Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
MINISTERSTVO Objednací list číslo PRO MÍSTNÍ 1362/2016-32 ROZVOJ ČR Číslo objednávky uvedte laskavé na dodacím listu a faktuře Te!efon:| Vyřizuje: íng. Stanislav Bogdanov (00:660 02 222 Bankovní spojení: ČNB Účet č.: Zaokrouhlujte na celé Kč Číslo úkolu: 366100/5169/1/32 Dodavatel: Grant Thornton Advisory s.r.o. IČ: 26513960 Jindřišská 16, 118 00 Praha 1 Kontaktní osoba: David Mašin, tel.: +1 Objednáváme: Předmětem objednávky je níže požadované plnění rozdělené do 5 částí: A. Specifikace procesu udělování výjimek z používání Národního elektronického nástroje. B. Identifikace procesně konzistentních celků, pro které bude možné udělovat výjimky. C. Definice standardu pro Individuální elektronické nástroje {dále jen JEN"). D. Definice minimálních požadavků na zajištění provozu IEN. E. Definice minimálních smluvních požadavků pro IEN. A. Specifikace procesu udělování výjimek z používání Národního elektronického nástroje Dodavatel navrhne proces udělování výjimek z používání Národního elektronického nástroje (dále jen „NEN"). Proces udělování výjimek bude zpracován formou metodických pokynů pro žadatele o výjimku i pro MMR ČR jako orgán, který výjimky bude udělovat, případně pro další zainteresované subjekty. B. Identifikace procesně konzistentních celků, pro které bude možné udělovat vyjimkv Dodavatel identifikuje a popíše procesně konzistentní celky (dále také „oblasti pro udělení výjimky IEN'1), pro které bude možné získávat samostatné výjimky (např. e-aukce, centralizované zadávání, VZMR, atd.). C. Definice standardu pro IEN Dodavatel zpracuje standard pro IEN, který bude tvořen souborem požadavků na funkcionality, vlastnost? a rozhraní které budou muset být splněny IEN. Tyto požadavky budou vztaženy k jednotlivým oblastem pro udělení výjimky IEN (bod B plnění). Standard pro IEN bude odvozen z požadavků, které jsou kladeny na nástroje Národní infrastrukturu pro elektronické zadávání veřejných zakázek (dále jen ,,N!PEZ“). Vymezené Ministerstvo pro místní rozvoj ČR Staroměstské náméstí 6 HO 15 Praha 1 te!.: -*-420 224 861 111 fax: +420 224 881 333 IČ: 66 00 22 22 www.mmr.cz MINISTERSTVO Objednací list číslo PRO MÍSTNÍ 1362/2016-32 ROZVOJ ČR požadavky budou představovat úplnou množinu požadavků, jejichž naplnění zadavateli následně umožní elektronízovat příslušnou oblast, pro kterou žádá výjimku, v souladu se Strategií elektronizace zadávání veřejných zakázek (dále jen „Strategii elektronizace'1), D. Definice minimálních požadavků na zajištění provozu ÍEN Dodavatel zpracuje soubor minimálních požadavků na zajištění provozu IEN, který bude tvořen zejména požadavky na technickou, personální a procesní úroveň zajištění provozu IEN a minimální provozní SLA. Tyto požadavky budou vztaženy k jednotlivým oblastem pro udělení výjimky IEN. Standard pro IEN bude odvozen z požadavků, které jsou kladeny na nástroje Národní infrastrukturu pro elektronické zadávání veřejných zakázek (dále jen „NÍPEZ'*). Vymezené požadavky budou představovat úplnou množinu požadavku, jejichž naplnění zadavateli zajistí provoz IEN v parametrech potřebných pro řádnou elektronizaci příslušné oblasti, pro kterou žádá výjimku, v souladu se Strategií elektronizace. E. Definice minimálních smluvních požadavků pro IEN Dodavatel zpracuje soubor minimálních smluvních požadavků, které budou promítány do smluv mezi žadateli o výjimku a dodavateli IEN či služeb provozu IEN. Tyto smluvní požadavky musí zajistit zadavatelům zejména plnou kontrolu nad daty, jejich formátem, možností přenosu do jiných nástrojů, komunikací s ostatními nástroji NIPEZ, promítání legislativních změn do nástroje, atd. Smluvní ustanovení musí zajistit zadavateli plnění všech zákonných povinností a eliminovat jeho závislost na jednom dodavateli. Minimální smluvní požadavky budou zpracovány formou smluvních ustanovení. Požadavky na termíny plnění a místo plnění Termín zahájeni: Nejpozdéji do 2 pracovních dnů ode dne uzavření objednávky (dále v tomto odstavci jen jako „Dl<) s vybraným dodavatelem, písmeno M je v rámci tohoto odstavce použito jako zkratka pro kalendářní měsíc) Termín ukončení: Objednávka ie uzavírána na dobu určitou D + 4M Zadavatel stanovuje následující termíny pro realizaci předmětu veřejné zakázky z pohledu dílčích výstupů: A. Specifikace procesu udělování výjimek z používání Národního elektronického nástroje: D + 1M B> Identifikace procesně konzistentních celků, pro které bude možné udělovat výjimky: D + 1,5 M C. Definice standardu pro Individuální elektronické nástroje (dále jen „IEN"): D + 3M D. Definice minimálních požadavků na zajištění provozu IEN: D+ 4M E. Definice minimálních smluvních požadavků pro IEN: D + 4M Objednatel pro zpracování plnění poskytne následující dokumentaci: o Technická specifikace NEN v 3.2 ° Smlouva o provozu Národního elektronického nástroje © Vyhláška č. 168/2016 Sb., o uveřejňování formulářů pro účely zákona o zadávání veřejných zakázek a náležitostech profilu zadavatele - dostupná z webové stránky • Vyhláška č. 260/2016 Sb., o stanovení podrobnějších podmínek týkajících se elektronických nástrojů, elektronických úkonů při zadávání veřejných zakázek a certifikátu shody ® Průběžné konzultace s MMR Ministerstvo pro místní rozvoj ČR Staroměstské náměstí 6 110 15 Praha 1 tel. +420 224 961 111 fax 4420 224 861 332 IČ- 66 00 2222 www.mmr.C2 MINISTERSTVO Objednací list číslo PRO MÍSTNÍ 1362/2016-32 ROZVOJ ČR Cena a platební podmínky Cena za dodáni plnění nepřekročí částku 592 900 Kč s DPH (490 000 Kč bez DPH). Fakturace bude prováděna průběžně na základě akceptace jednotlivých částí plnění: A. Specifikace procesu udělování výjimek z používání Národního elektronického nástroje - a. 10% z celkové hodnoty objednávky B. Identifikace procesně konzistentních celků, pro které bude možné udělovat výjimky - a. 15% z celkové hodnoty objednávky C. Definice standardu pro Individuální elektronické nástroje (dále jen „IEN") - a. 25% z celkové hodnoty objednávky D. Definice minimálních požadavků na zajištění provozu IEN - a. 25% z celkové hodnoty objednávky E. Definice minimálních smluvních požadavků pro IEN - a. 25% z celkové hodnoty objednávky Vyplacení peněžních prostředků je podmíněno akceptací předmětu dílčích plnění ze strany MMR. Doba splatností faktur bude minimálně 14 dní od doručení objednateli. V případě překročení íhůt plnění může zadavatel požadovat po dodavateli uhrazení pokuty ve výši 0,1% z hodnoty nepředané části plnění za každý den prodlení. Kontaktní osobou ve věci této objednávky ze strany MMR je Ing. Stanislav Boc Ha Ing. Lukáš Beránek, tel.: Další ustanovení MMR ČR sí vyhrazuje možnost odstoupení od objednávky na základě písemného oznámení zaslaného kontaktní osobě dodavatele. V tomto případě bude uhrazena částka odpovídající již odvedené části plnění. Ing. Stanislav Bogdanov Ministerstvo pro místní rozvoj ČR Objednávku akceptoval a převzal v Praze dne Ministerstvo pro místní rozvoj ČR Staroměstské náměstí 6 110 15 Praha 1 tel.: +420 224 861 111 fax: +420 224 861 330 IČ: 66 00 22 22 www.mmr.cz