Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Číslo: 24_635310296 S OBJEDNÁVKA Zpracoval: Tel. číslo: 3.10.2024 18:57 DIČ: CZ25429949 Objednatel: Email: Správa železnic, státní organizace Dlážděná 1003/7 Dodavatel: Notifikace: Praha 110 00 STRABAG Rail a.s. Železničářská 1385/29 400 03 Ústí nad Labem IČO: 25429949 Objednávku vystavuje organizační složka: Správa železnic, Oblastní ředitelství Ostrava Muglinovská 1038/5 Ostrava Přívoz 702 00 IČO: 70994234 DIČ: CZ70994234 Termín dodání: Finanční objem (bez DPH) do: říjen 2024 CZK 5 325 762,05 "Zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským Způsob dopravy: Způsob platby: Zajistí dodavatel Převodem soudem v Praze, spisová značka A 48384“ Č. j.: 40207/2024-SŽ-OŘ OVA-NOSČ Povaha nákupu: Účetní okruh: Smlouva: X X ZDC Splatnost faktury: 30 dní provoz investice FKSP MOZ HOM Potvrzený termín dodání: Fakturu zašlete: Správa železnic, státní organizace Centrální finanční účtárna Čechy Adresa místa plnění: Náměstí Jana Pernera 217 Správa železnic, Oblastní ředitelství Ostrava Muglinovská 1038/5 Pardubice 530 02 Ostrava 702 00 Objednáváme u Vás: Čís.ř. Kód MTZ Název MJ Množství Cena / jedn. 1 Konkrétní popis plnění je uveden v soupisu prací. 1,000 5 325 762,05 Pokračování je na straně 2 Přílohy: 1 Záruční doba: Dle dohody Objednávka je podstatnou náležitostí daňového dokladu (faktury). Na daňový doklad uvádějte své IČO, DIČ nebo potvrďte, že nejste plátci DPH. Uveďte, jestli jste fyzická nebo právnická osoba. Úrok z prodlení respektujeme pouze v zákonné výši dle nařízení vlády č.351/2013 Sb. Termín splatnosti bude akceptován po doručení úplného daňového dokladu. Daňový doklad může být uhrazen ze dvou účtů, a to zvlášť základ DPH a zvlášť DPH. Žádáme o zaslání potvrzené objednávky zpět spolu s daňovým dokladem! Bez potvrzené objednávky nelze daňový doklad akceptovat jako úplný a nemůže být proplacen. Dodavatel včas poskytne odběrateli informaci o možných změnách týkajících se identifikačních údajů společnosti, včetně možné změny bankovních údajů. Objednatel je povinen uveřejňovat uzavřené smlouvy (objednávky včetně její písemné akceptace) v Registru smluv na základě ustanovení zákona číslo 340/2015 Sb. (viz zadní strana objednávky). Smluvní strany se dohodly, že stane-li se dodavatel nespolehlivým plátcem nebo daňový doklad dodavatele bude obsahovat číslo bankovního účtu, na který má být plněno, aniž by bylo uvedeno ve veřejném registru spolehlivých účtů, je objednatel oprávněn z finančního plnění uhradit daň z přidané hodnoty přímo místně a věcně příslušnému správci daně dodavatele. V případě poskytnutí osobních údajů dodavateli je dodavatel povinen tyto údaje zabezpečit dle Nařízení evropského parlamentu a rady o ochraně osobních údajů č. 2016/679 (GDPR). Ostrava Přívoz, dne: 04.10.2024 Ústí nad Labem, Akceptováno dne: 04.10.2024 (razítko, podpis) Podepsáno elektronicky (jméno, příjmení, razítko, podpis) Podepsáno elektronicky Objednatel: Dodavatel: jméno: Ing. Jiří MACHO Strana: 1/2 OBJEDNÁVKA Číslo: 24_635310296 S Pokračování Zpracoval: Tel. číslo: Cena / jedn. Email: Název Čís.ř. Kód MTZ MJ Množství Odstranění havarijního stavu po povodních 2024 – přípravné práce na opravu trati v úseku Opava – Kravaře. Kontaktní osoba: xxx Účelem je realizace Díla, tj. bezprostřední odstranění následků mimořádné události (živelné pohromy) – povodní na základě vyhlášeného stavu nebezpečí dle Rozhodnutí hejtmana Moravskoslezského kraje o vyhlášení stavu nebezpečí číslo 1/2024 ze dne 14.9.2024 a dle výjimky Objednatele podle čl. 109 Směrnice SŽ SM053 Zadávání veřejných zakázek za účelem opětovného zprovoznění železniční dopravní cesty. Tato objednávka představuje nabídku ve smyslu § 1731 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „OZ“). Akceptace objednávky musí být písemná. Konkludentní přijetí nabídky je vyloučeno (§ 1744 OZ). Dodavatel bere na vědomí, že akceptací této objednávky dojde k uzavření smlouvy. Objednatel uveřejní objednávku i přijetí nabídky v registru smluv v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (dále jen „ZRS) za předpokladu, že se bude jednat o smlouvu ve smyslu ustanovení § 2 odst. 1 ZRS, na níž nedopadá výjimka dle ustanovení § 3 ZRS. Dodavatel akceptací nabídky souhlasí se zveřejněním údajů o identifikaci smluvních stran, předmětu smlouvy, jeho ceně či hodnotě a datu uzavření této smlouvy v registru smluv. Neoznámí-li dodavatel objednateli písemně společně s akceptací této objednávky, které konkrétně specifikované údaje považuje za své obchodní tajemství ve smyslu ustanovení § 504 OZ, či že se v objednávce vyskytují informace, jež nemohou být v registru smluv uveřejněny v souladu s ustanovením § 3 odst. 1 ZRS, bude objednatel postupovat tak, jakoby se takové údaje a informace v objednávce nevyskytovaly. S částmi objednávky, které dodavatel neoznačí za své obchodní tajemství před uzavřením této objednávky, nebude objednatel jako s obchodním tajemstvím nakládat a ani odpovídat za případnou škodu či jinou újmu takovým postupem vzniklou. Za označení těchto údajů a informací odpovídá výhradně dodavatel, a to bez ohledu na to, která ze stran tyto údaje či informace znečitelní a objednávku uveřejní. Totéž platí pro oznámení dodavatele, že na jeho osobu či tuto objednávku dopadá některá z výjimek uvedených v ustanovení § 3 odst. 2 ZRS. Dodavatel akceptací této objednávky prohlašuje, že: 1. není obchodní společností, ve které veřejný funkcionář uvedený v ust. § 2 odst. 1 písm. c) zákona č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon o střetu zájmů“) nebo jím ovládaná osoba vlastní podíl představující alespoň 25 % účasti společníka v obchodní společnosti, a že žádní poddodavatelé, jimiž prokazuje/prokazoval kvalifikaci v zadávacím řízení, nejsou obchodní společností, ve které veřejný funkcionář uvedený v ust. § 2 odst. 1 písm. c) Zákona o střetu zájmů nebo jím ovládaná osoba vlastní podíl představující alespoň 25 % účasti společníka v obchodní společnosti 2. on sám jakožto dodavatel, případně dodavatelé v jeho rámci sdružení za účelem účasti na plnění této objednávky, ani žádný z jeho poddodavatelů nebo jiných osob, jejichž způsobilost je využívána ve smyslu evropských směrnic o zadávání veřejných zakázek, nejsou osobami dle článku 5k nařízení Rady (EU) č. 833/2014 ze dne 31. července 2014 omezujících opatřeních vzhledem k činnostem Ruska destabilizujícím situaci na Ukrajině, ve znění pozdějších předpisů, jimž se zakazuje zadat nebo dále plnit jakoukoli veřejnou zakázku nebo koncesní smlouvu spadající do oblasti působnosti směrnic o zadávání veřejných zakázek, jakož i čl. 10 odst. 1, 3, odst. 6 písm. a) až e), odst. 8, 9 a 10, článků 11, 12, 13 a 14 směrnice 2014/23/EU, článků 7 a 8, čl. 10 písm. b) až f) a písm. h) až j) směrnice 2014/24/EU, článku 18, čl. 21 písm. b) až e) a písm. g až i), článků 29 a 30 směrnice 2014/25/EU a čl. 13 písm. a) až d), f) až h) a j) směrnice 2009/81/ECa, 3. on sám jakožto dodavatel, případně dodavatelé v jeho rámci sdružení za účelem účasti na plnění této objednávky, ani žádný z jeho poddodavatelů nebo jiných osob, jejichž způsobilost je využívána ve smyslu evropských směrnic o zadávání veřejných zakázek, nejsou osobami dle článku 2 nařízení Rady (EU) č. 269/2014 ze dne 17. března 2014, o omezujících opatřeních vzhledem k činnostem narušujícím nebo ohrožujícím územní celistvost, svrchovanost a nezávislost Ukrajiny, ve znění pozdějších předpisů, a dalších prováděcích předpisů k tomuto nařízení Rady (EU) č. 269/2014 (tzv. sankční seznamy) , platných ke dni akceptace této objednávky, 4. přestane-li on sám jakožto dodavatel, případně dodavatelé v jeho rámci sdružení za účelem účasti na plnění této objednávky, nebo některý z jeho poddodavatelů nebo jiných osob, jejichž způsobilost je využívána ve smyslu evropských směrnic o zadávání veřejných zakázek, splňovat výše uvedené podmínky, k nimž se toto četné prohlášení vztahuje, a to kdykoliv až do okamžiku splnění této objednávky , oznámí tuto skutečnost bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 3 pracovních dnů ode dne, kdy přestal splňovat výše uvedené podmínky, k nimž se toto četné prohlášení vztahuje, zadavateli této objednávky. Strana: 2/2