Textová podoba smlouvy Smlouva č. 3745792: Smlouva o zajištění ohňostroje SML17143

Příloha 0236_171113124131_001.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Dnešního dne uzavřeli:

Firma VORVANI s.r.o.

Zastoupená: Petr Fridrich (dále jen dodavatel)
Korunní 588/4

120 00 Praha 2 - Vinohrady

IČ: 05006252

DIČ: CZ05006252

a

DŮM KULTURY MILEVSKO, příspěvková organizace

Nádražní 846, 399 01, Milevsko

tel. 383 809 200, email: infoďmilevskem.cz

IČ: 482 574 60, DIČ: CZ48257460, NEJSME PLÁTCI DPH

Organizace zapsána v obchodním rejstříku, vedeném Krajským soudem v Českých
Budějovicích, oddíl Pr, vložka 353.

Bankovní spojení: 640937379/0800, ID datové schránky: cjwkj6c

Organizace zastoupena: Bc. Vít Kratochvíl, ředitel a statutární orgán příspěvkové organizace

(dále jen pořadatel)

Tuto

Smlouvu o zajištění ohňostroje
č. SML17143

I. Předmět smlouvy

Touto smlouvou se dodavatel zavazuje zajistit ohňostroj pro oslavu nového roku
Ohňostroj proběhne dne 1.1.2018 od 17:30 hodin. na nám. E. Beneše v Milevsku před
budovou městské radnice č.p. 420.

1.3.  Délka trvání ohňostroje bude cca 7 minut dle dohody s objednatelem.

II. Práva a povinnosti smluvních stran

2.1.  Dodavatel se zavazuje při své činnosti dodržovat veškeré předpisy upravující
ohňostrojné práce a odpalování ohňostrojů. Pořadatel neručí za případné škody, které
vzniknou dodavateli v důsledku nedodržení všech platných předpisů.

2.2.  Dodavatel ručí za případné škody na zdraví i majetku, které vzniknou v přímé
souvislosti s jeho činností s výjimkou škod vzniklých selháním pyrotechnických
výrobků a závad způsobených výrobcem.

2.3.  Dodavatel je pojištěn pro případ způsobení škody do výše 2.000.000,-- Kč.

2.4.  Pořadatel zajistí ve spolupráci s dodavatelem ohňostroje vhodné místo ke konání
ohňostroje tak, aby nedošlo ke zranění osob nebo újmě na majetku.

2.5. © Dodavatel má právo odmítnout zahájení produkce, pokud by bylo ohroženo zdraví a
bezpečnost osob nebo ohrožen majetek. Rovněž má právo na zrušení nebo přerušení
produkce v případě extrémně špatného počasí (průtrž mračen, velké poryvy větru,
vichřice, apod.)

III. Odměna a platební podmínky

3.1. Cena za poskytované služby se sjednává mezi účastníky této smlouvy na základě
vzájemné dohody na Kč 90.000,- Kč.

3.2. © Z toho záloha činí 70.000,- Kč a Je splatná v termínu do 20.11.2018 v návaznosti na
dodavatelem vydanou zálohou fakturu.

3.3. © Doplatek ceny je splatný na základě vystavené faktury do 15 dnů po skončení akce.

IV. Doba trvání

4.1. © Tato smlouva se uzavírá na dobu určitou a to do data ukončení akce, tedy do 1.1.2018.
4.2. © Smlouva nabývá účinnosti a platnosti dnem podpisu obou stran.

V. Závěrečná ustanovení

5.1. © Obě strany prohlašují, že tato smlouva je projevem jejich pravé a svobodné vůle a na
důkaz dohody o všech článcích připojují podpisy oprávněných zástupců.

5.2. © Smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech, každá smluvní strana obdrží po jednom.

5.3. © Smlouvu je možno doplňovat a měnit pouze na základě souhlasu obou smluvních stran
vyjádřeného v písemné podobě.

V Milevsku dne l 13-11- 2017

  

  
  
 
 

/ © DŮM KULTURY MILEVSKO
= s BI i Nádražní 846
ELM "U ry w. 39901 Milevsto

IČ: 48257460

PS) tel.: 383 809 200
Www.milevskem,cz, infoemilevskem.cz

Dodavatel Pořadatel