Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
PRA HA HLAVNÍ MĚSTO PRAHA PRA GUE MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY PRA GA Odbor ochrany prostředí PRA G Oddělení environmentálních projektu ■ TEREZA, vzdělávací centrum, z.ú. Haštalská 17 Praha I HO 00 ■ Vyřizuje/teL: Počet listu/přiloh: listy 4/přílohy 0 OBJEDNÁVKA č. CES O BJ/54/10/023024/2023 Objednávka je uzavírána ve smyslu § 27 a § 31 zákona č. 134/2016 Sb., o zadáváni veřejných zakázek, ve zněni pozdějších předpisu (dále též V souladu se zákonem č. 89/2012 Sb.. občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisu (dále jen ..občanský zákoník“), se akceptaci této objednávky zakládá dvoustranný smluvní vztah mezi Objednatelem a Dodavatelem. Dodavateli tak vzniká povinnost realizoval předmět plněni v požadovaném rozsahu a Objednateli následně vzniká poxinnost zaplatit Dodavateli dohodnutou smluvní odměnu Objednatel: Hlavní město Praha Dodavatel: TEREZA, vzdělávací centrum, z.ú. zastoupené RNDr. Štěpánem Zastoupeno Mgr. Petrem Danišem, Kyjovským, ředitelem ředitelem odboru ochrany prostředí MHMP sídlo: Mariánské nám. 2/2 sídlo: Haštalská 17 110 01 Praha I IČO: 110 00 Praha I IČO 00064581 DIČ: CZ00064581 64933873 DIČ: CZ64933873 P//" kontaktní Není plátce. osoba tel. spojeni: fax: e-mail: Název zakázky: Dodání vzdělávací knihy o klimatu Předmět plnění: Předmětem objednávky je dodání vzdělávací knihy o klimatu Klima je příležitost, a to v počtu 250 ks. Knihy budou připraveny k osobnímu odběru na adrese Dodavatele nejpozději do 09.06.2023. Termín předání bude předem dohodnut dle časových možností kontaktní osoby Objednatele a kontaktní osoby Dodavatele. Cena za předmět plnění: 93.250,- Kč (cena je maximální a nepřekročitelná a zahrnuje veškeré náklady 21 dnů od doručení faktury Dodavatele vynaložené v souvislosti s realizací předmětu plnění) objednateli Splatnost faktury minimálně: Termín plnění: 09.06.2023 Místo plnění: hl. m. Praha Platební podmínky: 1. Cena za předmět plnění bude uhrazena Objednatelem na základě Dodavatelem vystaveného dokladu (dále jen „faktura“) a uhrazena bankovním převodem na účet Dodavatele specifikovaný na faktuře. 2. Faktura bude vyhotovena buď elektronicky anebo v listinné podobě a doručena objednateli nejpozději do 15 dnů od ukončení plnění. 3. Vystavená faktura musí obsahovat náležitosti ve smyslu zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o DPH“), a náležitosti podle § 435 občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů. Vystavená faktura bude obsahovat označení Objednatele a Dodavatele (název, sídlo, IČO), údaj o zápisu Dodavatele v obchodním, živnostenském či obdobném veřejném rejstříku vč. spisové značky. 4. Vystavená faktura bude dále obsahovat předmět a číslo objednávky, místo a termín plnění, rozpis fakturovaných položek dle předmětu plnění (materiál, doprava, práce, příp. výkaz odpracovaných hodin jako příloha faktury apod.) a číslo účtu, na který bude poskytnuta úplata (toto číslo musí být u plátců DPH v souladu se zveřejněným číslem účtu správcem daně pro účely DPH dle § 98 písm. d) zákona o DPH). 5. Faktura nesmí přímo v popisu či rozpisu předmětu plnění obsahovat osobní údaje fyzických osob. V souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady EU 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (GDPR) a taktéž v souladu s příslušným nařízením ředitele Magistrátu hl. m. Prahy k zajištění povinnosti uveřejňovat smlouvy prostřednictvím registru smluv nesmí faktura v rozsahu a předmětu plnění obsahovat osobní údaje fyzických osob jako například jméno a příjmení fyzické osoby, datum narození, číslo jejího bankovního účtu a její kontaktní údaje (telefon, e-mail), DIČ fyzické osoby podnikající. V případě, že tyto osobní údaje budou v rozsahu a předmětu plnění faktury uvedeny, musí být následně tyto údaje při zveřejňování informací pro občany v systému otevřených dat a v registru smluv anonymizovány. 6. V případě, že faktura nebude obsahovat náležitosti uvedené v této objednávce, je Objednatel oprávněn fakturu vrátit Dodavateli k opravě/doplnění. V takovém případě se přeruší plynutí lhůty splatnosti a nová lhůta splatnosti začne plynout od data doručení opravené faktury objednateli. Smluvní sankce: 1. Při prodlení Dodavatele se zahájením plnění anebo s předáním dokončeného předmětu plnění dle této objednávky zaplatí Dodavatel Objednateli smluvní pokutu ve výši 0,5 % z celkové ceny za předmět plnění stanovené v této objednávce, a to za každý započatý kalendářní den prodlení až do řádného splnění této povinnosti. Stránka 2 z 4 2. Při nepravdivosti čestného prohlášení Dodavatele dle odst. 1 čl. „Opatření proti středu zájmu“ zaplatí Dodavatel Objednateli smluvní pokutu ve výši 100% celkové ceny za předmět plnění dle této Objednávky. Při nepravdivosti čestného prohlášení Dodavatele dle odst. 3 čl. „Opatření proti střetu zájmů“, zaplatí Dodavatel Objednateli smluvní pokutu ve výši 20% z celkové ceny za předmět plnění a Objednatel je také oprávněn bez dalšího od Objednávky jednostranně odstoupit. 3. Dodavatel je povinen smluvní pokutu uhradit na výzvu Objednatele do 5 dnů od doručení výzvy, neuvede-li Objednatel ve výzvě jinak. Další podmínky: Dodavatel poskytuje na předmět plnění záruku po dobu 24 měsíců. Záruční doba počíná běžet dnem převzetí předmětu plnění bez vad a nedodělků. Objednatel je v záruční době oprávněn písemně reklamovat u dodavatele bezplatné odstranění vad s uvedením, jak se vady projevují, přičemž rozhodující je datum odeslání reklamace dodavateli. Dodavatel je povinen reklamované vady bezplatně odstranit do 21 dnů od obdržení reklamace nebo ve lhůtě, která bude pro tento účel písemně sjednána. Po dobu reklamace neběží záruční doba. Opatření proti střetu zájmů: 1. Dodavatel čestně prohlašuje, že není obchodní korporací, které nesmí být zadána veřejná zakázka podle § 4b zákona č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o střetu zájmů“). Tedy, že není obchodní společností, ve které buď přímo veřejný funkcionář uvedený v § 2 odst. 1 písm. c) zákona o střetu zájmů, anebo takovým veřejným funkcionářem ovládaná osoba, vlastní podíl představující alespoň 25 % účasti společníka v této obchodní společnosti. 2. Dodavatel čestně prohlašuje, že pokud je obchodní společností, mezi jejímiž skutečnými majiteli je veřejný funkcionář podle § 2 odst. 1 písm. c) zákona o střetu zájmů, který vlastní podíl představující účast společníka ve výši 25% či menší, tak že dodavatel o této skutečnosti objednatele písemně informoval spolu s akceptací této objednávky a zároveň objednateli doložil veškeré aktuální (konstitutivní) dokladové dokumenty o vlastnické struktuře a skutečném majiteli dodavatele, ze kterých tyto skutečnosti jednoznačně vyplývají. 3. Dodavatel čestně prohlašuje a zaručuje se, že skuteční majitelé dodavatele, členové statutárního orgánu dodavatele (případně také členové dozorčí rady, pokud ta volí a odvolává členy statutárního orgánu), případní prokuristé a dále též pracovníci, kteří se podíleli na přípravě nabídky na straně dodavatele, a v neposlední řadě ani osoby, které jsou pro kteroukoliv z těchto osob osobou blízkou1, nejsou zaměstnanci objednatele, kteří připravovali technické či finanční zadání předmětu objednávky. Dodavatel dále čestně prohlašuje a zaručuje se, že tyto uvedené osoby na straně dodavatele nejsou ani osobami zastupujícími objednatele, který vystavil tuto objednávku, ani nejsou osobami podle § 2 odst. 1 písm. o) zákona o střetu zájmů, pokud se jedná o členy Zastupitelstva hlavního města Prahy; dále též, že nejsou vedoucími úředníky (přičemž vedoucím úředníkem se rozumí vedoucí zaměstnanec objednatele, který je na jednotlivých stupních řízení objednatele oprávněn stanovit a ukládat podřízeným zaměstnancům pracovní úkoly, organizovat, řídit a kontrolovat jejich práci a dávat jim k tomu účelu závazné pokyny), kteří jsou oprávněni k činnostem podle § 2 odst. 3 písm. a) nebo b) zákona o střetu zájmů, anebo že pokud u některé jmenované osoby na straně dodavatele taková situace existuje, tak že dodavatel na tuto skutečnost objednatele zároveň s akceptací objednávky písemně upozornil (dále jako „upozornění na možný střet zájmů“). 1 osobou blízkou je příbuzný v řadě přímé, sourozenec a manžel nebo partner podle zákona upravujícího registrované partnerství (dále jen „partner“); jiné osoby v poměru rodinném nebo obdobném se pokládají za osoby sobě navzájem blízké, pokud by újmu, kterou utrpěla jedna z nich, druhá důvodně pociťovala jako újmu vlastní. Má se za to, že osobami blízkými jsou i osoby sešvagřené nebo osoby, které spolu trvale žijí Stránka 3 z 4 Závěrečná ustanovení: 1. Smluvní strany této objednávky výslovně souhlasí s tím, aby tato objednávka byla uvedena v centrální evidenci smluv (CES) vedené hlavním městem Prahou, tato evidence je veřejně přístupná a obsahuje údaje o smluvních stranách a předmětu objednávky, číselné označení této objednávky, datum jejího podpisu a její text. 2. Smluvní strany prohlašují, že skutečnosti uvedené v této objednávce nepovažují za obchodní tajemství ve smyslu § 504 občanského zákoníku a udělují svolení k jejich užití a zveřejnění bez stanovení jakýchkoliv dalších podmínek. 3. Tato objednávka je vyhotovena v elektronické podobě. 4. Žádná ze smluvních stran nepostoupí práva a závazky z této objednávky třetí osobě bez výslovného písemného souhlasu druhé strany. 5. Tato objednávka může být měněna nebo zrušena pouze písemně, a to v případě změn objednávky číslovanými dodatky, které musí být podepsány oběma smluvními stranami. 6. Dodavatel je povinen doručit akceptaci této objednávky Objednateli obratem, avšak nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne vystavení objednávky, jinak tato nabídka na uzavření objednávky zaniká. 7. Smluvní strany této objednávky výslovně sjednávají, že uveřejnění této objednávky v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv) zajistí hl. m. Praha. Smluvní strany zároveň berou na vědomí, že tato objednávka podléhá podmínkám a omezením dle zákona o registru smluv a nedojde-li z nějakého důvodu k uveřejnění objednávky v souladu s tímto zákonem do 3 měsíců ode dne uzavření, bude objednávka zrušena od počátku. V takovém případě se smluvní strany zavazují poskytnout si vzájemně veškerou součinnost k nápravě tohoto stavu a uzavření nové objednávky o stejném obsahu. 8. Tato objednávka nabývá platnosti dnem její akceptace Dodavatelem a účinnosti dnem uveřejnění prostřednictvím registru smluv. 9. Hlavní město Praha zpracovává osobní údaje subjektů údajů v souladu s obecně závaznými právními předpisy, zejména Nařízením Evropského parlamentu a Rady č. 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (tzv. „GDPR“). Bližší informace o zpracovávání osobních údajů jsou uvedeny na webu http://www.praha.eu/jnp/cz/o_meste/magistrat/gdpr/index.html. Dne: RNDr. Digitálně podepsal Za Objednatele: Štěpán RNDr. Štěpán Kyjovský Kyjovský Datum: 2023.05.16 15:33:38 +02'00' RNDr. Štěpán Kyjovský ředitel odboru odbor ochrany prostředí Dodavatel akceptuje tuto objednávku v plném rozsahu a bez výhrad. Dne: Mgr. Petr Daniš Digitálně podepsal Mgr. Petr Daniš Za Dodavatele: Datum: 2023.05.17 15:41:46 +02'00' Mgr. Petr Daniš ředitel Stránka 4 z 4