Textová podoba smlouvy Smlouva č. 25597475: smlouva o poskytnutí dotace: 184/2023 - WELLBEING pražských dětí VENKU

Příloha Smlouva č.DOT_54_12_023409_2023-Projekt č.184_2023 TEREZA WELLBEING pražských dětí VENKU [CES].PDF

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        *MHMPXPM5KKPI*

                                                                                                                   Stejnopis č.

      VEŘEJNOPRÁVNÍ SMLOUVA

                              O POSKYTNUTÍ DOTACE

                                  č. DOT/54/12/023409/2023

                                      (dále jen „smlouva“)

    uzavřená níže uvedeného dne, měsíce a roku podle zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových
   pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o rozpočtových
pravidlech“), zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „správní

      řád“), a zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen
                         „občanský zákoník“), mezi těmito smluvními stranami:

1. Hlavní město Praha
     se sídlem Mariánské náměstí 2/2, 110 01 Praha 1 - Staré Město
     zastoupené RNDr. Štěpánem Kyjovským, ředitelem odboru ochrany prostředí Magistrátu hl. m. Prahy
     IČO: 00064581
     DIČ: CZ00064581
     bankovní spojení: PPF banka a.s., se sídlem Evropská 2690/17, 160 41 Praha 6
                             číslo účtu: 5157998/6000
     kontaktní adresa: Odbor ochrany prostředí MHMP, Jungmannova 35/29, 110 00 Praha 1
     kontaktní osoba: Ing. Václav Saifrt,
                             tel.: 236005826, e-mail: vaclav.saifrt@praha.eu

     (dále jen jako „poskytovatel“)

a

2. TEREZA, vzdělávací centrum, z.ú.
     se sídlem Haštalská 756/17, 110 00 Praha 1
     v zastoupení Mgr. Petr Daniš
     IČO: 64933873
     DIČ: CZ64933873
     registrace: Městský soud v Praze, dne 19. 6. 2015, U 212
     bankovní spojení: Fio banka, a.s.
                             číslo účtu: 2001247899/2010

     (dále jen jako „příjemce“)

     (oba dále jen jako „smluvní strany“).

                                                                I.
                                                      Předmět smlouvy

1. Zastupitelstvo hlavního města Prahy rozhodlo usnesením č. 4/19 ze dne 25. 5. 2023 poskytnout
     příjemci účelově vázaný finanční příspěvek (dále jen „dotace“) ve výši 300 000 Kč (slovy: tři sta tisíc
     korun českých) na realizaci vybraného projektu „WELLBEING pražských dětí VENKU“, poř. č.
     184/2023 (dále jen „projekt“ nebo „účel“). Projekt je součástí programu vyhlášeného v souladu s § 10c
     zákona o rozpočtových pravidlech s názvem „Program na podporu projektů ke zlepšení stavu

                                                                       1
     životního prostředí hl. m. Prahy pro rok 2023“, schváleného usnesením Rady HMP č. 2788 ze
     dne 24. 10. 2022 (dále jen „Program“).

2. Příjemce zahájí realizaci projektu nejpozději do 31. 12. 2023 a dokončí jeho realizaci, resp. dosáhne
     účelu, nejpozději k 31. 12. 2024.

3. Dotaci dle odst. 1 tohoto článku poukáže poskytovatel příjemci na jeho účet uvedený v záhlaví
     smlouvy do 60 dnů ode dne nabytí účinnosti této smlouvy. Celkový objem dotace je kryt finančními
     prostředky z rozpočtu poskytovatele.

4. Příjemce prohlašuje, že dotaci přijímá, a zavazuje se využít ji výhradně k účelu dle článku I. odst. 1
     smlouvy a v termínu dle článku I. odst. 2 smlouvy.

5. Přijetí dotace příjemcem se řídí platnými a účinnými daňovými předpisy, zejména zákonem
     č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o daních z příjmů“),
     občanským zákoníkem, zákonem o rozpočtových pravidlech a ostatními obecně závaznými právními
     předpisy.

6. Poskytnutí dotace kumulativně nenaplňuje znaky veřejné podpory dle čl. 107 odst. 1 Smlouvy
     o fungování EU. Uvedená dotace nezakládá veřejnou podporu.

                                                               II.
                                                     Realizace projektu

1. Příjemce se zavazuje realizovat projekt v rozsahu poskytnuté dotace a k účelu dle článku I. smlouvy,
     v souladu s podmínkami Programu. Konkretizace podmínek realizace projektu je uvedena v příloze
     č. 1 smlouvy.

2. Veškeré informace vztahující se k poskytnuté dotaci příjemce předkládá Odboru ochrany prostředí
     Magistrátu hlavního města Prahy (dále jen „OCP MHMP“) způsobem stanoveným vždy v konkrétních
     případech v této smlouvě, tedy buď písemnou formou na adresu OCP MHMP, Jungmannova 35/29,
     110 00 Praha 1, případně do datové schránky poskytovatele (společně dále jen „písemnou formou“),
     anebo elektronicky, a to prostřednictvím příslušného formuláře v Informačním systému finanční
     podpory hlavního města Prahy (dále jen „IS FP HMP“) ve formátu .zfo či prostřednictvím e-mailové
     schránky zástupce poskytovatele. Není-li ve smlouvě stanoven způsob komunikace, je přípustný
     kterýkoliv z výše uvedených.

3. Při veškeré komunikaci s poskytovatelem bude příjemce uvádět pořadové číslo projektu, stanovené
     v článku I. odst. 1 smlouvy.

4. Příjemce je povinen:

     a) o vlastní realizaci projektu poskytovatele průběžně informovat v termínech: 31. 1. 2024
         a 30. 6. 2024, s první průběžnou informací o realizaci projektu příjemce předloží informaci
         o průběžném čerpání dotace. Průběžné zprávy budou předloženy v elektronické podobě
         prostřednictvím formuláře v IS FP HMP („Formulář pro průběžné zprávy“,
         https://www.praha.eu/jnp/cz/o_meste/finance/dotace_a_granty/mestske_granty/zivotni_prostredi_a
         _energetika/index.html),

     b) vykazovat poskytnutou dotaci odděleně v rámci své účetní evidence v souladu se zákonem
         č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o účetnictví“), a použít
         ji k úhradě nákladů projektu dle této smlouvy vzniklých v termínu od poskytnutí dotace
         Zastupitelstvem HMP do 31. 12. 2024. Příjemci, kteří nevedou účetnictví podle citovaného zákona,
         jsou povinni vést ve vztahu k předmětu smlouvy daňovou evidenci podle zákona o daních z příjmů,
         rozšířenou tak, aby příslušné doklady vztahující se k dotaci splňovaly náležitosti účetního dokladu
         ve smyslu § 11 zákona o účetnictví, s výjimkou písm. f) předmětného ustanovení, a aby předmětné
         doklady byly správné, úplné, průkazné a srozumitelné, vedené v písemné formě chronologicky
         a způsobem zaručujícím jejich trvanlivost, a aby uskutečněné příjmy a výdaje byly vedeny
         analyticky a ve vztahu k dotaci (a takto označeny),

     c) při nakládání s poskytnutou dotací postupovat maximálně hospodárně a v souladu s obecně
         závaznými právními předpisy,

     d) předem projednat s poskytovatelem veškeré změny v projektu a vyžádat si předchozí písemné
         schválení těchto změn poskytovatelem, bez tohoto souhlasu nesmí příjemce změny v projektu
         realizovat,

                                                                               2
     e) umožnit poskytovateli v souladu se zákonem č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě
         a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění pozdějších předpisů, provádět
         průběžnou a následnou kontrolu realizace projektu, na nějž byla dotace poskytnuta, ověřovat
         hospodárnost a účelnost čerpání dotace, včetně výsledků, kterých bylo dosaženo; ke kontrole je
         příjemce povinen umožnit ověření použití dotace na projektu, na který byla dotace poskytnuta,
         a předložit poskytovateli veškeré účetní doklady související s čerpáním dotace, a to po dobu
         realizace účelu a dále po dobu 5 let po dosažení účelu,

     f) oznámit poskytovateli neprodleně, do 30 kalendářních dnů od vzniku skutečnosti, prostřednictvím
         e-mailové adresy zástupce poskytovatele změnu adresy, popř. sídla a dalších údajů uvedených
         v této smlouvě, dojde-li k těmto změnám v době od uzavření této smlouvy do úplného vyúčtování
         poskytnuté dotace,

     g) při realizaci účelu a po jeho skončení prokazatelným a vhodným způsobem prezentovat hlavní
         město Prahu a jeho logo jakožto poskytovatele dotace na všech propagačních a informačních
         materiálech, pokud existují, na pozvánkách, případně slovně prezentovat poskytovatele při realizaci
         účelu, v médiích a při vydávání tiskových zpráv; v případě, že příjemce provozuje webové stránky
         a uvádí zde informace o účelu, zveřejněním oficiálního loga poskytovatele na vhodném
         a viditelném místě společně s uvedením informace „Projekt je realizován s finanční podporou
         hlavního města Prahy.“; ke splnění této povinnosti uděluje poskytovatel příjemci souhlas
         s užíváním loga hlavního města Prahy, použití loga se řídí podle „Manuálu jednotného vizuálního
         stylu hlavního města Prahy – grafického manuálu HMP“, dostupného na
         https://praha.brandcloud.pro/; pro získání loga ve formátu určeném pro grafické účely a kontrolu
         správnosti použití loga k propagačním účelům příjemce kontaktuje Odbor medií a marketingu
         MHMP na adrese logo@praha.eu; propagaci poskytovatele je příjemce povinen doložit v rámci
         závěrečné zprávy o realizaci projektu; poskytovatel si vyhrazuje právo využít případné informace
         a výstupy realizovaného účelu včetně digitální a tištěné prezentace ke své prezentaci
         a k případnému poskytnutí třetí osobě; příjemce se zavazuje toto právo poskytovatele strpět
         a poskytnout k jeho realizaci veškerou součinnost.

5. Poskytnutím dotace není dotčena povinnost příjemce zajistit si veškerá příslušná stanoviska a povolení
     dotčených orgánů státní správy.

6. Příjemce se zavazuje postupovat v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných
     zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o zadávání veřejných zakázek“), dojde-li
     k naplnění stanovených podmínek, zejména pak uvedených v § 4 odst. 2 zákona o zadávání veřejných
     zakázek.

7. Příjemce je povinen poskytovatele (OCP MHMP) písemně informovat o chystané přeměně právnické
     osoby před učiněním právně závazného jednání vedoucího k přeměně právnické osoby a poskytnout
     mu veškerou související právní a ekonomickou dokumentaci a na vyžádání poskytovatele doplnit jím
     požadované další informace vztahující se k chystané přeměně, včetně případné udržitelnosti projektu
     dle článku III. odst. 5 smlouvy. Pokud by v důsledku zamýšlené přeměny mělo dojít k zániku příjemce
     nebo ukončení projektu, pak je příjemce povinen před učiněním právně závazného jednání vedoucího
     k takové přeměně právnické osoby ukončit čerpání dotace a vrátit nevyčerpanou část dotace
     poskytovateli.

8. V případě, že příslušný soud rozhodl o úpadku příjemce nebo má být příjemce zrušen s likvidací, je
     příjemce povinen tuto skutečnost neprodleně oznámit poskytovateli. Poskytovatel je oprávněn
     posoudit dosavadní naplnění účelu smlouvy a případně rozhodnout o vrácení poskytnuté dotace nebo
     její části. V takovém případě má příjemce povinnost vrátit vyplacenou dotaci nebo její část ve lhůtě
     a způsobem, které stanoví poskytovatel. Zároveň je povinen oznámit insolvenčnímu správci nebo
     likvidátorovi příjemce, že přijal dotaci z rozpočtu poskytovatele a váže ho povinnost ji vyúčtovat
     a případně vrátit.

                                                               III.
                                                     Vyúčtování dotace

1. Nejpozději do 31 dnů od dokončení realizace projektu příjemce předloží poskytovateli v elektronické
     podobě prostřednictvím formuláře v IS FP HMP závěrečnou zprávu („Formulář pro závěrečnou
     zprávu“, https://www.praha.eu/jnp/cz/o_meste/finance/dotace_a_granty/mestske_granty/zivotni_prost
     redi_a_energetika/index.html), jejíž součástí je:

                                                                               3
     a) podrobná zpráva o průběhu realizace projektu včetně všech náležitostí požadovaných v příloze č. 1
         smlouvy (např. dokumenty MS Word, MS Excel, PDF),

     b) krátká zpráva, která bude prezentovat výsledky projektu a kterou poskytovatel umístí na své
         webové stránky,

     c) závěrečné finanční vyúčtování realizace projektu ode dne schválení poskytnutí dotace
         Zastupitelstvem HMP do termínu dle článku I. odst. 2 smlouvy včetně kopií všech příslušných
         účetních dokladů vystavených na částku převyšující 2 000 Kč; přehled závěrečného finančního
         vyúčtování bude zpracován dle závazného vzoru, který je přílohou č. 2 smlouvy.

2. Nejpozději do 31 dnů od dokončení realizace projektu příjemce předloží poskytovateli písemnou
     formou:

     a) formulář závěrečné zprávy s vygenerovaným sdělením o elektronickém odevzdání, podepsaný
         příjemcem či osobou oprávněnou jednat za příjemce,

     b) přehled závěrečného finančního vyúčtování realizace projektu, podepsaný příjemcem či osobou
         oprávněnou jednat za příjemce (dle přílohy č. 2 smlouvy, bez účetních dokladů a vzoru vedení
         peněžního deníku).

     Tyto dokumenty příjemce předloží OCP MHMP. Pro dodržení lhůty je rozhodné datum odeslání
     dokumentů.

3. Nejpozději do 31 dnů od dokončení realizace projektu příjemce vrátí poskytovateli nepoužité
     přidělené finanční prostředky a zároveň předloží poskytovateli kopii dokladu o provedení této finanční
     operace.

4. Zjistí-li příjemce v průběhu realizace projektu, že nebude možné projekt realizovat v rozsahu
     stanoveném touto smlouvou a v důsledku toho příjemce nevyčerpá přidělenou dotaci v plné výši, sdělí
     tuto skutečnost poskytovateli, a to neprodleně a písemně. Příjemce nejpozději do 31 dnů od tohoto
     zjištění vrátí poskytovateli nepoužité přidělené finanční prostředky, dále předloží požadované
     dokumenty podle odst. 1 a 2 tohoto článku.

5. Finanční prostředky ve smyslu článku III. odst. 3 a 4 a ve smyslu článku IV. smlouvy příjemce odvede
     na účet poskytovatele č. 5157998/6000, KS 558, jako variabilní symbol uvede příjemce své IČO
     (identifikační číslo) nebo pořadové číslo projektu bez lomítka (např. 0012023) v případě, že se jedná
     o fyzickou osobu nepodnikající.

6. Změnu vlastnictví investičního majetku pořízeného nebo technicky zhodnoceného z dotace lze
     v průběhu 5 let od dosažení účelu dotace provést pouze s písemným souhlasem zástupce
     poskytovatele. V případě investiční dotace je příjemce povinen zajistit udržitelnost projektu po
     dobu 5 let.

                                                               IV.
                                                    Sankční ustanovení

1. V případě porušení povinnosti stanovené právním předpisem, touto smlouvou nebo přímo použitelným
     předpisem EU spočívající v neoprávněném použití či zadržení dotace je příjemce povinen provést
     odvod za porušení rozpočtové kázně, příp. část v rozsahu tohoto porušení, do rozpočtu poskytovatele,
     dle § 22 zákona o rozpočtových pravidlech (dále jen „odvod“). V případě prodlení s odvodem je
     příjemce povinen uhradit poskytovateli penále dle § 22 zákona o rozpočtových pravidlech. Příjemce
     při vrácení dotace uvede jako variabilní symbol své IČO nebo pořadové číslo projektu bez lomítka
     (např. 0012023) v případě, že se jedná o fyzickou osobu nepodnikající.

2. Poskytovatel vymezuje v souladu s § 10a odst. 6 zákona o rozpočtových pravidlech podmínky, jejichž
     porušení příjemcem považuje za méně závažné. Výše nižších odvodů je stanovena takto:

     a) za nepředání závěrečné zprávy či závěrečného finančního vyúčtování realizace projektu dle
         článku III. odst. 1 a 2 smlouvy ve stanovené lhůtě odvod ve výši 0,01 % z celkové výše dotace za
         každý započatý den prodlení s předáním až do doby jeho doručení sjednaným způsobem,

     b) nebude-li závěrečné finanční vyúčtování realizace projektu předáno řádně, nebude-li obsahovat
         požadované náležitosti nebo bude-li obsahovat nesrovnalosti, odvod až do výše 10 % z celkové
         výše dotace,

                                                                               4
     c) za nedodržení povinnosti publicity dle článku II. odst. 4 písm. g) smlouvy odvod až do výše 10 %
         z celkové výše dotace,

     d) za porušení povinnosti dle článku II. odst. 4 písm. b) smlouvy odvod až do výše 10 % z celkové
         výše dotace,

     e) za neoznámení změny identifikačních údajů příjemcem odvod až do výše 5 % z celkové výše
         dotace.

3. O konečné výši odvodu, je-li v této smlouvě stanoven procentním rozmezím, rozhodne na základě
     správního uvážení poskytovatel s přihlédnutím k intenzitě, rozsahu a dopadu porušení podmínek.

4. Odvod za porušení rozpočtové kázně se dle § 22 odst. 7 zákona o rozpočtových pravidlech neuloží,
     pokud jeho celková výše za všechna porušení rozpočtové kázně nepřesáhne 1 000 Kč.

5. Zjistí-li poskytovatel, že příjemce porušil některou z výše uvedených podmínek, jejichž porušení
     považuje smlouva za méně závažné, vyzve příjemce v souladu s § 22 odst. 6 zákona o rozpočtových
     pravidlech k provedení opatření k nápravě, a za tímto účelem mu stanoví lhůtu. Provede-li příjemce
     řádně a včas stanovené opatření k nápravě, odpadá povinnost odvodu za porušení rozpočtové kázně.

6. Příjemci nevznikne povinnost odvodu za porušení rozpočtové kázně, prokáže-li, že mu ve splnění
     podmínek dočasně nebo trvale zabránila mimořádná nepředvídatelná a nepřekonatelná překážka
     vzniklá nezávisle na jeho vůli. Poskytovatel posoudí existenci tvrzené překážky a o závěrech svého
     posouzení příjemce bez zbytečného odkladu vyrozumí.

                                                               V.
                                                   Závěrečná ustanovení

1. Poskytovatel je oprávněn vypovědět tuto smlouvu bez udání důvodu s výpovědní
     dobou 14 kalendářních dnů ode dne, kdy byla písemná výpověď doručena příjemci, a to v souladu
     s § 166 odst. 2 správního řádu. Nepřevezme-li příjemce výpověď nebo její doručení zmaří, je
     postupováno dle § 24 správního řádu. Okamžikem doručení výpovědi je příjemce povinen ukončit
     čerpání dotace poskytnuté dle této smlouvy a vrátit nevyčerpanou část dotace poskytovateli na účet
     uvedený v záhlaví smlouvy.

2. Změny a doplňky této smlouvy lze provést pouze formou písemných vzestupně číslovaných dodatků,
     které se po jejich podepsání oběma smluvními stranami stávají nedílnou součástí této smlouvy.

3. Informační povinnost poskytovatele dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady č. 2016/679 ze
     dne 27. 4. 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném
     pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES („GDPR“), účinného od 25. 5. 2018, je ze strany
     poskytovatele splněna prostřednictvím informace uveřejněné na portálu hlavního města Prahy
     www.praha.eu, a to na adrese: http://www.praha.eu/jnp/cz/o_meste/magistrat/gdpr/index.html.

4. Smluvní strany výslovně souhlasí s tím, aby byla tato smlouva uveřejněna v registru smluv dle zákona
     č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv
     a o registru smluv (zákon o registru smluv), ve znění pozdějších předpisů. Uveřejnění této smlouvy
     zajistí poskytovatel.

5. Smluvní strany výslovně souhlasí s tím, aby tato smlouva byla uvedena v Centrální evidenci smluv
     (CES) vedené poskytovatelem. Tato evidence je veřejně přístupná a obsahuje údaje o smluvních
     stranách, předmětu smlouvy, číselné označení této smlouvy, datum jejího podpisu a její text.

6. Smluvní strany prohlašují, že skutečnosti uvedené v této smlouvě nepovažují za obchodní tajemství ve
     smyslu § 504 občanského zákoníku a udělují svolení k jejich užití a zveřejnění bez stanovení
     jakýchkoli dalších podmínek.

7. Příjemce bere na vědomí, že poskytovatel je povinen na dotaz třetí osoby poskytovat informace
     v souladu se zákonem č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších
     předpisů, a souhlasí s tím, aby veškeré informace obsažené v této smlouvě byly v souladu s citovaným
     zákonem poskytnuty třetím osobám, pokud o ně požádají.

8. Příjemce prohlašuje, že nemá žádné závazky vůči orgánům veřejné správy po lhůtě splatnosti
     (zejména se jedná o daňové nedoplatky a penále, nedoplatky na pojistném a penále na veřejné
     zdravotní pojištění, na pojistném a penále na sociálním zabezpečení a příspěvku na státní politiku
     zaměstnanosti a odvody za porušení rozpočtové kázně). Příjemce současně prohlašuje, že se nenachází

                                                                               5
     v úpadku či likvidaci a pokud se tak stane, bude postupovat v souladu se smlouvou. Příjemce dále
     prohlašuje, že nebyl v posledních 5 letech před podáním žádosti pravomocně odsouzen pro trestný čin
     uvedený v příloze č. 3 zákona o zadávání veřejných zakázek. Jde-li o právnickou osobu, musí tuto
     podmínku splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu této právnické
     osoby. Je-li členem statutárního orgánu příjemce právnická osoba, musí podmínku splňovat jak tato
     právnická osoba, tak také každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a osoba zastupující tuto
     právnickou osobu ve statutárním orgánu příjemce.
9. V souladu s § 43 odst. 1 zákona č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze, ve znění pozdějších předpisů,
     tímto poskytovatel potvrzuje, že uzavření této smlouvy schválilo Zastupitelstvo hlavního města Prahy
     usnesením č. 4/19 ze dne 25. 5. 2023.
10. Smlouva se vyhotovuje ve třech stejnopisech s platností originálu, z nichž jeden obdrží příjemce a dva
     obdrží poskytovatel.
11. Smlouva nabývá platnosti dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami a účinnosti dnem
     zveřejnění v registru smluv.
12. Smluvní strany výslovně prohlašují, že se seznámily s celým obsahem smlouvy (včetně příloh), která
     je výrazem jejich svobodné vůle, nežádají změny ani doplnění a smlouvu podepisují.

V Praze dne …………………

Za poskytovatele:

              ………….………………………………

Za příjemce:

              ………….………………………………

              6
                         Příloha č. 1

                              ke smlouvě č. DOT/54/12/023409/2023

Bližší vymezení podmínek realizace projektu dle článku II. odst. 1 smlouvy:
Dotace je přidělována na realizaci dlouhodobého programu zaměřeného na propagaci a realizaci
vzdělávacích aktivit venku, a především na wellbeing dětí venku, určeného především pro děti ve věku 3 až
12 let, jejich učitele, rodiče a vychovatele – tj. na vytvoření webové stránky zaměřené na „wellbeing dětí
venku“, na zpracování infografiky prezentující výsledky proběhlého výzkumu, na přípravu a realizaci
webinářů zaměřených na wellbeing venku, na vytvoření nových vzdělávacích aktivit a lekcí pro wellbeing
venku ve městě a na vytvoření nových metodických listů. Dotace je dále přidělována na šíření výstupů
a inspirace prostřednictvím webových stránek a sociálních sítí, článků v médiích a prostřednictvím
vystoupení na konferencích a také na vydávání a rozesílání elektronického newsletteru.
Konkretizace jednotlivých ustanovení smlouvy:
K článku II. smlouvy:
Pokud bude realizace projektu kompletně provedena třetí osobou (zhotovitel), pořídí příjemce písemný
protokol o převzetí provedených prací potvrzený třetí osobou a příjemcem. Pokud budou práce provedeny
pod odborným dohledem, pořídí příjemce písemný protokol o dohledu potvrzený odborným dohledem
a příjemcem. Tento protokol bude následně v kopii předán OCP MHMP. Příjemce oznámí minimálně
14 dní předem e-mailem (nebo písemně) OCP MHMP termín dokončení realizace celého projektu.
Příjemce bude realizaci projektu průběžně konzultovat s Mgr. Ing. Petrem Holým, oddělení
environmentálních projektů OCP MHMP.
V rámci průběžných zpráv o realizaci projektu předloží příjemce OCP MHMP časový a místní
harmonogram proběhlých i připravovaných aktivit, přehled zapojených škol, informaci o realizované
propagační činnosti spojené s realizací tohoto projektu.
K článku III. odst. 1 a 2 smlouvy:
V rámci závěrečné zprávy o realizaci projektu předloží příjemce OCP MHMP komentář k vytvořené
webové stránce zaměřené na „wellbeing dětí venku“ včetně informace o jejich návštěvnosti, zpracovanou
infografiku včetně informace o jejím použití, informaci o proběhlých webinářích s uvedením popisu jejich
obsahu, termínu konání, délky trvání a prezenčních listin (nebo počtu účastníků), přehled nových
vzdělávacích aktivit a lekcí včetně jejich popisu, zpracované metodické listy a informaci o další propagační
činnosti spojené s realizací projektu (sociální sítě, články v médiích, vystoupení na konferencích, vydávání
elektronického newsletteru apod.).
Příjemce dále zpracuje a v rámci závěrečné zprávy předloží celkové zhodnocení úspěšnosti realizace celého
projektu.

                                                                               7
                         Příloha č. 2

                       ke smlouvě č. DOT/54/12/023409/2023

           Závazný vzor závěrečného finančního vyúčtování realizace projektu

                DOTACE poř. č. 184/2023

Číslo smlouvy: DOT/54/12/023409/2023 Poskytnutá částka:                     300 000 Kč

Název projektu: WELLBEING pražských dětí VENKU

Příjemce:                                       Jméno
                                                oprávněného
Jméno, adresa a telefon osoby, která            zástupce příjemce:
zpracovala vyúčtování projektu:

Soupis účetních dokladů:

Po- číslo  typ            datum    účel výdaje                      částka  hrazeno hrazeno
                                                                            z dotace z jiných
řad. účetního účetního vystavení
                                                                                           zdrojů
č. dokladu dokladu dokladu

CELKEM

K vrácení na účet poskytovatele zbývá celkem:

Tyto prostředky byly vráceny dne:               z účtu č.:

  SKUTEČNÉ NÁKLADY NA REALIZACI PROJEKTU CELKEM

Příjemce tímto potvrzuje, že veškeré prvotní účetní doklady uvedené ve vyúčtování této dotace jsou
součástí účetní dokumentace příjemce.
V ............................ dne .......................
Podpis příjemce nebo oprávněného zástupce příjemce a případně razítko příjemce:

Příloha závěrečného finančního vyúčtování realizace projektu:

1. Kopie všech příslušných účetních dokladů nad 2 000 Kč
2. Vzor vedení (tzn. kopie jedné strany) peněžního deníku nebo výpisu z účetního software

                                      8