Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Objednávka vydaná č. 4501449677
Odběratel Dodavatel:
ČD - Telematika a.s.
Pernerova 2819/2a HARTING s.r.o.
130 00 Praha 3
IČ: 61459445 DIČ: CZ61459445 Mlýnská 60/2, Bubeneč
160 00 Praha 6
IČ: 61457701 DIČ: CZ61457701
Bankovní spojení: KB, a.s.
Číslo účtu: ---/---
IBAN: --- Dodací adresa:
Centrální sklad
Adresa pro zaslání daňového dokladu (faktury):
ČD - Telematika a.s. ČD -Telematika a.s.
Pod Táborem 369/8a Pod Táborem 369/8a
190 00 Praha 9 190 00 Praha 9
Odpovědný pracovník: ---
Tel: ---
ČP Kód Název Množství Cena za MJ Cena celkem
00010 2456829
Materiál
00020 2456774
Materiál
00030 2456831
Materiál
00040 2456796
Materiál
00050 2456864
Materiál
00060 2456785
Materiál
Datum dodání: 29.4.2025 Celkem 0,00 CZK
Datum vystavení: 17.4.2025
Způsob dodání:
Forma úhrady:
Předal:..................................................... Převzal:........................................................
Platební podmínky:
Splatnost faktur je 90 dní ode dne doručení faktury ČD-T, není li dohodnuto jinak. V případě, že je předmětem objednávky plnění,
které bude ze strany ČD-T dále použito k plnění veřejné zakázky ve smyslu zák. č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, je
splatnost faktur 60 dní ode dne doručení faktury ČD-T.
Na faktuře uveďte celé číslo naší objednávky nebo smlouvy a jméno objednávajícího. Na každé faktuře smí být odkaz pouze na
jedinou objednávku.
Na daňový doklad uveďte své IČ, DIČ a zda jste plátci DPH.Uvedené ceny jsou bez DPH.
Pokud tyto údaje neuvedete, bude Vám tato faktura vrácena k doplnění.
ČD - Telematika a.s. je v souladu se zákonem č. 340/2015 Sb., zákon o registru smluv, povinna uveřejňovat vybrané objednávky v
registru smluv. Smluvní strany berou na vědomí, že objednávka, jejíž uveřejnění zajistí ČD - Telematika a.s., nabývá účinnosti dnem
uveřejnění v registru smluv. Smluvní strany tímto výslovně konstatují, že ustanovení uvedená v objednávce v rozsahu: odpovědný
pracovník, předmět, množství, odkazů na ceny, vystavitel vč. kontaktních informací a souvisejících příloh, považují za předmět
obchodního tajemství ve smyslu §504 zákona č. 89/2012 Sb., a/nebo za předmět ochrany osobních údajů ve smyslu zákona č.
101/2000 Sb.
Pokud bude Dodavatel označen správcem daně za nespolehlivého plátce ve smyslu §106a zákona o DPH, zavazuje se zároveň o této
skutečnosti neprodleně písemně informovat Objednatele spolu s uvedením data, kdy tato skutečnost nastala. Pokud objednateli vznikne
podle §109 zákona o DPH ručení za nezaplacenou DPH z přijatého zdanitelného plnění od Dodavatele, má Objednatel právo bez
Str. 1 / 2
Objednávka vydaná č. 4501449677
souhlasu Dodavatele uplatnit postup zvláštního způsobu zajištění daně podle §109a zákona o DPH. Při uplatnění zvláštního způsobu
zajištění daně uhradí Objednatel částku DPH podle daňového dokladu vystaveného Dodavatelem na účet správce daně Dodavatele a
Dodavatele o tomto kroku vhodným způsobem vyrozumí. Zaplacením částky DPH na účet správce daně Dodavatele a jeho
vyrozuměním o tomto kroku se závazek Objednatele uhradit částku odpovídající výši takto zaplacené DPH vyplývající z této smlouvy
považuje za splněný.Ochrana osobních údajů je řešena v souladu s právními předpisy EU a ČR a dle Podmínek ochrany OU a Zásad
zpracování OU, ke stažení na www.cdt.cz/soubory-ke-stazeni.
Vystavitel: --- Tel/Fax: --- /--- e-mail: ---
Str. 2 / 2