Textová podoba smlouvy Smlouva č. 7540119: Dílčí smlouva na rozvoj VITAKARTY ONLINE.

Příloha dilci smlouva-051218.pdf

Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud


                        Dílčí smlouva číslo

   IS/20181105/OZP/Napojení SW PL na VITAKARTU

            ke Smlouvě o podpoře a rozvoji systému

                            VITAKARTA ONLINE

Smluvní strany

Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví

se sídlem:                  Roškotova 1225/1, 140 21 Praha 4

zástupce:                   Ing. Radovan Kouřil – generální ředitel

IČO:                        47114321

DIČ:                        CZ47114321

zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, spis. zn. A 7232

dále jen jako „Objednatel“

a

STYRAX, a.s.

se sídlem:                  Zelený pruh 95/97, Praha 4, PSČ 140 00
zástupce:                   Ing. Petr Ulč, předseda představenstva

IČO:                        27416712

DIČ:                        CZ27416712

zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, spis. zn. B 10465

je plátcem DPH

dále jen jako „Zhotovitel“

v návaznosti na Smlouvu o podpoře a rozvoji systému VITAKARTA ONLINE ze dne 26. 3. 2015, ev.
č. Objednatele 2015/OZP/72/0 (dále jen „Smlouva“) a Licenční smlouvu ze dne 26. 3. 2015, ev. č.
Objednatele 2015/OZP/75/0 (dále jen „Licenční smlouva“)

uzavírají tuto Dílčí smlouvu IS/20181105/OZP/Napojení SW PL na VITAKARTU (dále jen „Dílčí
smlouva“):

                                          I. Předmět plnění Dílčí smlouvy
1. Předmětem plnění Dílčí smlouvy je povinnost Zhotovitele vytvořit návrh řešení a jeho realizaci

   pomocí kterého bude řešeno napojení SW praktických lékařů (dále jen SW PL) na VITAKARTU
   ONLINE v rámci projektu Léčebných plánů chronických stavů. Podrobnější popis předmětu plnění je
   uveden v Příloze č. 1 této Dílčí smlouvy.

2. Objednatel se zavazuje uhradit Zhotoviteli za provedení sjednaného Předmětu plnění cenu
   uvedenou v čl. II. této Dílčí smlouvy.

3. Zhotovitel je povinen provést Předmět plnění nejpozději do 150 pracovních dnů ode dne uzavření
   Dílčí smlouvy se zohledněním případných časových prodlení vyplývajících ze spolupráce
   s dodavatelem SW PL.

      Objednatel:           Zhotovitel:                                   Strana 1 (celkem 6)
                                                II. Cena a doba plnění
1. Zhotovitel Předmět plnění provede tak, že počet odpracovaných člověkodní nepřevýší hodnotu 109

   člověkodní (jeden člověkoden = 8 pracovních hodin). Cena za Předmět plnění Zhotovitele dle této
   Dílčí smlouvy bude činit nejvíce

                                                      610.400,- Kč
                           (slovy: šestsetdesettisícčtyřista korun českých) bez DPH.
                 K této částce bude účtováno DPH ve výši dle platných právních předpisů.

2. Cena je kalkulována dle následujícího úplného rozpočtu a Zhotovitel vyúčtuje cenu dle skutečně
   odpracovaných dní:

       Funkce                      Počet MD          Cena bez DPH       Cena bez DPH
                                                     za člověkoden
1 Projektový manažer                              6                           33 600,-Kč
2 Konzultant                                      5         5.600,- Kč        28 000,-Kč
3 Analytik                                      13          5.600,- Kč        72 800,-Kč
4 Programátor                                   59          5.600,- Kč      330 400,-Kč
5 Systémová podpora                               2         5.600,- Kč        11 200,-Kč
6 Tester                                        24          5.600,- Kč      134 400,-Kč
                                              109           5.600,- Kč    610 400,- Kč
       CELKEM

3. Smluvní strany se dohodly na následujícím platebním kalendáři, přičemž splatnost (i zálohových
   faktur) je 30 dnů od doručení faktury Objednateli.

Splátkový kalendář                                          Cena Kč bez DPH
                                                                      122 100,- Kč
Předání díla do testovacího provozu (zálohová faktura)                366 200,- Kč
                                                                      122 100,- Kč
Předání díla do zkušebního provozu - podepsán „Protokol
o převzetí díla do zkušebního provozu“ (zálohová faktura)            610 400,- Kč

Akceptace po řádném běhu v zkušebním provozu. Podepsán
„Akceptační protokol k převzetí díla do rutinního provozu“
(faktura)

Celkem

Objednatel:           Zhotovitel:                                       Strana 2 (celkem 6)
                                                  III. Harmonogram
Předpokladem pro dodržení harmonogramu je spolupráce poskytovatele SW PL, se kterým bude
verifikován obsah webových služeb a prováděno integrační testování. Vzhledem k této návaznosti se
smluvní strany dohodly, že Zhotovitel je výslovně oprávněn na základě podepsaného dokumentu
„Protokol o převzetí díla do zkušebního provozu“ vystavit zálohovou fakturu již před předáním díla do
zkušebního provozu, pokud nastane posunutí plnění harmonogramu projektu na straně dodavatele
SW PL. Objednatel se v případě vypořádání všech jím nahlášených neshod Zhotovitelem v rámci
testovacího provozu zavazuje podepsat výše uvedený protokol bez zbytečného odkladu.

ID                  Části realizace                                          Termín
                                                                    (v pracovních dnech)

1 Uzavření smlouvy                                                  T

       Analýza a detailní popis webových služeb, předpokladem je    T+20
2 spolupráce OZP a případně poskytovatele SW PL na definici

       dat, která budou v rozhraní

       Akceptace analýzy ze strany OZP a případně poskytovatele SW  T+35
3

       PL

4 Vytvoření díla, předání do testovacího provozu                    T+75

5 Akceptační a integrační testování                                 T+95

6 Dopracování díla dle připomínek                                   T+105

7 Akceptace díla pro předání do zkušebního provozu                  T+110

8 Nasazení Aplikace do zkušebního provozu                           Dle rozhodnutí Objednatele

        Akceptace díla - ukončení zkušebního provozu a zahájení     T+ 150*
9.

        rutinního provozu (Objednatel)

* minimální doba zkušebního provozu je čtyřicet pracovních dní. Zkušební provoz může být zkrácen
výhradně Objednatelem.

                                                IV. Oprávněné osoby
1. Výhradně pro účely Dílčí smlouvy se strany dohodly na následujících oprávněných osobách:

   a) Osoby oprávněné zastupovat smluvní strany ve smluvních a obchodních záležitostech:
        Za Objednatele: XXX
        Za Zhotovitele: XXX

   b) Osoby oprávněné zastupovat smluvní strany ve věcném plnění:
        Za Objednatele: XXX, XXX

    Objednatel:     Zhotovitel:                                     Strana 3 (celkem 6)
        Za Zhotovitele: XXX, XXX, XXX

                                              V. Závěrečná ustanovení
1. Podmínky výslovně neupravené touto Dílčí smlouvu se řídí Smlouvou a Licenční smlouvou.
2. Tato Dílčí smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech, které mají platnost originálu, z nichž každá

   strana obdrží jeden výtisk.
3. Smluvní strany souhlasí, že Dílčí smlouva neobsahuje informace, které nelze poskytnout při

   postupu podle předpisů upravujících svobodný přístup k informacím, a tedy může být uveřejněna v
   souladu s platnými právními předpisy.

Nedílnou součástí Dílčí smlouvy je její: Příloha č. 1: Popis Předmětu plnění

V ........................ dne: .....................       V ........................ dne: .....................

..........................................................  ..........................................................
          Ing. Radovan Kouřil                                             Ing. Petr Ulč
           generální ředitel
                                                                  předseda představenstva
   Oborová zdravotní pojišťovna                                           STYRAX, a.s.
 zaměstnanců bank, pojišťoven a

              stavebnictví

Objednatel:  Zhotovitel:                                    Strana 4 (celkem 6)
Příloha č. 1

              Popis Předmětu plnění

Předmětem plnění je návrh a realizace řešení Zhotovitelem, pomocí kterého bude řešeno napojení SW
PL na VITAKARTU ONLINE v rámci projektu Léčebných plánů chronických stavů.

Specifikace zadání :
     PL bude identifikován certifikátem, který v současné době používá pro komunikaci s Portálem
         ZP nebo jiným certifikátem, jehož veřejnou část dodá OZP.

     Nastavení důvěryhodných certifikátů pro jednotlivé PL bude probíhat manuálně Objednatelem
         pomocí nástrojů aplikačního serveru a databáze. Zhotovitel popíše postup do provozní
         příručky.

     Webové služby budou na základě certifikátu automaticky ověřovat, zda má komunikující PL
         právo přístupu k datům a k jakým.

     Bude vytvořeno rozhraní ve formě webových služeb v aplikaci VITAKARTA ONLINE (WDOL,
         resp. WKOL), které bude dostupné z internetu pouze zabezpečeným spojením prostřednictvím
         HTTPS protokolu s oboustranným ověřením certifikátu.

     Zhotovitel dodá pro jednotlivé webové služby popis rozhraní ve formátu WSDL. Dále
         Zhotovitel dodá vzorové požadavky a odpovědi (XML-soubory)

     Předávaná data budou ukládána v databázi VITAKARTY ONLINE na serveru JDOL. Tím bude
         zabezpečeno, že úpravy předmětu této Dílčí smlouvy v případě přechodu OZP z CIS na ICIS
         budou minimální.

Zhotovitel je povinen navrhnout a realizovat tyto webové služby (WS):

     WS pro předání výchozího seznamu „sledovaných chroniků“ pro SW PL. Data budou
         poskytována na základě vyžádání SW PL. Obsahem pro daného PL bude seznam „sledovaných
         chroniků“, kde je v DB pro daného pojištěnce registrován praktický lékař, kterému jsou data
         poskytována. Součástí informace jsou i položky, kde bude uvedeno: identifikace pojištěnce,
         má/nemá registraci do VITAKARTY ONLINE, seznam chronických skupin, zařazení pojištěnce do
         jednotlivých chronických skupin, informaci, zda pojištěnec již poskytl souhlas, identifikace
         lékaře. Výchozí seznam předá Objednatel Zhotoviteli v dohodnuté struktuře.

     WS pro předání změn seznamu „sledovaných chroniků“ ze SW PL. Konkrétní podoba bude
         upřesněna v rámci analýzy (vše/jen změny).

     WS pro předání naměřených hodnot pro „sledované chroniky“ a současně provedené
         analytické výstupy (výpočty nad naměřenými daty) včetně stavu kompenzace ze SW PL.
         Struktura předávaných dat bude upřesněna v rámci analýzy ze strany Objednatele. Při sběru
         naměřených a vypočtených dat Zhotovitel nebude ověřovat, zda pojištěnec poskytl souhlas.

Objednatel:   Zhotovitel:            Strana 5 (celkem 6)
         To bude předmětem kontroly na straně SW PL. Data budou uložena na serveru JDOL a
         Zhotovitel poskytne Objednateli podrobný popis datových struktur.

     WS pro udělení/odvolání globálního souhlasu se zařazením pacienta do „Léčebného programu“

          k zadanému datu předávaného ze SW PL.

U každé WS musí být uvedena identifikaci PL, který komunikuje a identifikace akce „Léčebného
programu“.

Zhotovitel je dále povinnen navrhnout a realizovat úpravy, které umožní udělit/odvolat globální
souhlas se zařazením do „Léčebného programu“ pojištěnci s registrací i bez registrace do VITAKARTY
ONLINE :

     Rozšíření funkcionality VITAKARTY ONLINE a mVITAKARTY o možnost udělení /odvolání
         globálního souhlasu se zařazením pojištěnce do „Léčebného programu“ . V rámci analýzy bude
         upřesněno umístění a design nové obrazovky.

     Rozšíření funkcionality OZP Expres o možnost udělení /odvolání globálního souhlasu se
         zařazením pojištěnce do „Léčebného programu“ . V rámci analýzy bude upřesněno umístění a
         design nové obrazovky.

Objednatel:  Zhotovitel:  Strana 6 (celkem 6)