Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
ŘEDITELSTVÍ SILNIC w A DÁLNIC OBJEDNÁVKA Číslo objednávky: 10PU-003889 Evidenční číslo (ISPROFIN/ISPROFOND): 500 116 0009 Název veřejné zakázky: 1/11 MUK Plotiště - dopravně inženýrské opatření (pronájem a údržba DZ) Objednatel: Dodavatel: Ředitelství silnic a dálnic s. p. Obchodní jméno: EUROV1A CZ a.s. Správa Hradec Králové, Pouchovslcá 401, Adresa: U Michelslcého lesa 1581/2, 503 41 Hradec Králové 140 00 Praha 4 Bankovní spojení: ........ IČO: 45274924 Číslo účtu: .................................... DIČ: CZ45274924 IČO: 65993390 Adresa závodu: závod Čechy východ DIČ: CZ65993390 Piletická 498, 503 41 Hradec Králové Kontaktní osoba: ............................. zapsaný v obchodním rejstříku pod sp. zn.: A 80478 vedenou u Městského soudu v Praze Tato objednávka Objednatele zavazuje po jejím potvrzení Dodavatelem obě smluvní strany ke splnění stanovených závazků a nahrazuje smlouvu. Dodavatel se zavazuje provést na svůj náklad a nebezpečí pro Objednatele dílo specifikované níže. Objednatel se zavazuje zaplatit za dílo poskytnuté v souladu s touto objednávkou cenu uvedenou níže. Místo dodání: 1/11 MÚK Plotiště —v km 45,76 Kontaktní osoba Objednatele: ............................................................ e-mail:................................... Fakturujte: Ředitelství silnic a dálnic s. p., Čerčanská 2023/12, Krč, 140 00 Praha 4 Faktury v elektronické formě zasílejte: datovou schránkou (ID DS zjq4rhz) nebo e-mailem na adresu posta@rsd.cz, v národním standardu pro elektronickou fakturaci ISDOC verze 5.2. až 6.0.2 (preferovaný formát) nebo ve formátu Portable Document Formát for the Long-term Archiving, tzv. PDF/A a vyšší. Na faktuře bude uvedeno číslo objednávky Objednatele, pokud je faktura ve formátu ISDOC v příslušných elementech, případně u faktur ve formátu PDF v poznámce. Obchodní a platební podmínky: Objednatel uhradí cenu jednorázovým bankovním převodem na účet Dodavatele uvedený na faktuře, termín splatnosti je stanoven na 30 dnů ode dne doručení faktury Objednateli. Fakturu lze předložit nejdříve po protokolárním převzetí Stránka 1 z 3 stavebních prací Objednatelem bez vad či nedodělků. Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti stanovené platnými právními předpisy, číslo objednávky, místo dodání a Evidenční číslo (ISPROFIN/ISPROFOND). Objednatel neposkytuje žádné zálohy na cenu, ani dílčí platby ceny. Potvrzením přijetí (akceptací) této objednávky se Dodavatel zavazuje plnit veškeré povinnosti v této objednávce uvedené. Objednatel výslovně vylučuje akceptaci objednávky Dodavatelem s jakýmikoliv změnami jejího obsahu, k takovému právnímu jednání Dodavatele se nepřihlíží. Dodavatel poskytuje souhlas s uveřejněním objednávky a jejího potvrzení v registru smluv zřízeným zákonem č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv, ve znění pozdějších předpisů (dále jako „zákon o registru smluv“), Objednatelem. Objednávka je účinná okamžikem zveřejnění v registru smluv. Objednatel je oprávněn kdykoliv po uzavření objednávky tuto objednávku vypovědět s účinky od doručení písemné výpovědi Dodavateli, a to i bez uvedení důvodu. Výpověď objednávky dle předcházející věty nemá vliv na již řádně poskytnuté plnění včetně práv a povinností z něj vyplývajících. Objednatel použije přijaté plnění pro účely určené k ekonomické činnosti a ve vztahu k danému plnění vystupuje jako osoba povinná k DPH. Objednáváme u Vás: 1/11 MÚK Plotiště - dopravně inženýrské opatření (pronájem a údržba DZ) Lhůta pro dodání či termín dodání: únor 2025 - 31.7.2025 Celková hodnota objednávky v Kč bez DPH / vč. DPH: 245 000,00 / 296 450,00 V případě akceptace objednávky Objednatele Dodavatel objednávku písemně potvrdí prostřednictvím e-mailu zaslaného do e-mailové schránky Objednatele ...................... V případě nepotvrzení akceptace objednávky Objednatele Dodavatelem dle předchozí věty ve lhůtě 5 pracovních dnů ode dne odeslání objednávky Objednatelem platí, že Dodavatel objednávku neakceptoval a objednávka je bez dalšího zneplatněna. Dodavatel akceptací této objednávky současně čestně prohlašuje, že (1) není ve střetu zájmů dle § 4b zákona č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů, ve znění pozdějších předpisů, tj. není obchodní společností, ve které veřejný funkcionář uvedený v § 2 odst. 1 písm. c) zákona č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů, ve znění pozdějších předpisů (člen vlády nebo vedoucí jiného ústředního správního úřadu, v jehož čele není člen vlády) nebo jím ovládaná osoba vlastní podíl představující alespoň 25 % účasti společníka v obchodní společnosti, (2) žádné finanční prostředky, které obdrží za dílo provedené v souladu s touto objednávkou, nepoužije v rozporu s mezinárodními sankcemi uvedenými v § 2 zákona č. 69/2006 Sb., o provádění mezinárodních sankcí, ve znění pozdějších předpisů, zejména, že tyto finanční prostředky přímo ani nepřímo nezpřístupní osobám, subjektům či orgánům s nimi Stránka 2 z 3 spojeným uvedeným v sankčních seznamech1v souvislosti s konfliktem na Ukrajině nebo v jejich prospěch a (3) zavazuje se poskytnout veškerou součinnost vůči Objednateli, Státnímu fondu dopravní infrastruktury a Ministerstvu dopravy ČR v rámci výkonu jejich kontrolní činnosti a to zejména dle zákona č. 104/2000 Sb., o Státním fondu dopravní infrastruktury, zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 255/2012 Sb., o kontrole (kontrolní řád), ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů a vyhlášky č. 104/1997 Sb., kterou se provádí zákon o pozemních komunikacích. V rámci poskytnuté součinnosti Dodavatel mimo jiné poskytne Objednateli, Státnímu fondu dopravní infrastruktury nebo Ministerstvu dopravy ČR veškeré podklady a údaje potřebné pro prováděnou kontrolu. Za Objednatele: Digitálně podepsal Ředitelství silnic a dálnic s. p. 28.01.2025 15:57:24 PODEPSÁNO PROSTŘEDNICTVÍM UZNÁVANÉHO ELEKTRONICKÉHO PODPISU DLE ZÁKONA Č. 297/2016 SB., O SLUŽBÁCH VYTVÁŘEJÍCÍCH DŮVĚRU PRO ELEKTRONICKÉ TRANSAKCE, VĚZNĚNÍ POZDĚJŠÍCH PŘEDPISŮ 1Zejména, ale nikoli výlučně, v přílohách nařízení Rady (EU) č. 269/2014 ze dne 17. března 2014 o omezujících opatřeních vzhledem k činnostem narušujícím nebo ohrožujícím územní celistvost, svrchovanost a nezávislost Ukrajiny a nařízení Rady (EU) č. 208/2014 ze dne 5. března 2014 o omezujících opatřeních vůči některým osobám, subjektům a orgánům vzhledem k situaci na Ukrajině, resp. ve vnitrostátním sankčním seznamu vydaném podle zákona č. 69/2006 Sb., o provádění mezinárodních sankcí, ve znění pozdějších předpisů. Stránka 3 z 3 Od: čtvrtek 30. ledna 2025 6:59 _pji.pdf Odesláno: Pošta Komu: Kopie: RE: RSD-505706/2025-2 - 10PU-003889 (pro Správu Hradec Králnvá- Předmět: 1519.5079914MBU.02 1-11 Plotiště, DIO_SoD.pdf; PM25 - ŘZ7_ Přílohy: Vysoká Důležitost: Dobrý den. Dne 29.1.2025 jsm e obdrželi od Ředitelství silnic a dálnic ČR, Správa Hradec Králové objednávku č. 10PU-003889 na realizaci veřejné zakázky 1/11 MÚK Plotiště - dopravně inženýrské opatření (pronájem a údržba DZ). Tímto objednávku akceptujeme a zavazujeme se k realizaci zakázky dle podm ínek této objednávky. Firma: EUROVIA CZ a.s., se sídlem U Michelského lesa 1581/2,140 00 Praha 4, Michle, IČO: 452 74 924, Jméno: Děkuji a jsme s pozdravem EURO VIA EUROVIA CZ a.s. závod Čechy východ O (D © O Piletická 498, 503 41, Hradec Králové www.eurovia.cz