Textová podoba smlouvy Smlouva č. 7416027: pronájem kontejnerů a přeprava odpadu

Příloha 2026_bez hodnoty_27072018_pronájem kontejnerů a přeprava odpadu_ASTV, s.r.o..pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        SAKO Brno, a.s.                                                                     ASTV, s.r.o.

                     Smlouva o přepravě odpadu č. 8/2018

    uzavřená v souladu s ustanoveními § 2586 a následujících zákona č. 89/2012 Sb., občanského
                                        zákoníku mezi těmito smluvními stranami:

                                                        I. Smluvní strany

Zhotovitel:

SAKO Brno, a.s.
se sídlem Jedovnická 2, 628 00 Brno
Zastoupen: Ing. Karel Jelínek, ředitel společnosti
Zastoupen ve věcech technických: XXX, tel.: XXX, XXX
IČ: 60713470
DIČ: CZ60713470
Bankovní spojení: XXX, číslo účtu XXX (SWIFT code: XXX)
Zapsán v OR u KS v Brně, oddíl B, vložka 1371
(dále jen zhotovitel)

Objednatel:

ASTV, s.r.o.
se sídlem Jedovnická 2, 628 00 Brno
Zastoupen: Ing. Iveta Jurenová, jednatelka

               Mgr. Zdeněk Navrátil, jednatel
Zastoupen ve věcech technických: XXX, tel.: XXX, XXX
IČ: 27674622
DIČ: CZ27674622
Bankovní spojení: XXX, číslo účtu: XXX
Zápis v OR u KS v Brně, oddíl C, vložka 50990
(dále jen objednatel)

                                                        I. Předmět plnění

1. Zhotovitel se zavazuje za podmínek stanovených touto smlouvou zabezpečovat pronájem
      kontejnerů a činnosti spojené dopravou odpadu ze sběrného dvora na ulici Líšeňská 35 v Brně
      (dále SD) na koncové zpracovatelské zařízení a skládku.

2. Objednatel se zavazuje zhotoviteli za provádění služeb dle této smlouvy platit přepravné ve výši a
      za podmínek stanovených touto smlouvou.

                            II. Cena

1. Zhotovitel a objednatel obapolně dohodli cenu za pronájem kontejnerů a dopravu odpadu:

a)                                        cena za ks/den
       Pronájem kontejnerů

       pronájem VOK – R07- vanový/řetěz   XXX Kč
       pronájem VOK – JNK – 7-14m3/ hák   XXX Kč
                                          XXX Kč
       pronájem VOK – MSTS- abroll
                                          Kč/tunu
b)                                        XXX Kč
       Doprava z SD na koncovku/vykládku  XXX Kč
        (řetěz , hák, abroll)             XXX Kč
       na skládku Žabčice
       na ZEVO SAKO Brno

       na Kronospan Brno

                 Strana 1 (celkem 3) smlouvy „Smlouva o přepravě odpadu č. 8/2018“
SAKO Brno, a.s.  ASTV, s.r.o.

2. Zhotovitel a objednatel se dohodli, že činnosti dle předmětu plnění budou vyčísleny dle počtu
      a doby pronájmu kontejnerů a skutečně přepravených tun odpadu.

3. K uvedené ceně bude připočtena DPH platná v době uskutečnění zdanitelného plnění dle zákona
      č.235/2004 Sb.

4. V ceně přepravného jsou zahrnuty veškeré náklady zhotovitele, které při realizování předmětu
      plnění vynaloží (včetně naložení, vyložení, atd.).

                                                     III. Platební podmínky

1. Daňové doklady budou zhotovitelem vystavovány na konci každého příslušného kalendářního
     měsíce.

2. Zhotovitel vystaví do 10 dnů po ukončení příslušného kalendářního měsíce daňový doklad, který
     bude obsahovat náležitosti dle zákona č. 235/2004 Sb. v platném znění se splatností
     14 dní ode dne doručení objednateli. Nedílnou součástí daňového dokladu bude soupis skutečně
     přepravených tun odpadu odsouhlasený zástupcem objednatele i zhotovitele

3. V případě, že daňový doklad nebude uhrazen v době splatnosti, může být objednateli účtován
     úrok z prodlení ve výši 0,05% z dlužné částky za každý den prodlení.

4. V případě, že daňový doklad nebude obsahovat některou se zákonem stanovených náležitostí,
     má právo objednatel vrátit daňový doklad zhotoviteli k doplnění či opravě. Nová lhůta splatnosti
     počíná ode dne opětného doručení daňového dokladu objednateli.

                                                    IV. Závěrečná ujednání

1. Tato smlouva se uzavírá od 01. 08. 2018 na dobu neurčitou.

2. Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami a účinnosti dnem
     zveřejnění v registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb., o registru smluv.

3. Smlouvu může vypovědět kterákoliv ze smluvních stran bez uvedení důvodu písemnou výpovědí
     s výpovědní lhůtou 3 měsíce. Výpověď musí být poslána druhé smluvní straně doporučenou
     zásilkou. Výpovědní lhůta začíná běžet první den kalendářního měsíce následujícího po doručení
     výpovědi druhé smluvní straně. V případě, že si druhá smluvní strana nevyzvedne doporučenou
     zásilku uloženou u místně příslušného držitele poštovní licence, považuje se den, kdy se
     doporučená zásilka vrátí odesílateli, za den doručení.

4. Obě smluvní strany jsou oprávněny od smlouvy odstoupit v případě závažného porušení
     povinností vyplývajících z této smlouvy. Účinky odstoupení od této smlouvy nastanou dnem, kdy
     bude písemné odstoupení strany odstupující druhé straně doručeno.

5. Smlouva představuje úplnou dohodu smluvních stran o jejím předmětu a nahrazuje předcházející
     ujednání ať písemná či ústní.

6. Všechny právní vztahy, které vzniknou při realizaci závazků vyplývajících z této smlouvy, se řídí
     právním řádem České republiky. Právní vztahy neupravené touto smlouvou se řídí příslušnými
     ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník v platném znění.

7. Podpisem této smlouvy zhotovitel bere na vědomí, že SAKO Brno, a.s. je povinným subjektem dle
     zákona č. 106/1999 Sb. a dále, že je osobou dle ust. §2, odst. 1, písmeno n) zákona 340/2015 Sb.
     Smluvní strany se dohodly, že společnost SAKO Brno, a.s. je oprávněna bez dalšího zveřejnit
     obsah celé smlouvy, a to prostřednictvím registru smluv dle zákona č. 340/2015 Sb.,
     tak jiným způsobem.
     Za shora uvedená ujednání či postup dle těchto ujednání si nebudou smluvní strany nic platit ani
     jinak nahrazovat či poskytovat. Tato ujednání zůstávají zachována i v případě zániku této
     smlouvy, či v případě její neplatnosti, neboť podle vůle smluvních stran mají
     zůstat platnými účinnými bez ohledu na smlouvu samotnou.

                              Strana 2 (celkem 3) smlouvy „Smlouva o přepravě odpadu č. 8/2018“
SAKO Brno, a.s.                                                                         ASTV, s.r.o.

     Zhotovitel bere na vědomí, že SAKO Brno, a.s. si vyhrazuje konečné právo rozhodnout, které
     informace budou zveřejněny.

8. Smlouvu lze měnit nebo doplňovat pouze písemnými dodatky číslovanými vzestupnou řadou po
     dohodě smluvních stran. Jiné zápisy, protokoly apod. se za změnu smlouvy nepovažují.

9. Zhotovitel neposkytne informace třetí osobě o skutečnostech, se kterými se seznámil při realizaci
     díla.

10. Smlouva je vyhotovena ve dvou výtiscích, z nichž každá smluvní strana obdrží po jednom výtisku.

V Brně dne 27. 07. 2018

Za zhotovitele           Za objednatele:
SAKO Brno, a.s.:         ASTV, s.r.o.

Ing. Karel Jelínek       Ing. Iveta Jurenová
ředitel společnosti      jednatelka

                         Mgr. Zdeněk Navrátil
                         jednatel

                     Strana 3 (celkem 3) smlouvy „Smlouva o přepravě odpadu č. 8/2018“