Upozornění: Text přílohy byl získán strojově a nemusí přesně odpovídat originálu. Zejména u strojově nečitelných smluv, kde jsme použili OCR. originál smlouvy stáhnete odsud
Dílčí smlouva číslo IS/20181105/OZP/Napojení SW PL na VITAKARTU ke Smlouvě o podpoře a rozvoji systému VITAKARTA ONLINE Smluvní strany Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví se sídlem: Roškotova 1225/1, 140 21 Praha 4 zástupce: Ing. Radovan Kouřil – generální ředitel IČO: 47114321 DIČ: CZ47114321 zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, spis. zn. A 7232 dále jen jako „Objednatel“ a STYRAX, a.s. se sídlem: Zelený pruh 95/97, Praha 4, PSČ 140 00 zástupce: Ing. Petr Ulč, předseda představenstva IČO: 27416712 DIČ: CZ27416712 zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, spis. zn. B 10465 je plátcem DPH dále jen jako „Zhotovitel“ v návaznosti na Smlouvu o podpoře a rozvoji systému VITAKARTA ONLINE ze dne 26. 3. 2015, ev. č. Objednatele 2015/OZP/72/0 (dále jen „Smlouva“) a Licenční smlouvu ze dne 26. 3. 2015, ev. č. Objednatele 2015/OZP/75/0 (dále jen „Licenční smlouva“) uzavírají tuto Dílčí smlouvu IS/20181105/OZP/Napojení SW PL na VITAKARTU (dále jen „Dílčí smlouva“): I. Předmět plnění Dílčí smlouvy 1. Předmětem plnění Dílčí smlouvy je povinnost Zhotovitele vytvořit návrh řešení a jeho realizaci pomocí kterého bude řešeno napojení SW praktických lékařů (dále jen SW PL) na VITAKARTU ONLINE v rámci projektu Léčebných plánů chronických stavů. Podrobnější popis předmětu plnění je uveden v Příloze č. 1 této Dílčí smlouvy. 2. Objednatel se zavazuje uhradit Zhotoviteli za provedení sjednaného Předmětu plnění cenu uvedenou v čl. II. této Dílčí smlouvy. 3. Zhotovitel je povinen provést Předmět plnění nejpozději do 150 pracovních dnů ode dne uzavření Dílčí smlouvy se zohledněním případných časových prodlení vyplývajících ze spolupráce s dodavatelem SW PL. Objednatel: Zhotovitel: Strana 1 (celkem 6) II. Cena a doba plnění 1. Zhotovitel Předmět plnění provede tak, že počet odpracovaných člověkodní nepřevýší hodnotu 109 člověkodní (jeden člověkoden = 8 pracovních hodin). Cena za Předmět plnění Zhotovitele dle této Dílčí smlouvy bude činit nejvíce 610.400,- Kč (slovy: šestsetdesettisícčtyřista korun českých) bez DPH. K této částce bude účtováno DPH ve výši dle platných právních předpisů. 2. Cena je kalkulována dle následujícího úplného rozpočtu a Zhotovitel vyúčtuje cenu dle skutečně odpracovaných dní: Funkce Počet MD Cena bez DPH Cena bez DPH za člověkoden 1 Projektový manažer 6 33 600,-Kč 2 Konzultant 5 5.600,- Kč 28 000,-Kč 3 Analytik 13 5.600,- Kč 72 800,-Kč 4 Programátor 59 5.600,- Kč 330 400,-Kč 5 Systémová podpora 2 5.600,- Kč 11 200,-Kč 6 Tester 24 5.600,- Kč 134 400,-Kč 109 5.600,- Kč 610 400,- Kč CELKEM 3. Smluvní strany se dohodly na následujícím platebním kalendáři, přičemž splatnost (i zálohových faktur) je 30 dnů od doručení faktury Objednateli. Splátkový kalendář Cena Kč bez DPH 122 100,- Kč Předání díla do testovacího provozu (zálohová faktura) 366 200,- Kč 122 100,- Kč Předání díla do zkušebního provozu - podepsán „Protokol o převzetí díla do zkušebního provozu“ (zálohová faktura) 610 400,- Kč Akceptace po řádném běhu v zkušebním provozu. Podepsán „Akceptační protokol k převzetí díla do rutinního provozu“ (faktura) Celkem Objednatel: Zhotovitel: Strana 2 (celkem 6) III. Harmonogram Předpokladem pro dodržení harmonogramu je spolupráce poskytovatele SW PL, se kterým bude verifikován obsah webových služeb a prováděno integrační testování. Vzhledem k této návaznosti se smluvní strany dohodly, že Zhotovitel je výslovně oprávněn na základě podepsaného dokumentu „Protokol o převzetí díla do zkušebního provozu“ vystavit zálohovou fakturu již před předáním díla do zkušebního provozu, pokud nastane posunutí plnění harmonogramu projektu na straně dodavatele SW PL. Objednatel se v případě vypořádání všech jím nahlášených neshod Zhotovitelem v rámci testovacího provozu zavazuje podepsat výše uvedený protokol bez zbytečného odkladu. ID Části realizace Termín (v pracovních dnech) 1 Uzavření smlouvy T Analýza a detailní popis webových služeb, předpokladem je T+20 2 spolupráce OZP a případně poskytovatele SW PL na definici dat, která budou v rozhraní Akceptace analýzy ze strany OZP a případně poskytovatele SW T+35 3 PL 4 Vytvoření díla, předání do testovacího provozu T+75 5 Akceptační a integrační testování T+95 6 Dopracování díla dle připomínek T+105 7 Akceptace díla pro předání do zkušebního provozu T+110 8 Nasazení Aplikace do zkušebního provozu Dle rozhodnutí Objednatele Akceptace díla - ukončení zkušebního provozu a zahájení T+ 150* 9. rutinního provozu (Objednatel) * minimální doba zkušebního provozu je čtyřicet pracovních dní. Zkušební provoz může být zkrácen výhradně Objednatelem. IV. Oprávněné osoby 1. Výhradně pro účely Dílčí smlouvy se strany dohodly na následujících oprávněných osobách: a) Osoby oprávněné zastupovat smluvní strany ve smluvních a obchodních záležitostech: Za Objednatele: XXX Za Zhotovitele: XXX b) Osoby oprávněné zastupovat smluvní strany ve věcném plnění: Za Objednatele: XXX, XXX Objednatel: Zhotovitel: Strana 3 (celkem 6) Za Zhotovitele: XXX, XXX, XXX V. Závěrečná ustanovení 1. Podmínky výslovně neupravené touto Dílčí smlouvu se řídí Smlouvou a Licenční smlouvou. 2. Tato Dílčí smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech, které mají platnost originálu, z nichž každá strana obdrží jeden výtisk. 3. Smluvní strany souhlasí, že Dílčí smlouva neobsahuje informace, které nelze poskytnout při postupu podle předpisů upravujících svobodný přístup k informacím, a tedy může být uveřejněna v souladu s platnými právními předpisy. Nedílnou součástí Dílčí smlouvy je její: Příloha č. 1: Popis Předmětu plnění V ........................ dne: ..................... V ........................ dne: ..................... .......................................................... .......................................................... Ing. Radovan Kouřil Ing. Petr Ulč generální ředitel předseda představenstva Oborová zdravotní pojišťovna STYRAX, a.s. zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví Objednatel: Zhotovitel: Strana 4 (celkem 6) Příloha č. 1 Popis Předmětu plnění Předmětem plnění je návrh a realizace řešení Zhotovitelem, pomocí kterého bude řešeno napojení SW PL na VITAKARTU ONLINE v rámci projektu Léčebných plánů chronických stavů. Specifikace zadání : PL bude identifikován certifikátem, který v současné době používá pro komunikaci s Portálem ZP nebo jiným certifikátem, jehož veřejnou část dodá OZP. Nastavení důvěryhodných certifikátů pro jednotlivé PL bude probíhat manuálně Objednatelem pomocí nástrojů aplikačního serveru a databáze. Zhotovitel popíše postup do provozní příručky. Webové služby budou na základě certifikátu automaticky ověřovat, zda má komunikující PL právo přístupu k datům a k jakým. Bude vytvořeno rozhraní ve formě webových služeb v aplikaci VITAKARTA ONLINE (WDOL, resp. WKOL), které bude dostupné z internetu pouze zabezpečeným spojením prostřednictvím HTTPS protokolu s oboustranným ověřením certifikátu. Zhotovitel dodá pro jednotlivé webové služby popis rozhraní ve formátu WSDL. Dále Zhotovitel dodá vzorové požadavky a odpovědi (XML-soubory) Předávaná data budou ukládána v databázi VITAKARTY ONLINE na serveru JDOL. Tím bude zabezpečeno, že úpravy předmětu této Dílčí smlouvy v případě přechodu OZP z CIS na ICIS budou minimální. Zhotovitel je povinen navrhnout a realizovat tyto webové služby (WS): WS pro předání výchozího seznamu „sledovaných chroniků“ pro SW PL. Data budou poskytována na základě vyžádání SW PL. Obsahem pro daného PL bude seznam „sledovaných chroniků“, kde je v DB pro daného pojištěnce registrován praktický lékař, kterému jsou data poskytována. Součástí informace jsou i položky, kde bude uvedeno: identifikace pojištěnce, má/nemá registraci do VITAKARTY ONLINE, seznam chronických skupin, zařazení pojištěnce do jednotlivých chronických skupin, informaci, zda pojištěnec již poskytl souhlas, identifikace lékaře. Výchozí seznam předá Objednatel Zhotoviteli v dohodnuté struktuře. WS pro předání změn seznamu „sledovaných chroniků“ ze SW PL. Konkrétní podoba bude upřesněna v rámci analýzy (vše/jen změny). WS pro předání naměřených hodnot pro „sledované chroniky“ a současně provedené analytické výstupy (výpočty nad naměřenými daty) včetně stavu kompenzace ze SW PL. Struktura předávaných dat bude upřesněna v rámci analýzy ze strany Objednatele. Při sběru naměřených a vypočtených dat Zhotovitel nebude ověřovat, zda pojištěnec poskytl souhlas. Objednatel: Zhotovitel: Strana 5 (celkem 6) To bude předmětem kontroly na straně SW PL. Data budou uložena na serveru JDOL a Zhotovitel poskytne Objednateli podrobný popis datových struktur. WS pro udělení/odvolání globálního souhlasu se zařazením pacienta do „Léčebného programu“ k zadanému datu předávaného ze SW PL. U každé WS musí být uvedena identifikaci PL, který komunikuje a identifikace akce „Léčebného programu“. Zhotovitel je dále povinnen navrhnout a realizovat úpravy, které umožní udělit/odvolat globální souhlas se zařazením do „Léčebného programu“ pojištěnci s registrací i bez registrace do VITAKARTY ONLINE : Rozšíření funkcionality VITAKARTY ONLINE a mVITAKARTY o možnost udělení /odvolání globálního souhlasu se zařazením pojištěnce do „Léčebného programu“ . V rámci analýzy bude upřesněno umístění a design nové obrazovky. Rozšíření funkcionality OZP Expres o možnost udělení /odvolání globálního souhlasu se zařazením pojištěnce do „Léčebného programu“ . V rámci analýzy bude upřesněno umístění a design nové obrazovky. Objednatel: Zhotovitel: Strana 6 (celkem 6)