Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
zlí tatutární město Zlín S00JP0137B4Y ám. Míru 12, 76140 Zlín město Zlín S00JP0137B4Y náměstí Míru 12, Zlín, PSČ: 761 40 zastoupené MUDr. Miroslavem Adámkem, primátorem zástupce ve věcech smluvních: Ing. et Ing, Jiří Korec, náměstek primátora zástupce ve věcech technických: Mgr. Kateřina Pešatová, vedoucí Odboru kultury a památkové péče Odpovědný útvar: Odbor kultury a památkové péče MMZ IČ: 00283924 DIČ: CZ00283924 Bankovní spojení: Tel.: 577 630 340 dále jen objednatel AGENTURA VELRYBA s.r.o. se sídlem Zarámí 4432, 760 01 Zlín, jejímž jménem jedná Michal Žáček IČ:26910071 DIČ: CZ26910071 Zaps, v OR: Kr. soud v Brně , sp. zn. C44801 Bankovní spojeni: Fax:, tel.:724 522 100, e-mail: michal@velryba.cz dále jen zhotovitel uzavírají tuto SMLOUVU O DÍLO dle ustanovení § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník číslo smlouvy objednatele: 2800 16 0268 číslo smlouvy zhotovitele: Článek I. Předmět smlouvy 1. Předmětem této smlouvy je závazek zhotovitele k provedení díla na svůj náklad a nebezpečí a závazek objednatele k převzetí díla a zaplacení ceny za dílo. 2. Dílem dle této smlouvy je realizace programu: "ZLÍNSKY novoroční OHŇOSTROJ II (dále jen „dílo") v níže uvedeném rozsahu a dle podmínek výběrového řízení (viz článek II.). 3. Předmět plnění: Předmětem plnění veřejné zakázky je realizace programu Zlínského novoročního ohňostroje na náměstí Míru ve Zlíně. Předmět plnění bude realizován podle zpracované cenové nabídky pro realizaci ohňostroje dne 1.1.2017 v 18:00 hod na náměstí Míru ve Zlíně a scénáře, který byl jeho přílohou, zpracované Michalem Žáčkem, AGENTURA VELRYBA s.r.o., se sidlem Zarámí 4432, 760 01 Zlín, IČ: 470511496 v ele. podobě (příloha č. 1 smlouvy o dílo) a dle těchto obchodních podmínek. 4 Nedílnou součástí provedení díla a ceny za provedení díla je: a) získání potřebných povolení a souhlasů k realizaci díla, b) hudební doprovod díla, ' c) technické zajištění díla, d) zajištění bezpečnosti a zdraví osob provádějících dílo i osob sledujících dílo, e) zajištění Stánků s prodejem občerstvení v rozsahu alko a nealkoholické nápoje studené a teplé s přihlédnutím k tradičnímu sortimentu vánočního období (punč, svařené víno, čaj). f) zajištění medializace díla, g) zajištění závěrečné zprávy včetně odhadu přímých účastníků-diváků, h) úklid prostoru náměstí Míru. Rozsah prací a druh materiálů a dodávek včetně jejich ceny jsou dány cenové nabídkou pro realizaci ohňostroje dne 1.1,2017 v 18:00 hod na náměstí Míru ve Zlíně a scénářem, které jsou přílohou č. 1 této smlouvy, a které je zhotovitel povinen respektovat a při plnění smlouvy v plném rozsahu dodržovat. Jakost všech výrobků a komponentů použitých při realizaci díla, musí odpovídat platným ČSN, případně EN. Projekt věcně definuje dílo. Od takto vymezeného rozsahu se budou posuzovat případné změny věcného rozsahu a technického řešení díla. 5. Zhotovitel prohlašuje a zavazuje se dílo provést s potřebnou péčí, v ujednaném čase a obstará vše, co je k provedeni díla potřeba, v souladu s podklady pro provedení díla (článek II.) a rozhodnutími správních orgánů a dotčených orgánů či osob. Je přitom vázán příkazy objednatele ohledně způsobu provádění díla. Na případnou nevhodnost pokynů objednatele je zhotovitel povinen upozornit. Článek II. Podklady pro provedeni díla 1. Podklady pro provedeni díla tvoří: Zpracování cenové nabídky pro realizaci ohňostroje dne 1.1.2017 v 18:00 hod na náměstí Míru ve Zlíně a scénář, příloha č. 1 2. Zhotovitel prohlašuje, že mu před podpisem této smlouvy bylo popsáno očekávání objednatele od realizace díla, a prohlašuje, že se s přílohami zadávacího řízení jako odborně způsobilý subjekt seznámil a prohlašuje, že dílo lze podle popisu provést tak, aby sloužilo svému účelu a splňovalo všechny požadavky na něj kladené a očekávané. Zhotovitel na základě toho přistoupil ke zpracování nabídky. Článek III. Doba plnění a místo plnění Doba plnění: termín zahájení plnění: bezodkladně po uzavření smlouvy s vybraným uchazečem, požadovaný termín ukončení plněni: 1.1. 2017 v 18:00 hod. Dodržení termínu provedení zhotovitelem je závislé na řádné a včasné součinnosti objednatele. Po dobu prodleni objednatele s poskytnutím součinnosti není zhotovitel v prodlení s plněním závazku. 2. Termín provedení nemůže být měněn. 3. Zhotovitel je v rámci dodržení kvality a technologických předpisů oprávněn přerušit práce v případě nevhodných klimatických podmínek, kdy z technologických důvodů nelze provádět práce. Za nevhodné klimatické podminky se považují např. rychlost větru nad 50 km/1 hodina, kdy není možné odpalovat pyrotechniku. Zhotovitel opětně zahájí práce, které přerušil z důvodu nevhodných klimatických podmínek v souladu s technologickým předpisem. O dobu přerušení se prodlužuje doba plnění díla. O době přerušení vede zhotovitel přesné záznamy a budou vzájemně odsouhlaseny oběma smluvními stranami, zástupci ve věcech technických. Místo plnění: náměstí Míru ve Zlíně Článek IV. Cena za dílo 1. Cena za zhotovení díla v rozsahu celého článku I. je stanovena dohodou smluvních stran jako cena maximální a nejvýše přípustná, bez možnosti navyšování. 2. Cena za kompletní dílo byla dohodnuta dle nabídkového rozpočtu (příloha č. 1 této smlouvy) ve výši: 227.125 Kč bez DPH 47.696,25 Kč DPH 274.821,25 Kč vč. DPH 3. Smluvní strany tímto prohlašují, že dílo je zadáno podle přílohy č. 1 této smlouvy. Zhotovitel je vázán cenou za kompletní dílo do úplného dokončeni díla. Článek V. Platební podminky 1. Objednatel neposkytuje zálohy. Zhotovitel bude objednateli fakturovat skutečné provedené práce a dodávky po skončení plnění díla daňovým dokladem (fakturou) s náležitostmi dle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů. 2. Podkladem pro vystavení daňového dokladu (faktury) zhotovitelem jsou objednatelem (osobou zástupce ve věcech technických) písemně odsouhlasené soupisy skutečně provedených prací a dodávek odpovídající provedeným pracím na místě podle jednotlivých částí nabídkového rozpočtu. Dnem zdanitelného plnění je den odsouhlasení soupisu provedených prací a dodávek. Daňový doklad (fakturu) doručí zhotovitel objednateli do 7 kalendářních dnů ode dne zdanitelného plnění. 3. Platba bude uskutečněna formou převodu finančních prostředků na účet zhotovitele uvedený v záhlaví této smlouvy s lhůtou splatnosti daňového dokladu (faktury) do 30 dnů ode dne jeho vystaveni. Termínem úhrady se rozumí den odepsání finančních prostředků z účtu objednatele. 4. V případě nedostatku finančních prostředků na úhradu ceny za dílo je objednatel oprávněn jednostranně změnit předpokládaný termín zahájení plnění díla (písemným sdělením) a dále písemné vyzvat zhotovitele k přerušení plnění díla, přičemž zhotovitel bude povinen zahájit plnění díla na výzvu objednatele či na výzvu plnění díla přerušit a po vyzvání v plnění díla pokračovat. Nebude-li výzva k zahájení plnění díla/k pokračování v plnění díla zaslána druhé smluvní straně do 1 roku od data předpokládaného zahájeni plněni díla/od data přerušení plnění díla, pozbývá tato smlouva posledním dnem této lhůty platnosti a účinnosti. Smluvní strany si vyrovnají své vzájemné závazky, které z ukončené smlouvy vyplývají a dosud nebyly vyrovnány. Článek VI. Změny díla 1. Změny v technickém řešeni díla bez vlivu na termín plnění nebo cenu díla lze řešit odsouhlaseným zápisem. Takový zápis musí odsouhlasit za zhotovitele Michal Žáček, za objednatele pak zástupce ve věcech technických. 2. Jiné změny díla musí být sjednány formou písemného dodatku ktéto smlouvě předem schváleného příslušným orgánem objednatele, tj. Radou města Zlína, příp. Zastupitelstvem města Zlína. Článek Vil. Bezpečnost 1. Zhotovitel zodpovídá za bezpečnost práce svých pracovníků a pracovníků subdodavatelů. 4. Bezpečnost a ochrana zdraví při práci: zhotovitel je povinen, v případě, že se na akci vztahují povinnosti uvedené v zákoně č. 309/2006 Sb., o zajištění podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a prováděcích předpisech, splnit následující povinnosti: a) zhotovitel je povinen zajistit povinnosti podle §§ 4, 5, 6 zákona č. 309/2006 Sb., b) zhotovitel je povinen požadovat doklady podle § 10 zákona č. 309/2006 Sb., a na vyžádání je poskytnout objednateli, c) zhotovitel je po dobu provádění díla zodpovědný za zajištění bezpečnosti práce, provozu technických zařízení a vybavení, dodržování stanovených provozních a organizačních podmínek, zajišťujících zachování plynulosti a bezpečnosti dopravních a jiných aktivit v rámci provádění díla. V rámci toho je zhotovitel povinen dodržovat zákoník práce, zákon o zajištění dalších podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a prováděcí předpisy, d) zhotovitel je povinen zajistit dodržování povinnosti dle zákona č. 309/2006 Sb. a prováděcích předpisů a dodržování předpisů zpracovaných dle předchozího odstavce i u svých subdodavatelů a jiných osob, které se osobně podílí na akci (§ 12 písm. e) zákona č. 309/2006 Sb.), e) dojde-li k jakémukoliv úrazu při provádění díla nebo při činnostech souvisejících s prováděním díla je zhotovitel povinen zabezpečit vyšetření úrazu a sepsání příslušného záznamu. Objednatel je povinen poskytnout zhotoviteli nezbytnou součinnost. Článek Vlil. Kontroly díla 1. Objednatel má právo kontrolovat provádění díla. Zjistí-li, že zhotovitel porušuje své povinnosti, může požadovat, aby zhotovitel zajistil nápravu a prováděl dílo řádným způsobem. Neučiní-li tak zhotovitel ani v přiměřené době, může objednatel odstoupit od smlouvy, vedl-li by postup zhotovitele nepochybně k podstatnému porušení smlouvy. Článek IX. Předání a převzetí díla Dílo je provedeno, je-li kompletně dokončeno a předáno a je předvedena jeho způsobilost sloužit svému účelu. K předání díla dojde po jeho kompletní realizaci, tzn. poté, co bude uklizen prostor náměstí Míru. 2. O předání a převzetí díla sepíše zhotovitel předávací protokol. Podpisem protokolu oběma smluvními stranami dochází k řádnému předání a převzetí díla. Objednatel převezme dokončené dílo s výhradami, nebo bez výhrad. V případě, že bude dílo realizováno s vadami, strany o této skutečnosti sepíší zápis, v němž zaznamenají svá tvrzení. V takovém případě má objednatel právo na přiměřenou slevu z ceny díla. Článek X. Vlastnické právo k dílu a nebezpečí škody 1. Vlastníkem zhotovovaného díla je objednatel. 2. Zhotovitel nese nebezpečí škody na díle až do jeho předání a převzetí objednatelem dle článku IX. bodu 2. Zhotovitel také odpovídá za škody vzniklé třetím osobám v souvislosti s realizací díla až do předání a převzetí díla objednatelem. 3. Po celou dobu provádění díla musí být dílo zhotovitelem pojištěno. Pojištění bude sjednáno na krytí rizik poškození, případně zničení realizovaného díla. Článek XI. Odpovědnost za vady 1. Zhotovitel odpovídá za vady díla, které má dílo v době předání a převzetí. Za vady pozdější odpovídá tehdy, vznikly-li porušením jeho povinnosti. 2. Dílo má vady, pokud neodpovídá svou kvalitou či rozsahem podmínkám stanoveným v této smlouvě nebo požadavkům platných právních předpisů a norem. 3. Drobné vady (článek IX. bod 3.) uvedené v předávacím protokolu budou zhotovitelem odstraněny v písemně dohodnutém, nejkratším možném termínu. Článek XII. Pojištění odpovědnosti 1. Zhotovitel musí mít sjednáno pojištění odpovědností za škodu vzniklou Jinému v souvislosti s realizací tohoto minimálně na pojistnou částku ve výší 300 000 Kč. Zhotovitel se zavazuje na požádání objednatele kopii takové pojistné smlouvy předložit, a to nejpozději do 5 pracovních dní od doručení písemné výzvy zhotovitele. Pojištění bude uzavřeno zhotovitelem díla a bude krýt rizika vyplývající z činnosti všech účastníků provádění díla (včetně subdodavatelů). Článek XIII. Smluvní pokuty 1. V případě porušení povinností zhotovitele, vyplývajících ze smlouvy, zaplatí zhotovitel objednateli smluvní pokutu ve výši 1 000 Kč za každý jednotlivý případ porušení povinnosti zhotovitele. Takový případ musí být zdokumentován písemným zápisem s podpisy zástupců ve věcech technických obou stran. V případě, že některý ze zástupců ve věcech technických se odmítne podepsat, musí být tato skutečnost včetně důvodu odmítnutí uvedena v zápisu. 2. Bude-li zhotovitel v prodlení s provedením díla (řádným ukončením a předáním díla objednateli), zavazuje se zhotovitel zaplatit jednorázovou smluvní pokutu ve výši 10 000 Kč. 3. Objednatel je oprávněn jednostranně započíst své nároky na zaplacení smluvní pokuty či přiměřené slevy z ceny díla vůči nárokům zhotovitele na úhradu ceny díla. 4. Smluvením smluvních pokut není dotčeno právo objednatele požadovat náhradu škody způsobené mu zhotovitelem. Objednatel je oprávněn požadovat náhradu škody vedle nároku na smluvní pokutu. ^ Článek XIV. Úrok z prodlení v případě prodlení kterékoliv ze stran s plněním peněžitého závazku dohodnutého v této smlouvě je strana, která je v prodlení, povinna zaplatit druhé straně úrok z prodlení v zákonné výši denně z částky, ohledně které je v prodlení. Článek XV. Jiná ustanovení 1. Zhotovitel vyklidí místo provádění díla do 5 hodin po předání a převzetí díla. Po tomto termínu je zhotovitel oprávněn ponechat na staveništi pouze materiál nutný k odstranění vad a nedodělků, bude-li s nimi dílo objednatelem převzato. 2. Pokud zhotovitel během realizace díla prokazatelně poškodí vlastní vinou majetek objednatele, je povinen zajistit jeho uvedení do původního stavu na vlastní náklady, a nebude-li to možné, nahradí škodu v penězích. Článek XVI Závěrečná ustanovení 1. Tato smlouva a vztahy z ní vzniklé se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, ve znění pozdějších předpisů. 2. V případě vzniku sporu se smluvní strany zavazují řešit jej přednostně dohodou v souladu se zásadou poctivého a profesionálního obchodního styku. Pokud jednání smluvních stran nebude úspěšné, bude záležitost předložena místné příslušnému soudu. 3. Změny smlouvy mohou být provedeny výhradně písemnými dodatky k této smlouvě, není-li ve smlouvě uvedeno jinak. 4. Zhotovitel souhlasí s: - uveřejněním této smlouvy, včetně všech změn a dodatků, v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve zněni pozdějších předpisů, - se zpracováním svých osobních údajů obsažených v této smlouvě statutárním městem Zlínem, a to pro účely této smlouvy, účely evidenční, archivační a statistické, na dobu neurčitou, - se zveřejněním této smlouvy v Registru smluv objednatelem za podmínek dle platných právních předpisů ČR 5. Smlouva se vyhotovuje ve 3 stejnopisech s platnosti originálu, z nichž objednatel obdrží 2 vyhotovení a objednatel 1 vyhotovení. 6. Smlouva nabývá platnosti a účinnosti podpisem obou smluvních stran. 7. Účastníci smlouvy prohlašuji, že ujednání obsažená v této smlouvě odpovídají jejich pravé a svobodné vůli a na důkaz toho připojují ke smlouvě své vlastnoruční podpisy. 8. Přílohy, které jsou nedílnou součástí této smlouvy: příloha č. 1 Poptávka zpracování cenové nabídky pro realizaci ohňostroje dne 1.1.2017 v 18:00 hod na náměstí Míru ve Zlíně a scénář Schválení finančních prostředků: Doložka dle § 41 zákona č. 128/2000 Sb., o obcích Schváleno orgánem obce: Zastupitelstvo města Zlína Datum a číslo jednací: 10. 12. 2015, č. j. 3/8Z/2015 Schváleno orgánem obce: Rada města Zlína Datum a číslo jednací: 7. 11. 2016, usnesením č. 61/22R/2016, kterým je schváleno RO č. 28/2016, tab. č. 4 Doložka dle § 41 zákona č. 128/2000 Sb., o obcích Schváleno orgánem obce: Rada města Zlína Datum a číslo jednací: 5. 12. 2016 , č. j. 77/24R/2016, uzavření smlouvy o dílo Ve Zlíně dne ^0. il hi í, Ve Zlíně dne objednatel zhotovitel statu lín AGENTU Ing. rec nám ra AGE?iTíií..i VC-RYBA s.r.o. 2c.ráw; 44.i'í, 7C1 77 Ziin C7 > K.ic-.cy i event: ZLÍNSKY NOVOROČNÍ OHŇOSTROJ MBOlMVi client: Statutární město Zlín ••gV«Mnct ymarketing date: 01.01.2017 office Zlín: Zarámí 4432. 761 77Zlin dokument: projekt - varianta 1 Office Prague; Benediktská 8. 110 00 Praha 1 Cíl: pokračování v tradici Novoročního ohňostroje v centru Zlína na náměstí Míru Návrh leitmotivu: Do nového roku s městem Zlín... vesele v rytmu samby! cílem je zakomponovat Město Zlín a jeho budovu radnice do aranže této událostí při prvním ročníku Novoročního ohňostroje 1. ledna tohoto roku byla pomyslná "laťka kvality" nastavena hodně vysoko. Účast cca 8 tisic občanů potvrdila, že novoroční ohňostroj je akcí pro širokou veřejnost, která na ni ráda přijde. Myšlenkou letošního projektu je opět uspět s originalitou dramaturgie akce, zkvalitnit technické zabezpečeni (silnější zvukový aparát, který uzvuči opravdu celé náměstí pro danou masu diváků) a ještě další zvýšeni bezpečnostních opatření (rozšíření bezpečností zóny okolo pyro odpaliště... atd.). Na základě poznatků z realizace počítáme také s větši informovaností veřejnosti o přesném časovém harmonogramu akce, a pokud to bude technicky možné... také s přímým přenosem hudebního podkladu ohňstroje v některé z regionálních rozhlasových stanic. Program: anoncovaný začátek akce: 18:00 h. A reprodukovaná hudba ! -i « pří příchodu diváků (30 min. před začátkem) hraje výběr reprodukované hudby. občerstvení - Stánky pro diváky bude zajištěno ve spolupráci s některým z provozovatelů občerstvení na náměstí TAM-TAM ORCHESTRA drum show - odehrává se na balkonu radnice špičková bubenická show profesionálního sambového bubenického souboru. Jiskrná, atraktivní produkce, která svými jihoamerickými rytmy vtáhne do atmosféry kohokoliv! úvodních cca. 15 minut akce - produkce Tam Tam Orchestra na balkonu radnice. Do vystoupení bude zakomponován i novoroční přípitek pana primátora (případně náměstka...) Grand OHŇOSTROJ odehrává se v parčíku u hlavní cesty profesionální ohňostroj programovaný na hudební podklad. Délka cca 7 -10 minut. v rámci originality provedeni ohňostroje bude do jeho úvodní části zakomponován bubeník - sólista z Tam-Tam Orchestra, který na hranici mezi náměstím a parčíkem vyjede nad hlavy diváků na zdvižné plošině a zde "odbubnuje" první cca dvě minuty ohňostroje, samozřejmě doprovázen originálními pyro efekty. POZN.: s ohledem na poznatky z prvního ročníku akce povedeme jednání s Radiem Zlín o živém online vysíláni hudebního podkladu ohňostroje - např. pro diváky z Jižních svahů... atd. příloha PROJEKTU: ^AcamjRA Zlínský Novoroční Ohňostroj -1.1.2017 - PLÁN ROZLOŽENÍ AKCE vyhrazovací páska * dozor vyhrazovaci páska * 2x stojan složky dodsnS produkcí. O 2x SECURITY A Sx SECURITY MP * PCR pouze dozor O Hasiči - dozor C] ROZPOČET REALIZACE: PROGRAM 15-min. atraktivní bubenická show, vč. zapojení do aranže ohňostroje 55 000,00 Kč TAM TAM BATUCADA 10-min. velkolepý ohňostroj programovaný na připravenou hudbu 80 000,00 Kč OHŇOSTROJ příprava - profesionální mix a sestřih hudby 2 500,00 Kč security lOx security - ostraha pyro-zóny posíleno oproti minulému roku 9 000,00 Kč OZVUČENÍ a světla 15 000,00 Kč kvalitní SILNÉ A VÝKONNÉ ozvučení celé akce, osvětlení balkonu a plošiny... pronájem zdvižné plošiny pro bubeníky 5 000,00 Kč technická příprava POZN.: oproti minulému ročníku silnější zvukový aparát - s ohledem na počet lidí! 6 000,00 Kč odpadkové koše 2 000,00 Kč pomocný technický personál pronájem . dovoz a odvoz elektrické zdvižné plošiny s bezpečnostním zábradlím 4 000,00 Kč generální technická inspeKce 3 000,00 Kč bezpečnostní zábrany-piůtky podium na balkon radnice (zvýšeni kvůli visibilitě fire show) 6 x 8 m. 1 000,00 Kč pronájem 20 ks. odpadkových košů á 100,-/koš stěhování aparatury, podia... technický dozor průběhu a přípravy akce vč. certifikací, pojištění... ohraničení prostor odpaliště a prostor pod balkonem radnice REKLAMA AKCE 5-denní intenzivní reklama v rádiích Zlín, čas, Publikum (20-sec. spot) 15 000,00 Kč PRIME NAKLADY CELKEM: 197 500,00 Kč Agenturní provize 1S%: 29 625,00 Kč CENA CELKEM vč. provize bez DPH: 227 125,00 Kč definice pojmů: přímé Náklady nákiady piacené přímo za Jednotlivé poiožky bez jakékoiiv provize,přirážky, marže.,,atd. (vše bude účtováno die skutečnosti) AGENTURNÍ PROVIZE honorář agentury obsahuje: provizi, produkční zabezpečení celé akce tak, abv se hostitel nemusel zabÝvat produkčními probiéiB^osobní produkční dozor na místě, produkční personál agentury, cestovné, další agenturní nákiady, zajištění povolení k akci ... atd Rádi naši nabídku upravíme podie vašich přání, představ a možností... Michal Žáček, ředitel společnosti AGENTURA VELRYBA s.r.o. mobil 724 522 100 Poptávka zpracování cenové nabídky pro realizaci ohňostroje dne 1.1.2017 v 18:00 hod na náměstí Míru ve Zlíně Třída použití pyrotechniky klasifikace: kl 2, 3. 4 - kulové pumy do ráže průměr 125 mm Zajištění bezpečnosti koordinace opatření ve spolupráci s PČR. MP Zlín, hasičským záchranným sborem, Ohraničení odpalové zóny ohňostroje včetně bezpečné vzdálenosti diváků. Ostraha pyro zóny zajištěna dozorem profesionálních security pracovníků. Realizace ohňostroje zajištění profesionální firmou za dodržení všech předepsaných bezpečnostních opatření. Doprovodný program Tam Tam Orchestra, reprodukovaná hudba - viz. přiložený podrobný projekt Úklid po akci Základní úklid hrubého odpadu a odpadkových košů zajistí pracovníci realizátora. Celkový úklid pak zajistí Technické služby města Zlína. Navržená délka akce cca 25-30 minut (15 minut hudební produkce, 5 minut proslov primátora, 7 minut ohňostroj) v zamýšlené dramaturgii není třeba moderátora. Pokud by tento požadavek ze strany města vyvstal, zajistíme Moderátor moderátora z interních zdroiů bez honorářových nároků. Plán rozložení akce včetně viz. mapka v příloze projektu Stánků s občerstvením Nabídková cena 227.125 KČ+ 21% DPH Michal Žáček, ředitel společnosti AGENTURA VELRYBA s.r.o. mobil 724 522 100 zodpovídá odbor dfitum, příjmení J podpb funkcí příjmení podpis datum věcně °Ss Mgr. Kateřina PsJatová -rgn2.2016 právně i -12- i 016 přikdzce fj(^ne„é ®C0VA jjj/ operací OEl správce Ing. Zdeněk Málek ^ Ň'- A 2q. 12. 2016 rozpoftu