                    číslo 0449/ 22
INTERNATIONAL ADV

kterou zastupuje:

se sídlem:         legrovy                     Praha 2

IČO:               17046041

DIČ:               CZ17046041

zapsaná v obchodním rejstříku, vedeného Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 2080,

bankovní spojení:  5005381001/2700 UniCredit Bank

na straně druhé (dále také jako „zhotovitel“ či „dodavatel“)

uzavřely níže uvedeného dne, měsíce a roku uzavřely na základě rozhodnutí zadavatele o
výběru dodavatele ve výběrovém řízení na veřejnou zakázku malého rozsahu na služby
zadávanou v souladu s § 31 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění
pozdějších předpisů (dále jen „ZZVZ“), mimo režim ZZVZ, s názvem „Kreativní celostátní
kampaň na podporu očkování proti onemocnění covid-19“ (dále jen „veřejná zakázka“) ve
smyslu podmínek a ustanovení uvedených ve výzvě k podání nabídky včetně zadávací
dokumentace a v souladu s nabídkou zhotovitele tuto smlouvu o dílo (dále jen „smlouva“).

                                                              Článek I.
                                                  Předmět a účel smlouvy

1. Předmětem této smlouvy je závazek zhotovitele provést na svůj náklad a nebezpečí
     pro objednatele dílo specifikované v čl. II této smlouvy (dále také jen „dílo“) za podmínek
     stanovených touto smlouvou a závazek objednatele kompletní dílo převzít a zaplatit
     zhotoviteli smluvní cenu za podmínek a v termínech sjednaných touto smlouvou.

2. Účelem této smlouvy je zajištění kreativní přípravy podkladů a návrhů výstupů pro
     celostátní kampaň na podporu očkování proti onemocnění covid-19, jejichž výrobu
     Ministerstvo zdravotnictví zajistí na základě separátního smluvního vztahu s třetí osobou.
     Výstupy vyrobené na základě návrhů zpracovaných na základě této smlouvy následně
     budou sdělovány veřejnosti v rámci kampaně na podporu očkování proti onemocnění
     covid-19 vhodnými mediálními kanály.
                                                             Článek II.
                                                           Předmět díla

1. Dílo je rozděleno na části uvedené v čl. Ill odst. 2 této smlouvy a je specifikováno v příloze
     č. 1 - Specifikace předmětu plnění.

2. Dílo bude též provedeno v souladu s přílohou č. 2 - Kreativní brief

3. Součástí plnění dle této smlouvy je též poskytnutí Supervize na vyžádání.

4. Součástí plnění dle této smlouvy je rovněž poskytnutí licence k dílu a všem jeho částem
     za podmínek stanovených v čl. VII této smlouvy.

5. Návrhy mediálních výstupů musí zohledňovat požadavky vyhlášky č. 64/2008 Sb., o formě
     uveřejňování informací souvisejících s výkonem veřejné správy prostřednictvím webových
     stránek pro osoby se zdravotním postižením (vyhláška o přístupnosti), ve znění pozdějších
     předpisů. Všechny návrhy videí, nebo videí zaměřených primárně na osoby se sluchovým
     postižením, budou připraveny tak, aby mohly být opatřeny titulky a tlumočením do českého
     znakového jazyka. Návrhy výstupů určených k mediálnímu využití na internetu budou
     připraveny tak, aby splňovaly i požadavky přístupnosti pro osoby se zrakovým postižením.

                                                            Článek III.
                                                Místo plnění a doba plnění

1. Místem plnění jsou především prostory zhotovitele. V případě Supervize na vyžádání může
     být místem plnění celá Česká republika. Zhotovitel předá části díla v sídle objednatele.

2. Zhotovitel je povinen provést jednotlivé části díla a výstupy z nich předat k převzetí
     objednateli ve lhůtách určených dle této tabulky:

1. Vytvoření vizuální identity kampaně                   Do 7 dnů ode dne nabytí účinnosti
2. Kreativní zpracování a výroba online bannerů.         smlouvy
3. Kreativní zpracování televizních spotů
                                                         Dle přílohy č. 1.

A) Návrh 4 televizní spotů v délce 6-30 vteřin v českém  Do 30 dnů ode dne nabytí účinnosti

jazyce                                                   smlouvy

B) Návrh 3 propagačních online mini-spotů v délce 3-10   Do 30 dnů ode dne nabytí účinnosti
                                                         smlouvy
vteřin

4. Návrh rozhlasového spotu ve stopážích 30‘ 15‘ a 6’    Do 45 dnů ode dne nabytí účinnosti
      sec.                                               smlouvy

5. Návrh rebrandingu webových stránek projektu           Do 30 dnů ode dne nabytí účinnosti
     www.ceskoockuje.cz.                                 smlouvy

6. Návrh Direct Mailu pro seniory                        Do 45 dnů ode dne nabytí účinnosti
7. Návrh propagačních předmětů                           smlouvy
8. Návrh mediaplánu
9. Supervize na vyžádání                                 Do 30 dnů ode dne nabytí účinnosti
                                                         smlouvy

                                                         Do 20 dnů ode dne nabytí účinnosti
                                                         smlouvy

                                                         Dle přílohy č. 1

                                                                  Stránka 2 (celkem 11)
                                                             Článek IV.
                                             Cena díla a platební podmínky

1. Cena za jednotlivé části 1, 3, 4, 5, 6, 7 a 8 díla je uvedena v příloze č. 3 této smlouvy.

2. Celková smluvní cena částí 1, 3, 4, 5, 6, 7 a 8 díla činí 1 300 000 Kč bez DPH, 21% DPH
     činí 273 000 Kč, včetně tj. 1 573 000 Kč včetně DPH. Celková cena je stanovena jako
     cena nejvýše přípustná a nepřekročitelná a zahrnuje zejména veškeré náklady zhotovitele
     spojené s plněním předmětu smlouvy, včetně licence. Cenu je možné měnit pouze
     v případě změny sazby DPH; v takovém případě není třeba uzavírat dodatek k této
     smlouvě, ale bude aplikována sazba DPH vždy v aktuální výši dle platných právních
     předpisů.

3. Smluvní cena části 2 díla se určí jako součin počtu objednatelem akceptovaných
     vyrobených online bannerů a ceny za jeden online banner dle přílohy č. 3, a současně její
     celková výše nepřevýší částku odpovídající 10 online bannerům, tedy 50 000 Kč bez DPH,
     21% DPH činí 10 500 Kč, včetně tj. 60 500 Kč včetně DPH.

4. Smluvní cena části 9 díla se určí jako součin počtu hodin, v nichž zhotovitel poskytoval
     objednateli službu Supervize na vyžádání v příslušném kalendářním měsíci a ceny za 1
     hodinu poskytování služby Supervize na vyžádání a současně její celková výše v součtu
     nepřevýší výši odpovídající 20 hodinám, tedy 40 000 Kč bez DPH, 21% DPH činí 8 400
     Kč, včetně tj. 48 400 Kč včetně DPH.

5. Zhotovitel je oprávněn v případě částí 1, 3A), 3B), 4, 5, 6, 7 a 8 díla vystavit fakturu po
     akceptaci dílčího díla objednatelem.

6. Zhotovitel je oprávněn v případě části 2 díla vystavit fakturu po akceptaci všech dílčích
     výstupů zadaných příslušnou poptávkou objednatele.

7. Zhotovitel je oprávněn v případě části 9 díla vystavit fakturu po uplynutí každého
     kalendářního měsíce, v němž poskytnul službu Supervize na vyžádání objednateli, a to na
     základě schváleného objednatelem schváleného výkazu uskutečněných při Supervizi na
     vyžádání.

8. Cenu části díla uhradí objednatel na základě faktury zhotovitele bezhotovostním
     převodem, přičemž cena bude zhotovitelem uplatněna fakturou, a splatnost ceny
     (příslušné části) je 30 dnů ode dne doručení řádně vystavené faktury objednateli.

9. Faktura zhotovitele musí obsahovat náležitosti obchodní listiny dle § 435 občanského
     zákoníku a daňového dokladu dle zák. č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších
     předpisů a dle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších
     předpisů (dále jen „ZDPH“). Náležitostí faktury je též evidenční číslo této smlouvy uvedené
     objednatelem v záhlaví této smlouvy. Přílohou faktury bude kopie příslušného dílčího
     akceptačního protokolu (protokolů) či výkazu dle čl. V této smlouvy.

10. V případě, že faktura nebude mít stanovené náležitosti nebo bude obsahovat chybné
     údaje, je objednatel oprávněn tuto fakturu ve lhůtě její splatnosti vrátit zhotoviteli, aniž by
     se tím objednatel dostal do prodlení s úhradou faktury. Nová lhůta splatnosti počíná běžet
     dnem obdržení opravené nebo nově vystavené faktury. Důvod případného vrácení faktury
     musí být objednatelem jednoznačně vymezen.

11. V případě, že úhrada ceny má být provedena zcela nebo zčásti bezhotovostním převodem
     na účet vedený poskytovatelem platebních služeb mimo tuzemsko ve smyslu § 109 odst.
     2 písm. b) ZDPH, nebo číslo bankovního účtu prodávajícího uvedené v této smlouvě nebo
     na daňovém dokladu vystaveném zhotovitelem nebude uveřejněno způsobem
     umožňujícím dálkový přístup ve smyslu § 109 odst. 2 písm. c) ZDPH a nebo stane-li se
     zhotovitel nespolehlivým plátcem ve smyslu § 106a ZDPH, je objednatel oprávněn uhradit

                                                                                                         Stránka 3 (celkem 11)
      zhotoviteli pouze tu část peněžitého závazku vyplývajícího z daňového dokladu, jež
      odpovídá výši základu daně, a zbylou část pak ve smyslu § 109a ZDPH uhradit přímo
      správci daně s tím, že se má za to, že úhrada daňového dokladu (faktury) bez DPH je
      provedena ve správné výši.

12. Povinnost objednatele zaplatit příslušnou část ceny dle této smlouvy je splněna odepsáním
      příslušné částky z účtu objednatele ve prospěch účtu zhotovitele.

                                                             Článek V.
                                               Předání a akceptace plnění

1. Zhotovitel je povinen předat veškeré výstupy jednotlivých dílčích části díla najednou ve
      lhůtách stanovených včl. Ill odst. 2 této smlouvy, případně ve lhůtách uvedených či
      určených dle přílohy č. 1. V případě části 2 díla je povinen předat veškeré dílčí výstupy
      dle příslušné poptávky, tj. v ní uvedený počet vyrobených bannerů.

2. O předání výstupů dílčích částí 1, 2, 3A) a 3B), 4, 5, 6, 7 a 8 díla bude sepsán dílčí
      předávací protokol, který bude potvrzen podpisy oprávněného zaměstnance objednatele
      a zhotovitele. Návrh dílčího předávacího protokolu připraví zhotovitel a bude sepsán ve 2
      vyhotoveních, z nichž každá smluvní strana obdrží po 1 vyhotovení.

3. Po předání všech výstupů příslušné dílčí částí díla provede objednatel kontrolu této části
      díla, a není-li v příloze č. 1 stanoveno jinak, tak do 3 pracovních dnů sdělí zhotoviteli, že
      předané výstupy mají vady nebo bude postupovat dle odst. 4 tohoto článku.

4. V případě, že při kontrole jednotlivých dílčích výstupů příslušné dílčí části díla objednatel
      nezjistí žádné jejich vady, potvrdí objednatel bezvadnost formou dílčího akceptačního
      protokolu (pro účely této smlouvy též jako „akceptace“). Návrh dílčího akceptačního
      protokolu připraví poskytovatel a bude sepsán ve 2 vyhotoveních, z nichž každá smluvní
      strana obdrží po 1 vyhotovení. Objednatel je též oprávněn na důkaz bezvadnosti potvrdit
      zhotoviteli i jen předávací protokol uvedením vhodného textu (např. akceptováno) a
      připojením podpisu oprávněné osoby. Takto označený dílčí předávací protokol se
      považuje pro účely článku IV za dílčí akceptační protokol.

5. V případě, že při kontrole jednotlivých dílčích výstupů dílčí části díla objednatel zjistí vady
      plnění (části díla), je zhotovitel povinen je odstranit do 3 dnů od jejich oznámení
      objednatelem, pokud objednatel s ohledem na povahu vady nestanoví lhůtu delší.
      Následně proběhne nové předání a akceptace dle odst. 2 až 5 tohoto článku.

6. Smluvní strany si sjednávají, že má-li některý z výstupů dílčí části díla vady, jež byly
      objednatelem oznámeny dle tohoto článku, nepovažuje se taková dílčí část díla za
      předanou zhotovitelem ve lhůtě dle čl. Ill odst. 2. Za předanou ve lhůtě dle čl. Ill odst. 2
      se považuje taková dílčí část díla, která bude objednatelem akceptována jako bezvadné.

7. Potvrzení dílčího akceptačního protokolu a schválení výkazu objednatelem zakládá právo
      zhotovitele fakturovat příslušnou část plnění, ale nezbavuje objednatele práv na reklamaci
      a práv z odpovědnosti za vady, které zjistí později v průběhu záruční doby.

8. V případě části 9 díla se zhotovitel zavazuje předat objednateli výkaz činností
      uskutečněných při Supervizi na vyžádání, a to ve dvou stejnopisech. Součástí výkazu
      bude též uvedena doba v hodinách, případně zlomků hodin, po kterou zhotovitel
      poskytoval plnění Supervize na vyžádání a též podrobný popis plnění, které poskytoval, a
      podpis zhotovitele. Objednatel je povinen výkaz do 3 pracovních dnů zkontrolovat a
      v případě, že nebude mít námitky, výkaz schválí a doručí jej zhotoviteli. Objednatel je
      oprávněn vznést do tří pracovních dnů od doručení výkazu námitku vůči výkazu v případě,
      že zjistí že vykázaná doba či plnění neodpovídá skutečnosti. Na základě námitky je
      zhotovitel povinen upravit výkaz dle námitky a znovu jej předložit objednateli ke schválení.

                                                                                                         Stránka 4 (celkem 11)
                                                             Článek VI.
                              Záruka za jakost, odpovědnost za vady, pojištění

1. Zhotovitel odpovídá za tó, že poskytnutá plnění a výstupy z nich mají vlastnosti stanovené
      touto smlouvou.

2. Zhotovitel odpovídá za vady poskytnutých plnění a výstupů z nich zjištěné při jejich
      předání nebo v průběhu záruční doby. Zhotovitel za tímto účelem poskytuje objednateli
      záruku za jakost po záruční dobu v délce 12 měsíců.

3. Záruční doba začíná běžet samostatně pro každou část dílčího plnění vždy dnem podpisu
      dílčího akceptačního protokolu.

4. Objednatel je oprávněn požadovat přiměřenou slevu z příslušné zaplacené ceny, nebo
      odstranění vady. V případě, že je vada neodstranitelná je objednatel oprávněn v rozsahu
      příslušné části díla či dílčího plnění příslušné části díla písemně od smlouvy odstoupit, a
      to i v případě již plnění převzatého. Zhotovitel bezplatně odstraní reklamovanou vadu
      nejdéle do 5 dnů od nahlášení vady.

5. O dobu odstraňování vady se prodlužuje záruční doba.

6. Reklamaci lze pro každou dílčí fázi plnění uplatnit nejpozději do posledního dne záruční
      doby, přičemž reklamace odeslaná objednatelem v poslední den záruční doby
      se považuje za včas uplatněnou.

7. Zhotovitel odstraní v záruční době reklamované vady na svůj náklad. Odmítne-li zhotovitel
      odstranit reklamované vady, případně neodstraní-li je do 5 dnů od stanoveného termínu,
      nebude-li vzhledem na charakteru vady dohodnuto jinak, je objednatel oprávněn odstranit
      vady sám nebo prostřednictvím jiné osoby a náklady s tím spojené vyúčtovat zhotoviteli.

8. Zhotovitel odpovídá za škody, které svou činností způsobí objednateli nebo třetím
      osobám, a to zejména v důsledku neplnění podmínek, vyplývajících z právních předpisů
      nebo z této smlouvy. Jakoukoliv škodu takto vzniklou je zhotovitel povinen bezodkladně
      odstranit a není-li to možné, pak finančně nahradit v plné výši.

9. Uplatněním odpovědnosti za vady nejsou dotčeny nároky na náhradu škody nebo
      na uplatnění smluvní pokuty.

10. Každá smluvní strana je povinna nahradit způsobenou škodu v rámci platných právních
      předpisů a této smlouvy. Obě smluvní strany se zavazují k vyvinutí maximálního úsilí
      k předcházení škodám a k minimalizaci vzniklých škod.

11. Žádná ze stran neodpovídá za škodu, která vznikla v důsledku věcně nesprávného nebo
      jinak chybného zadání, které obdržela od druhé smluvní strany. V případě, že jedna ze
      smluvních stran poskytla druhé smluvní straně chybné zadání a příslušná smluvní strana
      s ohledem na svoji povinnost poskytovat plnění s odbornou péčí mohla a měla chybnost
      takového zadání zjistit, smí se ustanovení předchozí věty domáhat pouze v případě, že
      na chybné zadání příslušná smluvní strana druhou smluvní stranu písemně upozornila
      a druhá smluvní strana trvala na původním zadání.

12. Případná náhrada škody bude nahrazena uvedením do původního stavu a v případě
      nemožnosti uvedení v původní stav bude uhrazena v měně platné na území České
      republiky, přičemž pro propočet na tuto měnu je rozhodný kurz České národní banky ke dni
      vzniku škody.

                                                            Článek VII.
                                               Práva duševního vlastnictví

1. Zhotovitel se zavazuje, že při provádění díla resp. částí díla neporuší práva třetích osob,
     která těmto osobám mohou plynout z práv k duševnímu vlastnictví, zejména z autorských

                                                                                                         Stránka 5 (celkem 11)
                                                                                                                                      T

     práv a práv průmyslového vlastnictví, že je plně oprávněn disponovat s právy, která touto
     smlouvou postupuje na objednatele, nebo k jejichž užití poskytuje Objednateli dle této
     smlouvy licenci, a zavazuje se za tímto účelem zajistit řádné a nerušené užívání díla resp.
     částí díla objednatelem, včetně případného zajištění dalších souhlasů a licencí od autorů
     děl v souladu s autorským zákonem popř. od nositelů jiných práv duševního vlastnictví
     v souladu s právními předpisy. Zhotovitel se zavazuje, že objednateli uhradí veškeré
     náklady, výdaje, škody a majetkovou i nemajetkovou újmu, které objednateli vzniknou
     v důsledku porušení povinností dle předchozí věty.

2. Je-li výsledkem činnosti zhotovitele dle této smlouvy anebo součástí předaného díla výtvor,
     který je předmětem práv autorských, práv souvisejících či předmětem práv pořizovatele k
     jím pořízené databázi, a nejde přitom o dílo anebo jeho části vytvořené jako
     zaměstnanecké dílo (dále pro účely tohoto článku souhrnně jen „předměty ochrany podle
     autorského zákona“), náleží od okamžiku předání díla/části díla dle této smlouvy
     objednateli výhradní neomezené právo k užití těchto předmětů ochrany podle autorského
     zákona, a to na časově neomezenou dobu. Zhotovitel touto smlouvou poskytuje
     objednateli oprávnění k výkonu uvedeného výhradního práva k užití předmětů ochrany
     podle autorského zákona (licence) na celou dobu trvání majetkových práv autora a bez
     územního omezení (celosvětově), bez množstevního omezení a pro jakýkoliv způsob užití,
     zejm. např. k televiznímu vysílání nebo k užití na internetu, popř. jinému mediálnímu
     využití, dle charakteru díla. Objednatel je oprávněn předměty ochrany podle autorského
     zákona užít v původní nebo Objednatelem či třetí osobou v jiné zpracované či jinak
     změněné podobě, samostatně nebo v souboru anebo ve spojení s jiným dílem či prvky.
     Oprávnění k užití předmětů ochrany podle autorského zákona získává objednatel jako
     převoditelná s právem podlicence a dále postupitelná. Postoupení licence nebo její části
     na třetí osobu nevyžaduje souhlas zhotovitele a objednatel není povinen postoupení
     licence nebo její části na třetí osobu zhotoviteli oznamovat. Toto právo objednatele
     k předmětům ochrany podle autorského zákona se automaticky vztahuje i na všechny
     nové verze, úpravy a překlady předmětů ochrany podle autorského zákona dodané
     zhotovitelem či jím upravené. Objednatel není povinen výše uvedenou licenci využít.
     Zhotovitel dále poskytuje objednateli právo upravovat a/nebo překládat předměty ochrany
     podle autorského zákona, včetně práva objednatele zadat provedení těchto úprav a/nebo
     překladů třetím osobám. Dohodou smluvních stran se stanoví, že cena za užití předmětů
     ochrany podle autorského zákona dle tohoto odstavce je součástí celkové ceny dle článku
     IV této smlouvy.

3. Je-li výsledkem nebo součástí díla resp. částí díla i zaměstnanecké či kolektivní dílo, které
     je předmětem autorských práv, práv souvisejících s právem autorským či práv pořizovatele
     kjím pořízené databázi, zhotovitel jako zaměstnavatel či osoba, z jejíhož podnětu apod.,
     jejímž vedením je dílo vytvářeno a pod jejímž jménem je dílo uváděno na veřejnost, ke dni
     předání díla dle této smlouvy postupuje právo výkonu majetkových práv k dílu na
     objednatele, přičemž výše odměny za postoupení je již zahrnuta v ceně dle článku IV této
     smlouvy. Objednatel se tím stává ve vztahu ke všem částem díla i dílu jako celku
     vykonavatelem autorských práv majetkových v pozici zaměstnavatele se všemi
     souvislostmi včetně oprávnění vyplývajících z omezení osobnostních práv původních
     autorů v plném rozsahu dle § 58 autorského zákona, přičemž právo výkonu majetkových
     práv autorských získává Objednatel jako dále postupitelné. Objednatel je tak především
     oprávněn dílo i jeho části bez dalšího sám jakýmkoli způsobem užít v původní, zpracované
     či jinak změněné podobě a udělit třetím osobám oprávnění (licenci) k výkonu práva dílo a
     jeho části užít. Objednatel je dále oprávněn nehotové anebo nedostatečně podrobné části
     díla dokončit, a to bez ohledu na podmínky podle ustanovení § 58 odst. 5 autorského
     zákona. Zhotoviteli ani původním autorům nenáleží nárok na přiměřenou dodatečnou
     odměnu podle ustanovení § 58 odst. 6 autorského zákona. Objednatel je oprávněn dílo
     anebo jeho části zveřejnit, upravovat, zpracovávat včetně překladu, spojit s jiným dílem,
     zařadit do díla souborného a uvádět je na veřejnost pod vlastním jménem, včetně
     oprávnění objednatele zadat vývoj a provedení těchto úprav a modifikací třetím osobám.

                                                                                                         Stránka 6 (celkem 11)
4. K udělení podlicence objednatelem jiným uživatelům, například organizačním složkám
      státu a státním organizacím, územní a profesní samosprávě a dalším institucím a
      organizacím, není vyžadována písemná forma, pokud je tato podlicence udělena v souladu
      se zaměřením kampaně dle článku I. odst. 2 této smlouvy. Výsledky díla, resp. jeho částí,
      bude objednatel poskytovat formou podlicence jiným uživatelům předáním výsledků díla
      nebo jeho částí k použití.

                                                            Článek Vlil.
                                                      Ochrana informací

1. Smluvní strany jsou si vědomy toho, že v rámci plnění závazků z této smlouvy

     a) si mohou vzájemně vědomě nebo opomenutím poskytnout informace, které budou
           považovány za důvěrné (dále jen „důvěrné informace“),

     b) mohou jejich zaměstnanci či osoby v obdobném postavení získat vědomou činností
           druhé smluvní strany nebo i jejím opomenutím přístup k důvěrným informacím druhé
           smluvní strany.

2. Smluvní strany se zavazují, že žádná z nich nezpřístupní třetí osobě důvěrné informace
     (bez ohledu na formu jejich zachycení), které získaly během jednání vedoucích k uzavření
     této smlouvy nebo během plnění závazků z této smlouvy. Tím není dotčeno oprávnění
     smluvních stran sdělovat tyto údaje svým advokátům, daňovým poradcům, auditorům nebo
     jiným osobám vázaným na základě zvláštního právního předpisu povinností mlčenlivosti.
     Tyto osoby musí být na důvěrnost údajů upozorněny.

3. Za třetí osoby dle odst. 2 tohoto článku se nepovažují:

     a) zaměstnanci smluvních stran a osoby v obdobném postavení,
     b) orgány smluvních stran a jejich členové,
     c) ve vztahu k důvěrným informacím objednatele poddodavatelé zhotovitele,
     d) ve vztahu k důvěrným informacím zhotovitele externí poskytovatelé objednatele, a to

           i potenciální,
     za předpokladu, že se podílejí na plnění této smlouvy nebo plnění spojeném s plněním dle
     této smlouvy, důvěrné informace jsou jim zpřístupněny výhradně za tímto účelem
     a zpřístupnění důvěrných informací je v rozsahu nezbytně nutném pro naplnění jeho účelu
     a za stejných podmínek, jaké jsou stanoveny smluvním stranám v této smlouvě.

4. Smluvní strany se zavazují v plném rozsahu zachovávat povinnost mlčenlivosti
     a povinnost chránit důvěrné informace vyplývající z této smlouvy a z příslušných právním
     předpisů, zejména povinnosti vyplývající z Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU)
     2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním
     osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen
     „obecné nařízení“).

5. Smluvní strany se zavazují poučit veškeré osoby, které se na jejich straně budou podílet
     na plnění této smlouvy, o výše uvedených povinnostech mlčenlivosti a ochrany informací
     a dále se zavazují vhodným způsobem zajistit dodržování těchto povinností všemi osobami
     podílejícími se na plnění této smlouvy.

6. Budou-li informace poskytnuté objednatelem, zhotovitelem nebo třetími stranami, které
     jsou nezbytné pro plnění dle této smlouvy, obsahovat data podléhající režimu zvláštní
     ochrany dle obecného nařízení, zavazují se smluvní strany plnit všechny povinnosti, které
     obecné nařízení vyžaduje, a obstarat předepsané souhlasy subjektů osobních údajů
     předaných ke zpracování.

7. Veškeré důvěrné informace zůstávají výhradním vlastnictvím předávající strany a přijímací
     strana vyvine pro zachování jejich důvěrnosti a pro jejich ochranu stejné úsilí, jako by
     se jednalo o její vlastní důvěrné informace. S výjimkou rozsahu, který je nezbytný pro
     plnění této smlouvy, se smluvní strany zavazují nepublikovat žádným způsobem důvěrné

                                                                                                         Stránka 7 (celkem 11)
     informace druhé strany, nepředávat je třetí straně ani svým vlastním zaměstnancům a
     zástupcům s výjimkou těch, kteří s nimi potřebují být seznámeni, aby mohli plnit tuto
     smlouvu. Obě smluvní strany se zároveň zavazují nepoužít důvěrné informace druhé
     smluvní strany jinak, než za účelem plnění této smlouvy.

8. Nedohodnou-li se smluvní strany výslovně písemnou formou jinak, považují se za důvěrné
     implicitně všechny informace, které jsou anebo by mohly být součástí obchodního
     tajemství, tj. například, ale nejenom, popisy nebo části popisů technologických procesů a
     vzorců, technických vzorců a technického know-how, informace o provozních metodách,
     procedurách a provozních postupech, obchodní nebo marketingové plány, koncepce a
     strategie nebo jejich části, nabídky, kontakty, smlouvy, dohody nebo jiná ujednání s třetími
     stranami, informace o výsledcích hospodaření, o vztazích s obchodními partnery, o
     pracovních otázkách a všechny další informace, jejichž zveřejnění přijímající stranou by
     předávající straně mohlo způsobit škodu.

9. Pokud jsou důvěrné informace poskytovány v písemné podobě anebo ve formě textových
     souborů na elektronických nosičích dat (médiích), je předávající strana povinna upozornit
     přijímající stranu na důvěrnost takového materiálu jejím vyznačením alespoň na titulní
     stránce nebo přední straně média. Absence takového upozornění však nezpůsobuje zánik
     povinnosti ochrany takto poskytnutých informací.

10. Bez ohledu na výše uvedená ustanovení se za důvěrné nepovažují informace, které:

     a) se staly veřejně známými, aniž by jejich zveřejněním došlo k porušení závazků
          přijímající smluvní strany či právních předpisů,

     b) měla přijímající strana prokazatelně legálně k dispozici před uzavřením této smlouvy,
          pokud takové informace nebyly předmětem jiné, dříve mezi smluvními stranami
          uzavřené smlouvy o ochraně informací,

     c) jsou výsledkem postupu, při kterém k nim přijímající strana dospěje nezávisle a to je
          schopna doložit svými záznamy nebo informacemi, včetně důvěrných, třetí strany,

     d) po podpisu této smlouvy poskytne přijímající straně třetí osoba, jež není omezena
          v takovém nakládání s informacemi,

     e) lze poskytnout či zpřístupnit na základě zákona či jiného právního předpisu včetně
          práva EU nebo závazného rozhodnutí orgánu veřejné moci,

     f) jsou obsažené v této smlouvě a jsou zveřejněné dle § 219 ZZVZ nebo dle zákona
          č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto
          smluv a o registru smluv, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o registru smluv“).

11. Každá smluvní strana se zavazuje přijmout technická a organizační vnitřní opatření
      nezbytná k ochraně důvěrných informací. Zhotovitel je povinen poučit své zaměstnance a
      členy svých orgánů o povinnosti zachovávat mlčenlivost podle této smlouvy a je povinen
      zachování mlčenlivosti z jejich strany řádně kontrolovat. Zaměstnanci zhotovitele nesmí
      důvěrné skutečnosti, které se dozvěděli v souvislosti s touto smlouvou, sdělovat ani jiným
      zaměstnancům dodavatele nebo členům orgánů dodavatele, není-li to nezbytné k plnění
      jejich pracovních úkolů nebo z hlediska funkčního zařazení.

12. Zhotovitel je povinen zavázat povinností mlčenlivosti a ochrany důvěrných informací
      dle tohoto článku rovněž všechny poddodavatele, kteří se budou podílet na plnění
      předmětu veřejné zakázky dle této smlouvy.

13. Za porušení povinnosti mlčenlivosti osobami, které se budou podílet na plnění předmětu
      smlouvy, odpovídá zhotovitel, jako by povinnost porušil sám.

14. Ukončení účinnosti této smlouvy z jakéhokoliv důvodu se nedotkne ustanovení tohoto
      článku a jeho účinnost přetrvá i po ukončení účinnosti této smlouvy.

                                                                                                        Stránka 8 (celkem 11)
                                                             Článek IX.
                                Sleva z plnění, smluvní pokuty, úrok z prodlení

1. Zhotovitel se zavazuje poskytnout objednateli slevu ve výši 5 % z ceny příslušné dílčí části
     díla bez DPH v případě prodlení s předáním příslušné dílčí části díla v termínu dle čl. Ill
     odst. 2 této smlouvy, a to za každý případ prodlení.

2. Zhotovitel se dále zavazuje zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 0,1% z příslušné
     dílčí části ceny díla bez DPH či z ceny za příslušné plnění bez DPH za každý i započatý
     den prodlení v případě, že se dostane do prodlení s předáním příslušné části díla či dílčího
     výstupu dle čl. III. odst. 2 této smlouvy.

3. Zhotovitel se zavazuje zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 10.000,- Kč v případě,
     že se poruší povinnost stanovenou poptávkou Supervize na vyžádání, a to za každý
     jednotlivý případ porušení.

4. Zhotovitel se zavazuje zaplatit objednateli smluvní pokutu v případě porušení některé z
     povinností dle čl. VII nebo čl. Vlil této smlouvy ve výši 10.000 Kč za každý zjištěný případ.

5. Zhotovitel se zavazuje řádně a včas plnit své povinnosti vztahující se ke správě DPH
     po dobu trvání této smlouvy, zejména tuto daň řádně a včas zaplatit. Pokud v důsledku
     porušení tohoto závazku příslušný finanční úřad vyzve objednatele k zaplacení DPH
     z důvodu jeho ručení ve smyslu čl. IV odst. 11 této smlouvy a příslušného právního
     předpisu, zhotovitel se zavazuje zaplatit objednateli jednorázovou smluvní pokutu ve výši
     DPH vztahující se k porušení závazku zhotovitele řádně a včas zaplatit DPH (včetně
     příslušenství), s níž je spojeno ručení objednatele ve smyslu čl. IV odst. 11 této smlouvy.

6. Smluvní pokuta je splatná do 14 dnů ode dne doručení výzvy k zaplacení smluvní pokuty
     objednatelem zhotoviteli. Pro případ pochybností o doručení výzvy k zaplacení smluvní
     pokuty se sjednává, že se oznámení považuje za doručené druhé straně 3. dnem
     od podání zásilky k poštovní přepravě.

7. V případě prodlení objednatele se zaplacením ceny vyúčtované fakturou zhotovitele je
     zhotovitel oprávněn účtovat mu úroky z prodlení v zákonné výši.

8. Zaplacením smluvní pokuty není jakkoliv dotčen nárok objednatele na náhradu škody
     a nemajetkové újmy; nárok na náhradu škody a nemajetkové újmy je objednatel oprávněn
     uplatnit vedle smluvní pokuty v plné výši. Zaplacením smluvní pokuty není dotčeno splnění
     povinnosti, která je prostřednictvím smluvní pokuty zajištěna.

                                                             Článek X.
                                                      Ukončení smlouvy

1. Smluvní vztah vzniklý na základě této smlouvy lze ukončit těmito způsoby:
      a) odstoupením od smlouvy:

             i. za podmínek uvedených v § 2002 a násl. občanského zákoníku v případě porušení
                 smlouvy druhou smluvní stranou podstatným způsobem,

            ii. za podmínek stanovených ZZVZ,
           iii. v případech, které si smluvní strany ujednaly dále v tomto článku smlouvy,

      b) dohodou smluvních stran.

      Projev vůle o odstoupení, dohoda nebo výpověď musí být učiněn vždy v písemné formě.
2. Zhotovitel je oprávněn odstoupit od smlouvy v případě, že

      a) nastane vyšší moc dle čl. XI této smlouvy,
      b) objednatel rozhodne o zrušení kampaně.

                                                                                                         Stránka 9 (celkem 11)
3. Smluvní strany jsou oprávněny odstoupit z výše uvedených důvodů a jen pro budoucí
       plnění.

4. Účinky každého odstoupení od smlouvy nastávají okamžikem doručení písemného
      projevu vůle odstoupit od této smlouvy druhé smluvní straně. Pro případ pochybností
      o doručení odstoupení se sjednává, že se odstoupení považuje za doručené druhé straně
      třetím dnem od odeslání odstoupení. Odstoupení od smlouvy se nedotýká zejména
      nároku na náhradu škody, nemajetkové újmy, smluvní pokuty a povinnosti mlčenlivosti.

5. Odstoupením od smlouvy není dotčen případný nárok na náhradu škody, nemajetkové
      újmy, smluvní pokuty či povinnosti mlčenlivosti.

6. Práva a povinnosti smluvních stran, z jejichž povahy je zřejmé, že mají být zachována
      i po splnění hlavních závazů z této smlouvy, zůstávají zachována i po splnění hlavních
      závazků.

                                                            Článek XI.
                                                            Vyšší moc

1. Smluvní strany jsou zproštěny odpovědnosti za částečné nebo úplné neplnění smluvních
      závazků, jestliže k němu došlo v důsledku vyšší moci. Za vyšší moc se pro účel smlouvy
      považují mimořádné události nebo okolnosti, které nemohla žádná ze smluvních stran před
      uzavřením této smlouvy předvídat ani jí předejít přijetím preventivního opatření, která je
      mimo jakoukoliv kontrolu kterékoliv smluvní strany a která podstatným způsobem ztěžuje
      nebo znemožňuje plnění povinností dle této smlouvy kteroukoliv ze smluvních stran.

2. Za vyšší moc se dále považují zejména válka, nepřátelské vojenské akce, teroristické útoky,
      povstání, občanské nepokoje, vzpoury, vyhlášení nouzového stavu, omezení pohybu osob,
      přítomnost ionizujícího nebo radioaktivního záření, požár, výbuch, záplava a jiné živelné
      nebo přírodní katastrofy.

3. Výslovně se stanovuje, že vyšší mocí není stávka zaměstnanců zhotovitele nebo jeho
      poddodavatelů, nebo zaměstnanců objednatele ani hospodářské poměry smluvních stran.

4. V případě, že nastane vyšší moc, neuplatní se sankce dle čl. IX této smlouvy.

5. Smluvní strany se výslovně dohodly, že k okolnostem, které by mohly být interpretovány
      jako zásah vyšší moci a jež jsou mj. uvedeny v odst. 1 a 2 toho článku, se nebude pro účely
      tohoto článku přihlížet, pokud již existovaly při podpisu této smlouvy (například vyhlášený
      nebo prodlužovaný nouzový stav).

6. V případě, že některá smluvní strana nebude schopna plnit své závazky ze smlouvy
      v důsledku vyšší moci, bude povinna neprodleně a písemně o této skutečnosti vyrozumět
      druhou smluvní stranu. Obdobně poté, co účinky vyšší moci pominou, bude smluvní strana,
      jež byla vyšší mocí dotčena, povinna neprodleně a písemně vyrozumět druhou smluvní
      stranu o této skutečnosti.

                                                            Článek XII.
                                                   Závěrečná ustanovení

1. Jednotlivá ustanovení smlouvy jsou oddělitelná v tom smyslu, že neplatnost některého
     z nich nepůsobí neplatnost smlouvy jako celku. Pokud jakýkoli závazek dle smlouvy nebo
     kterékoli ustanovení smlouvy je nebo se stane neplatným či nevymahatelným, nebude
     to mít vliv na platnost a vymahatelnost ostatních závazků a ustanovení dle smlouvy
     a smluvní strany se zavazují takovýto neplatný nebo nevymahatelný závazek
     či ustanovení nahradit novým, platným a vymahatelným závazkem, nebo ustanovením,
    jehož předmět bude nejlépe odpovídat předmětu a ekonomickému účelu původního
     závazku či ustanovení.

                                                                                                      Stránka 10 (celkem 11) .
2. Zhotovitel je podle ustanovení § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole
     ve veřejné správě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, osobou
     povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly prováděné v souvislosti s úhradou
     poskytnutého plnění z veřejných výdajů.

3. Tuto smlouvu lze měnit nebo doplňovat pouze formou vzestupně číslovaných písemných
     dodatků, podepsaných oprávněnými zástupci smluvních stran na jedné listině.

4. Obě smluvní strany podpisem této smlouvy vylučují, aby nad rámec jejích výslovných
     ustanovení a ustanovení jejích příloh byla jakákoliv jejich práva či povinnosti dovozovány
     z dosavadní či budoucí praxe zavedené mezi smluvními stranami.

5. Objednatel je povinným subjektem ve smyslu zákona o registru smluv. Zhotovitel souhlasí
     se zveřejněním této smlouvy, včetně všech jejích případných dodatků, především na profilu
     zadavatele a v Registru smluv. Splnění této zákonné povinnosti není porušením důvěrnosti
     informací. Smluvní strany se dohodly, že smlouvu zašle správci Registru smluv k
     uveřejnění objednatel a bude zhotovitele informovat o uveřejnění smlouvy v Registru
     smluv. Zhotovitel je povinen bez zbytečného odkladu zkontrolovat, že smlouva byla v
     Registru smluv řádně uveřejněna. V případě, že zhotovitel zjistí jakékoliv nepřesnosti či
     nedostatky ve zveřejnění, je povinen bez zbytečného odkladu smlouvu zveřejnit a
     informovat o tom objednatele. Objednatel je dále v souladu se ZZVZ povinen na profilu
     zadavatele uveřejnit skutečně uhrazenou cenu.

6. Pro vyloučení všech pochybností se uvádí, že zhotoviteli se nepřísluší dovolávat se práv
     uvedených v § 2620 odst. 2 občanského zákoníku.

7. Tato smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu smluvními stranami a účinnosti dnem
     jejího uveřejnění v Registru smluv.

8. Tato smlouva je v případě listinné podoby vyhotovena ve 3 vyhotoveních, z nichž 1 obdrží
     zhotovitel, 2 obdrží objednatel.

9. Nedílnou součástí této smlouvy jsou následující přílohy:
     Příloha č. 1 - Specifikace předmětu plnění
     Příloha č. 2 - Kreativní brief
     Příloha č. 3 - Cena v položkovém členění

10. Každá ze smluvních stran prohlašuje, že tuto smlouvu uzavírá svobodně a vážně, že
     považuje obsah této smlouvy za určitý a srozumitelný, a že jsou jí známy veškeré
     skutečnosti, jež jsou pro uzavření této smlouvy rozhodující, na důkaz čehož připojují
     smluvní strany k této smlouvě své podpisy.

                                                                                                       Stránka 11 (celkem 11)
                                                             Příloha č. 1 - Specifikace předmětu plnění

SPECIFIKACE PŘEDMĚTU PLNĚNÍ

                                   N

Věcně vymezení předmětu veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je zajištění kreativního zpracování materiálů jako přípravu k realizaci kreativní
celostátní kampaně na podporu očkování proti onemocnění covid-19. Předmět veřejné zakázky tak zahrnuje
zpracování kreativního a strategického konceptu celkové kampaně dle kreativního briefu (příloha č. 2).

V rámci předmětu plnění veřejné zakázky zadavatel požaduje provedení následujícího plnění:

          1. Vytvoření vizuální identity kampaně
                   Návrh klíčových vizuálů pro všechny cílové skupiny
                    Návrh grafického a slovního ztvárnění sloganu kampaně
                    Návrh messagingu pro jednotlivé cílové skupiny
                    Návrh digitálních formátů pro všechny cílové skupiny (bannery, online videa apod.)
                    Návrh komunikace na sociálních médiích zadavatele
                    Návrh komunikace v ordinacích praktických lékařů
                    Návrh komunikace v ukrajinském jazyce pro občany Ukrajiny, pobývající na území ČR

z důvodu
                   válečného konfliktu
                    Návrh komunikace v očkovacích centrech

          2. Kreativní zpracování a výroba online bannerů
          3. Kreativní zpracování televizních spotů

                   A) Návrh 4 televizní spotů v délce 6-30 vteřin v českém jazyce
                    B) Návrh 3 propagačních online mini-spotů v délce 3-10 vteřin
          4. Návrh rozhlasového spotu ve stopážích 30' 15' a 6' sec.
          5. Návrh rebrandingu webových stránek projektuwww.ceskoockuje.cz.
          6. Návrh Direct Mailu pro seniory
          7. Návrh propagačních předmětů
         8. Návrh mediaplánu
         9. Supervize na vyžádání

Jednotlivé části plnění jsou blíže specifikovány takto:

    1. Vytvoření vizuální identity kampaně

Dodavatel navrhne jednotnou vizuální identitu kampaně (zejména logo, klíčové vizuály, messaging pro cílové
skupiny a jednotné barevné ladění kampaně ). Kampaň by měla být čitelná a srozumitelná, respektovat
cílovou skupinu a komunikační sdělení uvedené v Kreativním briefu. Vizuální identita bude spojovat veškeré .
aktivity a materiály kampaně (letáky, postery, videa, propagační materiály, bannery, brožuru a další).
Dodavatel dodá vizuální identitu ve všech formátech, které vyžaduje komplexní zajištění informační
kampaně, které je předmětem této zakázky. Cílovou skupinou kampaně je hlavně široká veřejnost - lidé ve
věku 18+, dále senioři, ale i lidé odmítající očkování a také občané Ukrajiny, pobývající na území ČR z důvodu
válečného konfliktu. Bližší podrobnosti jsou uvedeny v příloze č. 2 Kreativní brief.

Dodavatel navrhne grafické a slovní ztvárnění kampaně (zejména slogany a jednotné barevné ladění
kampaně). Kampaň by měla být čitelná a srozumitelná, respektovat cílovou skupinu a komunikační sdělení
uvedené v příloze č. 2 - Kreativním briefu. Dodavatel dodá grafické a slovní ztvárnění kampaně ve všech
formátech, které vyžaduje komplexní zajištění informační kampaně, které je předmětem této zakázky.
    2. Kreativní zpracování a výroba online bannerů

Dodavatel navrhne a vyrobí dle písemných požadavků zadavatele až 10 online bannerů (dále také jako
„banner") v obvyklých grafických formátech pro Sklik & Googleads, Facebook, Instagram apod., které budou
moci být použity jako bannerová reklama na webových stránkách, zpravodajských serverech, v mobilních a
webových aplikacích apod. Banner bude mít prolink na stránky www.ceskoockuje.cz. Bannery budou
respektovat jednotnou vizuální identitu kampaně a komunikační sdělení uvedené v Kreativním briefu.
Bannery budou jednoduché, čitelné, atraktivně graficky zpracované a budou obsahovat marketingová hesla
tak, aby vzbudily zájem o více informací.

Zadavatel bude poptávat navržení a vytvoření bannerů dle jeho aktuální potřeby. Zadavatel je oprávněn
poptávat navržení a vytvoření bannerů do konce měsíce října 2022. Jednotlivé poptávky se stávají pro
dodavatele závaznými jejich doručením.

Dodavatel je povinen navržení a vytvoření bannerů provádět tak, že bannery zadané poptávkou zpracuje ve
lhůtě 5 pracovních dní ode dne doručení poptávky. Po zpracování návrhu předloží návrh zadavateli
k připomínkám, a zadavatel je oprávněn požadovat, aby dodavatel návrh upravil dle jeho připomínek.
Dodavatel je povinen zapracovat připomínky do 4 pracovních dnů ode dne doručení připomínek ze strany
zadavatele. Následně předá zadavateli finální návrh bannerů k odsouhlasení. Po odsouhlasení konečné
podoby bannerů ze strany zadavatele, dodavatel vyrobí banner do 10 pracovních dnů od odsouhlasení a
předá jej k akceptaci zadavateli ve smyslu čl. V smlouvy.

Dodavatel společně s předáním vytištěného bannerů předá zadavateli vizuální identitu bannerů ve
zdrojových datech tak, aby ji zadavatel mohl dále používat či upravovat.

   3. Kreativní zpracování televizních spotů

 Dodavatel vytvoří kreativní návrh videospotů dle následujících charakteristik.

 Charakteristika návrhu videospotů

           A ) Návrh 4 televizní spotů v délce 6-30 vteřin v českém jazyce

           Dodavatel navrhne motivy storyboardu televizního spotu v délce 30, 20 ,10 a 6 vteřin, tj celkem 4
           návrhy. Návrhy budou obsahovat základní komunikační sdělení, které je popsáno v příloze č. 2 -
           Kreativním briefu. Spoty obecně mají přesvědčit veřejnost o pokračujícím smyslu očkování a
           podpůrných dávkách. Spoty současně mohou preventivně vyvracet mýty o očkování. Spoty mají
           také za cíl podnítit zájem cílové skupiny o více informací, které nalezne na stránkách
           www.ceskoockuje.cz. Spoty budou obrazově i zvukově atraktivní, neotřelé a profesionálně
           zpracované reklamní dílo s ambicí vysoké (virální) sledovanosti v prostředí sociálních sítí
           a největších médií.

           B ) Návrh 3 propagačních online mini-spotů v délce 3-10 vteřin

           Dodavatel navrhne motivy storyboardu mini-spotu v délce 10, 6, 3 vteřin pro účely propagace na
           internetu a sociálních sítích, tj. celkem 3 návrhy. Je možné využití některého z motivů použitých
           dodavatelem v dodaných propagačních televizních spotech. Mini-spoty budou zadávány dle
           potřeby zadavatele. Jejím cílem bude podpořit další aktivity kampaně a upozornit na důležité
           okamžiky, termíny a sdělení kampaně.
Obsah a sdělení videospotů bude vytvořen v úzké koordinaci se zadavatelem. Dodavatel zadavateli předloží
přesný scénář/ storyboard spotu, včetně textového, zvukového, grafického, mluveného, a melodického
formátu. Spoty respektují jednotnou vizuální identitu kampaně a přílohu č. 2 - Kreativní brief. Spoty budou
na závěr vždy obsahovat odkaz na stránku www.ceskoockuje.cz. Zadavatel je oprávněn stanovit, že bude
využit návrh spotu, který dodavatel předložil v nabídce. Zadavatel je oprávněn požadovat, aby dodavatel
upravil návrh motivu dle jeho připomínek, zejména se může jednat o připomínky, které zadavatel formuloval
při hodnocení nabídek.

Mini-spoty pro Online kampaň budou navrženy tak, aby mohly být vytvořeny ve formátu vhodném pro
umístění:

• na webových stránkách, na zpravodajských serverech apod.

• na sociálních sítích, zejména Facebook, YouTube, Twitter, Instagram,

• na obrazovkách v ordinacích lékařů, nemocnicích, pečovatelských domech,
popřípadě autobusech apod.

Předmětem zakázky není výroba video spotů.

    4. Návrh rozhlasového spotu ve stopážích 30' 15' a 6' sec.

Dodavatel navrhne rozhlasový spot ve stopážích 30,15 a 6 vteřin, které budou moci být použity jako reklama
v rádiích, ať už veřejnoprávních tak i soukromých stanicích. Spoty budou obsahovat odkaz na stránky
www.ceskoockuje.cz. Spoty budou respektovat jednotnou identitu kampaně, komunikační sdělení a cílové
skupiny uvedené v Příloze č. 2 - Kreativním briefu.

Předmětem zakázky není výroba radiových spotů.

    5. Návrh rebrandingu webových stránek projektu www.ceskoockuje.cz.
Dodavatel navrhne a vyrobí rebranding stávající stránky www.ceskkoockuje.cz, tak, aby styl stránek
respektoval jednotnou vizuální identitu kampaně a komunikační sdělení uvedené v Příloze č. 2 - Kreativním
briefu.

   6. Návrh Direct Mailu pro seniory

Dodavatel zpracuje návrh oslovení direct mailové kampaně pro cílovou skupinu 60 plus tak, aby ji co nejlépe
zasáhla a oslovila. Návrh musí dodržet jednotnou vizuální identitu kampaně a cílovou skupinu a komunikační
sdělení kampaně dle Přílohy č. 2 - Kreativního briefu.

   7. Návrh propagačních předmětů

Dodavatel dodá 3 návrhy typu propagačních předmětů respektující jednotnou vizuální identitu kampaně a
cílovou skupinu a komunikační sdělení kampaně dle Kreativního briefu.

Předmětem zakázky není výroba propagačních předmětů.

   8. Návrh mediaplánu

Dodavatel vytvoří návrhy mediamixu pro všechny cílové skupiny dle přílohy č.2 - Kreativního briefu.

Předmětem zakázky/plnění není nákup mediálního prostoru.
9. Supervize na vyžádání

Kreativní dohled na poptání zadavatele nad výrobou výstupů vytvořených v rámci plnění dle bodů 1., 3. až 7.
v předpokládaném rozsahu 20 hodin. Zadavatel negarantuje poptání v rozsahu 20 hodin.

Dodavatel je povinen poskytovat Supervizi na vyžádání dle poptávky zadavatele do konce měsíce října 2022.

Dodavatel se zavazuje provést kreativní dohled nad výrobou výstupů, a to na poptávku zadavatele a dle jeho
požadavků. Poptávka zadavatele je závazná jejím doručením dodavateli. Dodavatel není oprávněn poptávku
měnit či upravit. Zadavatel je oprávněn určit dodavateli přiměřenou lhůtu k či konkrétní datum poskytnutí
kreativního dohledu a dodavatel je povinen v takto určené lhůtě či datu kreativní dohled poskytnout.
                                                                  Příloha č. 2 - Kreativní brief

OCKOVACI KAMPAŇ COVID-19

                                                        KREATIVNÍ BRIEF
Obsah

Základní informace a kontext................................................................................................................ 18
Cíle informační kampaně....................................................................................................................... 18
Komunikační sdělení kampaně..... ......................................................................................................... 18
Cílová skupina.........................................................................................................................................19
Harmonogram spuštění kampaně......................................................................................................... 19
Základní informace a kontext

Většina populace získala mylný dojem, že pandemie covid-19 skončila s variantou omicron a je za
 námi. Během letních měsíců bude počet nakažených dále klesat a lidé získají pocit, že se již nemusí
chránit vakcínou. Nízká proočkovanost může způsobit vážné problémy v podzimních měsících, až
(pravděpodobně) nastoupí další vlna. V problémech se opět může ocitnout přetížený zdravotnický
systém. Ohroženi budou především senioři, ale rizika se týkají celé populace. Ruská invaze na
Ukrajinu přinesla ekonomickou nestabilitu a velkou uprchlickou vlnu, která zvyšuje nároky na
české zdravotnictví. I proto je důležité se chovat zodpovědně a zabránit další silné pandemické
vlně.

  Věděli jste, že...
  Počet mrtvých zemřelých s covid-19 přesáhl 40.000.
  Počet plně očkovaných dosáhl 6 865 000.
  Posilující dávku obdrželo 4.100.000 lidí.
  S věkem stoupá pravděpodobnost hospitalizace nemocných.

Více informací a aktuální data je možné čerpat z webu https://ockovani.opendatalab.cz/statistiky

Cíle informační kampaně

Komunikační kampaň, která bude mít za cíl oslovit co nejvíce občanů a motivovat je k očkování.
Kampaň bude strukturovaná a bude mít různá sdělení pro různé cílové skupiny. Kampaň by měla
působit především na emoce, ale měla by sebou nést i jasné racionální sdělení.
Kampaň nesmí lidem slibovat konec pandemie. Musí je přesvědčit, že je potřeba se očkovat už na
konci léta/začátkem podzimu, abychom s příchodem chladnějšího počasí předešli další silné vlně
covid-19, stím spojenému zahlcení nemocnic, zdravotním rizikům, ale i ekonomickým dopadům
případné pandemie.
Úkolem je přesvědčit co nejvíce lidí, aby si nechali aplikovat posilující dávku a ohrožené skupiny,
aby si dali dávku čtvrtou.

Komunikační sdělení kampaně

     • Očkování významně zvyšuje bezpečnost pacienta.
     • Očkování může pacientovi zachránit život.
     • Očkování může zabránit dalšímu lockdownu.
     • Jedině zodpovědný přístup k očkování umožní zvládnutí pandemie covid-19.
     • Chraňte sebe i své blízké

Návrh musí obsahovat návrh způsobu komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem tak, aby byl dodavatel
schopen pružně reagovat například na případné změny ve vakcinační strategii, změny postojů obyvatel k
vakcinaci, nebo změny v dodávkách vakcín.
Cílové skupiny

PRIMÁRNÍ OSLOVENÍ:

CELÁ POPULACE:
Chceme ve společnosti zvýšit povědomí o tom, že pandemie zdaleka neskončila. Je nutné chovat
se zodpovědně a dodržovat doporučení MZ ohledně očkování a posilujících dávek.
Klíčové sdělení:
V těchto těžkých dobách si nemůžeme dovolit další pandemii. Myslete na své zdraví i na naši
ekonomiku.
Nechte se očkovat posilující dávkou než přijde zima, ať přežijeme ve zdraví další vlnu. Vláda má
řešení pro každého.

Předpokládané kanály: Outdoor, TV, WEB

SENIOŘI A OHROŽENÍ (60 PLUS), OBÉZNÍ, CHRONICKY NEMOCNÍ ATP:
Cílená kampaň působící na emoce. Jednoduchá, snadno pochopitelná s jasným sdělením.
Klíčové sdělení:
Neriskujte své zdraví, vaši blízcí vás potřebují. Nechte se včas očkovat a ochraňte se před
komplikacemi spojenými s onemocněním covid-19, jehož další vlnu lze očekávat v
podzimních/zimních měsících.
Předpokládané kanály: Direct mail, magazíny. Rádio. Vybrané TV kanály. Ordinace (nejen)
praktických lékařů.

SEKUNDÁRNÍ OSLOVENÍ:

Zodpovědní:
Tuto skupinu nemusíme příliš přesvědčovat, aby se nechali očkovat. Můžeme z nich ale udělat
ambasadory očkování. A mohou nám pomoci přesvědčit ostatní, především seniory, aby se nechali
očkovat.
Klíčově sdělení:
Děkujeme, že jste zodpovědní. Nezapomínejme ale na své rodiče a prarodiče i své přátele.
Připomeňte jim, ať se nezapomenou včas očkovat posilovači dávkou a předejdou tak komplikacím
spojeným s onemocněním covid-19.
Předpokládané kanály: Sociální média, WEB, Citylighty. Sponzoring akcí. Festivaly a další akce.

Občané Ukrajiny: Je to obrovská skupina lidí, kteří nerozumí Česky, jsou v tísnivé situaci a potřebují
dostat informaci, že se mohou a mají naočkovat. Zároveň tím chceme vyslat informaci pro
většinovou populaci o tom, že vláda situaci řeší.
Klíčové sdělení:
Nezapomeňte se nechat naočkovat proti covid-19, máme pro vás připraveno vše potřebné ve
vašem jazyce, očkování je pro vás zdarma.
Předpokládané kanály: SoMe, WEB, cílená bannerová kampaň (ukrajinská media), rozhlasový spot
v UKR jazyce. Azylová centra.

Minoritní:

Neočkovaní a anti-vaxeři:
Nejhůře dosažitelná skupina. Argumentem pro očkování u nich může být strach z dalšího
lockdownu, omezení neočkovaných v běžném životě a také nová proteinová vakcína, která pro ně
může být cestou, jak se nechat naočkovat "se ctí".

Klíčové sdělení:
Blíží se další vlna pandemie. Nedopusťme další lockdown a s ním spojená omezení. Pokud máte
obavy z očkování mRNA vakcínami, nechte se naočkovat „klasickou" proteinovou vakcínou

Harmonogram spuštění očkovací kampaně

 1.8. 2022    Start kampaně - první fáze kampaně, především sociální sítě
24. 8. 2022  Ostrý start kampaně, TV spoty, online, rádio, outdoor...

Předpokládaný závěr kampaně do 31. 10. 2022, pokud pandemická situace nevymítí jiné řešeni.
                                                                                             Příloha č. 3 — Cena v položkovém členění

                                                                    Cena v položkovém členění

                                                                KALKULACE NABÍDKOVÉ CENY

                                                                  počet   cena za jednotku          DPH        cena za jednotku  cena celkem            DPH         cena celkem
                                                                měrných         bez DPH                                             bez DPH             21 %        včetně DPH
P.č.                 Položka nabídky                            jednotek            (Kč)            21%        včetně DPH               (Kč)            (Kč)
                                                                                        250 000,00  (Kč)            (Kč)                    250 000,00  52 500,00          (Kč)
                                                                      1                                                                                                       302 500,00
1. Vyhoření vizuální identity kampaně                                                               52 500,00  302 500,00

2. Kreativní zpracování a výroba online bannerů *               10        5 000,00                  1 050,00   6 050,00          50 000,00              10 500,00   60 500,00

3. Kreativní zpracování televizních spotů                       1         400 000,00                84 000,00  484 000,00        400 000,00             84 000,00   484 000,00

4. Návrh rozhlasového spotu ve stopážích 30* 15* a 6* sec.      1         50 000,00                 10 500,00   60 500,00        50 000,00              10 500,00    60 500,00
                                                                                                               242 000,00                                           242 000,00
      Návrh rebrandingu webových stránek projektu                                                              121 000,00                                           121 000,00
5.                                                              1         200 000,00                42 000,00                    200 000,00             42 000,00
       www.ceskoockuje.cz.

6. Návrh Direct Mailu pro seniory                               1         100 000,00                21 000,00                    100 000,00             21 000,00

7. Návrh propagačních předmětů                                  1         100 000,00                21 000,00  121 000,00        100 000,00             21 000,00   121 000,00

8. Návrh mediaplánu                                             1         200 000,00                42 000,00  242 000,00        200 000,00             42 000,00   242 000,00

9. Supervze na vyžádání **                                      20        2 000,00                  420,00     2 420,00          40 000,00              8 400,00    48 400,00

CENA CELKEM                                                                                                                      1 390 000,00           291 900,00  1 6S1 900.00

Pozn.: Účastník do tabulky vyplní pouze barevn-
   * jednotkou je jeden online banner, předpokládaný rozsah až
          10 online bannerů
         jednotkou je jedna hodina, předpokládaný rozsah až 20
          hodin