Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Kupní smlouva č…. uzavřená podle § 2079 a následujících zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění mezi prodávajícím: Goldman water s.r.o. a zapsanou v OR Měst. soudu v Praze 20.2.2012, odd. C, vložka 189 972 se sídlem: Oborská 1251/5, 198 00 Praha 9 zastoupenou: Jiřím Goldmanem, jednatelem IČ: 24221228 DIČ: CZ24221228 bankovní spojení: Česká spořitelna, a.s. č. účtu: 2513389399/800 kupujícím: Fakultní nemocnicí Hradec Králové se sídlem: Sokolská 581, 500 05 Hradec Králové – Nový Hradec Králové zastoupená: prof. MUDr. Vladimírem Paličkou, CSc., dr. h. c., ředitelem IČ: 00179906 DIČ: CZ00179906 bankovní spojení: Česká národní banka č. účtu: 24639511/0710 I. PŘEDMĚT SMLOUVY Prodávající se zavazuje dodat kupujícímu zboží „Úpravna vody - HAVÁRIE“ dle zadávacích podmínek ze dne 24. 10. 2018 a nabídky ze dne 30. 10. 2018, která je nedílnou součástí této kupní smlouvy a je uvedena v příloze č. 1, spolu s doklady ke zboží se vztahujícími. Nedílnou součástí dodávky je: - dodací list, - doklad o proškolení obsluhy, vč. uvedení proškolené osoby, která bude nadále oprávněna školit další personál, - návod k obsluze přístroje v českém jazyce 2x (1x pro potřeby pracoviště v listinné formě, 1x pro potřeby OZT v elektronické podobě) - záruční list - ES prohlášení o shodě výrobku (EC Declaration of Conformity) dle NV 22/1997 Sb. - přesná adresa výrobce zboží a země původu jsou uvedeny v prohlášení o shodě (eventuálně v jiném písemném dokladu, který bude též součástí dodávky a bude potvrzen dodavatelem), - pokud se dodávka skládá z více samostatných komponent, jsou součástí dodávky platná prohlášení o shodě na všechny komponenty dodávky, Kupní smlouva, strana 1 - na všechny doklady předkládané v jiném než v českém jazyce je součástí dodávky též jejich český překlad, za jehož správnost odpovídá prodávající, - likvidace veškerého obalového odpadu. Součástí dodávky je rovněž: - doklady osob, které jsou proškoleny výrobcem k provádění odborné údržby. Pokud výrobce z jakýchkoliv důvodů a jakýmkoliv způsobem omezil životnost tohoto prostředku, nesmí být toto omezení na dobu kratší než 8 let od uvedení do provozu a předání zadavateli. Kupující se zavazuje zboží odebrat a zaplatit dohodnutou kupní cenu. Závazek prodávajícího splnit předmět smlouvy bude splněn podpisem instalačního protokolu při převzetí zboží oprávněným zaměstnancem (OZT) a zaškolením obsluhy. Po provedení instalace a zaškolení obsluhy v místě plnění bude zúčastněnými (prodávající, přebírající pracoviště, zaměstnanec OZT) podepsán instalační protokol a ten prodávající přiloží k daňovému dokladu - faktuře. Oprávněným zaměstnancem kupujícího je zaměstnanec odboru zdravotnické techniky, p. Stanislav Gaberle, DiS., (stanislav.gaberle@fnhk.cz, tel: 495 834 881, 608 527 770), popř. Ing. Roman Sýkora (roman.sykora@fnhk.cz, tel. 495 832 122). Tento odbor je do dokončení instalace a předání zařízení do provozu jediným partnerem zmocněným kupujícím k jakémukoliv jednání o dodávce. II. KUPNÍ CENA Celková kupní cena za předmět smlouvy dle čl. I., bez DPH, činí 226.040,00 Kč, slovy: dvěstědvacetšesttisícčtyřicetkorunčeských Tato kupní cena obsahuje též náklady na dopravu, clo, pojištění, instalaci a zaškolení obsluhy a je cenou konečnou. Ke kupní ceně bude připočtena DPH ve výši stanovené platnými a účinnými právními předpisy k okamžiku uskutečnění zdanitelného plnění. III. DOBA PLNĚNÍ Prodávající se zavazuje dodat kupujícímu zboží, dle čl. I. této kupní smlouvy do 4 týdnů od data podpisu této kupní smlouvy. V případě konektivity do datové sítě kupujícího je nutné bezodkladně po podpisu smlouvy, nejdéle však 4 týdny před plánovanou instalací, informovat IT oddělení kupujícího na adrese helpdesk@fnhk.cz. Oznámení o skutečném datu instalace je nutné provést nejdéle 3 pracovní dny předem. Kupní smlouva, strana 2 IV. MÍSTO PLNĚNÍ Místem plnění předmětu smlouvy je Fakultní nemocnice Hradec Králové, Sokolská 581, 500 05 Hradec Králové – Nový Hradec Králové, Oddělení dětské chirurgie a traumatologie. V. ODPOVĚDNOST ZA VADY ZBOŽÍ Na dodané zboží poskytuje prodávající záruku za jakost zboží v délce 24 měsíců ode dne podpisu instalačního protokolu oprávněným zaměstnancem kupujícího. Záruční servis bude prodávajícím poskytován dle přiloženého rozpisu cen použitého spotřebního materiálu. Závada bude odstraněna do 48 hodin od nahlášení reklamace, popř. prodávající bezplatně zapůjčí kupujícímu náhradní přístroj, a to na celou dobu opravy. Záruční servis zajistí servisní středisko prodávajícího: Adresa: Oborská 1251/5, 198 00 Praha 9 tel.: 281 866 535 kontaktní osoba: Po uplynutí záruční doby se prodávající zavazuje, že v případě zájmu kupujícího s ním uzavře smlouvu o servisu. VI. PLATEBNÍ PODMÍNKY Kupní cena uvedená v čl. II. této smlouvy bude kupujícím zaplacena na základě daňového dokladu - faktury vystavené prodávajícím. Fakturu vystaví prodávající po provedení instalace zboží a zaškolení obsluhy kupujícího. Splatnost bude do 30 dní ode dne doručení faktury. Každá faktura musí obsahovat náležitosti stanovené zákonem č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění. Na faktuře musí být mj. uvedena odvolávka na smlouvu; úplný rozpis jednotlivých nákladů souvisejících s dodávkou pro správné určení provozních a pořizovacích výdajů v účetnictví kupujícího, soupis příloh, razítko a podpis osoby oprávněné k vystavení daňového dokladu. Veškeré platby mezi smluvními stranami se uskutečňují prostřednictvím bankovního spojení uvedeného v záhlaví této smlouvy. Prodávající prohlašuje, že uvedené číslo jeho bankovního účtu splňuje požadavky dle § 109 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění, a jedná se o zveřejněné číslo účtu registrovaného plátce daně z přidané hodnoty. Prodávající prohlašuje, že ke dni uzavření této smlouvy není veden v registru nespolehlivých plátců daně z přidané hodnoty a ani mu nejsou známy žádné skutečnosti, na základě kterých by s ním správce daně mohl zahájit řízení o prohlášení za nespolehlivého plátce daně dle § 106a zák. č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění. Kupující je oprávněn, v případě, že prodávající je v okamžiku uskutečnění zdanitelného plnění veden v registru nespolehlivých plátců daně z přidané hodnoty, uhradit částku Kupní smlouva, strana 3 odpovídající výši daně z přidané hodnoty na účet správce daně za prodávajícího. Uhrazení částky odpovídající výši daně z přidané hodnoty na účet správce daně za prodávajícího bude považováno v tomto rozsahu za splnění závazku kupujícího uhradit sjednanou cenu prodávajícímu. VII. NABYTÍ VLASTNICKÉHO PRÁVA Kupující nabude vlastnické právo ke zboží úplným zaplacením kupní ceny uvedené v čl. II. této smlouvy. VIII. SANKCE V případě pozdní úhrady kupní ceny se kupující zavazuje uhradit prodávajícímu úrok z prodlení ve výši 0,025% z dlužné částky za každý den prodlení. V případě pozdního dodání zboží se prodávající zavazuje zaplatit kupujícímu smluvní pokutu ve výši 0,025 % z kupní ceny zboží za každý den prodlení. V případě nedodržení termínu servisních zásahů, dle čl. V. této smlouvy, bude kupujícím uplatňována smluvní pokuta, a to ve výši 0,1 % z kupní ceny zboží za každý započatý den zpoždění. IX. ZÁVĚREČNÁ UJEDNÁNÍ 1. Prodávající na sebe přebírá nebezpečí změny okolností dle § 1765 odst. 2. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění 2. Mimo případy subdodávek dle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, se pro účely této smlouvy vylučuje postoupení smlouvy dle § 1895 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění, tedy prodávající není oprávněn postoupit svá práva a povinnosti z této smlouvy nebo její části třetí osobě. 3. Tuto smlouvu lze měnit či doplňovat pouze písemnými vzestupně číslovanými dodatky, podepsanými oprávněnými zástupci obou smluvních stran. 4. Vztahy smluvních stran, vyplývající ze smlouvy a v této smlouvě neupravené, se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, v platném znění. 5. Tato smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího podpisu oprávněnými zástupci obou smluvních stran. 6. Smlouva je sepsána ve čtyřech vyhotoveních, z nichž kupujícímu náleží dvě vyhotovení a prodávajícímu dvě vyhotovení. Kupní smlouva, strana 4 Příloha č.1: cenová nabídka ze dne 30. 10. 2018 V Hradci Králové, dne 13.11.2018 V Praze, dne 8.11.2018 ……………………………….. ………………………………… Za objednatele: Za poskytovatele: Fakultní nemocnice Hradec Králové Goldman water s.r.o. prof. MUDr. Vladimír Palička, CSc., dr. h. c., Jiří Goldman ředitel jednatel Kupní smlouva, strana 5