Textová podoba smlouvy Smlouva č. 5952115: Dodatek č. 5 ke smlouvě o správě a podpoře systému EG, iFIS a VERSO

Příloha SSC_UFM_Servisni_smlouva_podpora_systemu.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SERVISNÍ SMLOUVA

                                                 Vaše číslo:• 033-R-3310/07

Ústav fyziky materiálů AV ČR, v. v. i.

Žižkova 22
616 62 BRNO

Zastoupený:        Doc. RNDr. Petrem Lukášem, CSc., ředitelem
DIČ:               CZ68081723
bankovní spojení:
číslo účtu:

(dále jen uživatel)

a
Středisko společných činností AV ČR, v. v. i.

Národní 1009/3, 11O 00 Praha 1

zastoupené:        JUDr. Jiřím Malým, ředitelem

IČ:                60457856

DIČ:               CZ60457856

bankovní spojení:              .

číslo účtu:

Zaps. v rejstříku veřejných výzkumných institucí pod spis. zn. č. 17113/2006-34/SSC

(dále jen poskytovatel)

                                  uzavřely

             v souladu s ustanovením § 269 odst. 2 a násl. Obchodního zákoníku1•

                               servisní smlouvu.

Definice a pojmy

Pro účely této smlouvy se rozumí následujícími pojmy:
Software nebo SW: Komponenty informačního systému uživatele (dále též "SW produkty").

iFIS Aplikační softwarové vybavení Internet FIS verze 6.5.0 instalované k 1. 4. 2007 v rozsahu modulů:

           Finance, Účetnictví, Rozpočet, Majetek, Manažerské informace, Objednávky, Obchod-Sklady,
           Jádro, Císelníky, Zakázky-Projekty, Registr smluv, WebMailer.

EG Aplikační softwarové vybavení Elanor Global verze 200701 instalované k 1. 4. 2007 v rozsahu
            modulů:
           Analýza práce, Pracovní místa, Personální modul - základní údaje, Mzdový modul, Archivace osob
           a PV.

Verso Aplikační SW vybavení Verso verze 1.1 instalované k 1. 4. 2007 v rozsahu modulů:
           Manažerský informační systém (MIS), Služby pro řešitele (SLR), Cestovní příkazy (CP}, Žádanky
           (ZAD) a Autoprovoz (AP)

1 Zákon č. 513/1991 Sb., Obchodní zákoník, ve znění pozdějších předpisů
Mantis Systém pro podporu řešení problémů Uživatele (,,Bug-track system") dostupný na adrese

EIS Ekonomické informační systémy v rozsahu iFIS, EG a Verso dostupné z adresy

IS  Informační systémy jiné než EIS dle této smlouvy

Aktivní přístup: Aktivním uživatelem EIS se rozumí takový koncový uživatel, kterému bylo správcem
           aplikací přiděleno uživatelské jméno a heslo do programu iFIS nebo EG.

Pasivní přístup: Pasivním uživatelem EIS se rozumí každý jiný než aktivní uživatel. Příkladem je uživatel
           vstupující do aplikace Verso nebo Webmailer.

Verze Software: Verzí SW se rozumí nový SW nebo významným způsobem změněný SW v technologii
           řešení nebo v chování směrem k uživateli.

Vydání Software: Vydáním SW jsou opravy chybných částí SW nebo rozšíření částí SW nebo dílčí úpravy
           částí SW.

Kategorie chyb: Pro účely této smlouvy jsou stanoveny následující kategorie chyb (Klasifikaci chyb stanoví
           poskytovatel.):

A Havárie systému (kritická chyba) - stav, kdy je systém zcela nebo ve značné míře nefunkční.

B Závažná chyba - brání používání části SW nebo Uživateli hrozí z důvodu chyby SW nebezpečí
         ztrát.

C Lehká chyba - zásadně nebrání používání systému, působí však provozní obtíže jako např.
         podstatně zvýšenou pracnost při zpracování dat.

D Nevýznamná chyba - zásadně nebrání používání SW ani práci s ním neomezuje.

Pracovní doba: Pracovní dobou se pro účely této smlouvy rozumí pondělí až pátek od 8:00 do 16:00.

Koncový uživatel: Odpovědný pracovník Uživatele s přidělenými přístupovými právy do SW.

Požadavek Požadavkem se rozumí hlášení chyby, potřeba konzultace určitého problému, potřeba školení
                 koncových uživatelů, častý dotaz a další potřeby Uživatele v souvislosti s používáním EIS

SSČ Středisko společných činností AV ČR, v. v. i. (poskytovatel)

OIS: Odbor informačních systémů SSČ pověřený poskytovatelem k implementaci nových funkcí SW a
           kontrolou dodržování pravidel užívání SW, průběžně zajišťující podporu uživatele při činnostech.

Dodavatelé: Pro příslušné SW produkty jsou dodavateli následující společnosti

    SW produkt iFIS - společnost BBM, s. r. o., Pisek.

    SW produkt EG - společnost Elanor, s. r.o., Praha.

    SW produkt Verso - společnost DERS, s. r.o., Hradec Králové.

EJ Ekonomická jednotka= ústav AV ČR nebo Kancelář AV ČR

                                                     Článek I.
                                                 Předmět smlouvy

1. Předmětem této smlouvy je:

     a) Poskytování správy a podpory EIS uživateli, poskytování konzultační činnosti a zabezpečení
           rozvoje těchto produktů ze strany poskytovatele. Tyto činnosti jsou poskytovány v pracovní dny
           v pracovní době, a to zejména při nestandardním chování systému a při mimořádných situacích.
           Účelem těchto služeb je především poskytnutí rychlé počáteční poradní služby koncovým
           uživatelům při jejich práci v EIS.

     b) Poskytování užívacích práv ke všem budoucím verzím a vydáním SW EIS včetně změn
           vynucených legislativou

     c) Aktualizace uživatelské dokumentace.

    2
2. Správa uživatelských jmen a přístupových práv
      Poskytovatel přiděluje přístupová práva do systému koncovým uživatelům, a to vždy na základě
      písemného pokynu odpovědného pracovníka uživatele podle jeho potřeb s ohledem na pracovní náplň
      a rozsah zaškolení konkrétního pracovníka. V zájmu udržení kompaktnosti systému a potřebné úrovně
      činností umožní poskytovatel aktivní přístup do systému jen koncovému uživateli, který byl proškolen, a
      to buď vlastními pracovníky uživatele, poskytovatelem nebo dodavatelem.

3. Vlastnictví dat
      a) Veškerá data, s výjimkou centrálních parametrů, centrálních číselníků a systémových oblastí, jsou
           identifikována podle čísla EJ Uživatele a jsou vlastnictvím Uživatele.
      b) Poskytovatel odpovídá za správu úložiště dat, zálohování dat a poskytování přístupu k datům.
      c) Poskytovatel není oprávněn zpřístupnit data uživatele třetím osobám bez předchozího písemného
           souhlasu uživatele.

4. Údržba číselníků

      Poskytovatel spravuje a aktualizuje parametry a centrální číselníky.

      a) V systému iFIS se jedná o:
           • nastavení přístupů koncových uživatelů podle kontextů,
           • změny relací mezi úlohami,
           • nastavení číselných řad,
           • nastavení lokálních parametrů,
           • nastavení číselníku typů akcí,
           • správu jádrových domén,
           • správu nastavení formulářů a sestav,
           • synchronizaci testovací databáze
           • sumarizaci dat do EJ99 (Sumarizační jednotka) .

     b) V systému EG se jedná o správu a aktualizaci:
           • číselníku složek mezd,
           • číselníku odesílatelů a příjemců,
           • číselníku platových tarifů,
           • číselníku kalendářů,
           • řadu jednopoložkových číselníků.

     c) V systému Verso se jedná o správu:
           • parametrů výstupních sestav,
           • číselníků externistu,
           • číselníků poskytovatelů grantů,
           • typů vozidel,
           • číselníku zahraničního stravného,
           • druhů PHM,
           • sazeb náhrad za km,
           • sazeb náhrad za PHM.

5. Údržba technického vybavení

     Poskytovatel zajišťuje provoz a údržbu základního technického vybavení (serverů včetně
     operačních systémů, zálohovacího zařízení) souvisejícího s provozem EIS.

6. Zálohování databáze
     Poskytovatel zajistí archivaci na technických prostředcích informačního systému v souladu
     s bezpečnostními předpisy obvyklými pro tuto oblast. Poskytovatel provádí každodenní zálohování
     databází a zajišťuje jejich obnovu po havárii technických prostředků. Zálohování probíhá vždy mezi 1. a
     5. hodinou ranní.

7. Zakázkové služby
     Poskytovatel zajistí následující služby:
     a) Osobní konzultace nad rámec základní podpory na objednávku uživatele ke specifickým
           problémům.
     b) Úpravy, tvorbu a instalaci nových verzí SW EIS nebo jeho částí na zakázku.
     c) Dodávky, služby implementace a školení nových modulů EIS, zaškolení nových pracovníků.
     d) Analytické a vývojové práce při přípravě, zhotovení, testování a instalaci speciálních zakázkových
          úprav či rozšíření EIS podle požadavku uživatele.

                                                                         3
     e) Školení přímo u dodavatele produktu, a to jen v případě potřeby, např. k novým verzím a vydáním
           SW - nejlépe pro koncové uživatele z více pracovišť AV ČR.

     f) Zakázkovou tvorbu dokumentace k produktům EIS podle požadavků uživatele.
     g) Poskytnutí součinnosti k zabezpečení přístupu k datům i v rámci jiných IS než EIS dle této smlouvy.
     h) Export dat dle požadavku uživatele pro potřeby jiných IS než EIS.

8. Služby uvedené v odstavci 7. budou poskytovány za úplatu nad rámec paušálních plateb na základě
     objednávek Uživatele. Jejich objednávání je nutno provádět vždy prostřednictvím Poskytovatele, který
     bude shromažďovat a porovnávat požadavky z jednotlivých pracovišť AV ČR s cílem sjednotit zakázku
     a optimalizovat její cenu. Objednávání bude probíhat v souladu s čl. IV. odst. 4.

9. Poskytovatel zajistí zpracování všech obecně závazných právních předpisů v oblastech vážících se na
     dodané SW produkty v co nejkratším čase od jejich vyhlášení tak, že k datu jejich účinnosti budou tyto
     změny SW produktem realizovány. Při zpětné či okamžité účinnosti od data uveřejnění pak zajistí
     provedení příslušné úpravy a její instalaci u uživatele v nejbližším technicky možném termínu.

10. Předmětem plnění poskytovatele není poradenství týkající se ekonomiky uživatele, legislativních
     předpisů, metodiky účetnictví, mezd a personalistiky ani práce s počítačem a jiným software než EIS.

                                                       Článek li.
                                                   Termíny plnění

1. Poskytovatel zajišťuje v první řadě elektronickou a v druhé řadě telefonickou podporu průběžně
     v pracovní době.

2. Poskytovatel řeší požadavky uživatele a ostatních EJ s přihlédnutím k závažnosti problému v pořadí:
           a) požadavky podané prostřednictvím systému Mantis
           b) strukturované požadavky zaslané emailem na adresu
           c) telefonické požadavky

3. Poskytovatel se ve spolupráci s dodavateli zavazuje odstranit chyby podle závažnosti a kategorie

        A Zahájení odstraňování chyby
                • přijato v pracovní době - nejpozději do 1 hodiny od přijetí,
                • přijato mimo pracovní dobu - nejpozději do 12 hodin od přijetí.
                Zprovoznění alespoň náhradním řešením
                • přijato v pracovní době - nejpozději do 8 hodin od přijetí,
                • přijato mimo pracovní dobu - nejpozději do 16 hodin od přijetí.

       8 Zahájení odstraňování chyby
                • přijato do 12:00 hod. v pracovní době - nejpozději do 2 hodin od přijetí,
                • přijato po 12:00 hod. v pracovní době - nejpozději do 10:00 hod. následujícího pracovního
                      dne po přijetí.
                Zprovoznění alespoň náhradním řešením
                Nejpozději do konce pracovní doby následujícího pracovního dne po přijetí hlášení.

        C Zahájení odstraňování chyby - nejpozději do konce pracovní doby následujícího pracovního
                dne po přijetí hlášení
                Zprovoznění alespoň náhradním řešením - nejpozději do 7 kalendářních dnů po přijetí hlášení.

        D Odstranění chyby - v následující verzi nebo vydání po přijetí hlášení.

                                                                         4
4. V případě prodlení poskytovatele se zahájením práce na odstranění provozního problému nebo v
     případě prodlení poskytovatele se zprovozněním či alespoň náhradním řešením, je uživatel oprávněn
     požadovat slevu z celkové čtvrtletní paušální ceny dle čl. V odst. 1 písm. a) v následující výši:

Kategorie chyb  % za každý i započatý den prodlení
            A                             1
            B                           0,5
           C                            O,1
            D
                                       0,05

Tato sleva bude odečtena vždy z ceny za paušální úhrady příslušné pro následující čtvrtletí po
okamžiku v němž k tomuto prodlení došlo.Tímto není dotčen nárok na náhradu škody

5. Předání zakázky

     Poskytovatel informuje uživatele e-mailovou zprávou o dokončení zakázky (dle čl. I. odst. 7.) a zároveň
     jej vyzve k převzetí zakázky stanoveným způsobem, příp. ke kontrole provedených prací a
     jejich odsouhlasení potvrzující e-mailovou zprávou. Pokud uživatel do 1O pracovních dnů od oznámení
     poskytovatele o dokončení zakázky a výzvě k jejímu převzetí nevznese námitky proti provedení
     zakázky, považuje se zakázka za převzatou.
     Námitkou se rozumí také písemná žádost o prodloužení testovací lhůty, tj. prodloužení 1O-ti denní lhůty
     k vyjádření o převzetí zakázky. Důvodem může být rozsah zakázky či např. okamžitá personální
     situace na straně uživatele. Obě strany vyvinou maximální úsilí k dohodě o této lhůtě.
     Po zprovoznění zakázky podléhá tato stejnému režimu jako původní SW dle č. li, 1.-3.

                                                       Článek Ill.
                                                     Místo plnění

Místem plnění předmětu smlouvy je pracoviště poskytovatele: OIS SSČ AV ČR, v. v. i., Pod vodárenskou
věží, Praha 8, 182 00, popř. ústav fyziky materiálů AV ČR, v. v. i., Žižkova 22, Brno, 616 62.
V odůvodněných případech může být místem plnění pracoviště uživatele.

                                                       Článek IV.
                                                     Komunikace

1. Způsob komunikace

     Strany se dohodly, že pro vzájemnou komunikaci budou využívat přednostně systému Mantis,
     v druhém pořadí e-mailových zpráv a ve třetím pořadí telefonického spojení.
     Přístup do systému Mantis je realizován prostřednictvím OIS.

2. Hlášení chyb

        a) Uživatel předává poskytovateli požadavky na zásah (opravu EIS, opravu dat v EIS)
              prokazatelnou formou, za kterou se považuje:
                      hlášení prostřednictvím systému Mantis,
                      e-mail,
                      dopis.

        b) Při zadání chyby postupuje uživatel podle Přílohy č. 2 - Postup hlášení chyb.

        c) Má-li hlášení předepsané náležitosti, poskytovatel hlášení zaeviduje a stanoví závažnost chyby,
             provede opravu bez prodlení nebo v termínu podle závažnosti chyby a oznámí uživateli ukonč ení
             realizace opravy.

                5
3. Návrhy na změny

     Návrhy na změny ve standardu EIS podává uživatel výhradně prostřednictvím systému Mantis
     v minimálním rozsahu:

                     popis situace,
                     možnost vylepšení či hrozící nebezpeč,í
                     návrh změny.

     Poskytovatel požadavek na změnu zaregistruje a oznámí uživateli, zda požadavek na změnu
     akceptuje, kdo je přidělen jako odpovědná osoba a kdy bude zařazen do realizace, či zda a proč
     požadavek odmítl k realizaci. V případě odmítnutí změny poskytovatelem do standardu EIS může
     uživatel požadavek uplatnit jako zakázkovou úpravu podle odst.4 tohoto článku..

4. Objednávky zakázkových služeb

     Objednávky ostatních služeb podává uživatel výhradně prostřednictvím systému Mantis. Poskytovatel
     provede předběžnou kalkulaci variant řešení a možných termínů realizace ve spolupráci s
     dodavatelem. Po odsouhlasení upřesněné kalkulace uživatelem je zakázka zaevidována u dodavatele
     a je zahájena realizace. V případě, že zakázka obsahuje úpravu SW, uživatel se účastní procesu
     testování a akceptace. Pokud dojde k významné změně požadavku v průběhu realizace, upozorní
     poskytovatel uživatele na skutečnost, že se jedná o novou zakázku. Poté je povinen dodržet postupy
     stanovené v tomto článku.

5. Kontaktní osoby

a) Poskytovatel

Hlášení chyb, podávání námětů a objednávek

Adresa pro hlášení chyb e-mailem a telefonické konzultace:

Odbor informačních systémů SSČ AV ČR, v. v. i.,

Pod vodárenskou věží 4, Praha 8, 182 00
e-mail:
iFIS tel.
EG tel.
Verso tel.
technická podpora
Seznam pracovníků OIS je v Příloze č. 1.

Adresa pro 1. urgenci nevyřízených hlášení:

                                   vedoucí OIS

e-mail:                                   tel.

Adresa pro 2. urgenci nevyřízených hlášení:

                    , ředitel SSČ

e-mail:                            tel.:

b) Uživatel

                                          6
                                                       Článek V.
                                           Cena a platební podmínky

Cena předmětu smlouvy se sjednává dohodou smluvních stran a je platná po celou dobu účinnosti smlouvy
(s výhradou dle čl. V, odst. 2, písm. g).
Celková cena neobsahuje služby spojené s údržbou HW poskytovatel e, na němž je SW provozován (viz čl.
I, odst. 4), a náklady databázového prostředí Oracle. Tyto náklady hradí Kancelář AV ČR.

1. Paušální cena

        a) Paušální cena za plnění podle čl. I. odst. 1. až 6. této smlouvy se stanoví vždy pro daný
              kalendářní rok na základě počtu aktivních koncových uživatelů k 1.1. daného roku.

        b) Seznam aktivních uživatelů, paušální částka připadající na jednoho aktivního uživatele a výpočet
              paušální částky dle bodu 1.a) jsou uvedeny v Příloze č. 3.

        c) Pro rok 2007 se při výpočtu paušální ceny vychází z počtu aktivních uživatelů k 30. 4. 2007.

        d) Paušální cena bude hrazena v rovnoměrných čtvrtletních splátkách. Poskytovatel fakturuje
              ke konci druhého měsíce čtvrtletí se splatností 21 dní. V případě prodlení uživatele se
              zaplacením faktury je poskytovatel oprávněn účtovat úrok z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné
              částky za každý den prodlení.

        e) čtvrtletní splátka za druhé čtvrtletí roku 2007 bude fakturována společně se splátkou za třetí
              čtvrtletí roku 2007 k 31. 8. 2007.

2. Cena za ostatní zakázkové služby
     Cena za další služby objednané a dodané podle čl. I. odst. 7. této smlouvy je stanovena v hodinových
     sazbách podle SW produktů a kategorie pracovníků takto:

        a) Produkt iFIS

Kategorie                                                    sazba CZK za hodinu
Konzultant, školitel                                                 1 200,- Kč
Analytik, programátor                                                1 400,- Kč
Systémový inženýr iFIS                                               1 400,- Kč
Systémový inženýr Oracle                                             1 600,- Kč

     Doba se zaokrouhluje na půlhodiny nahoru. K ceně bude připočteno cestovné ve výši 8,- Kč/km
     a DPH. Ceny jsou uvedeny bez DPH.

b) Produkt EG

Kategorie                                                    sazba CZK za hodinu
Standardní školení v prostorách uživatele                            1 400,- Kč
Ostatní konzultace a metodická podpora v standardních prac.          1 500,- Kč
hodinách
Technická podpora, instalace nových verzí apod.                      1 700,-Kč
Programátorské práce                                                 1 750,-Kč

     Fakturace vždy zahrnuje minimální sazbu 2 hodiny, ve kterých je zahrnuta analýza požadavku
     uživatele, příprava odborníka na činnost a zásah u uživatele. Ceny jsou uvedeny bez DPH.
     K ceně bude připočteno cestovné ve výši 8,- Kč/km a DPH.

c) Produkt Verso

Kategorie                                                    · sazba CZK za hodinu
implementační specialista                                               1 200,- Kč
specialista na infrastrukturu                                              960,- Kč
metodik                                                                    780,- Kč
analytik, programátor                                                   1 200,- Kč

                               7
     Doba se zaokrouhluje na půlhodiny nahoru. K ceně bude připočteno cestovné ve výši 7,50 Kč/km
     a DPH. Ceny jsou uvedeny bez DPH.

d) Cena za školení realizované prostřednictvím poskytovatele

Kategorie  :                       .. '  jednotka  sazba CZK za osobu

školení EIS pracovníky poskytovatele      půlden              400,- Kč
                                            den              700,- Kč
školení EIS pracovníky poskytovatele                          650,- Kč
                                          půlden           1 300,- Kč
školení EIS pracovníky dodavatele           den

školení EIS pracovníky dodavatele

     Tyto ceny jsou uvedeny bez DPH.

     Poskytovatel realizuje školení na základě objednávky uživatele pouze v případě naplnění
     kapacity daného školení alespoň deseti účastníky.

     Pokud se nemůže pracovník uživatele přihlášený na školení zúčastnit tohoto školení, oznámí tuto
     informaci poskytovateli neprodleně a alespoň dva pracovní dny před konáním školení. Pozdější
     oznámení neúčasti, s výjimkou nemoci, nezakládá nárok uživatele na slevu či storno ceny
     školení.

     V případě zrušení školení ze strany poskytovatele, bude navržen náhradní termín.

e) Pokud bude zakázková služba dle čl. I odst. 7 písm. d, e, g, h realizována na žádost uživatele
     plně či součinností poskytovatele je uživatel povinen poskytovateli uhradit částku 5000, - Kč (bez
     DPH) za osobu a den.

f) Fakturu za objednané služby poskytnuté dodavatelem v průběhu každého kalendářního měsíce
     přefakturuje poskytovatel do konce měsíce následujícího uživateli. Splatnost faktur, které musí
     mít veškeré náležitosti daňového dokladu, činí 21 dnů od jejich doručení uživateli. V případě
     prodlení uživatele se zaplacením faktury je poskytovatel oprávněn účtovat úrok z prodlení ve výši
     0,05 % z dlužné částky za každý den prodlení.

g) Poskytovatel může změnit sjednané ceny a hodinové sazby za služby dodavatele jedenkrát
     ročně, a to vždy k 1. 4. kalendářního roku, nejvýše však o částku odpovídající míře inflace
     stanovené českým statistickým úřadem pro předcházející kalendářní rok.

h) Uživatel může fakturu odmítnout a vrátit poskytovateli před datem její splatnosti, jestliže obsahuje
     nesprávné či neúplné údaje. Vrácením faktury přestává běžet lhůta splatnosti fakturované částky
     a nová lhůta splatnosti začíná běžet ode dne doručení opravené faktury. Bude-li uživatel
     požadovat změnu fakturované částky, informuje písemně o důvodech této změny poskytovatele
     bez zbytečného prodlení.

                                                       Článek VI.
                                     Práva a povinnosti poskytovatele

1. Poskytovatel odpovídá uživateli za ztrátu dat prokazatelně způsobenou chybnou funkcí SW,
     technických prostředků poskytovatele, živelnou pohromou nebo v důsledku zásahu pracovníků
     poskytovatele.

2. Poskytovatel neodpovídá za správnost a úplnost dat zpracovávaných koncovými uživateli uživatele.
     Tato data jsou majetkem uživatele.

3. Poskytovatel je povinen zajišťovat koordinaci a součinnost svých pracovníků a pracovníků dodavatelů a
     dalších účastníků tak, aby nedošlo k narušení plynulého postupu plnění předmětu této smlouvy.

4. Poskytovatel se zavazuje vykonávat služby a plnit své závazky vyplývající z této smlouvy s náležitou
     pílí, účinností, s maximální hospodárností a odbornou péčí v souladu s obecně závaznými právními
     předpisy, technickými normami, uznávanými postupy a praxí uplatňovanými v oboru.

5. Poskytovatel se zavazuje řídit se podklady poskytnutými uživatelem a předaným popisem problému.

6. Poskytovatel je povinen evidovat hlášení o všech poruchách, problémových stavech a požadavcích
     uživatele a ostatních EJ, jakož i všechny změny, jež v datech a systémových parametrech uskutečnil
     nebo doporučil uživateli.

                                      8
7. Poskytovatel je oprávněn zajistit provádění částí předmětu smlouvy dle této smlouvy třetími, k tomu
      odborně způsobilými osobami (např. dodavateli produktů uvedenými v úvodu smlouvy), není však
      oprávněn zadat plnění předmětu díla třetím osobám jako celek.

8. Poskytovatel se zavazuje vždy ve vztahu ke všem záležitostem souvisejícím s touto smlouvou nebo
      poskytovanými službami podporovat a chránit legitimní zájmy uživatele.

9. Poskytovatel prohlašuje, že zná účel této smlouvy, a je si vědom skutečnosti, že na jejím včasném a
      řádném plnění je závislý provoz uživatele a též jeho plnění vůči třetím subjektům a tuto zodpovědnost
      přijímá.

1O. Poskytovatel se zavazuje v prostorech uživatele dodržovat bezpečnostní, hygienické, požární a další
      vnitřní předpisy uživatele, s nimiž bude seznámen. Poskytovatel v plném rozsahu odpovídá za své
      pracovníky v případě porušení předpisů uvedených v tomto odstavci.

11. Poskytovatel není oprávněn bez předchozího písemného souhlasu uživatele provádět jakékoliv změny
      na datech, zařízeních či věcech, které jsou ve vlastnictv í uživatele nebo které jsou v jeho drženi,
      správě, nájmu apod.

                                                       Článek VII.
                                         Práva a povinnosti uživatele

1. Uživatel se zavazuje k poskytnutí potřebné součinnosti, převzetí předmětu smlouvy a k zaplacení ceny
      za podmínek uvedených v čl. V.

2. Uživatel je odpovědný za to, že řádný průběh prací poskytovatele nebude rušen zásahy třetích osob a
      že umožní přístup pracovníkům poskytovatele či jím pověřeným osobám do prostor, v nichž bude plněn
      předmět smlouvy.

3. Uživatel seznámí pracovníky poskytovatele a jím pověřené osoby (zejména dodavatele) se všemi
      okolnostmi, které by podstatným způsobem mohly ovlivnit způsob provádění prací, resp. se
      skutečnostmi, které by mohly bránit řádnému provádění prací.

4. Uživatel je také povinen seznámit pracovníky poskytovatele s bezpečnostními, hygienickými, požárními
      a dalšími vnitřními předpisy uživatele, které je třeba v jeho prostorách dodržovat.

5. Uživatel umožní poskytovateli či jím pověřeným osobám nepřerušený přístup do EIS uživatele za
     účelem plnění předmětu této smlouvy formou vzdáleného přístupu komunikačními prostředky.

6. Koncový uživatel nesmí zpřístupnit Software ani své uživatelské jméno a přístupové heslo
     (autentizační data) třetím osobám. Povinností koncového uživatele Software je nejméně jednou za tři
     měsíce změnit své přístupové heslo do EIS. Koncový uživatel je zejména povinen zacházet
     s autentizačními daty s náležitou péči tak, aby nemohlo dojít k jejich neoprávněnému použití. Uživatel
     je povinen neprodleně a bez zbytečného odkladu uvědomit poskytovatele, o tom, že hrozí nebezpečí
     zneužití autentizačních dat.

7. Uživatel je povinen dbát na zabezpečení koncových stanic pravidelnou aktualizací operačního systému
     a antivirového programu. Dále pak je povinen zajistit organizační a objektové zabezpečení koncových
     stanic.

8. Uživatel je povinen se řídit Metodickými pokyny práce s EIS, které vydává Poskytovatel a zveřejňuje na
     internetových stránkách

9. Uživatel se zavazuje přijímat průběžně taková opatření, aby byly EIS provozovány v prostředí
     odpovídajícím aktuálním systémovým požadavkům deklarovaným pro danou verzi Software. V
     opačném případě nemůže poskytovatel garantovat plnou provozuschopnost a využitelnost aktuálních
     novinek Software.

1O. Uživatel má právo na využívání dat, které jsou jeho majetkem, tj. poskytovatel má povinnost umožnit
     získávání těchto dat dohodnutým způsobem, online nebo jednorázovým exportem. Poskytnutí přístupu
     k datům a exporty dat dle požadavků uživatele se říd í čl. li. této smlouvy.

                                                                         9
                                                       Článek VIII.
                                                    Náhrada škody

1. Smluvní strany se zavazují upozornit druhou smluvní stranu bez zbytečného odkladu na vzniklé
      okolnosti vylučující odpovědnost bránící řádnému plnění této smlouvy. Smluvní strany se zavazují
      k vyvinutí maximálního úsilí k odvrácení a překonání okolností vylučujících odpovědnost. Smluvní
      strany neručí za škody způsobené vyšší mocí.

2. Uživatel je povinen nahradit poskytovateli škodu vzniklou
                porušením povinnosti stanovených v čl.X
                porušením povinnosti stanovených v čl.VII

3. Poskytovatel je povinen nahradit uživateli škodu vzniklou
                ztrátou dat dle čl.VI odst.1
                porušením dalších povinnosti stanovených v čl.VI
                porušením povinnosti stanovených v čl.X
                prodlením dle čl.li
                poskytovatel též odpovídá za škodu prokazatelně vzniklou nesprávnou funkcí SW. Pokud je
                škoda způsobena též uživatelem bude škoda nahrazena poměrně vzhledem k míře zavinění.

                                                       Článek IX.
                                                 Ukončení smlouvy

1. Tato smlouva může být ukončena písemnou dohodou obou smluvních stran nebo bez udání důvodu, a
     to v 6 měsíční výpovědní lhůtě, která začne běžet první den kalendářního měsíce následujícího po
     doručení výpovědi druhé smluvní straně.

2. V případě podstatného porušení smluvních povinností lze ukončit smlouvu výpovědí ve zkrácené 1
     měsíční výpovědní lhůtě, jestliže smluvní strana, která porušila své závazky, nesjedná nápravu do 1O
     dnů od doručení písemného upozornění druhé smluvní strany, které bude obsahovat popis porušení
     závazku a požadavek na nápravu. Výpovědní lhůta počne běžet první den kalendářního měsíce
     následujícího po doručení výpovědi druhé smluvní straně.

3. Účinností výpovědi není dotčen nárok na náhradu škody vzniklé porušením smlouvy, ani nárok na
     zaplacení smluvní pokuty, který vznikl před účinností výpovědi, ani nárok poskytovatele na zaplacení
     ceny za plnění poskytnuté před účinností výpovědi.

4. Práva a povinnosti smluvních stran vzniklé do okamžiku účinnosti ukončení smlouvy nejsou dotčena.
5. Doručením výpovědi není dotčena odpovědnost poskytovatele za vady u provedených částí předmětu

     smlouvy.

                                                        Článek X.
                                Ochrana osobních údajů, informací a dat

1. Uživatel a poskytovatel se zavazují, že obchodní a technické informace, které jim byly svereny
     smluvním partnerem, nezpřístupní jiným osobám bez písemného souhlasu druhého smluvního partnera
     a neužijí těchto informací pro jiné účely než pro plnění předmětu této smlouvy.

2. Uživatel a poskytovatel se zavazují, že při plnění předmětu této smlouvy budou dodržovat veškerá
     ustanovení zákona číslo 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.

3. Poskytovatel a uživatel jsou povinni přijmout taková opatření, aby nemohlo dojít k neoprávněnému
     nebo nahodilému přístupu k osobním či ekonomickým údajům, k jejich změně, zničení či ztrátě,
     neoprávněným přenosům, k jejich jinému neoprávněnému zpracování, jakož i k jinému zneužití
     osobních a ekonomických údajů. Tato povinnost platí i po ukončení doby trvání této smlouvy.

4. Poskytovatel prohlašuje, že pracovníci OIS si jsou vědomi povinnosti zachovat mlčenlivost o všech
     skutečnostech, které jim budou zpřístupněny v souvislosti s plněním této smlouvy.

                                                                      10
                                                          Článek XI.
                                                          Vyšší moc

   1. Žádná ze smluvních stran není odpovědná za prodlení způsobené okolnostmi vylučujícími
        odpovědnost. Za okolnosti vylučující odpovědnost se považuje překážka, jež nastala nezávisle na vůli
        povinné strany a brání jí ve splnění její povinnosti. Účinky vylučující odpovědnost jsou omezeny pouze
        na dobu, dokud trvá překážka, s níž jsou tyto povinnosti spojeny.

   2. Odpovědnost nevylučuje překážka, která vznikla teprve v době, kdy povinná strana již byla v prodlení
        s plněním.

   3. Smluvní strany se zavazují upozornit druhou smluvní stranu bez zbytečného odkladu na vzniklé okol­
        nosti vylučující odpovědnost bránící řádnému plnění smlouvy. Smluvní strany se zavazují k vyvinutí
        maximálního úsilí k odvrácení a překonání okolností vylučujících odpovědnost.

                                                          Článek XII.
                                                 Závěrečná ustanovení

   1. Veškeré změny a doplňky této smlouvy se provádějí pouze písemnou formou v podobě dodatků ke
        smlouvě, řádně očíslovaných s podpisy statutárních zástupců smluvních stran.

   2. Žádný ze zaměstnanců kterékoliv z obou stran není oprávněn poskytovat druhé straně záruky, které
        nejsou součástí této smlouvy a obě strany prohlašují, že se nebudou spoléhat na žádná taková ústní či
        písemná prohlášení při poskytování záruk, s výjimkou prohlášení učiněných oprávněnými statutárními
        zástupci obou stran.

   3. Tato smlouva se uzavírá na dobu neurčitou.

   4. Strany prohlašují, že předmět veškerých svých závazků určených touto smlouvou považují za
        dostatečně určený.

   5. Změnu kontaktních osob nebo změnu rozsahu oprávnění těchto osob podle Přílohy č. 1 je nutno
        oznámit druhé smluvní straně písemně . Účinnost této změny nastane doručením druhé straně.

   6. Práva a povinnosti vyplývající z této smlouvy nelze bez souhlasu druhé strany převést na třetí stranu.

   7. Pokud budou jakákoliv ustanovení této smlouvy uznána neplatnými či neúčinnými, zbývající část
        Smlouvy zůstane nadále plně v platnosti a účinnosti pokud ovšem zůstane funkčním nástrojem k
        dosažení záměrů a účelů předmětu smlouvy.

   8. Tato smlouva je pořízena ve dvou vyhotoveních, z nichž uživatel a poskytovatel obdrží po jednom.

   9. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu.

   10. Smluvní strany se dohodly, že jejich smluvní vztahy touto smlouvou neupravené se řídí příslušnými
        ustanoveními Obchodního zákoníku.

   V Brně dne 15.11.2007                                      V Praze dne 10.12.2007

   Za uživatele:                                               Za poskytovatele:
   Doc. RNDR. Petr Lukáš, CSc.
   ředitel ÚFM AV ČR, v.v.i.                                   JUDr. Jiří Malý
                                                               ředitel SSČ

'  č1             Kontaktní osoby
                  Postup hlášení chyb EIS
   Příloh a č. 2  Kalkulace ceny
   Příloha č. 3
                                                          11
Příloha č. 1

                                Kontaktní osoby

              server PRAHA

              Odbor informačních systémů SSČ AV ČR, v. v. i.,
              Pod vodárenskou věží 4
              Praha 8, 182 00

              server BRNO

              Ústav fyziky materiálů AV ČR, v. v. i.
              Žižkova 22
              Brno, 616 62

              e-mail:

              webové stránky:

              vedoucí oddělení

              systém iFIS
              server PRAHA
              server PRAHA
              server BRNO

              systém EG
              server PRAHA
              server PRAHA
              server BRNO

              systém Verso

              server PRAHA                                     7

              server PRAHA

              server BRNO

              Technika
              server PRAHA
              server PRAHA
              server BRNO

                                12
Příloha č. 2

              Postup hlášení chyb

V zájmu rychlého vyřízení hlášení je koncový uživatel povinen uvádět při nahlášení požadavku, chyby,
problému jakýmkoli níže uvedeným způsobem:

          • název, zkratku nebo číslo ústavu,
          • své jméno a funkci (např. účetní, majetkář, fakturant, skladník, řešitel grantu apod.),
          • text chybové hlášky, popř. v elektronické formě skenovanou obrazovku s chybou,
          • místo výskytu problému v systému (formulář, modul apod.),
          • popis operace předcházející chybě,
          • další podrobnosti umožňující OIS identifikovat kritické místo v systému.

1. Hlášení požadavku nebo chyby prostřednictvímsystému MANTIS

          • Při hlášení prostřednictvím systému Mantis postupuje koncový uživatel podle manuálu
                zveřejněného na stránkách

2. Hlášení požadavku nebo chyby e-mailem.

          • Pro tato hlášení použije uživatel kontaktní e-mailovou adresu uvedenou v příloze č.1.
          • Do e-mailové zprávy uvede koncový uživatel zkratku a číslo svého ústavu v rámci EIS, své

                jméno a strukturovaný popis hlášeného problému.
          • Řešení problému je urychleno přiložením neskenované obrazovky s hlášením chyby.

3. Hlášení požadavku nebo chyby telefonicky.

          • Pro tato hlášení použije uživatel kontaktní telefonní čísla uvedená v příloze č. 1.
          • Telefonicky přijímá OIS pouze závažné problémy vyžadující urychlené řešení zejména

                z důvodu nefunkčnosti nějaké části EIS.
          • Před telefonátem si koncový uživatel připraví veškeré podklady potřebné pro strukturované

                hlášení chyby.

              13
Příloha č. 3

              Kalkulace ceny

Seznam aktivních uživatelů k 30. 4. 2007:

   .

PŘIKLAD
Počet aktivních uživatelů ústavu:
iFIS:
EG
Celkem:
Cena připadající na jednoho uživatele: 3.700,- Kč

Paušální cena za EIS pro rok 2007: 3.700 x 17 = 62.900,-Kč
čtvrtletní platba: 62.900 / 4 = 15.725,-Kč
Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH.

                                           14
                               DODATEK Č. 1

                           K SERVISNÍ SMLOUVĚ

                                        ze dne 10.12.2007

Naše číslo: 033-R-3310/07                                Vaše číslo:

Smluvní strany:
Ústav fyziky materiálů AV ČR, v. v. i.

se sídlem: Žižkova 22, Brno

jednající:         Doc. RNDr. Petr Lukáš, CSc., ředitel
IČ:                68081723
DIČ:               CZ68081723
bankovní spojení:
číslo účtu:

(dále jen uživatel)

a
Středisko společných činností AV ČR, v. v. i.

se sídlem: Národní 1009/3, 110 00 Praha 1

jednající:         JUDr. Jiří Malý, ředitel
IČ:                60457856
DIČ:               CZ60457856
bankovní spojení:
číslo účtu:

(dálejen poskytovatel)

                                se dohod I y,

že výše uvedená servisní smlouva, jejímž předmětem je zejména poskytování správy a podpory EIS
uživateli, poskytování konzultační činnosti a zabezpečení rozvoje těchto produktů ze strany poskytovatele,
poskytování užívacích práv ke všem budoucím verzím a vydáním SW EIS včetně změn vynucených
legislativou, aktualizace uživatelské dokumentace, správa uživatelských jmen a přístupových práv, úprava
vlastnictví dat, údržba číselníků a technického vybavení a úprava zálohování databáze a tzv. zakázkových
služeb,

se mění následujícím způsobem:

1. Mění se Článek IV. ,,Komunikace", odst. 5. ,,Kontaktní osoby", písm. a), které nově zní:

a) Poskytovatel

        Hlášení chyb, podávání námětů a objednávek

        Adresa pro hlášení chyb e-mailem a telefonické konzultace:

        Odbor informačních systémů SSČ AV ČR, v. v. i.,

        Pod Vodárenskou věží 4, Praha 8, 182 00
        e-mail:
        iFIS tel.
              EG tel.                                         6

              Verso tel.

              technická podpora tel.

              Seznam pracovníků OIS je v Příloze č. 1.

- Adresa pro 1. urgenci nevyřízených hlášení:

                          , vedoucí OIS

e-mail:                                                 tel.

- Adresa pro 2. urgenci nevyřízených hlášení:

                          , ředitel DIT

e-mail:                               , tel.

- Adresa pro 3. urgenci nevyřízených hlášení:

                       , ředitel SSČ

e-mail:                               , tel.

2. Mění se Příloha č. 1 servisní smlouvy „Kontaktní osoby" na znění, které je přiloženo k tomuto Dodatku
     č.1 k servisní smlouvě.

3. Mění se Příloha č. 3 servisní smlouvy „Kalkulaceceny" na znění, které je přiloženo k tomuto Dodatku
     č.1 k servisní smlouvě.

Tento dodatek je pořízen ve dvou vyhotoveních, z nichž uživatel a poskytovatel obdrží po jednom.
Tento dodatek nabývá platnosti dnem podpisu smluvních stran a postupuje se podle něho s účinností od
1.4.2008.

V Brně dne 10.6.2008                                                V Praze dne 16.6.2008

Za uživatele:                                                       Za poskytovatele:

··········································- -· ·······              JUDR. Jiří Malý
                                                                    Středisko společných činností AV ČR, v.v.i.
Doc. RNDr. Petr Lukáš, CSc., ředitel

Ústav fyziky materiálů AV ČR, v.v.i.

Příloha č. 1              Kontaktní osoby
Příloha č. 3              Kalkulace ceny

                                                                 2
Příloha č. 1
                                                    Kontaktní osoby

server PRAHA

Odbor informačních systémů SSČ AV ČR, v. v. i.,
Pod Vodárenskou věží 4
Praha 8, 182 00

server BRNO

Ústav fyziky materiálů AV ČR, v. v. i.
Žižkova 22
Brno, 616 62
e-mail: f
webové stránky:

                         vedoucí oddělení
                           systém iFIS
                          server PRAHA
                          server PRAHA
                          server BRNO
                           systém EG
                          server PRAHA
                          server PRAHA
                          server BRNO
                           systém Verso
                          server PRAHA
                          server PRAHA
                          server BRNO
                           Technika
                          server PRAHA
                          server PRAHA
                          server BRNO

                                                                          3
Příloha č. 3

                                        Kalkulace ceny

Počet aktivních uživatelů k 1.1.2008:
výčet aktivních uživa"I telů iFIS:

              EG:

Cena připadající na jednoho uživatele:  3800,- Kč
Paušální cena za EIS pro rok 2008:      68.400,- Kč
čtvrtletní platba:                      17.100,- Kč
Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH.

                                        4
                                                                                                     v

                               DODATEK C. 2

                           K SERVISNÍ SMLOUVĚ

                                        ze dne 10.12.2007

Naše číslo: 033-R-3310/07                                      Vaše číslo:

Smluvní strany:
Ústav fyziky materiálů AV ČR, v. v. i.

se sídlem: Žižkova 22, Brno

jednající:               Doc. RNDr. Petr Lukáš, CSc., ředitel
IČ:                      68081723
DIČ:                     CZ68081723
bankovní spojení:
číslo účtu:

(dále jen uživatel)

a
Středisko společných činností AV ČR, v. v. i.

se sídlem: Národní 1009/3, 110 00 Praha 1

jednající:               JUDr. Jiří Malý, ředitel
IČ:                      60457856
DIČ:                     CZ60457856
bankovní spojení:
číslo účtu:

(dále jen poskytovatel)

                                 se dohod I y,

že výše uvedená servisní smlouva , jejímž předmětem je zejména poskytování správy a podpory EIS
uživateli, poskytování konzultační činnosti a zabezpečení rozvoje těchto produktů ze strany poskytovatele ,
poskytování užívacích práv ke všem budoucím verzím a vydáním SW EIS včetně změn vynucených
legislativou , aktualizace uživatelské dokumentace, správa uživatelských jmen a přístupových práv, úprava
vlastnictví dat, údržba číselníků a technického vybavení a úprava zálohování databáze a tzv. zakázkových
služeb,

se mění následujícím způsobem:

1. Mění se Článek IV. ,,Komunikace", odst. 5. ,,Kontaktní osoby", písm. a), které nově zní:

a) Poskytovatel

Adresa pro hlášení chyb e-mailem a telefonické konzultace:

Odbor informačních systémů SSČ AV ČR, v. v. i.,

Pod Vodárenskou věží 4, Praha 8, 182 00

e-mail:

iFIS tel.                     ,

EG tel.                    ,

Verso tel.
                 technická podpora tel.
                 Seznam pracovníků OIS je v Příloze č. 1.

2. Mění se Příloha č. 1 servisní smlouvy „Kontaktní osoby" na znění, které je přiloženo k tomuto Dodatku
     č.2 k servisní smlouvě.

3. Mění se Příloha č. 3 servisní smlouvy „Kalkulace ceny" na znění, které je přiloženo k tomuto Dodatku
     č.2 k servisní smlouvě.

Tento dodatek je pořízen ve dvou vyhotoveních, z nichž uživatel a poskytovatel obdrží po jednom .
Tento dodatek nabývá platnosti dnem podpisu smluvních stran a postupuje se podle něho s účinností od
1.4.2009.

V Brně dne 7.4.2009                      V Praze dne 20.4.2009
Za uživatele:
                                         Za poskytovatele:

Doc. RNDr. Petr Lukáš, CSc., ředitel      JUl Dr. Jiří Malý, ředitel
Ústav fyziky materiálů AV ČR, v.v.i.            I

                                         Středisko společných činností V ČR, v. v. i.

Příloha č. 1         Kontaktní osoby
Příloha č. 3         Kalkulace ceny

                                      2
Příloha č. 1

                                Kontaktní osoby

server PRAHA

Odbor informačních systémů SSČ AV ČR, v. v. i.,
Pod Vodárenskou věží 4
Praha 8, 182 00

server BRNO

Ústav fyziky materiálů AV ČR, v. v. i.
Žižkova 22
Brno, 616 62

e-mail:

webové stránky:

              vedoucí oddělení

              systém iFIS
              server PRAHA
              server PRAHA
              server BRNO

              systém EG
              server PRAHA
              server PRAHA
              server BRNO

              systém Verso
              server PRAHA
              server PRAHA
              server BRNO

              Technika
              server PRAHA
              server PRAHA
              server BRNO

                                                 3
Příloha č. 3

                                        Kalkulace ceny

Počet aktivních uživatelů k 1.1.2009:
vvcet uz1vate1u· 'IFIS

              EG:

Cena připadající na jednoho uživatele:  4.000,- Kč
Paušální cena za EIS pro rok 2009:      72.000,- Kč
Čtvrtletní platba:                      18.0 ,- Kč
Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH.

                                        4
                             DODATEK Č. 3

                        K SERVISNÍ SMLOUVĚ

                   ze dne 10.12.2007, ve znění pozdějších dodatků

Naše číslo: 033-R-3310/07                                Vaše číslo:

Smluvní strany:
Ústav fyziky materiálů AV ČR, v. v. i.

se sídlem: Žižkova 22, Brno

jednající:         Doc. RNDr. Petr Lukáš, CSc., ředitel
IČ:                68081723
DIČ:               CZ68081723
bankovní spojení:
číslo účtu:

(dále jen uživatel)
a

Středisko společných činností AV ČR, v. v. i.

se sídlem: Národní 1009/3 , 11O 00 Praha 1

jednající:               JUDr. Jiří Malý, ředitel
IČ:                      60457856
DIČ:                     CZ60457856
bankovní spojení:
číslo účtu:

(dále jen poskytovatel)

                                se dohodly

že vý še uvedená servisní smlouva, jejímž předmětem je zejména poskytování správy a podpory EIS
uživateli, poskytování konzultační činnosti a zabezpečení rozvoje těchto produktů ze strany poskytovatele,
poskytování užívacích práv ke všem budoucím verzím a vydáním SW EIS včetně změn vynucených
legislativou, aktualizace uživatelské dokumentace, správa uživatelských jmen a přístupových práv, úprava
vlastnictví dat, údržba číselníků a technického vybavení a úprava zálohování databáze a tzv. zakázkových
služeb,

se mění následujícím způsobem:

1. Mění se Článek IV. ,,Komunikace", odst. 5. ,,Kontaktní osoby", písm. a), které nově zní:

a) Poskytovatel

Hlášení chyb, podávání námětů a objednávek

Adresa pro hlášení chyb e-mailem a případné telefonické konzultace:

Odbor informačních systémů SSČ AV ČR, v. v. i.,

Pod Vodárenskou věží 4, Praha 8, 182 00

e-mail:

iFIS               tel.

EG                 tel.
              Verse tel.

              technická podpora tel.                    5

              Seznam pracovníků OIS je v Příloze č. 1.

- Adresa pro 1. urgenci nevyřízených hlášení:

                          , vedoucí OIS

e-mail:                                    tel.

- Adresa pro 2. urgenci nevyřízených hlášení:

                      , ředitel DIT

e-mail:                   , tel.

- Adresa pro 3. urgenci nevyřízených hlášení:

              , ředitel SSČ

e-mail:                              tel.

2. Mění se Příloha č. 1 servisní smlouvy „Kontaktní osoby" na znění, které je přiloženo k tomuto Dodatku
     č.3 k servisní smlouvě.

3. Mění se Příloha č. 3 servisní smlouvy „Kalkulace ceny" na znění, které je přiloženo k tomuto Dodatku
     č.3 k servisní smlouvě.

Tento dodatek je pořízen ve dvou vyhotoveních, z nichž uživatel a poskytovatel obdrží po jednom.
Tento dodatek nabývá platnosti dnem podpisu smluvních stran a postupuje se podle něho s účinností od
1.4.2011.

V Brně dne 20.6.2011                                    V Praze dne 23.6.2011
Za uživatele:                                           za poskytovatele:

 Doc. RNDr. Petr Lukáš, Csc., ředitel                        JUDr. Jiří Malý, ředitel
Ústav fyziky materiálů AV ČR, v.v.i.                        Středisko společných či ností AV ČR, v. v. i.

Příloha č. 1          Kontaktní osoby            2
Příloha č. 3          Kalkulace ceny
Příloha č. 1
                                                  Kontaktní osoby

Odbor informačních systémů SSČ AV ČR, v. v. i.,

Pod Vodárenskou věží 4
Praha 8, 182 00
e-mail:
webové stránky:

                         vedoucí oddělení
                         systém iFIS
                         systém EG
                         systém Verso
                         Technika

                                                                        3
Příloha č. 3

                                        Kalkulace ceny

Počet aktivních uživatelů k 1.1.2011:
výčet uživatelů iFIS:

              EG:

Cena připadající na jednoho uživatele:   4.100,- Kč
Paušální cena za EIS pro rok 2011:
čtvrtletní platba:                      53.300,- Kč
Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH.      13.325 ,- Kč

                                        4
                             DODATEK Č. 4

                         K SERVISNÍ SMLOUVĚ

                   ze dne 10.12.2007, ve znění pozdějších dodatků

Naše číslo: 033-R-3310/07                       Vaše číslo: ................................

Smluvní strany:
ústav fyziky materiálů AV ČR, v. v. i.

se sídlem: Žižkova 22, Brno

jednající:         prof. RNDr. Ludvík Kunz, CSc., dr. h. c., ředitel
IČ:                68081723
DIČ:               CZ68081723
bankovní spojení:
číslo účtu:

(dále jen uživatel)
a

Středisko společných činností AV ČR, v. v. i.

se sídlem: Národní 1009/3, 11O 00 Praha 1

jednající:         JUDr. Jiří Malý, ředitel
IČ:                60457856
DIČ:               CZ60457856
bankovní spojení:
číslo účtu:

(dále jen poskytovatel)

                                se dohodIy,

že vý še uvedená servisní smlouva, jejímž předmětem je zejména poskytování správy a podpory EIS
uživateli, poskytování konzultační činnosti a zabezpečení rozvoje těchto produktů ze strany
poskytovatele, poskytováni užívacích práv ke všem budoucím verzím a vydáním SW EIS včetně změn
vynucených legislativou, aktualizace uživatelské dokumentace, správa uživatelských jmen a
přístupových práv, úprava vlastnictví dat, údržba číselníků a technického vybavení a úprava
zálohování databáze a tzv. zakázkových služeb,

se mění následujícím způsobem:

1. Mění se Příloha č. 1 servisní smlouvy „Kontaktní osoby" na znění, které je přiloženo k tomuto
     Dodatku č. 4 k servisní smlouvě.

2. Mění se Příloha č. 3 servisní smlouvy „Kalkulace ceny" na znění, které je přiloženo k tomuto
     Dodatku č. 4 k servisní smlouvě.

                                             1
Tento dodatek je pořízen ve dvou vyhotoveních, z nichž uživatel a poskytovatel obdrží po jednom.
Tento dodatek nabývá platnosti dnem podpisu smluvních stran a postupuje se podle něho s účinností
od 1. 4. 2014.

V Brně d ne 26.5.2014                                            V Praze dne .22.07.2014
Za uživatele:                                                    za poskytovatele:

····························································     ···············································.·.·.. ..

prof. RNDr. Ludvík Kunz, CSc., dr. h. c., ředitel                JUDr. Jiří Malý, ředitel
ústav fyziky materiálů AV ČR, v.v.i.                              Středisko společných činností AV ČR,

                                                                  vz. Ing. Tomáš Wencel, MBA

Příloha č. 1           Kontaktní osoby
Příloha č. 3           Kalkulace ceny

                                                              2
Příloha č. 1
                                               Kontaktní osoby

Odbor informačních systémů SSČ AV ČR, v. v. i.,
Pod Vodárenskou věží 4
Praha 8, 182 00
e-mail:
webové stránky:

                  vedoucí oddělení
                 systém iFIS
                 systém EG
                 systém Verso
                 Technika

                                                                         3
Příloha č. 3

                                         Kalkulace ceny

Počet aktivních uživatelů k 1. 4. 2014:
výčet uživatelů iFIS:

EG:

Cena připadající na jednoho uživatele:   4.200,- Kč
Paušální cena za EIS od 1. 4. 2014:      54.600,- Kč
čtvrtletní platba:                       13.650,- Kč
Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH.

                                         4