Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Smlouva o dílo Smluvní strany I.1.Dodavatel: Burian Petr IČO:451 40 553 Praskolesy 46 DIČ:CZ6912110656 267 54 xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Bank.spojení:xxxxxx č.pojistné smlouvy: xxxxxxxxxxxxxxxx č.ú.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx I.2.Objednavatel: KIS Mariánské Lázně s.r.o. Zastoupený Alenou Havrdovou, jednatelkou Hlavní 47, Mariánské Lázně , 353 01 IČO: 25208438 DIČ: CZ25208438 II.Předmět smlouvy Předmětem smlouvy je dodávka ohňostroje pyrotechnických výrobků tř.3 a 4a .,t.j.pyrotechnických předmětů ve smyslu zákona č.206/2015 par32 o bezpečnostních a technických požadavcích na zacházení s pyrotechnickými výrobky na akci "Zahájení lázeňské sezony 2018-200 let lázeňství " dle nabídky a objednávky č.24/ZLS/2018 III.Termín a čas plnění dne 12. 5. 2018 cca 22.00 hod. IV.Místo plnění Prostranství - Arnika , Mariánské Lázně V.Cena a platební podmínky Cena za provedení díla byla účastníky smlouvy sjednána dohodou a činí 100.000,- Kč + 21% DPH (slovy: jednosto tisíc korun). Cena díla bude objednatelem zaplacena na účet zhotovitele uvedený v záhlaví této smlouvy. Účastníky této smlouvy bylo dohodnuto, že cena za provedení díla bude zaplacena nejpozději do 14 dnů ode dne skončení akce uvedené v čl. II této smlouvy. VI. Ostatní ujednání VI.1. Dodavatel zajistí přípravu, převoz a odpal ohňostroje tak, aby nebyla ohrožena bezpečnost osob a majetku smyslu zákona č.206/2015. dodavatel zajistí oznámení o konání ohn, příslušným úřadům a institucím.. VI.2. Objednavatel zajistí dodavateli tuto součinnost: a) Zajistí přítomnost zásahového vozidla jednotky požární ochrany, během ohňostroje b) Zajistí souhlas majitele pozemku -Arnika , který je třeba dodat úřadům současně s ohlášením c) Objednavatel je povinen zajistit přístup k bezp. prostoru ohňostroje zásahovým vozidlům jednotky požární ochrany, policie a zdravotní záchranné služby a to dle pokynů vedoucího odpalovače. d) Objednavatel zajistí přístup na plochy z kterých, bude proveden ohňostroj 12. 5. 2018 v čase od 8.00 do 24.00 hod. VI.3. Nesplní-li objednavatel povinnosti z článku VI.2. smlouvy je dodavatel oprávněn od smlouvy odstoupit. VI.4. Za škody (poškození majetku) vzniklé plněním smlouvy v bezpečnostním okruhu nese odpovědnost dodavatel (škody způsobené obsluhou ohňostroje a pyrotechnickými výrobky použitými při ohňostroji) vyjma škod vzniklých nesplněním součinnosti objednavatele podle článku VI.2.a,b,c smlouvy. VI.5. V případě zásahu třetí moci, který neumožňuje provedení ohňostroje,zvláště pak za okolností, při kterých zákonné normy a vyhlášky ČBÚ vylučují provedení ohň.,dodavatel plnění předmětu neprovede. VI.6. V případě bezdůvodného neprovedení předmětu smlouvy ze strany dodavatele, zaplatí dodavatel objednavateli smluvní pokutu ve výši 30% z ceny díla. VI.7. V případě bezdůvodného zrušení předmětu smlouvy ze strany objednavatele deset dní před termínem předmětu smlouvy, zaplatí objednavatel smluvní pokutu ve výši 30% z celkové výše uvedené částky. VI.8. Není-li ve smlouvě uvedeno jinak, řídí se právní vztahy z ní vyplývající příslušným ustanovením § 2586 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. VI.9. Smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech, po jedné pro obě smluvní strany V Praskolesích dne 6. 3. 2018 za dodavatele: za objednavatele: ………………………… …………………………. Petr Burian Alena Havrdová