Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Smlouva o dílo uzavřená v souladu s ust. § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, mezi níže uvedenými smluvními stranami: Město Ivančice Sídlo: Palackého náměstí 196/6, 664 91 Ivančice IČO: 00281859 DIČ: CZ00281859 zastoupené: starostou Milanem Bučkem bankovní spojení: KB Ivančice č. ú: 125911/0100 (dále jen “objednatel”) a ALPHA Group CZ spol. s r.o. Sídlo: Jana Schwarze 4, 664 91 Ivančice IČO: 25341723 DIČ: CZ25341723 zastoupené: jednatelem Vladimírem Vorlem bankovní spojení: (dále jen “zhotovitel”) (ve smlouvě společně dále jen jako „smluvní strany“) Článek I. Předmět smlouvy Předmětem této smlouvy je výměna PVC na chodbě městské sportovní haly v Ivančicích (dále jen dílo). Podrobná specifikace díla je uvedena v cenové nabídce zhotovitele, která je přílohou této smlouvy. Článek II. Doba plnění Zhotovitel se zavazuje na základě této smlouvy provést dílo nejpozději v termínu do 17. 7. 2016 Předání díla bude na základě odsouhlaseného předávacího protokolu, kdy nebudou zjištěny žádné nedodělky nebo závady. Článek III. Cena za dílo Cena za provedení díla v rozsahu této smlouvy činí 101 187,20 Kč bez DPH. DPH činí 21 249,31 Kč. Na provedené dílo se vztahuje režim přenesené daňové povinnosti dle § 92a zákona o DPH. Pokud v průběhu realizace dojde ke změnám sazeb DPH, bude celková nabídková cena upravena podle výše sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění. Smlouva o dílo Článek IV. Fakturace a platební podmínky 1. Cena díla bude uhrazena po ukončení díla na základě daňového dokladu, vystaveného zhotovitelem a doručeného objednateli. Daňový doklad bude vystaven na částku odpovídající skutečně provedeným pracím dle této smlouvy. 2. Splatnost daňového dokladu bude 30 kalendářních dní od data jeho prokazatelného doručení objednateli, přičemž přílohou daňového dokladu je odsouhlasený předávací protokol objednatelem. Částka tvořící DPH dle § 92a zákona o DPH bude odvedena státu do 20 dnů od vystavení faktury. 3. Při neúplnosti nebo nesprávnosti daňového dokladu je objednatel oprávněn doklad vrátit a běh splatnosti se zastaví. Nová doba splatnosti začne běžet od doručení dokladu nového nebo opraveného. 4. Smluvní strany se dohodly, že daňový doklad bude považovat za úplný a správný pokud bude obsahovat: a) označení a číslo, b) název a sídlo, IČO, DIČ zhotovitele, c) bankovní spojení zhotovitele, d) fakturovanou částku, e) sazbu DPH, f) výši DPH, g) datum vystavení, h) přílohu dokladující vznik práva na plnění podle daňového dokladu, i) lhůtu splatnosti, j) dále bude na daňovém dokladu uveden název díla, tj. „výměna PVC na chodbě městské sportovní haly v Ivančicích“. 5. Za nesplnění termínu plnění dle čl. II. smlouvy zaplatí zhotovitel objednateli smluvní pokutu ve výši 0,3 % z celkové ceny díla za každý i započatý den prodlení. Sankci zaplatí zhotovitel na účet objednatele do 10 dnů ode dne uplatnění sankce. 6. Za prodlení s úhradou splátek ceny za provedení díla zaplatí objednatel zhotoviteli na jeho účet úrok z prodlení ve výši 0,3 % z dlužné částky, a to za každý i započatý den prodlení. Sankci zaplatí objednatel na účet zhotovitele do 10 dnů ode dne uplatnění sankce. Článek V. Záruka 1. Záruční doba činí 60 měsíců od předání díla mezi objednatelem a zhotovitelem bez vad a nedodělků. 2. Záruční doba začíná běžet dnem podpisu záznamu o splnění, předání a převzetí díla. Do dne sepsání zápisu o předání a převzetí díla nese nebezpečí škody zhotovitel. 3. Vady díla bude objednatel v průběhu záruční doby reklamovat písemně na adrese zhotovitele. Zhotovitel bezplatně odstraní reklamovanou vadu v dohodnutém termínu. O dobu odstraňování vady se prodlužuje záruční doba. 4. Případné neodstranitelné vady, které budou bránit užívání předmětu smlouvy, nahradí zhotovitel objednateli novým, bezvadným plněním. Smlouva o dílo Článek VI. Zvláštní ujednání Objednatel je oprávněn použít plnění zhotovitele ve smyslu této smlouvy výlučně pro účely vyplývající z této smlouvy. Článek VI. Platnost smlouvy Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu zástupci smluvních stran. Článek VIII. Závěrečná ustanovení 1. Ustanovení neupravená touto smlouvou se řídí obecně platnými právními předpisy České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění. 2. Změny a doplnění této smlouvy jsou možné pouze v písemné podobě a na základě vzájemné dohody obou smluvních stran formou postupně očíslovaných Dodatků. 3. Tato smlouva se uzavírá ve dvou vyhotoveních, z nichž každá smluvní strana obdrží po jednom. 4. Obě smluvní strany prohlašují, že si tuto smlouvu před podpisem přečetly, porozuměly jejímu obsahu, s obsahem souhlasí. Smlouva je projevem jejich svobodné a vážné vůle, je uzavřena určitě a srozumitelně, nikoliv v tísni a za nápadně nevýhodných podmínek, což obě smluvní strany stvrzují svým podpisem. V Ivančicích dne 22. 06. 2016 V Ivančicích dne 23. 06. 2016 Objednatel: Zhotovitel: __________________ ______________________ Město Ivančice ALPHA Group CZ spol. s r.o. D O L O Ž K A dle ust. § 41 zák. č.128/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů Schváleno Radou Města Ivančice č. 17 pod bodem 51, konané dne 17. 6. 2016