Textová podoba smlouvy Smlouva č. 25077: Výměna PVC na chodbě městské sportovní haly v Ivančicích

Příloha smlouva.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Smlouva o dílo

uzavřená v souladu s ust. § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění
pozdějších předpisů, mezi níže uvedenými smluvními stranami:

Město Ivančice

Sídlo:          Palackého náměstí 196/6, 664 91 Ivančice

IČO:            00281859

DIČ:            CZ00281859

zastoupené: starostou Milanem Bučkem

bankovní spojení: KB Ivančice         č. ú:               125911/0100

(dále jen “objednatel”)

a

ALPHA Group CZ spol. s r.o.

Sídlo:  Jana Schwarze 4, 664 91 Ivančice

IČO:    25341723

DIČ:    CZ25341723

zastoupené: jednatelem Vladimírem Vorlem

bankovní spojení:

(dále jen “zhotovitel”)

(ve smlouvě společně dále jen jako „smluvní strany“)

                                                   Článek I.
                                             Předmět smlouvy
Předmětem této smlouvy je výměna PVC na chodbě městské sportovní haly v Ivančicích (dále
jen dílo). Podrobná specifikace díla je uvedena v cenové nabídce zhotovitele, která je přílohou
této smlouvy.

                                                  Článek II.
                                                  Doba plnění

Zhotovitel se zavazuje na základě této smlouvy provést dílo nejpozději v termínu do 17. 7. 2016
Předání díla bude na základě odsouhlaseného předávacího protokolu, kdy nebudou zjištěny
žádné nedodělky nebo závady.

                                                  Článek III.
                                                 Cena za dílo

Cena za provedení díla v rozsahu této smlouvy činí 101 187,20 Kč bez DPH.
DPH činí 21 249,31 Kč. Na provedené dílo se vztahuje režim přenesené daňové povinnosti dle
§ 92a zákona o DPH.
Pokud v průběhu realizace dojde ke změnám sazeb DPH, bude celková nabídková cena
upravena podle výše sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění.
                           Smlouva o dílo

                                                Článek IV.
                                   Fakturace a platební podmínky

1. Cena díla bude uhrazena po ukončení díla na základě daňového dokladu, vystaveného
    zhotovitelem a doručeného objednateli. Daňový doklad bude vystaven na částku
    odpovídající skutečně provedeným pracím dle této smlouvy.

2. Splatnost daňového dokladu bude 30 kalendářních dní od data jeho prokazatelného
    doručení objednateli, přičemž přílohou daňového dokladu je odsouhlasený předávací
    protokol objednatelem. Částka tvořící DPH dle § 92a zákona o DPH bude odvedena státu
    do 20 dnů od vystavení faktury.

3. Při neúplnosti nebo nesprávnosti daňového dokladu je objednatel oprávněn doklad vrátit
    a běh splatnosti se zastaví. Nová doba splatnosti začne běžet od doručení dokladu nového
    nebo opraveného.

4. Smluvní strany se dohodly, že daňový doklad bude považovat za úplný a správný pokud
    bude obsahovat:
    a) označení a číslo,
    b) název a sídlo, IČO, DIČ zhotovitele,
    c) bankovní spojení zhotovitele,
    d) fakturovanou částku,
    e) sazbu DPH,
    f) výši DPH,
    g) datum vystavení,
    h) přílohu dokladující vznik práva na plnění podle daňového dokladu,
    i) lhůtu splatnosti,
    j) dále bude na daňovém dokladu uveden název díla, tj. „výměna PVC na chodbě
    městské sportovní haly v Ivančicích“.

5. Za nesplnění termínu plnění dle čl. II. smlouvy zaplatí zhotovitel objednateli smluvní
    pokutu ve výši 0,3 % z celkové ceny díla za každý i započatý den prodlení. Sankci zaplatí
    zhotovitel na účet objednatele do 10 dnů ode dne uplatnění sankce.

6. Za prodlení s úhradou splátek ceny za provedení díla zaplatí objednatel zhotoviteli na jeho
    účet úrok z prodlení ve výši 0,3 % z dlužné částky, a to za každý i započatý den prodlení.
    Sankci zaplatí objednatel na účet zhotovitele do 10 dnů ode dne uplatnění sankce.

                                                 Článek V.
                                                  Záruka

1. Záruční doba činí 60 měsíců od předání díla mezi objednatelem a zhotovitelem bez vad a
     nedodělků.

2. Záruční doba začíná běžet dnem podpisu záznamu o splnění, předání a převzetí díla. Do
     dne sepsání zápisu o předání a převzetí díla nese nebezpečí škody zhotovitel.

3. Vady díla bude objednatel v průběhu záruční doby reklamovat písemně na adrese
     zhotovitele. Zhotovitel bezplatně odstraní reklamovanou vadu v dohodnutém termínu. O
     dobu odstraňování vady se prodlužuje záruční doba.

4. Případné neodstranitelné vady, které budou bránit užívání předmětu smlouvy, nahradí
     zhotovitel objednateli novým, bezvadným plněním.
                           Smlouva o dílo

                                               Článek VI.
                                           Zvláštní ujednání

    Objednatel je oprávněn použít plnění zhotovitele ve smyslu této smlouvy výlučně pro
    účely vyplývající z této smlouvy.

                                               Článek VI.
                                           Platnost smlouvy

Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu zástupci smluvních stran.

                                              Článek VIII.
                                        Závěrečná ustanovení

1. Ustanovení neupravená touto smlouvou se řídí obecně platnými právními předpisy České
    republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění.

2. Změny a doplnění této smlouvy jsou možné pouze v písemné podobě a na základě
    vzájemné dohody obou smluvních stran formou postupně očíslovaných Dodatků.

3. Tato smlouva se uzavírá ve dvou vyhotoveních, z nichž každá smluvní strana obdrží po
    jednom.

4. Obě smluvní strany prohlašují, že si tuto smlouvu před podpisem přečetly, porozuměly
    jejímu obsahu, s obsahem souhlasí. Smlouva je projevem jejich svobodné a vážné vůle,
    je uzavřena určitě a srozumitelně, nikoliv v tísni a za nápadně nevýhodných podmínek,
    což obě smluvní strany stvrzují svým podpisem.

V Ivančicích dne 22. 06. 2016  V Ivančicích dne 23. 06. 2016

Objednatel:                            Zhotovitel:

__________________             ______________________
    Město Ivančice             ALPHA Group CZ spol. s r.o.

D O L O Ž K A dle ust. § 41 zák. č.128/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů
  Schváleno Radou Města Ivančice č. 17 pod bodem 51, konané dne 17. 6. 2016