Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
SMLOUVA O DÍLO
číslo smlouvy objednatele 1 (ŘSD s. p.): 06EU-006922
číslo smlouvy objednatele 2 (Město Horšovský Týn): neuvedeno
číslo smlouvy zhotovitele: 251421387
Tato Smlouva o dílo byla sepsána mezi následujícími smluvními stranami:
Ř editelství silnic a dálnic s. p.
se sídlem: Čerčanská 2023/12, Krč, 140 00 Praha 4
IČO, DIČ: 65993390, CZ65993390
zapsaný v obchodním rejstříku pod sp. zn.: A 80478 vedenou u Městského soudu v Praze
bankovní spojení: ČNB, č. ú. 20006-15937031/0710
zastoupeno:
kontaktní osoba ve věcech smluvních:
tel.:
e-mail:
kontaktní osoba ve věcech technických:
tel.:
e-mail:
a náměstí Republiky 52, 346 01 Horšovský Týn
00253383
Objednatel 2 Komerční banka, a.s., č.ú. 27-3284670287/0100
Město Horšovský Týn
se sídlem: Rubeška 215/1, 190 00 Praha 9 - Vysočany
IČO: 261 77 005, CZ26177005
bankovní spojení: Raiffeisenbank, a.s.
zastoupena: 5030013729/5500
(dále jen „objednatel")
a
COLAS CZ, a.s.
se sídlem:
IČO, DIČ:
bankovní spojení:
číslo účtu:
zastoupen:
kontaktní osoba ve věcech smluvních:
kontaktní osoba ve věcech technických:
(dále jen „dodavatel44nebo „zhotovitel44")
C2 - COLAS GROUP INTERNAL: Employees and partners who need to know.
(dále společně jen „smluvní strany“, jednotlivě jako „smluvní stran a“)
(dále jen „dodavatel44nebo „zhotovitel44")
(dále společně jen „smluvní strany", jednotlivě jako „smluvní strana")
Protože si objednatel přeje, aby stavba 1/26 H oršovský Týn - 2. etapa, Evidenční číslo
(ISPROFIN/ISPROFOND) byla realizována dodavatelem/zhotovitelem
a přijal dodavatelovu/zhotovitelovu nabídku na provedení a dokončení této stavby a na
odstranění všech vad na ní za cenu ve výši 44 345 347,- Kč bez DPH, kalkulovanou takto:
Objednatel 1 Objednatel 2 Celková přijatá DPH v Kč Celková přijatá
smluvní částka smluvní částka
Přijatá Přijatá v Kč bez DPH * v Kč včetně DPH
smluvní částka smluvní částka
bez DPH v Kč bez DPH v Kč
za stavební za stavební
objekty objekty
ŘSD s. p. M ěsta
Horšovský
Týn
(a) (b) (c) = (d) = DPH (e) = (c)+(d)
31 810 598,25 12 534 748,75 (a) + (b) z částky (c) 53 657 869,87
44 345 347.- 9 312 522,87
kterážto byla spočtena na základě závazných položkových cen dle oceněného soupisu prací -
výkazu výměr, dohodli se objednatel a dodavatel/zhotovitel takto:
V této Smlouvě o dílo budou mít slova a výrazy stejný význam, jaký je jim připisován zadávací
dokumentací veřejné zakázky na stavební práce s názvem 1/26 H oršovský Týn -
2. etapa, ev. č. dle Věstníku veřejných zakázek 06EU-006922 a Smluvními podmínkami pro
stavby menšího rozsahu - Obecné podmínky ve znění Smluvních podmínek pro stavby menšího
rozsahu - Zvláštní podmínky (dále rovněž „Smluvní podmínky").
Potvrzujeme, že následující dokumenty tvoří součást obsahu Smlouvy:
a) Smlouva o dílo
b) Dopis o přijetí nabídky (Oznámení o výběru dodavatele)
c) Příloha a Oceněný soupis prací - výkaz výměr
d) Smluvní podmínky pro stavby menšího rozsahu - Obecné podmínky
e) Smluvní podmínky pro stavby menšího rozsahu - Zvláštní podmínky
f) Technická specifikace
g) Výkresy a
h) Formuláře a ostatní dokumenty, které zahrnují:
- Závazek odkoupení vytěženého materiálu (formulář 2.3.1.)
- Kupní smlouva - odkoupení vytěženého materiálu (vzor)
C2 - COLAS GROUP INTERNAL: Employees and partners who need to know.
- Seznam poddodavatelů a jiných osob (formulář 2.3.2.)
- Přehled technického vybavení (formulář 2.3.3.)
- Smlouva o zpracování osobních údajů (vzor)
Vzhledem k platbám, které má objednatel uhradit dodavateli/zhotoviteli tak, jak je zde uvedeno,
se dodavatel/zhotovitel tímto zavazuje objednateli, že provede a dokončí stavbu a odstraní na
ní všechny vady v souladu s ustanoveními Smlouvy.
Objednatel se tímto zavazuje zaplatit dodavateli/zhotoviteli vzhledem k provedení a dokončení
stavby a odstranění vad na ní cenu díla v době a způsobem předepsaným ve Smlouvě.
Objednatel 1: použije přijaté plnění pro účely určené k ekonomické činnosti a ve vztahu
k danému plnění vystupuje jako osoba povinná k DPH.
Objednatel 2: část zakázky (kanalizace, vodovod) spadá pod ekonomické činnosti obce. Obec
zde má nárok na odpočet DPH (přenesená daňová povinnost), část zakázky (chodníky, veřejné
osvětlení) nespadá pod ekonomické činnosti, a tudíž bude fakturace včetně DPH.
Smluvní strany se dohodly, že Datum zahájení prací bude objednatelem oznámeno nejpozději
do 9 (devíti) měsíců od Základního data dle Pod-čl. 1.1.7 Smluvních podmínek.
Dodavatel/zhotovitel tímto poskytuje souhlas s jejím uveřejněním v registru smluv zřízeným
zákonem č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování
těchto smluv a o registru smluv, ve znění pozdějších předpisů (dále jako „zákon o registru
smluv“), přičemž bere na vědomí, že uveřejnění Smlouvy v registru smluv zajistí objednatel.
Do registru smluv bude vložen elektronický obraz textového obsahu Smlouvy v otevřeném a
strojově čitelném formátu a rovněž metadata Smlouvy.
Dodavatel/zhotovitel bere na vědomí a výslovně souhlasí, že Smlouva bude uveřejněna
v registru smluv bez ohledu na skutečnost, zda spadá pod některou z výjimek z povinnosti
uveřejnění stanovenou v zákoně o registru smluv. V rámci Smlouvy nebudou uveřejněny
informace stanovené v § 3 odst. 1 zákona o registru smluv námi označené před podpisem
Smlouvy.
Případné spory mezi smluvními stranami projedná a rozhodne příslušný obecný soud České
republiky v souladu s obecně závaznými předpisy České republiky.
Pokud se na jakoukoliv část plnění poskytovanou dodavatelem/zhotovitelem vztahuje nařízení
GDPR (Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o
ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto
údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů)), je
dodavatel/zhotovitel povinen zajistit plnění svých povinností v nařízení GDPR stanovených. V
případě, kdy bude dodavatel/zhotovitel v kterémkoliv okamžiku plnění svých smluvních
povinností zpracovatelem osobních údajů poskytnutých objednatelem nebo získaných pro
objednatele, j e povinen na tuto skutečnost obj ednatele upozornit a bezodkladně (vždy však před
zahájením zpracování osobních údajů) s ním uzavřít smlouvu o zpracování osobních údajů.
Smlouvu dle předcházející věty je dále dodavatel/zhotovitel s objednatelem povinen uzavřít
vždy, když jej k tomu objednatel písemně vyzve. Přílohu této Smlouvy tvoří nezávazný vzor
Smlouvy o zpracování osobních údajů, který je možné pro výše uvedené účely použít, přičemž
C2 - COLAS GROUP INTERNAL: Employees and partners who need to know.
výsledné znění Smlouvy o zpracování osobních údajů bude vždy stanoveno dohodou
Smluvních stran tak, aby byla zachována konformita s nařízením GDPR a případně dalšími
dotčenými obecně závaznými právními předpisy.
Dodavatel/zhotovitel se zavazuje po celou dobu trvání smluvního vztahu založeného touto
Smlouvou zajistit dodržování veškerých právních předpisů, zejména pak pracovněprávních
(odměňování, pracovní doba, doba odpočinku mezi směnami, placené přesčasy), dále předpisů
týkajících se oblasti zaměstnanosti a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, tj. zejména zákona
č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů, a Zákoníku práce, a to vůči
všem osobám, které se na plnění Smlouvy podílejí (a bez ohledu na to, zda budou činnosti
prováděny dodavatelem/zhotovitelem či jeho poddodavateli). Dodavatel/zhotovitel se také
zavazuje zajistit, že všechny osoby, které se na plnění Smlouvy podílejí (bez ohledu na to, zda
budou činnosti prováděny Dodavatelem/zhotovitelem či jeho poddodavateli), jsou vedeny
v příslušných registrech, jako například v registru pojištěnců ČSSZ, a mají příslušná povolení
k pobytu v ČR. Dodavatel/zhotovitel je dále povinen zajistit, že všechny osoby, které se na
plnění Smlouvy podílejí (bez ohledu na to, zda budou činnosti prováděny
dodavatelem/zhotovitelem či jeho poddodavateli) budou proškoleny z problematiky BOZP a že
jsou vybaveny osobními ochrannými pracovními prostředky dle účinné legislativy, je-li
používání osobních ochranných pracovních prostředků s ohledem na předmět Smlouvy
vyžadováno. V souladu se zákonem č. 309/2006 Sb., kterým se upravují další požadavky
bezpečnosti a ochrany zdraví při práci v pracovněprávních vztazích a o zajištění bezpečnosti a
ochrany zdraví při činnosti nebo poskytování služeb mimo pracovněprávní vztahy (zákon o
zajištění dalších podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci), ve znění pozdějších
předpisů (dále jen „zákon č. 309/2006 Sb.“), se dodavatel/zhotovitel zavazuje k součinnosti s
koordinátorem bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na staveništi při přípravě a realizaci
stavby. Dodavatel/zhotovitel rovněž prohlašuje, že se tímto zavazuje k zavázání součinnosti s
koordinátorem bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na staveništi všechny své poddodavatele
a osoby, které budou provádět činnosti na staveništi, a to po celou dobu přípravy a realizace
stavby. Dodavatel/zhotovitel se rovněž zavazuje plnit veškeré povinnosti, které mu ukládá
zákon č. 309/2006 Sb., zejména povinnost dodržování plánu BOZP na staveništi, povinnost
zúčastňovat se zpracování plánu BOZP a všech jeho aktualizací, povinnost účasti na
kontrolních dnech BOZP a dodržování pokynů koordinátora bezpečnosti a ochrany zdraví při
práci na staveništi. V případě, že dodavatel/zhotovitel (či jeho poddodavatel) bude v rámci
řízení zahájeného dle tohoto článku Smlouvy orgánem veřejné moci pravomocně uznán vinným
ze spáchání přestupku, správního deliktu či jiného obdobného protiprávního jednání, je
dodavatel/zhotovitel povinen přijmout nápravná opatření a o těchto, včetně jejich realizace,
písemně informovat Objednatele, a to v přiměřené lhůtě stanovené po dohodě s Objednatelem.
Objednatel je oprávněn odstoupit od této Smlouvy, pokud dodavatel/zhotovitel nebo jeho
poddodavatel bude orgánem veřejné moci uznán pravomocně vinným ze spáchání přestupku či
správního deliktu, popř. jiného obdobného protiprávního jednání, v řízení dle tohoto článku
Smlouvy.
Dodavatel/zhotovitel musí po celou dobu trvání smluvního vztahu založeného touto Smlouvou
sjednat a dodržovat srovnatelné smluvní podmínky v oblasti rozdělení rizika a smluvních pokut
C2 - COLAS GROUP INTERNAL: Employees and partners who need to know.
se svými poddodavateli s ohledem na charakter, rozsah a cenu plnění poddodavatele, jako jsou
sjednané v této Smlouvě.
Dodavatel/zhotovitel se zavazuje po celou dobu trvání smluvního vztahu založeného touto
Smlouvou zajistit dodržování právních předpisů z oblasti práva životního prostředí, jež
naplňuje cíle environmentální politiky související se změnou klimatu, využíváním zdrojů a
udržitelnou spotřebou a výrobou, především zákona č. 114/1992 Sb., o ochraně přírody a
krajiny, ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 17/1992 Sb., o životním prostředí, ve znění
pozdějších předpisů. Zhotovitel tak musí přijmout veškerá opatření, která po něm lze rozumně
požadovat, aby chránil životní prostředí a omezil škody způsobené znečištěním, hlukem a
jinými jeho činnostmi a musí zajistit, aby emise, půdní znečistění a odpadní vody z jeho činnosti
nepřesáhly hodnoty stanovené příslušnými právními předpisy.
V případě, že dodavatel/zhotovitel (či jeho poddodavatel) bude v rámci řízení zahájeného
orgánem veřejné moci pravomocně uznán vinným ze spáchání přestupku či jiného závažného
protiprávního jednání v oblasti práva životního prostředí, je dodavatel/zhotovitel povinen:
a) o této skutečnosti nejpozději do 7 pracovních dnů písemně informovat Objednatele,
b) přijmout nápravná opatření k odstranění trvání protiprávního stavu a tento v přiměřené
lhůtě odstranit a/nebo učinit prevenční nápravná opatření za účelem zamezení
opakování předmětného protiprávního jednání,
c) písemně informovat Objednatele o těchto opatřeních, včetně jejich realizace, a to
bezodkladně nebo v Objednatelem stanovené lhůtě (bude-li Objednatelem stanovena).
Objednatel je oprávněn odstoupit od Smlouvy:
a) do 1 měsíce od okamžiku, kdy se dozvěděl, že dodavatel/zhotovitel byl v rámci řízení
zahájeného orgánem veřejné moci pravomocně uznán vinným ze spáchání přestupku či
jiného závažného protiprávního jednání v oblasti práva životního prostředí,
b) pokud dodavatel/zhotovitel nepřijme nápravná opatření v souladu s písm. b)
předchozího odstavce a ke zjednání nápravy dodavatelem/zhotovitelem nedojde ani na
základě písemné výzvy Objednatele v Objednatelem určené dodatečné lhůtě, pokud tato
výzva na možnost odstoupení od Smlouvy Objednatelem dodavatele/zhotovitele
výslovně upozorní,
c) v případě opakovaného porušení povinnosti dodavatele/zhotovitele písemně informovat
Objednatele o přijatých nápravných opatřeních (minimálně 2 porušení předmětné
povinnosti) a dále
d) v případě, že dodavatel/zhotovitel uvede v písemné informaci dle této Smlouvy
doručené Objednateli zjevně nepravdivé informace.
Dodavatel/zhotovitel se v rámci svých vnitřních procesů zavazuje k podpoře firemní kultury
založené na motivaci pracovníků k zavádění inovativních prvků, procesů či technologií v rámci
tzv. Best Practices.
Realizační poddodavatelé musí splňovat kvalifikaci po celou dobu provádění stavby ve smyslu
Smlouvy. Za porušení této povinnosti zaplatí dodavatel/zhotovitel objednateli smluvní pokutu
dle Pod-čl. 12.5. Smluvních podmínek.
C2 - COLAS GROUP INTERNAL: Employees and partners who need to know.
Dodavatel/zhotovitel písemně informuje objednatele o tom, že se dozvěděl o některé
z následujících skutečností, do 5 pracovních dnů od zjištění těchto skutečností:
a) osobě, na kterou se vztahují mezinárodní sankce ve smyslu zákona č. 69/2006 Sb., o
provádění mezinárodních sankcí, ve znění pozdějších předpisů, resp. ve smyslu přímo
použitelných nařízeních EU [zejména Nařízení Rady (EU) č. 269/2014 ze dne 17. března
2014 o omezujících opatřeních vzhledem k činnostem narušujícím nebo ohrožujícím
územní celistvost, svrchovanost a nezávislost Ukrajiny a nařízení Rady (EU) č. 208/2014
ze dne 5. března 2014 o omezujících opatřeních vůči některým osobám, subjektům a
orgánům vzhledem k situaci na Ukrajině], vzniklo právo na převod finančních
prostředků, které dodavatel/zhotovitel obdrží od objednatele za provedení a dokončení
této stavby.
Za porušení této oznamovací povinnosti zaplatí dodavatel/zhotovitel objednateli smluvní
pokutu ve výši 0,5 % Přijaté smluvní částky.
Objednatel je oprávněn od Smlouvy odstoupit v souladu s Pod-čl. 12.1. Smluvních podmínek,
pokud dodavatel/zhotovitel použije finanční prostředky, které obdrží za provedení a dokončení
této stavby, v rozporu s § 2 zákona č. 69/2006 Sb., o provádění mezinárodních sankcí, ve znění
pozdějších předpisů.
Dodavatel/zhotovitel se zavazuje poskytnout veškerou součinnost vůči objednateli, Státnímu
fondu dopravní infrastruktury a Ministerstvu dopravy ČR v rámci výkonu jejich kontrolní
činnosti a to zejména dle zákona č. 104/2000 Sb., o Státním fondu dopravní infrastruktury,
zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů
(zákon o finanční kontrole), ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 255/2012 Sb., o kontrole
(kontrolní řád), ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 13/1997 Sb., o pozemních
komunikacích, ve znění pozdějších předpisů a vyhlášky č. 104/1997 Sb., kterou se provádí
zákon o pozemních komunikacích. V rámci poskytnuté součinnosti dodavatel/zhotovitel mimo
jiné poskytne objednateli, Státnímu fondu dopravní infrastruktury nebo Ministerstvu dopravy
ČR veškeré podklady a údaje potřebné pro prováděnou kontrolu.
Objednatel si vyhrazuje možnost realizovat změnu v osobě dodavatele/zhotovitele v průběhu
plnění Smlouvy, pokud budou naplněny podmínky pro předčasné ukončení Smlouvy ze strany
dodavatele/zhotovitele nebo pro předčasné ukončení Smlouvy ze strany objednatele z důvodu
porušení povinností dodavatele/zhotovitele, a to buď cestou ukončení této Smlouvy a uzavření
nové smlouvy, nebo cestou změny v osobě věřitele či dlužníka podle části čtvrté, hlavy I, dílu
6, oddílu 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů. Objednatel
si pro takový případ vyhrazuje možnost uzavřít smlouvu na realizaci zbývající části předmětu
plnění s dodavatelem, jehož nabídka se v původním zadávacím řízení na zadání tohoto
smluvního plnění (dále také jako „původní zadávací řízení“) um ístila jako další v pořadí v rámci
provedeného hodnocení.
C2 - COLAS GROUP INTERNAL: Employees and partners who need to know.
Cena za realizaci zbývající části plnění bude stanovena dle nabídky takového dodavatele
podané v původním zadávacím řízení, upravená poměrně k míře rozpracovanosti předmětu
plnění, a bude tak stanovena jako součin jednotkových cen tohoto dodavatele a množství
nedokončených, respektive rozpracovaných jednotek. V případě uzavření nové smlouvy
s dodavatelem, jehož nabídka se umístila jako další v pořadí v původním zadávacím řízení,
bude doba pro uvedení stavby do provozu a doba pro dokončení Díla sjednána na základě doby,
kterou nabídl ve své nabídce v rámci původního zadávacího řízení, přičemž bude upravena
poměrně k míře rozpracovanosti předmětu plnění. Rozpracovanost ve smyslu tohoto odstavce
bude určena znalecky.
Nový dodavatel musí splňovat kritéria kvalifikace stanovená v zadávací dokumentaci
původního zadávacího řízení a musí splnit další podmínky na uzavření smlouvy stanovené
v zadávací dokumentaci původního zadávacího řízení ve smyslu § 104 ZZVZ, pokud jsou
s ohledem na předmět plnění stále relevantní. Tento postup Objednatel může uplatnit
i opakovaně.
Tato Smlouva o dílo je vyhotovena v elektronické podobě, přičemž obě smluvní strany obdrží
její elektronický originál.
Sm louvaje platná dnem připojení platného uznávaného elektronického podpisu dle zákona
č. 297/2016 Sb., o službách vytvářejících důvěru pro elektronické transakce, ve znění
pozdějších předpisů, oběma smluvními stranami do této Smlouvy a jejích jednotlivých příloh,
nej soudí součástí jediného elektronického dokumentu (tj. do všech samostatných souborů
tvořících v souhrnu Smlouvu1).
Sm louvaje účinná dnem jejího uveřejnění v registru smluv.
NA DŮKAZ SVÉHO SOUHLASU S OBSAHEM TÉTO SMLOUIT K NÍ SMLUVNÍ STRANY PŘIPOJILY SVÉ
UZNÁVANÉ ELEKTRONICKÉ PODPISY DLE ZÁKONA Č. 297/2016 SB., O SLUŽBÁCH Il/TIÁŘEJÍCÍCH
DŮVĚRU PRO ELEKTRONICKÉ TRANSAKCE, VE ZNĚNÍ POZDĚJŠÍCH PŘEDPISŮ
Datum:
2025.07.22
07:54:37 +02'00'
1Uznávaný elektronický podpis může být do všech souborů tvořících elektronický originál Smlouvy připojen i prostřednictvím
hasli souborů s uznávaným elektronickým podpisem, vytvořených otiskem z originálního souboru Smlouvy, jednotlivých
příloh Smlouvy nebo i archivu souborů obsahujícího přílohy Smlouvy. Hasli soubor zaručuje integritu originálního souboru,
ze kterého byl otištěn (tj. při porovnání hasli souboru vůči originálnímu souboru, ze kterého byl otištěn, lze s jistotou určit, zda
došlo nebo nedošlo k pozměnění obsahu originálního souboru). Dodavatel/zhotovitel používá hasli soubory ve formátu
PKCS#7 v DER kódování, vytvořené pomocí algoritmu SHA256 s algoritmem podpisu SHA256RSA.
Datum: 06.08.2025 11:17:45 +02:00 Datum: 06.08.2025 10:21:13 +02:00
C2 - COLAS GROUP INTERNAL: Employees and partners who need to know.
PŘÍLOHA
Název stavby: 1/26 Horšovský Týn - 2. etapa
Následující tabulka odkazuje na Smluvní podmínky pro stavby menšího rozsahu - Obecné
podmínky ve znění Smluvních podmínek pro stavby menšího rozsahu - Zvláštní podmínky
(dále jen „Smluvní podmínky").
Název Pod-článku Číslo Pod- Údaje
Smluvních podmínek článku
Smluvních Objednatel 1
Název a adresa Objednatele podmínek Ředitelství silnic a dálnic s. p.
Čerčanská 2023/12, Krč, 140 00 Praha 4
1.1.4 a
Objednatel 2
Město Horšovský Týn
náměstí Republiky 52
346 01 Horšovský Týn
Název a adresa Zhotovitele 1.1.5 Pokud je v e Sm luvních podmínkách uveden
Objednatel, platí, že se jedná o oba Objednatele č. 1
Datum zahájení prací 1.1.7 a č. 2
Doba pro dokončení 1.1.9
Doba pro uvedení do 1.1.22 COLAS CZ, a s.
provozu Rubeška 215/1, 190 00 Praha 9- Vysočany
Sekce 1.1.26 IČ: 26177005
Faktura 1.1.28 Na základě výzvy Objednatele
186 kalendářních dnů
126 kalendářních dnů
Nepoužije se
Další náležitosti faktury:
Finanční prostředky objednatelů nebudou
sdružovány.
Každý z objednatelů ponese a uhradí náklady
stavby v rozsahu skutečné ceny stavby, a to
za stavební objekty, za které se dle smlouvy
uzavřené se zhotovitelem zavázal nést
náklady.
Faktury budou zhotovitelem vystavovány
pro každého z objednatelů zvlášť.
Rozdělení SO dle fakturace:
Stránka 1 z 26
C2 - COLAS GROUP INTERNAL: Employees and partners who need to know.
Název Pod-článku Číslo Pod- Údaje
Smluvních podmínek článku
Smluvních SO VON - Objednatel 1 a 2
Hierarchie smluvních podmínek (rozdělení podle procentuálních nákladů
dokumentů Objednatele 1 a 2 dle Přijaté smluvní částky)
1.3 SO 101.1 - Objednatel 1
Právo SO 101.2 - Objednatel 1
Komunikace 1.4 SO 101.3 - Objednatel 1
Poskytnutí staveniště 1.5 SO 101.4 - Objednatel 1
Pověřená osoba 2.1 SO 102 - Objednatel 2
Zástupce objednatele 3.1 SO 301 - Objednatel 2
Zajištění splnění smlouvy 3.2 SO 302 - Objednatel 1 = 73,2 %
4.4
- Objednatel 2 = 26,8 %
SO 401 - Objednatel 2
(a) Smlouva o dílo
(b) Příloha
(c) Zvláštní podmínky
(d) Obecné podmínky
(e) Technická specifikace
(f) Výkresy
(g) Výkaz výměr
(h) Formuláře a ostatní dokumenty
Právo České republiky
Čeština
Od Data zahájení prací oznámeného dle
Pod-článku 1.1.7
Osoba vykonávající TDS
10 % Přijaté smluvní částky bez DPH,
formou bankovní záruky nebo pojištění
záruky
Bankovní záruky za zajištění splnění
smlouvy v souladu se Smluvními
podmínkami budou vystaveny samostatně
pro každého z objednatelů. Výše
jednotlivých bankovních záruk bude určena
dle poměru (podílu) jednotlivých
objednatelů ve vztahu k Přijaté smluvní
částce. Součet hodnot jednotlivých
bankovních záruk bude roven celkové
procentuální výši uvedené v Příloze.
Stránka 2 z 26
C2 - COLAS GROUP INTERNAL: Employees and partners who need to know.
- - daje
Smluvních podmínek článku
Záruka za odstranění vad Smluvních 3 % Přijaté smluvní částky bez DPH,
podmínek formou bankovní záruky nebo pojištění
Projektová dokumentace 4.6 záruky
Zhotovitele Bankovní záruky za odstranění vad
Harmonogram 5.1 v
vystaveny samostatně pro každého
Postupné závazné milníky z
Odstranění vad bankovních záruk bude určena dle poměru
(podílu) jednotlivých objednatelů ve vztahu
Variaci k Přijaté smluvní částce. Součet hodnot
Průběžné platby jednotlivých bankovních záruk bude roven
celkové procentuální výši uvedené v Příloze.
Nepoužije se
7.2 Do 7
Forma harmonogramu:
Harmonogram stavby bude obsahovat
zahájení, dobu provádění a dokončení
stavby.
7.5 Nepoužije se
9.1 Záruční doba stanovená Objednatelem činí
60 měsíců s výjimkou:
(i)
pro které platí Záruční doba dle kapitoly 14
.
10.1 .
11.3 a) je v platnosti
-
(Zajištění splnění smlouvy)
10 % průběžné platby
11.3 b) přes pokyn Objednatele ke zjednání
-
4.8
10 % průběžné platby
11.3 c) nepředloží na základě pokynu
Objednatele ve stanoveném termínu
-
článku 7.2 (Harmonogram)
10 % průběžné platby
Stránka 3 z 26
C2 - COLAS GROUP INTERNAL: Employees and partners who need to know.
- - daje
Smluvních podmínek článku
Měna Smluvních platnosti
Zálohová platba podmínek pojistné smlouvy podle Článku 14
Povinnost Zhotovitele 11.3 (Pojištění)
zaplatit smluvní pokutu 10 % průběžné platby
11.7 K
Maximální celková výše 11.9 Maximálně 25 % Přijaté smluvní částky (bez
smluvních pokut 12.5 a) DPH), maximálně však 250 mil. Kč bez
DPH
12.5 b) (pouze z
Objednatele 1)
12.5 c) Zhotovitel nedodrží lhůty (a další časová
určení) stanovené jemu v rozhodnutí
12.5 d) příslušného veřejnoprávního orgánu podle
12.5 e) pod-odstavce 4.1.8 Pod-
povinnosti)
12.5 f) 30.000
12.5
-
článku 4.3 (Subdodávky)
140.000 Kč za každý jednotlivý případ
porušení
Zhotovitel nedodrží Dobu pro dokončení
podle
30.000
Zhotovitele s
dokončení
Nepoužije se
Zhotovitel nedodrží Dobu pro uvedení do
provozu podle Pod-
užívání)
170.000
Zhotovitele s
nezbytném pro uvedení Díla nebo Sekce do
provozu
Zhotovitel poruší právní předpisy upravující
bezpečnost práce
20.000
30 % Přijaté smluvní částky bez DPH
Stránka 4 z 26
C2 - COLAS GROUP INTERNAL: Employees and partners who need to know.
- - daje
Smluvních podmínek článku
Smluvních 1 % z
Výše pojistného plnění podmínek -
Rozsah stavebně 14.2 rizikům“ (all risks)
montážního pojištění 14.2. Použije se varianta B: Rozhodování před
Způsob rozhodování sporů obecným soudem
15
Stránka 5 z 26
C2 - COLAS GROUP INTERNAL: Employees and partners who need to know.
PŘÍLOHA
- -
(1) Tento dokument, jako součást Přílohy, závazně doplňuje obecný postup Stran při
Variacích, tj. změnách Díla nařízených nebo schválených jako Variace podle Článku
10 Smluvních podmínek; v návaznosti na obecnou právní úpravu definovanou
zákonem ě. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších
předpisů a v návaznosti na vnitro-organizační předpisy Objednatele.
(2) Pro účely administrace se Variací rozumí Změna, tj. jakákoli změna Díla sjednaného
na základě původního zadávacího řízení veřejné zakázky. Variací není měření
skutečně provedeného množství plnění nebo Smluvní kompenzační nárok (Claim).
(3) V případě, že Variace zahrnuje změnu množství nebo kvality plnění, budou
parametry změny závazku definovány ve Změnovém listu, potvrzeném
(podepsaném) Stranami.
(4) Pokud vznese Objednatel na Zhotovitele požadavek na předložení návrhu variace s
uvedením přiměřené lhůty, ve které má být návrh předložen, předloží Zhotovitel
návrh variace Objednateli ve formě Změnového listu včetně příloh (vzory jsou
součástí Smlouvy) a dalších dokladů nezbytných pro řádné zdůvodnění, popis,
dokladování a ocenění Variace.
(5) Předložený návrh Objednatel se Zhotovitelem projedná a výsledky jednání
zaznamená do Zápisu o projednání ocenění soupisu prací a ceny stavebního
objektu/provozního souboru, kterého se Variace týká.
(6) Objednatel vydá Zhotoviteli pokyn k provedení Variace v rozsahu dle Změnového
listu neprodleně po potvrzení (podpisu) Změnového listu. Objednatel nemůže
Zhotoviteli pokyn k provedení Variace před potvrzením (podpisem) Změnového listu
vydat s výjimkou uvedenou v bodě (7).
(7) Objednatel může vydat pokyn k provedení Variace před potvrzením (podpisem)
Změnového listu v případě, kdy by byl zásadně narušen postup prací a v důsledku
toho by hrozilo přerušení prací, anebo vznik škody. Zásadním narušením postupu
prací dle předchozí věty není prodlení Zhotovitele s předložením návrhu variace dle
Pod-článku 10.5 Smluvních podmínek.
(8) Jiné výjimky nad rámec předchozích ustanovení může z důvodů hodných zvláštního
zřetele schválit oprávněná osoba objednatele.
(9) Do doby potvrzení (podpisu) Změnového listu nemohou být práce obsažené v tomto
Změnovém listu zahrnuty do Vyúčtování (fakturace). Pokud Vyúčtování (fakturace)
bude takové práce obsahovat, nebude Objednatel k Vyúčtování (fakturaci) přihlížet
a Vyúčtování (fakturu) vrátí Zhotoviteli k přepracování.
Stránka 6 z 26
C2 - COLAS GROUP INTERNAL: Employees and partners who need to know.
Změnový list
Evidenční číslo a název Stavby: / Číslo ZBV:
/ číslo Změny SO/PS:
Číslo a název stavebního objektu/provozního souboru ?2 3
(SO/PS): 4 a 5
Číslo a název podobjektu/rozpočtu:
Strany smlouvy o dílo na realizaci výše uvedené Stavby uzavřené dne [doplňte!!!] (dále jen Smlouva):
Objednatel: Ředitelství silnic a dálnic s. p. se sídlem Čerčanská 2023/12, Krč, 140 00 Praha 4
Zhotovitel: [doplňte]
Popis Změny:
Údaje v Kč bez DPH: Cena navrhovaných Změn Cena navrhovaných
kladných Změn záporných a
Cena navrhovaných
Změn záporných Změn kladných
celkem
0,00
Podpis vyjadřuje souhlas jméno datum podpis
se Změnou:
Projektant (autorský dozor)
Supervize jméno datum podpis
Pověřená osoba jméno datum podpis
Objednatel a Zhotovitel se dohodli, že u výše uvedeného SO/PS, který je součástí výše uvedené Stavby, budou provedeny v
souladu s § 222 ZZVZ Změny, jež jsou podrobně popsány, zdůvodněny, dokladovány a oceněny v dokumentaci Změny, jejíž
součástí je i tento Změnový list. V ostatním zůstávají práva a povinnosti Objednatele a Zhotovitele sjednané ve Smlouvě
nedotčeny. Na důkaz toho připojují příslušné osoby oprávněné jednat jménem nebo v zastoupení Objednatele a Zhotovitele své
podpisy.
Objednatel -S- jméno datum podpis
11.6 v platném znění)
Zhotovitel jméno datum podpis
Stránka 7 z 26
C2 - COLAS GROUP INTERNAL: Employees and partners who need to know.