Textová podoba smlouvy Smlouva č. 4936844: SMLOUVA NA POSKYTOVÁNÍ SERVISNÍCH SLUŽEB

Příloha Scann_podepsane_smlouvy.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        r *

SMLOUVA NA POSKYTOVANÍ SERVISNÍCH SLUŽEB

Číslo smlouvy objednatele: 2018/0218/OVTI 
Číslo smlouvy poskytovatele: . fJX-P/J

Smluvní strany
x "

OBJEDNATEL: Statutární město Kladno

lč:
Sídlo:
Zastoupen:
(dále jen „objednatel'')

00234516
náměstí Starosty Pavla 44, 272 52 Kladno 
Ing. Přemyslem Mužíkem, náměstkem primátora

na straně jedné 

a

POSKYTOVATEL: GAPP System, spol. s r.o.
zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 27177

IČ:
DIČ:
Sídlo:
Bankovní spojení:
Číslo bankovního účtu:

60487291
CZ60487291
Petržílkova 23/2565,158 00 Praha 5

Zastoupen: Ing, Jiří Pálkovský, jednatel
(dále jen „poskytovatel")

na straně druhé

uzavírají podle § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb,, Občanského zákoníku, 
v platném znění (dále jen „NOZ“) tuto

Smlouvu na poskytování servisních služeb GOLD/PLATINUIVI dále jen
„Smlouva").

Servisní smlouva Strana 1 (celkem 11)
GAPP System spol. s r.o., Petržílkova 23, 158 00 Praha 5, tel: 251 081 731, IČ: 60487291, E-mail: sales@gapp.cz

mailto:sales@gapp.cz


(1) Objednatel a poskytovatel budou dále označováni jednotlivě jako „Smluvní strana", a společně 
všichni jako „Smluvní strany".

(2) „Výrobky" znamenají počítačový hardware a s nim související zboži.
(3) „Software" znamená jakýkoli software, knihovnu, utilitu, nástroj, nebo jiný počítačový Či 

programovací kód, ve formě strojového (binárního) kódu nebo zdrojového kódu, a dále 
související dokumentaci.

Předmět smlouvy

(4) Předmětem Smlouvy je poskytování servisní podpory a dodávka servisních služeb třetích stran 
poskytovatelem objednateli, pro virtualizační sw. VMWare, pro zálohovací sw. Veeam, a HW 
jejichž podrobná specifikace je uvedena v příloze č, 3 Smlouvy.

(5) Přehled služeb servisní podpory poskytované v rámci této Smlouvy je uveden v tabulce č. 1 
přílohy č. 2 Smlouvy. Tabulka uvádí pro jednotlivé položky typ podpory, počátek a konec 
servisního období a cenu servisní podpory.

(6) Servisní podpora a konzultace nad rámec definovaný touto smlouvou je možné poskytovat na 
základě žádosti objednatele za ceny definované v tabulce č. 3 přílohy č. 2,

(7) Přehled servisních služeb třetích stran dodávaných v rámci této Smlouvy je uveden v tabulce č. 
2 přílohy č. 2 Smlouvy. Tabulka uvádí pro jednotlivé položky počátek a konec servisního období 
a cenu servisní podpory.

(8) Pravidla poskytování servisních služeb třetích stran dodávaných poskytovatelem objednateli dle 
bodu (7) se řídí podmínkami jednotlivých poskytovatelů služeb. Aktuální plné znění těchto 
podmínek poskytne poskytovatel objednateli na vyžádáni.

(9) Předmětem Smlouvy nenf poskytování servisní podpory na jiné vybavení, než je uvedeno v 
bodu (5), Poskytovatel k takovým úkonům není oprávněn a objednatel ani koncový uživatel 
nemůže na poskytovateli takovéto činnosti vyžadovat. Za zajištění správné funkčnosti jiného 
vybavení, než je uvedeno v bodu (5) je zodpovědný objednatel.

(10) V případě rozporu mezi ustanovením obsaženým ve vlastním textu Smlouvy a informací 
v přílohách Smlouvy má přednost ustanovení obsažené ve vlastním textu Smlouvy a rozporná 
informace v příloze se nepoužije.

(11) Poskytovatel postupuje při poskytování servisní podpory ve spolupráci s objednavatelem.

Doba a místo plnění

(12) Termín, kdy je poskytováni servisní podpory zahájeno, je určen dnem účinnosti této Smlouvy. 
Doba, po kterou je servisní podpora poskytována, je určena dobou platnosti Smlouvy.

(13) Servisní období je stanoveno v délce 12 měsíců.
(14) Místem plnění je místo instalace, kde je umístěno podporované vybavení objednatele. Místa 

plnění pro jednotlivé funkční celky vybavení objednatele jsou uvedena v příloze č. 3 Smlouvy.

Součinnost objednatele

(15) Objednatel se zavazuje zabezpečit poskytovateli potřebnou součinnost při poskytování 
servisních služeb tak, aby ze strany objednatele nebyly poskytovateli činěny překážky pro 
plněni závazků podle této Smlouvy.

(16) Objednatel se zavazuje učinit taková opatřeni, aby byly minimalizovány možnosti neúmyslného 
porušeni ustanoveni vnitřních předpisů a směrnic objednatele ze strany zaměstnanců 
poskytovatele při činnostech vyplývajících ze závazků poskytovatele podle této Smlouvy.

(17) Smluvní strany spolupracuji také při úpravách nebo rozšiřování systému objednatele v zájmu 
zachování funkčnosti vybavení objednatele podporovaného poskytovatelem podle této 
Smlouvy.

(17.1) Jestliže je objednateli známo, že je potřebné provést úpravy, aktualizaci nebo změny 
programového nebo technického vybavení informačního systému objednatele, jehož součástí je 
podporované vybaveni dle bodu (5), je třeba provést tyto úpravy, aktualizaci nebo změny tak, 
aby výsledkem nebylo omezení funkci nebo způsobeni nefunkčnosti tohoto podporovaného 
vybavení, V takovém případě je objednatel povinen před provedením úprav, aktualizace nebo 
změn vyžádat si od poskytovatele odborné stanovisko a respektovat v něm obsažená 
doporučení poskytovatele.

Servisní smlouva Strana 2 (celkem 11)
GAPP System spol. s r.o., Petržílkova 23,158 00 Praha 5, tel: 251 081 731, IČ: 60487291, E-mail: sal9s@9app.cz

mailto:sal9s@9app.cz


{17.2) V případě, že si objednatel nevyžádá od poskytovatele takovéto odborné stanovisko 
nebo nebude doporučení obsažené ve stanovisku poskytovatele respektovat a budou-li přesto 
objednatelem nebo třetí osobou uskutečněny úpravy, aktualizace nebo změny, které budou mít 
za následek omezení funkcí nebo způsobení nefunkčnosti podporovaného vybavení dle bodu
(5), bude za takto vzniklý stav zodpovědný objednatel. V takovém případě nelze na 
poskytovateli vyžadovat servisní podporu podle podmínek Smlouvy a poskytovateli nepoběží 
žádné lhůty jinak ze Smlouvy vyplývající.

(18) Žádná ze smluvních stran není odpovědná za škodu způsobenou prodlením s plněním závazků 
druhé smluvní strany.

Cena a platební podmínky

(19) Ceny za služby a činnosti poskytované poskytovatelem objednateli podle ustanovení této 
Smlouvy jsou stanoveny dohodou mezi objednatelem a poskytovatelem.

(20) Ceny za jednotlivé služby poskytované poskytovatelem objednateli za jedno servisní období a 
jejich splatnosti jsou uvedeny v příloze č. 2 Smlouvy.

(21) Ceny budou uhrazeny objednatelem na základě faktur poskytovatele. Faktury budou sloužit 
jako daňové doklady.

(22) Faktury musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle ustanovení zák. 235/2004 
Sb. v platném znění.

(23) Objednatel je povinen zaplatit poskytovateli oprávněně fakturovanou částku se splatností 
uvedenou na faktuře, přičemž lhůta splatnosti faktur je 30 dnů ode dne doručeni objednateli. 
Pokud den splatnosti připadne na sobotu, neděli nebo svátek, je dnem splatností nejblíže 
následující pracovní den.

(24) V případě, že faktura poskytovatele nebude obsahovat některou povinnou náležitost dle 
odstavce (24) Smlouvy nebo ji bude obsahovat neúplně nebo nesprávně, nebude proplacena a 
bude objednatelem vrácena poskytovateli k přepracování. Objednatel je oprávněn vrátit takovou 
fakturu do data splatnosti. Termín splatností nově vyhotovené či doplněné faktury je 14 dnů ode 
dne jejiho doručeni objednateli.

(25) Faktury budou poskytovatelem zasílány objednateli v elektronické podobě opatřené zaručeným 
elektronickým podpisem v souladu s ustanoveními zákona č. 227/2000 Sb., o elektronickém 
podpisu v platném znění na adresu: posta@mestokladno.cz.

(26) Všechny platby budou prováděny bezhotovostním bankovním převodem na účet poskytovatele.
(27) K ceně se připočítá daň z přidané hodnoty podle platných předpisů.

Smluvní sankce

(28) Pro případ nedodržení doby odezvy nebo jiných dohodnutých termínů poskytovatelem se 
smluvní strany dohodly na smluvní pokutě ve výši 2 000,00 Kč za každou hodinu prodlení s 
tím, že nejvyšší částka takovéto smluvní pokuty nepřesáhne částku odpovídající smluvní 
pokutě za pět dni. Tuto smluvní pokutu zaplatí poskytovatel objednateli.

(29) V případě, že objednatel neumožní pracovníkům servisního pracoviště poskytovatele zahájit 
servisní zásah v předem dohodnutém termínu, zaniká právo objednatele na smluvní pokutu. 
Objednatel uhradí poskytovateli prokazatelné náklady, které poskytovateli v souvislosti s tím 
vznikly.

(30) Pro případ prodlení objednatele s úhradou ceny ve lhůtě splatnosti podle daňového dokladu je 
Smluvními stranami dohodnutý úrok z prodlení 0,05% z dlužné částky za každý den prodleni, 
který uhradí objednatel poskytovateli,

(31) Poskytovatel je po dobu prodleni objednatele s uhrazením faktury oprávněn pozastavit plnění 
podle této Smlouvy (není povinen poskytovat objednateli služby podle ustanovení této 
Smlouvy). Poskytovatel není a nemůže být v prodlení po dobu pozastavení plněni z důvodu 
uvedeném v předchozí větě.

(32) Smluvní pokuty a úrok z prodlení jsou splatné do 14 dnů od doručení jejich vyžádání 
oprávněnou smluvní stranou. Platby budou provedeny bezhotovostním bankovním převodem 
na účet oprávněné smluvní strany.

(33) Zaplacením smluvní pokuty není dotčeno právo Smluvních stran na úhradu způsobené škody 
vzniklé v souvislosti s plněním předmětu Smlouvy.

Servisní smlouva Strana 3 (celkem 11)
GAPP System spol. s r.o., Petržílkova 23,156 00 Praha 5, tel; 251 061 731, IČ: 60487291, E-mail: sales@gapp.cz

mailto:posta@mestokladno.cz
mailto:sales@gapp.cz


Ochrana informací

(34) Smluvní strany se zavazuji k mlčenlivosti o všech informacích a skutečnostech týkajících se 
druhé Smluvní strany, se kterými přijdou do styku v souvislosti s plněním této Smlouvy a o 
kterých je druhá Smluvní strana prokazatelně informuje, že podléhají ochraně podle tohoto 
ustanovení. Smluvní strany jsou pak zavázány nesdělit, nezpřístupnit nebo nepoužít pro sebe 
nebo další osobu takovéto informace, které jim v souvislosti s činnostmi podle této Smlouvy byly 
poskytnuty, pokud k tomu nebudou zástupcem druhé Smluvní strany písemně oprávněny.

(35) Převzetí závazku mlčenlivosti se netýká jakýchkoli informací, které jsou všeobecně známé nebo 
dostupné veřejnosti nebo které se stanou známé či veřejné bez zavinění druhé Smluvní strany, 
nebo které jsou obsaženy v jakékoli publikaci nebo jiném zdroji, který je nebo se stane obecně 
dostupný veřejnosti.

Ukončení platnosti smlouvy a odstoupení

(36) Platnost této Smlouvy končí ke konci období stanovenému v bodu (46), není-fi ukončena k 
jinému termínu dle ustanovení následujících bodů.

(37) Smlouvu lze ukončit k dřívějšímu termínu písemnou dohodou smluvních stran. Platnost 
Smlouvy je ukončena k dohodnutému termínu.

(38) Každá ze smluvních stran může Smlouvu písemně vypovědět ve dvouměsíční výpovědní době, 
která počíná běžet od prvního dne následujícího po doručení výpovědi druhé smluvní straně.

(39) Odstoupit od této Smlouvy lze v případě podstatného porušení smluvních povinnosti jednou ze 
Smluvních stran. Pro účely výkladu této Smlouvy se za podstatné porušení smluvní povinnosti 
považuje takový stav, kdy kterákoli ze Smluvních stran porušuje povinnost stanovenou pro ni 
touto Smlouvou a nesjedná nápravu ani dodatečně ve Ihůtě nejdéle 14 dnů ode dne, kdy je 
druhou Smluvní stranou na porušení smluvní povinnosti písemně upozorněna a vyzvána 
kjejímu odstranění. Odstoupení je účinné dnem doručeni oznámení o odstoupení druhé 
Smluvní straně nebo dnem odmítnuti přijetí oznámení o odstoupení druhou Smluvní stranou, 
jinak posledním dnem jeho uložení na doručovací poště adresáta.

(40) Dojde-li k ukončení platnosti Smlouvy, vypořádají Smluvní strany vzájemné plnění písemnou 
dohodou nejpozději do jednoho měsíce od skončení účinnosti Smlouvy. Pro odstranění 
pochybnosti se uvádí, že vzájemná plnění poskytnutá Smluvními stranami v souvislostí 
s dodávkou servisních služeb třetích stran se nevrací.

Závěrečná ustanovení

(41) Objednatel souhlasí s tím, že poskytovatel může poskytováním servisních služeb nebo jejich 
částí pověřit třetí osobu. Tím se však poskytovatel nezbavuje jakýchkoli práv, povinností nebo 
závazků vyplývajících z této Smlouvy.

(42) Poskytovatel prohlašuje, že je oprávněn uzavřít s objednatelem Smlouvu v celém rozsahu.
(43) Smlouvu lze měnit a doplňovat po dohodě Smluvních stran a to pouze písemnými dodatky 

Smlouvy schválenými oběma Smluvními stranami. K úpravám nebo změnám Smlouvy jsou 
oprávněni pouze statutární orgán nebo zaměstnanci s odpovídajícím oprávněním.

(44) Pokud jakákoliv ustanovení nebo jakákoliv část ustanovení této Smlouvy budou považovány za 
neplatné, nebude mít taková neplatnost za následek neplatnost celé Smlouvy, aíe celá Smlouva 
se bude vykládat tak, jako kdyby neobsahovala příslušné neplatné ustanoveni.

(45) Smluvní strany prohlašují, že Smlouva byla uzavřena v souladu s pravidly poctivého 
obchodního styku.

(46) Tato Smlouva se uzavírá na dobu určitou do 31.1.2019 a nabývá platnosti dnem podpisu 
smlouvy poslední ze smluvních stran.

(47) Tato smlouva nabývá účinnosti dnem zveřejnění v centrálním registru smluv dle § 6 odst. 1 
zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv.

(48) Smluvní strany berou na vědomí, že tato smlouva i následné dodatky k ní mohou podléhat 
informační povinnosti dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím ve znění 
pozdějších předpisů a dle zákona č. 340/2015 Sb., o zvláštních podmínkách účinnosti

Servisní smlouva Strana 4 (celtem 11)
GAPP System spol. s r.o.. Petržílkova 23, 158 00 Praha 5, tel: 251 081 731, IČ: 60487291, E-mail: sales@gapp.cz

mailto:sales@gapp.cz


některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv) ve 
znění pozdějších předpisů, a prohlašuji, že žádné ustanovení této smlouvy nepovažuji za 
obchodní tajemství ani za důvěrný údaj a smlouva může být zveřejněna v plném znění včetně 
jejích příloh a dodatků.

(49) Smlouva je vyhotovena ve dvou výtiscích s platností originálu, z nichž jeden výtisk obdrží 
objednatel a jeden výtisk obdrží poskytovatel.

(50) Nedílnou součástí Smlouvy jsou přílohy ke smlouvě:

Příloha č. 1: Kontaktní údaje a Postupy při poskytováni servisní podpory
Příloha č. 2: Přehled služeb servisní podpory a servisní služeb třetích stran
Příloha č, 3: Přehled podporovaného vybavení
Příloha č. 4: Platební kalendář
Příloha č. 5: Specifikace parametrů servisních služeb

V Praze dne: 27. 02. 2018 V Kladně dne: 1 2 '03" 2018

Za poskytovatele:

GAPP System, spol. s r.o.

GAPP
GAPP System, spots r.o.

Petržílkova 2565/23,15B 00 Praha i: 
IČ: 60487291, OlCt 0260487291

Za objednatele:

Servisní smlouva Strana 5 (celkem 11)
GAPP System spol. s r.o., Petržílkova 23, 158 00 Praha 5, tel: 251 081 731, IČ: 60487291, E-mail: sales@gapp.cz

mailto:sales@gapp.cz


Příloha č. 1 smlouvy č. 2018/0218/OVTI

Kontaktní údaje a postupy při poskytování servis

(1) Servisní podpora poskytovatele je zahájena k datu, které určuje Smlouva.
(2) Úkony servisní podpory jsou zahájeny servisním pracovištěm co nejdříve po přijetí požadavku 

objednatele, obvykle bezprostředně, nejpozději však ve Ihůtě specifikované pro příslušný typ 
servisní podpory. Všechny činnosti servisních pracovníků směřují ke zjištěni příčin vzniku 
provozních potíží nebo závad a poruch funkčnosti vybavení objednatele, k jejich odstraněni a k 
obnovení funkčnosti podporovaného vybavení v co nejkratší době.

(3) Kontaktní osoby a kontaktní údaje: za poskytovatele jsou kontaktními osobami pracovníci 
servisního pracoviště poskytovatele, s kontaktními údaji;

Servisní pracoviště:
Adresa: GAPP System, spol. s r.o.

Petržílkova 23/2565, 158 00 Praha 5
Web: http://www.qaDD.cz/servisni-formular

E-mail: suDDortiajqapp.cz
Telefonní spojení v pracovní době: +420 251 081 731

Telefonní spojení mimo pracovní dobu: +420

(4) Servisní podpora zahrnuje postupně jeden nebo více způsobů podpory, kterými jsou:
a. telefonická podpora a podpora prostřednictvím e-mailové korespondence,
b. servisní zásah vzdáleným přístupem k systému objednatele,
c. servisní zásah osobně v místě instalace u objednatele.

Podpora die bodů b. a c. je použita, jestliže potíže nebyly odstraněny a přitom již byly vyčerpány 
možnosti podpory dle předchozích bodů.
Podpora podle bodu c. je použita pouze v případě, že na podporované vybavení je zakoupena 
podpora typu HW nebo podpora typu SW s rozšířením Plus.

(5) Kontaktní pracovník objednatele nahlásí požadavek na servisní podporu servisnímu pracovišti 
poskytovatele emailem, telefonicky nebo prostřednictvím webového formuláře.

(6) Novému požadavku na servisní podporu je ze strany servisního pracoviště poskytovatele 
přidělena evidenční číslo (číslo servisního případu), pod kterým je řešení daného požadavku v 
informačním systému servisního pracoviště poskytovatele dále dokumentováno a je systémem 
užito pro identifikaci předávaných zpráv.

(7) Průběh řešení servisního případu koordinuje servisní pracovník poskytovatele.
(8) Pojmy použité ve Smlouvě: některé pojmy, použité ve Smlouvě a jejích přílohách, jsou 

vysvětleny dále:
(8.1) „odezva" je první reakce servisního pracoviště poskytovatele na požadavek na poskytnutí 

servisní podpory, která směřuje ke zjištěni příčin oznámených provozních potíží.
(8.2) „doba odezvy" je určena Smlouvou podle typu poskytované služby. Obvykle pracovník 

servisního pracoviště poskytne odezvu bezprostředně po přijetí požadavku na servisní 
podporu. Přesahuje-li smluvní doba odezvy u servisní podpory úrovně GOLD konec 
pracovní doby, je v mimopracovní době tato lhůta přerušena a pokračuje v následující 
pracovní den. Je-li požadavek na servisní podporu úrovně GOLD nahlášen v 
mimopracovní době, začíná smluvní doba odezvy běžet od počátku nejblíže následující 
pracovní doby. U servisní podpory úrovně PLATINUM k přerušení doby odezvy v 
mimopracovní době nedochází.

(8.3) „zprovoznění" je uvedení Výrobků a Software do stavu, který je v souladu s produktovou 
specifikací nebo dokumentací výrobce.

(8.4) „servisní zásah" je označení činností, které směřují k odstranění oznámených provozních 
potíží nebo ke zprovoznění podporovaného vybavení a vykonává je pracovník servisního 
pracoviště poskytovatele vzdáleným přístupem nebo osobně v místě instalace.

(8.5) „pracovní doba" je označení doby ve státem uznaných pracovních dnech od 08:00 hod 
do 17:00 hod.

Servisní smlouva Strana 6 (celkem 11)
GAPP System spol. s r.o., Petržílkova 23,158 00 Praha 5, tel: 251 081 731, IČ: 60487291, E-mail: salea@gapp.cz

http://www.qaDD.cz/servisni-formular
mailto:salea@gapp.cz


Příloha č. 2 smlouvy č. 2018/0218/0VTI

Přehled služeb servisní podpory a servisních služeb třetích stran

Tabulka č. 1 Poskytované služby technické podpory poskytovatelem

Název produktu Podpora Cena podpory Období
VMwa re 7x24 62.930,- Kč 12 měsíců
FalconStor 7x24 62.930,- Kč 12 měsíců
Veeam 5x9 39.083,- Kč 12 měsíců

Tabulka č. 2 Poskytované služby třetích stran

Název produktu Cena Období
VMWare Maintenance 68.768,- Kč 12 měsíců
Veeam Maintenance 26.884,- Kč 12 měsíců

Tabulka č. 3 Hodinové sazby poskytovaných služeb nad rámec sjednané podpory

Název služby Cena započaté hodiny Poznámka
Servisní služby v pracovní době 
Po-Pá 8:00-17:00

2.600,- Kč Na vyžádání

Servisní služby mimo pracovní 
dobu Po-Pá 8:00-17:00 včetně 
víkendů a svátků

4.550,- Kč Na vyžádání

Cena za servisní zásahy a havárie za servisní období činí maximálně 100.000,-Kč bez DPH.

Servisní smlouva Strana 7 {celkem 11)
GAPP System spol. s r.o., Petržílkova 23.15B 00 Praha 5, tel: 251 081 731, IČ: 60487291, E-mail: sates@gapp.cz

mailto:sates@gapp.cz


Příloha č. 3 smlouvy č. 2018/0218/OVTI

Přehled podporovaného vybavení

Servery:
■ 3x fyzický server (2CPU) s instalací ESXi VMWare vSphere 6,0
■ 3x fyzický server (2CPU) s instalací ESXi VMWare vSphere 6.0 free Hypervisor
■ Virtuální server pro vCenter Server 6.0 Foundation (spravovány 3 ESXi servery)
■ 2x FalconStor NSS (SW + H W)
Síťové prvky:
■ 2x FC switch EMC DS-300B 4Gb (8 licencovaných portů)
■ 2x FC switch IBM 249824E 4Gb (8 licencovaných portů)
Disková pole:
■ IBM DS3400 dual FC controller+IBM EXP3000
■ EMC AX4-4f dual FC controller + AX4-5EXPAN
■ DELL MD3620f dual FC controller + MD122G
Licence a software:
■ 12x FalconStor Storage Capacity 1TB (FS-NSSFAC001-S)
■ 6x VMWare vSphere Standard for 1 processor
■ lx VMWare vCenter Server Foundation for vSphere
■ Veeam Backup & Replication ver. 9.5 (Veeam Backup Essential Enterprise)
■ Veeam One ver. 9.5 (Veeam Backup Essential Enterprise)

Servisní smlouva Strana 8 (celkem 11)
GAPP System spol. s r.o., Petržílkova 23,158 00 Praha 5, tel: 251 081 731, IČ: 604e7291, E-mail: sales@gapp.cz

mailto:sales@gapp.cz


Příloha č. 4 smlouvy č. 2018/0218/0VTI (

Platební kalendář

V *

Faktura bude vystavena jeden měsíc po vstoupení smlouvy v účinnost. Splatnost 
faktury je 30 dnů od data vystavení.

Servian í smlouva Stra na 9 (cel ke m 11)
GAPP System spol. s r.o., Petriílkova 23,158 00 Praha 5, tel: 251 081 731, IČ: 60487291, E-mall: sales@gapp.cz

mailto:sales@gapp.cz


Příloha č. 5 smlouvy č. 2018/0218/OVTI

Specifikace parametrů servisních služe

Specifikace parametrů servisních služeb

• Převzetí systému definovaného v příloze č. 3 pod support v modelu „single point of contact", tj. 
veškeré servisní požadavky budou směrovány na servisní pracoviště poskytovatele a ten 
zajistí jejich další řešeni.

• Poskytování odborných servisních služeb, na řešení technologického centra jako celku, tj. na 
programové a technické vybaveni pro zajištění bezproblémového provozu systému.

Technická podpora na výše uvedené HW komponenty je zajištěna prostřednictvím 
záruky u výrobce řešeni. Poskytovatel identifikuje závady a eskaluje na příslušné 
servisní pracoviště.

- Technická podpora na SW komponenty bude zajišťována přímo poskytovatelem s 
možností eskalace na výrobce SW v rámci platné softwarové maintenance.

• Servisní podpora zahrnuje řešení následujících kategorii chyb:
Kategorie A - Chyby majíci vliv na poskytováni služeb systému 
Jedná se o chybové stavy způsobujíc! nefunkčnost, nebo podstatné omezení služeb 
aplikací; zejména stavy, které zapříčiňují: úplné a/nebo částečné zastavení 
(nedostupnost) aplikací nebo systému.

- Kategorie B - Dílčí chyby
Jedná se o chybové stavy, které nezpůsobují nefunkčnost, nebo podstatné omezení 
služeb aplikací. Typicky se jedná o ztrátu redundance danou výpadkem např. jednoho 
pevného disku, jednoho ze dvou redundantních úložišť, apod.

• Požadavky na reakci a další termíny:
Poskytovatel je povinen zajistit reakci do 2 hodin od nahlášení servisního případu. 
Reakce znamená zahájení aktivní spoluúčasti pracovníka servisního pracoviště 
poskytovatele na řešení nahlášeného servisního případu.

- V případě, že analýza ukáže, že chyba je způsobena chybou HW nebo SW, je 
poskytovatel povinen ihned nahlásit servisní případ na příslušné servisní pracoviště 
výrobce, neprodleně o tom informovat objednatele a aktivně participovat na vyřešení 
servisního případu. Poskytovatel pro tyto případy disponuje platnou zárukou na HW 
komponenty a platnou SW maintenance na SW komponenty.

- V případě chyb kategorie A je poskytovatel povinen zajistit odstranění chyby 
nejpozději do 8 hodin od uplynutí reakčního času. V případě, že poskytovatel není 
schopen při vynaložení veškerého odborného úsilí chybu odstranit, zejména v 
případech, kdy se jedná o chybu HW nebo SW, je povinen v čase nejpozději do 8 
hodin od uplynutí reakčního času zajistit zprovoznění podporovaného vybavení 
alespoň náhradním způsobem tak, aby objednatel mohl provozovat alespoň v 
omezeném rozsahu své aplikace a systémy.
Poskytovatel je povinen každému nahlášenému servisnímu případu přiřadit jeho 
jednoznačnou identifikaci, pod kterou bude vedena další komunikace.

- Poskytovatel je povinen objednateli kdykoli na vyžádání předložit kompletní výpis 
komunikace mezi pracovníky objednatele, poskytovatele a servisních pracovišť 
výrobců při řešeni servisních případů, zejména s ohledem na posouzení dodržování 
časů reakce, odstranění chyby a postupu prací při řešení servisních případů. 
Poskytovatel je povinen pro řešení servisních případů v režimu 7x24 poskytnout tzv. 
single point of contact, tj. jedno telefonní číslo s garantovanou nepřetržitou 
dostupnosti.

• Servisní podpora musí zahrnovat:
Komunikaci v českém jazyce o všech součástech supportovaného systému.

- Analýzu problému - v rámci analýzy problému bude identifikováno, zdali je problém 
způsoben podporovaným hardwarem nebo zdali se jedná o problém jiné komponenty.

Servisní smlouva Strana 10 (celkem 11)
GAPP System spol. s r.o., Petržílkova 23,158 00 Praha 5, tel: 251 081 731, IČ: 604e7291, E-mail: sale3@gapp.cz

mailto:sale3@gapp.cz


1

V případě, že problém není na úrovní podporovaného hardware, poskytovatel 
doporučí další postup řešení.
V případě, že je to technicky možné, poskytovatel provede simulaci problému ve 
svém prostředí (laboratoři), aby byly v průběhu řešení minimalizovány zásahy do 
produkčního prostředí. - V případě, že řešení problému vyžaduje eskalaci na vendora 
produktu, zajistí poskytovatel tuto eskalaci včetně celé další komunikace s výrobcem 
řešení.
Se svolením objednatele a dle potřeby poskytovatele o poskytování služby, lze pro 
identifikaci problému a jeho řešeni využít vzdálený přístup na systémy zadavatele. 
Konzultační služby k vlastnímu provozu a rozvoji stávajícího řešení.
Zajištění aktualizace, upgrade a patchování řešení po dohodě s objednatelem k 
zajištění bezpečného Chodu a dostupných funkcí dle možností licenci a maintenance.

• Poskytovatel zprostředkuje zakoupení všech maintenance a licencí potřebných k zajištěni 
servisní podpory vendorů (a dodavatele služby) v termínu před jejich vypršením v minimálním 
rozsahu uvedeném ve výčtu licencí a supportů stávajícího stavu.

• Poskytovatel zajistí seznámeni s obsluhou spravovaného řešení na vyžádání pro pracovníky 
zadavatele.

Servisní smlouva Strana 11 (celkem 11)
GAPP System spol s r.o., Petržílkova 23,158 00 Praha 5, tet: 251 081 731, IČ: 60487291, E-mail: sales@gapp.cz

mailto:sales@gapp.cz