Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
OBJEDNÁVKA č.
A/0032/24/14/1
*TSKAX002TN5D*
Smluvní strany
TSKAX002TN5D
Objednatel
Název
Technická správa komunikací hl. m. Prahy, a.s.
IČ
03447286
Sídlo
Veletržní 1623/24, 170 00 Praha 7 – Holešovice
DIČ
CZ03447286
Společnost je zapsána v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 20059
Bankovní spojení
Česká spořitelna a.s, číslo účtu: 6087522/0800
Kontakt na Objednatele: jméno a funkce
PhDr.Filip Hájek
Technik
Org. jednotka:
13-Úsek právní a veřejných zakázek
Telefon:
0
E-mail:
xxxxxxxxxxx
V Praze dne:
28.04.2025
E-mail pro účely fakturace:
xxxxxxxxxxxx
Datová schránka:
mivq4t3
Dodavatel
Název
HAVEL & PARTNERS s.r.o., advokátní kancelář
IČ
26454807
Sídlo
Na Florenci 2116/15
DIČ
CZ26454807
11000
Praha 1
Zapsán v
spis.zn.C 146526 vedená u Městského soudu v Praze
Plátce DPH
ANO
NE
Bankovní spojení
Česká spořitelna a.s.
1814372/0800
Kontaktní osoba:
Telefon:
E-mail:
E-mail pro účely fakturace:
xxxxxxxxxxxxx
Datová schránka
zz79uga
Parametry Objednávky
Plnění (předmět Objednávky)
dodatek č. 1 - 1200 - Právní podpora v souvislosti se zadáním veřejné zakázky: Dodávka mobilního systému liniového řízení a provozních dopravních informací (MSDI)
Místo plnění
Veletržní 1624/23, Praha 7, 170 00
Termín dokončení (dodání)
31.12.2026
Cena, měna (v případě plátce Cena bez DPH)
239 800,00 CZK
Záruční doba (měsíce)
0
Bližší specifikace objednávky
dodatek č. 1 - 1200 - rozšíření právní podpory pro průběh jednacího řízení s uveřejněním. - max.rozsah 109h
Právní podpora v souvislosti se zadáním veřejné zakázky: Dodávka mobilního systému liniového řízení a provozních dopravních informací (MSDI)
Revize zadávacích podmínek včetně revize smluvní dokumentace pro VZ „Dodávka mobilního systému liniového řízení a provozních dopravních informací“.
Administrace VZ „Dodávka mobilního systému liniového řízení a provozních dopravních informací“ včetně asistence při výběru dodavatele a přípravy související
dokumentace.
Vyřízení námitek stěžovatele – příprava rozhodnutí o námitkách.
Případně poskytování dalších služeb dle konkrétních požadavku Objednatele souvisejících se shora uvedeným JŘSÚ a realizací zakázky.
max.rozsah: 400h
Další podmínky pro Dodavatele:
dodatek č. 1 k dílčí objednávka A/0032/24/14 k Rámcové dohodě 6/23/1400/008
Číslo Objednávky musí být uvedeno na veškeré korespondenci, dodacích listech a fakturách souvisejících s touto Objednávkou.
V případě Vašeho souhlasu s Objednávkou žádáme o zaslání její akceptace nejpozději následující pracovní den po jejím doručení v souladu s čl. II Všeobecných obchodních podmínek k objednávkám.
Nedílnou součástí této Objednávky jsou níže uvedené přílohy a Všeobecné obchodní podmínky k objednávkám, zveřejněné v Registru smluv pod ID smlouvy: 23268455, a na webových stránkách Objednatele zadáním odkazu https://www.tsk-praha.cz/wps/portal/root/o-spolecnostiA/VOP. Akceptací Objednávky Dodavatel stvrzuje, že se seznámil s jejím obsahem včetně příloh a Všeobecných obchodních podmínek k objednávkám, Objednávku včetně příloh bez výhrad přijímá a zavazuje se při plnění této Objednávky postupovat dle Všeobecných obchodních podmínek k objednávkám, ve vztahu k nimž prohlašuje, že jsou mu známy. Akceptací Objednávky Dodavatelem dochází ke vzniku smluvního vztahu mezi Objednatelem a Dodavatelem.
Seznam příloh:
V Praze dne
28.04.2025
Za Objednatele
Za Dodavatele – objednávku přijal a s podmínkami souhlasí (jméno, příjmení, funkce, datum, razítko, podpis):
PhDr.Filip Hájek
předseda představenstva
Technická správá komunikací hl. m. Prahy, a.s.
zápis v OR vedeném MS
Veletržní 1623/24 | 170 00 Praha 7
v Praze v oddíle B vložka 20059
+420 xxxxxxxxxxxxxx | xxxxxxxxxx
IČ 03447286 | DIČ CZ03447286
www.tsk-praha.cz
Datová schránka mivq4t3
Pokud je výše hodnoty předmětu plnění Objednávky vyšší než 50.000,- Kč bez DPH, vztahuje se na Objednávku akceptovanou Dodavatelem povinnost uveřejnění v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv) a objednávka nabývá účinnosti dnem jejího uveřejnění v registru smluv. Uveřejnění Objednávky v registru smluv zajišťuje Objednatel. Pokud je výše hodnoty předmětu plnění Objednávky rovna nebo nižší než 50.000,- Kč bez DPH, objednávka nabývá účinnosti okamžikem její akceptace Dodavatelem.
Technická správá komunikací hl. m. Prahy, a.s.
zápis v OR vedeném MS
Veletržní 1623/24 | 170 00 Praha 7
v Praze v oddíle B vložka 20059
+420 257 015 111 | tsk@tsk-praha.cz
IČ 03447286 | DIČ CZ03447286
www.tsk-praha.cz
Datová schránka mivq4t3
image1.png