Textová podoba smlouvy Smlouva č. 478557: požadované plnění do 5 částí

Příloha 1362_objednavka-anonymizace.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        MINISTERSTVO                    Objednací list číslo
   PRO MÍSTNÍ                             1362/2016-32
   ROZVOJ ČR

Číslo objednávky uvedte laskavé
na dodacím listu a faktuře

Te!efon:|
Vyřizuje: íng. Stanislav Bogdanov

(00:660 02 222
Bankovní spojení:
ČNB
Účet č.:

Zaokrouhlujte na celé Kč

Číslo úkolu: 366100/5169/1/32

                        Dodavatel:

                        Grant Thornton Advisory s.r.o.
                        IČ: 26513960
                        Jindřišská 16, 118 00 Praha 1
                        Kontaktní osoba: David Mašin, tel.: +1

                        Objednáváme:

                        Předmětem objednávky je níže požadované plnění rozdělené do 5 částí:

                  A. Specifikace procesu udělování výjimek z používání Národního elektronického nástroje.
                  B. Identifikace procesně konzistentních celků, pro které bude možné udělovat výjimky.
                  C. Definice standardu pro Individuální elektronické nástroje {dále jen JEN").
                  D. Definice minimálních požadavků na zajištění provozu IEN.
                  E. Definice minimálních smluvních požadavků pro IEN.

                       A. Specifikace procesu udělování výjimek z používání Národního elektronického nástroje
                       Dodavatel navrhne proces udělování výjimek z používání Národního elektronického nástroje
                       (dále jen „NEN").

                       Proces udělování výjimek bude zpracován formou metodických pokynů pro žadatele o výjimku i
                       pro MMR ČR jako orgán, který výjimky bude udělovat, případně pro další zainteresované
                       subjekty.

                       B. Identifikace procesně konzistentních celků, pro které bude možné udělovat vyjimkv
                       Dodavatel identifikuje a popíše procesně konzistentní celky (dále také „oblasti pro udělení
                      výjimky IEN'1), pro které bude možné získávat samostatné výjimky (např. e-aukce,
                      centralizované zadávání, VZMR, atd.).

                      C. Definice standardu pro IEN
                      Dodavatel zpracuje standard pro IEN, který bude tvořen souborem požadavků na funkcionality,
                      vlastnost? a rozhraní které budou muset být splněny IEN. Tyto požadavky budou vztaženy
                      k jednotlivým oblastem pro udělení výjimky IEN (bod B plnění).

                      Standard pro IEN bude odvozen z požadavků, které jsou kladeny na nástroje Národní
                      infrastrukturu pro elektronické zadávání veřejných zakázek (dále jen ,,N!PEZ“). Vymezené

Ministerstvo pro místní rozvoj ČR
Staroměstské náméstí 6
HO 15 Praha 1
te!.: -*-420 224 861 111
fax: +420 224 881 333
IČ: 66 00 22 22
www.mmr.cz
MINISTERSTVO                                                        Objednací list číslo
PRO MÍSTNÍ                                                                 1362/2016-32
ROZVOJ ČR

  požadavky budou představovat úplnou množinu požadavků, jejichž naplnění zadavateli
 následně umožní elektronízovat příslušnou oblast, pro kterou žádá výjimku, v souladu se
 Strategií elektronizace zadávání veřejných zakázek (dále jen „Strategii elektronizace'1),

 D. Definice minimálních požadavků na zajištění provozu ÍEN
 Dodavatel zpracuje soubor minimálních požadavků na zajištění provozu IEN, který bude tvořen
 zejména požadavky na technickou, personální a procesní úroveň zajištění provozu IEN a
 minimální provozní SLA. Tyto požadavky budou vztaženy k jednotlivým oblastem pro udělení
 výjimky IEN.

 Standard pro IEN bude odvozen z požadavků, které jsou kladeny na nástroje Národní
 infrastrukturu pro elektronické zadávání veřejných zakázek (dále jen „NÍPEZ'*). Vymezené
 požadavky budou představovat úplnou množinu požadavku, jejichž naplnění zadavateli zajistí
 provoz IEN v parametrech potřebných pro řádnou elektronizaci příslušné oblasti, pro kterou
 žádá výjimku, v souladu se Strategií elektronizace.

 E. Definice minimálních smluvních požadavků pro IEN
 Dodavatel zpracuje soubor minimálních smluvních požadavků, které budou promítány do
 smluv mezi žadateli o výjimku a dodavateli IEN či služeb provozu IEN. Tyto smluvní požadavky
 musí zajistit zadavatelům zejména plnou kontrolu nad daty, jejich formátem, možností přenosu
 do jiných nástrojů, komunikací s ostatními nástroji NIPEZ, promítání legislativních změn do
 nástroje, atd. Smluvní ustanovení musí zajistit zadavateli plnění všech zákonných povinností a
eliminovat jeho závislost na jednom dodavateli. Minimální smluvní požadavky budou
zpracovány formou smluvních ustanovení.

Požadavky na termíny plnění a místo plnění
Termín zahájeni: Nejpozdéji do 2 pracovních dnů ode dne uzavření objednávky (dále v tomto
odstavci jen jako „Dl<) s vybraným dodavatelem, písmeno M je v rámci tohoto odstavce použito
jako zkratka pro kalendářní měsíc)

Termín ukončení: Objednávka ie uzavírána na dobu určitou D + 4M

Zadavatel stanovuje následující termíny pro realizaci předmětu veřejné zakázky z pohledu
dílčích výstupů:

A. Specifikace procesu udělování výjimek z používání Národního elektronického
     nástroje: D + 1M

B> Identifikace procesně konzistentních celků, pro které bude možné udělovat
     výjimky: D + 1,5 M

C. Definice standardu pro Individuální elektronické nástroje (dále jen „IEN"): D + 3M
D. Definice minimálních požadavků na zajištění provozu IEN: D+ 4M
E. Definice minimálních smluvních požadavků pro IEN: D + 4M

Objednatel pro zpracování plnění poskytne následující dokumentaci:

                            o Technická specifikace NEN v 3.2
                            ° Smlouva o provozu Národního elektronického nástroje

                            © Vyhláška č. 168/2016 Sb., o uveřejňování formulářů pro účely zákona o zadávání
                                  veřejných zakázek a náležitostech profilu zadavatele - dostupná z webové stránky

                            • Vyhláška č. 260/2016 Sb., o stanovení podrobnějších podmínek týkajících se
                                  elektronických nástrojů, elektronických úkonů při zadávání veřejných zakázek a
                                  certifikátu shody

                            ® Průběžné konzultace s MMR

Ministerstvo pro místní rozvoj ČR
Staroměstské náměstí 6
110 15 Praha 1
tel. +420 224 961 111
fax 4420 224 861 332
IČ- 66 00 2222
www.mmr.C2
MINISTERSTVO                                 Objednací list číslo
PRO MÍSTNÍ                                          1362/2016-32
ROZVOJ ČR

Cena a platební podmínky

Cena za dodáni plnění nepřekročí částku 592 900 Kč s DPH (490 000 Kč bez DPH). Fakturace
bude prováděna průběžně na základě akceptace jednotlivých částí plnění:

A. Specifikace procesu udělování výjimek z používání Národního elektronického nástroje -
           a. 10% z celkové hodnoty objednávky

B. Identifikace procesně konzistentních celků, pro které bude možné udělovat výjimky -
           a. 15% z celkové hodnoty objednávky

C. Definice standardu pro Individuální elektronické nástroje (dále jen „IEN") -
           a. 25% z celkové hodnoty objednávky

D. Definice minimálních požadavků na zajištění provozu IEN -
           a. 25% z celkové hodnoty objednávky

E. Definice minimálních smluvních požadavků pro IEN -
           a. 25% z celkové hodnoty objednávky

Vyplacení peněžních prostředků je podmíněno akceptací předmětu dílčích plnění ze strany
MMR. Doba splatností faktur bude minimálně 14 dní od doručení objednateli.

V případě překročení íhůt plnění může zadavatel požadovat po dodavateli uhrazení pokuty ve
výši 0,1% z hodnoty nepředané části plnění za každý den prodlení.

Kontaktní osobou ve věci této objednávky ze strany MMR je Ing. Stanislav Boc
                                                                 Ha Ing. Lukáš Beránek, tel.:

Další ustanovení

MMR ČR sí vyhrazuje možnost odstoupení od objednávky na základě písemného oznámení
zaslaného kontaktní osobě dodavatele. V tomto případě bude uhrazena částka odpovídající již
odvedené části plnění.

                                                         Ing. Stanislav Bogdanov
                                             Ministerstvo pro místní rozvoj ČR

Objednávku akceptoval a převzal v Praze dne

Ministerstvo pro místní rozvoj ČR

Staroměstské náměstí 6
110 15 Praha 1
tel.: +420 224 861 111
fax: +420 224 861 330
IČ: 66 00 22 22
www.mmr.cz