Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Dnešního dne uzavřeli: Firma VORVANI s.r.o. Zastoupená: Petr Fridrich (dále jen dodavatel) Korunní 588/4 120 00 Praha 2 - Vinohrady IČ: 05006252 DIČ: CZ05006252 a DŮM KULTURY MILEVSKO, příspěvková organizace Nádražní 846, 399 01, Milevsko tel. 383 809 200, email: infoďmilevskem.cz IČ: 482 574 60, DIČ: CZ48257460, NEJSME PLÁTCI DPH Organizace zapsána v obchodním rejstříku, vedeném Krajským soudem v Českých Budějovicích, oddíl Pr, vložka 353. Bankovní spojení: 640937379/0800, ID datové schránky: cjwkj6c Organizace zastoupena: Bc. Vít Kratochvíl, ředitel a statutární orgán příspěvkové organizace (dále jen pořadatel) Tuto Smlouvu o zajištění ohňostroje č. SML17143 I. Předmět smlouvy Touto smlouvou se dodavatel zavazuje zajistit ohňostroj pro oslavu nového roku Ohňostroj proběhne dne 1.1.2018 od 17:30 hodin. na nám. E. Beneše v Milevsku před budovou městské radnice č.p. 420. 1.3. Délka trvání ohňostroje bude cca 7 minut dle dohody s objednatelem. II. Práva a povinnosti smluvních stran 2.1. Dodavatel se zavazuje při své činnosti dodržovat veškeré předpisy upravující ohňostrojné práce a odpalování ohňostrojů. Pořadatel neručí za případné škody, které vzniknou dodavateli v důsledku nedodržení všech platných předpisů. 2.2. Dodavatel ručí za případné škody na zdraví i majetku, které vzniknou v přímé souvislosti s jeho činností s výjimkou škod vzniklých selháním pyrotechnických výrobků a závad způsobených výrobcem. 2.3. Dodavatel je pojištěn pro případ způsobení škody do výše 2.000.000,-- Kč. 2.4. Pořadatel zajistí ve spolupráci s dodavatelem ohňostroje vhodné místo ke konání ohňostroje tak, aby nedošlo ke zranění osob nebo újmě na majetku. 2.5. © Dodavatel má právo odmítnout zahájení produkce, pokud by bylo ohroženo zdraví a bezpečnost osob nebo ohrožen majetek. Rovněž má právo na zrušení nebo přerušení produkce v případě extrémně špatného počasí (průtrž mračen, velké poryvy větru, vichřice, apod.) III. Odměna a platební podmínky 3.1. Cena za poskytované služby se sjednává mezi účastníky této smlouvy na základě vzájemné dohody na Kč 90.000,- Kč. 3.2. © Z toho záloha činí 70.000,- Kč a Je splatná v termínu do 20.11.2018 v návaznosti na dodavatelem vydanou zálohou fakturu. 3.3. © Doplatek ceny je splatný na základě vystavené faktury do 15 dnů po skončení akce. IV. Doba trvání 4.1. © Tato smlouva se uzavírá na dobu určitou a to do data ukončení akce, tedy do 1.1.2018. 4.2. © Smlouva nabývá účinnosti a platnosti dnem podpisu obou stran. V. Závěrečná ustanovení 5.1. © Obě strany prohlašují, že tato smlouva je projevem jejich pravé a svobodné vůle a na důkaz dohody o všech článcích připojují podpisy oprávněných zástupců. 5.2. © Smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech, každá smluvní strana obdrží po jednom. 5.3. © Smlouvu je možno doplňovat a měnit pouze na základě souhlasu obou smluvních stran vyjádřeného v písemné podobě. V Milevsku dne l 13-11- 2017 / © DŮM KULTURY MILEVSKO = s BI i Nádražní 846 ELM "U ry w. 39901 Milevsto IČ: 48257460 PS) tel.: 383 809 200 Www.milevskem,cz, infoemilevskem.cz Dodavatel Pořadatel