Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
SERVISNÍ SMLOUVA Vaše číslo:• 033-R-3310/07 Ústav fyziky materiálů AV ČR, v. v. i. Žižkova 22 616 62 BRNO Zastoupený: Doc. RNDr. Petrem Lukášem, CSc., ředitelem DIČ: CZ68081723 bankovní spojení: číslo účtu: (dále jen uživatel) a Středisko společných činností AV ČR, v. v. i. Národní 1009/3, 11O 00 Praha 1 zastoupené: JUDr. Jiřím Malým, ředitelem IČ: 60457856 DIČ: CZ60457856 bankovní spojení: . číslo účtu: Zaps. v rejstříku veřejných výzkumných institucí pod spis. zn. č. 17113/2006-34/SSC (dále jen poskytovatel) uzavřely v souladu s ustanovením § 269 odst. 2 a násl. Obchodního zákoníku1• servisní smlouvu. Definice a pojmy Pro účely této smlouvy se rozumí následujícími pojmy: Software nebo SW: Komponenty informačního systému uživatele (dále též "SW produkty"). iFIS Aplikační softwarové vybavení Internet FIS verze 6.5.0 instalované k 1. 4. 2007 v rozsahu modulů: Finance, Účetnictví, Rozpočet, Majetek, Manažerské informace, Objednávky, Obchod-Sklady, Jádro, Císelníky, Zakázky-Projekty, Registr smluv, WebMailer. EG Aplikační softwarové vybavení Elanor Global verze 200701 instalované k 1. 4. 2007 v rozsahu modulů: Analýza práce, Pracovní místa, Personální modul - základní údaje, Mzdový modul, Archivace osob a PV. Verso Aplikační SW vybavení Verso verze 1.1 instalované k 1. 4. 2007 v rozsahu modulů: Manažerský informační systém (MIS), Služby pro řešitele (SLR), Cestovní příkazy (CP}, Žádanky (ZAD) a Autoprovoz (AP) 1 Zákon č. 513/1991 Sb., Obchodní zákoník, ve znění pozdějších předpisů Mantis Systém pro podporu řešení problémů Uživatele (,,Bug-track system") dostupný na adrese EIS Ekonomické informační systémy v rozsahu iFIS, EG a Verso dostupné z adresy IS Informační systémy jiné než EIS dle této smlouvy Aktivní přístup: Aktivním uživatelem EIS se rozumí takový koncový uživatel, kterému bylo správcem aplikací přiděleno uživatelské jméno a heslo do programu iFIS nebo EG. Pasivní přístup: Pasivním uživatelem EIS se rozumí každý jiný než aktivní uživatel. Příkladem je uživatel vstupující do aplikace Verso nebo Webmailer. Verze Software: Verzí SW se rozumí nový SW nebo významným způsobem změněný SW v technologii řešení nebo v chování směrem k uživateli. Vydání Software: Vydáním SW jsou opravy chybných částí SW nebo rozšíření částí SW nebo dílčí úpravy částí SW. Kategorie chyb: Pro účely této smlouvy jsou stanoveny následující kategorie chyb (Klasifikaci chyb stanoví poskytovatel.): A Havárie systému (kritická chyba) - stav, kdy je systém zcela nebo ve značné míře nefunkční. B Závažná chyba - brání používání části SW nebo Uživateli hrozí z důvodu chyby SW nebezpečí ztrát. C Lehká chyba - zásadně nebrání používání systému, působí však provozní obtíže jako např. podstatně zvýšenou pracnost při zpracování dat. D Nevýznamná chyba - zásadně nebrání používání SW ani práci s ním neomezuje. Pracovní doba: Pracovní dobou se pro účely této smlouvy rozumí pondělí až pátek od 8:00 do 16:00. Koncový uživatel: Odpovědný pracovník Uživatele s přidělenými přístupovými právy do SW. Požadavek Požadavkem se rozumí hlášení chyby, potřeba konzultace určitého problému, potřeba školení koncových uživatelů, častý dotaz a další potřeby Uživatele v souvislosti s používáním EIS SSČ Středisko společných činností AV ČR, v. v. i. (poskytovatel) OIS: Odbor informačních systémů SSČ pověřený poskytovatelem k implementaci nových funkcí SW a kontrolou dodržování pravidel užívání SW, průběžně zajišťující podporu uživatele při činnostech. Dodavatelé: Pro příslušné SW produkty jsou dodavateli následující společnosti SW produkt iFIS - společnost BBM, s. r. o., Pisek. SW produkt EG - společnost Elanor, s. r.o., Praha. SW produkt Verso - společnost DERS, s. r.o., Hradec Králové. EJ Ekonomická jednotka= ústav AV ČR nebo Kancelář AV ČR Článek I. Předmět smlouvy 1. Předmětem této smlouvy je: a) Poskytování správy a podpory EIS uživateli, poskytování konzultační činnosti a zabezpečení rozvoje těchto produktů ze strany poskytovatele. Tyto činnosti jsou poskytovány v pracovní dny v pracovní době, a to zejména při nestandardním chování systému a při mimořádných situacích. Účelem těchto služeb je především poskytnutí rychlé počáteční poradní služby koncovým uživatelům při jejich práci v EIS. b) Poskytování užívacích práv ke všem budoucím verzím a vydáním SW EIS včetně změn vynucených legislativou c) Aktualizace uživatelské dokumentace. 2 2. Správa uživatelských jmen a přístupových práv Poskytovatel přiděluje přístupová práva do systému koncovým uživatelům, a to vždy na základě písemného pokynu odpovědného pracovníka uživatele podle jeho potřeb s ohledem na pracovní náplň a rozsah zaškolení konkrétního pracovníka. V zájmu udržení kompaktnosti systému a potřebné úrovně činností umožní poskytovatel aktivní přístup do systému jen koncovému uživateli, který byl proškolen, a to buď vlastními pracovníky uživatele, poskytovatelem nebo dodavatelem. 3. Vlastnictví dat a) Veškerá data, s výjimkou centrálních parametrů, centrálních číselníků a systémových oblastí, jsou identifikována podle čísla EJ Uživatele a jsou vlastnictvím Uživatele. b) Poskytovatel odpovídá za správu úložiště dat, zálohování dat a poskytování přístupu k datům. c) Poskytovatel není oprávněn zpřístupnit data uživatele třetím osobám bez předchozího písemného souhlasu uživatele. 4. Údržba číselníků Poskytovatel spravuje a aktualizuje parametry a centrální číselníky. a) V systému iFIS se jedná o: • nastavení přístupů koncových uživatelů podle kontextů, • změny relací mezi úlohami, • nastavení číselných řad, • nastavení lokálních parametrů, • nastavení číselníku typů akcí, • správu jádrových domén, • správu nastavení formulářů a sestav, • synchronizaci testovací databáze • sumarizaci dat do EJ99 (Sumarizační jednotka) . b) V systému EG se jedná o správu a aktualizaci: • číselníku složek mezd, • číselníku odesílatelů a příjemců, • číselníku platových tarifů, • číselníku kalendářů, • řadu jednopoložkových číselníků. c) V systému Verso se jedná o správu: • parametrů výstupních sestav, • číselníků externistu, • číselníků poskytovatelů grantů, • typů vozidel, • číselníku zahraničního stravného, • druhů PHM, • sazeb náhrad za km, • sazeb náhrad za PHM. 5. Údržba technického vybavení Poskytovatel zajišťuje provoz a údržbu základního technického vybavení (serverů včetně operačních systémů, zálohovacího zařízení) souvisejícího s provozem EIS. 6. Zálohování databáze Poskytovatel zajistí archivaci na technických prostředcích informačního systému v souladu s bezpečnostními předpisy obvyklými pro tuto oblast. Poskytovatel provádí každodenní zálohování databází a zajišťuje jejich obnovu po havárii technických prostředků. Zálohování probíhá vždy mezi 1. a 5. hodinou ranní. 7. Zakázkové služby Poskytovatel zajistí následující služby: a) Osobní konzultace nad rámec základní podpory na objednávku uživatele ke specifickým problémům. b) Úpravy, tvorbu a instalaci nových verzí SW EIS nebo jeho částí na zakázku. c) Dodávky, služby implementace a školení nových modulů EIS, zaškolení nových pracovníků. d) Analytické a vývojové práce při přípravě, zhotovení, testování a instalaci speciálních zakázkových úprav či rozšíření EIS podle požadavku uživatele. 3 e) Školení přímo u dodavatele produktu, a to jen v případě potřeby, např. k novým verzím a vydáním SW - nejlépe pro koncové uživatele z více pracovišť AV ČR. f) Zakázkovou tvorbu dokumentace k produktům EIS podle požadavků uživatele. g) Poskytnutí součinnosti k zabezpečení přístupu k datům i v rámci jiných IS než EIS dle této smlouvy. h) Export dat dle požadavku uživatele pro potřeby jiných IS než EIS. 8. Služby uvedené v odstavci 7. budou poskytovány za úplatu nad rámec paušálních plateb na základě objednávek Uživatele. Jejich objednávání je nutno provádět vždy prostřednictvím Poskytovatele, který bude shromažďovat a porovnávat požadavky z jednotlivých pracovišť AV ČR s cílem sjednotit zakázku a optimalizovat její cenu. Objednávání bude probíhat v souladu s čl. IV. odst. 4. 9. Poskytovatel zajistí zpracování všech obecně závazných právních předpisů v oblastech vážících se na dodané SW produkty v co nejkratším čase od jejich vyhlášení tak, že k datu jejich účinnosti budou tyto změny SW produktem realizovány. Při zpětné či okamžité účinnosti od data uveřejnění pak zajistí provedení příslušné úpravy a její instalaci u uživatele v nejbližším technicky možném termínu. 10. Předmětem plnění poskytovatele není poradenství týkající se ekonomiky uživatele, legislativních předpisů, metodiky účetnictví, mezd a personalistiky ani práce s počítačem a jiným software než EIS. Článek li. Termíny plnění 1. Poskytovatel zajišťuje v první řadě elektronickou a v druhé řadě telefonickou podporu průběžně v pracovní době. 2. Poskytovatel řeší požadavky uživatele a ostatních EJ s přihlédnutím k závažnosti problému v pořadí: a) požadavky podané prostřednictvím systému Mantis b) strukturované požadavky zaslané emailem na adresu c) telefonické požadavky 3. Poskytovatel se ve spolupráci s dodavateli zavazuje odstranit chyby podle závažnosti a kategorie A Zahájení odstraňování chyby • přijato v pracovní době - nejpozději do 1 hodiny od přijetí, • přijato mimo pracovní dobu - nejpozději do 12 hodin od přijetí. Zprovoznění alespoň náhradním řešením • přijato v pracovní době - nejpozději do 8 hodin od přijetí, • přijato mimo pracovní dobu - nejpozději do 16 hodin od přijetí. 8 Zahájení odstraňování chyby • přijato do 12:00 hod. v pracovní době - nejpozději do 2 hodin od přijetí, • přijato po 12:00 hod. v pracovní době - nejpozději do 10:00 hod. následujícího pracovního dne po přijetí. Zprovoznění alespoň náhradním řešením Nejpozději do konce pracovní doby následujícího pracovního dne po přijetí hlášení. C Zahájení odstraňování chyby - nejpozději do konce pracovní doby následujícího pracovního dne po přijetí hlášení Zprovoznění alespoň náhradním řešením - nejpozději do 7 kalendářních dnů po přijetí hlášení. D Odstranění chyby - v následující verzi nebo vydání po přijetí hlášení. 4 4. V případě prodlení poskytovatele se zahájením práce na odstranění provozního problému nebo v případě prodlení poskytovatele se zprovozněním či alespoň náhradním řešením, je uživatel oprávněn požadovat slevu z celkové čtvrtletní paušální ceny dle čl. V odst. 1 písm. a) v následující výši: Kategorie chyb % za každý i započatý den prodlení A 1 B 0,5 C O,1 D 0,05 Tato sleva bude odečtena vždy z ceny za paušální úhrady příslušné pro následující čtvrtletí po okamžiku v němž k tomuto prodlení došlo.Tímto není dotčen nárok na náhradu škody 5. Předání zakázky Poskytovatel informuje uživatele e-mailovou zprávou o dokončení zakázky (dle čl. I. odst. 7.) a zároveň jej vyzve k převzetí zakázky stanoveným způsobem, příp. ke kontrole provedených prací a jejich odsouhlasení potvrzující e-mailovou zprávou. Pokud uživatel do 1O pracovních dnů od oznámení poskytovatele o dokončení zakázky a výzvě k jejímu převzetí nevznese námitky proti provedení zakázky, považuje se zakázka za převzatou. Námitkou se rozumí také písemná žádost o prodloužení testovací lhůty, tj. prodloužení 1O-ti denní lhůty k vyjádření o převzetí zakázky. Důvodem může být rozsah zakázky či např. okamžitá personální situace na straně uživatele. Obě strany vyvinou maximální úsilí k dohodě o této lhůtě. Po zprovoznění zakázky podléhá tato stejnému režimu jako původní SW dle č. li, 1.-3. Článek Ill. Místo plnění Místem plnění předmětu smlouvy je pracoviště poskytovatele: OIS SSČ AV ČR, v. v. i., Pod vodárenskou věží, Praha 8, 182 00, popř. ústav fyziky materiálů AV ČR, v. v. i., Žižkova 22, Brno, 616 62. V odůvodněných případech může být místem plnění pracoviště uživatele. Článek IV. Komunikace 1. Způsob komunikace Strany se dohodly, že pro vzájemnou komunikaci budou využívat přednostně systému Mantis, v druhém pořadí e-mailových zpráv a ve třetím pořadí telefonického spojení. Přístup do systému Mantis je realizován prostřednictvím OIS. 2. Hlášení chyb a) Uživatel předává poskytovateli požadavky na zásah (opravu EIS, opravu dat v EIS) prokazatelnou formou, za kterou se považuje: hlášení prostřednictvím systému Mantis, e-mail, dopis. b) Při zadání chyby postupuje uživatel podle Přílohy č. 2 - Postup hlášení chyb. c) Má-li hlášení předepsané náležitosti, poskytovatel hlášení zaeviduje a stanoví závažnost chyby, provede opravu bez prodlení nebo v termínu podle závažnosti chyby a oznámí uživateli ukonč ení realizace opravy. 5 3. Návrhy na změny Návrhy na změny ve standardu EIS podává uživatel výhradně prostřednictvím systému Mantis v minimálním rozsahu: popis situace, možnost vylepšení či hrozící nebezpeč,í návrh změny. Poskytovatel požadavek na změnu zaregistruje a oznámí uživateli, zda požadavek na změnu akceptuje, kdo je přidělen jako odpovědná osoba a kdy bude zařazen do realizace, či zda a proč požadavek odmítl k realizaci. V případě odmítnutí změny poskytovatelem do standardu EIS může uživatel požadavek uplatnit jako zakázkovou úpravu podle odst.4 tohoto článku.. 4. Objednávky zakázkových služeb Objednávky ostatních služeb podává uživatel výhradně prostřednictvím systému Mantis. Poskytovatel provede předběžnou kalkulaci variant řešení a možných termínů realizace ve spolupráci s dodavatelem. Po odsouhlasení upřesněné kalkulace uživatelem je zakázka zaevidována u dodavatele a je zahájena realizace. V případě, že zakázka obsahuje úpravu SW, uživatel se účastní procesu testování a akceptace. Pokud dojde k významné změně požadavku v průběhu realizace, upozorní poskytovatel uživatele na skutečnost, že se jedná o novou zakázku. Poté je povinen dodržet postupy stanovené v tomto článku. 5. Kontaktní osoby a) Poskytovatel Hlášení chyb, podávání námětů a objednávek Adresa pro hlášení chyb e-mailem a telefonické konzultace: Odbor informačních systémů SSČ AV ČR, v. v. i., Pod vodárenskou věží 4, Praha 8, 182 00 e-mail: iFIS tel. EG tel. Verso tel. technická podpora Seznam pracovníků OIS je v Příloze č. 1. Adresa pro 1. urgenci nevyřízených hlášení: vedoucí OIS e-mail: tel. Adresa pro 2. urgenci nevyřízených hlášení: , ředitel SSČ e-mail: tel.: b) Uživatel 6 Článek V. Cena a platební podmínky Cena předmětu smlouvy se sjednává dohodou smluvních stran a je platná po celou dobu účinnosti smlouvy (s výhradou dle čl. V, odst. 2, písm. g). Celková cena neobsahuje služby spojené s údržbou HW poskytovatel e, na němž je SW provozován (viz čl. I, odst. 4), a náklady databázového prostředí Oracle. Tyto náklady hradí Kancelář AV ČR. 1. Paušální cena a) Paušální cena za plnění podle čl. I. odst. 1. až 6. této smlouvy se stanoví vždy pro daný kalendářní rok na základě počtu aktivních koncových uživatelů k 1.1. daného roku. b) Seznam aktivních uživatelů, paušální částka připadající na jednoho aktivního uživatele a výpočet paušální částky dle bodu 1.a) jsou uvedeny v Příloze č. 3. c) Pro rok 2007 se při výpočtu paušální ceny vychází z počtu aktivních uživatelů k 30. 4. 2007. d) Paušální cena bude hrazena v rovnoměrných čtvrtletních splátkách. Poskytovatel fakturuje ke konci druhého měsíce čtvrtletí se splatností 21 dní. V případě prodlení uživatele se zaplacením faktury je poskytovatel oprávněn účtovat úrok z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý den prodlení. e) čtvrtletní splátka za druhé čtvrtletí roku 2007 bude fakturována společně se splátkou za třetí čtvrtletí roku 2007 k 31. 8. 2007. 2. Cena za ostatní zakázkové služby Cena za další služby objednané a dodané podle čl. I. odst. 7. této smlouvy je stanovena v hodinových sazbách podle SW produktů a kategorie pracovníků takto: a) Produkt iFIS Kategorie sazba CZK za hodinu Konzultant, školitel 1 200,- Kč Analytik, programátor 1 400,- Kč Systémový inženýr iFIS 1 400,- Kč Systémový inženýr Oracle 1 600,- Kč Doba se zaokrouhluje na půlhodiny nahoru. K ceně bude připočteno cestovné ve výši 8,- Kč/km a DPH. Ceny jsou uvedeny bez DPH. b) Produkt EG Kategorie sazba CZK za hodinu Standardní školení v prostorách uživatele 1 400,- Kč Ostatní konzultace a metodická podpora v standardních prac. 1 500,- Kč hodinách Technická podpora, instalace nových verzí apod. 1 700,-Kč Programátorské práce 1 750,-Kč Fakturace vždy zahrnuje minimální sazbu 2 hodiny, ve kterých je zahrnuta analýza požadavku uživatele, příprava odborníka na činnost a zásah u uživatele. Ceny jsou uvedeny bez DPH. K ceně bude připočteno cestovné ve výši 8,- Kč/km a DPH. c) Produkt Verso Kategorie · sazba CZK za hodinu implementační specialista 1 200,- Kč specialista na infrastrukturu 960,- Kč metodik 780,- Kč analytik, programátor 1 200,- Kč 7 Doba se zaokrouhluje na půlhodiny nahoru. K ceně bude připočteno cestovné ve výši 7,50 Kč/km a DPH. Ceny jsou uvedeny bez DPH. d) Cena za školení realizované prostřednictvím poskytovatele Kategorie : .. ' jednotka sazba CZK za osobu školení EIS pracovníky poskytovatele půlden 400,- Kč den 700,- Kč školení EIS pracovníky poskytovatele 650,- Kč půlden 1 300,- Kč školení EIS pracovníky dodavatele den školení EIS pracovníky dodavatele Tyto ceny jsou uvedeny bez DPH. Poskytovatel realizuje školení na základě objednávky uživatele pouze v případě naplnění kapacity daného školení alespoň deseti účastníky. Pokud se nemůže pracovník uživatele přihlášený na školení zúčastnit tohoto školení, oznámí tuto informaci poskytovateli neprodleně a alespoň dva pracovní dny před konáním školení. Pozdější oznámení neúčasti, s výjimkou nemoci, nezakládá nárok uživatele na slevu či storno ceny školení. V případě zrušení školení ze strany poskytovatele, bude navržen náhradní termín. e) Pokud bude zakázková služba dle čl. I odst. 7 písm. d, e, g, h realizována na žádost uživatele plně či součinností poskytovatele je uživatel povinen poskytovateli uhradit částku 5000, - Kč (bez DPH) za osobu a den. f) Fakturu za objednané služby poskytnuté dodavatelem v průběhu každého kalendářního měsíce přefakturuje poskytovatel do konce měsíce následujícího uživateli. Splatnost faktur, které musí mít veškeré náležitosti daňového dokladu, činí 21 dnů od jejich doručení uživateli. V případě prodlení uživatele se zaplacením faktury je poskytovatel oprávněn účtovat úrok z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý den prodlení. g) Poskytovatel může změnit sjednané ceny a hodinové sazby za služby dodavatele jedenkrát ročně, a to vždy k 1. 4. kalendářního roku, nejvýše však o částku odpovídající míře inflace stanovené českým statistickým úřadem pro předcházející kalendářní rok. h) Uživatel může fakturu odmítnout a vrátit poskytovateli před datem její splatnosti, jestliže obsahuje nesprávné či neúplné údaje. Vrácením faktury přestává běžet lhůta splatnosti fakturované částky a nová lhůta splatnosti začíná běžet ode dne doručení opravené faktury. Bude-li uživatel požadovat změnu fakturované částky, informuje písemně o důvodech této změny poskytovatele bez zbytečného prodlení. Článek VI. Práva a povinnosti poskytovatele 1. Poskytovatel odpovídá uživateli za ztrátu dat prokazatelně způsobenou chybnou funkcí SW, technických prostředků poskytovatele, živelnou pohromou nebo v důsledku zásahu pracovníků poskytovatele. 2. Poskytovatel neodpovídá za správnost a úplnost dat zpracovávaných koncovými uživateli uživatele. Tato data jsou majetkem uživatele. 3. Poskytovatel je povinen zajišťovat koordinaci a součinnost svých pracovníků a pracovníků dodavatelů a dalších účastníků tak, aby nedošlo k narušení plynulého postupu plnění předmětu této smlouvy. 4. Poskytovatel se zavazuje vykonávat služby a plnit své závazky vyplývající z této smlouvy s náležitou pílí, účinností, s maximální hospodárností a odbornou péčí v souladu s obecně závaznými právními předpisy, technickými normami, uznávanými postupy a praxí uplatňovanými v oboru. 5. Poskytovatel se zavazuje řídit se podklady poskytnutými uživatelem a předaným popisem problému. 6. Poskytovatel je povinen evidovat hlášení o všech poruchách, problémových stavech a požadavcích uživatele a ostatních EJ, jakož i všechny změny, jež v datech a systémových parametrech uskutečnil nebo doporučil uživateli. 8 7. Poskytovatel je oprávněn zajistit provádění částí předmětu smlouvy dle této smlouvy třetími, k tomu odborně způsobilými osobami (např. dodavateli produktů uvedenými v úvodu smlouvy), není však oprávněn zadat plnění předmětu díla třetím osobám jako celek. 8. Poskytovatel se zavazuje vždy ve vztahu ke všem záležitostem souvisejícím s touto smlouvou nebo poskytovanými službami podporovat a chránit legitimní zájmy uživatele. 9. Poskytovatel prohlašuje, že zná účel této smlouvy, a je si vědom skutečnosti, že na jejím včasném a řádném plnění je závislý provoz uživatele a též jeho plnění vůči třetím subjektům a tuto zodpovědnost přijímá. 1O. Poskytovatel se zavazuje v prostorech uživatele dodržovat bezpečnostní, hygienické, požární a další vnitřní předpisy uživatele, s nimiž bude seznámen. Poskytovatel v plném rozsahu odpovídá za své pracovníky v případě porušení předpisů uvedených v tomto odstavci. 11. Poskytovatel není oprávněn bez předchozího písemného souhlasu uživatele provádět jakékoliv změny na datech, zařízeních či věcech, které jsou ve vlastnictv í uživatele nebo které jsou v jeho drženi, správě, nájmu apod. Článek VII. Práva a povinnosti uživatele 1. Uživatel se zavazuje k poskytnutí potřebné součinnosti, převzetí předmětu smlouvy a k zaplacení ceny za podmínek uvedených v čl. V. 2. Uživatel je odpovědný za to, že řádný průběh prací poskytovatele nebude rušen zásahy třetích osob a že umožní přístup pracovníkům poskytovatele či jím pověřeným osobám do prostor, v nichž bude plněn předmět smlouvy. 3. Uživatel seznámí pracovníky poskytovatele a jím pověřené osoby (zejména dodavatele) se všemi okolnostmi, které by podstatným způsobem mohly ovlivnit způsob provádění prací, resp. se skutečnostmi, které by mohly bránit řádnému provádění prací. 4. Uživatel je také povinen seznámit pracovníky poskytovatele s bezpečnostními, hygienickými, požárními a dalšími vnitřními předpisy uživatele, které je třeba v jeho prostorách dodržovat. 5. Uživatel umožní poskytovateli či jím pověřeným osobám nepřerušený přístup do EIS uživatele za účelem plnění předmětu této smlouvy formou vzdáleného přístupu komunikačními prostředky. 6. Koncový uživatel nesmí zpřístupnit Software ani své uživatelské jméno a přístupové heslo (autentizační data) třetím osobám. Povinností koncového uživatele Software je nejméně jednou za tři měsíce změnit své přístupové heslo do EIS. Koncový uživatel je zejména povinen zacházet s autentizačními daty s náležitou péči tak, aby nemohlo dojít k jejich neoprávněnému použití. Uživatel je povinen neprodleně a bez zbytečného odkladu uvědomit poskytovatele, o tom, že hrozí nebezpečí zneužití autentizačních dat. 7. Uživatel je povinen dbát na zabezpečení koncových stanic pravidelnou aktualizací operačního systému a antivirového programu. Dále pak je povinen zajistit organizační a objektové zabezpečení koncových stanic. 8. Uživatel je povinen se řídit Metodickými pokyny práce s EIS, které vydává Poskytovatel a zveřejňuje na internetových stránkách 9. Uživatel se zavazuje přijímat průběžně taková opatření, aby byly EIS provozovány v prostředí odpovídajícím aktuálním systémovým požadavkům deklarovaným pro danou verzi Software. V opačném případě nemůže poskytovatel garantovat plnou provozuschopnost a využitelnost aktuálních novinek Software. 1O. Uživatel má právo na využívání dat, které jsou jeho majetkem, tj. poskytovatel má povinnost umožnit získávání těchto dat dohodnutým způsobem, online nebo jednorázovým exportem. Poskytnutí přístupu k datům a exporty dat dle požadavků uživatele se říd í čl. li. této smlouvy. 9 Článek VIII. Náhrada škody 1. Smluvní strany se zavazují upozornit druhou smluvní stranu bez zbytečného odkladu na vzniklé okolnosti vylučující odpovědnost bránící řádnému plnění této smlouvy. Smluvní strany se zavazují k vyvinutí maximálního úsilí k odvrácení a překonání okolností vylučujících odpovědnost. Smluvní strany neručí za škody způsobené vyšší mocí. 2. Uživatel je povinen nahradit poskytovateli škodu vzniklou porušením povinnosti stanovených v čl.X porušením povinnosti stanovených v čl.VII 3. Poskytovatel je povinen nahradit uživateli škodu vzniklou ztrátou dat dle čl.VI odst.1 porušením dalších povinnosti stanovených v čl.VI porušením povinnosti stanovených v čl.X prodlením dle čl.li poskytovatel též odpovídá za škodu prokazatelně vzniklou nesprávnou funkcí SW. Pokud je škoda způsobena též uživatelem bude škoda nahrazena poměrně vzhledem k míře zavinění. Článek IX. Ukončení smlouvy 1. Tato smlouva může být ukončena písemnou dohodou obou smluvních stran nebo bez udání důvodu, a to v 6 měsíční výpovědní lhůtě, která začne běžet první den kalendářního měsíce následujícího po doručení výpovědi druhé smluvní straně. 2. V případě podstatného porušení smluvních povinností lze ukončit smlouvu výpovědí ve zkrácené 1 měsíční výpovědní lhůtě, jestliže smluvní strana, která porušila své závazky, nesjedná nápravu do 1O dnů od doručení písemného upozornění druhé smluvní strany, které bude obsahovat popis porušení závazku a požadavek na nápravu. Výpovědní lhůta počne běžet první den kalendářního měsíce následujícího po doručení výpovědi druhé smluvní straně. 3. Účinností výpovědi není dotčen nárok na náhradu škody vzniklé porušením smlouvy, ani nárok na zaplacení smluvní pokuty, který vznikl před účinností výpovědi, ani nárok poskytovatele na zaplacení ceny za plnění poskytnuté před účinností výpovědi. 4. Práva a povinnosti smluvních stran vzniklé do okamžiku účinnosti ukončení smlouvy nejsou dotčena. 5. Doručením výpovědi není dotčena odpovědnost poskytovatele za vady u provedených částí předmětu smlouvy. Článek X. Ochrana osobních údajů, informací a dat 1. Uživatel a poskytovatel se zavazují, že obchodní a technické informace, které jim byly svereny smluvním partnerem, nezpřístupní jiným osobám bez písemného souhlasu druhého smluvního partnera a neužijí těchto informací pro jiné účely než pro plnění předmětu této smlouvy. 2. Uživatel a poskytovatel se zavazují, že při plnění předmětu této smlouvy budou dodržovat veškerá ustanovení zákona číslo 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. 3. Poskytovatel a uživatel jsou povinni přijmout taková opatření, aby nemohlo dojít k neoprávněnému nebo nahodilému přístupu k osobním či ekonomickým údajům, k jejich změně, zničení či ztrátě, neoprávněným přenosům, k jejich jinému neoprávněnému zpracování, jakož i k jinému zneužití osobních a ekonomických údajů. Tato povinnost platí i po ukončení doby trvání této smlouvy. 4. Poskytovatel prohlašuje, že pracovníci OIS si jsou vědomi povinnosti zachovat mlčenlivost o všech skutečnostech, které jim budou zpřístupněny v souvislosti s plněním této smlouvy. 10 Článek XI. Vyšší moc 1. Žádná ze smluvních stran není odpovědná za prodlení způsobené okolnostmi vylučujícími odpovědnost. Za okolnosti vylučující odpovědnost se považuje překážka, jež nastala nezávisle na vůli povinné strany a brání jí ve splnění její povinnosti. Účinky vylučující odpovědnost jsou omezeny pouze na dobu, dokud trvá překážka, s níž jsou tyto povinnosti spojeny. 2. Odpovědnost nevylučuje překážka, která vznikla teprve v době, kdy povinná strana již byla v prodlení s plněním. 3. Smluvní strany se zavazují upozornit druhou smluvní stranu bez zbytečného odkladu na vzniklé okol nosti vylučující odpovědnost bránící řádnému plnění smlouvy. Smluvní strany se zavazují k vyvinutí maximálního úsilí k odvrácení a překonání okolností vylučujících odpovědnost. Článek XII. Závěrečná ustanovení 1. Veškeré změny a doplňky této smlouvy se provádějí pouze písemnou formou v podobě dodatků ke smlouvě, řádně očíslovaných s podpisy statutárních zástupců smluvních stran. 2. Žádný ze zaměstnanců kterékoliv z obou stran není oprávněn poskytovat druhé straně záruky, které nejsou součástí této smlouvy a obě strany prohlašují, že se nebudou spoléhat na žádná taková ústní či písemná prohlášení při poskytování záruk, s výjimkou prohlášení učiněných oprávněnými statutárními zástupci obou stran. 3. Tato smlouva se uzavírá na dobu neurčitou. 4. Strany prohlašují, že předmět veškerých svých závazků určených touto smlouvou považují za dostatečně určený. 5. Změnu kontaktních osob nebo změnu rozsahu oprávnění těchto osob podle Přílohy č. 1 je nutno oznámit druhé smluvní straně písemně . Účinnost této změny nastane doručením druhé straně. 6. Práva a povinnosti vyplývající z této smlouvy nelze bez souhlasu druhé strany převést na třetí stranu. 7. Pokud budou jakákoliv ustanovení této smlouvy uznána neplatnými či neúčinnými, zbývající část Smlouvy zůstane nadále plně v platnosti a účinnosti pokud ovšem zůstane funkčním nástrojem k dosažení záměrů a účelů předmětu smlouvy. 8. Tato smlouva je pořízena ve dvou vyhotoveních, z nichž uživatel a poskytovatel obdrží po jednom. 9. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem podpisu. 10. Smluvní strany se dohodly, že jejich smluvní vztahy touto smlouvou neupravené se řídí příslušnými ustanoveními Obchodního zákoníku. V Brně dne 15.11.2007 V Praze dne 10.12.2007 Za uživatele: Za poskytovatele: Doc. RNDR. Petr Lukáš, CSc. ředitel ÚFM AV ČR, v.v.i. JUDr. Jiří Malý ředitel SSČ ' č1 Kontaktní osoby Postup hlášení chyb EIS Příloh a č. 2 Kalkulace ceny Příloha č. 3 11 Příloha č. 1 Kontaktní osoby server PRAHA Odbor informačních systémů SSČ AV ČR, v. v. i., Pod vodárenskou věží 4 Praha 8, 182 00 server BRNO Ústav fyziky materiálů AV ČR, v. v. i. Žižkova 22 Brno, 616 62 e-mail: webové stránky: vedoucí oddělení systém iFIS server PRAHA server PRAHA server BRNO systém EG server PRAHA server PRAHA server BRNO systém Verso server PRAHA 7 server PRAHA server BRNO Technika server PRAHA server PRAHA server BRNO 12 Příloha č. 2 Postup hlášení chyb V zájmu rychlého vyřízení hlášení je koncový uživatel povinen uvádět při nahlášení požadavku, chyby, problému jakýmkoli níže uvedeným způsobem: • název, zkratku nebo číslo ústavu, • své jméno a funkci (např. účetní, majetkář, fakturant, skladník, řešitel grantu apod.), • text chybové hlášky, popř. v elektronické formě skenovanou obrazovku s chybou, • místo výskytu problému v systému (formulář, modul apod.), • popis operace předcházející chybě, • další podrobnosti umožňující OIS identifikovat kritické místo v systému. 1. Hlášení požadavku nebo chyby prostřednictvímsystému MANTIS • Při hlášení prostřednictvím systému Mantis postupuje koncový uživatel podle manuálu zveřejněného na stránkách 2. Hlášení požadavku nebo chyby e-mailem. • Pro tato hlášení použije uživatel kontaktní e-mailovou adresu uvedenou v příloze č.1. • Do e-mailové zprávy uvede koncový uživatel zkratku a číslo svého ústavu v rámci EIS, své jméno a strukturovaný popis hlášeného problému. • Řešení problému je urychleno přiložením neskenované obrazovky s hlášením chyby. 3. Hlášení požadavku nebo chyby telefonicky. • Pro tato hlášení použije uživatel kontaktní telefonní čísla uvedená v příloze č. 1. • Telefonicky přijímá OIS pouze závažné problémy vyžadující urychlené řešení zejména z důvodu nefunkčnosti nějaké části EIS. • Před telefonátem si koncový uživatel připraví veškeré podklady potřebné pro strukturované hlášení chyby. 13 Příloha č. 3 Kalkulace ceny Seznam aktivních uživatelů k 30. 4. 2007: . PŘIKLAD Počet aktivních uživatelů ústavu: iFIS: EG Celkem: Cena připadající na jednoho uživatele: 3.700,- Kč Paušální cena za EIS pro rok 2007: 3.700 x 17 = 62.900,-Kč čtvrtletní platba: 62.900 / 4 = 15.725,-Kč Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH. 14 DODATEK Č. 1 K SERVISNÍ SMLOUVĚ ze dne 10.12.2007 Naše číslo: 033-R-3310/07 Vaše číslo: Smluvní strany: Ústav fyziky materiálů AV ČR, v. v. i. se sídlem: Žižkova 22, Brno jednající: Doc. RNDr. Petr Lukáš, CSc., ředitel IČ: 68081723 DIČ: CZ68081723 bankovní spojení: číslo účtu: (dále jen uživatel) a Středisko společných činností AV ČR, v. v. i. se sídlem: Národní 1009/3, 110 00 Praha 1 jednající: JUDr. Jiří Malý, ředitel IČ: 60457856 DIČ: CZ60457856 bankovní spojení: číslo účtu: (dálejen poskytovatel) se dohod I y, že výše uvedená servisní smlouva, jejímž předmětem je zejména poskytování správy a podpory EIS uživateli, poskytování konzultační činnosti a zabezpečení rozvoje těchto produktů ze strany poskytovatele, poskytování užívacích práv ke všem budoucím verzím a vydáním SW EIS včetně změn vynucených legislativou, aktualizace uživatelské dokumentace, správa uživatelských jmen a přístupových práv, úprava vlastnictví dat, údržba číselníků a technického vybavení a úprava zálohování databáze a tzv. zakázkových služeb, se mění následujícím způsobem: 1. Mění se Článek IV. ,,Komunikace", odst. 5. ,,Kontaktní osoby", písm. a), které nově zní: a) Poskytovatel Hlášení chyb, podávání námětů a objednávek Adresa pro hlášení chyb e-mailem a telefonické konzultace: Odbor informačních systémů SSČ AV ČR, v. v. i., Pod Vodárenskou věží 4, Praha 8, 182 00 e-mail: iFIS tel. EG tel. 6 Verso tel. technická podpora tel. Seznam pracovníků OIS je v Příloze č. 1. - Adresa pro 1. urgenci nevyřízených hlášení: , vedoucí OIS e-mail: tel. - Adresa pro 2. urgenci nevyřízených hlášení: , ředitel DIT e-mail: , tel. - Adresa pro 3. urgenci nevyřízených hlášení: , ředitel SSČ e-mail: , tel. 2. Mění se Příloha č. 1 servisní smlouvy „Kontaktní osoby" na znění, které je přiloženo k tomuto Dodatku č.1 k servisní smlouvě. 3. Mění se Příloha č. 3 servisní smlouvy „Kalkulaceceny" na znění, které je přiloženo k tomuto Dodatku č.1 k servisní smlouvě. Tento dodatek je pořízen ve dvou vyhotoveních, z nichž uživatel a poskytovatel obdrží po jednom. Tento dodatek nabývá platnosti dnem podpisu smluvních stran a postupuje se podle něho s účinností od 1.4.2008. V Brně dne 10.6.2008 V Praze dne 16.6.2008 Za uživatele: Za poskytovatele: ··········································- -· ······· JUDR. Jiří Malý Středisko společných činností AV ČR, v.v.i. Doc. RNDr. Petr Lukáš, CSc., ředitel Ústav fyziky materiálů AV ČR, v.v.i. Příloha č. 1 Kontaktní osoby Příloha č. 3 Kalkulace ceny 2 Příloha č. 1 Kontaktní osoby server PRAHA Odbor informačních systémů SSČ AV ČR, v. v. i., Pod Vodárenskou věží 4 Praha 8, 182 00 server BRNO Ústav fyziky materiálů AV ČR, v. v. i. Žižkova 22 Brno, 616 62 e-mail: f webové stránky: vedoucí oddělení systém iFIS server PRAHA server PRAHA server BRNO systém EG server PRAHA server PRAHA server BRNO systém Verso server PRAHA server PRAHA server BRNO Technika server PRAHA server PRAHA server BRNO 3 Příloha č. 3 Kalkulace ceny Počet aktivních uživatelů k 1.1.2008: výčet aktivních uživa"I telů iFIS: EG: Cena připadající na jednoho uživatele: 3800,- Kč Paušální cena za EIS pro rok 2008: 68.400,- Kč čtvrtletní platba: 17.100,- Kč Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH. 4 v DODATEK C. 2 K SERVISNÍ SMLOUVĚ ze dne 10.12.2007 Naše číslo: 033-R-3310/07 Vaše číslo: Smluvní strany: Ústav fyziky materiálů AV ČR, v. v. i. se sídlem: Žižkova 22, Brno jednající: Doc. RNDr. Petr Lukáš, CSc., ředitel IČ: 68081723 DIČ: CZ68081723 bankovní spojení: číslo účtu: (dále jen uživatel) a Středisko společných činností AV ČR, v. v. i. se sídlem: Národní 1009/3, 110 00 Praha 1 jednající: JUDr. Jiří Malý, ředitel IČ: 60457856 DIČ: CZ60457856 bankovní spojení: číslo účtu: (dále jen poskytovatel) se dohod I y, že výše uvedená servisní smlouva , jejímž předmětem je zejména poskytování správy a podpory EIS uživateli, poskytování konzultační činnosti a zabezpečení rozvoje těchto produktů ze strany poskytovatele , poskytování užívacích práv ke všem budoucím verzím a vydáním SW EIS včetně změn vynucených legislativou , aktualizace uživatelské dokumentace, správa uživatelských jmen a přístupových práv, úprava vlastnictví dat, údržba číselníků a technického vybavení a úprava zálohování databáze a tzv. zakázkových služeb, se mění následujícím způsobem: 1. Mění se Článek IV. ,,Komunikace", odst. 5. ,,Kontaktní osoby", písm. a), které nově zní: a) Poskytovatel Adresa pro hlášení chyb e-mailem a telefonické konzultace: Odbor informačních systémů SSČ AV ČR, v. v. i., Pod Vodárenskou věží 4, Praha 8, 182 00 e-mail: iFIS tel. , EG tel. , Verso tel. technická podpora tel. Seznam pracovníků OIS je v Příloze č. 1. 2. Mění se Příloha č. 1 servisní smlouvy „Kontaktní osoby" na znění, které je přiloženo k tomuto Dodatku č.2 k servisní smlouvě. 3. Mění se Příloha č. 3 servisní smlouvy „Kalkulace ceny" na znění, které je přiloženo k tomuto Dodatku č.2 k servisní smlouvě. Tento dodatek je pořízen ve dvou vyhotoveních, z nichž uživatel a poskytovatel obdrží po jednom . Tento dodatek nabývá platnosti dnem podpisu smluvních stran a postupuje se podle něho s účinností od 1.4.2009. V Brně dne 7.4.2009 V Praze dne 20.4.2009 Za uživatele: Za poskytovatele: Doc. RNDr. Petr Lukáš, CSc., ředitel JUl Dr. Jiří Malý, ředitel Ústav fyziky materiálů AV ČR, v.v.i. I Středisko společných činností V ČR, v. v. i. Příloha č. 1 Kontaktní osoby Příloha č. 3 Kalkulace ceny 2 Příloha č. 1 Kontaktní osoby server PRAHA Odbor informačních systémů SSČ AV ČR, v. v. i., Pod Vodárenskou věží 4 Praha 8, 182 00 server BRNO Ústav fyziky materiálů AV ČR, v. v. i. Žižkova 22 Brno, 616 62 e-mail: webové stránky: vedoucí oddělení systém iFIS server PRAHA server PRAHA server BRNO systém EG server PRAHA server PRAHA server BRNO systém Verso server PRAHA server PRAHA server BRNO Technika server PRAHA server PRAHA server BRNO 3 Příloha č. 3 Kalkulace ceny Počet aktivních uživatelů k 1.1.2009: vvcet uz1vate1u· 'IFIS EG: Cena připadající na jednoho uživatele: 4.000,- Kč Paušální cena za EIS pro rok 2009: 72.000,- Kč Čtvrtletní platba: 18.0 ,- Kč Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH. 4 DODATEK Č. 3 K SERVISNÍ SMLOUVĚ ze dne 10.12.2007, ve znění pozdějších dodatků Naše číslo: 033-R-3310/07 Vaše číslo: Smluvní strany: Ústav fyziky materiálů AV ČR, v. v. i. se sídlem: Žižkova 22, Brno jednající: Doc. RNDr. Petr Lukáš, CSc., ředitel IČ: 68081723 DIČ: CZ68081723 bankovní spojení: číslo účtu: (dále jen uživatel) a Středisko společných činností AV ČR, v. v. i. se sídlem: Národní 1009/3 , 11O 00 Praha 1 jednající: JUDr. Jiří Malý, ředitel IČ: 60457856 DIČ: CZ60457856 bankovní spojení: číslo účtu: (dále jen poskytovatel) se dohodly že vý še uvedená servisní smlouva, jejímž předmětem je zejména poskytování správy a podpory EIS uživateli, poskytování konzultační činnosti a zabezpečení rozvoje těchto produktů ze strany poskytovatele, poskytování užívacích práv ke všem budoucím verzím a vydáním SW EIS včetně změn vynucených legislativou, aktualizace uživatelské dokumentace, správa uživatelských jmen a přístupových práv, úprava vlastnictví dat, údržba číselníků a technického vybavení a úprava zálohování databáze a tzv. zakázkových služeb, se mění následujícím způsobem: 1. Mění se Článek IV. ,,Komunikace", odst. 5. ,,Kontaktní osoby", písm. a), které nově zní: a) Poskytovatel Hlášení chyb, podávání námětů a objednávek Adresa pro hlášení chyb e-mailem a případné telefonické konzultace: Odbor informačních systémů SSČ AV ČR, v. v. i., Pod Vodárenskou věží 4, Praha 8, 182 00 e-mail: iFIS tel. EG tel. Verse tel. technická podpora tel. 5 Seznam pracovníků OIS je v Příloze č. 1. - Adresa pro 1. urgenci nevyřízených hlášení: , vedoucí OIS e-mail: tel. - Adresa pro 2. urgenci nevyřízených hlášení: , ředitel DIT e-mail: , tel. - Adresa pro 3. urgenci nevyřízených hlášení: , ředitel SSČ e-mail: tel. 2. Mění se Příloha č. 1 servisní smlouvy „Kontaktní osoby" na znění, které je přiloženo k tomuto Dodatku č.3 k servisní smlouvě. 3. Mění se Příloha č. 3 servisní smlouvy „Kalkulace ceny" na znění, které je přiloženo k tomuto Dodatku č.3 k servisní smlouvě. Tento dodatek je pořízen ve dvou vyhotoveních, z nichž uživatel a poskytovatel obdrží po jednom. Tento dodatek nabývá platnosti dnem podpisu smluvních stran a postupuje se podle něho s účinností od 1.4.2011. V Brně dne 20.6.2011 V Praze dne 23.6.2011 Za uživatele: za poskytovatele: Doc. RNDr. Petr Lukáš, Csc., ředitel JUDr. Jiří Malý, ředitel Ústav fyziky materiálů AV ČR, v.v.i. Středisko společných či ností AV ČR, v. v. i. Příloha č. 1 Kontaktní osoby 2 Příloha č. 3 Kalkulace ceny Příloha č. 1 Kontaktní osoby Odbor informačních systémů SSČ AV ČR, v. v. i., Pod Vodárenskou věží 4 Praha 8, 182 00 e-mail: webové stránky: vedoucí oddělení systém iFIS systém EG systém Verso Technika 3 Příloha č. 3 Kalkulace ceny Počet aktivních uživatelů k 1.1.2011: výčet uživatelů iFIS: EG: Cena připadající na jednoho uživatele: 4.100,- Kč Paušální cena za EIS pro rok 2011: čtvrtletní platba: 53.300,- Kč Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH. 13.325 ,- Kč 4 DODATEK Č. 4 K SERVISNÍ SMLOUVĚ ze dne 10.12.2007, ve znění pozdějších dodatků Naše číslo: 033-R-3310/07 Vaše číslo: ................................ Smluvní strany: ústav fyziky materiálů AV ČR, v. v. i. se sídlem: Žižkova 22, Brno jednající: prof. RNDr. Ludvík Kunz, CSc., dr. h. c., ředitel IČ: 68081723 DIČ: CZ68081723 bankovní spojení: číslo účtu: (dále jen uživatel) a Středisko společných činností AV ČR, v. v. i. se sídlem: Národní 1009/3, 11O 00 Praha 1 jednající: JUDr. Jiří Malý, ředitel IČ: 60457856 DIČ: CZ60457856 bankovní spojení: číslo účtu: (dále jen poskytovatel) se dohodIy, že vý še uvedená servisní smlouva, jejímž předmětem je zejména poskytování správy a podpory EIS uživateli, poskytování konzultační činnosti a zabezpečení rozvoje těchto produktů ze strany poskytovatele, poskytováni užívacích práv ke všem budoucím verzím a vydáním SW EIS včetně změn vynucených legislativou, aktualizace uživatelské dokumentace, správa uživatelských jmen a přístupových práv, úprava vlastnictví dat, údržba číselníků a technického vybavení a úprava zálohování databáze a tzv. zakázkových služeb, se mění následujícím způsobem: 1. Mění se Příloha č. 1 servisní smlouvy „Kontaktní osoby" na znění, které je přiloženo k tomuto Dodatku č. 4 k servisní smlouvě. 2. Mění se Příloha č. 3 servisní smlouvy „Kalkulace ceny" na znění, které je přiloženo k tomuto Dodatku č. 4 k servisní smlouvě. 1 Tento dodatek je pořízen ve dvou vyhotoveních, z nichž uživatel a poskytovatel obdrží po jednom. Tento dodatek nabývá platnosti dnem podpisu smluvních stran a postupuje se podle něho s účinností od 1. 4. 2014. V Brně d ne 26.5.2014 V Praze dne .22.07.2014 Za uživatele: za poskytovatele: ···························································· ···············································.·.·.. .. prof. RNDr. Ludvík Kunz, CSc., dr. h. c., ředitel JUDr. Jiří Malý, ředitel ústav fyziky materiálů AV ČR, v.v.i. Středisko společných činností AV ČR, vz. Ing. Tomáš Wencel, MBA Příloha č. 1 Kontaktní osoby Příloha č. 3 Kalkulace ceny 2 Příloha č. 1 Kontaktní osoby Odbor informačních systémů SSČ AV ČR, v. v. i., Pod Vodárenskou věží 4 Praha 8, 182 00 e-mail: webové stránky: vedoucí oddělení systém iFIS systém EG systém Verso Technika 3 Příloha č. 3 Kalkulace ceny Počet aktivních uživatelů k 1. 4. 2014: výčet uživatelů iFIS: EG: Cena připadající na jednoho uživatele: 4.200,- Kč Paušální cena za EIS od 1. 4. 2014: 54.600,- Kč čtvrtletní platba: 13.650,- Kč Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH. 4