Textová podoba smlouvy Smlouva č. 33076900: dodatek č. 1 - 1200 - Právní podpora v souvislosti se zadáním veřejné

Příloha Objednávka číslo A-0032-24-14-1 ke zveřejnění.docx

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        OBJEDNÁVKA č.
	A/0032/24/14/1
	*TSKAX002TN5D*

	Smluvní strany
	
	TSKAX002TN5D

	Objednatel

	Název
	Technická správa komunikací hl. m. Prahy, a.s.
	IČ
	03447286

	Sídlo
	Veletržní 1623/24, 170 00 Praha 7 – Holešovice
	DIČ
	CZ03447286

	Společnost je zapsána v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze,  oddíl B, vložka 20059

	Bankovní spojení
	Česká spořitelna a.s, číslo účtu: 6087522/0800

	Kontakt na Objednatele: jméno a funkce
	PhDr.Filip Hájek
	Technik

	Org. jednotka:
	13-Úsek právní a veřejných zakázek
	Telefon:
	0

	E-mail:
	xxxxxxxxxxx
	V Praze dne:
	28.04.2025

	E-mail pro účely fakturace:
	xxxxxxxxxxxx

	Datová schránka:
	mivq4t3

	Dodavatel

	Název
	HAVEL & PARTNERS s.r.o., advokátní kancelář
	IČ
	26454807

	Sídlo
	Na Florenci 2116/15
	DIČ
	CZ26454807

	
	11000
	Praha 1
	
	

	Zapsán v
	spis.zn.C 146526 vedená u Městského soudu v Praze

	Plátce DPH
	
	ANO
	
	NE

	Bankovní spojení
	Česká spořitelna a.s.
	1814372/0800

	Kontaktní osoba:
	

	Telefon:
	

	E-mail:
	

	E-mail pro účely fakturace:
	xxxxxxxxxxxxx

	Datová schránka
	zz79uga

Parametry Objednávky
	Plnění (předmět Objednávky)
	dodatek č. 1 - 1200 - Právní podpora v souvislosti se zadáním veřejné zakázky: Dodávka mobilního systému liniového řízení a provozních dopravních informací (MSDI)

	Místo plnění
	Veletržní 1624/23, Praha 7, 170 00

	Termín dokončení (dodání)
	31.12.2026

	Cena, měna (v případě plátce Cena bez DPH)
	239 800,00 CZK

	Záruční doba (měsíce)
	0

	Bližší specifikace objednávky
	dodatek č. 1 - 1200 -  rozšíření právní podpory pro průběh jednacího řízení s uveřejněním. - max.rozsah 109h
Právní podpora v souvislosti se zadáním veřejné zakázky: Dodávka mobilního systému liniového řízení a provozních dopravních informací (MSDI) 
Revize zadávacích podmínek včetně revize smluvní dokumentace pro VZ „Dodávka mobilního systému liniového řízení a provozních dopravních informací“.
Administrace VZ „Dodávka mobilního systému liniového řízení a provozních dopravních informací“ včetně asistence při výběru dodavatele a přípravy související 
dokumentace.

Vyřízení námitek stěžovatele – příprava rozhodnutí o námitkách.
Případně poskytování dalších služeb dle konkrétních požadavku Objednatele souvisejících se shora uvedeným JŘSÚ a realizací zakázky.
max.rozsah: 400h

	Další podmínky pro Dodavatele:
	dodatek č. 1  k dílčí objednávka A/0032/24/14 k Rámcové dohodě 6/23/1400/008

Číslo Objednávky musí být uvedeno na veškeré korespondenci, dodacích listech a fakturách souvisejících s touto Objednávkou.

V případě Vašeho souhlasu s Objednávkou žádáme o zaslání její akceptace nejpozději následující pracovní den po jejím doručení v souladu s čl. II Všeobecných obchodních podmínek k objednávkám.

Nedílnou součástí této Objednávky jsou níže uvedené přílohy a Všeobecné obchodní podmínky k objednávkám, zveřejněné v Registru smluv pod ID smlouvy: 23268455, a na webových stránkách Objednatele zadáním odkazu https://www.tsk-praha.cz/wps/portal/root/o-spolecnostiA/VOP. Akceptací Objednávky Dodavatel stvrzuje, že se seznámil s jejím obsahem včetně příloh a Všeobecných obchodních podmínek k objednávkám, Objednávku včetně příloh bez výhrad přijímá a zavazuje se při plnění této Objednávky postupovat dle Všeobecných obchodních podmínek k objednávkám, ve vztahu k nimž prohlašuje, že jsou mu známy. Akceptací Objednávky Dodavatelem dochází ke vzniku smluvního vztahu mezi Objednatelem a Dodavatelem.

Seznam příloh:

	V Praze dne
	28.04.2025


	Za Objednatele
	Za Dodavatele – objednávku přijal a s podmínkami souhlasí (jméno, příjmení, funkce, datum, razítko, podpis):

	
	
	

	PhDr.Filip Hájek
	
	

	předseda představenstva
	

	
	


	

	

	

	Technická správá komunikací hl. m. Prahy, a.s.
	zápis v OR vedeném MS

	Veletržní 1623/24 | 170 00 Praha 7
	v Praze v oddíle B vložka 20059

	+420 xxxxxxxxxxxxxx |  xxxxxxxxxx
	IČ 03447286 | DIČ CZ03447286

	www.tsk-praha.cz
	Datová schránka mivq4t3


Pokud je výše hodnoty předmětu plnění Objednávky vyšší než 50.000,- Kč bez DPH, vztahuje se na Objednávku akceptovanou Dodavatelem povinnost uveřejnění v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv) a objednávka nabývá účinnosti dnem jejího uveřejnění v registru smluv. Uveřejnění Objednávky v registru smluv zajišťuje Objednatel.  Pokud je výše hodnoty předmětu plnění Objednávky rovna nebo nižší než 50.000,- Kč bez DPH, objednávka nabývá účinnosti okamžikem její akceptace Dodavatelem.
	


 
	

	Technická správá komunikací hl. m. Prahy, a.s.
	zápis v OR vedeném MS

	Veletržní 1623/24 | 170 00 Praha 7
	v Praze v oddíle B vložka 20059

	+420 257 015 111 |  tsk@tsk-praha.cz
	IČ 03447286 | DIČ CZ03447286

	www.tsk-praha.cz
	Datová schránka mivq4t3


image1.png